České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
8
/
22
Prohlédnout znovu
České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
České mosty: Na vlastní kůži uvnitř Nuselského mostu
|
acz
Abarth
|
acz
Kolejový svršek měl původně ležet přímo na podlaze tubusu
|
acz
Abarth
|
acz
I po vypnutí metra jezdí po kolejích soupravy, vozí třeba koleje na výměnu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
I po vypnutí metra jezdí po kolejích soupravy, vozí třeba koleje na výměnu
|
acz
Dál za ceduli se obvykle nesmí, a ani to nikomu nedoporučujeme zkoušet
|
acz
Než v noci nastoupí pracovní čety do kolejiště, je potřeba vypnout napájení a zkratovat jej velkou pákou na zařízení
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Dilatace prošla nedávno rekonstrukcí
|
acz
Dilatace prošla nedávno rekonstrukcí
|
acz
Odvodňovací trubky vozovky jsou skryty za konstrukcí
|
acz
Abarth
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?