Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v listopadu 2011: Pořadí značek

Hyundai postoupilo z říjnového třetího místa na listopadové druhé. Stalo se tak nejžádanější zahraniční značkou.
Zpět na článek
7. 12. 2011 19:28
7. 12. 2011 19:31
7. 12. 2011 19:46
7. 12. 2011 19:58
7. 12. 2011 20:06
7. 12. 2011 20:23
7. 12. 2011 19:33
7. 12. 2011 19:40
7. 12. 2011 20:12
7. 12. 2011 20:20
7. 12. 2011 20:59
7. 12. 2011 21:16
7. 12. 2011 21:19
7. 12. 2011 21:22
7. 12. 2011 21:25
8. 12. 2011 00:45
7. 12. 2011 19:35
8. 12. 2011 09:51
8. 12. 2011 13:41
8. 12. 2011 17:46
8. 12. 2011 17:44
7. 12. 2011 19:59
7. 12. 2011 20:13
8. 12. 2011 00:07
8. 12. 2011 11:58
8. 12. 2011 07:56
8. 12. 2011 16:57
7. 12. 2011 20:05
7. 12. 2011 21:23
7. 12. 2011 23:05
8. 12. 2011 00:57
8. 12. 2011 09:59
9. 12. 2011 01:06
9. 12. 2011 09:53
12. 12. 2011 23:38
8. 12. 2011 06:47
7. 12. 2011 21:18
7. 12. 2011 21:23
7. 12. 2011 21:27
9. 12. 2011 00:59
8. 12. 2011 17:27
7. 12. 2011 19:28
To zas
bude komentov na korejcov :-)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
7. 12. 2011 19:31
Re: To zas
utok zacina, na dalsi rok sa uz rozbehne picanto aj rio a aj nova i30 potom sa tes ;-) :yes:
Avatar - Emel
7. 12. 2011 19:46
Re: To zas
Ono je otázka, co nová i30 s prodeji udělá. Pokud bude sledovat stejnou linii jako i40, může se klidně stát, že prodeje půjdou dolů.
Avatar - Ronault.
7. 12. 2011 19:58
Re: To zas
Vše bude záležet na jediném - cena. Ještě stále Hyundai nemůže nastavit cenu vyšší, než nabízí třídní konkurence... nic víc to neovlivní. U nás možná H/K jisté renomé už má, na západ ještě stále ne...
7. 12. 2011 20:06
Re: To zas
Ci ma alebo nema renomé,je velmi relatívne...v nemecku v roku 2011 / sept. predaných cez 26tis i30...co je slusne cislo na korejcov...horsie to je so Ceedom,ci Kiou vobec...na druhu tsranu priliz nizka cena na zapade skorej moze vyvolavat nedoveru a tak.
[odkaz]
Avatar - Ronault.
7. 12. 2011 20:23
Re: To zas
Korea má dobře nášlapnuto, jestli se i i30 zbaví renomé pouze levného vozu záleží podle mě hlavně na tom, jestli nabídne spektrum motorizací i pro náročnější zákazníky. Je pravda, že to, co mají, 80% zákazníkům bohatě stačí, ale to, co buduje image, to postrádají... uvidíme, ale jestli zazdí s motory novou i30 stejně jako zazdili i40, tak to bude smutné. ;-\
7. 12. 2011 19:33
Re: To zas
Ono je to logické, nakoľko tu veľa "expertov" zložito "dokazovalo", že kórejci v Európe šancu nemajú ...a ich ceny sú "nadsadené" .. atď. ... ;-)
Avatar - Ronault.
7. 12. 2011 19:40
Re: To zas
Ceny jsou nadsazené? Podívej se do skladových vozů Hyundai na i30 za kolik se to auto prodává, to je s přehledem nejlevnější auto na trhu ve své třídě ;-) Za ty peníze se není čemu divit...
Avatar - Bristol
7. 12. 2011 20:12
Re: To zas
to rozhodně...kdo kouká na auto jako na spotřební zboží...prakticky nemá jinou možnost než korejce...pokud nepatři mezi nenáročné a nesáhne vyloženě po dacii...případně ti více movití chodí do autosalonů Škoda/VW...toto jsou auta které se prodávaj jako rohlíky
Avatar - Ronault.
7. 12. 2011 20:20
Re: To zas
Tak nějak. Samozřejmě něco pro náročnější tady H/K v nižší střední, která tvoří opěrnou část prodejů, nenabízí. Nějaká konkurence pro 2,0 TDI, dCi, HDI, TDCi, případně pro silnější benzíny nedejbože HH chybí...
Avatar - Bristol
7. 12. 2011 20:59
Re: To zas
to máš pravdu ale když řeknu zatím...jistě nebudu lhát...korejci dotahujou opravdu mílovými kroky...ale čím blíže jsou...tím je to těžší se dotáhnout...dnes už velké rozdíly nejsou...jsou to detaily které rozhodují: zpracování, design, vkus, vychytávky, technologie, péče o zákazníka...dnes už automobilka nemůže opomenout nic...a ač nejsem fandou koncernu...tak by se některé automobilky(FIAT, a někteří japonci) měli jít podívat jak se to dělá(péče, reklama, marketing a další detaily které rozhodujou o koupi)
Avatar - Ronault.
7. 12. 2011 21:16
Re: To zas
:yes: Souhlas... doběhnout Evropu od starého Accentu k i30 není takový problém jako se dotáhnout na Golf...
Avatar - white label
7. 12. 2011 21:19
Re: To zas
Jj, není to jenom o "hmotě" a číslech... ;-)
Avatar - Ronault.
7. 12. 2011 21:22
Re: To zas
Ano, je to hlavně o tom, co říkají odkazy na zahraniční testy, nejlépe hodnocení američanů >:-[]
Avatar - Bristol
7. 12. 2011 21:25
Re: To zas
brzo už to bude tak vyrovnané že referencní už bude prakticky jen vkus a image...případně pověst auta a zbytková hodnota při prodeji...to budou zřejmě mít evropská(hlavně německá) auta stále vyšší... ;-)
8. 12. 2011 00:45
Re: To zas
Já bych to tak černě neviděl. Řada problémů aut je otázka priorit při vývoji a cenové optimalizace. Dokud nebudou všichni přemýšlet stejně, tak rozdíly budou. Korejci spíš inklinují k americkému myšlení, protože se jim na tamních trzích vede velmi dobře. V Evropě se zase zdá, že německý způsob přináší úspěch. Je možné, že někteří výrobci budou tvrdohlavě konverzi odmítat. Ale očekával bych, že přežijí minimálně tři filosofie návrhu, výroby a prodeje automobilu.

Je zkrátka otázka, jestli Korejci budou schopni užitečné inovace. Ve chvíli, kdy se všichni hráči na sebe dotáhnou, má výhodu ten, který inovuje.
Avatar - 3_diamanty
7. 12. 2011 19:30
bravo hyundai kia peugeot
narast o vyse 2000 kuskov oproti minulemu roku nema nik, bravo hyundai

kia pekne stupa a peugeotom sa tiez uz zacina darit :yes:

peugeot hyundai kia :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hammunasakra
7. 12. 2011 19:35
40 : 1?
NEčekaný výsledek SOUBOJe Ferrari versus Lamborghini ;-)
Já jsem tedy RÁDA že vítězí ten LEPŠí (ale nečekala bych že o tolik :-)
Rozbalit vlákno
4
8. 12. 2011 09:51
Re: 40 : 1?
Proč nečekaný. Aventadory se teprve začínají dodávat a je to opravdu exkluzivka na úrovni 599GTO. Gallardo prakticky končí. Naopak Ferrari má zaběhnuté novinky v podobě 458, FF, ale i výborné Californie, která dle mne značku Ferrari posunula i do nižších vod a přiblížila klientele hledající větší kompromisy.
Lepší ? Velmi záleží na úhlu pohledu. Spíš bych řekl, buďmě rádi, že obě tyto značky existují.
8. 12. 2011 13:41
Re: 40 : 1?
...ze obe tyto znacky JESTE existuji...
8. 12. 2011 17:44
Re: 40 : 1?
Taky mam z Ferrari radost :-)
Ne ze bych si ho aktualne mohl dovolit, ale v lete jsem si cestou pres Italii udelal primou srovnavacku, fabriky jsou od sebe co bys rezervou dokutalel, a 458 je opravdu fantasticky, az prekvapive univerzalni a prijemny auto, aniz by jakkoliv ztracelo v extremu... "slint" :-)
7. 12. 2011 19:55
Fiat a jeho pokračující mizérie
Vypadá to, že příští rok se Fiat u nás nevleze ani do první dvacítky. Nové modely nula, Pandu zdrtí NSF a nic jiného, co by se slušně prodávalo, Fiat nemá.
To jsou konce... 8-s
Rozbalit vlákno
16
7. 12. 2011 20:41
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
Pritom ma podle me co nabidnout, i kdyz ne ve vsech segmentech. Neni to tak, ze by nemel co prodavat. Panda je dobra, Punto je porad krasne, Bravo neni spatne, Qubo jako rodinne auto jsem si nedavno malem koupil. Ma i dobre motory, Multiair a Multijet - nemam vyhrady. Jen ten marketing.
7. 12. 2011 20:47
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
Pro mě Fiat představuje jen pár dobrých motorů a jeden a půl modelu - pětistovku/pandu. Zbytek zastaralá bída.
Avatar - Bristol
7. 12. 2011 21:03
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
podle mě se FIAT dostal do slepé uličky...střední třída mu s cromou silně nevyšla...taky aby ne...nechápu jak si představoval že prorazí s nevzhledným hatch-kombíkem ve světě klasických sedanů a kombi pro flotily...punto s bravem nejsou špatná auta...to rozhodně ne...mají i styl a šmrnc...i dobré motory...za které si však musí člověk tvrdě připlatit...když k tomu přidáme v našich končinách dominaci koncernu a pošramocenou pověst taliánů...nulová snaha propagace...není se čemu divit...
Avatar - gld
8. 12. 2011 00:06
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
Nezabudnúť na cenovú politiku. Bravo sa v porovnaní s kórejskou a francúzskou konkurenciou predáva draho.
Avatar - Barrichello
8. 12. 2011 13:58
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
Ted to zachrání přeznačkované Chryslery >:D >:D >:D
9. 12. 2011 00:47
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
Nikdo tu nezmínil Stilo, které bylo první vlašťovkou plánovné "nové éry" Fiatu po devadesátých letech, kdy to šlo s kvalitou u Fiatu setrvale z kopce. Relativně rychle se zjistilo, že je to opět jedno z nejporuchovějších aut ve třídě, má nekvalitní a drahý servis, výrobce, který neuznává jasné výrobní vady (vadné rozmítací cívky plošně u 1.6 16V, uložení výfuku, vady laku, nekvalitně řešená přední náprava) ten kdo ho koupil s vírou ve znovuvzkříšení Fiatu, prohloupil opět. A z víry nezbylo vůbec nic. Fiat je alespoň v čéchách totálně mrtvý. Hodně díky lidem v českém Fiatu a zlatokopům, kteří ho prodávají. I když - z ho.na bič neupleteš. Nedokážu pochopit, kdo si v tak úžasné konkurenci v nižší střední může koupit u nás fiat - už jen proto, že prodaných aut je tak málo, že to servisáci ani nemůžou umět opravovat.
Avatar - sendador
9. 12. 2011 07:38
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
Ja se Stilem JTD nemel nikdy problem
Avatar - sendador
8. 12. 2011 08:07
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
A co je na Bravu nebo Puntu zastaralyho? Nechapu tu potrebu co 5 let predstavit novy model. Nakonec stejne dost automobilek vezme stavajici model, udela trochu jinej kabat a nova generace je tu - viz treba aktualni Passat.
Avatar - Bristol
8. 12. 2011 17:54
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
passat není nová generace...jen velmi výrazný facelift... ;-)
8. 12. 2011 19:45
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
Stačilo říct "jen facelift" :-)
9. 12. 2011 00:53
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
Zatímco Punto je jen další krásné špatné (podprůměrné) auto od Fiatu, paradoxní je, že Bravo bude definitivní hrobař Fiatu v Čechách i přes to, že je to snad po dvaceti letech první relativně bezproblémový fiat. K čemu to, když ho prodávaj z cenu ikony Golfa a dráž než i30 a nedělají ho v čechy milovaném kombíku. Co nezařídí po(d)vědomí značky v lidech, dodělají blbci z "nového" marketingu Fiatu, kteří si myslí, že lidi nepoznají mrtvolu když jí přemalujou znak na červeno.
Avatar - DaewooMaster
8. 12. 2011 10:47
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
Já, když na to koukám, tak si vždy vzpomenu, jak v HK rušilo Regio Auto před pár lety sekci Chevrolet s tím, že prý se Chevrolety špatně prodávají. Teď na tom místě ukazují Alfy, všude prázdno, ticho a klid. Zřejmě jim to takto vyhovuje, ale já je rozhodně nelituji. V servisu "opravili" Punto za nehorázné peníze tak, že závada pak byla ještě horší... Servis Chevrolet byl v posledních chvílích jeho existence asi ještě větší tragédie (jeho vedoucí nedokázal vyslovit ani napsat model auta, co měl odborně opravovat). ;-\
8. 12. 2011 11:28
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
Asi pračka na peníze. >:D
8. 12. 2011 17:47
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
>:D :yes:
9. 12. 2011 00:55
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
Souhlas.To je definitivní konec. Vyplatilo by se jim, aby tu prodávali jen úspěšnou levnou pandu a 500. Mutlali to tak dlouho, až se ucho utrhlo definitivně. Úspěch pandy teď rázně ukončí Citigo a Fiat to tu během dvou let zabalí totálně.
Avatar - sendador
9. 12. 2011 07:40
Re: Fiat a jeho pokračující mizérie
Nemam strach :-)
Avatar - Ronault.
7. 12. 2011 19:59
Opel
Jak jsem tady před dvěmi lety nadával, že se Opel * u nás do záhuby, tak musím nyní pochválit. Jde vidět, že obnova modelů a možná i trochu lepší cenová politika zabírá :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Bristol
7. 12. 2011 20:13
Re: Opel
tak opel konečně vytvořil konkurenceschopná auta: Insignia, Astra, Corsa...toto vše jsou dobrá auta...a prodávají se...o předchozí astře nebo vectře se toto říct rozhodně nedalo... ;-)
Avatar - gld
8. 12. 2011 00:07
Re: Opel
čo bolo zle s predchádzajúcou astrou?
Avatar - Bristol
8. 12. 2011 11:58
Re: Opel
zle s ní nebylo nic...jen to že koukala na golf s focusem z o dost větší dálky než současná astra...o vectře snad ani nemluvím...obě to bylo realtivně solidní auta...s relativně slušným prodejem...ale na lídry dost ztrácely...
Avatar - Nerez
8. 12. 2011 07:56
Re: Opel
Já si myslím, že právě minulá Astra na tom s prodeji nebyla vůbec zle. Rozhodně ne v Evropě.
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 16:57
Re: Opel
1. Mluvím o ČR.
2. Neříkám, že ne, ale ani to nebyla špička.
3. 1000 ks růst za rok je pěkné. To je vlhký sen Fiatu. :yes:
Avatar - Bristol
7. 12. 2011 20:05
bilance
potvrdilo se očekávané...koncern VW má český trh pevně v rukou a jen tak se to nezmění...Škoda a VW jsou jeho pevné opěrné body o které jen tak nepřijde...škoda-domácí značka která drží suverénně největší tržní podíl...a VW které má u nás tradičně velmi dobrou pověst již od počátku devadesátých let

korejci zažívají opravdu prudký růst...a jistě jim pomáhá česko-slovenská výrobní linka a i vnímání lidí kteří je už neberou jako outsidery ale jako téměř rovnocenné auta evropské konkurenci za vynikající peníze, opel taktéž prudký růst...v jeho případě však spíš návrat na jeho původní pozice které držel před krizí...příjemným překvapením je také růst prodejů mitsubishi :yes: nebo land roveru, stejně tak mě překvapilo že SAAB prodal jen o 7 vozů méně než loní...jak by to vypadalo kdyby v dubnu výrobu nezastavil se již asi nikdy nedovíme...troufám si však tvrdit že i tu by díky nové 9-5 zaznamenali růst....bojím se však...že toto se již nedovíme nikdy ;-\

velké zklamání: FIAT, Mazda, Honda...velmi dobrá auta s mizerným marketingem a propagandou...i když honda si to koní aj mizerným designem(krom accordu), očesanou výbavou a motorovou nabídkou...je vidět že pro hondu je evropský trh až sekundární...(po Asii a USA), u FIATu už takovou výmluvu mít nemohou...tam bude chyba asi trochu někde jinde...
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Hammunasakra
7. 12. 2011 21:13
Re: bilance
S vwálcováním českého trhu se asi NEdá nic dělat (prostě když má něco/cokoli logo Škoda, prodává se to automaticky "násobně" épe než cokoli jiného - viz slovenské NEauto Citigo versus roky v česku vyráběná "česká" pidiauta ;-)
PS: Myslím že BIG zklamání a (TOTALní) prů... roku je 91% propad u Lamborghini (kterým krom JEDINÉHO prodaného kusu VŠECHNO vzali u Ferrari :yes: :-)
Avatar - Bristol
7. 12. 2011 21:23
Re: bilance
tak tyhle auta jsou a budou vždy kusovkami...ale jediné prodané lambo je velmi podivné...ale asi za to může generační obměna...myslím že příští rok s Aventadorem by to nemuselo bejt tak zlé... :yes: dominace VW je v čechách a okolí zakořeněna velmi silně...s tím že jediným výrazným konkurentem je ford...a brzo to budou i korejci pokud porostou stále stejným tempem...

jinak souhlasim: i kdyby VW nebo Škoda vyráběli kafemlejnek s klimou tak si to ti čecháčci koupěj... >:D >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
7. 12. 2011 22:20
Re: bilance
Samozřejmě že to byly a budou "kusovky" (myslím že těch 40 ks Ferrari je "slušná realita"). Já osobně si myslím že nabídkou i kvalitou Ferrari JE (jednoznačně) NAD Lambem, ale přesto mne "drtivé" vítězství 40:1 trochu "překvapilo"..
PS: Ano, když se "nadšeného" přijetí dostalo i UPu a Citigo-u, zatímco ČESKÉ vozy této kategorie, které se tu dlouhé roky vyrábí stojí "zcela na okraji" zájmu, tak to myslím LZE považovat za "absolutní důkaz", že škodě stačí "na cokoli" přilepit své logo a prodá se toho VÍCe než "jakékoli" konkurence - snad nezačnou vyrábět televizory a bílou techniku a motocykly a ... ;-)
Avatar - Andromeda
7. 12. 2011 23:05
Re: bilance
Jako v parafrázi na letitý politický fórek: "Bojím se otevřít i konzervu..." >:-[]
8. 12. 2011 00:57
Re: bilance
Otázka je, jak se bude Citigo prodávat, až bude na trhu další generace Fabie. Malá auta nejsou nijak extra v kurzu. Úspěch Citiga bude částečně založen na parazitování na Fabii. Ale až Škoda obnoví větší modely, tak podle mě dojde k citelnému odlivu zákazníků.

Lambo se, pokud vím, v ČR prodávalo vždy hůř než Ferrari. Aventador je nedostatkové zboží a o Gallardo už není takový zájem. Italia a California jsou mnohem větší taháky.
8. 12. 2011 09:59
Re: bilance
Já si myslím, že rozhodně neumím posoudit kvalitu Ferrari vs. Lamborghini. Nabídka je přeci jen odlišná. Lamborghini nejde (zatím) do "levných" a "masových" modelů typu Californie a naopak Ferrari nemá v neomezené stálé produkci top model typu Murcielaga a nyní Aventadora. Všechno jsou limitky s omezeným počtem vyrobených kusů. Obě automobilky vyznávají trochu jiné hodnoty a důraz na ně.
9. 12. 2011 01:06
Re: bilance
:yes: zůstane tu silná 3: vw, oba korejci a ford a bude čím dál víc napřed před konkurencí.
Avatar - white label
9. 12. 2011 09:37
Re: bilance
Řekl bych, že ti korejci už jsou třeba dnes pomalu (v některých ohledech) před Fordem, konkrétně např. interiéry (až na výjimky), exteriéry si zatím nemají tolik co vyčítat, ale korejci se zlepšují, kdežto u Fordu to vidím spíš naopak. VW má (na rozdíl od Fordu a H/K) zřetelně konzervativnější přístup, coř se mu (v Evropě) jasně vyplácí.
Avatar - Ronault.
9. 12. 2011 09:53
Re: bilance
Jenže interiér není vždy u Fordu to, proč se auto kupuje. Vždy to byly velmi dobře odladěné podvozky na špičce, skoro všude, to jaksi Hyundaii ještě chybí. Také aktuálně motory Ecoboost, na něž Hyundai moc odpovědí nemá, powershift atd. A ono naladit vše tak, aby to odpovídalo špičce, není zrovna snadné. Aotázkou taky je, co se stane, až H/K přestane mít tak výhodné podmínky v mateřské zemi, třeba za 10-20 let...
Avatar - white label
9. 12. 2011 10:03
Re: bilance
Jasně, taky netvrdím, že H/K je komplexně lepší, než Ford (zatím určitě ne), ale designový trend Fordu není to pravé ořechové a zbytečně to dotahování korejcům usnadňuje...
12. 12. 2011 23:38
Re: bilance
Ford Focus je co se týče kvality podvozku podle mnohých dokonce lepší než Golf - nebo se mu vyrovná. Ten nový design vnitřku je ale trochu málo konzervativní na to, aby oslovil stejně široké vrstvy jako Golf. A uvidíme, jestli dokážou ve fordu obhájit vysokou cenu - doknívám se, že kdyby ji dali o 7% níž plošně už na začátku a udělali něco s debilním systémem výbav, který se ve srovnání s VW může jít zahrabat, měl by Golf ješt lepšího konkurenta a nemuseli zas za rok přijít s plošnými slevami slevami - 20-22% až zjistěj, že je to pro lidi moc drahé a teče jim do bot.
Ecoboost je podobně jako Fiat T-Jet daleko zábavnější než TSI, jenže v tom, co se teď skloňuje nejvíc, t.j. - reálné spotřebě jsou oba skoro o litr horší než TSI. Takže to můžou jít zabalit. Těch pár mladejch kluků, co ocení výkon ve vyšších otáčkách, kdy to auto zákonitě žere i trávu okolo silnice, výrobce nespasí. Takže zase povedou "geniálně nudní" VW. To je můj názor. Ještě , že tu jsou ti korejci, aspoň, nějaká protiváha - ti jsou naštěstí taky dostatečně konzervativní.
8. 12. 2011 06:47
Re: bilance
To máš jako v Itálii, kde se prodává logo Fiatu asi nejvíc,nebo v mé milované Francii,kde místní loga válcují zbytek.Tak to bývá v zemích původu značky.V Jižní Koreji vládne logo Hjundaj a soukr je mi to jedno, ani nevadí.Jen východně od řeky Moravy s tím mají problémy,co se prodává v česku.Neví někdo,co se prodává tam?Tak,ze srandy a kolik aut na 1000 obyvatel,třeba? :-!
Avatar - WinDiesel
7. 12. 2011 21:18
Re: bilance
Paradox: umírající Fiat v čele se Seržem Makarone koupil Chrysler za babku, ten se zvetil a Seržo je v pohodě, teď už jen továrny v Itošce zavřít a nahradit italský pas US passportem....
Mazda na rozdíl od Fiatu něco dělá a jako vždy jí to trvá trochu déle než by bylo zapotřebí, nu což, CX-5 a nová Šestka, facelift CX-7 udělají svoje. Kvůli CX-5 zase lidi přijdou do šourúmů a zjistí, že Mazda má konkurenceschopné modely.
Všichni Japonci by si měli uvědomit, že musí bojovat s korejskou invazí, ten kdo si to neuvědomí, zavře krám.
Avatar - Ronault.
7. 12. 2011 21:23
Re: bilance
Nechci tady být označen za Nostradama, ale i tu H/K čeká jednou "pokles"... uvidíme...
Avatar - Bristol
7. 12. 2011 21:27
Re: bilance
tak růst nemůžeš donekonečna...to je jasný...českej trh má svoje limity...nejsme čína že? podle mě korejci mají reálně na to se usídlit někde okolo fordu a VW...s tím že o druhé místo budou bojovat 4 místo 2...škoda zůstane nahoře se slušným náskokem...s tím že ji tržní podíl bude klesat...toť můj názor...
Avatar - Hammunasakra
7. 12. 2011 22:15
Re: bilance
Ano, na prognózu že dominance Škody na české trhu bude klesat si pamatuji (tak někdy z poloviny 90tých let minulého století.. :-)
PS: Myslím že (dříve či později) 2hé místo "ukořistí" Hyundai/Kia (první byla je a bude škoda) a "bojovat" se bude o třetí a dál... ;-)
9. 12. 2011 00:59
Re: bilance
Fiat pro mě překvapením není. Je to důsledek dlouhodobě chybné politiky a dojáčkovského zlatokopectví.Totální konec značky v ČR. Mazda: mizerný marketing, který neodpovídá ceně za kzertou chtějí prodávat, přitom to auto si tu cenu zaslouží, aspoň 5ka. 6ka za ceny passatu je ale nesmysl, motory o generaci zpět. Honda - neznám ;-\
Avatar - 3_diamanty
8. 12. 2011 07:41
je len dobre ze prisla korea
auta su zrazu za babku a este aj kvalitnejsie ako podaktore europske sunty. Nebyt toho ze sa tu korea predava tak citigo by stalo 300 litrov octavka vyse pol melona atd. Niekto musel tym nenazrancom z eu ukazat ze auto je len spotrebny tovar nie modla ani boh a ze za "nekvalitu" netreba vyhadzovat majland

;-)

bravo hyundai kia, o rok cakam este vacsi utok, picanto, rio a i30 su uz na ceste uspechu
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Nerez
8. 12. 2011 07:58
Re: je len dobre ze prisla korea
Bohaja, několik nic neříkajících komentářů u jediného článku. Pořád stejná písnička. Už se třesu toho útoku >:D
Avatar - 3_diamanty
8. 12. 2011 08:33
Re: je len dobre ze prisla korea
;-) ale no :-)

nesranduj
Avatar - 3_diamanty
8. 12. 2011 08:33
prognozy a zhrnutie ceskeho trhu
tak sa na to pozrime:

je jasne kto je prvy , skoda to ma doma vyhrane aj keby vyrabala trabanty , tak ci tak trh stupol o 4 tisicky ale skoda mierne klesla cize iste hranice v predaji ma aj na domacom trhu a jej narast vyzera to tak sa uz zastavil , aj tak ma neuveritelne predajne cisla treba len pogratulovat :yes:

zaujimavejsie to je za skodou, vw prebral stafetu po forde a zasluzene okupuje druhe miesto v tabulke nakolko ponuka velmi kvalitne auta vsetkych kategorii s nestarnucim aj ked nudnym dizajnom, auta su to ale fajn, kvalita sa ceni, zasluzene druhe miesto je teda v spravnych rukach.

za VW vznikla trojica kandidatov ktora sa snazi nahanat VW, je to uz spominany ford potom renault a aj hyundai. Tato trojica si tento rok uz celkove poradie zrejme nevymeni ale na buduci rok cakam ze prave jedna z tychto troch znaciek prehovori v boji o celkove druhe miesto a ohrozi VW. Este je realne ze mozno hyundai predbehne renault ale zrejme to uz nestihne. Tak ci onak o rok sa iste udeju zmeny a aj ford sa uz bude ba taj o 3 miesto a myslim ze prave hyundai bude tou znackou ktora podkuri nielen fordu a renaultu ale aj VW.
Uvidime, nechajme sa prekvapit.

Za spominanou trojicou je uz trosku klud a potom tam mame nerozlucnu dvojicu ktorou je kia a peugeot ktori predavaju podobne bok po boku uz nejaky ten rok a aj ked nenapadne stale pekne stupaju. Mozno kia o rok prekvapi a poskoci aj vyssie vdaka novemu riu, uvidime , rozdiely su tam uz skutocne velke ale nie je to nerealne. Peugeot predava solidne a myslim ze aj nasledujuci rok moze mat fajn, pride nova 208 ktora bude isto bestsellerom. Vyzera to tak ze ohrozit tut dvojicu bude pre znacky na nizsich prieckach takmer nemozne :yes:

Nemozne preto lebo citronik nam uz par rockov klesa a nerobi dobre meno PSAcku kde to chudak peugeot cele zachranuje a ak to takto pojde dalej o rok pojde opel uz pred citrona co sa javi ako najrealnejsi fakt. Opel treba pochvalit aj ked na nejake jasanie to tiez nie je, celkovy predaj je mensi ako tretinovy predaj VW a v podstate polovicny z poctov KIE, stale ma opel rezervy a jeho umiestnenie v tabulke nie je aj napriek narastu predaja ziadna slava. Nuz o rok ak da citroen tak si mozno polepsi.

Pozor si musia davat znacky ako opel aj citoren uz aj na daciu, kto by to pred 5 rokmi povedal ze dacia bude v predaju konkurovat citroenu oplu a nahanat prvu desiatku tabulky, asi nikto. Realita je ale taka ze dacia ma pred sebou vacsiu buducnost aku si mozno vsetci myslime, caka nas novy model lodgy ktory ak sa bude predavat tak dobre ako duster tak bude dacia nahanat mozno aj peugeota :yes: Takze bacha na to, dacia je stale viac menej nenapadna ale o to bude nebezpecnejsia ked sa zrazu zjavi medzi najpredavanejsimi znackami, kadopadne daciu chvalim jej predaje su slubne a automobilka ma buducnost. je vidiet ze za dobre a slusne auta netreba dat cely majetok a posluzia rovnako a svojich spokojnych zakaznikov si najdu, zivot je preddsa o inom ako o pominutelnom majetku.

Tak ano a uz sa konecne dostavam aj k japoncom 11 miesto je to co ostalo toyote a japoncom, bohuzial uz ja dacia je nad ich sily a ak v decembri nepride nejaky zazrak tak skonci dacia v prvej desiatke najpredavanejsich znacek v CR a toyota opat zaknihuje velky pokles a prepad v tabulke. V podstate totam to tam toyota zachranuje ale tak ci tak japonsko akosi uz dlhodobejsie klesa co je podla mna skoda lebo netvrdim a ze maju zle auta prave naopak japoncov mam rad aj ked prave zrovna toyotu nemusim. Novy yaris ale moze toyotu nakopnut k ceste za prvou desiatkou v tabulke predaja. Toyota na to kvality ma tak sledujme ako sa to bude vyvijat, suboj yaris rio aveo polo je uz len z pocutia zaujimavy :yes:

Suzuki sa z japonskych znaciek tiez ako tak drzi zubami nechtami a dokonca stupa ale ten narast je v skutku malicky a ani novy swift zrejme nepriniesol pre suzuki nejaky cerstvy vietor do predaja, auto je to v podstate stale jedno z najmensich v triede, diesel je predrazeny a tvary auta su na nerozoznanie s minulou generaciou, zakaznici isto chceli vacsiu zmenu cize predajnost stareho swiftu novy swift neohrozi bohuzial, na cestach je ho skutocne malo vidat.
Kizashi je zase superdrahy spas a suzuki u nas s tymto modelom neprerazi tu to bude len kusovka aj ked auto je to bombove a paci sa mi.

nemecka premia sa posuva stale nahor a tu niet co pisat , toeto auta su proste dokonale a nemozeme cakat ich neustaly rast a okupovanie poprednych priecok, tak ci onak s uich pocty v CR stale vyssie a je ich viac a viac co je len dobre, lepsich aut niet tak nech sa mnozia yes:

Zaujal ma narast seatu, auto ktore neprislo okrem novej alhambry posledny rok s nicim vyraznym zrazu predava o 19 percent lepsie ako pred rokom a nahana prvu desiatku? Cim to je? Seat sa mi paci mam z toho radost , ibiza ST je nadherna niet snad cloveka ktory by seatu nedoprial uspech takze mam radost aj ked stale nechapem odkial zrazu sa zobral ten narast a uspech seatu. Myslim ze nove Mii sa v CR nebude predavat takze nemozeme ratat s jeho podporovu pre znacku seat co je skoda. Ak sa mylim opravte ma, mozno sa predavat neskor bude uvidime.

Najvacsim sklamaim pre mna osobne su dve znacky. Hadajt ktore, ano uhadli ste, je to

mazda a fiat

tieto dve znacky uz dlhodobo superia o post exkluzivnej automobilky a biju sa medzi sebou o to ktora menej preda a ziska punc originalnosti a exkluzivity. Je neuveritelne kam dokazal spadnut fiat, ten prepad je skutocne desivy a nebyt pandy tak tuto znacku snad na ceste ani nestretnete. Neviem v com je problem ze taliani nevedia urobit poriadne auto a nevedia ho ani predat, jednoducho katastrofa. Motory maju fajn tak kde je problem? Co by za ich motory dali ine znacky, skoda tu je problem hlbsi ale stale je sanca zlepist sa, drzim palce.

Mazda je na tom podobne, auta maju jeden a ten isty tvar a masku, mazda 2 je jednoducho malicka a draha, dozadu ani nesadnete, kufor ma maly neprakticky, mazda 3 ma zase problem s motormi kde zaklad je stary a drahy a ani dizajn jej nepomoze, mazda 6 je tiez uz obkukana a draha a konkurencia v strednej triede je prichodom 508micky a passatu opat silnejsia. Kto si dnes kupi mazdu? Mazde chyba nejaky maly bestseller nieco ako ma suzuki model swift alebo yaris od toyoty, bohuzial moje prognozy su take ze mazda bude aj dalsi rok v mizerii co uz nic nenarobime.

Pochvalit musime aj volvo ktore sa stale drzi slubne a aj mitsubishi ktore ma pekny velky narast predaja :yes: Vidno ze mitsubishi modelmi lancer a ASX trafili do cierneho ;-) krasne auta sikovne a spolahlive.

Celkovo trh v CR mierne stupa, trh je pekny pestry a zaujimavy :yes:
Rozbalit vlákno
2
8. 12. 2011 10:01
Re: prognozy a zhrnutie ceskeho trhu
Honda pro tebe není zklamání ?
Avatar - 3_diamanty
8. 12. 2011 10:32
Re: prognozy a zhrnutie ceskeho trhu
ano mas pravdu, honda je tiez sklamanim bohuzial problem civicu je ten isty ako v mazde tri, a to je to ze ma stary a slaby zakladny motor ktory by mohol byt bestellerom keby mal vyssi vykon a bol modernejsi. Ceny hondu su tiez zname je to take japonske bmw cize su dost drahe a skutocne az predrazene az to boliiiii. Honda ma vsak na ceste novy civic aj CRV aj ked civic opat motory tragicke ale pridu aj nove konecne, cize ratam s tym ze honda pojde hore, mazda ma tiez novinku CX5ku ale stvorkolka uz je podstatne drahsia a podla mna to jediny model CX5 nezachrani tam by mali spravit nejaku novu 2ku alebo zlepsit motory v 3ke.

Honda je sklamanim ano ak oaj vsetci japonci bohuzial, hondu mam inak z japonskych znaciek spolu s nissanon asi najradsej tak verim ze sa jej zacne darit lebo zatial biiiiida

:-!
8. 12. 2011 14:34
Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Takže natvrdo: jednak, že jihokorejská ekonomika je jednou z nejprogresivnějších ekonomik na planetě (12. místo na Zemi!) - o tom není sporu! Jedním z tahounů je také mamutí koncern Hyundai! A dále, navíc, zde konkrétně i30 - je nejen cenově velmi dostupné vozítko, ale také vynikající! Stačí si přečíst vynikající hodnocení zde: [odkaz] (Excellent ride and handling - EXCELENTNÍ JÍZDNÍ VLASTNOSTI A EXCELENTNÍ ŘÍZENÍ); případně tady: [odkaz] (i30 SKORO GOLF: Navíc jízdní vlastnosti má srovnatelné s chloubou VW a v mnohém ji překračuje. Hyundai třeba lépe sedí...)!!!

A pokračujme: nová i30 II (od ledna 2012) jde ještě dále! V Autotipu 12/2011 ve srovnávacím testu s VW Golfem VI jde Golfu jednoznačně PO KRKU! Cituji: "... i30 nabízí až nečekaný luxus... kvalitní materiály a dílenské zpracování... vypadá o pořádný kus dospělejší než předchůdce... Golf působí až příliš strohým dojmem... jízdní komfort je na úrovni... JENOM SAMOU CHVÁLU ZASLUHUJE MOTOR i30 (1.6 CRDi 94 kW)! ... prototyp naznačuje jak hodně se tenhle vůz přiblížil evropské ŠPIČCE! ... respekt zasluhuje především vnější DESIGN, použité materiály, dílenské zpracování a pořizovací cena!"

>:D >:D >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Nerez
8. 12. 2011 14:55
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Stejně na Golfa mít nebude, takže si nech zajít chuť >:D
8. 12. 2011 15:23
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Pro mě je zatím GOLF beznadějně nudné auto... beznadějně nudný interiér; a ani potahy to nezachrání... (jak říká jeden testík) >:D Vzhled taktéž: usedlý, nudný, nepřekvapí - nudí! Asi tak; já: GOLF ne! ;-)
8. 12. 2011 15:36
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Opět vykřičníky a kupa linků. >:D

Excelentní jízdní vlastnosti u i30? To aby se Focus začal bát. >:D
8. 12. 2011 16:16
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Přesně! >:D BÁT! Autotip: "Na pozoru se musejí mít nejen Francouzi a Italové, ale také třeba FORD a Opel..." ;-) >:D
8. 12. 2011 16:25
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Dokud bude basmati klub plný příspěvků o tragických jízdních vlastnostech a nutnosti posouvat uchycení tlumičů u jednoho garážmajstra, aby se auto nechovalo jako typycký korejský vozejk, neveřím ti ani slovo. ;-)
8. 12. 2011 18:42
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Nevím, to auto mám od ledna 2009; a mohu jen říci na adresu jakýchsi prý "tragických jízdních vlastností" pravý OPAK! Jízdní vlastnosti i30 jsou vynikající! Souhlasím se slovy tohoto testu: "Jízdní vlastnosti i30 sice nedosahují úrovně kvalit Focusu, avšak jsou VYSOCE KOMFORTNÍ, ctící krédo bezpečnosti. Pozvolný, byť relativně brzký přechod do nedotáčivosti vyhovuje naprosté většině řidičů..." - [odkaz]

Pak nechápu "tragické jízdní vlastnosti", když zde v testu (i má zkušenost) říkají pravý opak: "vysoce komfortní jízdní vlastnosti". Neskutečné... ;-)
8. 12. 2011 19:38
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Ty tam čteš především to, co tam číst chceš. Ale podvozek i30 je tragédie. Osobně neznám v nižší střední horší. ;-)
9. 12. 2011 04:59
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Tragédie jsou tvoje názory.
9. 12. 2011 10:20
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Zkus spíš argumenty. :-!
8. 12. 2011 15:51
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Hyundai zvítězí, až tomu zákazníci začnou věřit. Zatím pořád duu H/K věří hlavně díky stavu peněženky.
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 16:11
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Když je tak ten i30 výborný, jak říkáš... Kolik ti to točí na dálnici ve 130 a kolik žere? Zkus to třeba porovnat s 1,4 59 kW v Golfu a pak se rozplač.
8. 12. 2011 16:26
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
>:D Tys krutý.
Avatar - Starfighter
8. 12. 2011 18:09
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
O tom nakopírované testy z roku 2007 mlčí, takže o co ti jde? >:D
8. 12. 2011 18:57
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
i30 výborné auto... stojím si za tím. Tak je zde řeč o motoru - kolik točí (1,4i MPI DOHC CVVT - výkon kW/HP - 80/109; 130km/h, 5. rychlostní stupeň) je možné názorně vidět zde: [odkaz]

Přesněji okolo 3.800 (ot./min.)... Již dříve se vedly diskuze o šestém rychlostním stupni; a souhlasím - hodil by se! Spotřeba při 130km/hod. a nezatíženém voze bez klimatizace 6,1... má osobní zkušenost... takže tak...

Výkon 80kW - nechápu pak moc narážku na oněch 59kW - asi ti šlo jen o spotřebu???... já psal ovšem o i30 komplexně... Jinak jeden majitel Golfu a tohoto motoru píše: "Jinak při 130Tacho točí 3800" a jinde: "Problém bude s předjížděním anebo s pružným zrychlením na dálnici..." Nevím, nevím...
8. 12. 2011 19:54
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Ak Vám i30 s 1.4/80kw pri 130km/h žerie 6,1, tak potom má i30 značne nepresný palubný počítač.
8. 12. 2011 20:02
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Při středním zatížení 6,6; plné zatížení při cestě do Chorvatska + klimatizace 6,7... Zde mám všechny informace: [odkaz]

Z dovolené zpět. S i30 absolvováno 2.300 km, plně naloženo, 5 lidí (2 dospělí - vzadu 3 děti) ve voze. Spotřeba 6,7 - s klimatizací, na dálnicích cca 135-140 km/h. Celkově velmi velmi spokojen! Jízda komfortní, výkon dostačující, prostornost ideální, posezení vynikající... takže celková spokojenost! :-)
8. 12. 2011 20:07
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Hele, normální průměr ti vyleze, tiuju, tak na 7.5 a to nebude žádná divočina. ;-)
8. 12. 2011 20:16
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Ne ne - to je nesmysl... jistě, udávaná (město: 7,6 l; mimo město: 5,2 l; kombinovaná: 6,1), počítačová a reálná spotřeba se mohou lišit, ale vážně, ne takto, jak zde uvádíš! Je to výše, než udávaná, ale mé propočty vykazují tato čísla a sedí to! Takže asi tak... ;-)
8. 12. 2011 20:17
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Ale jo, hlásat si můžeš co chceš, a já ti to věřit nemusím a taky nevěřím. ;-)
8. 12. 2011 20:19
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Dík za projevenou "důvěru" ... ;-\ ;-) ...
8. 12. 2011 20:25
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
To víš, zkušenost s cedníkem o stejném motoru. ;-)
9. 12. 2011 05:04
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Osobně v mé naftové i30 sedí spotřeba spočítaná a udávaná počítačem úplně přesně (max.0,1l rozdíl), narozdíl od Octávky kde se počítač sekne i o litr.
9. 12. 2011 10:21
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Tady se bavíme o benzínu, jestil ti to nedošlo. >:D
8. 12. 2011 20:04
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Icescent je nekritický obdivovatel Hyundaie. Od něj se nic objektivního nedozvíš. ;-)
8. 12. 2011 20:12
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
>:D >:D >:-[] ...
8. 12. 2011 20:14
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Ale já ti to neberu, i takových je dříčů je potřeba. ;-) >:-[]
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 21:15
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Nekaž mu radost, našetřil na i30, takže nedosáhl na Octavii nebo něco většího, zároveň nemusí mít Fabku, tak si to obhajuje... a takových je ;-)
8. 12. 2011 21:18
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
A tak zase má nový auto, žádný starý střep. Já mu to přeju. Jen by mohl být více objektivní. ;-)
9. 12. 2011 05:24
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Máme doma naftovou i30 s 6 stupňovou převodovkou a mám služební Octávku 1,9 TDI 4kolku. Takže můžu porovnat. i30 - lepší sedadla, na delší cestu pohodlnější (na mou postavu -mám 188 cm, 95kg), více místa vpředu našířku,více místa vzadu - když vezu vzadu někoho většího nemusím se uskromňovat vpředu jako v Octávce, živější a tišší motor (při 130 - 2550otáček, nižší spotřeba (TDI je ale 4kolka), výrazně nižší citlivost na boční vítr a nerovnosti cesty - i30 řídit po dálnici i ve vichřici pohoda, s Octávkou jsem nervózní kam mě odfoukne, účinnější světla. Výhody Octávky - lépe odhlučněné podběhy, hlavně v zimě to tolik netluče, jde dát níže sedačka řidiče a líp si opřu ruku na opěrku, nemusím furt štelovat podsvícení palubovky den-noc jak u i30,větší kufr s lépe řešenou roletkou. (2x vyšší pořizovací cenu Octávky neřeším, je služební). Každé auto je lepší v něčem jiném, ale znovu bych si koupil raději i30 než Octávku a nejen kvůli ceny.
9. 12. 2011 10:23
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Koukni se na spritmonitor. Zbytek nekomentuju, nejdřív čti, pak mysli a nakonec se pokus reagovat.
Takhle akorát vidím, že ti někdo sáhl na korejskou modlu, tak kolem sebe začneš kopat. ;-)
Avatar - Nerez
9. 12. 2011 16:44
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Korejská modla. Tyhle dvě slova snad ani nepatří do jedné věty >:D
9. 12. 2011 16:28
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
:yes:
9. 12. 2011 16:19
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
>:D Dobrý, prý "nedosáhl na Octavii" >:D Pozor, o cenu mi tehdy moc nešlo - volil jsem mezi Focusem, Meganem, Kia Ceed, i30 - v úvahu klidně přicházela i Škodovka Oct. i30 v komfortu se vším všudy - tehdy stála 340.000,- ... prostě jsem sedal, jezdil a zkoušel... i30 mi sedla nejvíce! Jinak nevím, jestli je nutně Octavia AŽ tak lepším autem - zde ve srovnávacím testu Octavka prohrála s i30:

Autopruvodce.cz: HYUNDAI i30cw: 7/10 - ŠKODA OCTAVIA COMBI TOUR: 6/10
[odkaz]
12. 12. 2011 23:41
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Přátelé, nová Oktávka má štěstí, že se jmenuje Oktávka, protože už to dávno není ta ikona, co byla jednička, ani ve spolehlivosti, ani v jízdních vlastnostech.Ale na čechy naštěstí stačí zahrát na národní hrdost (postavenou trochu křivě) a číslo o velikosti kufru - a to kluci ve Škoda Auto vědí.
Avatar - Ronault.
12. 12. 2011 23:46
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Tady s tebou vůbec nesouhlasím. Octa I byla postavená na podvozku Golfu III, ten nebyl špatný, ale to bylo na začátku 90. let! Octavia I s ním přišla o pár let později a vydržela neúměrně dlouho, to se taky projevilo na jejich slabostech, hlavně prostornosti vzadu, bezpečnosti atd. Octavia II je podvozkově, prostorově a celkově technicky o kus dál.
Pravda, Octavia není až tak dobrá, ale to já a ani jiní netvrdí, ale naopak se to dá říct ještě lépe, i30 není vůbec lepší než ostatní, ačkoliv to tady někteří tvrdí.
Avatar - Ronault.
12. 12. 2011 23:48
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
i30 je o pořádný kus levnější, jestli je Octavia dražší oprávněně, to je jiná debata... a pokud jsi srovával ty nejlevnější - Megane generation. Focus II, Ceed, tak si evidentně na slušně vybavenou Octavku neměl, ta je i dnes pořád dost drahá a to nemluvím o základní 1,6 v Touru...
Avatar - Ronault.
8. 12. 2011 21:14
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
Tobě příjde něco málo přes 4000 otáček jako ideální zvuková kulisa třeba pro cestu z Prahy na dovolenou? No to potěš noha... Jj, 6,1 l/100 km při 4000 ot./min, teď tu o Karkulce ;-)
9. 12. 2011 16:26
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
U zvukové kulisy hraje roli také odhlučnění vozu! Nevím nevím, nechápu, ale motor je velmi dobře odhlučněn; a to netvrdím snad jen já ;-) "Motor je velmi dobře odhlučněn..." - uživatel Hruodolf - [odkaz]
Avatar - Starfighter
8. 12. 2011 18:05
Re: Vynikající HYUNDAI i30 zase vítězí!
To tady chybělo >:-[]
Avatar - Guttalax
8. 12. 2011 17:27
Baf
Na základě nízké kvality značky HYUNDAI klesá poptávka na rok 2012.Korejský magnát levnými nekvalitními díly ztrácí dech
a je nanejvýš zřejmé, že pro tyto a další výkyvy společnosti HYUNDAI czech dojde od příštího roku k ZRUŠENÍ třetí směny.
Propouštět se budou skoro všichni agentůrní zaměstnanci a někteří kmenoví zaměstnanci ze všech úseku a dodavatelů samozřejmě.
:-!
Rozbalit vlákno
0