Jestliže v březnu počet registrací na českém trhu klesl, v dubnu opět rostly. Hodně se dařilo Dacii nebo Suzuki – japonská značka meziročně vyskočila o 94 %.
Podle toho co teď poslední dobou sleduji vývoj vozů od Hyundai, řekl bych, že jejich prodeje budou stoupat čím dál tím více. Auta mají pěkný a hlavně cenově dostupný.
Buď jste tak naivní, nebo pracujete v PR Hyundai a v tom případě je to hodně trapný komentář. Osobně nemám nic proti autům Hyundai, ale na základě jednoho měsíce dělat závěry je dost přehnané. Vzhled je subjektivní pohled a cenově jsou na tom +- stejně jako konkurence. Mimochodem, aby šlo o autu říci, že je cenově dostupné, tak by to mělo jít pořídit většinou lidí u nás v ČR a za cca dvě výplaty. V tomto případě jsou ale všechny auta daleko vzdálené.
Kdybych šel na statistiku Vaši logikou, tak bych řekl asi toto...... Subaru Impreza je v ČR jeden z nejžádanějších modelů aut, přičemž jeho meziroční prodeje vykazují snový růst o cca 700%. Impreza si již neuvěřitelných 5 měsíců drží první místo v prodejnosti hatchbacků s pohonem 4x4.
K autům Hyundai jako takovým ne. Jen mně vadí přístup jejich PR a srovnání i30 a Octavie. Dle mého je i30 konkurentem Rapidu (mám zkušenosti se všemi třemi modely).
Mě zase vadí škodovácké PR v našich médiích..které a to je zákeřnější se tváří jako seriózní článek,test.Osobně preferuju a nedám dopustit na francouzské vozy,ale Hyundai/Kia mě vůbec nevadí,naopak.
Opravdu je takový problém ty tabulky rozseknout ještě na téhle úrovni, aby to člověk nemusel hledat po svém?
Ale to už by bylo moc těžké, co? Takhle jen stačí okopírovat tiskovou zprávu. :-)
To by bylo zajímavé ............ nejde o ty prodejní trendy ale o to zda opravdu bohatneme, jak se nám snaží namluvit. Pokud bohatneme, chtěl bych to vidět ve zlepšení poměru soukromé/služební prodeje.
Vubec se nedivim registracim u dacie a suzuki.
Obe automobilky dossud nabizeji atmosfericke motory do svich vozu.
Napriklad Ignis je suprovy auto s dostatecnym vykonem ATMOSFERICKYM CTYRVALCEM coz je unikat a spickovou spotrebou. Verim ze by se jich prodalo mnohem mnohem vice kdyby v salonech nejake byli. Narazit na skladovku da dost prace.
Prostornost je v tak malem aute az neuveritelna jen kufr je tak na dve basicky piva a neco dobreho k tomu. Osobne vyzkouseno :-)
Navic pohon 4x4 je u zminenych aut neskutecnym bonusem pro lidi co bydlo v horskych a podhorskych oblastech.
Nejhorsi je ze Vitary se s atmosferou uz pouze doprodavai a Dustery s benzinovou atmosferou zatim nejdou ani objednavat kvuli homologacim na Euro 6C.
Moc moznosti na atmosferickou 4kolku neni a asi to bude cimdal horsi. Snad jen ignis a i na ten je horor vycekat frontu.....