Anketa Auto roku v české republice se posunula do finále. 29 novinářů zvolí automobil, který bude nosit český titul do 15. prosince, oficiálně se výsledek dozvíme během slavnostního večera 18. ledna 2007.
Obávám se, že to vyhraje Roomster. Nic proti němu, ať si každej kupuje, co se mu líbí, ale svojí specifičností jakési polododávky nemá imo tak široký záběr na to stát se autem roku. A asi se bohužel projeví přehnané "vlastenectví" některých jedinců a Roomster vyhraje. Ale každej by si měl položit otázku, kterým z těchto aut by chtěl jezdit, kdyby si musel jedno vybrat a troufám si tvrdit, že Roomster by to z takto položenou otázkou nevyhrál.
Je to věc názoru, ale Roomster imo prostě vypadá jako auto pro někoho, kdo alespoň občas využívá při své práci ruce. Pokud pracuju hlavou, tak bych do práce asi Roomsterem nejezdil. Prostě mi to nějak nesedí, pracovat ve službách (např. banka, pojišťovna, informatická firma, atd.) a jezdit Roomsterem. U Roomstera čekám, že aspoň občas s ním převezeš vrtačky.
Řekl bych, že Roomster (pomineme-li užitkové verze) je primárně zaměřen jako auto pro mladou rodinu. Děti, nákup, kola atd. Zkrátka více prostoru než kombík a za stejné peníze.
Myslím, že není třeba potichu našlapovat. Je to přesně, jak píšeš. Roomster je malá dodávka a nesnaží se to ani maskovat. To jen marketingový kašpárci se nám snaží namluvit, že to je nová třída a originál. Je to přesně auto pro živnostníka s rodinou. To, že byla představena 5-místná verze o 3 měsíce dřív než 2-místná plechová, neposouvá Roomstera jinam. Škoda mívala verze pick-up odvozené od Favorita i Felicie, pak si dala pauzu - vytvořila prostor na trhu pro Roomster. A udělala dobře. Věřím, že bude mít s R. úspěch. Vůz je to povedený. Má ve své třídě jeden z nejlepších podvozků a nabídne i slušnou výbavu. České auto roku vyhraje. Jak ale píše někdo níže, pokud by se lidi(porotci) rozhodovali podle toho, čím by raději jezdili...
myslím že mediální zájem kolem roomsteru není oprávněný
ten kdo ho zvolí to nemá v hlavě v pořádku
design je straně krabicoidní a motory od vw jsou strašné v porovnání s konkurencí
Tak já jsem naprosto klidný a neobávám se ničeho.To je snad jedno,kdo vyhraje další z množiný více a ještě více bezvýznamných anket vč. Vozu roku pro Evropu.Má to na něco vliv?Krom reklamy pro výrobce?To je jako jako bych měl jásat,že Renault vyhrál F1.Vyhrál a se sériov. auty to bezprostředně nijak nesouvisí.Neřešit.Novináři mají o čem psát a TV co vysílat.Taky se musí nějak živit :-!
Já bych byl pro zpřesnění názvu i kritérií podobných soutěží, anket. Porovnávat auta na tom není nic špatného. Kdo je rychlejší, levnější, úspornější, větší, ... Kritéria jasná. U sportovních vozů to jde, u dodávek to jde, u minivozů to jde, ... Ale když se porovnávají neporovnatelné... Dá se to brát jako inovativnost, přínos vozu mezi vrstevníky. To ale nemůže být jediné hledisko.
Je celkem jasné, že vyhraje Roomster. Po evropě sbírá jedno ocenění za druhým, tak nevidim důvod neúspěchu na domácím trhu, který by měl být obzvlášť příznivě nakloněn. Můj tip Roomster, Corsa, Punto, Yaris, SX4
Podle finalistů to nevypadá, že na vyhlášení vítěze budou chrastit diamanty v dekoltech dam a dolarovky nejspíš nebudou praskat euroměnou v náprsních kapsách jejich doprovodů... jistě... tohle také není Monaco. Přesto... člověk musí smeknout... ROOMSTER zaujal v Evropě velmi silně. Udělat auto jako zmenšenou karikaturu Maserati, to dělají jiní... Nová Corsa ztratila ve svých smutných rocích velkou část svého image, Yaris... ten evergreen těch, co jim tu nezbývá, než si hrát na střední třídu, ten by vyhrát mohl, ovšem ztrácí body tím, že je již více okoukaný a Sx4... sen mladých kovbojů s peněženkou vemi nízko u pasu... to je jaksi žánr okrajový... takže vítěz je jasný - ROOMSTER. P.S. To by bylo, aby zde, v kolébce aut nevyhrál vlastní koník... BRAVO ŠKODA :yes: BRAVO KVALITA :yes: A hlavně - BRAVO ROZUM :yes:
Roomster bude vitaz preto, lebo je to ceska anketa a auto je ceske. Aj ked oficialne dovody budu ine a budu sa hemzit superlativmi. Inde ako v Cechach by mal Roomster podstatne tazsiu poziciu. Netvrdim, ze by nemusel vyhrat, ale na uplne inych zakladoch.
Takze tipujem Roomster a som udiveny tymi vozmi vo finale. Podivne zlozenie. Ktore auta sa do finale nedostali?
Tipuji, že příští rok ve stejně bezvýznamné anketě jako tato vyhraje na Slovensku Cee´d. Nebude to mít na naše životy naprosto žádný vliv jako tahle anketa,tak vo co kráčí?
BTW: V tom Švédsku to Škoda asi podplatila,nebo co se říká na Slovači? :-O:-!
Mozno vyhra a mozno nie. "Slovenske" auta su okrem zmienovaneho Cee´du ešte P207, VW Touareg, Porsche Cayenne. Urcite vsak v slovenskej ankete maju taketo auta vacsiu sancu presne ako v ceskej ceske vozy. Skoda ma este jedno plus, ze vznikla priamo v Cechach, ale trojicky z Kolina mozno tiez povazovat za Ceske. Aj ked na tomto serveri sa spominaju zalostne malo. ---
Jasne, ze v tejto ankete vpodstate o nic nejde. Len som naznacil, preco predpokladam vitazstvo Roomstera. Predstav si, ze by toto auto malo na kapote namiesto okridleneho sipu malo znacku napr. Citroen. Myslis, ze by malo rovnake sance na uspech? Ja nie. Patriotizmus tu urcite hra svoju rolu. Vo Svedsku Roomster bodoval a kludne moze aj inde. Ma svoje kvality.
Nejlepší nevyhraje, neb nejlepší z této pětice je Opel Corsa, který se opravdu povedl po všech stránkách. Viděl jsem ho naživo a že Opely moc nemusím tak tohle byl od nich super tah, včetně odvážné reklamní kampaně...
Vec nazoru, kto je najlepsi. Ja osobne by som vybral GP, po nim SX4 a Yaris. Ostatni ma neoslovili natolko aby som ich zvlast cenil. Ale je to vec nazoru a vkusu jednotlivca.
Co člověk, to názor. Já se snažím být maximálně objektivní a nezaujatý a přesto musím říct, že mě nová Corsa totálně zklamala. Hlavně svým zadkem, na který se ani nemůžu podívat. To už se mi dlouho nestalo. Je takový zvláštně zženštilý a vůbec mi nesedí, snažím se tomu přijít na chuť, ale asi marně. Už jsem jich potkal několik a nezlepšuje se to. Oproti tomu GP je švihák, to je fakt moc pěkný kabátek. Těžko říct. Vyhraje to asi Roomster, po něm bych tipoval GP, pak Yaris, Corsa a nakonec SX-4. Možná že se pletu s tím Yarisem a Corsa dopadne líp než on. Uvidíme.
Objektivita této soutěže je velmi nízká, spíše žádná takže se dá čekat vítězství Škody, nehledě na kvality konkurentů... Soutěž auto roku v ČR je opravdu jen bohužel komedie v nablýštěném hávu alá celovečerní východoněmecká estráda.
Tady se presne ukazuje jak je ceskej narod nevyzralej. Ostatne jak by se mohla stat autem roku napr honda civic s technikou, ktera je uplne nekde jinde nez finalova petka? No je to nesmyslna soutez..
To má národ s 10 mil obyvatel a prodanými asi 120 tis ks ročně(nová), z toho nějakých 50% služební,začít studovat konstrukci aut,nebo co?Spotřební zboží.Civikáři mají své stránky,tak se tam zajdi podívat.Některé to počáteční nadšení opadá.Přitom je to fakt hezké auto.Ale nestíhají vyrábět,takže se také vloudila chybička. :-)
Jediná soutěž, která je naprosto objektivní je tato a to díky nezávislé a současně odborné porotě, která nesleduje a nemusí sledovat žádné marketingové cíle! Podívejte se na odkaz, kde je možné vysledovat jak hlasovali zástupci jednotlivých zemí (včetně ČR)...
To zdaleka není pravda, protože v ČR si běžný kupujcící prohlídne 9 x ceník a až pak kouká jakou stavbu má podvozek, jak je vůz bezpečný a jak technicky vyspělý je motor. Z toho důvodu všichni kupují radši třívalcové Fabie než technicky vyspělý Yaris. Bohužel je to tak. :no:
Hm, to moc nekoresponduje s výkřiky o předraženosti
Škodovek, kolikrát si říkám, že by si anti-škodovkáři měli udělat jasno, co vlastně chtějí kritizovat. ;-\
Tak to je přesné.Bylo by férové kdyby lidé narovinu psali,že jim Škoda vadí a ne to okecávat.Tak ať si ji nekupují a je.Já se těším,až celé "česko" s malým "č" začne fungovat alespoň tak dobře,jako tahle firma "špatně" a bude to tu pak dost dobrý.I uklízečka si koupí novou Fabii2 v palné palbě, tak ne, jenom O2 nebo Civica za nějakých 600 táců :yes:
Celkom spravny nazor. Divis sa, ze to pisem zrovna ja? Ked sa nad tym zamyslim, keby som bol Cech, asi napisem to iste. Alebo keby sme mali povodnu Slovensku znacku, drzal by som jej palec rovnako ako Ty Skode. :yes:
Sentiment k domácí značce jistě roli hraje, ale napříč Evropou se to srovnává. Zákazník, na rozdíl od poroty, bere v úvahu celý komplex, tedy nejen techniku, ale ceny, servis, užitnou hodnotu atd. Kolik prvků na zadní nápravě máš, tolikrát jsi člověkem. >:D
Proč "bohužel"? Nebo existuje nějaké nařízení, co si lidé mají kupovat,nebo nemají,nebo jak je to?Já to nevím a rád bych byl v obraze >:D
Bylo by dobré oprostit se od osobní averze vůči jednomu výrobci. On tu holt je a bude a pár lidí na netu na tom sotva co změní,stejně jako Tom69 nezabránil,aby Mégane2 nebyl nejprodávanějším autem v EU v roce 2006 a píše a píše a píše.... a stejně se to prodává. Kdo nechce,tak si nekoupí,kdo chce,koupí.Dotazy? :-!
Ale to je právě ten vtip, že porota není jen francouzská, nebo německá! Je nadmíru jasné, že porotci inklinují k domácím značkám, ale v celkovém součtu tady máš jasného a absolutního vítěze. Není to pro tebe moc složitý? Pokusil bych se to specielně pro tebe vysvětlit ještě jednou... >:D
...naozaj trapné, ak tu niekto velebí dizajnérsky aj ked možno praktický hybrid a na druhej strane výtvor dizajnéra 20.storočia označí ako karikatúru...tu už naozaj niektorí pri nápise Skoda, strácajú súdnosť....Giugiaro, Zagato, Bertone, Pinninfarina, Fioravanti...atd robia karikatúry....vyhráva nemecký dizajn za ktorým sa vždy a každý otočí.... >:-[]
:-O No... přiznám se, zatím nevím, jak cee´d jezdí, ovšem... hořet umí... :-) P.S. tedy jestli si Kia něco přála, pak tenhle nástup na silnice asi ne... věřím, že nejde o počínajcí evergreen.
Nehaž vlny Wave, stát se může cokoliv, špatné pro Kia je, že něco takového přijde zrovna v dobu uvádění modelu na trh. Pokud se toho chytnou média, start Cee´du to může poznamenat.
Nehadzem vlny, skor ci neskor by sa to tu aj tak objavilo. Nevyjadril som na tuto udalost svoj nazor (pred vyvodenim zaverov si pockam na dalsie info), len som si splnil informacnu povinnost navstevnika fora ;-)
Ano, to mas pravdu, aj pre Kiu to moze mat dost vyraznu dohru. Mercedes musel investovat dalsie prachy do vyvoja a vyplatilo sa. Uspech modelu pociatocne problemy zatlacil do uzadia a vložena investicia navyše sa im mnohonasobne vratila vo forme mnozstva predanych kusov.
Řekl bych, že úpravu zavěšení zadní nápravy, přidání stabilizátoru, snížení podvozku a přidání ESP do základní výbavy nemá u Mercedesu na starosti marketingové oddělení. Ale rád věřím Milý stydlíne, žes byl jeden z těch nemnohých, kteří tím původním áčkem jeli, abys mohl zhodnotit míru úprav, které následně Mercedes udělal..., anebo prostě jen plácáš. ;-)
Myslím kvalitu jakožto kazovost. Na A klasse mého kolegy se dokázalo posr.. úplně všechno, dokonce mu jednou zůstal volant v ruce, bohužel jsem byl také zrovna ve voze a věř mi, že tak jsem se v autě v životě nebál >:D Dost mizerná vizitka pro prémiovou značku ;-\ A teď Tvoje zkušenosti, nebo jen plácáš?
Milý stydlíne, o kvalitě jsi nenapsal ani slovo, reagovals na nepodařený losí test áčka, o tom je tohle vlákno, jako reakci na můj argument o úpravách MB po převrácení jsi nenapsal nic, tedy nechápu, proč mě obviňuješ z plácání? :-O A pokud by se měla diskuse odehrávat na úrovni "volantů, které za jízdy zůstaly v ruce" pak promiň, ale beze mně.
No, pokud je mi známo, dělal M.Kovács (to je ten designér cee'du) původně pro Audi, ne pro BMW. Jinak je ale design ve skutečnosti docela důsledně evolucí Cerata, včetně toho těžkého zadku, stačí si vzít k ruce fotky. Ovšem o vnější design tu opravdu nejde, žejo. Co okopírovali a okdud uvnitř, to nám třeba ještě vysvětlíš, hlavně, co z toho teda chytlo tím velkým plamenem. >:D
No, takováhle dramatická závada po několika letech příprav a testování a nějakých 10 dnů před zahájením prodeje, mocmoc divné ... Snad nám Kia ve vlastním zájmu osvětlí údaje o postiženém autě (motorizace, výbava, proběh...) a hlavně, co našli při pitvé. Předchozí generace Kii měly všelijaké chybky a chyby, ale hoření k nim, pokud vím, nikdy nepatřilo (stejně jako u Hyundaie). Chraň vás rukapáně, pánové a dámy v Žilině, jestli jste někdo při šichtě něco zalajdačili. Korejský boss je pojem, ze kterého tuhne úsměv i hodně velkým oprsklíkům.
Urcite maju zaevidovane, kto s tymto konkretnym kusom prisiel pri pri montazi ku kontaktu v ramci zavodu. Chybny vsak mohol byt uz komponent od subdodavatela.
V kazdom pripade som zvedavy na dohru. Ak to bude nejaky exemplarny trest pre radoveho robotnika, tak do HR si budu najat kuzelnikov, lebo tam za pas naozaj nikoho nezozenu. Uz teraz je situacia kriticka s pracovnou silou kriticka...
Tych dovodov je viac, mzda je jednym z nich, samorejme najdolezitejsim. Nechcem to tu cele rozoberat, to by si zasluzilo samostatny clanok. Ale myslim, ze v TPCA je to (resp. bolo, neviem) podobne...
Nedej Bože,aby to byla Toyota.My tuto"značku"máme půl roku,do auta nám teče pod předním oknem,plastové díly se odlepují a jediná odpověď Toyoty:viděl jste někdy porouchanou Toyotu?Všude vám dokazují,že to není pravda.Poraďte,prosím ,jak postupovat.
Já ti docela věřím.Tento servis je důvod,proč Toyotu nemáme,seč se mi líbí,ale někam moc daleko a otázka je KAM,se mi jezdit nechtělo. Kamarádka tam koupila Subaru,tak uvidím... :-! Čeká ji za chvíli prohlídka... :-(
To je až tak zlý?Mně přišli arogantní při jednání,resp. při vybírání auta,prodejce měl malý chaos v tom,co auto má mít za výbavu.Nějaká intuice říkala raději ne...ale:troubové jsou i jinde,ať je to férové :no:
Co na to záruční servis? Ať se starájí, ne?
Já vím ono se to může začít odlepovat po chvilce zase. Je to k vzteku.
Aníž bych chtěl zde vychvalovat škodovku, musím uznat že je i po 100 tis.km perfektní (octavia).
Aniž bych chtěl hanět Škodovku, už po 30 tis. km síla. Všechno vrže, postupně odešly 2 repro, el. stahování oken u řidiče, brzdová destička, zvlněný kotouč, něco na přední nápravě. Přitom ani omylem základní výbava a s autem je velmi slušně zacházeno... Tím chci říct, že zmetku se nikde nevyhneš, bohužel ;-\
Máme několik služebních Toyot,převážně tereních(HILUX,RAV,LAND CRUISER).Sám bych do nich nešel ani náhodou,špatná elektroinstalce,praskaj listová pera,špatná ochrana proti korozi,do nového Hiluxu zatéká.Interier je plasťák na efekt,především RAV je toho hodně.. :-(
tak téhle demagogii může věřit snad jen (krypto)komunista a osoba s iq menším než 50. zřejmě se jedná o propagandu (guerilla marketing) či sabotáž jistého v této zemi pevně etablovaného koncernu nebo dokonce šíření poplašné zprávy od individua s přezdívkou "pavka" (že by korčagin?) >:-[]
Rád Vás pozvu k prohlídce auta.Nejsem kryptokomunista,peníze jsem si poctivě vydělal a chci za ně jen kvalitní výrobek,nic víc.No a při setkání si můžeme poměřit IQ.Nashledanou.
Nevím, proč se zlobit. Pokud čtu německý časopis o autech, vždy (nebo téměř vždy) vyhrává porovnávací testy německé auto. Ve francouzských časopisech to většinou vyhrává pro změnu francouzský výrobce. A v italských časopisech zase Fiat, nebo Alfa.
Takže u nás vyhraje Roomster a dle mého názoru po zásluze.
Přiznám se, že jsem byl velice příjemně překvapený, když jsem s tímto autem jel. Fakt dobrý! Jezdím ročně cca 80 000 km aute (jako řidič) a zvažuji že do firmy Roomstera v užitkové verzi s turbodieselem koupim.
nevím, proč ta šaškárna. pak stačí vyhlásit každý nový model či facelift škodovky autem roku v čr, ne? ale ne, marketingoví mágové ve wolfsburgu potřebují v této dělnické zemi rituální tanečky kolem o sto tisíc předraženého roomsteru, aby ho následně touto mediální masáží zaslepení chudáci kupovali.
franto, kup si ten starý hlučný td za 521 tisíc, ale kdo má všech pět pohromadě, investuje 5,21 milionu korun (přes 18,6 tisíce eur) do aut s lepším podvozkem (multilink) a s tichým a úsporným motorem common rail třetí generace ...
O.K. ve firmě máme asi 8 let staré Vento 1,9 Tdi 105 PS, má najeto asi 200 000 km. Bez technických problémů. Jednou za 20 000 jde do servisu, kde se dělá běžná údržba. Vím, že je mnoho super technických řešení, která na papíře vypadají skvěle. Otázka je, co v normální běžném provozu potřebuješ, co využiješ a co ne. Možná, že kdyby si se v roomsteru svezl, psal bys jinak. Možná, že ne, protože prostě škodovky nemáš rád, ale i to je argument.
Ozzy, prosímtě, už sem nepiš... a raději už nepiš vůbec. Psal jsem ti to jednou, napíšu to znova, ty seš úplně mimo! Proč máš proboha takovou potřebu nás seznamovat s tím, jak moc mimo jsi? :-|
Ale to už je pokračování z jinýho článku. Nemám rád jeho pseudointeligentní vyjadřování, když je evidentně úplně mimo realitu... a jestli se ho zastáváš, mám obavu, že i ty to nemáš v hlavě úplně v pořádku, ale neber to jako osobní výpad, tvoje příspěvky jsem ještě nečetl ;-)
Hola, Hola, na OZZYho nám nešahej, 8-s zodpovědně říkám, nikdo ve zdejších diskusích mi neumí svými výroky vehnat slzy (smíchu) do očí lépe než ON, jen ON nám tu, ubohým, sděluje PRAVDU. Ruce pryč od Ozzyho, toho si rozvracet nedáme, kdo by tu pak sakra bojoval za pravdu a lásku. :-) VFCVO (vedoucí fan clubu velkého Ozzyho), Dinar ;-)
Podívám-li se na věc tvým pohledem, tak zjištuji, jak moc jsem se mýlil a za svoje výpady proti OZZYmu se omlouvám.. Kde je ke stažení přihláška do FCVO? :-)
No proto, :-);-) , přihlášky netřeba jsme volné sdružení, stačí, když slíbíš, že s námi budeš poctivě sledovat a v paměti ulochovávat každou z JEHO Myšlenek, o které se zde s námi podělí, abys dále mohl tyto mezi lidem prostým šířiti a napomohl tak uchování odkazu velkého filozofa budoucím generacím... A nesměj se, to není žádná sranda, taková tíha. :-)
Hale Dinare, bavíš mne.
Pokrok nezastavíš. Vývoj jedince se však ovlivnit dá. Až zase poskočíš o krok, spíše o několik vpřed na úroveň vyspělých jedinců, pochopíš, o čem kdysi byla řeč. :yes:
Všichni jsou blázni jenom já jsem letadlo >:D Ten příspěvek měl dost do sebe a na něj a Tvé odpovědi jsem odpovídal. Co tu proběhlo jinde nevím, a po pravdě mě to ani nezajímá, diskuze tady jsou samá perla... >:-[] >:-[]
skoda ze se tam nedostal tento skvely ford, jinak o vitezi je netreba spekulovat... a pokud to preci jen nebude roomster tak to bude pro me opravdu sok... :*)
...no samozřejmě Roomster, jak jinak? Diagnóza VW (potažmo Škoda) na českém trhu 100% funguje. A jak jinak, autem roku bude Roomster s tříválcem - verze sport. Čest práci soudruzi.
Ale to je právě ten vtip, že porota není jen francouzská, nebo německá! Je nadmíru jasné, že porotci inklinují k domácím značkám, ale v celkovém součtu tady máš jasného a absolutního vítěze. Není to pro tebe moc složitý? Pokusil bych se to specielně pro tebe vysvětlit ještě jednou... >:D
Omlouvam se za OT, ale dnes jsem ho videl poprve na stanku v jednom nemeckem motor.casopise a je to nadherny auto, myslim, ze to bude obrovskej uspech... pletu se a nebo je to opravdu zatim prvni dostupny foto vubec?? Ja jsem ho doposudopravdu jinde nevidel...
Len stale vyhra škoda,furt len škoda uz je to trapne ,načo ine auta nominovať,ked stale len škoda (aj ked škoda je uz v vw,nemecky navrhar bez nemecky by boli šrotaky)
;-\
Já si myslím že Roomster má právo vyhrát.Je to kvalitní značka i auto, není oproti autum moc drahé, uznávám že v teto době je drahé, ale myslím si že cena pujde dolu, je to přece jenom novinka na trhu.A až bude česká republika fungovat jako Škoda Auto, stejně tak dobře tak pak to bude velmi dobrý.Ale myslím si že se tohle nikdy nepodaří aby česká republika fungovala jako Škoda Auto
Finálové složení nemohlo být pro ČR víc typické... všechno B segment, s určitými přesahy do C, MPV a SUV. To odpovídá finančním schpnostem českého zákazníka i jeho zaměření - dovolená v CH (Chorvatsku ne Švýcarsku), výlet na chatu, nákup v OBI... Vítěz se nabízí - Roomster. A i když se mě nelíbí, ve finále je zaslouženě. SX4 by byl taky žhavý kandidát. Obě dvě auta přinášejí revoluční pohled na B segment a konkurence nemá odpověď. Kdy naposledy se něco takového povedlo? Z inovativního hlediska (imo jediná kategorie která by se měla v této soutěži zkoumat) by si jistě finále zasloužilo i COTY S-MAX, že tam není je u auta za řádově 800 tis kourn celkem jasné. Korejci nás letos obšťastnili novým pouštím drakem Santa Fe, ale SUV a české auto roku se dlouhodobě neslučují, takže designovou stránku snad ani nemá smysl otevírat. Koncern nás letos ničím zásadním neobšťastnil, takže není divu, ve finále není. Velká tečka - Grande Punto je zde jistě velmi citlivé téma. Ale nikdo snad nepopře že právě GP jsou ty kleště, které mohou začít vytahovat hřebíčky z rakve. Finále si zaslouží
Souhlas Grande Punto a Opel Corsa jsou mnohem lepší auta než Roomster, který nic nového nepřinaší, jen dost zoufalou vizáž a techniku, která na koncernových vozech spíše dosluhuje. Podívejte se na GP a Corsu, které jsou plné inovací...
Uznávám, že to je zajímavej nápad, ale jen díky tomu se titul nezískává... Navíc to zoufalý řešení u středovýho sloupku, který snad ani nemohlo bejt horší, posílá Roomstera nejvíc do kolen...
O designu R'steru si můžu myslet cokoliv, ale originalitu a nové pojetí koncepce mu upřít nezle. A to bych chtěl zdůraznit i u té SX4. GP, Corsa, P207 jsou jen obměny tématu Clio (i když mnohem hezčí).
Tak nějak cítím že Bravo rozhodne jestli Fiat překročí svůj stín... Ale GP byl rázným krokem správným směrem a s velmi dobrou marketingovou prezentací. A je vidět že Fiat to pro jistotu zkouší i přes Pandu. Promyšlená strategie se jim nedá upřít :yes:
Pozvolna zvedaj ten prapor... zvednout úplně už se jim žel zdařit už nemůže... na to kolem štěká moc psů... A špička v segmentu letí a letí (myslím nižší střední) GP... počkej dva roky, tehdy (v polovině života) ho zhodnotíme... souhlasím, že Bravo je nyní tím jazýčkem...
Jen tak mimochodem, ve Svedsku se stal Roomster autem roku a to asi Skodovka neosefovala...nebo snad taky? :-)) Uz se s tim konecne smirte ze ty vase Trabanty a Wartburgy nikdy nebyly a nebudou autem roku nikde na svete...:-)))
To jo naprosto s tebou sohlasím, si myslím že tady je spousta lidi co nesnaší škodovky, noc co tak nekomentujte, škoda je prostě lepší ne opel.A roomster je velmi orginální auto.Budte radi že ty škodovky mamem v boleslavy.Pmahaj český republice.A až česká republika bude fungovat stejně dobře jako automobilka Škoda Auto tak mi napište email jo.Ale myslím že žadnej nenapíšete, protože naše vláda to nikdy naa tak dobrou úroven prostě nezvládne.Vy co nesnášíte škodovky tak je nechte byt, sou prostě dobrý.Bravoo škoda, fandim ti škodo :yes::yes:
Je to presne jak rikas,kazdej Cech by mel byt na Skodovku hrdej,ikdyz neni tak uplne ceska,presto nam dela ve svete dobrou reklamu a myslim,ze ani po technicke strance na tom neni spatne,ale pro nekoho nebude nikdy dost dobra.Hold museji mit neco extra,co ma jenom malo lidi,asi si tim neco kompenzuji,Skoda forever :yes::yes::yes::yes:
tak...technická stránka - bohužel je v roli, kdy "přebírá" technologie a pokud vím, tak škoda žádnou progresívní technologii nyní nenabízí - pořád jsou v nabídce PD, není DSG,adaptivní světlomety,kolenní airbagy,inteligentní tempomat,4x4 torsen,DVD navigace atd. (možná, že mě mile překvapíte a řeknete, že některé z těchto extras už škoda nabízí - to bude jen dobře)
Vy jste tady všichni asi upadli, proč bysme měli být hrdí na Skodu. VW si prostřednictvím Skody v podśtatě rozšířil sortiment levných,kvalitních aut na východ a především využívá zdejší levnou pracovní sílu. Copak jste si nevšimli jak se sem přesouvají výrobní závody ze západní Evropy?? proč myslíte? za 20tisíc měsíčně by na západě ani turek * neumejval. To že se ty auta nejmenujou VW Fabia a VW Octavia je jen proto aby si Češi ty auta vlastenecky kupovali a byli na ně "hrdý" ale jinak by to vyšlo úplně nastejno. Veškeré zisky tečou zpět do VW a tady se využívá jen levná pracovní síla. Nejnovější technologie se nikdy do nich dávat nebudou a kdyby náhodou někdo v Boleslavi nakreslil krásné auto tak se to vyrábět nebude protože Skoda není samostaná v rozhodování.
To už tak bývá, že zisky tečou majiteli.BTW:tenhle na rozdíl od některých progresivních českých zase investuje hodně zpět vč. VŠ, technolog. centra atd.Taky platí daně,za zaměstnance i jako práv.osoba.Jak naloží se zbytkem,může být nemajitelům fuk.Mohl sis to v 90. letch koupit,bylo AZNP naprodej,nebo nebylo? :-!
:-! Sorento , Sorento!Ty jsi spoustu věcí nepochopil a už , asi neochopíš.Pokud si myslíš , že VW zachoval značku jen kvůli Čechům , tak to jsi na omylu .Škodovka vyvážela už i za totality do několika zemích , , auta kupovali hlavně na východě , něco málo i na západě.vVW zachoval značku nejen kvůli stoletý tradici , ale hlavně kvůli východním odběratelům.To že dnes škodovka významně prodává i na západě a že prodeje neustále stoupaj je jen díky VW.Píšeš o nejnovější technologii a přitom ani nevíš co přesně to slovo znamená.Já jsem rád , že kupříkladu motory se nejdřív dávaj v mateřském závodě , tam se vyzkouší a VW přebere riziko v případě výrobní vady , jak se to mimochodem stalo u motoru .1.4TDI , kdy voda kondenzovala a stékala do olejové lázně a motor zamrzal .To už je 5 let .Slyšel si někdy o tom problému ve škodovce? Já tedy ne , protože se ta závada odstranila dřív , než motory začli dávat do škodovky.Moderní motory se dávaj i do škodovky , i když s několikaměsíčním nebo ročním zpoždění.. :-!
V mnoha vecech mas pravdu,ale v dnesnim globalizovanem svete uz jen molo firem patri puvodnim vlastnikum,Skoda u nas vznikla ,ma tady sve koreny a jenomk diky politicke situaci,ktera tady po druhe svetove valce nastala,je tam kde je.Presto si myslim,ze v sobe ma hodne ceskeho a muzem na ni byt hrdi, :yes::yes::yes:
Která, který model, co jsou to "české součástky", jsou to ty, které se vyrábějí na území ČR, jedno kdo firmu vlastní, nebo to musí být firma jejíž majitelem je Tonda Novák? A ty máš, Milý stydlíne, nějaká data, např. přehled dodavatelů jednotlivých dílů konkrétních modelů Škodovek, nebo jen chceš aspirovat na titul "plácal dne" viz. tvůj příspěvek o áčku nahoře. :no:
Bravo, získáváš titul prudil dne! Která, který model? Všechny. Nevidím na tom nic špatného, takový je moderní svět. Spousta lidí si to ale pořád nechce přiznat... :-!
No vidíš, pokrok, :-) tak se ještě chvíli soustřeď a zamysli, a když hodně zatlačíš možná nakonec dojde i tobě, co RS4 větou, že Škoda "v sobe ma hodne ceskeho a muzem na ni byt hrdi" myslel, a příště už podobně hloupou reakci nenapíšeš. ;-)
Ten můj původní příspěvek se s tím ale nevylučoval, spíš doplňoval.. Nic hloupého na tom nevidím. Škodovce držím palce a doufám, že nám tu nadlouho díky nižší ceně pracovní síly zůstane :-)
Kdybych viděl Roomstera roztřelenýho vejpůl o strom, řeknu si hmm docela zajímavej předek nový Fabie a o sto metrů dál pěknej zadek nový škodovácký dodávky... Ale když je to auto vidět pohromadě - bože to je paskvil!
Je legitimní, že někomu Škoda vadí, OK, o nic nejde. Nicméně napsat takovou myšlenku má jistou vypovídací hodnotu o autorovi a nezbývá než mu popřát, aby byl řidičem vozu, co se rozstřelil o stom, seč kandelábr by byl lepší a jistější, přece je to ocel a menší průměr a...jak známo, čím menší plocha nárazu, tím větší jistota zkázy a designérské kreace. :-!:yes:
Škoda,že se všechny debaty rozpliznou do "osobních" útoků.K tématu.Favorit v podobě Škodovky je dán zeměpisnou polohou výrobce,ale taková SX-4....Ono o ní slyšelo nepoměrně méně lidí než o jejích konkurentech a přec se dostala do první pětky.Za Rakouska-Uherska by jistě zvítězila.Ani velké,ani malé,uvnitř překvapivě prostorné a v plné výbavě za solidní cenu - a to 4x4.Zájem veliký-počkáte si 6 měsíců-ale určitě stojí za to!