Diskuse

České auto roku 2007: 5 finalistů

4.12.2006

Anketa Auto roku v české republice se posunula do finále. 29 novinářů zvolí automobil, který bude nosit český titul do 15. prosince, oficiálně se výsledek dozvíme během slavnostního večera 18. ledna 2007.

 

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "já" [195.70.139.XXX] 04.12.2006  10:07

    Hm

    Obávám se, že to vyhraje Roomster. Nic proti němu, ať si každej kupuje, co se mu líbí, ale svojí specifičností jakési polododávky nemá imo tak široký záběr na to stát se autem roku. A asi se bohužel projeví přehnané "vlastenectví" některých jedinců a Roomster vyhraje. Ale každej by si měl položit otázku, kterým z těchto aut by chtěl jezdit, kdyby si musel jedno vybrat a troufám si tvrdit, že Roomster by to z takto položenou otázkou nevyhrál.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Urbi" [85.71.103.XXX] 04.12.2006  10:13

      « Re: Hm

      No tak zrovna z těhle pěti aut mi roomster přijde jako nejrozumnější varianta...
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "já" [195.70.139.XXX] 04.12.2006  10:37

        « Re: Re: Hm

        Je to věc názoru, ale Roomster imo prostě vypadá jako auto pro někoho, kdo alespoň občas využívá při své práci ruce. Pokud pracuju hlavou, tak bych do práce asi Roomsterem nejezdil. Prostě mi to nějak nesedí, pracovat ve službách (např. banka, pojišťovna, informatická firma, atd.) a jezdit Roomsterem. U Roomstera čekám, že aspoň občas s ním převezeš vrtačky.
        • 00 Reagovat !

          foto milic

          milic 04.12.2006  10:45

          « Re: Re: Re: Hm

          Řekl bych, že Roomster (pomineme-li užitkové verze) je primárně zaměřen jako auto pro mladou rodinu. Děti, nákup, kola atd. Zkrátka více prostoru než kombík a za stejné peníze.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Anděla" [83.240.0.XXX] 04.12.2006  11:20

            « Re: Re: Re: Re: Hm

            Více prostoru leda tak nad hlavou >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "ola" [80.188.182.XXX] 05.12.2006  22:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hm

              Dnes jsme vezli stromeček 2,80.
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "já" [195.70.139.XXX] 04.12.2006  11:22

            « Re: Re: Re: Re: Hm

            Ovšem vzhledově mi to silně připomíná užitkové vozidlo - tvar karoserie, optické oddělení zadní poloviny vozu, atd.
            • 00 Reagovat !

              foto Humbert

              Humbert 04.12.2006  14:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hm

              Myslím, že není třeba potichu našlapovat. Je to přesně, jak píšeš. Roomster je malá dodávka a nesnaží se to ani maskovat. To jen marketingový kašpárci se nám snaží namluvit, že to je nová třída a originál. Je to přesně auto pro živnostníka s rodinou. To, že byla představena 5-místná verze o 3 měsíce dřív než 2-místná plechová, neposouvá Roomstera jinam. Škoda mívala verze pick-up odvozené od Favorita i Felicie, pak si dala pauzu - vytvořila prostor na trhu pro Roomster. A udělala dobře. Věřím, že bude mít s R. úspěch. Vůz je to povedený. Má ve své třídě jeden z nejlepších podvozků a nabídne i slušnou výbavu. České auto roku vyhraje. Jak ale píše někdo níže, pokud by se lidi(porotci) rozhodovali podle toho, čím by raději jezdili...
          • 00 Reagovat !

            foto cosworth

            cosworth 04.12.2006  22:01

            « Re: Re: Re: Re: Hm

            ty si typicky priklad vymytyho mozku reklamou, zopakoval si presne to co chteli
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "tom" [89.102.99.XXX] 05.12.2006  07:15

        « Re: Re: Hm

        myslím že mediální zájem kolem roomsteru není oprávněný ten kdo ho zvolí to nemá v hlavě v pořádku design je straně krabicoidní a motory od vw jsou strašné v porovnání s konkurencí
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "IT" [80.251.247.XXX] 04.12.2006  14:51

      « Re: Hm

      Tak já jsem naprosto klidný a neobávám se ničeho.To je snad jedno,kdo vyhraje další z množiný více a ještě více bezvýznamných anket vč. Vozu roku pro Evropu.Má to na něco vliv?Krom reklamy pro výrobce?To je jako jako bych měl jásat,že Renault vyhrál F1.Vyhrál a se sériov. auty to bezprostředně nijak nesouvisí.Neřešit.Novináři mají o čem psát a TV co vysílat.Taky se musí nějak živit :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Humbert

        Humbert 04.12.2006  15:03

        « Re: Re: Hm

        Víceméně souhlasím. Výhra v této "soutěži" je jen větička na reklamním letáku. Kdo se tím řídí při výběru auta?
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "IT" [80.251.247.XXX] 04.12.2006  15:11

          « Re: Re: Re: Hm

          Možná ti,co to tak prožívají.Já si kupuji auto výlučně podle sebe a toho,nebo co si přeje žena.Anketa je jenom zábava, nic víc.
          • 00 Reagovat !

            foto Humbert

            Humbert 04.12.2006  15:38

            « Re: Re: Re: Re: Hm

            Já bych byl pro zpřesnění názvu i kritérií podobných soutěží, anket. Porovnávat auta na tom není nic špatného. Kdo je rychlejší, levnější, úspornější, větší, ... Kritéria jasná. U sportovních vozů to jde, u dodávek to jde, u minivozů to jde, ... Ale když se porovnávají neporovnatelné... Dá se to brát jako inovativnost, přínos vozu mezi vrstevníky. To ale nemůže být jediné hledisko.
  • 00 Reagovat !

    foto RS

    RS 04.12.2006  10:28

    Logika

    Je celkem jasné, že vyhraje Roomster. Po evropě sbírá jedno ocenění za druhým, tak nevidim důvod neúspěchu na domácím trhu, který by měl být obzvlášť příznivě nakloněn. Můj tip Roomster, Corsa, Punto, Yaris, SX4
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 04.12.2006  10:38

    VYHRAJE TEN NEJLEPŠÍ

    Podle finalistů to nevypadá, že na vyhlášení vítěze budou chrastit diamanty v dekoltech dam a dolarovky nejspíš nebudou praskat euroměnou v náprsních kapsách jejich doprovodů... jistě... tohle také není Monaco. Přesto... člověk musí smeknout... ROOMSTER zaujal v Evropě velmi silně. Udělat auto jako zmenšenou karikaturu Maserati, to dělají jiní... Nová Corsa ztratila ve svých smutných rocích velkou část svého image, Yaris... ten evergreen těch, co jim tu nezbývá, než si hrát na střední třídu, ten by vyhrát mohl, ovšem ztrácí body tím, že je již více okoukaný a Sx4... sen mladých kovbojů s peněženkou vemi nízko u pasu... to je jaksi žánr okrajový... takže vítěz je jasný - ROOMSTER. P.S. To by bylo, aby zde, v kolébce aut nevyhrál vlastní koník... BRAVO ŠKODA :yes: BRAVO KVALITA :yes: A hlavně - BRAVO ROZUM :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 04.12.2006  10:54

      « Re: VYHRAJE TEN NEJLEPŠÍ

      Roomster bude vitaz preto, lebo je to ceska anketa a auto je ceske. Aj ked oficialne dovody budu ine a budu sa hemzit superlativmi. Inde ako v Cechach by mal Roomster podstatne tazsiu poziciu. Netvrdim, ze by nemusel vyhrat, ale na uplne inych zakladoch. Takze tipujem Roomster a som udiveny tymi vozmi vo finale. Podivne zlozenie. Ktore auta sa do finale nedostali?
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "IT" [80.251.247.XXX] 04.12.2006  14:55

        « Re: Re: VYHRAJE TEN NEJLEPŠÍ

        Tipuji, že příští rok ve stejně bezvýznamné anketě jako tato vyhraje na Slovensku Cee´d. Nebude to mít na naše životy naprosto žádný vliv jako tahle anketa,tak vo co kráčí? BTW: V tom Švédsku to Škoda asi podplatila,nebo co se říká na Slovači? :-O :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 05.12.2006  07:07

          « Re: Re: Re: VYHRAJE TEN NEJLEPŠÍ

          Mozno vyhra a mozno nie. "Slovenske" auta su okrem zmienovaneho Cee´du ešte P207, VW Touareg, Porsche Cayenne. Urcite vsak v slovenskej ankete maju taketo auta vacsiu sancu presne ako v ceskej ceske vozy. Skoda ma este jedno plus, ze vznikla priamo v Cechach, ale trojicky z Kolina mozno tiez povazovat za Ceske. Aj ked na tomto serveri sa spominaju zalostne malo. --- Jasne, ze v tejto ankete vpodstate o nic nejde. Len som naznacil, preco predpokladam vitazstvo Roomstera. Predstav si, ze by toto auto malo na kapote namiesto okridleneho sipu malo znacku napr. Citroen. Myslis, ze by malo rovnake sance na uspech? Ja nie. Patriotizmus tu urcite hra svoju rolu. Vo Svedsku Roomster bodoval a kludne moze aj inde. Ma svoje kvality.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 04.12.2006  10:59

      « Re: VYHRAJE TEN NEJLEPŠÍ

      Nejlepší nevyhraje, neb nejlepší z této pětice je Opel Corsa, který se opravdu povedl po všech stránkách. Viděl jsem ho naživo a že Opely moc nemusím tak tohle byl od nich super tah, včetně odvážné reklamní kampaně...
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 04.12.2006  11:11

        « Re: Re: VYHRAJE TEN NEJLEPŠÍ

        Vec nazoru, kto je najlepsi. Ja osobne by som vybral GP, po nim SX4 a Yaris. Ostatni ma neoslovili natolko aby som ich zvlast cenil. Ale je to vec nazoru a vkusu jednotlivca.
      • 00 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 04.12.2006  11:49

        « Re: Re: VYHRAJE TEN NEJLEPŠÍ

        V pohledu na kampaň se neshodnem, v pohledu na Corsu ano, současný leader B segmentu. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 04.12.2006  18:57

        « Re: Re: VYHRAJE TEN NEJLEPŠÍ

        Co člověk, to názor. Já se snažím být maximálně objektivní a nezaujatý a přesto musím říct, že mě nová Corsa totálně zklamala. Hlavně svým zadkem, na který se ani nemůžu podívat. To už se mi dlouho nestalo. Je takový zvláštně zženštilý a vůbec mi nesedí, snažím se tomu přijít na chuť, ale asi marně. Už jsem jich potkal několik a nezlepšuje se to. Oproti tomu GP je švihák, to je fakt moc pěkný kabátek. Těžko říct. Vyhraje to asi Roomster, po něm bych tipoval GP, pak Yaris, Corsa a nakonec SX-4. Možná že se pletu s tím Yarisem a Corsa dopadne líp než on. Uvidíme.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "monarchista" [84.244.83.XXX] 19.01.2007  10:53

        « Re: Re: VYHRAJE TEN NEJLEPŠÍ

        Gratuluji k bezva tipu - vyšel :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "dochtor" [213.151.217.XXX] 04.12.2006  10:40

    uz je to jasne

    V tejto chvili uz nie su znami len finalisti ale aj vitaz >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 04.12.2006  10:43

    Nemá to cenu se tím zabývat...

    Objektivita této soutěže je velmi nízká, spíše žádná takže se dá čekat vítězství Škody, nehledě na kvality konkurentů... Soutěž auto roku v ČR je opravdu jen bohužel komedie v nablýštěném hávu alá celovečerní východoněmecká estráda.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "IT" [80.251.247.XXX] 04.12.2006  14:57

      « Re: Nemá to cenu se tím zabývat...

      Pak ale nemá smysl se jí zabývat,sledovat,komentovat,prostě jen a pouze ignorovat.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 04.12.2006  17:18

        « Re: Re: Nemá to cenu se tím zabývat...

        jj :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [62.24.79.XXX] 04.12.2006  21:03

          « Re: Re: Re: Nemá to cenu se tím zabývat...

          * :no:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [62.24.79.XXX] 04.12.2006  21:03

        « Re: Re: Nemá to cenu se tím zabývat...

        hovadko
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Martin" [83.208.147.XXX] 04.12.2006  20:35

      « Re: Nemá to cenu se tím zabývat...

      Ajeje, zase nejaky vyznavac znacky, ktera se ani nepriblizila teto soutezi natoz finale...:-)))
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "RS4" [62.24.79.XXX] 04.12.2006  21:05

        « Re: Re: Nemá to cenu se tím zabývat...

        :yes: souhlas,zase nejakej chytrolinek
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [212.65.229.XXX] 04.12.2006  10:56

    Hrůůza!!!!!

    Tady se presne ukazuje jak je ceskej narod nevyzralej. Ostatne jak by se mohla stat autem roku napr honda civic s technikou, ktera je uplne nekde jinde nez finalova petka? No je to nesmyslna soutez..
    • 00 Reagovat !

      foto Andy

      Andy 04.12.2006  11:14

      « Re: Hrůůza!!!!!

      Novy Civic uz autem roku je. Stalo se tak minuly tyden na Marsu.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "IT" [80.251.247.XXX] 04.12.2006  15:16

      « Re: Hrůůza!!!!!

      To má národ s 10 mil obyvatel a prodanými asi 120 tis ks ročně(nová), z toho nějakých 50% služební,začít studovat konstrukci aut,nebo co?Spotřební zboží.Civikáři mají své stránky,tak se tam zajdi podívat.Některé to počáteční nadšení opadá.Přitom je to fakt hezké auto.Ale nestíhají vyrábět,takže se také vloudila chybička. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 04.12.2006  11:02

    Car of the Year

    Jediná soutěž, která je naprosto objektivní je tato a to díky nezávislé a současně odborné porotě, která nesleduje a nemusí sledovat žádné marketingové cíle! Podívejte se na odkaz, kde je možné vysledovat jak hlasovali zástupci jednotlivých zemí (včetně ČR)...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Haya" [195.144.99.XXX] 04.12.2006  11:05

      « Re: Car of the Year

      žádná soutěž tohoto typu není naprosto objektivní :-!
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 04.12.2006  11:11

        « Re: Re: Car of the Year

        Pokud to bereš takhle tak to upravím na konstatování, že objektivita Auto roku v ČR je 6% a Car of the Year 96%... :yes: Stačí?
    • 00 Reagovat !

      foto milic

      milic 04.12.2006  11:09

      « Re: Car of the Year

      Jediná objektivní anketa je samozřejmě ta, ve které hlasují kupující svými peněženkami. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 04.12.2006  11:16

        « Re: Re: Car of the Year

        To zdaleka není pravda, protože v ČR si běžný kupujcící prohlídne 9 x ceník a až pak kouká jakou stavbu má podvozek, jak je vůz bezpečný a jak technicky vyspělý je motor. Z toho důvodu všichni kupují radši třívalcové Fabie než technicky vyspělý Yaris. Bohužel je to tak. :no:
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 04.12.2006  11:26

          « Nejlevnější auto roku v ČR

          Pokud vyhraje Roomster, tak by se soutěž mohla přejmenovat na Nejlevnější auto roku v ČR >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 04.12.2006  11:48

            « Re: Nejlevnější auto roku v ČR

            Hm, to moc nekoresponduje s výkřiky o předraženosti Škodovek, kolikrát si říkám, že by si anti-škodovkáři měli udělat jasno, co vlastně chtějí kritizovat. ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto RS

              RS 04.12.2006  11:56

              « Re: Re: Nejlevnější auto roku v ČR

              trefné :yes: (dlouho neměli sjezd ÚV KSČM - ústřední výbor kritické strany českých motoristů, tak v tom mají bordel ;-) )
              • 00 Reagovat !

                foto GTI

                GTI 04.12.2006  12:11

                « Re: Re: Re: Nejlevnější auto roku v ČR

                >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "anonym" [62.24.79.XXX] 04.12.2006  21:18

                  « Re: Re: Re: Re: Nejlevnější auto roku v ČR

                  :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "IT" [80.251.247.XXX] 04.12.2006  15:22

              « Re: Re: Nejlevnější auto roku v ČR

              Tak to je přesné.Bylo by férové kdyby lidé narovinu psali,že jim Škoda vadí a ne to okecávat.Tak ať si ji nekupují a je.Já se těším,až celé "česko" s malým "č" začne fungovat alespoň tak dobře,jako tahle firma "špatně" a bude to tu pak dost dobrý.I uklízečka si koupí novou Fabii2 v palné palbě, tak ne, jenom O2 nebo Civica za nějakých 600 táců :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Klaudius

                Klaudius 05.12.2006  07:15

                « Re: Re: Re: Nejlevnější auto roku v ČR

                Celkom spravny nazor. Divis sa, ze to pisem zrovna ja? Ked sa nad tym zamyslim, keby som bol Cech, asi napisem to iste. Alebo keby sme mali povodnu Slovensku znacku, drzal by som jej palec rovnako ako Ty Skode. :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "mischanek9911" [83.208.171.XXX] 04.12.2006  11:51

            « Re: Nejlevnější auto roku v ČR

            Já si myslím, že Roomster je sám o sobě předražený a ne nejlevnější.
        • 00 Reagovat !

          foto milic

          milic 04.12.2006  11:55

          « Re: Re: Re: Car of the Year

          Sentiment k domácí značce jistě roli hraje, ale napříč Evropou se to srovnává. Zákazník, na rozdíl od poroty, bere v úvahu celý komplex, tedy nejen techniku, ale ceny, servis, užitnou hodnotu atd. Kolik prvků na zadní nápravě máš, tolikrát jsi člověkem. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "IT" [80.251.247.XXX] 04.12.2006  15:03

          « Re: Re: Re: Car of the Year

          Proč "bohužel"? Nebo existuje nějaké nařízení, co si lidé mají kupovat,nebo nemají,nebo jak je to?Já to nevím a rád bych byl v obraze >:D Bylo by dobré oprostit se od osobní averze vůči jednomu výrobci. On tu holt je a bude a pár lidí na netu na tom sotva co změní,stejně jako Tom69 nezabránil,aby Mégane2 nebyl nejprodávanějším autem v EU v roce 2006 a píše a píše a píše.... a stejně se to prodává. Kdo nechce,tak si nekoupí,kdo chce,koupí.Dotazy? :-!
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 04.12.2006  11:17

        « Re: Re: Car of the Year

        :-) :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [80.95.101.XXX] 04.12.2006  11:03

    Car of the Year

    odkaz tady :-) [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Seremed" [80.95.109.XXX] 04.12.2006  11:14

      « Re: Car of the Year

      he:) Turek Ufuk není špatnej:))
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 04.12.2006  11:17

        « Re: Re: Car of the Year

        Seremed taky není špatný >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Práša" [212.80.64.XXX] 04.12.2006  13:34

      « Re: Car of the Year

      Opravdu velmi objektivní. Stačí si porovnat němce a francouze... >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 04.12.2006  15:03

        « Re: Re: Car of the Year

        Ale to je právě ten vtip, že porota není jen francouzská, nebo německá! Je nadmíru jasné, že porotci inklinují k domácím značkám, ale v celkovém součtu tady máš jasného a absolutního vítěze. Není to pro tebe moc složitý? Pokusil bych se to specielně pro tebe vysvětlit ještě jednou... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "max" [84.245.70.XXX] 04.12.2006  11:33

    GP karikatúra?

    ...naozaj trapné, ak tu niekto velebí dizajnérsky aj ked možno praktický hybrid a na druhej strane výtvor dizajnéra 20.storočia označí ako karikatúru...tu už naozaj niektorí pri nápise Skoda, strácajú súdnosť....Giugiaro, Zagato, Bertone, Pinninfarina, Fioravanti...atd robia karikatúry....vyhráva nemecký dizajn za ktorým sa vždy a každý otočí.... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "WildWave" [213.215.81.XXX] 04.12.2006  11:43

    OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

    Tak pani bratia, puste sa do toho :-) [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto GTI

      GTI 04.12.2006  11:51

      « Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

      :-O No... přiznám se, zatím nevím, jak cee´d jezdí, ovšem... hořet umí... :-) P.S. tedy jestli si Kia něco přála, pak tenhle nástup na silnice asi ne... věřím, že nejde o počínajcí evergreen.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 04.12.2006  12:20

        « Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

        To bola skúška ohňom... >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Andy

          Andy 04.12.2006  17:50

          « Re: Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

          Kdyz je neco zhava novinka, tak ma narok vzplanout. Preji jejim budoucim majitelum, aby se to nestavalo casto. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "max" [84.245.70.XXX] 04.12.2006  11:52

      « Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

      ..hadám nečakáš, že budem tento šrot za to, že sa robí na Slovensku obhajovať.. >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "já" [195.70.139.XXX] 04.12.2006  11:53

      « Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

      Korejci jsou mi celkem šumák, ale známýmu před pár lety takhle shořela několik tejdnů stará Vectra, takže bych z toho katastrofu nedělal.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "sten" [89.103.12.XXX] 04.12.2006  14:53

        « Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

        Viděl jsem hořet i 2 roky staré Volvo.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "2.0 16V" [83.240.36.XXX] 04.12.2006  23:44

          « Re: Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

          Sem spis videl,jak Volvu na dalnici odjelo kolo do lesa :-) Sofer se po druhe narodil...
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 04.12.2006  11:54

      « Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

      Nehaž vlny Wave, stát se může cokoliv, špatné pro Kia je, že něco takového přijde zrovna v dobu uvádění modelu na trh. Pokud se toho chytnou média, start Cee´du to může poznamenat.
      • 00 Reagovat !

        foto RS

        RS 04.12.2006  12:00

        « Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

        To je fakt, ale všeobecně se říká, že dobře hoří Peugeoty a taky je to nijak nepoznamenalo ;-) Starší Alfy taky dobře hořeli.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [213.215.81.XXX] 04.12.2006  12:04

        « Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

        Nehadzem vlny, skor ci neskor by sa to tu aj tak objavilo. Nevyjadril som na tuto udalost svoj nazor (pred vyvodenim zaverov si pockam na dalsie info), len som si splnil informacnu povinnost navstevnika fora ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 04.12.2006  12:32

        « Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

        ...asi tak ako poznamenal losi test Daciu a Mercedes A...
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 04.12.2006  13:07

          « Re: Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

          Nevím jak to myslíš, jestli ano nebo ne, ale převrácení áčka v losím testu byl pro MB dost problém, tedy finanční.
          • 00 Reagovat !

            foto Klaudius

            Klaudius 05.12.2006  07:10

            « Re: Re: Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

            Ano, to mas pravdu, aj pre Kiu to moze mat dost vyraznu dohru. Mercedes musel investovat dalsie prachy do vyvoja a vyplatilo sa. Uspech modelu pociatocne problemy zatlacil do uzadia a vložena investicia navyše sa im mnohonasobne vratila vo forme mnozstva predanych kusov.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 05.12.2006  09:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

              Pokud jsi někdy v A Klasse jel, věděl bys, že to byl hlavně úspěch marketingu, nikoliv dalšího vývoje >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 05.12.2006  10:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

                Řekl bych, že úpravu zavěšení zadní nápravy, přidání stabilizátoru, snížení podvozku a přidání ESP do základní výbavy nemá u Mercedesu na starosti marketingové oddělení. Ale rád věřím Milý stydlíne, žes byl jeden z těch nemnohých, kteří tím původním áčkem jeli, abys mohl zhodnotit míru úprav, které následně Mercedes udělal..., anebo prostě jen plácáš. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 05.12.2006  11:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

                  Myslím kvalitu jakožto kazovost. Na A klasse mého kolegy se dokázalo posr.. úplně všechno, dokonce mu jednou zůstal volant v ruce, bohužel jsem byl také zrovna ve voze a věř mi, že tak jsem se v autě v životě nebál >:D Dost mizerná vizitka pro prémiovou značku ;-\ A teď Tvoje zkušenosti, nebo jen plácáš?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 05.12.2006  12:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

                    Milý stydlíne, o kvalitě jsi nenapsal ani slovo, reagovals na nepodařený losí test áčka, o tom je tohle vlákno, jako reakci na můj argument o úpravách MB po převrácení jsi nenapsal nic, tedy nechápu, proč mě obviňuješ z plácání? :-O A pokud by se měla diskuse odehrávat na úrovni "volantů, které za jízdy zůstaly v ruce" pak promiň, ale beze mně.
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 05.12.2006  12:18

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

                      Volanty v ruce pokud možno i beze mě >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "muhehe" [62.168.123.XXX] 04.12.2006  12:17

      « Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

      cee'd je skratka horuca novinka. az prilis horuca :) btw, korejci okopirovali uplne vsetko. dokonca aj ten plamenny design Chrisa Bangla >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "patrik" [84.42.187.XXX] 04.12.2006  12:50

        « Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

        No, pokud je mi známo, dělal M.Kovács (to je ten designér cee'du) původně pro Audi, ne pro BMW. Jinak je ale design ve skutečnosti docela důsledně evolucí Cerata, včetně toho těžkého zadku, stačí si vzít k ruce fotky. Ovšem o vnější design tu opravdu nejde, žejo. Co okopírovali a okdud uvnitř, to nám třeba ještě vysvětlíš, hlavně, co z toho teda chytlo tím velkým plamenem. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "muhehe" [62.168.123.XXX] 04.12.2006  13:04

          « Re: Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

          sorry, nepochopil si :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "patrik" [84.42.187.XXX] 04.12.2006  12:39

      « Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

      No, takováhle dramatická závada po několika letech příprav a testování a nějakých 10 dnů před zahájením prodeje, mocmoc divné ... Snad nám Kia ve vlastním zájmu osvětlí údaje o postiženém autě (motorizace, výbava, proběh...) a hlavně, co našli při pitvé. Předchozí generace Kii měly všelijaké chybky a chyby, ale hoření k nim, pokud vím, nikdy nepatřilo (stejně jako u Hyundaie). Chraň vás rukapáně, pánové a dámy v Žilině, jestli jste někdo při šichtě něco zalajdačili. Korejský boss je pojem, ze kterého tuhne úsměv i hodně velkým oprsklíkům.
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 04.12.2006  12:46

        « Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

        Nerobil by som unahlene zavery. Zatial nikto nevie, preco horela. Zatial je to len "jedna pani povedala". Lepsie pockat na dalsie spravy.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "WildWave" [213.215.81.XXX] 04.12.2006  12:53

        « Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

        Urcite maju zaevidovane, kto s tymto konkretnym kusom prisiel pri pri montazi ku kontaktu v ramci zavodu. Chybny vsak mohol byt uz komponent od subdodavatela. V kazdom pripade som zvedavy na dohru. Ak to bude nejaky exemplarny trest pre radoveho robotnika, tak do HR si budu najat kuzelnikov, lebo tam za pas naozaj nikoho nezozenu. Uz teraz je situacia kriticka s pracovnou silou kriticka...
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 05.12.2006  07:08

          « Re: Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

          Za tie ubohe peniaze co tam platia sa divis? Slovaci budu chodit makat do Ciech a u nas budu auta vyrabat Ukrajinci a Rumuni...
          • 00 Reagovat !

            foto WildWave

            WildWave 05.12.2006  09:12

            « Re: Re: Re: Re: OT: Na diaľnici zhorela nová Kia Cee'd

            Tych dovodov je viac, mzda je jednym z nich, samorejme najdolezitejsim. Nechcem to tu cele rozoberat, to by si zasluzilo samostatny clanok. Ale myslim, ze v TPCA je to (resp. bolo, neviem) podobne...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "muhehe" [62.168.123.XXX] 04.12.2006  13:30

      « INZERAT

      Predam hadicku ku chladicu na Kia Cee'd. Nova, nepouzivana, priamo z vyroby. Zn.: Jedna sa mi zvysila.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [89.24.4.XXX] 04.12.2006  11:48

    toyota

    Nedej Bože,aby to byla Toyota.My tuto"značku"máme půl roku,do auta nám teče pod předním oknem,plastové díly se odlepují a jediná odpověď Toyoty:viděl jste někdy porouchanou Toyotu?Všude vám dokazují,že to není pravda.Poraďte,prosím ,jak postupovat.
    • 00 Reagovat !

      foto GTI

      GTI 04.12.2006  11:52

      « Re: toyota

      Jakou máte Toyotu?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [89.24.4.XXX] 04.12.2006  16:37

        « Re: Re: toyota

        Toyota RAV4 od C+K Brno,múžu pozvat na prohlídku.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "IT" [80.251.251.XXX] 04.12.2006  17:15

          « Re: Re: Re: toyota

          Já ti docela věřím.Tento servis je důvod,proč Toyotu nemáme,seč se mi líbí,ale někam moc daleko a otázka je KAM,se mi jezdit nechtělo. Kamarádka tam koupila Subaru,tak uvidím... :-! Čeká ji za chvíli prohlídka... :-(
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [89.24.4.XXX] 04.12.2006  17:57

            « Re: Re: Re: toyota

            Jestli nebude chtít nic udělat nebo nedej Bože reklamovat,tak určitě dobře.
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "IT" [80.251.251.XXX] 04.12.2006  19:54

              « Re: Re: Re: Re: toyota

              To je až tak zlý?Mně přišli arogantní při jednání,resp. při vybírání auta,prodejce měl malý chaos v tom,co auto má mít za výbavu.Nějaká intuice říkala raději ne...ale:troubové jsou i jinde,ať je to férové :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "já" [195.70.139.XXX] 04.12.2006  11:55

      « Re: toyota

      Hele, anonym, vypadá ten tvůj příspěvek dost divně. Buď ti prodejce závady uzná, nebo existují posudky znalců a soudy. Fakt nevím co tu řešíš...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [89.24.4.XXX] 04.12.2006  16:41

        « Re: Re: toyota

        Neuzná,on to nechce vidět,dokonce Vám i nadá,že si vymýšlíte,ale hlavně bych nechtěl jít cestou soudů.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "mischanek9911" [83.208.171.XXX] 04.12.2006  12:00

      « Re: toyota

      Co na to záruční servis? Ať se starájí, ne? Já vím ono se to může začít odlepovat po chvilce zase. Je to k vzteku. Aníž bych chtěl zde vychvalovat škodovku, musím uznat že je i po 100 tis.km perfektní (octavia).
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [83.208.79.XXX] 04.12.2006  12:45

        « Re: Re: toyota

        Aniž bych chtěl hanět Škodovku, už po 30 tis. km síla. Všechno vrže, postupně odešly 2 repro, el. stahování oken u řidiče, brzdová destička, zvlněný kotouč, něco na přední nápravě. Přitom ani omylem základní výbava a s autem je velmi slušně zacházeno... Tím chci říct, že zmetku se nikde nevyhneš, bohužel ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [89.24.4.XXX] 04.12.2006  18:02

        « Re: Re: toyota

        Zastupci Toyota motor CZ Vás odkazují na servis a servis na Toyotu CZ.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "pavka" [82.99.161.XXX] 04.12.2006  12:34

      « Re: toyota

      Máme několik služebních Toyot,převážně tereních(HILUX,RAV,LAND CRUISER).Sám bych do nich nešel ani náhodou,špatná elektroinstalce,praskaj listová pera,špatná ochrana proti korozi,do nového Hiluxu zatéká.Interier je plasťák na efekt,především RAV je toho hodně.. :-(
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "shrk" [84.42.205.XXX] 04.12.2006  13:00

        « Re: Re: toyota

        tak téhle demagogii může věřit snad jen (krypto)komunista a osoba s iq menším než 50. zřejmě se jedná o propagandu (guerilla marketing) či sabotáž jistého v této zemi pevně etablovaného koncernu nebo dokonce šíření poplašné zprávy od individua s přezdívkou "pavka" (že by korčagin?) >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "pavka" [82.99.161.XXX] 04.12.2006  13:39

          « Re: Re: Re: toyota

          :-! V kolika Toyotách si jezdil?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [89.24.4.XXX] 04.12.2006  16:50

          « Re: Re: Re: toyota

          Rád Vás pozvu k prohlídce auta.Nejsem kryptokomunista,peníze jsem si poctivě vydělal a chci za ně jen kvalitní výrobek,nic víc.No a při setkání si můžeme poměřit IQ.Nashledanou.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [89.24.4.XXX] 04.12.2006  16:44

        « Re: Re: toyota

        Vše Vám věřím,sam se s tímto peru už půl roku bez výsledku jen ne každou prohlídku,kde nic nenajdou projedu 20 litrů benzinu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Franta" [83.208.79.XXX] 04.12.2006  12:18

    Nevím, proč se zlobit...

    Nevím, proč se zlobit. Pokud čtu německý časopis o autech, vždy (nebo téměř vždy) vyhrává porovnávací testy německé auto. Ve francouzských časopisech to většinou vyhrává pro změnu francouzský výrobce. A v italských časopisech zase Fiat, nebo Alfa. Takže u nás vyhraje Roomster a dle mého názoru po zásluze. Přiznám se, že jsem byl velice příjemně překvapený, když jsem s tímto autem jel. Fakt dobrý! Jezdím ročně cca 80 000 km aute (jako řidič) a zvažuji že do firmy Roomstera v užitkové verzi s turbodieselem koupim.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "shrk" [84.42.205.XXX] 04.12.2006  12:42

      « Nevím, proč se zlobit...

      nevím, proč ta šaškárna. pak stačí vyhlásit každý nový model či facelift škodovky autem roku v čr, ne? ale ne, marketingoví mágové ve wolfsburgu potřebují v této dělnické zemi rituální tanečky kolem o sto tisíc předraženého roomsteru, aby ho následně touto mediální masáží zaslepení chudáci kupovali. franto, kup si ten starý hlučný td za 521 tisíc, ale kdo má všech pět pohromadě, investuje 5,21 milionu korun (přes 18,6 tisíce eur) do aut s lepším podvozkem (multilink) a s tichým a úsporným motorem common rail třetí generace ...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [83.208.79.XXX] 04.12.2006  13:48

        « Re: Nevím, proč se zlobit...

        O.K. ve firmě máme asi 8 let staré Vento 1,9 Tdi 105 PS, má najeto asi 200 000 km. Bez technických problémů. Jednou za 20 000 jde do servisu, kde se dělá běžná údržba. Vím, že je mnoho super technických řešení, která na papíře vypadají skvěle. Otázka je, co v normální běžném provozu potřebuješ, co využiješ a co ne. Možná, že kdyby si se v roomsteru svezl, psal bys jinak. Možná, že ne, protože prostě škodovky nemáš rád, ale i to je argument.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [62.24.79.XXX] 04.12.2006  21:34

        « Re: Nevím, proč se zlobit...

        jaka delnicka zem, ty trotle :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "OZZY" [80.188.31.XXX] 04.12.2006  12:42

    Férovka především

    To je tak férová anketa, asi jako povolební vyjednávání v ČR. Banánově a hlavně ČESKOU cestou že.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Hola" [147.32.65.XXX] 04.12.2006  16:40

      « Re: Férovka především

      Ozzy, prosímtě, už sem nepiš... a raději už nepiš vůbec. Psal jsem ti to jednou, napíšu to znova, ty seš úplně mimo! Proč máš proboha takovou potřebu nás seznamovat s tím, jak moc mimo jsi? :-|
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "OZZY" [85.160.8.XXX] 05.12.2006  00:42

        « Re: Re: Férovka především

        Starej se Holo o sebe a nepleť se mezi dospělé!
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Hola" [147.32.64.XXX] 05.12.2006  09:41

          « Re: Re: Re: Férovka především

          Neplést se mezi dospělé, to je přesně co bys měl dělat, zmýlil sis auditorium.. to co hledáš je zde: [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 05.12.2006  09:53

            « Re: Re: Re: Re: Férovka především

            Ten jeho postřeh byl náhodou velmi trefný, takže Ti doporučuji začít s hledáním chyb u sebe ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Hola" [147.32.64.XXX] 05.12.2006  10:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Férovka především

              Ale to už je pokračování z jinýho článku. Nemám rád jeho pseudointeligentní vyjadřování, když je evidentně úplně mimo realitu... a jestli se ho zastáváš, mám obavu, že i ty to nemáš v hlavě úplně v pořádku, ale neber to jako osobní výpad, tvoje příspěvky jsem ještě nečetl ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 05.12.2006  10:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Férovka především

                Hola, Hola, na OZZYho nám nešahej, 8-s zodpovědně říkám, nikdo ve zdejších diskusích mi neumí svými výroky vehnat slzy (smíchu) do očí lépe než ON, jen ON nám tu, ubohým, sděluje PRAVDU. Ruce pryč od Ozzyho, toho si rozvracet nedáme, kdo by tu pak sakra bojoval za pravdu a lásku. :-) VFCVO (vedoucí fan clubu velkého Ozzyho), Dinar ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "Hola" [147.32.64.XXX] 05.12.2006  10:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Férovka především

                  Podívám-li se na věc tvým pohledem, tak zjištuji, jak moc jsem se mýlil a za svoje výpady proti OZZYmu se omlouvám.. Kde je ke stažení přihláška do FCVO? :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 05.12.2006  11:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Férovka především

                    No proto, :-) ;-) , přihlášky netřeba jsme volné sdružení, stačí, když slíbíš, že s námi budeš poctivě sledovat a v paměti ulochovávat každou z JEHO Myšlenek, o které se zde s námi podělí, abys dále mohl tyto mezi lidem prostým šířiti a napomohl tak uchování odkazu velkého filozofa budoucím generacím... A nesměj se, to není žádná sranda, taková tíha. :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      neregistrovaný: "Hola" [147.32.64.XXX] 05.12.2006  11:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Férovka především

                      Tuto tíhu na sebe beru s velkým odhodláním. Budiž má trtnitá cesta úspěšná a svět je navždy ochráněn před racionálnem! :-D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Dinar

                        Dinar 05.12.2006  11:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Férovka především

                        :yes: ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          neregistrovaný: "OZZY" [80.188.31.XXX] 05.12.2006  14:55

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Férovka především

                          Hale Dinare, bavíš mne. Pokrok nezastavíš. Vývoj jedince se však ovlivnit dá. Až zase poskočíš o krok, spíše o několik vpřed na úroveň vyspělých jedinců, pochopíš, o čem kdysi byla řeč. :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 05.12.2006  11:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Férovka především

                Všichni jsou blázni jenom já jsem letadlo >:D Ten příspěvek měl dost do sebe a na něj a Tvé odpovědi jsem odpovídal. Co tu proběhlo jinde nevím, a po pravdě mě to ani nezajímá, diskuze tady jsou samá perla... >:-[] >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 04.12.2006  13:30

    NEJVÍC ČESKÉ AUTO V ČR

    Jde právě o to, že pokud se umístí Roomster jako první, nevyhraje nejlepší, ale NEJVÍC ČESKÉ AUTO V ČR!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "maty" [89.102.21.XXX] 04.12.2006  13:38

    Chybi mi tam S-max

    skoda ze se tam nedostal tento skvely ford, jinak o vitezi je netreba spekulovat... a pokud to preci jen nebude roomster tak to bude pro me opravdu sok... :*)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Johny" [85.160.11.XXX] 05.12.2006  02:23

      « Re: Chybi mi tam S-max

      On se ani nezúčastnil ;-) Proč se zúčasťňovat něčeho, kde vítěz předem jasný :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [84.244.115.XXX] 04.12.2006  13:59

    Jak jinak,,,?

    ...no samozřejmě Roomster, jak jinak? Diagnóza VW (potažmo Škoda) na českém trhu 100% funguje. A jak jinak, autem roku bude Roomster s tříválcem - verze sport. Čest práci soudruzi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [89.176.81.XXX] 04.12.2006  14:11

    Hodně smutná pětice...

    Hlavně všechno, až na Roomstera stejné typy vozů... ;-\ Pokud bych musel vybírat, vybral bych gtiho oblíbenou Murénu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 04.12.2006  14:45

    To byl můj příspěvek

    To byl můj příspěvek
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 04.12.2006  15:01

    Re: Re: Car of the Year

    Ale to je právě ten vtip, že porota není jen francouzská, nebo německá! Je nadmíru jasné, že porotci inklinují k domácím značkám, ale v celkovém součtu tady máš jasného a absolutního vítěze. Není to pro tebe moc složitý? Pokusil bych se to specielně pro tebe vysvětlit ještě jednou... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Emu" [91.3.119.XXX] 04.12.2006  15:41

    OT: Skoda Superb

    Omlouvam se za OT, ale dnes jsem ho videl poprve na stanku v jednom nemeckem motor.casopise a je to nadherny auto, myslim, ze to bude obrovskej uspech... pletu se a nebo je to opravdu zatim prvni dostupny foto vubec?? Ja jsem ho doposudopravdu jinde nevidel...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jani" [88.212.1.XXX] 04.12.2006  15:53

    To iste

    Len stale vyhra škoda,furt len škoda uz je to trapne ,načo ine auta nominovať,ked stale len škoda (aj ked škoda je uz v vw,nemecky navrhar bez nemecky by boli šrotaky) ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [62.77.119.XXX] 04.12.2006  21:10

      « Re: To iste

      nezavid slováku, uznej že Škodovka je prostě dobrá a nebreč >:D >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Johny" [85.160.11.XXX] 05.12.2006  02:25

        « Re: Re: To iste

        Dobrá možná je, ale nejlepší? P.S. Na začátku věty se píše velký písmeno. Ty nejsi čech?
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "lukas" [62.77.119.XXX] 04.12.2006  16:15

    hura roomster

    Já si myslím že Roomster má právo vyhrát.Je to kvalitní značka i auto, není oproti autum moc drahé, uznávám že v teto době je drahé, ale myslím si že cena pujde dolu, je to přece jenom novinka na trhu.A až bude česká republika fungovat jako Škoda Auto, stejně tak dobře tak pak to bude velmi dobrý.Ale myslím si že se tohle nikdy nepodaří aby česká republika fungovala jako Škoda Auto
  • 00 Reagovat !

    foto Ricardo

    Ricardo 04.12.2006  16:16

    Auto v Česku

    Finálové složení nemohlo být pro ČR víc typické... všechno B segment, s určitými přesahy do C, MPV a SUV. To odpovídá finančním schpnostem českého zákazníka i jeho zaměření - dovolená v CH (Chorvatsku ne Švýcarsku), výlet na chatu, nákup v OBI... Vítěz se nabízí - Roomster. A i když se mě nelíbí, ve finále je zaslouženě. SX4 by byl taky žhavý kandidát. Obě dvě auta přinášejí revoluční pohled na B segment a konkurence nemá odpověď. Kdy naposledy se něco takového povedlo? Z inovativního hlediska (imo jediná kategorie která by se měla v této soutěži zkoumat) by si jistě finále zasloužilo i COTY S-MAX, že tam není je u auta za řádově 800 tis kourn celkem jasné. Korejci nás letos obšťastnili novým pouštím drakem Santa Fe, ale SUV a české auto roku se dlouhodobě neslučují, takže designovou stránku snad ani nemá smysl otevírat. Koncern nás letos ničím zásadním neobšťastnil, takže není divu, ve finále není. Velká tečka - Grande Punto je zde jistě velmi citlivé téma. Ale nikdo snad nepopře že právě GP jsou ty kleště, které mohou začít vytahovat hřebíčky z rakve. Finále si zaslouží
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 04.12.2006  17:28

      « Auto v Česku

      Souhlas Grande Punto a Opel Corsa jsou mnohem lepší auta než Roomster, který nic nového nepřinaší, jen dost zoufalou vizáž a techniku, která na koncernových vozech spíše dosluhuje. Podívejte se na GP a Corsu, které jsou plné inovací...
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 04.12.2006  17:32

        « Re: Auto v Česku

        Room je první svého druhu... to ti asi ušlo.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 04.12.2006  17:44

          « Re: Re: Auto v Česku

          Uznávám, že to je zajímavej nápad, ale jen díky tomu se titul nezískává... Navíc to zoufalý řešení u středovýho sloupku, který snad ani nemohlo bejt horší, posílá Roomstera nejvíc do kolen...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [82.100.0.XXX] 04.12.2006  19:08

          « Re: Re: Auto v Česku

          Yaris Verso byl první svého druhu ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto GTI

            GTI 04.12.2006  21:53

            « Re: Re: Re: Auto v Česku

            Já to myslím jako ve své modelové posloupnosti. Jinak o Versu nepiš, z toho dostávaj Yaristi kopřivku :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 04.12.2006  17:44

        « Re: Auto v Česku

        O designu R'steru si můžu myslet cokoliv, ale originalitu a nové pojetí koncepce mu upřít nezle. A to bych chtěl zdůraznit i u té SX4. GP, Corsa, P207 jsou jen obměny tématu Clio (i když mnohem hezčí).
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [62.77.119.XXX] 04.12.2006  21:11

        « Re: Auto v Česku

        to jo no to ti malinko ušlo ne ty chytrolínee >:D >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto GTI

      GTI 04.12.2006  17:31

      « Re: Auto v Česku

      Velmi pěknej příměr s temi hřebíky :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 04.12.2006  17:47

        « Re: Re: Auto v Česku

        Tak nějak cítím že Bravo rozhodne jestli Fiat překročí svůj stín... Ale GP byl rázným krokem správným směrem a s velmi dobrou marketingovou prezentací. A je vidět že Fiat to pro jistotu zkouší i přes Pandu. Promyšlená strategie se jim nedá upřít :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto GTI

          GTI 04.12.2006  18:50

          « Re: Re: Re: Auto v Česku

          Pozvolna zvedaj ten prapor... zvednout úplně už se jim žel zdařit už nemůže... na to kolem štěká moc psů... A špička v segmentu letí a letí (myslím nižší střední) GP... počkej dva roky, tehdy (v polovině života) ho zhodnotíme... souhlasím, že Bravo je nyní tím jazýčkem...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "OZZY" [85.160.8.XXX] 05.12.2006  00:46

      « Re: Auto v Česku

      Ještě hory ve Špindlu. >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.160.11.XXX] 05.12.2006  02:27

      « Re: Auto v Česku

      Ford S-Max se nezúčastnil ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Martin" [83.208.147.XXX] 04.12.2006  20:39

    At vyhráje nejlepsi

    Jen tak mimochodem, ve Svedsku se stal Roomster autem roku a to asi Skodovka neosefovala...nebo snad taky? :-)) Uz se s tim konecne smirte ze ty vase Trabanty a Wartburgy nikdy nebyly a nebudou autem roku nikde na svete...:-)))
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "luk" [62.77.119.XXX] 04.12.2006  21:17

      « Re: At vyhráje nejlepsi

      To jo naprosto s tebou sohlasím, si myslím že tady je spousta lidi co nesnaší škodovky, noc co tak nekomentujte, škoda je prostě lepší ne opel.A roomster je velmi orginální auto.Budte radi že ty škodovky mamem v boleslavy.Pmahaj český republice.A až česká republika bude fungovat stejně dobře jako automobilka Škoda Auto tak mi napište email jo.Ale myslím že žadnej nenapíšete, protože naše vláda to nikdy naa tak dobrou úroven prostě nezvládne.Vy co nesnášíte škodovky tak je nechte byt, sou prostě dobrý.Bravoo škoda, fandim ti škodo :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "RS4" [62.24.79.XXX] 04.12.2006  21:27

        « Re: Re: At vyhráje nejlepsi

        Je to presne jak rikas,kazdej Cech by mel byt na Skodovku hrdej,ikdyz neni tak uplne ceska,presto nam dela ve svete dobrou reklamu a myslim,ze ani po technicke strance na tom neni spatne,ale pro nekoho nebude nikdy dost dobra.Hold museji mit neco extra,co ma jenom malo lidi,asi si tim neco kompenzuji,Skoda forever :yes: :yes: :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto

          04.12.2006  22:06

          « Re: Re: Re: At vyhráje nejlepsi

          tak...technická stránka - bohužel je v roli, kdy "přebírá" technologie a pokud vím, tak škoda žádnou progresívní technologii nyní nenabízí - pořád jsou v nabídce PD, není DSG,adaptivní světlomety,kolenní airbagy,inteligentní tempomat,4x4 torsen,DVD navigace atd. (možná, že mě mile překvapíte a řeknete, že některé z těchto extras už škoda nabízí - to bude jen dobře)
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "RS4" [62.24.79.XXX] 04.12.2006  22:38

            « Re: Re: Re: Re: At vyhráje nejlepsi

            Ja myslim,ze by jsme meli dat skodovce trochu cas, bude zrat jako dobre vino,ona za tu dobu temna co tady byla, dost zakrnela :-(
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Alessio" [147.32.100.XXX] 05.12.2006  13:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: At vyhráje nejlepsi

              ona bude zrát, ale nejnovější technologie prostě nedostane...bohužel ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Kuba" [88.100.91.XXX] 04.12.2006  21:28

    *

    Je to na nic anketa když tam je jenom zlomek značek ........... :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jazz" [85.207.172.XXX] 04.12.2006  22:01

    vítěz

    SX4 :yes: :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [62.24.79.XXX] 04.12.2006  22:40

      « Re: vítěz

      Roomster :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Karel" [213.192.7.XXX] 04.12.2006  23:21

    hm

    Vyhraje to ten kepl roomster. měl to vyhrát mercedes benz CL
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "2.0 16V" [83.240.36.XXX] 04.12.2006  23:47

      « Re: hm

      A nebo Porsche Cayman, ne? :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Sorento" [213.220.213.XXX] 05.12.2006  03:16

    delnická země

    Vy jste tady všichni asi upadli, proč bysme měli být hrdí na Skodu. VW si prostřednictvím Skody v podśtatě rozšířil sortiment levných,kvalitních aut na východ a především využívá zdejší levnou pracovní sílu. Copak jste si nevšimli jak se sem přesouvají výrobní závody ze západní Evropy?? proč myslíte? za 20tisíc měsíčně by na západě ani turek * neumejval. To že se ty auta nejmenujou VW Fabia a VW Octavia je jen proto aby si Češi ty auta vlastenecky kupovali a byli na ně "hrdý" ale jinak by to vyšlo úplně nastejno. Veškeré zisky tečou zpět do VW a tady se využívá jen levná pracovní síla. Nejnovější technologie se nikdy do nich dávat nebudou a kdyby náhodou někdo v Boleslavi nakreslil krásné auto tak se to vyrábět nebude protože Skoda není samostaná v rozhodování.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "IT" [80.251.247.XXX] 05.12.2006  12:26

      « Re: delnická země

      To už tak bývá, že zisky tečou majiteli.BTW:tenhle na rozdíl od některých progresivních českých zase investuje hodně zpět vč. VŠ, technolog. centra atd.Taky platí daně,za zaměstnance i jako práv.osoba.Jak naloží se zbytkem,může být nemajitelům fuk.Mohl sis to v 90. letch koupit,bylo AZNP naprodej,nebo nebylo? :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "škodovák" [81.25.18.XXX] 06.12.2006  08:38

      « Re: delnická země

      :-! Sorento , Sorento!Ty jsi spoustu věcí nepochopil a už , asi neochopíš.Pokud si myslíš , že VW zachoval značku jen kvůli Čechům , tak to jsi na omylu .Škodovka vyvážela už i za totality do několika zemích , , auta kupovali hlavně na východě , něco málo i na západě.vVW zachoval značku nejen kvůli stoletý tradici , ale hlavně kvůli východním odběratelům.To že dnes škodovka významně prodává i na západě a že prodeje neustále stoupaj je jen díky VW.Píšeš o nejnovější technologii a přitom ani nevíš co přesně to slovo znamená.Já jsem rád , že kupříkladu motory se nejdřív dávaj v mateřském závodě , tam se vyzkouší a VW přebere riziko v případě výrobní vady , jak se to mimochodem stalo u motoru .1.4TDI , kdy voda kondenzovala a stékala do olejové lázně a motor zamrzal .To už je 5 let .Slyšel si někdy o tom problému ve škodovce? Já tedy ne , protože se ta závada odstranila dřív , než motory začli dávat do škodovky.Moderní motory se dávaj i do škodovky , i když s několikaměsíčním nebo ročním zpoždění.. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Sorento" [213.220.213.XXX] 05.12.2006  03:18

    delnická země

    za 20 tisíc by ani Turek * na západě neumejval
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Sorento" [213.220.213.XXX] 05.12.2006  03:19

    delnická země

    ta hvězdička je záchod
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "RS4" [62.24.79.XXX] 05.12.2006  06:19

      « Re: delnická země

      V mnoha vecech mas pravdu,ale v dnesnim globalizovanem svete uz jen molo firem patri puvodnim vlastnikum,Skoda u nas vznikla ,ma tady sve koreny a jenomk diky politicke situaci,ktera tady po druhe svetove valce nastala,je tam kde je.Presto si myslim,ze v sobe ma hodne ceskeho a muzem na ni byt hrdi, :yes: :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 05.12.2006  08:05

        « Re: Re: delnická země

        Škoda toho v sobě už mnoho českého nemá, aspoň ce se součástek týče :no:
        • 00 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 05.12.2006  10:18

          « Re: Re: Re: delnická země

          Která, který model, co jsou to "české součástky", jsou to ty, které se vyrábějí na území ČR, jedno kdo firmu vlastní, nebo to musí být firma jejíž majitelem je Tonda Novák? A ty máš, Milý stydlíne, nějaká data, např. přehled dodavatelů jednotlivých dílů konkrétních modelů Škodovek, nebo jen chceš aspirovat na titul "plácal dne" viz. tvůj příspěvek o áčku nahoře. :no:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 05.12.2006  12:02

            « Re: Re: Re: Re: delnická země

            Bravo, získáváš titul prudil dne! Která, který model? Všechny. Nevidím na tom nic špatného, takový je moderní svět. Spousta lidí si to ale pořád nechce přiznat... :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 05.12.2006  12:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: delnická země

              No vidíš, pokrok, :-) tak se ještě chvíli soustřeď a zamysli, a když hodně zatlačíš možná nakonec dojde i tobě, co RS4 větou, že Škoda "v sobe ma hodne ceskeho a muzem na ni byt hrdi" myslel, a příště už podobně hloupou reakci nenapíšeš. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 05.12.2006  12:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: delnická země

                Ten můj původní příspěvek se s tím ale nevylučoval, spíš doplňoval.. Nic hloupého na tom nevidím. Škodovce držím palce a doufám, že nám tu nadlouho díky nižší ceně pracovní síly zůstane :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 05.12.2006  12:33

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: delnická země

                  o.k. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "W" [193.0.231.XXX] 05.12.2006  08:57

    Na jedno brdo...

    nevím co řešíte, vždyť jsou všechny na jedno brdo... ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jeje" [80.95.101.XXX] 05.12.2006  09:30

    Roomster - paskvil

    Kdybych viděl Roomstera roztřelenýho vejpůl o strom, řeknu si hmm docela zajímavej předek nový Fabie a o sto metrů dál pěknej zadek nový škodovácký dodávky... Ale když je to auto vidět pohromadě - bože to je paskvil!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "IT" [80.251.247.XXX] 05.12.2006  12:20

      « Re: Roomster - paskvil

      Je legitimní, že někomu Škoda vadí, OK, o nic nejde. Nicméně napsat takovou myšlenku má jistou vypovídací hodnotu o autorovi a nezbývá než mu popřát, aby byl řidičem vozu, co se rozstřelil o stom, seč kandelábr by byl lepší a jistější, přece je to ocel a menší průměr a...jak známo, čím menší plocha nárazu, tím větší jistota zkázy a designérské kreace. :-! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [147.32.100.XXX] 05.12.2006  13:06

      « Re: Roomster - paskvil

      >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "morec na kopec" [80.188.38.XXX] 07.12.2006  21:07

    roomster

    vyhraje skoad romster nase ceske auto
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [84.244.109.XXX] 12.12.2006  18:15

    auto roku

    Škoda,že se všechny debaty rozpliznou do "osobních" útoků.K tématu.Favorit v podobě Škodovky je dán zeměpisnou polohou výrobce,ale taková SX-4....Ono o ní slyšelo nepoměrně méně lidí než o jejích konkurentech a přec se dostala do první pětky.Za Rakouska-Uherska by jistě zvítězila.Ani velké,ani malé,uvnitř překvapivě prostorné a v plné výbavě za solidní cenu - a to 4x4.Zájem veliký-počkáte si 6 měsíců-ale určitě stojí za to!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

20 tipů na víkend: Show děsivých krampušáků, výlet do pravěku i pravá zabijačka

20 tipů na víkend: Show děsivých krampušáků, výlet…

Neseďte doma a nekoukejte se jen z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam vyrazit, nechte…

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a malou spotřebu RAM

Nový Firefox Quantum slibuje ďábelskou rychlost a…

V září se Mozilla pochlubila betaverzí a nyní už vypustila hotovou podobu svého nového Firefoxu. Mozilla se…

 

iSport.cz

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k olympijské sezoně!

Páteční Sport Magazín: biatlonový speciál k…

Kalendář všech akcí sezony, reportáž ze supermoderního servisního kamionu i detailní představení všech…

Gudas o sekeře: Náhoda! Nesnížil bych se použít hokejku jako zbraň

Gudas o sekeře: Náhoda! Nesnížil bych se použít…

Tušil, že může přijít tvrdý trest. Radko Gudas byl o víkendu NHL suspendován na deset zápasů, k tomu přijde o…

 

Reflex.cz

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí slovenský badatel Sivoš

Babiš byl Bureš a spolupracoval s StB vědomě, tvrdí…

Vojak, Oko, Ekron nebo Mosten. To jsou názvy některých svazků a spisů československé StB, v nichž figuruje…

Zimbabwe: Mugabeho pád očima českého galeristy, který sledoval dění přímo na místě

Zimbabwe: Mugabeho pád očima českého galeristy,…

Jak viděl Ondřej Homolka převratné události, které vedly k rezignaci jednoho z nejdéle sloužících diktátorů,…