Evropská komise zahájila právní kroky vůči sedmi členským zemím Evropské unie, včetně České republiky a Německa, za to, že nepřijaly dostatečná opatření proti porušování pravidel pro emise automobilů.
SPRÁVNĚ !! ČECHČIJE musí CÁLOVAT když nadále PODPORUJE DÍZL-
jj
ŠÁDE NADÁLE S VLÁDNÍM PŘIKYVOVÁNÍM PRODUKUJE DÍZLPOPELNICE 2016 CO ZPŮSOBUJÍ OBYVATELSTVU RAKOVINU !!!
JEN CO NARVAL DO KVÁSIN ZÓNY [odkaz] KDE SE PRÝ ZVYŠUJE KRIMI A ŽENSKÝ BOJÍ VNOCI NA ULICI [odkaz] no divte se? samej cizák ve městě, ubytovny napráskaný ... ;-)
PS: VÍTE K ČEMU JE ŠÁDE LEDA TAK DOBRÁ?? [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Re: SPRÁVNĚ !! ČECHČIJE musí CÁLOVAT když nadále PODPORUJE D
Skoda si vesele zvysuje zisky, stat ji strka prachy na rozvoj infrastruktury a my z dani budeme calovat pokuty za nedostatečná opatreni kvuli dehtakum. Ze tam budou i Spanele jsem nepochyboval. Je videt, ze VW to dal ukolem vsem firmam v koncernu, aby tlacili na sve vlady. Jak je ta EU docela na dve veci, tak se obcas udela i spravna vec. Ikdyz ten dopad to bude mit na nekoho jineho nez ma byt :-(
rozhodně nebyl podívej se na ty neskutečné panáky - zloděj křičí chyťte zloděje !!!! vymysleli kravské předpisy a boudou nás trestat za zmatky které sami způsobili
potřebovali by přetáhnout pendrekem přes záda paraziti
Tak na tohle budeme mít oba rozdílný názor. Já jsem pro EU. Dává mi větší smysl, než inklinovat k východu. Jsme prťavá země a ruku na srdce, co vlastně doopravdy máme tak výjimečného, abychom byli schopni přežít samostatně? Nerosty? Nic. Uhlí? Už dávno ne. Průmysl? Ano, ale pokud by bylo na naše výrobky uvaleno nějaké clo, tak neprodáme ani hřebík... atd
No, já si myslím, že "klid zbraní" je mnohem lepší záměr a vidina budoucnosti (pokud jsi tou palebnou sílou myslel palebnou sílu). Na politickou palebnou sílu V4 bych moc nespoléhal. Asi bych věřil jen Slovákům v rámci V4.
Druhé tvé větě úplně nerozumím
Myslel som ekonomicku silu. Ale ked vidim co dneska predvadza Bundeswehr ...
Objem obchodu medzi zapadom a V4 bol (a je) vyssi ako s USA. Neviem ako to chces nakreslit ... proste import/export je silnejsi na vychod ako cez more.
Proč myslíš, že by to bylo nejlepší? Já si naopak myslím, že je to signál z Evropy, že u nás někdo (a ten někdo je rozhodně placen z tvých i mých daní) nedělá to, co se od něj očekává (rozuměj to, co bylo součástí nějaké společné dohody).
Už jen to, že pozvánky na úpravu software zasílalo ministerstvo dopravy a ne automobilka, je jasným signálem, že na důležitých místech sedí lidé, kteří tam ale vůbec nemají co dělat. Proč posílá pozvánku ministerstvo dopravy? A kdo platí doručení takové pozvánky? Např...
Jak může dělat někdo to co se od něj očekává, když nemá dokončenou ani základní školu a skončil někde na úrovni 3. třídy, protože jinak by měl aspon základ fyziky a nevymýšlel nesmysli.
Mimochodem v takovém případě můžeme zažalovat polovinu států, protože nechrání hranice :-!
Chápu na co narážíš, ale to přece není důvod k odchodu ze spolku, který je pro nás zatím více výhodný než nevýhodný.
PS: navíc tahle "žaloba" na sedm silných subjektů by mohla konečně tebou uváděný problém vyřešit. Mohlo by se ukázat na konkrétní lidi, kteří jsou zdrojem nesmyslných předpisů. Takže já jsem pro. Třeba padesát žalob.
je danove zvyhodneni nafty vuci benzinu a z toho plynouci rozsireni rakovinotvorných a jedovatých naftaku. to je ale snad az na GB a bulharsko ve všech zemich EU, a většinou ještě v mnohem vetsi mire.
a druha, ze tady porad jezdi tolik rakovinometu s vykuchanejma filtrama
to ze ac auto proslo laboratari, tak vypousti radove vic jedu, to jde na vrub pomatym eurourednikum