Diskuse

Český trh v roce 2018: Velký přehled nejprodávanějších aut v jednotlivých segmentech

10.1.2019

V pořadí nejprodávanějších modelů na českém trhu se loni nic zásadního nezměnilo. Segmentům nadále většinou vévodí modely Škoda.

 

  • 21 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 10.01.  13:44

    Sporné

    U těch sportovních vozů by mě zajímalo kolik těch BMW 4er má aspoň trochu silnější 4 válcový benzínový motor. Dieselová provedení pak za sportovní nelze moc považovat.
    • 02 Reagovat !

      foto Joab

      Joab 10.01.  14:16

      « Re: Sporné

      Jo, a to je ve sporťácích i dvojka - taková 218 s tříválcem je taky sporťák jako kráva. A úplně se bojim napsat, že do dvojkový řady patřej i ty jejich Tourery.. o ty je to snad očištěný:)
      Nechápu, že ve velkejch MPV vůbec nevidim klasický borce typu Alhambra, Sharan, Galaxy.. to fakt už nikdo nekupuje? Dyk jsou to nejlepší rodinný auta..
      A pro redakci, nemůžete dát odkaz na zdroj informací?
      • 20 Reagovat !

        foto Simpanz

        Šimpanz 10.01.  14:35

        « Re: Sporné

        Jsou to čísla SDA
        [odkaz]
        Tam si auta zařazují prodejci, takže každý jak chce. Jediná korekce kterou redakce udělala je ta, že Octavii ze střední třídy dala do nižší střední, ale kopanců tohoto typu je tam celá řada.
        • 00 Reagovat !

          foto Joab

          Joab 10.01.  14:36

          « Re: Re: Sporné

          Aha, já tam nějak todle rozlišení neviděl. Dík!
      • 20 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 10.01.  14:38

        « Re: Re: Sporné

        No, já bych to viděl celkem jednoduše. Velké MPV zdařile nahrazují velká SUV, podívej na Kodiaq, přes 6 tisíc kusů, to je objem ve kterém neprodává ani většina nižší střední třídy.

        Vejde se 7 lidí, je to 4x4, projedš na chatu a rodinu odveze, na co Alhambru, která stojí +/- stejně.

        A ti, kdo nemají tak velký budget, nebo jim SUV nestačí sáhnou rovnou po Transporteru a Tranzitech

        Osobně mi spíš zaráží neúspěch Mégane, je to velmi dobré auto a za super cenu. Nepoptával jsem, ale možná v silnějších motorizacích tak levný nebude... nevím ?
        • 00 Reagovat !

          foto Joab

          Joab 10.01.  14:40

          « Re: Re: Re: Sporné

          No to právě teorieticky, nebo litrově po roletku, možná jo, ale zkus nacpat do Kodiaqu, nebo vlastně jakýhokoli velkýho SUV, tři kola na vejšku místo jedný sedačky (můj setup:))
          Že nacpeš do Kodiaqu to samý jako do Alhambry fakt neni pravda..
          A ty velký dodávkoidní typu Tranzitu sou prostě furt uskákaný dodávky. Transporter je maličko jinde, ale zas drahej, jak to prase..
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 10.01.  14:44

            « Re: Re: Re: Re: Sporné

            To je ale otázka, jestli většinoví kupci Alhambry v ČR potřebujou odvézt to, co píšeš. Kolega taky jezdí Alhambrou a když jsem se ho zeptal, jestli opravdu to auto takové potřebuje, tak se zamyslel a řekl, že by asi mohl žít i s kombíkem a další auto už přehodnocuje jinak.

            A kdo žije opravdu aktivně, volí rovnou Transporter/Tranzit, kam dá kola, nebo se i vyspí... dnes už je hodně civliních verzí

            Rozhodně nezatracuji variabilitu velkého MPV, ale né všichni, kdo jej mají, ho využívají pořád.
            • 10 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 10.01.  15:14

              « Re: Re: Re: Re: Sporné

              Sestra má Galaxy, první generaci. To auto je prostorově geniální. Výborný přístup do kufru, do poslední řady si pohodlně sednou i dospělí, během pár minut z toho uděláš menší dodávku s rovnou podlahou, prostě pro rodinu si těžko představím něco lepšího (kombi jí nestačí, proto Galaxy pořizovala). Nevím, jak dnešní Alhambra, ale myslím, že Kodiaq s tím půjde srovnávat jen těžko. Je v něm teda mnohem více místa podélně, ale předpokládám, že do třetí řady si stejně pohodlně nesedneš. Ani v 5008 nevypadala, že bych v ní chtěl sedět déle než 5 minut.
              • 10 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 10.01.  15:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                Určitě, kufr těchto velkých MPV s Kodiaqem srovnat nejde.
                • 01 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 10.01.  15:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                  Já nesrovnávám velikost kufru a variabilitu, jen, že do nedávna kolem milionu těm, kterým nestačilo kombi s pěti místy, muselo posloužit MPV, dnes je tu i takové SUV, jako Kodiaq, které mnohým stačí, je vlastně kompromis.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 10.01.  16:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                    Je to taková divná věta, ale jinak jo. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 10.01.  16:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                      Zas to od Woodyho schytám za češtinu >:D

          • 00 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 10.01.  14:57

            « Re: Re: Re: Re: Sporné

            Napriklad ja vozim 3 biky - pekne vzadu na taznom. Ale bude to presne o tych prioritach. Sharan a derivaty nie su vobec lacne a uz v zaklade stoja dost vela. Za rovnaku cenu mam uz slusne nabiteho tourana/C4 ST/ 5008. Ano, su to o kusok mensie auta, ale zase - ak niekto potrebuje prevazat napriklad 6 ludi nonstop a nie nudzovo, tak siahne po tej velkej dodavke a vykasle sa na velke MPV. Cena vo vybave obdobna, v zaklade dokonca nizsia a variabilita o 2 levely inde - ako komfort pre cestujucich tak moznosti ulozneho priestoru. Uz z okolia poznam niekolkych co kupili V-classe, Pro Ace verso, a dalsi riesia multivan.
            • 10 Reagovat !

              foto Joab

              Joab 10.01.  15:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

              Tak ale V-Classe nebo Multivan máš v reálu o hezkejch pár set litrů vejš, než řekněme tu Alhambru, v podobný výbavě. A komfort dodávek typu Transit je blbej, nemůžu si pomoct. Já bych vždy vzal radši holýho Sharana, než nabušenýho Tourana.. leč každýmu co jeho jest a dle čísel jsem v silný menšině:)
              • 10 Reagovat !

                foto Reco

                Reco 10.01.  22:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                Pri tych dvoch urcite ano, ale napriklad trojka Proace, spacetourer, traveller, vlastne uz aj opel su v zaklade lacnejsie ako sharan a vo vybave su porovnatelne. Kazdy mame samozrejme ine priority. Ja zase o triedu nizsie vo vybave ako social edition vo vysej triede :-) Kazdopadne ani ten sharan/alhambra pre 7mich nie je nic moc a taky isty problem ma aj Smax ci Espace. Pre prevazanie specifickej velkej batoziny taktiez. Tam ta dodavka posluzi lepsie. Tiez je tam to ale - uz je to velka krabica, aj vybavove prvky nemusia posobit tak hodnotnym dojmom ako u MPV. Ma to len dizel (nechcem), ale dava ako jediny zmysel atd...
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 10.01.  15:45

          « Re: Re: Re: Sporné

          Celý problém jinak pěkného a zdařilého Meganu současné generace je příliš "placatá" karoserie. Zejména u rodinného kombíku (který je v ČR zdaleka nejpoptávanější) je to velký problém - omezuje to vnitřní prostor a komplikuje nastupování do auta... Renault tak vlastně stvořil jakýsi náznak shooting braku :-O
          • 10 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 11.01.  10:00

            « Re: Re: Re: Re: Sporné

            Dva centimetry rozdílu výšky nejsou nijak zásadní (bez střešních lišt 1449 proti 1469).
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 14.01.  12:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

              Bylo by tomu tak, pokud by už minulá generace nebyla dost nízká. Schválně se zastav v nějakém showroomu Renaultu a zkus si do současného Megoše nastoupit. Máš pocit, že lezeš do nějakého kupé, resp. shooting braku (v případě kombíku) a ne do rodinného auta! ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 10.01.  14:41

        « Re: Re: Sporné

        Ja ak stretnem dvojkové kupé, tak vo väčšine prípadov je to M2, takže tak zlé to zrejme nebude (mimochodom M2 je zďaleka najpredávanejší M model). Hoci sám trojvalce nad úroveň mainstreamových hatchbackov nižšej strednej kritizujem, v prémii jakbysmet, v prípade 2er ani trojvalec zrejme nepokazí športový charakter auta, ktorý je nielen o motore, ale aj o koncepcii pohonu, naladení podvozku, hravosti, agilite; pri 18i výkon síce bude chýbať, ale ľahký trojvalec vpredu bude zrejme agilnejší, ako 40i.
        Inak tie MPV zaujali aj mňa, najprv si hovorím, že s tou kategóriou to nebude až také zlé, ako sa hovorí, keď až do 7. miesta sú predaje v tisícoch; potom pozerám bližšie, že sú to skôr úžitkáče resp. také pracovné verzie než čistokrvné MPV typu Sharan.
    • 10 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 10.01.  15:13

      « Re: Sporné

      Skoro polovina těch 4er je v dieselu.
      [odkaz]
      • 10 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 10.01.  15:17

        « Re: Re: Sporné

        Ty brďo, BMW 2 cabrio nafta. To by se jeden picnul. :-|
        • 20 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 10.01.  16:08

          « Re: Re: Re: Sporné

          Našťastie sú to len 2 pomýlení. >:D Pri 2er kupé je už všetko správne: 100% benzín. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 10.01.  16:16

          « Re: Re: Re: Sporné

          Jj z nafty by se člověk picnul = a sorry za těch 60% [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 10.01.  16:18

            « Re: Re: Re: Re: Sporné

            To si musím zarámovat, omluva a uveden zdroj !
            :yes: :yes:
            • 11 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 10.01.  16:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

              No, je to přesně ten "výzkum", co jsem popisoval já - brigádníci, výtěr výfuku na parkovišti. O ničem. Já jsem dával zdroj taktéž ÚAMK, z podzimu 2017, kde uvádí 9% aut bez filtru. Tentokrát u silnice hadička, co měří emise projíždějících aut. Takže ode zdi ke zdi, podle toho, jak měří. K smíchu.
              • 01 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 10.01.  17:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                Však já vím, že ty si zdroj dal a taky že se umis omluvit... Taky nejsi Hamuna ;)
                • 12 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 10.01.  17:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                  Já se taky umím sakra upřímně omluvit, třeba: "Kurwa sorry pyčo!" :-O :*) >:D >:-[] ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 10.01.  17:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                    >:D ses rozjel :yes:
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 10.01.  17:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                      To byl teprve začátek, i když - třista z místa... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 10.01.  17:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                  Psal jsem to proto, že Hamuna se "omlouvá", ale snaží se tím říct, že ve skutečnosti je to číslo dokonce ještě vyšší, než tvrdil. Taková falešná omluva ve stylu "sorry, že jsem řekl, že tvá stará není moc hezká, ve skutečnosti je hnusná jak pr.del". ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 10.01.  17:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                    Tak se nám tady s těmi "upřímnými omluvami" najednou roztrhl pytel, bo co... >:D
                  • 01 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 10.01.  17:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                    Já vím .. proto si to taky zaramuju >:D jiné omluvy se nikdo nikdy nedočkáme >:D Hele 70procnet je maso... To vytirali výfuk někde u fabriky na severu , kde parkují jen 20let staré Oktávky..
                    • 01 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 10.01.  17:30

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                      Bůh ví, komu jaké "výfuky" vytíral(i)..., ten Hasák je ale čuně... :*) >:D >:-[]
                    • 01 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 10.01.  18:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                      "70% je maso" - vem si, že pošleš brigádníky na parkoviště. Pozná ten brigádník, jestli to Mondeo MkIII je 2,0TDCi , které má mít DPF, nebo jen 1,8TDCi? Nepozná. Co když u konkrétního auta výrobce zavedl DPF v polovině "života" modelu? Poznají, zda má mít nebo nemá? Jediný výstup z toho rádoby výzkumu je, že odhadují, že cca 70% aut má černé výfuky. Což mě přivádí k tomu, jestli byli brigádníci vyhnaní na parkoviště vůbec schopni poznat, že jde o naftu a ne benzín.
                      Páč moje "stará plečka" s DPF měla výfuk i po 260tkm čistý, na rozdíl od zánovního moderního benziňáku s najetými desítkami tkm. Poznali? Budeme věřit? :-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 10.01.  19:03

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                        Prosím = moh bys přestat dedukovat = už to nevydržím >:D >:-[]

                        Že tenhle materiál existuje = si zpochybnil a doplnil uráženim = no teď víme že existuje = tak zkoušíš zpochybnit aspoň co v něm je :yes: >:D

                        Myslíš že to zpochybnění metodiky = nějak pokreje to blábolení = že neexistuje? :-O ;-)
                    • 10 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 11.01.  01:36

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                      Proč se taky omlouvat = za to co Karel zase poplete ;-)

                      Nebo za to jakej máš ty cit = a zase netrefíš kdo má pravdu a kdo naprosto totálně = k tématu plácá :-)

                  • 10 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 11.01.  01:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                    Nikde nevidim tvou = tvá první reakce byla urážka a zpochybnění že tohle přece určitě neexistuje = že určitě lžu = takže omluva jistě právě přichází
                • 10 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 10.01.  19:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                  Zúčastňuješ se kolektivní demence? :yes: >:-[]
                  • 11 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 10.01.  19:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                    Už si mi vyfotil ten článek od Vaculíka , kde doporučuje C5 ?
                    • 10 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 11.01.  01:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                      Po tom jak si to napsal? To si piš = že ne :-!

                      Nicméně ten fakt že místo Pašíka C5 = je fakt prča a pro někoho jistě skoro infarkt :-)

                      Skoro stejná prča jako když ty si jeho věty o NOx opsal = místo ofotil >:D

                      A nejspíš = nepochopil >:-[]

                      Napovim ti = něco podobnýho psal k DPF filtrum

                      Napovim ti znovu = něco podobnýho bych já psal kdyby mi EU a další instituce po planetě = chtěly omezit třeba příkon [odkaz] hele a už HLASUJ A VYHRAJ [odkaz]
                  • 31 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 10.01.  19:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                    Z každé diskuse do které se aktivně zapojíš se stává kolektivní demence...
                    Že by sis toho taky konečně všiml.
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 10.01.  16:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

              Dodávám zdroj: [odkaz]

              Jeden rok (2016) ÚAMK tvrdí, že 70%, druhý rok (2017) 9%. Obrázek si soudný člověk udělá sám.
              • 01 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 10.01.  18:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                Soudnej jo = ty máš ale na mysli sebe = proto ti vycházej = takovýhle kraviny >:-[]
                • 20 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 10.01.  18:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                  Máme dvě studie, průměr je cca 40 %... to už taková katastrofa není...
                  • 02 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 10.01.  19:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                    Ani v tom = nesouhlasim ;-)

                    Myslíš že se Karel za to vysmívání urážení že tenhle průzkum vůbec neexistuje = omluví?
              • 01 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 10.01.  20:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                Hele, a ty fakt považuješ ÚAMK za důvěryhodnou instituci? >:D
                • 10 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 10.01.  20:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                  Asi ses překlikl a místo Hamuně jsi to napsal mě.
                • 10 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 11.01.  01:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

                  Pro Karla neni nic co sám nevymyslí věrohodný = zvlášť fakta ;-)

                  Uvidíme jak se postaví k týhle realitě = měsíce popíral tragickou realitu V6 TDI a WLTP a předtim zas a taky a nikdy se neomlouvá

                  A od jistý doby radši nesází >:-[]
            • 10 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 11.01.  01:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Sporné

              Nojo když to zmiňuješ = Karel by se měl omluvit = to je fakt

              Když sem tohle zmínil a napsal zdroj = mám to z tištěný verze tohle je jen takovej výcuc = reagoval jako obvykle = "když sem to nečet já tak nic takovýho neexistuje" a doplnil jako obvykle urážkou = toho kdo to narozdíl od něj čet a zná >:D

              Pak přidal zpochybnění místa testů = poplet to s něčim co si našel asi pomocí gůglu :yes:
              A přidal další urážku a zpochybnění :-)

              Takže dnešní reakce že takovej způsob testování je pod jeho intelektuální úroveń = je vlastně = krok nahoru >:-[]
    • 20 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 11.01.  09:07

      « Re: Sporné

      Nic sporného na tom není, 4er do kolonky sportovní auta nepatří, podobně jako X5 a X6 jsou v jedné kategorii, patří 4er tam kam 3er, tedy do střední třídy. Do kategorie sportovní vozy by se mohly započítávat čistě M modely.

      A pokud vezmu souhrn prodejů 3er a 4er ve srovnání s C-Klasse (ve které jsou všechny karos. varianty vč. kupé), pak je to pro bmw v roce 2018 moc pěkný výsledek, vzhledem k výběhovosti stávající generace. Výrazně novější modely audi (A4, A5) se do tabulky ani nevešly.
  • 40 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 10.01.  15:14

    Audi

    Tak Audi, minimálně co se týče A4,6,8 v ČR těžkej debakl (v rámci D3). Evropský čísla jsou přece jen milosrdnější, ale konkurenti neměli propad kvůli WLTP, a daří se jim líp. Někdo (v Audi) něco dělá špatně.
    • 30 Reagovat !

      foto spaleny6

      spaleny6 10.01.  15:36

      « Re: Audi

      Líbí se vám od nich něco? Mě se hrozně líbila předchozí generace A6. Teď jsem vybíral auto a z těch jejich obrovských dotykových ploch a unifikovaného designu jsem vážně nadšený nebyl. I ty interiéry už mi nepřijdou tak hodnotné jako dřív.
      • 01 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 10.01.  15:44

        « Re: Re: Audi

        A4 vcelku bez výhrad,A5 se mi líbí hodně, z nové A6 a A8 jsem mírně rozpačitý, ale ty jsem neviděl/neseděl naživo. Na ty displaye jsem zvědavý, ale jako dobrý krok to nevidím.
        S minulou A6 souhlas- já měl před verzi fl, s fl ji vycizelovali k dokonalosti, zejména avant a allroad.
  • 20 Reagovat !

    foto Ham-

    Ham. 10.01.  16:04

    Arteonu

    tady všichni při uvedení trh vyčítali vysokou cenu. Ovšem s odstupem doby se zdá, že cena byla naopak podstřelená. Jak jinak si vysvětlit třetí místo ve střední třídě za supem a pašíkem s pohodlným náskokem na zbytek pole.
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 10.01.  16:11

      « Re: Arteonu

      To ma práve vcelku šokovalo. Sám som patril k tým, ktorí kritizovali VW za prestrelenú cenu "prebúchaného Passata" a tipoval som, že ceny budú musieť ísť hodne dole. Zjavne som sa mýlil a Arteon ľudia skutočne (tak ako to VW prezentoval: [odkaz] ) vnímajú ako prémiovejšie auto a sú zaň ochotní platiť aj prémiovú cenu.
      • 00 Reagovat !

        foto Joab

        Joab 10.01.  16:21

        « Re: Re: Arteonu

        Jo.. a nedávaj na něj třeba nějaký brutální slevy? Jakože si přijde fešák pro pašíka do firmy a tam na něj hned "vemte Arteon, budete frajer, dám dvoukilo dolů a máte to skoro jak za pašíka.."?
        Fakt nevim, jen se ptám.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 10.01.  16:31

          « Re: Re: Re: Arteonu

          Môže byť, ale keď som sa bol previezť na vtedy novinke a zisťoval zľavy, tak len symbolicky v jednotkách percent, pričom Passat bol zľavami násobne vyššie (nejak 5% Arteon vs. 15% Passat, presne už neviem).
        • 10 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 10.01.  16:35

          « Re: Re: Arteonu

          No v Porsche Smíchov mi nabízeli na firmu slevu o něco menší (cca o 8%) než na pašíka nebo na supa. Takže vzhledem k rozdílu ceníkových cen je pořád cenově hodně nad oběma jmenovanými.
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 10.01.  16:35

          « Re: Re: Re: Arteonu

          Prý jo.
          A taky oproti uvedení zlevnil, u 2,0TSI cca o 70tis.
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 10.01.  16:23

        « Re: Re: Arteonu

        Já i dovolím o Arteonu trochu zafantazírovat a dám takovou teorii.

        Firemní jezdci, kteří mají solidní rozpočet a omezená auta na mainstream (Typicky Passat/Superb) mají možnost nově fasovat i Arteon :-) O soukromém ( i když by se o tom dalo polemizovat, protože si to koupil taky na svou firmu) Arteonu vím jen o jednom :-)
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 10.01.  16:29

          « Re: Re: Re: Arteonu

          U nás jeden súkromný je, tam tak trochu podozrievam, že to bola voľba ovplyvnená manželkou a zlatou farbou. >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 10.01.  16:49

            « Re: Re: Re: Re: Arteonu

            WAF neradno podcenovat! :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 10.01.  16:43

          « Re: Re: Re: Arteonu

          No třeba u nás ve firmě dáváme lidem rozpočet a koupit si mohou co chtějí. V ceníku před WLTP si jeden koupil Arteona v nějaké nejnižší výbavě tuším elegance s 2.0 TDI, dnes už by se do něj rozpočtově nevešel, protože po WLTP ceny ještě o něco zvedli a jak píši výše slevy dávají horší než na pašíka. Na druhou stranu když má někdo rozpočet 1.4 mio, s dph, tak se mi nezdá, že by brousil tady, ale protože i ceny prémie jdou pomalu ale jistě nahoru, tak možné je všechno.
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 10.01.  16:51

            « Re: Re: Re: Re: Arteonu

            No, když kouknu na ceny při představení [odkaz] tak dnes je i 2,0TDI 110kw cenou -70tis. [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto Ham-

              Ham. 10.01.  16:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Arteonu

              Já porovnávám cca květen 2018 a pak listopad/prosinec 2018.
        • 00 Reagovat !

          foto Ondris

          Ondris 10.01.  17:38

          « Re: Re: Arteonu

          Neni to tak - Arteonem se fleetaci snazi nahradit D3 vyssi stredni, ale to jim obvykle management nezere.
          Ty vysoke prodeje jsou dany obrovskou slevou, kterou maji na Artíka leasingovky (Arteon v lepších konfiguracích vychází po slevě stejně jako Passat a líp, než srovnatelný Superb).
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 10.01.  17:33

      « Re: Arteonu

      Netlačil VW práve Arteon masívne do fleetov? Podobne ako tlačil Hyundai i30 liftback? Ja by som príčinu videl práve tam.
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 10.01.  23:03

      « Re: Arteonu

      suhlas.. ono arteon zobral iste hodne zakaznikov podla mna superbu inak tazko vysvetlit pokles superbu o 2000 kuskov... rovnako mam citak ze co to arteon uz uchamtol aj mazde 6 aj mondeu... ale celkovo aj tak stredna trieda pada... ludia si uz za podobne peniaze kupia dnes sikovnejsie stylovejsie a praktickejsie SUVecka ;-) a mat tak 25 tacov tak aj za mna radsej 4x4 outlander s automatom ako nejaky klasicky superb ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 11.01.  11:09

        « Re: Re: Arteonu

        Vzpomeň si, jak vypadal konfigurátor Superbu už někdy od léta... pomalu nebylo co koupit.

        Outlander? Ty jsi nepoučitelný >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubáq 10.01.  17:09

    Dobrý den, pane Bureši

    Děkuji, že jste si dal práci se sestavením tabulek.
    Nechápu ale komentáře k jednotlivým tabulkám: mnoha slovy komentujete jen to, co je v tabulkách vidět na první pohled- kdo se umístil na prvním, druhém a třetím místě, o kolik aut se ten a ten model v prodejích propadl a pod.
    Ani jedno slovo k příčinám vývoje prodejů v jednotlivých segmentem. Bylo by vážně zajímavé znát vývoj reexportů ve srovnání s loňským rokem, bylo by zajímavé znát dopad zvyšování cen aut v roce 2018 na prodeje a pod.
    Jste schopen tyto a další zajímavé informace sehnat a sesmolit pro čtenáře ACZ?
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 10.01.  22:56

      « Re: Dobrý den, pane Bureši

      suhlas.... pisat o tom co vidime v tabulkach su zbytocne omacky .... navyse SUV maju dnes aj 50 modelov ... takze zobrazit len prvych 10 je hodne uzka tabulka... tu by som dal aj kludne 15 az 20 najpredavanejsich ... uz samozrejme vyssia stredna trieda tam postaci aj tych 5 najpredavanejsich.... tam ani nie je o com pisat
  • 10 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 10.01.  22:50

    slava vitazom

    cest porazenym..klasika SUV nam opat vladnu a prerastena mega stredna trieda aj giganticka vyssia stredna opat padaju na dno .. a to podla mna este nie je koniec a o rok to bude este vacsi debakel... navyse aj SUV este nie su na vrchole... no este to bude zaujimave do buducna so strednou triedou podla mna.. aj s tou vyssou strednou... celosvetovo tieto segmenty hodne klesaju uz.. teda nielen v eu ale aj v amerike ..
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Módní téma týdne: Být královnou bálu, stát se Popelkou

Módní téma týdne: Být královnou bálu, stát se Popelkou

Plesy jsou na pořadu dne. K období zimy tradičně patří a v lednu se jejich kolotoč začíná naplno roztáčet.…

Mrazivá slova Dalibora Jandy o smrti syna (†21): Kolegové mi to přáli! Tedy někteří...

Mrazivá slova Dalibora Jandy o smrti syna (†21):…

Je slavný, vede spokojený rodinný život, na kontě má tři zlaté slavíky. Přesto se v životě Dalibora Jandy (65)…

 

iSport.cz

Australian Open ONLINE: Plíškovou čeká boj s Italkou o osmifinále

Australian Open ONLINE: Plíškovou čeká boj s Italkou…

Tenistka Karolína Plíšková hraje o osmifinále grandslamového Australian Open na centrkurtu v Areně Roda Lavera.…

Plekanec musel strpět porážku a ztratil zub: Našli ho naštěstí zametači

Plekanec musel strpět porážku a ztratil zub: Našli…

„Aspoň něco pozitivního,“ utrousil Tomáš Plekanec pár minut po zápase v Ostravě, kde jeho Kometa padla 1:4.…

 

Reflex.cz

Paralympijský vítěz Jiří Ježek: Nepodvolte se zranění a prožijte plnohodnotný život

Paralympijský vítěz Jiří Ježek: Nepodvolte se…

Za nepozornost se platí. Dlouhé hodiny by o tom mohl vyprávět šestinásobný paralympijský vítěz a mistr světa…

Andrej Babiš si stát představuje jako firmu, Piráti jako e-shop

Andrej Babiš si stát představuje jako firmu, Piráti…

Pirátská strana si naplánovala sjezd na třetí lednovou sobotu. Průběh tohoto setkání však bude patrně mnohem…