Česká pošta v rámci obměny vozového parku nakoupí dodávky za půl miliardy korun. Výběrové řízení firma vyhlásila na nejmenší dodávkové automobily do 3,5 tuny kategorie N1. Jako první o tom informoval server E15.
Jde spis o ekologii, dorucovaci vozy jezdi v podobnem rezimu jako treba popelari, jezdi v obytnych zonach sidel a neustale zastavuji a rozjizdi se, musi asi navic snaset caste starty motoru. CNG by tedy melo smysl, navic by tim stat podporil budovani CNG infrastruktury.
balíkáři to dělají následovně.. vypíšou oznámenky a ty dají doručovatelkám. A pak se na osm hodin někam zašijou, resp. rozvezou jen firmy. To říkám s plnou vážností bývalého dlouholetého brigádníka na poště. Tolik k režimu jako popeláři..
Teda všude kždá automobilka píše jak budouctnost patří superextrahypereko hybridům a v dodávkách nic. Ani ta úžasná a dokonalá toyota. Přitom místa na baterky tam je fůra, kilometrů najetou spoustu, hlavně po městě. Cena by taky nebyla až tak problem protože každý ví že v provozních nákladech to neni nej položka. Proč to cpou do SUV kde to skoro nic neušetří? Každá moje dodávka ujede za rok cca 50tkm a to většinou po městě. To z Lexusem nebo Priusem málokdo. Že by byl problem v tomhle? Že by hybrid nevydržel takovou porci? Asi to tak bude.
sice fajn že budou mít nový auta , ale tak k čemu budou když na pobočkách stejně pojede jedno okýnko z pěti a balík z oy do phy mi zase pude tejden a ještě dojde rozflákanej .... :no:
Keď pred rokmi česká pošta nakúpila asi 50 ks nádherných žltých TAZ 1500 (Š-1203), bol to vážne pohľad pre bohov. Skoro nekonečná kolóna "žlťáskov" cez celú Trnavu a potom smer slovensko-moravské hranice. Staré dobré časy...