Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český autotrh má třetí nejnižší cenovou hladinu v Evropě

Podle výsledků analýzy společnosti Roadtodata za 1. čtvrtletí roku, je stále nejlevněji na automobilovém trhu ve Švýcarsku, následuje Maďarsko a Česká republika.
Zpět na článek
7. 5. 2006 16:31
neregistrovaný "Tom"
7. 5. 2006 17:12
neregistrovaný "merc"
7. 5. 2006 18:20
neregistrovaný "Tom"
7. 5. 2006 19:55
neregistrovaný "ZZ"
9. 5. 2006 12:48
neregistrovaný "Skyline"
9. 5. 2006 15:45
neregistrovaný "Tom"
7. 5. 2006 18:07
neregistrovaný "Tom"
7. 5. 2006 18:20
neregistrovaný "Tom"
7. 5. 2006 19:54
neregistrovaný "ZZ"
9. 5. 2006 00:25
neregistrovaný "Mac"
9. 5. 2006 13:28
neregistrovaný "Alessio"
9. 5. 2006 15:46
neregistrovaný "Tom"
9. 5. 2006 15:56
neregistrovaný "mida"
neregistrovaný "Tom"
7. 5. 2006 16:31
Dneska krade kde kdo, ani Mercedes se nestidí
Brácho, kde je ta hranice mezi "inspirací" a vykradením? To záleží individuálně na vkusu každého znás, nedokážu to za všechny jednoznačně definovat.. ale jednu věc vím jasně, pokud vezmeme v úvahu pouze prémiový segment, potom je současným králem vykradčů Mercedes! 1) interiér nové S-klasse, to už je evergreen, nebudu to dále rozbírat; 2) interiér nové C-klasse: [odkaz] zkouknětě, jak je umístěná navigace = těžká vykrádačka Mazdy6, bez servítek; 3) předek nové E-klasse: [odkaz] kdo nevidí Lexus GS, ten je buď slepej (nebo GTi >:-[] ;-) ). Závěr? Kradou všichni, někdo víc, někdo míň.. absolutními králi jsou Čínani, ti kradou i názvy jednotlivých modelů :no: Hlavně mi tu nepiště pohádky o tom, jak zlý japíci vykrádaj hodný evropany - nic není jen černé nebo jen bílé.. heslo "nebát se a nakrást" vládne světu :-( :no:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "merc"
7. 5. 2006 17:12
Re: Dneska krade kde kdo, ani Mercedes se nestidí
jedina automobilka, ktera jiz z principu nemuze vykradat je Mercedes. Pokud uzname, ze MB bylo prvni auto, tak ti ostatni primarne vykradli MB a to ostatni je uz pouze sekundarni nasledek.
neregistrovaný "Tom"
7. 5. 2006 18:20
Re: Dneska krade kde kdo, ani Mercedes se nestidí
Takhle bych to teda nehodnotil, to by jsme se do toho mohli pěkně zamotat ;-) Pravda je, že Mergl vykrad interiér 7er a teďka otáčí navigaci Mazdě6 a přední lampy Lexusu GS.. IMHO to Mergl rozhodně nemá za potřebí.. nebo že by měl?
neregistrovaný "ZZ"
7. 5. 2006 19:55
Re: Dneska krade kde kdo, ani Mercedes se nestidí
:-| ;-\ Přední světla :-| To myslej vážně?? :no: 8-s
neregistrovaný "Skyline"
9. 5. 2006 12:48
Re: Dneska krade kde kdo, ani Mercedes se nestidí
E-klasse: ses si jistej, ze je to finalni verze? Me to totiz pripada jako Photoshop, kde autor pouzil prave svetla z GS (takze ne, ze to "vypada" jako svetla z GS, ony to JSOU svetla z GS). O tom, ze Japonce vykrada kde-kdo snad netreba mluvit, staci se podivat, kdo mel jako prvni ciry zadni svetla (IS) a tlacitko "start" (S2000), ktery ma dneska kazdej druhej. Zvlast to tlacitko start me pobavilo, protoze ho pouzil i Jaguar, coz povazuju za dost ulet. Reci o tom, ze ton udava Evropa, patri uz jen do pronemeckych casopisu a reklamnich materialu automobilek, snazicich se tvarit, ze dlouha historie ma nejakou vahu. Staci se podivat na Skodu 120, to je prece mazel kara, vzdyt je od vyrobce se stoletou tradici, no ne? Holt komu chybi kvalita, technika a design, ten se ohani tradici.
neregistrovaný "Tom"
9. 5. 2006 15:45
Re: Dneska krade kde kdo, ani Mercedes se nestidí
Jo, vypadá to jako Photoshop.. tenhle server bývá docela dobře informovanej a málokdy se mýlí.. navíc ty informace má o dost dřív než ostatní.. podle mě někdo viděl, jak budu vypadat nová E-classe a "namaloval" to do Photoshopu. Hlavním smyslem příspěvku bylo sdělit to, co tu sám píšeš - dneska vykrádaj všichni a je totálně mimo mísu tvrdit, že to dělaj jen japonci.. ad tlačítko start - čekám až ho dostane "Guru", pak si mě někdo fakt užije >:-[] ;-) ad historie Škoda (někde sem slyšel tuhle povídačku) - Škodovka je automobilka s nejdelší historií na světě.. ovšem ve výrobě naprostejch šuntů
neregistrovaný "Tom"
7. 5. 2006 18:07
bez titulku
Taky máme daleko menší platy než jinde v Evropě tak si to uvědomte!!!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
7. 5. 2006 18:20
Re: bez titulku
Uvítal bych změnu nicku.. tenhle je můj ;-)
neregistrovaný "ZZ"
7. 5. 2006 19:54
Re: bez titulku
Tak tady je přeTomováno :-)
7. 5. 2006 20:52
NEVÍM SICE, CO MÁ
společného hladina cen na trzích v Evropě s "vykrádáním" designu... ale protože se nahoře těžce zoufale Tom vyjadřuje k výsledkům snahy světovejch es designu... je potřeba to uvést na pravou míru. Doby abeolutní vizuální originality jednotlivých automobilek odplouvají do neznáma... Tlak na častou modelovou obnovu, určitá "vyčerpanost" tvarových možností, unifikace, vyvolávaná způsobem tvorby auta na počítačích i požadevkem na bezpečnost... to vše prostě otvírá novou potřebu... auto tudíž nutno posuzovat v celém jeho komplexu... dětinsky vyhledávat podobu pravého předního blinkru s konkurenčním modelem může dnes bavit tak někoho, co o designu neví zhola nic. Vedle toho... zbavme se klišé, že totiž se např. sejde porada vedení u MB a přijme usnesení, že přístrojovka u nového eS bude vypadat podobně jako u BMW7 :-) Opravdu si tu někdo ještě myslí, že takhle se tvoří auto v premiovém segmentu? Nikoliv... vždy je rozpracováno více variant a vybere se se nakonec ta, na níž se tvůrci shodnou... Podobnost mezi konkurenčnímy modely není "vykrádání" ale výsledek dokonalé práce obou týmů designérů... kteří ... logicky dospějí ke stejným či obdobným závěrům. Píši o nebi... o práci světovejch mistrů. Pod nimi je druhá liga... tam ano, tam můžeš spatřit určitou designovou nerozhodnost, nevyváženost, neoriginalitu... jo, to je ovšem ta druhá liga... tak jestli jezdíš druhou ligou... nebo, co horší, jestli ani nerozeznáš rozdíl mezi první a druhou ligou... to je opravdu pak jen tvůj problém... V životě by mě nenapadlo psát posměšné příspěvky o nejdokonalejší strojích světa... např. o BMW a MB... Vedle toho -dokonalost auta oceníš až při jeho používání... Duch auta... ten přesah do takřka "životné" roviny... to je to mistrovství... které ovládá jen pár mistrů... Naivista se zaklíná tichem v Lexu a staví to TICHO na úroveň nejhlubších prožitků, která můžeš v autě zažít... Jenže je to opravdu jinak... To sladění VŠEHO... tedy zvuku zavíraných dveří, odporů startovacího klíčku, velikosti číslic otáčkoměru, odporu plynu a sametovosti brzd, náklonů při akceleraci, svistu větru při 180... prostě to všechno, co vytváří auto autem... to, když někdo dokáže zharmonizovat...pak teprv vyrábí dokonalé auto... Mimochodem... řídit auto musí přinášet radost... musíš se do auta těšit... a tohle (naštěstí) nelze vypočítat na kalkulačce... tohle se musí umět. P.S. Nenech se brácho nikdy opít kalkulačkovým rohlíkem - vždycky mrkni, jak dopadl předchozí model tvého budoucího auta... budeš mít poměrně jistou naději, že ten tvůj sen bude obdobně dokonalej... Za všechny snad jen jeden příklad... BMW3... myslím že zrovna tenhle příklad postačí, ne? A pak... nikdy nezapomeň na historickou váhu, na kládu, kterou tvůj model vláčí dějinama... nebo seš fakt tak povrchní, že ti kdejaký "ticho" vystačí na celej život?..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mac"
9. 5. 2006 00:25
Estonsko teda není v Evropě
No tak jako ještě by to chtělo zahrnout do srovnání Estonsko a jsme uplně jinde... A asi nejen my.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alessio"
9. 5. 2006 13:28
bez titulku
Vtip je v tom, že platíš daň země, do které nové auto přihlašuješ...a tedy nejlevnější auta jsou...tradáááá...v dánsku! :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
9. 5. 2006 15:46
Re: bez titulku
:yes:
neregistrovaný "mida"
9. 5. 2006 15:56
pane O.L.
V článku chybí IMHO dost podstatná věc a tou je zmínka o porovnání standardních výbav. Tyto se totiž v jednotlivých regionech liší a toto je potřeba si také uvědomit (např. počty airbagů, ESP nebo "jen"ABS, radio nebo příprava, centrál s dálkou nebo bez atd.atd.atd.)
Rozbalit vlákno
0