Diskuse

Tohle jsou nejméně žádaná auta na českém trhu. Jsou mezi nimi prémiové sedany i slavný hybrid

19.7.2018

Nejméně úspěšná auta na českém trhu mají jen pár registrovaných kousků za první pololetí. Jsou mezi nimi Maserati, Jaguary i DS.

 

  • 131 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 19.07.  08:30

    Že se neprodává "slavný" hybrid...

    ... se vůbec nedivím. 4G Priusu = podivný design přední a hlavně zadní části, nic moc výkon, vysoká cena a nulová marketingová podpora Toyoty ;-) Upřímně tady prodejně šla hlavně 3G Priusu, která byla dost povedená a vypadala jako normální auto. Na ulicích v Praze jich jezdí celkem dost ;-)
    • 91 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 19.07.  08:51

      « Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

      Hybrida dnes dělá každý, většinou plug-in verze, toyota priusem 4G nenabízí nic technicky lepšího, spíš naopak, navíc v hnusném balení a drahé. Výsledek tomu odpovídá.
      • 101 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 19.07.  09:06

        « Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

        Souhlas, hybridní technika už dnes není ničím vyjímečným. Reálná využitelnost jen město a příměsto. Navíc vyžaduje spolupráci s řidičem který musí přizpůsobit styl jízdy. Ale hlavně je to auto je předražení a především neskonale hnusné. Toto si pořídí jen automobilový masochista s militantně ekologickým myšlením.
        • 29 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 19.07.  09:12

          « Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

          Hoši moc teoretizujete. Která automobilka umí tak spolehlivý a dobře fungující hybridní systém jako toyota/lexus? Pravda je v tom, že 4 generace priusu je fakt designově nepovedená, ale rozhodně ne co se týče techniky.
          • 103 Reagovat !

            foto WinDiesel

            WinDiesel 19.07.  09:17

            « Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

            A myslíš si že si lidi kupují auta HLAVNĚ kvůli technice? Proč si myslíš že je velký zájem o Tesly, kvůli technice? Ne, kvůli kombinaci skvělého vzhledu a výkonné techniky, i když daleko nedojede. Humusoidní Prius tedy opravdu osloví jen největší ekofandy.
            • 45 Reagovat !

              foto martinST

              martinST 19.07.  09:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

              Jaj, to zas bude diskuze :-) Já mám hybridní Toyoty rád právě kvůli technice. Léty prověřené, v reálu opravdu fungující, spolehlivé. Po pravdě, pokud bych si auto nevybírál podle techniky o Toyote bych asi neuvazoval. Exterier i interier mají některé značky o dost lepší. Je pravda, že Priuse 4g bych si fakt nekoupil, protože je extrémně hnusný, ale hlavně stejná technika se dá u Toyoty koupit mnohem levněji.
              • 52 Reagovat !

                foto WinDiesel

                WinDiesel 19.07.  10:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                Nevím jestli se u nás prodává Prius plug-in. Pokud ano, vyšší cena samozřejmě dává smysl protože Prius plug-in má obří baterii a ta je drahá. Pokud jsou ve statistikách plug-in Priusy, chápal bych, to je opravdu drahá motorizace.
                • 04 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 19.07.  23:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                  Jasně že se prodávaj obě verze
            • 52 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 19.07.  09:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

              Ved presne to same ti pise JW. Prius IV. doplaca v predajoch na kontroverzny dizajn.
              • 13 Reagovat !

                foto J-W

                J@W 19.07.  11:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                Díky, že to nemusím psát znovu. :yes:
          • 60 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 19.07.  09:36

            « Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

            Co je teoretiozování, těch pár prodaných kusů?
            Která automobilka dělá ve srovnání s toyotou nespolehlivý a špatně fungující hybridní systém?
            • 17 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 19.07.  11:04

              « Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

              Třeba VW, jeho hybridy moc nefugují, to samé range-rover, jeho hybridní výhodu přesně smazává přírůstek hmotnosti, a tak bych mohl pokračovat. Zato dvojkové a trojkové priusy tu jezdí bez problémů.
              • 51 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 19.07.  11:56

                « Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                Pokračovat nemusíš, stačí, když začneš, nějakými konkurenty priusu, kteří špatně fungují a jsou nespolehliví.
                Ztrapňovat tě nechci, tak to o rangi raději přejdu. ;-)
                • 26 Reagovat !

                  foto martinST

                  martinST 19.07.  12:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                  Tak ptal jsi se na automobilku, tak ti odpověděl. Ale přímý konkurent Priusu je zatím asi jen Ioniq a ten se zatím jeví opravdu slušně. A k tomu Rangi - Lexus RX 450h funguje na výbornou a o spolehlivosti v porovnání s Rangem se asi není třeba ani bavit. Jen nevím jestli to jsou úplně přímí konkurenti, řekl bych že ne, ale jsou si aspoň dost blízko.
                  • 40 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 19.07.  13:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                    Poznamenal jsem, ža za slabým prodejem priusu stojí fakt, že jeho hybridní technika není o nic lepší než konkurenční a přitom je drahý, dostal jsem odpověď, že lepší je, konkurenční hybridy prý fungují hůř a nejsou spolehlivé. Ptám se, které, logicky které z těch, co konkurují priusu. Myslím, že je to dost jasné a odpověd úkrokem k range roveru je v kontextu takové debaty prostě mimo mísu.
                    Ale J@W zmínil ještě vw, ok, např. o passatu GTE, který by snad jako konkurent priusu brán být mohl, jsem se dočetl v testech jen dobré, auto, které je zcela jistě praktičtější priusu a navíc vypadá k světu. Klidně se vsadím, že jeho prodeje budou i v našich podmínkách minimálně dvojnásobné oproti priusu. To podotýkám, abych debatu vrátil k tématu, podiskutovat o lexusu vs. range klidně můžem, ale aby to dávalo smysl, pak v jiném vlákně.
                    • 05 Reagovat !

                      foto martinST

                      martinST 19.07.  13:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                      Tak reakce nejspíš byla přímo na tvou větu "Která automobilka dělá ve srovnání s toyotou nespolehlivý a špatně fungující hybridní systém?" Ale to je přece jedno... Prius je samorost, který je v aktuální generaci hnusný a navíc v každé generaci předražený a já nevím proč, když stejnou techniku Toy nabízí v jiných modelech za rozumné peníze. Ale Passat není konkurencí Priusu, stojí jednoznačně výše. Konkurence hybrid Passatu bude Camry hybrid (až příjde na čr trh) a tam si myslím, že prodeje budou jednoznačně na straně Camry (bavím se o hybridech). O spolehlivosti/nespolehlivosti konkurenčních hybridů se zatím bavit nemůžu, to ukáže až čas jak na tom jsou. Co už čas ukázal je, že Toy/Lex jsou na tom se spolehlivosti výborně a není se třeba jejich hybridu obávat. A jak jsem psal jinde, hybrida mám a vím, že další auto bude zase hybrid a budu jen rád, pokud se ukáže, že se nemusím obávat vybírat i jinde než jen u Toy/Lex..
                      • 30 Reagovat !

                        foto Dinar

                        Dinar 19.07.  13:59

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                        Jasně, že na tuto větu, ale ta věta přece nevisí ve vzduchoprázdnu, je součástí textu, diskuse, diskuse o PRIUSu, probůh.
                        Pokud není passat gte konkurencí priusu, pak co tedy, které to konkurenční auto má horší a méně spolehlivou hybridní techniku? Dostanu odpověď nebo zas budou range a camry?
                        • 15 Reagovat !

                          foto martinST

                          martinST 19.07.  14:11

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                          Myslím, že jsem ti odpověděl - Ioniq je aktuálně konkurencí a ZATÍM se jeví dobře. Pokud vidíš Passata jako konkurenci Priusu, tak Priuse vidíš dost vysoko teda.
                        • 41 Reagovat !

                          foto Niemand

                          Niemand 19.07.  14:31

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                          Ako dokážeš posúdiť spoľahlivosť na auto, čo sa predáva rok? To by sa muselo rozpadať už na linke. A okrem Toyoty nik nerobí hybridy dosť dlho v dostatočnom množstve. Ale veľa značiek dokáže sfušovať aj jednoduchšie systémy pohonu.
                        • 20 Reagovat !

                          foto Simpanz

                          Šimpanz 19.07.  18:36

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                          Vzhledem k tomu, že Prius všichni řadí do nižší střední, tak konkurentem může být Golf GTE se stejnou technikou jako má Passat GTE a s podobnou cenou jako Prius Plug-in.
                          [odkaz]
                          [odkaz]
                          [odkaz]
          • 06 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 19.07.  23:51

            « Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

            :yes: :-!
        • 25 Reagovat !

          foto Rasto

          Rasto 19.07.  09:17

          « Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

          A medzimesto, okredky a diaľnice sa na hybride jazdiť nedajú? Alebo je to nejaké náročné - kde je problém?
          • 40 Reagovat !

            foto Toky1

            Toky1 19.07.  09:42

            « Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

            Dajú, čoby nie. Ale tam už je hlavný prínos hybridnej techniky (lepšia spotreba) minimálny.
            ;-)
            • 25 Reagovat !

              foto martinST

              martinST 19.07.  09:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

              U okresek to není vůbec pravda, tam hybrid jede snad i nejúsporněji. Dálnice souhlas, tam už je přínos dosti malý. Ale jen pokud, je provoz plynulý, bez kolon, zúžení a častého brždění.
              • 50 Reagovat !

                foto Toky1

                Toky1 19.07.  11:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                Tak hádať sa nebudem, hlavne keď hybridom nejazdím a nemám skúsenosti. Hodne to ale bude závisieť od profilu cesty. Zrejme kopcovité okresky budú v prípade hybridu s lepšou spotrebou ako pri konvenčnom pohone, na rovine by som si ale tak istý nebol. Tam moc nieje kde rekuperovať. To isté auto s dízlovým motorom v tomto prípade má podľa mňa navrch.
                • 05 Reagovat !

                  foto martinST

                  martinST 19.07.  11:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                  Nechci si tu dělat reklamu, ale udělám :-) Pokud tě to zajímá, tak mám rozpitvané různé trasy s hybridem + grafy, které jsem vytáhnul z řidicí jednotky pomocí OBDII a aplikace Hybrid reporter. Je to v poslední aktualizaci recenze a je tam dobře vidět, kolik km jsem v dané trase ujel čistě EV a různé další věci. Z těch grafů v galerii si lze udělat docela dobrou představu o funkčnosti HSD na různých trasách ;) Je to zde na moje.auto pod mým nickem.
                • 52 Reagovat !

                  foto Ada-je-zase-tady

                  Ada je zase tady 19.07.  17:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                  Diesel má vždy navrch :-!
                  • 13 Reagovat !

                    foto martinST

                    martinST 19.07.  17:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                    Ale to víš že jo, Aaďo.. :-)
        • 07 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 19.07.  23:50

          « Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

          Kam na ty kraviny furt chodíte? [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] + [odkaz]

          Hybrid je v reálu nejideálnější konstrukce = snad proto k ní postupně přecházej = všichni! ;-)

          Jen totální neználek = to dneska neví :-!
        • 00 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 21.07.  16:03

          « Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

          dobre odladeny hybrid zadnou spolupraci nepotrebuje, jezdil jsem s RX450h celkem dlouho, nejakych 40 tisic km, a jezdil jsem s nim uplne stejne jako s kazdym jinym autem coby sluzebakem, presto byla spotreba na urovni kterou bych od SUV s 300 konmi pod pedalem a vahou prez 2 tuny neocekaval, vejit se pod 9 litru kdys mesto bylo zastoupeny v jizdach minimalne bylo myslim velice solidni

          a o ekologii to fakt nebylo, bylo to ciste o nakladech na provoz daneho auta, dnes v te firme maj vsichni sluzebni hybrid, rocne tak na kazdem usetrej prez 150 tisic nejen na palivu, ale i na servisnich nakladech, a to je jedine co tam rozhoduje, penize!
      • 11 Reagovat !

        foto Rasto

        Rasto 19.07.  14:10

        « Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

        A tak zas taký drahý nie je v porovnaní s konkurenciou - cena rovnaká ako IONIQ od Hyundai a skúšal som letmo vybaviť Octaviu 1.6TDI DSG na úroveň Priusa (LED, asistenčné systémy a pod.) a vyšlo mi z toho cca 730 000kč (netvrdím že sa to nedá o 15 000 lacnejšie alebo drahšie) a ešte má horší podvozok. Prius v prostrednej výbave dávajú za 800 000kč - teda rozdiel je. ale nie veľký.
    • 91 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 19.07.  09:08

      « Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

      Súhlas, pri tom ohyznom dizajne proste ťažko očakávať predaje, páči sa to len jednému miestnemu exotovi, ktorý chce byť iný aj za cenu škaredého auta. >:-[] Pritom Hundai so svojím prvým pokusom ukazuje, že sa to dá (o podstatne nižšej cene nehovoriac) a predaje ioniqu sú solídne, aj na uliciach ich je vidieť.
      • 06 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 19.07.  09:10

        « Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

        Jestli to spíš nebude tím, že oproti dřívějším dobám má Toyota daleko širší nabídku hybridních aut...
        • 70 Reagovat !

          foto WinDiesel

          WinDiesel 19.07.  09:14

          « Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

          To jistě ano ale v jiných třídách. Ale že je na tom že je Prius ohyzda nejstrašlivější se tady jak vidíš všichni shodnou. Japonci to s tou prací přehánějí, potom jsou unavení a dělají jako kdyby požili marjánku a to kvalitní.
          • 16 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 19.07.  09:51

            « Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

            V jiných? Ani ne. Auris je nižší střední stejně jako Prius, navíc s mnohem vhodnějším typem karoserie.
            • 60 Reagovat !

              foto WinDiesel

              WinDiesel 19.07.  10:08

              « Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

              Auris nemá plug-in hybrid a je menší.
              • 05 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 19.07.  10:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                No jo, asi jako Oktávka je střední třída...
            • 02 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 19.07.  17:09

              « Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

              Přesně, Auris Hybrid je v kombíku daleko lepší a hlavně rozumnější (i levnější) volba ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 19.07.  19:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                Myslím, že technicky je Prius přece jen pokročilejší, snad má jiný ten spalovák a je víc optimalizovaný (aerodynamika a tak). Otázka je kdo to ocení, souhlasím, že Auris kombi je pro většinu zajímavější balíček.
                • 10 Reagovat !

                  foto ericn

                  ericn 19.07.  19:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

                  To je přesně ta otázka, kdo tu techniku ocení, když je to zabalený v ujetým designu a je o dost dražší? Auris hybrid kombi je dobře vyvážený mix v pěkným kabátu. V podstatě nabízí víc za míň ;-)
      • 05 Reagovat !

        foto martinST

        martinST 19.07.  09:48

        « Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

        Nevím, proč Toyota nasadila tak šílenou cenu u Priuse, když stejnou techniku je schopná nabídnou o dost levněji, toť k té ceně Ioniq vs Prius. A k Ioniqu - čas teprve ukáže, jak spolehlivé jejich řešení hybridu bude a ano, narážím na elektro spojené s dvouspojkou... Pokud to spolehlivé bude, pak to v budoucnu bude jistě zajímavá alternativa.
        • 40 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 19.07.  10:42

          « Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

          Už sú aj dlhodobé testy, napr. na Autoexpresse a zatiaľ sú čím ďalej tým spokojnejší, plugin hybrid funguje bez chýb a spotreba klesá. Plus ten ioniq má veľkú výhodu v troch verziách pohonu: klasický hybrid, plug-in hybrid a čisté elektro, takže si vyberie každý (aj keď z môjho pohľadu má zmysel iba plug-in hybrid).
          • 06 Reagovat !

            foto martinST

            martinST 19.07.  11:02

            « Re: Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

            No já tím časem myslel třeba 5let a víc nebo první auta s nájezdem 200tis+ :-) Krom dvouspojky (nebo možná i trojspojky - nevím jak tam je řešeno připojování/odpojování spalováku a elektra), tak i životnost akumulátoru, uvidíme. Ale jinak Hyundai/Kia s hybridy držím palce, i novémy hybridu od Hondy. Čím více fungujících a hlavně spolehlivých hybridů na trhu, tím pro mě lépe. Po zkušenostech s hybridním aurisem (mám to docela rozpitvané i zde na moje.auto) už teď vím, že další auto bude 100% hybrid (nebo plug-in) a budu rád za širší výběr..
      • 10 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 19.07.  09:50

        « Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

        Na druhej strane Niro nie je ziaden designersky skvost a tiez sa predava celkom slusne.
        • 01 Reagovat !

          foto car

          car 19.07.  15:31

          « Re: Re: Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

          Tak je to Hyundai/Kia..spolehlivý by to být mělo.
    • 40 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 19.07.  20:06

      « Re: Že se neprodává "slavný" hybrid...

      Přesně tak, současný prius je neuvěřitelně odporný stroj, který si mohou koupit snad jen slepci (s řidičem). 8-s 8-s 8-s :no:
  • 41 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 19.07.  08:49

    Jaguar

    Na příkladu jaguaru je krásně vidět, jak to dopadá, když někdo chvíli stál... I kdyby ta auta byla reálně lepší než konkurence, je návrat, resp. proniknutí do povědomí trhu, velmi těžké. XE je s konkurencí srovnatelné v každém měřitelném ohledu, bohužel z počátku mělo zostalý infotainment, horší vnitřek, méně v Evropě oblíbených variant, zato sebevědomou cenu. Teď už je to jinak, cena na úrovni MBC, dvoulitrový dýzl awd AT v nabídce a přesto se prodává v řádu jednotek kusů. Citelně chybí kombík, ale i tak, ve srovnání s prodeji všech těch 320xd nebo C220d awd jsou prodeje v řádu kusů prostě dyzástr. XJ je podobný případ, v akt. výběhové verzi je to auto na úrovni, navíc designově jiné, přesto prodejům kraluje bochník v dýzlu a XJ si i přes zajímavé ceny, které se dají u dealera domluvit, nikdo nekupuje.
    • 30 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 19.07.  09:04

      « Re: Jaguar

      U nás to XE v poslednej dobe vídavam častejšie, samozrejme sú to zlomky oproti 3er či C-Klasse. Okrem toho, čo píšeš, dôvodom u nás bude aj minimálna predajná sieť, to auto si v podstate nie je kde pozrieť a vyskúšať, má tuším len 3 predajne na celom Slovensku. S tým súvisí servis, človek si rozmyslí, či si kúpi auto, kde bude musieť dochádzať do servisu stovky kilometrov, pritom servis D3 máš v každom väčšom meste.
      • 04 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 19.07.  09:44

        « Re: Re: Jaguar

        V ČR je to s dealerstvími jagu lepší, v podstatě každé krajské město, tj. stejně jako D3. Těch chyb, které jag s XE udělal, bylo víc, přiliš sebevědomá cena, na začátku u některých verzí vyšší než D3, je jedna z nich. Je to podobné jako s alfou, aby se tyhle značky dostaly k D3, ve smyslu vnímání trhem, musely by modely těch klasických tříd prodávat prostě pod cenami D3, jednu dvě generace, aby XE konkurovalo cenově insigniím, talismanům, passatům, tak by mohla vyniknout premiová technika "za stejnou cenu". Jaguar podle mého moc tlačí na "sportovní historii" značky, snaží se těžit z toho, že to byla vždy drahá auta, něco lepšího, ale to už dnes prostě nefunguje.
        • 20 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 19.07.  10:20

          « Re: Re: Re: Jaguar

          Ja bych k duvodum pridal vysoke ceny dilu a predpoklad, ze ti to (na rozdil od D3) neopravi jen tak nekde. Me se anglicani moc libi, ale i bez ohledu na porizovaci cenu mam obavu, ze by me zruinoval servis. Pravda, prijmove nejsem bohuzel ta spravna cilova skupina.
          • 10 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 19.07.  13:47

            « Re: Re: Re: Re: Jaguar

            U všech nových aut už je systém podobný jako u BMW nebo M-B, tedy prvních 100.000km nebo 3 roky je běžný servis zdarma.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 19.07.  13:51

          « Re: Re: Re: Jaguar

          Chyby jsou jasné, navíc podcenění rychlosti náběhu emisních norem zařízlo zatím šestiválce. Jag navíc absolutně ignoroval vzestup interiérů D3 a podle všeho by to mohlo být lepší až s FL jednotlivých modelů. O kolik lepší je dojem z RR, kdy i nejstarší a nejmenší vehikl Evoque vypadá uvnitř parádně.
          Co potom pomohou perfektní jízdní vlastnosti a vyváženost řidičského auta?
    • 22 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 19.07.  09:23

      « Re: Jaguar

      Kdo by si chtěl kupovat 10 let starý auto co vypadá furt stejně (XJ). přijedeš trošku zprášenou funglovkou s 1000 km a všichni se tě ptej, za kolik si tu ojetinu koupil >:D
      • 02 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 19.07.  09:47

        « Re: Re: Jaguar

        Já to chápu, jen říkám, že objektivně je XJ velmi zajímavé a konkurenceschonpné auto i ve srovnání s akt. generací lumuzín konkurence, vypadá skvěle, výborně jezdí, už i infotainment je na úrovni, jen holt nemá všicky ty asistentí a vzduchový podvozek. V mých očích jsou to plus, v očích reálných kupců evidentně mínus.
        • 03 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 19.07.  10:39

          « Re: Re: Re: Jaguar

          Jo to ano, hlavně s benzínovým V8 je to zajímavé auto. Ale holt už moc staré
      • 20 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 19.07.  13:48

        « Re: Re: Jaguar

        Jestli něco na XJ nezastaralo, tak jsou to tvary.
    • 10 Reagovat !

      foto Adamantium

      Adamantium 19.07.  12:47

      « Re: Jaguar

      Ono to není jen o ceně, ale plno potenciálních kupců určitě odradí spolehlivost. Když jsem byl v UK a s místními zabředl diskuzi na téma Jaguárů, nenechali na něm nit suchou.. Čili před zájemcem, který by i zkousnul fakt, že bude muset jezdit do servisu, se otvírá další problém a to kvalitní dostupná servisní síť. To ničemu nepřidá..
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 20.07.  11:00

        « Re: Re: Jaguar

        myslím že to budou předsudky ze starších generací, ty fakt moc spolehlivé nebyly... zas jich je v UK tolik, že není problém na to sehnat za babku díly
  • 15 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 19.07.  09:14

    Prius

    Tak Prius doplatil asi na úspech hybridného Aurisu, RAV4 a CHR-ky a asi aj na netradičný design a v porovnaní s tými dvoma vyššiu cenu a v porovnaní s tretím nižší výkon.
    • 61 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 19.07.  09:22

      « Re: Prius

      Nedoplatil, zájem o tuto příšeru je stále stejný plus minus 1 kus jak píší v článku
      ale faktem je jedno, od té doby co Mitsubishi prodává hybridy v Holandsku, kde jsou daňově velmi zvýhodněny, neprodává nic jiného a v malém Holandsku se kupí díky prozíravé politice SUV nad SUV, nyní samozřejmě i RAV4
      PS - myslím že už to ale nějak upravili, to zvýhodnění
      PS - Holandsko je prakticky jedno velké město - bude se jim tam dobře s těmi SUV parkovat :-)
      • 02 Reagovat !

        foto Rasto

        Rasto 19.07.  09:57

        « Re: Re: Prius

        Tak 3. generácia Priusu sa začala predávať, keď boli už všetky tieto autá na trhu - keby sa predával len Prius určite by si ho kúpilo viacej ľudí, práve kvôi technike - ale jasné design je veĺmi rozporuplný - ešte ten exteriér by celkom ušiel, ale ten interiér sa mi vôbec nepáči. Zas na druhej strane v Londýne a USA ich už jazdí kopa.
        • 21 Reagovat !

          foto WinDiesel

          WinDiesel 19.07.  10:08

          « Re: Re: Re: Prius

          Otázka je zda byly počítány všechny Priusy včetně Plug-in hybridů.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 19.07.  15:55

      « Re: Prius

      navyse v cene priusu ( alebo lepsie povedane uz hlboko pod cenou priusu ) mas dnes uz fakt aj ine hybridy a hlavne krajsie a lepsie chapatelne nielen po vizualnej stranke ... konkurencia je stale vacsia a sikovnejsia... ( niro, ioniq a dalsi )

      ale inak je to tak ako vravis... prius je popri konkurencii zvonku pozierany aj hybridmi z vnutra z vlastnych radov ( auris, RAV-ka ) presne tak... a budme uprimni.. za melon za mna tiez radsej hybridnu RAV-ku ako prius ... a to nielen kvoli vzhladu
    • 05 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 19.07.  23:54

      « Re: Prius

      :yes: :-!
  • 40 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 19.07.  10:16

    TAXI ve Španělsku = PRIUS na CNG

    Takovými taxíky jsem tam několikrát jel. Těm nestačí úsporný provoz hybridu ve městě, ještě to mají na plyn. Tedy nepamatuji se zda CNG nebo LPG ale to není podstatné, byly to předělávky ale vypadalo to profesionálně, asi ne z výroby ale na zakázku možná u dealera, možná u externí společnosti …….
    • 04 Reagovat !

      foto martinST

      martinST 19.07.  10:32

      « Re: TAXI ve Španělsku = PRIUS na CNG

      Jo, viděl jsem Priusy na lpg. Ale fakt by mě zajímalo, jak to funguje. Protože hsd spalovak (zvlášť ve městě) zapíná a vypíná nespočetně krat za jízdu, často spalovak zapne jen na pár vteřin. A pokud vím, tak auta na lpg startují vždy na benzín a přepínají se až po pár vteřinách. Tzn. u hsd se lpg nemusí ve městě dostat vůbec "ke slovu", nebo jen minimálně. Ale třeba je to řešené jinak a auto na lpg i startuje. Pak by mě ale zajímala výdrž motoru, protože japonské motory se s lpg údajně moc nemusí...
  • 31 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 19.07.  10:33

    Že by moje recenze na Passat CC?

    Že by moje recenze na Passat CC měla takový účinek? ;-)
    [odkaz]
    • 10 Reagovat !

      foto kari-laz

      kari.laz 19.07.  12:36

      « Re: Že by moje recenze na Passat CC?

      Že by Arteon? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Tomogo

        Tomogo 19.07.  12:49

        « Re: Re: Že by moje recenze na Passat CC?

        Asi jo... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Rubb

      Rubb 20.07.  10:21

      « Re: Že by moje recenze na Passat CC?

      Určitě. Kvůli tvé recenzi ho zrušili úplně a postavili zbrusu nový Arteon... >:D
  • 40 Reagovat !

    foto kubaskodovak

    kubaskodovak 19.07.  10:36

    Alfa

    Jsem mile překvapený že se Stelvio prodává lépe než Macan. Celkově jsem na letošní prodeje Alfy Romeo velmi natěšený. Minulý týden jsem se na internetu dočetl, že továrna v Cassinu jede na plno, tak uvidíme.
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 19.07.  12:49

      « Re: Alfa

      Mno to pozerám aj ja ako to tomu Stelviu zatiaľ ide. Minulý rok v Europe cca 17 tis. kusov, tento rok za prvých 5 mesiacov cca 13,5 tisíc kusov. [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto coubes

      coubes 22.07.  12:16

      « Re: Alfa

      Není se čemu divit, je to bez diskuse nejhezčí auto ve třídě a zatím jej neprovází žádná divoká kauza, která by Alfu "potopila", takže snad bude Stelvio tím pomyslným prvním krokem k návratu důvěry a Alfa bude mít prostor chystat i zajímavější modely než SUV.
  • 10 Reagovat !

    foto Martin911Turbo

    Martin911Turbo 19.07.  10:52

    Prodej Jeep Renegade

    U Jeep Renegade jsou prodeje malé, protože všichni už čekají na nový model co bude od srpna
    • 11 Reagovat !

      foto chytrak1

      chytrak1 19.07.  11:24

      « Re: Prodej Jeep Renegade

      by mně zajímalo kdo čeká na nový jeep renegade. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Martin911Turbo

        Martin911Turbo 19.07.  11:26

        « Re: Re: Prodej Jeep Renegade

        Kupci >:D
        Jezdí jich už čím dál více i u nás, už je to tak 1:1 s Toytojkou C-HR, která bude taky nová a snad bude mít lepší motor a hlavně infotejtment
  • 00 Reagovat !

    foto kovv

    kovv 19.07.  11:40

    Vitara CNG

    Vím, že to je mimo téma, ale když jsme u těch eko aut, tak známý loni koupil v Belgii Suzuki Vitara 1.6 CNG a jezdí za 3.7 kg plynu. Sice nejde o tovární zástavbu, ale tamní dovozce na to poskytuje tovární záruku. Údajně je v Belgii 1 třetina prodaných Víta na CNG.
  • 20 Reagovat !

    foto MilanDrobny

    MilanDrobny 19.07.  11:52

    Nechápu

    Trochu to nechápu, přitom to jsou tak pěké kousky na pohled :-)
    • 10 Reagovat !

      foto kovv

      kovv 19.07.  12:35

      « Re: Nechápu

      Třeba u Lexus CT je to cenou, kterou jde ale při troše šikovnosti pěkně usmlouváš a za 800 tisíc dostanete hodně luxusní a pohodlné auto. U Suzuki Jimmy je to zase spefikem využití. A Impreza zase odrazuje CVT (neoprávněně) a spotřebou, kterou většina novinářů dosáhla nějakým nevysvětlitelným způsobem (uvádí se kolem 10 litrů a já s ní jezdím teď v létě za 7). Takových důvodů se najde skoro u všech aut několik a pak to tak s prodejem vypadá.
      • 21 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 19.07.  20:32

        « Re: Re: Nechápu

        U Lexusu CT je to hlavně jeho strašným designem, kdy zadní boční dveře jsou minimálně o 10 cm kratší, než by měly být a naopak C sloupek je obludně široký. Skutečná designová katastrofa... :-O :no:
        • 07 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 19.07.  23:58

          « Re: Re: Re: Nechápu

          [odkaz] skutečně super auto [odkaz] ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 21.07.  23:15

            « Re: Re: Re: Re: Nechápu

            No, pokud je někdo totální designový ignorant a navíc ani neřeší kvalitu jízdy (lenost a příšerné vytí motoru při zoufalé akceleraci a také velmi podivně naladěné odpružení), tak si to možná koupí. Ale takových lidí evidentně moc není... >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 22.07.  12:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

              Víš že mluvíš o nejspolehlivějšim pohonu na světě žejo? ;-)

              Kterej je v Priusu a pár dalších autech :-)

              Tady jen s lepšim uloženim motoru

              Viz minulej odkaz o jednom z nejbezpečnějších aut na světě :yes:

              Si furt neumim vysvětlit ten odpich = proč sem furt nejrychlejší. Je to tim že ostatní nevyjou? >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 22.07.  13:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                Hele, jel si s tou příšerkou vůbec? Já jo a o příjemný zážitek se fakt nejednalo! >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 22.07.  14:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                  Hele = jezdim druhym rokem :-)

                  Dobrovolně = a esemák fakt nejsem >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Arese

                    Arese 22.07.  18:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                    No, jak říkávaly naše babičky, proti gustu.... :-O :-O :-O
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 22.07.  18:08

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

                      Babičku sem vez kus po Praze a líbilo se jí jak je to tichý = když jedeš jen na elektřinu až fantasticky :-)
  • 20 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 19.07.  13:30

    Není ani moc těžké dopředu odhadnout,

    jak jednotlivé modely půjdou na odbyt. Existuje snad jen jedno auto, kdy jsem to neodhadl - JUKE. Normální člověk se nechce stát obětí výzkumu nebo trpět techniku, která se tě snaží předělat z řidiče na ekologa.
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 19.07.  15:46

    hlavne

    pulsar giullietta a C4 to su hodne slabe predaje ... ak zvazime fakt ze aj obstarozny lancer ktory uz len dopredava skladovky s jedinym motorom v ponuke predava viacej ako oni ( predsa len tu nejde o ziadne superdrahe hybridy ani kusovky sportiaky ale o bezne rodinne hatche .. preto mi to neda nevsimnut si tu mizeriu ) ... hlavne ta C4 to je cista nechapacka .. pritom vobec nevyzera za mna zle... este to ani nie je take to oble objemne vajce ako nova farebna C3 a vie posobit celkom stylovo a luxusne tak kde je problem netusim ... neverim ze ju zrovna v CZ kde ludia bazia za kufrom poziera cactus kedze je fakt mensi ale hlavne celkovo lowendovejsi.. to iste este mensia C3... tu vidim teda odklon kdesi k inym znackam .... alfa klasika zase spi ta spi uz aspon poslednych 15 rokov ... tam necakam dalsie roky zlepsenie v tomto segmente no a pulsar zrejme skonci podobne ako lancer bez nastupcu.... tato trieda pritom bola kedysi tak pestra... lenze ked dnes chce kazdy v tychto cenach a velkosti uz SUV.... sila... ved aj ja chcem jedno ( postaci mi kludne eclipse cross alebo compass .. som nenarocny klasika :-) )
    • 31 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 19.07.  16:31

      « Re: hlavne

      C4 je u mna vizualne asi najhorsie vyzerajuci strednotriedny hatch. To este aj predchadzajuci 308 vyzera lepsie. Tu treba novu generaciu ako sol aj ked mozno zafunguje nahrada Cactusom, zvlast ak mu o cosi spadne cena.
    • 01 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 19.07.  22:14

      « Re: hlavne

      Giulietta nepřekvapuje. To je odstrašující příklad co do modelové péče, cenového jemnocitu a propagace, jednoduše FCA klasika.

      Pulsar mi v našich končinách přijde nedoceněný, měl své kvality, ale tak nějak mu chyběly koule. Navíc ten interiér vypadá strašně, úplná exkurze do japonských devadesátek.

      C4 to dotáhla do extrému a už při představení vypadala tak nudně a nezajímavě, že by si o ni člověk ani kolo neopřel.

      Nemyslím si tedy, že za vše mohou SUV. Jen vypadávají ti nejslabší, kteří nemají co nabídnout.
  • 30 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 19.07.  20:33

    Pulsar skončil?

    Jak to, že na auto.cz nebyla informace o konci výroby Nissanu Pulsar? Nebo jsem to přehlédl? :-O
    • 10 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 19.07.  22:16

      « Re: Pulsar skončil?

      Někdy v květnu o tom média informovala, ale tady možná ne.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Zbavte se nesnesitelného vedra v domech. Víme jak na to

Zbavte se nesnesitelného vedra v domech. Víme jak na to

Těšíte se, až si po práci dopřejete zasloužený odpočinek, ale namísto toho vás po návratu domů čeká nic než…

Sci-fi řežba plná krve. Recenze Space Hulk: Deathwing Enhanced Edition

Sci-fi řežba plná krve. Recenze Space Hulk:…

Vesmír sci-fi ságy Warhammer 40,000, která začala jako desková hra, je nesmírně rozsáhlý a čítá již bezpočet…

 

iSport.cz

Jágrův návrat po léčení šrámů. Zvládl celý zápas, do pohody je ještě daleko

Jágrův návrat po léčení šrámů. Zvládl celý zápas, do…

Tentokrát to už nebyl jen povinný start na pár vteřin. Po skoro půl roce léčení šrámů legendární útočník Jaromír…

Dynamo Kyjev – Slavia 2:0. Sen o Lize mistrů uťal i gól z ofsajdu

Dynamo Kyjev – Slavia 2:0. Sen o Lize mistrů uťal i…

Fotbalisté Slavie na postup do základní skupiny Ligy mistrů nedosáhnou ani letos. Rozhodla o tom, po domácí…

 

Reflex.cz

Bílá duha: Fascinující přírodní úkaz známý především z mrazivých koutů naší planety

Bílá duha: Fascinující přírodní úkaz známý především…

Je to jeden z nejkrásnějších přírodních jevů. Bílá duha se na obloze ukazuje vzácně. Vzniká, když sluneční…

Když u komunistů frčí Klaus: Marta Semelová „jede dál“

Když u komunistů frčí Klaus: Marta Semelová „jede dál“

Víkendový hrdý pochod Prahou si pro sebe - ostatně jako každý rok - ukradli hlavně extremisté. V ulicích Prahy…