O3 :yes:
Golf :yes: - jsem moc rád, že předstihl i30 ( ano, nesnáším Koreu)
Mondeo a 3er mohli mít více, ale lepší než nic :-)
S-klasse to nejspíš na nějaký čas převzala
KDO BY TAKY STÁLE KUPOVAL TY SMRADLAVÝ JEDOVATÝ PORUCHOVÝ SPALOVACÍ POPELNICE !! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
jo hold lidi si čuchli k ELEKTROMOBILU [odkaz] a zjistili jak je ropáci napalujou ;-)
Nechápu, proč jsou elektromobily tak drahé, když dle odkazu spoustu věcí nepotřebují? Že by potřebovaly něco, o čem se ve vymývacím desateru nehovoří a přitom je "píp" drahé?
Podle tebe jsou lidi něco, dál nemá cenu pokračovat...
To, že jsi podržtaška z Hyundaie, je fakt, za to stydět nemusíš. Někdo takovou funkci taky musí zastávat, když se mu nedostalo dostatek (v tvém případě žádné) inteligence a umu. Ostatně sám ses tady označil za odborníka automobilového průmyslu a nakonec z tebe vylezlo, že o technice aut nic nevíš.
Ty pořád jako moudřejší ustupuješ, ale vždy máš ve vlákně poslední reakci (viz minule). Takže neustoupíš ani teď >:D
Ubohost?No tak každý to má možná jinak,ale já teké nesnáším lidi,třeba zloděje,podvodníky,podrazáky,vrahy,poval… .
Ty se asi s takovými lidmi sneseš.
Ale co já považuji za ubohé,stejně zřejmě jako Gilgit,nesnášet národ,či jejich výrobky.
I když dovedu si představit vyjímky.Třeba někdo nemusí ruské věci ,kvuli okupaci 1968,další nemusí německé věci kvůli jejich okupaci,či dřívější poněmčování..... .
Může se vyskytnout objektivní důvod,fóbie ale měl by být doložitelný,ne smýšlený.
Extrém pro lepší pochopení,ale lidi se navzájem nenávidí i pro banality,drobné sousedské spory,závidí majetek,politické názory,z lásky je někdy nenávist....dalo by se pokračovat,vše má ale racionální základ.Nenávist k někomu je založená na faktech.
Nenávist k národu,nebo výrobkům některého národa,natož národa,který je nám tak vzálený,že nemáme s ním ani historicky špatné zkušenosti,už je podstatně hůře argumentovatelný.To je jen prosté chtění nenávidět ,to je pak ubohost.
Jasně,jen jsem vynechal ty zloděje a vrahy.
I bez nich z toho vyplývá že nesnášet lidi,podstatných důvodů je běžné.Ovšem nesnášet celý vzdálený národ,produkty...?
Bylo to právě po návštěvě závodu v Nošovicích, tuším ještě před spuštěním výroby, kdy různí brigádníci (tehdy mezi němi i já) tam upravovali půdu, zasévali trávu a k tomu museli čuchat nechutný specifický smrad z jejich žump a Korejci si tam jenom jezdili na kontroly ve svých Santa Fe. Tehdy to tedy tak začalo, navíc nyní se mi absolutně nelíbí jejich design, jejich mediální kampaň apod. Nikomu svůj názor nevnucuji a je to čistě subjektivní, jen odpovídám na otázku :-)
JJ, jsem rád za každého racionálního diskutéra . Tím začátkem jsem si prošel taky jako zaměstnanec HMMC. Byl to děs, ale na druhou stranu, vím jak to vypadá, když se pomalu rozjíždí velká fabrika. Design je čistě individuální, o tom žádná a ta poslední kampaň byla dost rozporuplná. Ale měla, pro mě, jednu výhodu. Na hromadě servrů vyšla spousta článků a u nich byla zuřivá debata. Skvěle jsem se při jejich četbě bavil .
Pro upřesnění tím "nesnáším Koreu" jsem myslel, že mi jejich produkty jsou dost nesympatické. Paušálně s lidmi to nemá moc co dělat, to bych musel nesnášet celý svět :-) Tvůj pohled je více objektivnější, tudíž máš možná i jednodušší rozhodování, ale každý to má jinak a já to mám prostě takhle :-)
že jednou přijde čas, kdy lidé přestanou být hloupý a nebudou TU ŠÍŘIT TUTO DEMAGOGII.
člověk šířící tuto "myšlenku" >:D je u mne hlupák!!!
stačí se podívat na různé průzkumy spolehlivosti vozů pořádané renomovanými "společnostmi" a pak zjistíš, že jsou na tom dá se říci všechny ("moderní") automobilky +/- stejně...
ano, jsem škodovák a netajím se tím... tak mě tu prosím neurážej!
To rikaj jen ti prumerni a podprumerni. Presneji a pravdiveji receno jsou na tom plus-minus ostatni za japonci stejne ;-) Nekdo je da se rici 10x horsi a to mi neprijde jako plus-minus. I pomlouvany Hyundai se zda byti lepsi nez spousta evropskych zazraku.
[odkaz]
Ahoj Škodováku. Byť jsem zaměstnanec HMMC tak vám přeji hodně úspěchů. Pro mě osobně nejste konkunkert, ale důležitá firma pro naši republiku.
A stejně jsme lepší >:D (vtip)
jde o to, že opravdu nemám rád lidi, kteří tu vypouští takovéto věci o Škodovce. jak píšeš, je to důležitá firma pro naši republiku, zaměstnává tu opravdu mnoho lidí (ať již přímo nebo nepřímo). a kdyby se naplnil scénář uživatele "dave18", tak by to s republikou dopadlo špatně a myslím si, že by to mělo vliv i na lidi, kteří se škodovkou nemají společného vůbec nic... ale to si hodně lidí nedokáže uvědomit...
i já tobě a HMMC přeji úspěch a stabilitu ;-)
bylo by nemilé, kdyby jakýkoliv zaměstnavatel podobné velikosti naši republiku opustil a zaměstnanci šli na dlažbu
Moje zkušenost po středeční jízdě je kladná.Oproti Rapidu uvedeném v roce 2012 při uvedení na český trhí je ten rozdíl hodně velký.Zlepšeno utlumení,jak na špatné vozovce,tak na neronostech,dírách.Materiály taky o hodně lepší a ta 6.st.manuální převodovka ta je velmi dobře odstupňovaná,krátké přesné dráhy.Ta neměla chybu.Jinak jízda byla s motorem 1.2 TSI 77 KW.
Naprostý souhlas, řídil jsem liftback v původním provedení a nyní nedávno Spaceback, obojí na 16palcových kolech a rozdíl je to neuvěřitelný. Podvozek je nesrovnatelně komfortnější a taky řízení je o 300 % lepší. Výrazně prokoukl taky interiér (ovladače zadních oken od řidiče, mnohem hezčí volant, pěkný dekor na přístrojové desce). Jediné, co ještě nedali do pořádku, jsou chybějící boční plasty u sedáků předních sedaček (kryjí kolejnice a konstrukci sedáku). Ale snad se taky dočkáme, těch pár korun už by je snad nezabilo. Když to shrnu, tak s motorem 1.2 TSI/77 kW a manuálním šestikvaltem bych si toto auto dovedl představit ve své garáži, tedy kdyby alespoň tak o 20-30 000 zlevnilo, ale to je snad taky jen otázka času...
P.S. Být majitelem původní verze, asi by mě z toho jeblo. Kdo ale mohl tušit, že zásadně překopou podvozek už po roce výroby?!! :-O
O tom se mluvilo už při uvedení Rapidu,že autobilka zjišťuje reakcí lidí a pak to upraví.Ono je lepší počkat,tak rok,než to vychytají a upraví.Rapid je toho příkládem.No z té původní verze jsem nadšený nebyl. ;-)
To ví snad každý, že se nesmí kupovat nový model hned jak je uvedený na trh, ale rok počkat, až z toho prototypu v průběhu série vychytají nedostatky a udělají z toho použitelný auto. Ještě jsem snad nezažil model, kde by se nevychytávali v tichosti, aby o tom zákazník nevěděl mouchy. To neplatí jen pro Škodovku ale napříč snad všemi automobilkami.
Souhlas, jen místo jednoho roku je lepší počkat roky spíše dva. První roky se obvykle ladí zásadní prvky, druhý pak detaily na základě zkušeností z reálného provozu.
No bral bych to asi takhle po roce sériový výroby se z toho už stane použitelný auto. 2 roky jsou samozřejmě lepší. Nesmí to bejt ale zase moc blízko k výběhu danýho modelu, protože v tu chvíli se automobilka urputně snaží ušetřit kde se dá, takže se pak na takovým autě začnou objevovat závady, kterýma předchozí ročníky paradoxně netrpěly. Zas to asi nejde vztáhnout generelně na každou automobilku. Mám teď na mysli Škodovku.
S tou zadnou napravou to bol konstrukcny preslap uz na zaciatku. Na toto by prisla aj nedoslychava babicka na zadnom sedadle.
Sudruhovia o tom vedeli, ale mysleli si, ze ludi oblbnu a nikto nebude reagovat.
Dufajme, ze tato "Inzenyrska odyssea" uz nebude mat pokracovanie.
Jo a jaké to má tedy Škodovka techniky ve vývoji,že musí čekat na to co jim řeknou novináři,či uživatelé. 8-s Neboli pokusní králíci.
Jestli zákazník zkousne přeskakující řetězy,horší materiály,horší nápravy,.....
Děkuji ne.
Tohle není záležitost techniků ve vývoji. Tvůj velký omyl.
O tomhle rozhodují v první řadě ekonomové, kteří většinou až z reakce lidí zjistí, co překousnou a co už ne. Pak povolí kohouty a dovolí technikům úpravy, které jsou o něco nákladnější, než stávající - veřejností kritizované - řešení.
Takhle to funguje v každé firmě. Prostě se vyrábí z co nejlevnějších surovin/materiálů, které jsou ještě schopny plnit zákaznické požadavky.
Tak v káždé určitě ne.Máme výrobky výrazně očesané,pro nižší ceny,střední a pak luxusní.Ale že by jsi zkoušel nějak odrbávat.To ne.Snadno narazíš a ztrácíš zákazníka.Už jsme par případů také měli a věř mi nikdo to ve firmě nechtěl.Za to by dostal hned totiž padáka.
Proto se výrobky tak složitě testují a nečeká se jen na co zákazník snese.
Díváš se na to plochým pohledem. Sám píšeš "Máme výrobky výrazně očesané,pro nižší ceny,střední a pak luxusní."
A škodovka je nemá? Co je to Rapid, co je to Octavia, co je to Superb? He? ;-)
No ale v rámci tříd si nezahráváš se zákazníkem.
Je jedno jestli jseš v 4 cenový či luxusní restauraci,vždy očekáváš že jídlo splní očekávání.
A co kdyby si i v té horší restauraci řekli,tak zkusíme co zákazník vydrží,ať zvedneme marži a budou šetřit na mytí nádobí,potravinách...tak jim to asi jen tak nepromineš s tím,že počkají na ohlas a pak se zlepší.
Kde Ti nechutná,už tam víckrát nejdeš.
Ty máš velmi zidealizovaný pohled na svět. Jako bys neviděl, či nevěděl, jak to ve skutečnosti funguje. Popisuješ mi tu nějaký ideál, se ktrerým se obecně nedá nesouhlasit, ale v reálné rovině, tohle vůbec neřešíš.
Se zákazníky si pohrává dneska kde kdo. Je to o umu, nastavit proces tak, aby měl minimální rozptyl a já ho mohl, co nejvíce posunout k limitům, kdy ještě ano a kdy už ne.
Je to způsobeno hlavně extrémní tlakem na cenu. Máš málo zmedializovaných příkladů z poslední doby ohledně potravin v obchodech? Výrobci potravin, potažmo prodejci, nabízí mnohdy obyčejný šunt a jak na to reagují lidé? No mnohdy ten šunt kupují jak urvalí. Takhle to ale funguje všude.
Zkouší se, z jakých surovin vyrobené produkty, ještě splní zákaznické požadavky (či představy). A rovnou ti říkám, nepoužívají se ty drahé, ale naopak, ty levné a nejlevnější.
Právě,že vím,jak probíhá vývoj určitých věcí.jasně máš na výběr více řešení,tak použiješ to nejlacinější,ale snažíš se to ihned naladit jako lepší.Ostatně vývoj auta je poměrně dlouhý proces,to není otázka pár měsíců.proč to jde najednou tak rychle?proč na to správné naladění nepřišli hned?Na něčem si dříve zakládá firmá svoji image,proč od toho náhle ustoupí?Oškubává.
Ty aféry,to jsou přesně příklady jak se to nemá dělat.
Jsou ale i firmy vstřícnější k zákazníkům,jenže o těch se ve zpravodajství nedočteš.
Opět, jako bys nevěděl, kdo za škodovku rozhoduje. Poslední slovo mají pánové v rajchu. Oni chtějí mít škodovku na určitém místě mezi svým portfoliem značek a prostě to takhle plánují. Dají požadavky, limity a ceny a pak to hodí boleslavákům, ať z toho vykřesají maximum. Krásný příklad je Octavia první generace, kdy dostali vysloužilou přežitou techniku, na které postavili relativně velké a úspěšné auto. A oni pánové sedící na prameni nadále nespí, ty požadavky stále zpřísňují. Zkouší, co ještě projde a na co už zákazník nepřistoupí.
A dělá to tak kde ko, jen někdo je prostě schopnější a daří se mu to lépe zamaskovat tím, že k realizaci kamufláže používá schopnější lidi.
Co jsem s ním jezdil,tak tam bude víc změn.I u OIII se upravovala zadní náprava na české silnice.Jezdil jsem s ní v září a ten kombík s torzkou jezdil líp než LB v dubnu.
Když už tady házíš rozumy tak nám řekni které auto je ryze domácí? A jaké že to zásadní díly jsou z Číny? Když se bavíš o domácí značce je to ta která se v dané zemi založila a taky tam zůstala. Na tom jestli jí vlastní Němec nebo Čech to nic nemění.
Na co ten útočnej tón? Ryze domácí pokud to tak jde nazvat je možná tak Kia/Hyundai, což jsou jedny z mála automobilek, který používají z velký části stejný dodavatele dílů jak v Asii tak v Evropě. Neznám bohužel dodavatele všech komponent ve Škodovce, ale až ti ve Fabce nebo Roomsteru přestane fungovat stahování okna, tak to je až na pár vyjímek made in India. Pak taky spousta různých šroubů, matek a spojovacího materiálu se tahá z Číny, Taiwanu, kde mají původ taky barviva a pigmenty do interiérových plastů. To je jen to o čem 100% vím. Někdo jiný by ti tu pravděpodobně vyjmenoval další součástky.
Pred nedavnem tady nekdo daval konkretni cisla, kolik procent komponent ktera automobilka dovazi ze statu mimo EU. Svete div se, u Skody bylo to procento vyssi nez u H/K.
Napodobne. Ak by to boli same Spaceback verzie, tak este ok.
Ale doteraz su to len cisla prvej lift verzie a to sa malo volat Skoda Penazi.
Kto si toto kupi proti pocetnej konkurencii, tak je uplne mimo; jedine ze sa mu bezbreho paci dizajn, ale ani ten nevyvazi podpriemernost toho auta.
Tak díky tomuhle článku resp. úvodní fotce jsem si poprvé všimnul jak absurdní má octavia zadní převis. To snad není ani k smíchu. Půlka auta čouhá přes zadní nápravu. Proč??? [odkaz]
Nechápu, čemu se divíš - bez dlouhého zadku (a tedy obrovského kufru) by Octavia ani nebyla Octavií. Má to tak I. i II. generace a to samé samozřejmě platí také pro současnou trojku. Co je na tom překvapivého? ;-)
Aby udělali turbo, giga, mega velkej kufr. Nevím sice na co furt honěj velikost kufru do nekonečna, ale je tam. Už jedničková Oktávka měla naprosto dostatečnej kufr.
no jestli nevidis ten pomer rozvoru a previsu tak si asi uplne slepej. na ty skodovce je videt ta tezkost toho zadku a ta masa plechu se kterou vubec nevedeli co udelat. zoufale se snazej to zamaskovat deb*ilne dlouhejma dverma a furt je to malo. dvere az nad stred zadniho kola no hnus maximalni
V mém původním příspěvku na, který reagujete jsem psal "Půlka auta čouhá přes zadní nápravu." Holden_holden je zřejmě zdatnější čtenář. Toto je totiž část která právě naráží na nesmyslný poměr převisu ku rozvoru.
Ano OIII má Větší rozvor než Focus z odkazu. Tak že ani u Focuse to není zrovna ideál že? Nebo je to jen další stupidní brojení proti Octavce kterých jsme na netu denně svědky?
takze ty nevis ani co to je pomer. to je hodnota neco ku necemu. oktavka ma o 4cm vetsi rozvor ale o12 cm vetsi delku. takze ma delsi previsy. a ten zadek je proste hnusnej, opticky tezkej. u toho focusu tento dojem vubec neni.
Ne. Vysvětli mi proč řešíte jenom Octavii? Máte z ní mindrák? Podívejte se na Acorda, Insignii, Mazdu 6, atd. A přestaň to zase zahrávat do autu nějakým dojmem těžké zádi, jde o PŘEVIS.
proc resime octavii? no protoze tu byla fotka octavie. az tu bude krabice od bot tak budem resit krabici od bot. ale byl to fofr jak vymenili hnusnou fotku za jeste hnusnejsi >:-[]
Od každého mnou zmíněného kusu zde bylo již článku do aleluja ale ani v jednou jsme se nic o převisech nedočetl ani v diskuzi. Tak že jde pouze a tvou zamindrákovanost a dalších jedinců tobě podobným ;-\
no u tech ostatnich to neni tak hnusne problemovej detail jako u oktavky. koukam ale ze problem se skodovkou mas ty. ty trpis mindrackem ze se ti do milacka nekdo navazi. me je jakakoli znacka u zadku ja si priste koupim neco jineho nez mam ted. ty sis proste jeste nevytahnul hlavu z pr_dle
Je vidět že o mě víš velký kulový. A tvoje zaujatost vůči jedné značce je víc než okatá tak tady nehlásej že jsou ti značky ukradený. Jseš akorát trapnej :-!
Až začneš nabírat taky praktické znalosti krom těch teoretických které vyčteš tak se spolu můžeme bavit o autech po technické stránce. Zatím dokážeš rozpoznat obrázky a vyčíst si rozměru z tech. výkresů. To je velmi málo na diskusi na úrovni. Ano netajím se tím že jsem nakloněn koncernu který má samozřejmě taky svoje problémy jako všechny značky světa, ale taky jsem zde již několikrát napsal že i jiné značky taky nezavrhuji.
tvuj problem je ze jsi naklonen. ja naklonen nejsem. vlastnil jsem trinact skodovek ovsem to co predvadeji je cim dal tim horsi. patris k tem co nevidi co videt maji.
Pane vy jste se stal obětí marketingové masáže Škodovky. Jak vůbec můžete srovnávat oktávii s insignií nebo mazdou 6. Vždyť to jsou vozy jiné kategorie s mnohem většími rozvory/rozchody. Převisem jste se sice do nich trefil přesně, ale u obou jsou v kontextu zbylých rozměrů zcela v pořádku. Neznáte mapu pane! Oktávia III má podvozkové rozměry dokonce nepatrně menší než Astra nebo Mazda 3, vzpamatujte se.
Ako ze sa mi lahsie kruti volantom, ked povolenych 50 kg na taznom mi pri dlhsom zadnom previse viac odlahci prednu napravu ? Moment =sila x rameno >:D
Není převis jako převis. Rozvor má v závislosti na délce převisu značný význam, v rámci vyváženosti pontonu karoserie.
Ale není to jediná určující věc. A tou je design. Ten není subjektivní, ale má blíže k exaktní vědě.
A celkový dojem ze zadního převisu dotváří klesání střechy a sloupek.
U octavie končí zadní sloupek daleko za zadním kolem, a převis je tak těžkopádný a nevyvážený. U zmíněného focusu končí zhruba nad středem kola, a celek tak působí vyrovnanějším dojmem.
To je dobře vidět na starších jaguarech. Fakticky mají převis delší, ale jako celek vypadají lépe.
No, je zajímavé, že Škodovky vždy vítězí ve srovnávacích testech, ale jen v ČR a v Německu >:D Jak říkám po nynějších inovacích už Rapid není špatné auto, ale že by překonalo novou Mazdu 3, tomu snad nemůže věřit ani ten největší automobilový prosťáček ;-)
Jj, holt v Německu nebo třeba i v UK je to jeden automobilový prosťáček vedle druhého a všichni dělají jako na potvoru pro vydavatelství zabývající se auty. :-)
UK, GER a nikde inde. To je zaujimave.
V UK su zo skodoviek odvareni a nechapem preco. Vo videach idu podaktori pustit do gati, ale ked testuju ine auto, tak z rovnakej veci tolko neucvrkavaju.
Že ucvrkávají redaktoři tak to je jasné, prostě jsou podplacení. Horší je, že ucvrkává i normální britská veřejnost. Když má zvolit nejlepší auto roku tak dá hned dvě škodárny na první dvě místa (a to ještě nesoutěžil Rapid).
[odkaz]
No prostě na palici. :-)
A proč ta britská věřejnost Škody tak málo kupuje? :-! To je na palici.
Argumentovat u statistiky prodejů anketou jednoho časopisu je nesmysl.Porovnání prodejů by se asi nehodilo.
To nie je statistika vseobecnej oblubenosti, ale spokojnosti s vlastnym autom.
Na druhej strane, bodaj by si neucvrkavali, ked citaju britsku alternativu skodaauto.cz.
Nazval bych to "spravne motivovani", to presneji vystihuje skutecnost. Tohle si koncern umi v Nemecku dobre ohlidat. Ted to ale prehnali, proto v diskusi nenajdes nikoho, kdo by s vysledkem souhlasil. Ze Rapid jak i30 tak Mazde 3 kouka z povzdali na zada je tam jasne i tem mene intelektualne zdatnym. staic se do tech aut posadit a udelat srovnani na vlastni kuzi. ;-)
Všichni určite ne. Takových, co napíšou, že low-end Rapid je lepší než plnohodnotný mainstream moc není, protože to prostě není pravda. Treba tady - opet AutoBild, jiny tester - Rapid proti Leonu, i30, Civicu a V40: [odkaz]
A Rapid na krasnem poslednim miste.
Jak říkám, stačí si do těch aut sednout... ;-)
PS: Ad Nordschleife - bezneho ridice zajima jizda "rodinneho" vozu na NS ze vseho nejvic... >:D
Tady se nebavime o Leonu, ale o Rapidu a jeho srovnani s plnohodnotnym mainstreamem, na ktery proste nema. To, ze je Leon podle redakce lepsi nez ti ctyri nedokazu posoudit, neb jsem v nem jeste nejel, takze mi nezbyva, nez redakci verit.
To je ale pro nasi diskusi v tomto pripade absolutne irelevantni. Rec je o Rapidu.
Jasně, všechno a všichni jsou podplacení, vždyť to říkám.
Klidně sem hoď svoji soukromou srovnávačku těch tří aut, určitě je máš všechny dokonale projeté.
Neviem, ci mas problem s ocami alebo zamerne ignorujes otazky; pytam sa, ci si soferoval Rapida, ked sa tu ohanas nejakym testom ako neochvejnou pravdou.
Rapid jsem nešoféroval. Proto se tě ptám na tvoji soukromou srovnávačku s Ma3 a I30. Žádné dojmy z jízdy Rapidem Spaceback ani ostatních dvou vozů jsem od tebe nikde nenašel.
Tvoje testy su aj o lift Rapide, takze k nemu - v suhrne - je to chudobne auto za vela penazi.
Podpriemerny dojem z interieru z pohladu materialov, tak na dotyk; napr. sedacky maju pomerne drsny material, na ktory sa chytaju chlpy. Riadenie s nulovou odozvou, az velmi lahke. Brzdy klasicke skodovacke, podvozok odskakujuci na beznych priecnych nerovnostiach, (Janda mal asi nejaky firemny tuning, ked jemu to neskakalo cez obrubniky) dunive razy do karosenie (ako ine auta tej triedy s 200tis.km za sebou).
Tuhost podvozka priemerna, napocudovanie su podvozky aj tvrdsie a menej skakave.
Hluk motora 1.2tsi v zabere, valivy hluk a ruchy od cesty mierne nadpriemerne.
Od toho auta je nova aj stara Astra znacne dalej, ako materialovo, tak podvozkom a celkovym dojmom, lepsi je aj stary Focus, dokonca menej skakava je Corsa.
A ked je Astra dalej, tak M-3 bude tiez.
Dlhsie hodnotenie som pisal asi 3tyzdne dozadu v nejakej diskusii.
Predpokladam, ze Spaceback, ako sa vsade pise vylepsili, ale to by museli spravit zgruntu ine auto, aby sa vyrovnalo i30 a M-3. V M-3 som logicky este nesedel, je to novinka, v i30 tiez nie, iba i40.
Kedze si Rapid nesoferoval, ohananie sa testami ako jedinou pravdou je velmi smiesne, lebo staci jedna jazda a nenalinkujes nic.
V I30 ani Ma3 jsi neseděl a nakonec ani v Spacebacku, ale jistě víš, že i30 i Ma3 jsou lepší auta. No to je ještě méně důvěryhodné než výsledky testů na webech, tam alespoň redaktoři s těmi auty jeli.
Evidentne mas problemy s chapanim.
Napisal som, ze je horsi ako Astra a dokonca aj Corsa. Snad si nemyslis, ze Ma3 je horsia ako Astra?
Mas v tom nejaky misung. Alebo co sa babe chcelo, to sa babe prisnilo.
Rapid to vyhral, lebo ma skrabku a vestu pod sedackou...demencia testu priamo v suhrne, vyjadruje jeho celkovu uroven.
Zmienka o tom, ze nic napiek tvrdym plastom nevrzga je hodna krcmoveho amaterizmu, nie novinarskeho testu.
Alebo cakali, ze nove auto bude vrzgat?
Trapne klise, komplet pod uroven.
Na Hyundai typicke bludy o umelom posilnovaci na kazdy prepinatelny rezim, ale ze Rapid ma bezcitny volant ako od pocitaca, to nikomu nevadi. Cely "test" je ako suhrn klise a nezmyslov doterajsich testov.
Neuveriteľná manipulácia verejnosti číslami. Zámerne neuverejnili porovnania s rokom 2012. V prvej tabuľke porovnali len 10/2012 a 10/2013. V ostatných tabuľkách ani zmienka porovnania s rokom 2012. Chýba porovnanie s 10/2012 a hlavne kumulatívne porovnanie s 1-10/2012.
VW nemá rád takéto čísla, však pán Dragoun?
No vida, já jsem si říkal, že za tou reklamní křečí korejského zastoupení něco bude. Tak tady máme výsledek historicky nejodponější akce Hyujundai. Miliardy do rekalmy, vyplach mozků, útok na ty nejnišší pudy ovcí a výsledkem velké nic. Přijde nová OIII, nový G VII , nový Rapid a i30 má malinkatý problém >:-[]