Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v říjnu 2013: Nových aut je o 2,7 % méně než loni

Škodovky vévodí domácímu trhu s novými auty ve všech sledovaných kategoriích, ve kterých jsou zastoupeny. V modelovém žebříčku si však pohoršily.
Zpět na článek
8. 11. 2013 15:42
8. 11. 2013 16:00
8. 11. 2013 17:18
8. 11. 2013 18:15
8. 11. 2013 18:20
8. 11. 2013 20:25
8. 11. 2013 20:38
11. 11. 2013 09:16
8. 11. 2013 20:38
8. 11. 2013 21:54
8. 11. 2013 20:22
9. 11. 2013 02:53
9. 11. 2013 09:39
9. 11. 2013 14:48
9. 11. 2013 16:09
9. 11. 2013 16:27
9. 11. 2013 17:21
9. 11. 2013 22:04
8. 11. 2013 21:54
9. 11. 2013 03:11
9. 11. 2013 12:06
9. 11. 2013 14:50
10. 11. 2013 17:37
9. 11. 2013 03:01
9. 11. 2013 14:56
9. 11. 2013 22:02
9. 11. 2013 12:05
9. 11. 2013 19:36
10. 11. 2013 00:18
10. 11. 2013 19:35
9. 11. 2013 15:02
9. 11. 2013 15:30
8. 11. 2013 16:26
8. 11. 2013 16:38
8. 11. 2013 16:45
8. 11. 2013 16:55
8. 11. 2013 17:00
8. 11. 2013 17:07
8. 11. 2013 18:22
8. 11. 2013 18:46
8. 11. 2013 17:19
8. 11. 2013 17:28
8. 11. 2013 17:43
8. 11. 2013 17:49
8. 11. 2013 18:17
9. 11. 2013 19:13
10. 11. 2013 11:03
8. 11. 2013 21:13
8. 11. 2013 19:02
8. 11. 2013 19:27
11. 11. 2013 09:07
10. 11. 2013 19:45
10. 11. 2013 20:51
8. 11. 2013 15:42
Výsledky
O3 :yes:
Golf :yes: - jsem moc rád, že předstihl i30 ( ano, nesnáším Koreu)
Mondeo a 3er mohli mít více, ale lepší než nic :-)
S-klasse to nejspíš na nějaký čas převzala
Rozbalit vlákno
49
8. 11. 2013 16:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Sandai
8. 11. 2013 17:18
Re: Výsledky
Proč jenom ty palce Gilgite? Většinou dokážeš napsat i nějaký argument na svou podporu.
8. 11. 2013 18:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Sandai
8. 11. 2013 18:20
Re: Výsledky
S tím se smiř. Je to jenom normální lidská vlastnost. Někdo fandí tomu, jiný nesnáší tohle. Dokud nelžou tak je to v pohodě,.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
8. 11. 2013 19:00
Re: Výsledky
KDO BY TAKY STÁLE KUPOVAL TY SMRADLAVÝ JEDOVATÝ PORUCHOVÝ SPALOVACÍ POPELNICE !! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
jo hold lidi si čuchli k ELEKTROMOBILU [odkaz] a zjistili jak je ropáci napalujou ;-)
Avatar - Snooob
8. 11. 2013 20:25
Re: Výsledky
Podľa najnovších informácií je už aj elektromobil (Tesla) spaľovací: [odkaz]
>:D
Avatar - Typhoon
8. 11. 2013 20:38
Re: Výsledky
Nechápu, proč jsou elektromobily tak drahé, když dle odkazu spoustu věcí nepotřebují? Že by potřebovaly něco, o čem se ve vymývacím desateru nehovoří a přitom je "píp" drahé?
11. 11. 2013 09:16
Re: Výsledky
Že by ty baterky?
Avatar - Sandai
8. 11. 2013 20:38
Re: Výsledky
Podle tebe je lepší kupovat tohle

[odkaz] >:D

To si naprostá většina lidí ráda odpustí.
8. 11. 2013 21:54
Re: Výsledky
Ty poziarnici, co cuchali v maskach k tej TESLE S mali masky preto, ze vonala a ten dym bol zdravy ?
Avatar - Snooob
8. 11. 2013 20:22
Re: Výsledky
Takže ty neznášaš, tých čo neznášajú. Aké poetické!

Aké je to nezášať sám seba?
9. 11. 2013 02:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Snooob
9. 11. 2013 09:39
Re: Výsledky
Písaný text chápem dokonale. O to sa neboj!

Boj sa radšej sám o seba - minimálne Gilgit ťa neznáša!
Mohol by ti ublížiť.
9. 11. 2013 14:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Snooob
9. 11. 2013 16:09
Re: Výsledky
Taká "kapacita" ako ty určite vie, že za firmou, národom, značkou stoja ľudia.

BTW: kto je horší?
- ten čo nenávidí ľudí (napr. fašista atď)
- ten čo nenávidí veci (napr. aborigen, amish atď)

Do ktorej skupiny patríš už vieme... Inteligent! :-!
9. 11. 2013 16:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Snooob
9. 11. 2013 17:21
Re: Výsledky
Tuná majú psychické problémy len dve osoby ty a Gilgit (ktorý má IQ kýbla gitu)
9. 11. 2013 22:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 11. 2013 21:11
Re: Výsledky
Nesnášíš ty co něco nesnášíš? Tak ty jseš dobrej případ >:D.
8. 11. 2013 21:54
Re: Výsledky
Gilgit, zabudol si napisat co skutocne neznasas ty. A nepis, ze plicka na smetane, zle vtipy, smradlave ponozky, ...
Napis, ktory cesky hokejovy, futbalovy klub, politika, ... nenavidis. ;-)
9. 11. 2013 03:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 11. 2013 12:06
Re: Výsledky
Gilgit, ako keby som stal pod kazatelnicou.
9. 11. 2013 14:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 11. 2013 00:15
Re: Výsledky
Máš pravdu, mít tvoji "kapacitu", tak bych se taky nesnášel >:D

No, není to poprvé a určitě ani naposled, co ses tady pěkně odstřelil >:-[]
9. 11. 2013 03:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 11. 2013 08:51
Re: Výsledky
Jasně, podržtaško z Hyundaie, národ je "něco"...
9. 11. 2013 14:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 11. 2013 18:21
Re: Výsledky
Směšný je ten, kdo trpí nedostatkem invence. Já tady kolem sebe opakovaně nekopu slovy primitiv, blbec, tupec.

Koukám, že jsi svůj výrok ani nepochopil.

"Protoze nesnásím lidi, co neco principiálne nesnásí (firmu, znacku, zemi, národ atd.)"

Za "něco" jsi v závorce označil i národ - tedy skupinu lidí, takže se tvůj výrok dá interpretovat i takto:

Nesnáším lidi (určitou skupinu), co nesnáší jinou skupinu lidí (národ).

Snad už se teď v tom super výroku poznáváš... >:D
9. 11. 2013 22:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2013 09:29
Re: Výsledky
Podle tebe jsou lidi něco, dál nemá cenu pokračovat...

To, že jsi podržtaška z Hyundaie, je fakt, za to stydět nemusíš. Někdo takovou funkci taky musí zastávat, když se mu nedostalo dostatek (v tvém případě žádné) inteligence a umu. Ostatně sám ses tady označil za odborníka automobilového průmyslu a nakonec z tebe vylezlo, že o technice aut nic nevíš.

Ty pořád jako moudřejší ustupuješ, ale vždy máš ve vlákně poslední reakci (viz minule). Takže neustoupíš ani teď >:D
9. 11. 2013 10:42
Re: Výsledky
Nesnášet lidi, to je lidská ubohost. :-!
9. 11. 2013 12:05
Re: Výsledky
Ubohost?No tak každý to má možná jinak,ale já teké nesnáším lidi,třeba zloděje,podvodníky,podrazáky,vrahy,poval… .
Ty se asi s takovými lidmi sneseš.
Ale co já považuji za ubohé,stejně zřejmě jako Gilgit,nesnášet národ,či jejich výrobky.
I když dovedu si představit vyjímky.Třeba někdo nemusí ruské věci ,kvuli okupaci 1968,další nemusí německé věci kvůli jejich okupaci,či dřívější poněmčování..... .
Může se vyskytnout objektivní důvod,fóbie ale měl by být doložitelný,ne smýšlený.
9. 11. 2013 14:53
Re: Výsledky
Koukni, v jakém jsi vlákně. Co se tu řeší. Zloději a vrazi to nejsou.
9. 11. 2013 19:36
Re: Výsledky
Extrém pro lepší pochopení,ale lidi se navzájem nenávidí i pro banality,drobné sousedské spory,závidí majetek,politické názory,z lásky je někdy nenávist....dalo by se pokračovat,vše má ale racionální základ.Nenávist k někomu je založená na faktech.
Nenávist k národu,nebo výrobkům některého národa,natož národa,který je nám tak vzálený,že nemáme s ním ani historicky špatné zkušenosti,už je podstatně hůře argumentovatelný.To je jen prosté chtění nenávidět ,to je pak ubohost.
10. 11. 2013 00:18
Re: Výsledky
Takže si v podstatě napsal to samý. ;-)
10. 11. 2013 19:35
Re: Výsledky
Jasně,jen jsem vynechal ty zloděje a vrahy.
I bez nich z toho vyplývá že nesnášet lidi,podstatných důvodů je běžné.Ovšem nesnášet celý vzdálený národ,produkty...?
9. 11. 2013 15:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 11. 2013 15:21
Re: Výsledky
Ty a objektivita...
Tím bychom to uzavřeli, co říkáš? :-!
9. 11. 2013 15:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 11. 2013 15:31
Re: Výsledky
Ok, rozumná reakce.
Avatar - Adam162
8. 11. 2013 16:26
Re: Výsledky
zdielam tvoj názor :yes:
Avatar - Sandai
8. 11. 2013 16:38
Re: Výsledky
A proč tak moc nesnášíš Koreu? Zaměstnává u nás 10 000 lidí včetně mě. Neber to jako provokaci, nebo pokus o flame. Jsem jenom zvědavý.
8. 11. 2013 16:45
Re: Výsledky
Bylo to právě po návštěvě závodu v Nošovicích, tuším ještě před spuštěním výroby, kdy různí brigádníci (tehdy mezi němi i já) tam upravovali půdu, zasévali trávu a k tomu museli čuchat nechutný specifický smrad z jejich žump a Korejci si tam jenom jezdili na kontroly ve svých Santa Fe. Tehdy to tedy tak začalo, navíc nyní se mi absolutně nelíbí jejich design, jejich mediální kampaň apod. Nikomu svůj názor nevnucuji a je to čistě subjektivní, jen odpovídám na otázku :-)
Avatar - Sandai
8. 11. 2013 16:55
Re: Výsledky
JJ, jsem rád za každého racionálního diskutéra . Tím začátkem jsem si prošel taky jako zaměstnanec HMMC. Byl to děs, ale na druhou stranu, vím jak to vypadá, když se pomalu rozjíždí velká fabrika. Design je čistě individuální, o tom žádná a ta poslední kampaň byla dost rozporuplná. Ale měla, pro mě, jednu výhodu. Na hromadě servrů vyšla spousta článků a u nich byla zuřivá debata. Skvěle jsem se při jejich četbě bavil .
8. 11. 2013 17:00
Re: Výsledky
To věřím :-) Tak hodně štěstí a sil do dalších let, taky tam pracuje několik mých známých.
Avatar - Sandai
8. 11. 2013 17:07
Re: Výsledky
Tobě taky. A díky :-)
8. 11. 2013 18:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 11. 2013 18:46
Re: Výsledky
Pro upřesnění tím "nesnáším Koreu" jsem myslel, že mi jejich produkty jsou dost nesympatické. Paušálně s lidmi to nemá moc co dělat, to bych musel nesnášet celý svět :-) Tvůj pohled je více objektivnější, tudíž máš možná i jednodušší rozhodování, ale každý to má jinak a já to mám prostě takhle :-)
8. 11. 2013 17:19
Doufám
že jednou přijde čas kdy lidé přestanou být hloupý a nebudou kupovat ty předražený a nespolehlivý Škodovky.
Rozbalit vlákno
7
8. 11. 2013 17:28
Re: Doufám
že jednou přijde čas, kdy lidé přestanou být hloupý a nebudou TU ŠÍŘIT TUTO DEMAGOGII.
člověk šířící tuto "myšlenku" >:D je u mne hlupák!!!
stačí se podívat na různé průzkumy spolehlivosti vozů pořádané renomovanými "společnostmi" a pak zjistíš, že jsou na tom dá se říci všechny ("moderní") automobilky +/- stejně...
ano, jsem škodovák a netajím se tím... tak mě tu prosím neurážej!
Avatar - Choochoo
8. 11. 2013 17:43
Re: Doufám
To rikaj jen ti prumerni a podprumerni. Presneji a pravdiveji receno jsou na tom plus-minus ostatni za japonci stejne ;-) Nekdo je da se rici 10x horsi a to mi neprijde jako plus-minus. I pomlouvany Hyundai se zda byti lepsi nez spousta evropskych zazraku.
[odkaz]
Avatar - Sandai
8. 11. 2013 17:49
Re: Doufám
Ahoj Škodováku. Byť jsem zaměstnanec HMMC tak vám přeji hodně úspěchů. Pro mě osobně nejste konkunkert, ale důležitá firma pro naši republiku.
A stejně jsme lepší >:D (vtip)
8. 11. 2013 18:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 11. 2013 19:13
Re: Doufám
jde o to, že opravdu nemám rád lidi, kteří tu vypouští takovéto věci o Škodovce. jak píšeš, je to důležitá firma pro naši republiku, zaměstnává tu opravdu mnoho lidí (ať již přímo nebo nepřímo). a kdyby se naplnil scénář uživatele "dave18", tak by to s republikou dopadlo špatně a myslím si, že by to mělo vliv i na lidi, kteří se škodovkou nemají společného vůbec nic... ale to si hodně lidí nedokáže uvědomit...

i já tobě a HMMC přeji úspěch a stabilitu ;-)
bylo by nemilé, kdyby jakýkoliv zaměstnavatel podobné velikosti naši republiku opustil a zaměstnanci šli na dlažbu
10. 11. 2013 11:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 11. 2013 21:13
Re: Doufám
Tak na tebe nikdo nemá co se týče hlouposti toho se bát nemusíš :-!
8. 11. 2013 19:02
Nemám rád...
Škodovku :-)
Rozbalit vlákno
26
Avatar - kaa
8. 11. 2013 19:27
Re: Nemám rád...
Rapid 857kusů.
Divím se, že je tolik lidí co nalítli.
8. 11. 2013 19:56
Re: Nemám rád...
Moje zkušenost po středeční jízdě je kladná.Oproti Rapidu uvedeném v roce 2012 při uvedení na český trhí je ten rozdíl hodně velký.Zlepšeno utlumení,jak na špatné vozovce,tak na neronostech,dírách.Materiály taky o hodně lepší a ta 6.st.manuální převodovka ta je velmi dobře odstupňovaná,krátké přesné dráhy.Ta neměla chybu.Jinak jízda byla s motorem 1.2 TSI 77 KW.
8. 11. 2013 20:33
Re: Nemám rád...
Naprostý souhlas, řídil jsem liftback v původním provedení a nyní nedávno Spaceback, obojí na 16palcových kolech a rozdíl je to neuvěřitelný. Podvozek je nesrovnatelně komfortnější a taky řízení je o 300 % lepší. Výrazně prokoukl taky interiér (ovladače zadních oken od řidiče, mnohem hezčí volant, pěkný dekor na přístrojové desce). Jediné, co ještě nedali do pořádku, jsou chybějící boční plasty u sedáků předních sedaček (kryjí kolejnice a konstrukci sedáku). Ale snad se taky dočkáme, těch pár korun už by je snad nezabilo. Když to shrnu, tak s motorem 1.2 TSI/77 kW a manuálním šestikvaltem bych si toto auto dovedl představit ve své garáži, tedy kdyby alespoň tak o 20-30 000 zlevnilo, ale to je snad taky jen otázka času...
P.S. Být majitelem původní verze, asi by mě z toho jeblo. Kdo ale mohl tušit, že zásadně překopou podvozek už po roce výroby?!! :-O
8. 11. 2013 20:37
Re: Nemám rád...
O tom se mluvilo už při uvedení Rapidu,že autobilka zjišťuje reakcí lidí a pak to upraví.Ono je lepší počkat,tak rok,než to vychytají a upraví.Rapid je toho příkládem.No z té původní verze jsem nadšený nebyl. ;-)
8. 11. 2013 21:09
Re: Nemám rád...
To ví snad každý, že se nesmí kupovat nový model hned jak je uvedený na trh, ale rok počkat, až z toho prototypu v průběhu série vychytají nedostatky a udělají z toho použitelný auto. Ještě jsem snad nezažil model, kde by se nevychytávali v tichosti, aby o tom zákazník nevěděl mouchy. To neplatí jen pro Škodovku ale napříč snad všemi automobilkami.
Avatar - RWD
11. 11. 2013 09:07
Re: Nemám rád...
Souhlas, jen místo jednoho roku je lepší počkat roky spíše dva. První roky se obvykle ladí zásadní prvky, druhý pak detaily na základě zkušeností z reálného provozu.
11. 11. 2013 11:57
Re: Nemám rád...
No bral bych to asi takhle po roce sériový výroby se z toho už stane použitelný auto. 2 roky jsou samozřejmě lepší. Nesmí to bejt ale zase moc blízko k výběhu danýho modelu, protože v tu chvíli se automobilka urputně snaží ušetřit kde se dá, takže se pak na takovým autě začnou objevovat závady, kterýma předchozí ročníky paradoxně netrpěly. Zas to asi nejde vztáhnout generelně na každou automobilku. Mám teď na mysli Škodovku.
8. 11. 2013 21:30
Re: Nemám rád...
S tou zadnou napravou to bol konstrukcny preslap uz na zaciatku. Na toto by prisla aj nedoslychava babicka na zadnom sedadle.
Sudruhovia o tom vedeli, ale mysleli si, ze ludi oblbnu a nikto nebude reagovat.
Dufajme, ze tato "Inzenyrska odyssea" uz nebude mat pokracovanie.
9. 11. 2013 12:18
Re: Nemám rád...
Jo a jaké to má tedy Škodovka techniky ve vývoji,že musí čekat na to co jim řeknou novináři,či uživatelé. 8-s Neboli pokusní králíci.
Jestli zákazník zkousne přeskakující řetězy,horší materiály,horší nápravy,.....
Děkuji ne.
9. 11. 2013 14:51
Re: Nemám rád...
Tohle není záležitost techniků ve vývoji. Tvůj velký omyl.

O tomhle rozhodují v první řadě ekonomové, kteří většinou až z reakce lidí zjistí, co překousnou a co už ne. Pak povolí kohouty a dovolí technikům úpravy, které jsou o něco nákladnější, než stávající - veřejností kritizované - řešení.

Takhle to funguje v každé firmě. Prostě se vyrábí z co nejlevnějších surovin/materiálů, které jsou ještě schopny plnit zákaznické požadavky.
9. 11. 2013 19:41
Re: Nemám rád...
Tak v káždé určitě ne.Máme výrobky výrazně očesané,pro nižší ceny,střední a pak luxusní.Ale že by jsi zkoušel nějak odrbávat.To ne.Snadno narazíš a ztrácíš zákazníka.Už jsme par případů také měli a věř mi nikdo to ve firmě nechtěl.Za to by dostal hned totiž padáka.
Proto se výrobky tak složitě testují a nečeká se jen na co zákazník snese.
10. 11. 2013 00:20
Re: Nemám rád...
Díváš se na to plochým pohledem. Sám píšeš "Máme výrobky výrazně očesané,pro nižší ceny,střední a pak luxusní."
A škodovka je nemá? Co je to Rapid, co je to Octavia, co je to Superb? He? ;-)
10. 11. 2013 19:45
Re: Nemám rád...
No ale v rámci tříd si nezahráváš se zákazníkem.
Je jedno jestli jseš v 4 cenový či luxusní restauraci,vždy očekáváš že jídlo splní očekávání.
A co kdyby si i v té horší restauraci řekli,tak zkusíme co zákazník vydrží,ať zvedneme marži a budou šetřit na mytí nádobí,potravinách...tak jim to asi jen tak nepromineš s tím,že počkají na ohlas a pak se zlepší.
Kde Ti nechutná,už tam víckrát nejdeš.
10. 11. 2013 20:25
Re: Nemám rád...
Ty máš velmi zidealizovaný pohled na svět. Jako bys neviděl, či nevěděl, jak to ve skutečnosti funguje. Popisuješ mi tu nějaký ideál, se ktrerým se obecně nedá nesouhlasit, ale v reálné rovině, tohle vůbec neřešíš.

Se zákazníky si pohrává dneska kde kdo. Je to o umu, nastavit proces tak, aby měl minimální rozptyl a já ho mohl, co nejvíce posunout k limitům, kdy ještě ano a kdy už ne.
Je to způsobeno hlavně extrémní tlakem na cenu. Máš málo zmedializovaných příkladů z poslední doby ohledně potravin v obchodech? Výrobci potravin, potažmo prodejci, nabízí mnohdy obyčejný šunt a jak na to reagují lidé? No mnohdy ten šunt kupují jak urvalí. Takhle to ale funguje všude.
Zkouší se, z jakých surovin vyrobené produkty, ještě splní zákaznické požadavky (či představy). A rovnou ti říkám, nepoužívají se ty drahé, ale naopak, ty levné a nejlevnější.
10. 11. 2013 20:51
Re: Nemám rád...
Právě,že vím,jak probíhá vývoj určitých věcí.jasně máš na výběr více řešení,tak použiješ to nejlacinější,ale snažíš se to ihned naladit jako lepší.Ostatně vývoj auta je poměrně dlouhý proces,to není otázka pár měsíců.proč to jde najednou tak rychle?proč na to správné naladění nepřišli hned?Na něčem si dříve zakládá firmá svoji image,proč od toho náhle ustoupí?Oškubává.
Ty aféry,to jsou přesně příklady jak se to nemá dělat.
Jsou ale i firmy vstřícnější k zákazníkům,jenže o těch se ve zpravodajství nedočteš.
10. 11. 2013 21:00
Re: Nemám rád...
Opět, jako bys nevěděl, kdo za škodovku rozhoduje. Poslední slovo mají pánové v rajchu. Oni chtějí mít škodovku na určitém místě mezi svým portfoliem značek a prostě to takhle plánují. Dají požadavky, limity a ceny a pak to hodí boleslavákům, ať z toho vykřesají maximum. Krásný příklad je Octavia první generace, kdy dostali vysloužilou přežitou techniku, na které postavili relativně velké a úspěšné auto. A oni pánové sedící na prameni nadále nespí, ty požadavky stále zpřísňují. Zkouší, co ještě projde a na co už zákazník nepřistoupí.

A dělá to tak kde ko, jen někdo je prostě schopnější a daří se mu to lépe zamaskovat tím, že k realizaci kamufláže používá schopnější lidi.
10. 11. 2013 21:40
Re: Nemám rád...
hlavne k tomu potrebuji takova jelita jako si ty aby jim to prochazelo
Avatar - eXp10it
8. 11. 2013 20:58
Re: Nemám rád...
Asi vyměnili čínské tlumiče za trochu lepší čínské tlumiče, co jiného by se na podvozku mohlo odehrát >:-[]
8. 11. 2013 21:05
Re: Nemám rád...
Co jsem s ním jezdil,tak tam bude víc změn.I u OIII se upravovala zadní náprava na české silnice.Jezdil jsem s ní v září a ten kombík s torzkou jezdil líp než LB v dubnu.
8. 11. 2013 21:10
Re: Nemám rád...
Ty jim ale křivdíš. Krom dílů z Číny používá Škodovka i dodavatele z Indie. Inu ryze český auto ;-)
8. 11. 2013 21:17
Re: Nemám rád...
Když už tady házíš rozumy tak nám řekni které auto je ryze domácí? A jaké že to zásadní díly jsou z Číny? Když se bavíš o domácí značce je to ta která se v dané zemi založila a taky tam zůstala. Na tom jestli jí vlastní Němec nebo Čech to nic nemění.
11. 11. 2013 08:28
Re: Nemám rád...
Na co ten útočnej tón? Ryze domácí pokud to tak jde nazvat je možná tak Kia/Hyundai, což jsou jedny z mála automobilek, který používají z velký části stejný dodavatele dílů jak v Asii tak v Evropě. Neznám bohužel dodavatele všech komponent ve Škodovce, ale až ti ve Fabce nebo Roomsteru přestane fungovat stahování okna, tak to je až na pár vyjímek made in India. Pak taky spousta různých šroubů, matek a spojovacího materiálu se tahá z Číny, Taiwanu, kde mají původ taky barviva a pigmenty do interiérových plastů. To je jen to o čem 100% vím. Někdo jiný by ti tu pravděpodobně vyjmenoval další součástky.
11. 11. 2013 08:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
11. 11. 2013 10:24
Re: Nemám rád...
Pred nedavnem tady nekdo daval konkretni cisla, kolik procent komponent ktera automobilka dovazi ze statu mimo EU. Svete div se, u Skody bylo to procento vyssi nez u H/K.
8. 11. 2013 22:05
Re: Nemám rád...
Drobne zmeny mozno zasiahli aj cinske riadenie ;-)
8. 11. 2013 20:17
Re: Nemám rád...
Napodobne. Ak by to boli same Spaceback verzie, tak este ok.
Ale doteraz su to len cisla prvej lift verzie a to sa malo volat Skoda Penazi.
Kto si toto kupi proti pocetnej konkurencii, tak je uplne mimo; jedine ze sa mu bezbreho paci dizajn, ale ani ten nevyvazi podpriemernost toho auta.
Avatar - eXp10it
8. 11. 2013 20:01
Převis jak slon.
Tak díky tomuhle článku resp. úvodní fotce jsem si poprvé všimnul jak absurdní má octavia zadní převis. To snad není ani k smíchu. Půlka auta čouhá přes zadní nápravu. Proč??? [odkaz]
Rozbalit vlákno
22
8. 11. 2013 20:25
Re: Převis jak slon.
Nechápu, čemu se divíš - bez dlouhého zadku (a tedy obrovského kufru) by Octavia ani nebyla Octavií. Má to tak I. i II. generace a to samé samozřejmě platí také pro současnou trojku. Co je na tom překvapivého? ;-)
8. 11. 2013 21:12
Re: Převis jak slon.
Aby udělali turbo, giga, mega velkej kufr. Nevím sice na co furt honěj velikost kufru do nekonečna, ale je tam. Už jedničková Oktávka měla naprosto dostatečnej kufr.
8. 11. 2013 21:19
Re: Převis jak slon.
Máš dojem že napříkad tady je to jinak?
[odkaz]

Dřív než budeš chtít být "zajmavý" tak přemýšlej
;-\
8. 11. 2013 21:50
Re: Převis jak slon.
no jestli nevidis ten pomer rozvoru a previsu tak si asi uplne slepej. na ty skodovce je videt ta tezkost toho zadku a ta masa plechu se kterou vubec nevedeli co udelat. zoufale se snazej to zamaskovat deb*ilne dlouhejma dverma a furt je to malo. dvere az nad stred zadniho kola no hnus maximalni
8. 11. 2013 21:53
Re: Převis jak slon.
Co do toho pleteš rozvor? Zmíněn byl převis a je úplně jedno jestli je rozvor 5 metrů nebo šest.... převis je pořád převis
Avatar - eXp10it
8. 11. 2013 22:09
Re: Převis jak slon.
V mém původním příspěvku na, který reagujete jsem psal "Půlka auta čouhá přes zadní nápravu." Holden_holden je zřejmě zdatnější čtenář. Toto je totiž část která právě naráží na nesmyslný poměr převisu ku rozvoru.
8. 11. 2013 22:18
Re: Převis jak slon.
Ano OIII má Větší rozvor než Focus z odkazu. Tak že ani u Focuse to není zrovna ideál že? Nebo je to jen další stupidní brojení proti Octavce kterých jsme na netu denně svědky?
9. 11. 2013 01:53
Re: Převis jak slon.
takze ty nevis ani co to je pomer. to je hodnota neco ku necemu. oktavka ma o 4cm vetsi rozvor ale o12 cm vetsi delku. takze ma delsi previsy. a ten zadek je proste hnusnej, opticky tezkej. u toho focusu tento dojem vubec neni.
9. 11. 2013 10:35
Re: Převis jak slon.
Ne. Vysvětli mi proč řešíte jenom Octavii? Máte z ní mindrák? Podívejte se na Acorda, Insignii, Mazdu 6, atd. A přestaň to zase zahrávat do autu nějakým dojmem těžké zádi, jde o PŘEVIS.
9. 11. 2013 13:16
Re: Převis jak slon.
proc resime octavii? no protoze tu byla fotka octavie. az tu bude krabice od bot tak budem resit krabici od bot. ale byl to fofr jak vymenili hnusnou fotku za jeste hnusnejsi >:-[]
9. 11. 2013 13:34
Re: Převis jak slon.
Od každého mnou zmíněného kusu zde bylo již článku do aleluja ale ani v jednou jsme se nic o převisech nedočetl ani v diskuzi. Tak že jde pouze a tvou zamindrákovanost a dalších jedinců tobě podobným ;-\
9. 11. 2013 13:54
Re: Převis jak slon.
no u tech ostatnich to neni tak hnusne problemovej detail jako u oktavky. koukam ale ze problem se skodovkou mas ty. ty trpis mindrackem ze se ti do milacka nekdo navazi. me je jakakoli znacka u zadku ja si priste koupim neco jineho nez mam ted. ty sis proste jeste nevytahnul hlavu z pr_dle
9. 11. 2013 14:03
Re: Převis jak slon.
Je vidět že o mě víš velký kulový. A tvoje zaujatost vůči jedné značce je víc než okatá tak tady nehlásej že jsou ti značky ukradený. Jseš akorát trapnej :-!
9. 11. 2013 14:20
Re: Převis jak slon.
to ze si koncernvosel si tu dal uz jasne najevo a tim padem o tobe nemam potrebu nic jineho vedet.
9. 11. 2013 14:31
Re: Převis jak slon.
Až začneš nabírat taky praktické znalosti krom těch teoretických které vyčteš tak se spolu můžeme bavit o autech po technické stránce. Zatím dokážeš rozpoznat obrázky a vyčíst si rozměru z tech. výkresů. To je velmi málo na diskusi na úrovni. Ano netajím se tím že jsem nakloněn koncernu který má samozřejmě taky svoje problémy jako všechny značky světa, ale taky jsem zde již několikrát napsal že i jiné značky taky nezavrhuji.
9. 11. 2013 15:57
Re: Převis jak slon.
tvuj problem je ze jsi naklonen. ja naklonen nejsem. vlastnil jsem trinact skodovek ovsem to co predvadeji je cim dal tim horsi. patris k tem co nevidi co videt maji.
Avatar - eXp10it
9. 11. 2013 17:57
Re: Převis jak slon.
Pane vy jste se stal obětí marketingové masáže Škodovky. Jak vůbec můžete srovnávat oktávii s insignií nebo mazdou 6. Vždyť to jsou vozy jiné kategorie s mnohem většími rozvory/rozchody. Převisem jste se sice do nich trefil přesně, ale u obou jsou v kontextu zbylých rozměrů zcela v pořádku. Neznáte mapu pane! Oktávia III má podvozkové rozměry dokonce nepatrně menší než Astra nebo Mazda 3, vzpamatujte se.
Avatar - petrumr
9. 11. 2013 13:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 11. 2013 19:12
Re: Převis jak slon.
Ako ze sa mi lahsie kruti volantom, ked povolenych 50 kg na taznom mi pri dlhsom zadnom previse viac odlahci prednu napravu ? Moment =sila x rameno >:D
Avatar - eXp10it
8. 11. 2013 21:55
Re: Převis jak slon.
Dekuji. Nez jsem se stihl prihlasit tak jste odpovedel za mne. Nenapsal bych to lepe, sam jsem chtel kolegu odeslat k ocnimu.
10. 11. 2013 09:38
Re: Převis jak slon.
Není převis jako převis. Rozvor má v závislosti na délce převisu značný význam, v rámci vyváženosti pontonu karoserie.
Ale není to jediná určující věc. A tou je design. Ten není subjektivní, ale má blíže k exaktní vědě.
A celkový dojem ze zadního převisu dotváří klesání střechy a sloupek.
U octavie končí zadní sloupek daleko za zadním kolem, a převis je tak těžkopádný a nevyvážený. U zmíněného focusu končí zhruba nad středem kola, a celek tak působí vyrovnanějším dojmem.
To je dobře vidět na starších jaguarech. Fakticky mají převis delší, ale jako celek vypadají lépe.
Avatar - Ham.
8. 11. 2013 20:37
V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
když Rapid bez problémů zastane její roli. :-) A konkurence nestíhá.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
36
8. 11. 2013 20:53
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
No, je zajímavé, že Škodovky vždy vítězí ve srovnávacích testech, ale jen v ČR a v Německu >:D Jak říkám po nynějších inovacích už Rapid není špatné auto, ale že by překonalo novou Mazdu 3, tomu snad nemůže věřit ani ten největší automobilový prosťáček ;-)
8. 11. 2013 22:09
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Ale tie vitazstva v testoch su urcitym krokom dopredu. Pamatam sa, ze niekedy nevyhrala v ZSSR a ani doma vzdy neporazila LADU
Avatar - Ham.
8. 11. 2013 22:41
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Jj, holt v Německu nebo třeba i v UK je to jeden automobilový prosťáček vedle druhého a všichni dělají jako na potvoru pro vydavatelství zabývající se auty. :-)
8. 11. 2013 23:35
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
UK, GER a nikde inde. To je zaujimave.
V UK su zo skodoviek odvareni a nechapem preco. Vo videach idu podaktori pustit do gati, ale ked testuju ine auto, tak z rovnakej veci tolko neucvrkavaju.
Avatar - Ham.
9. 11. 2013 00:03
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Že ucvrkávají redaktoři tak to je jasné, prostě jsou podplacení. Horší je, že ucvrkává i normální britská veřejnost. Když má zvolit nejlepší auto roku tak dá hned dvě škodárny na první dvě místa (a to ještě nesoutěžil Rapid).
[odkaz]
No prostě na palici. :-)
Avatar - Ada je zase tady
9. 11. 2013 10:27
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
No prostě to tak je. Musíš se s tím smířit.
9. 11. 2013 12:13
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
A proč ta britská věřejnost Škody tak málo kupuje? :-! To je na palici.
Argumentovat u statistiky prodejů anketou jednoho časopisu je nesmysl.Porovnání prodejů by se asi nehodilo.
Avatar - Ham.
9. 11. 2013 14:40
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Britská veřejnost kupuje hodně. Nárůst 19% v letošním roce je velmi slušný výsledek.
[odkaz]
9. 11. 2013 19:50
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
A četl jsi tu tabulku celou?13 pozice za celý rok?To je to nejlepší?
U britů jsou dle toho ale i jěště úspěšnější auta.
Avatar - Ham.
9. 11. 2013 20:04
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Jistě, chápu, že bys Škodě přál padesátiprocentní růst, ale 19% je hodně dobré. :-)
10. 11. 2013 19:47
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Vzhledem k tržnímu podílu a Tvé chvále nej aut,tak bych Škodě přál nárůst v řádu 100 %.
10. 11. 2013 15:51
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
To nie je statistika vseobecnej oblubenosti, ale spokojnosti s vlastnym autom.
Na druhej strane, bodaj by si neucvrkavali, ked citaju britsku alternativu skodaauto.cz.
Avatar - Katikakus
9. 11. 2013 13:32
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Nastesti ne a taky to ctenari dali redakci v diskuzi pekne sezrat.. :-!
Avatar - Ham.
9. 11. 2013 14:59
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Jj čtenáři co si hrají s angličáky to dávají sežrat všem redakcím. :-)
Avatar - Katikakus
9. 11. 2013 15:42
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Nedokazu posoudit, ja ty uzivatele neznam. Ale kdyz to rikas ty, tak to musi byt urcite pravda. Predpokladam, ze kazdeho znas osobne.

Ten test je kazdopadne vysmech, to musi byt jasne i tobe. ;-)
Avatar - Ham.
9. 11. 2013 20:06
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Jj, testeři jsou z Rapidu odvaření. :-)
Avatar - Katikakus
9. 11. 2013 20:57
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Nazval bych to "spravne motivovani", to presneji vystihuje skutecnost. Tohle si koncern umi v Nemecku dobre ohlidat. Ted to ale prehnali, proto v diskusi nenajdes nikoho, kdo by s vysledkem souhlasil. Ze Rapid jak i30 tak Mazde 3 kouka z povzdali na zada je tam jasne i tem mene intelektualne zdatnym. staic se do tech aut posadit a udelat srovnani na vlastni kuzi. ;-)
Avatar - Ham.
9. 11. 2013 22:59
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Jj, všichni redaktoři jsou podplacení koncernem.
[odkaz]
[odkaz]
Poctivě motivované redaktory panem Chung Mong-koo aby jeden pohledal. :-)
Avatar - Katikakus
10. 11. 2013 06:57
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Všichni určite ne. Takových, co napíšou, že low-end Rapid je lepší než plnohodnotný mainstream moc není, protože to prostě není pravda. Treba tady - opet AutoBild, jiny tester - Rapid proti Leonu, i30, Civicu a V40: [odkaz]

A Rapid na krasnem poslednim miste.

Jak říkám, stačí si do těch aut sednout... ;-)

PS: Ad Nordschleife - bezneho ridice zajima jizda "rodinneho" vozu na NS ze vseho nejvic... >:D
Avatar - Ham.
10. 11. 2013 09:45
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Všichni podplacení nejsou? Seat už není v koncernu? :-)
Avatar - Katikakus
10. 11. 2013 11:23
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Tady se nebavime o Leonu, ale o Rapidu a jeho srovnani s plnohodnotnym mainstreamem, na ktery proste nema. To, ze je Leon podle redakce lepsi nez ti ctyri nedokazu posoudit, neb jsem v nem jeste nejel, takze mi nezbyva, nez redakci verit.
To je ale pro nasi diskusi v tomto pripade absolutne irelevantni. Rec je o Rapidu.
10. 11. 2013 16:26
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Seat je na okraji zaujmu. Cakalo sa, ze skrachuje, takze ho momentalne svetla buducnost testov iba caka.
Ale ved to by si mal vediet.
10. 11. 2013 16:28
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Ty si v tom Rapide nesedel, ze? ked tak trolujes.

Autobil a Amus, prast jako uhod.

Az by si v tom sedel, tak tieto ovacie nevytahujes, lebo by s musel nutne vytriezviet.
Avatar - Ham.
10. 11. 2013 19:35
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Jasně, všechno a všichni jsou podplacení, vždyť to říkám.
Klidně sem hoď svoji soukromou srovnávačku těch tří aut, určitě je máš všechny dokonale projeté.
10. 11. 2013 20:05
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Neviem, ci mas problem s ocami alebo zamerne ignorujes otazky; pytam sa, ci si soferoval Rapida, ked sa tu ohanas nejakym testom ako neochvejnou pravdou.

Ja hej a dojmy z jazdy som uz pisal.
Avatar - Ham.
10. 11. 2013 20:10
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Rapid jsem nešoféroval. Proto se tě ptám na tvoji soukromou srovnávačku s Ma3 a I30. Žádné dojmy z jízdy Rapidem Spaceback ani ostatních dvou vozů jsem od tebe nikde nenašel.
11. 11. 2013 01:07
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Tvoje testy su aj o lift Rapide, takze k nemu - v suhrne - je to chudobne auto za vela penazi.
Podpriemerny dojem z interieru z pohladu materialov, tak na dotyk; napr. sedacky maju pomerne drsny material, na ktory sa chytaju chlpy. Riadenie s nulovou odozvou, az velmi lahke. Brzdy klasicke skodovacke, podvozok odskakujuci na beznych priecnych nerovnostiach, (Janda mal asi nejaky firemny tuning, ked jemu to neskakalo cez obrubniky) dunive razy do karosenie (ako ine auta tej triedy s 200tis.km za sebou).
Tuhost podvozka priemerna, napocudovanie su podvozky aj tvrdsie a menej skakave.
Hluk motora 1.2tsi v zabere, valivy hluk a ruchy od cesty mierne nadpriemerne.
Od toho auta je nova aj stara Astra znacne dalej, ako materialovo, tak podvozkom a celkovym dojmom, lepsi je aj stary Focus, dokonca menej skakava je Corsa.
A ked je Astra dalej, tak M-3 bude tiez.
Dlhsie hodnotenie som pisal asi 3tyzdne dozadu v nejakej diskusii.

Predpokladam, ze Spaceback, ako sa vsade pise vylepsili, ale to by museli spravit zgruntu ine auto, aby sa vyrovnalo i30 a M-3. V M-3 som logicky este nesedel, je to novinka, v i30 tiez nie, iba i40.

Kedze si Rapid nesoferoval, ohananie sa testami ako jedinou pravdou je velmi smiesne, lebo staci jedna jazda a nenalinkujes nic.
Avatar - Ham.
11. 11. 2013 01:43
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
V I30 ani Ma3 jsi neseděl a nakonec ani v Spacebacku, ale jistě víš, že i30 i Ma3 jsou lepší auta. No to je ještě méně důvěryhodné než výsledky testů na webech, tam alespoň redaktoři s těmi auty jeli.
11. 11. 2013 10:33
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Evidentne mas problemy s chapanim.
Napisal som, ze je horsi ako Astra a dokonca aj Corsa. Snad si nemyslis, ze Ma3 je horsia ako Astra?
Mas v tom nejaky misung. Alebo co sa babe chcelo, to sa babe prisnilo.
Avatar - Ham.
11. 11. 2013 11:10
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Není třeba to okecávat, prostě si v těch autech nejel, ale máš jasno.
11. 11. 2013 14:16
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Nedoslo, tak stale len kecas. Nevadi, raz sa dockas.
Avatar - Ham.
11. 11. 2013 17:23
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Já tady žádné soudy aniž bych jel v těch autech nevynáším.
11. 11. 2013 18:55
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Ne, len bezprizorne adorujes testy bez toho, aby si mal vlastny usudok a kontakt s realitou.
8. 11. 2013 21:45
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Jasnééé. Keď nemajú Activ, tak Rapida na fotke natlačia dopredu a aspoň natrú na sračkovo zelenú.
A máme víťaza - Škoda Rapid Laksativ.
Avatar - Emel
8. 11. 2013 21:52
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Když myslíš...
10. 11. 2013 17:01
Re: V ČR je skoro přepych prodávat Octavii
Rapid to vyhral, lebo ma skrabku a vestu pod sedackou...demencia testu priamo v suhrne, vyjadruje jeho celkovu uroven.
Zmienka o tom, ze nic napiek tvrdym plastom nevrzga je hodna krcmoveho amaterizmu, nie novinarskeho testu.
Alebo cakali, ze nove auto bude vrzgat?
Trapne klise, komplet pod uroven.
Na Hyundai typicke bludy o umelom posilnovaci na kazdy prepinatelny rezim, ale ze Rapid ma bezcitny volant ako od pocitaca, to nikomu nevadi. Cely "test" je ako suhrn klise a nezmyslov doterajsich testov.
Avatar - Guttalax
9. 11. 2013 10:20
Direkt ze Žiliny
V tomto článku není ani slovo o KII. Krom všude vtíravé reklamy. >:D
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2013 13:08
Tendenčný článok. Ako inak.
Neuveriteľná manipulácia verejnosti číslami. Zámerne neuverejnili porovnania s rokom 2012. V prvej tabuľke porovnali len 10/2012 a 10/2013. V ostatných tabuľkách ani zmienka porovnania s rokom 2012. Chýba porovnanie s 10/2012 a hlavne kumulatívne porovnanie s 1-10/2012.
VW nemá rád takéto čísla, však pán Dragoun?
Rozbalit vlákno
0
11. 11. 2013 07:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
11. 11. 2013 08:51
Je libo škrabku...?
No vida, já jsem si říkal, že za tou reklamní křečí korejského zastoupení něco bude. Tak tady máme výsledek historicky nejodponější akce Hyujundai. Miliardy do rekalmy, vyplach mozků, útok na ty nejnišší pudy ovcí a výsledkem velké nic. Přijde nová OIII, nový G VII , nový Rapid a i30 má malinkatý problém >:-[]
Rozbalit vlákno
4
11. 11. 2013 09:59
Re: Je libo škrabku...?
:yes:
11. 11. 2013 10:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 11. 2013 10:59
Re: Je libo škrabku...?
Treba nevi, jak to zmenit ;-)
Topper nebo Adam "trouba" Novák by mu jiste poradili :-)
11. 11. 2013 11:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.