Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v roce 2011: Nejprodávanější automobily střední třídy

Českému trhu dominovala ve střední třídě Škoda Superb. Nezměnili se ani nejbližší soupeři, kterými zůstávají Volkswagen Passat a Ford Mondeo.
Zpět na článek
19. 1. 2012 08:00
19. 1. 2012 08:27
19. 1. 2012 09:01
19. 1. 2012 19:56
19. 1. 2012 08:35
19. 1. 2012 08:36
19. 1. 2012 08:46
19. 1. 2012 09:05
19. 1. 2012 09:11
19. 1. 2012 09:26
19. 1. 2012 10:50
19. 1. 2012 09:50
19. 1. 2012 13:25
19. 1. 2012 15:34
19. 1. 2012 16:59
20. 1. 2012 03:49
19. 1. 2012 08:16
19. 1. 2012 08:28
19. 1. 2012 08:41
19. 1. 2012 09:23
19. 1. 2012 16:59
19. 1. 2012 09:52
19. 1. 2012 10:42
19. 1. 2012 11:35
19. 1. 2012 14:07
19. 1. 2012 20:02
19. 1. 2012 12:13
19. 1. 2012 12:45
19. 1. 2012 13:40
19. 1. 2012 14:09
19. 1. 2012 21:53
19. 1. 2012 08:54
19. 1. 2012 09:03
19. 1. 2012 10:57
19. 1. 2012 12:06
19. 1. 2012 14:23
19. 1. 2012 09:22
19. 1. 2012 10:56
19. 1. 2012 09:20
19. 1. 2012 09:24
19. 1. 2012 09:24
19. 1. 2012 12:23
19. 1. 2012 17:43
19. 1. 2012 18:03
19. 1. 2012 16:32
19. 1. 2012 19:52
19. 1. 2012 20:09
19. 1. 2012 20:43
19. 1. 2012 21:32
19. 1. 2012 22:24
19. 1. 2012 21:37
19. 1. 2012 21:44
19. 1. 2012 21:48
19. 1. 2012 22:26
Avatar - KANKUNEN
19. 1. 2012 08:00
M6
Co tvoří Mazda, že nedokáže prodat M6 nepochopím. O kvalitě a spolehlivosti není pochyb a převážné většině se líbí.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2012 08:27
Re: M6
vela nechybalo a da ju aj i40tka ktora sa zacala predavat v poslednej tretine roka ;-) , tento rok ju vsak uz nepochybne prevalcuje o tom niet pochyb a mozno padne aj C5ka a dalsiii.

Gratulacia Pezotu 508,

5 miesto obsadil v cechach aj na slovensku, pekne vysledky, predaje stupaju, tak to ma byt , auto je to skvele

:yes:
Avatar - WinDiesel
19. 1. 2012 09:01
Re: M6
Nepřeválcuje a ani C5 se nemusí bát, leda by u Hyundaie snížili radikálně cenu. Design je příliš agresivní a s 1,7 CRDi není i40 zajimavá. Ti co si i40 chtěli mermomocí koupit, už to udělali:
12/2011 ....... 28
11/2011 ....... 20
10/2011 ....... 28
09/2011 ....... 49
08/2012 ....... 56
07/2011 ....... 12
Tak tímhle tempem toho tedy opravdu moc nedají ............. :-| :-| :-|
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2012 19:56
Re: M6
verzia sedan prisla az koncom roka a takisto pridu nove motory , navyse predaj i40 zacal v juli a keby zacal uz od januara tak urcite je uz pred C5kou ;-) ktora za cely rok predavala slabo hod cisla C5 za kazdy mesiac nech vidime tie pocty C5ky

myslim ze tento rok uz bude i40p red C5, uvidime ;-)
Avatar - roman.rs
19. 1. 2012 08:35
Re: M6
Také to nechápu, spolehlivost na nejvyšší úrovni, nekrade se, hezká, výborné jízdní vlastnosti a hlavně už není drahá, tak nevím, kde je problém. :-!
Avatar - jazva
19. 1. 2012 08:36
Re: M6
Choď do predajne, sadni si do nej a pochopíš, prečo sa tak mizerne predáva. Passat z 96teho má lepší interiér. ďalší faktor je cena za ktorú tú hrôzu ponúkajú. Keď som zatváral dvere, tak som sa bál, aby som to madlo neodtrhol. ;-\
Avatar - roman.rs
19. 1. 2012 08:46
Re: M6
Interiérem to není, mimochodem, ten se navrhoval v Evropě (SRN), madlo se na M6 netrhá neboj, rozhodně ale neodcházej motory jako na (ne)slavném Passatu viz. 2,0 PDi 103kw a 125kw. ;-\
Avatar - jazva
19. 1. 2012 09:05
Re: M6
Ale to je jedno kde ho navrhovali. Pre mňa za mňa aj na Mesiaci. Ide o to, že na živo pôsobí strašne... Aby to aspoň ako tak vyzeralo, musíš ísť do výbavy GTA a tá je všeliaká, len nie lacná. Spoľahlivosť nespochybňujem...
19. 1. 2012 09:11
Re: M6
Pokud mohu mluvit za sebe, tak M6 byla u mne dvakrat (v prvni i druhe generaci) ve finalove dvojici kdyz jsem vybiral nove auto a v obou pripadech to prohrala hlavne tim interierem. V prvni generaci zejmena kratkym operadlem. V druhe lacinym provedenim palubni desky, a na muj vkus ponekud cirkusovym podsvicenim budiku. Vadilo mi i preposilovane rizeni.
Avatar - KANKUNEN
19. 1. 2012 09:26
Re: M6
Mám uvnitř černý klavírový lak a ten tomu interiéru hodně pomohl. Madlo od dveří je skutečně nějaké flexi.
19. 1. 2012 10:50
Re: M6
neodpisoval by som ju az tak. Interier dizajnom sice ni eje uplne najnovsi ale je spracovany vyborne a je 100% funkcny bez vystrelkov ako v i40. Sused si ju kupil minuly mesiac pod stromcek, sice ten 2.0i nejde bohvico ale celkovo je to krasne auto.
19. 1. 2012 09:50
Re: M6
interier, interier a jeste jednou interier...

v autopalace sporilov jsou vedle sebe mondea a m6. staci si presednout a vse je hned jasne. bohuzel...
Avatar - iudex
19. 1. 2012 13:25
Re: M6
Aj ja som ju mal vo výbere. U mňa prehrala hlavne motorom, 2,0i nie je dynamicky nič extra a na turbobenzíny konkurencie sa nechytá. Plus tá cena tiež (napriek zníženiu) nie je lákavá. O absolútne neochotnom prístupe predajcov u nás nehovoriac, to by dokázalo odradiť aj od kúpy najlepšieho auta v triede.
19. 1. 2012 15:34
Re: M6
V první řadě asi neschopnost importéra. Ale jinak slabší interiér, paleta motorů nic extra a ceny také nejsou zrovna nejnižší. To je k situaci pár let zpět, kdy jsem o ní hodně uvažoval.

Kvalita, spolehlivost, design karoserie a jízdní vlastnosti jasně mluví pro. Mne tenkrát odradila cena a slabý motor a interiér vůbec nepřidaly (jinak bych si možná připlatil). Dnes je ta nabídka o něco lepší, tenkrát měli jakoby dva vrcholy, kdy každý měl něco (sportovní a luxusní). Největší fór byly parkovací senzory - jen v jedné nejvyšší výbavě.

PS: Teď jsem koukal, že mají akci -92 tisíc. To už vypadá zajímavě. 750 tisíc za 2.5 lift v nejvyšší výbavě? Slušné.
Avatar - Ham.
19. 1. 2012 16:59
Re: M6
Já vidím hlavní problém v pověsti Mazdy v oblasti naftových motorizací, všimni si, že Mazda prodá cca 50% aut v benzínu, to je v absolutních číslech víc (107 aut) než třeba všichni Francouzi dohromady (Laguna prodala za celý rok dva benzíny, jinak vše nafta). M6 je tedy velmi úspěšná v benzínové klasice (tam by skočila čtvrtá za supem, passatem a mondeem) ale z nějakého důvodu, možná proto, že s naftou začala velmi pozdě není schopná se prosadit s naftou a nafta rozhoduje o prodejních číslech, benzín je v absolutním vyjádření trhu ve střední třídě nezajímavý.
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2012 03:49
Re: M6
Z vašich slov soudím že STÁLE (ještě) hledáte souvislost mezi KVALITOU (a spolehlivostí) a prodeji - to by JISTĚ byl pěkný a "správný", takový svět, ale my v něm (bohužel) NEžijeme.. :-|
Kouknuli na prodejní čísla, tak žijeme ve "svwětě" (který se prý během pár let změní na sVWět - a to si představte že jsou tací, kteří chtějí aby se již teď docela "absurdní" prodejní čísla (s kvalitou či spolehlivostí NEmající pranic společného - nebo se snad NĚKDO, KDOKOLI tady "vwěří", že prodejní čísla Superbu + Passatu vs "všichni ostatní" ODPOVÍDAJí reálné kvalitě a spolehlivosti? :-) ) ještě zvětšovala a Ještě Zvětšovala a JEŠTĚ ZVĚTŠOVALA... ;-)
19. 1. 2012 08:16
SuperB
No když je SuperBé za dobrou cenu, tak proč ne: [odkaz]
Rozbalit vlákno
24
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2012 08:28
Re: SuperB
keby stal aj trikrat tolko tak bude u Vas superb stale prvy uz len z principu ze ma logo skoda, nejaka cena plus minus 3000 eur na to nema vplyv
Avatar - roman.rs
19. 1. 2012 08:41
Re: SuperB
Souhlas, češi to koupí i kdyby to stálo 2míče. To už je jen o tom, že je to škodovka. Za cenu Supa v top výbavě se dá koupit auto stejné třídy, výbavy + jedno malé auto jako bonus...
19. 1. 2012 09:23
Re: SuperB
Tak tohle rozveď. To mě opravdu zajímá.
Avatar - Johny.Rico
19. 1. 2012 16:59
Re: SuperB
Mě taky. Jdu si lehnout do postele, pohádka už se veze :-)
Avatar - 4hill
19. 1. 2012 09:52
Re: SuperB
Třeba? To mě zajímá.Nechám si poradit.. ;-)
19. 1. 2012 10:42
Re: SuperB
navrhni tedy jaké auto koupíš v té ceně jako sup a k tomu malé auto,rád se poučím :no:
19. 1. 2012 11:33
Re: SuperB
Treba Lagunu a Megana?
Nebo Avensis a Auris?
Nebo Mondeo a Focuse?

Kdo hleda, najde...sice nebudou mit uplne takovou vybavu jako top Superb, ani 4*4, ale zase jsou oblasti, kde vyjmenovane modely Superba nepekne natrou.
Renault - jednoznacne motor (pokud nafta) a jizdni vlastnosti + cena.
Ford - jizdni vlastnosti a rozhodne cena...
Toyota nevim, nesedel jsem.
Avatar - KANKUNEN
19. 1. 2012 11:35
Re: SuperB
Taky superb v základu a tour >:D
19. 1. 2012 11:44
Re: SuperB
Ale fuj >:D
Anebo dveste Felicii :-)
Do techhle kriterii se vejde cokoli...
19. 1. 2012 14:07
Re: SuperB
No právě. Kdyby nenapsal v top výbavě. A i tak. Když nebudu brát v potaz různé speciální akce, tak ceníkově se součtem podobné+malé dostávám nad cenovou úroveň Superbu.
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2012 20:02
Re: SuperB
odpoviem za kolegu ktoreho si sa pytal,

je podla teba focus megane a auris male auto? Pre mna je male auto napr punto alebo fabia urcite nie megane alebo focus.

auta malej triedy poznas nie? su tam fabka polo ibiza 207...clio.... ale nie focus alebo megane

ale to len tak.......... proste male auto je male auto a iste to ten kolega vyssie nemyslel ako ty ze je to megane alebo focus, urcite myslel ten bonus cize to male auto nejaku ibizu alebo clio,

megane rozhodne nie je male auto ani ked prizmurim obe oci
Avatar - deliqent4
19. 1. 2012 12:13
Re: SuperB
přesně, je to jen s patriotismu já osobně bych si nekoupil žádnou škdovku která se teď nabízí, proč ? protože konkurence prostě nabízí lepší nebo pohlednější auta. Místo Superba si koupím raději lehce jeté BMW řady 3 nebo Mercedes Benz a budu vědět že mám kvalitní auto a nečekají mě žádné svolávací akce kvůli motorům. Podle mě je BMW 320d perfektní auto a je jedno jestli bych měl E46 nebo E92 pořád by to motorově i spracováním bylo lepší než u superbu. Neřeším zavazadelník, pokud bych chtěl vozit takové objemné náklady jak se s tím všude ve škodovce prsijou koupím si Daciu Logan nebo Forda Transit >:D
Avatar - white label
19. 1. 2012 13:40
Re: SuperB
"prsijou" >:D
Už vidím tu hromadu cílových zákazníků, jak se nemůžou rozhodnout zrovna mezi 3er ("nejlépe" jetým) a Superbem... >:-[]
19. 1. 2012 14:09
Re: SuperB
Nebo mezi Superbem a Transitem. >:D
19. 1. 2012 21:53
Re: SuperB
Jasně, lehce jetý ještě po Hitlerovi....Nové auto je nové auto
Avatar - RWD
19. 1. 2012 08:54
Re: SuperB
To že si koupíme raději český výrobek než zahraniční je naprosto správně. V zahraničí jde o běžnou věc a není to nic proti ničemu. Proč bychom sypali prachy do koreje, japonska, nebo francie, když máme vlastní automobilku s německou kvalitou?
Avatar - WinDiesel
19. 1. 2012 09:03
Re: SuperB
Chtěl jsi říci když máme německou automobilku s českou kvalitou?
Avatar - Barrichello
19. 1. 2012 10:57
Re: SuperB
německou automobilku s kvalitní dělníky z polska slovenksa, ukrajiny jste chtěli říct ne >:D
Avatar - deliqent4
19. 1. 2012 12:06
Re: SuperB
ty peníze tečou stejně do Německa, radost uděláš maximálně českým dělníkům to je vše. Jinak Bal bych Mazdu 6, má špičkové motory a narozdíl od koncernu VW vypadá dobře, těším se na další generaci to bude pecka :-)
19. 1. 2012 14:23
Re: SuperB
Jen aby tekly do Německa,viz:
Ve společnosti ŠKODA AUTO se nekoná valná hromada, její působnost vykonává jediný akcionář. Jediným akcionářem je společnost Volkswagen International Finance N.V. se sídlem Herengracht 495, 1017 BT Amsterdam, Nizozemské království, zapsaná v rejstříku vedeném Kamer van Koophandel Amsterdam pod číslem 331 48825. :-!
19. 1. 2012 15:22
Re: SuperB
Azda si nemyslis, ze €€€ ostanu v Holandsku? Kto asi by tak mohol byt akcionarom tej holandskej N.V.? :*)
19. 1. 2012 09:22
Re: SuperB
to maš to isto ako ked ty musiš napisať pod každy vw, škoda ,seat,audi članok ake su tie auta zle ...
19. 1. 2012 08:38
premiovy souboj
ze audi prodalo vic kupatek, nez bavoraci cele modelove rady, to bych i pres generacni obmenu necekal
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
19. 1. 2012 09:16
Rekord...
Porovnání nákladů na reklamu kontra prodané kusy u Hjundééé i40 bude velmi, ale opravdu velmi zajímavé a jedno z nestřeženějších tajemství v trezoru pana V. >:D :no:

Hjundééé :yes: za úspěch ve střední třídě na českém trhu.

Hjundééé :yes: za reznoucí i30.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KANKUNEN
19. 1. 2012 09:20
Re: Rekord...
Tvůj rozum je asi na takové úrovni, že by jsi byl schopen v roce 91 se příhlasit do KSČ. Tvé blbé kecy nezábrání se rozpínání rejžovců, vůbec ti nedochází co se tu děje.
19. 1. 2012 09:24
Re: Rekord...
Boba nemá cenu brát vážně.
Avatar - strýček BOB
19. 1. 2012 09:39
Re: Rekord...
Hlavně, že tobě to dochází, viz plačky, proč nikdo nekupuje tu skvělou Mazdu...
19. 1. 2012 09:24
hm
je celkom smutne ako sa predava citroen c5 ,že sa predava menej ako iny premiovy ,drahši konkurenti,citroen by mal popracovať na tom...naopak Peugeot 508 :yes:
Rozbalit vlákno
3
19. 1. 2012 12:23
Re: C5Re: hm
Hmm C5 máme doma, jezdí s ní žena. Není to špatné auto, ale:
1) Citroen nemá propracovaný systém výbavy při nákupu jako Škoda resp. VW - vybava je v podstatě daná motorizací a systém, kdy si přihazujete/vyhazujete jednotlivé položky výbavy, tady není (nebo aspoň v roce 2009 nebyl)
2) podívejte se na řebříček TUV, kde v kategorii 2-3letých aut je C5 na pátém místě odspoda!
19. 1. 2012 17:43
Re: C5Re: hm
K tej kvalite v TUV. Treba si prečítať článok tu na servery. Je tam uvedené- "kategorie 2-3letých vozidel letos zahrnuje automobily, které byly do provozu většinou uváděny v letech 2007 a 2008"...takže obraz o kvalite posledného modelu C5 sa zatiaľ veľmi podľa TUV zistiť nedá...
Avatar - rohYpnol
19. 1. 2012 18:03
Re: C5Re: hm
Neboj, Kylie ti vysvětlí, že s 2.2 HDI biturbo je C5 ten jediný správný výběr, na který se konkurence nechytá >:-[]
19. 1. 2012 09:41
zklamani = japonske vozy
U japonskych vozu je nokolik problemu 1. cenova politika - na vnimani znacky jsou tyto vozy zkratka drahe 2. Nemoznost nakonfigurovat si vlastni vozidlo (viz pakety) 3. Horsi interier.

Osobne si myslim, ze to tak i zustane. Agresivnejsi cenovou politikou by dosahli maximalne pozice za Lagunou tj. narust prodanych vozu okolo 100 ks. Nakonfigurovat si vozidlo dle sebe nepujde, protoze jsme naprosto marginalni trh a interier? ten je snad historicky dany....
Rozbalit vlákno
2
19. 1. 2012 13:48
Re: zklamani = japonske vozy
S tim interierem jak kde. Ja napr. radim takovy interier Accordu nad vetsinu evropske produkce v dane tride. Tvarovanim sedacek i nad to co nabizi standardne nemecka premiova trojka. Jedine k cemu bych mel vyhrady by byla grafika u navigace.
19. 1. 2012 17:23
Re: zklamani = japonske vozy
Jde o to, že Evropa je pro japonské automobilky až 3. nejdůležitější trh (po Japonsku a USA), tudíž nemůžeme očekávat takovou flexibilitu, jako v případě Korejců. Navíc si nemyslím, že v případě, pokud by Japonci najeli na "evropský" model (systém příplatkové výbavy, širší nabídka motorizací - hlavně v oblasti (turbo)benzínů, přizpůsobení designu atd.), by jejich prodeje nějak významně vzrostly a tím zaplatily relativně vysoké počáteční výdaje.
Prostě evropský trh je na svém vrcholu, působí zde mnoho "domácích" automobilek, tudíž je tu velká konkurence s minimální možností rapidních zvýšení prodejů.
19. 1. 2012 10:22
Sen každé značky
Nárůst o 52400,0% jako u Peugeotu 508 je opravdovým snem každé značky >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
1
19. 1. 2012 14:06
Re: Sen každé značky
To je právě moment, kdy se v plné kráse ukazuje problém, kdy není zrovna nejlepší argumentovat procenty. :-)
19. 1. 2012 16:32
Bychaři
Koukám že je zde hodně Bychařů....kdyby ale vynechali to bych, a měli na tuto třídu aut, taky výsledek nákupů by byl ouplně stejný-viz tabulka.Oni dotyční by měli totiž i jinej "mozek" a nakupovali stejně procentuelně, jako se nakupuje teď.Vím že tomu neuvěří, ale je to tak.Jen doplním, že počty prodejů nic neříkajím o tom, jak dalece je dobré auto to co je v tabulce nahoře, či dole.BMW 1 je taky na konci tabulky, že jo... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2012 19:52
peugeot 508
sa v roku 2011 este len rozbiehal a nabehol na lepsie predaje az pocas roka takze sa da ocakavat ze v roku 2012 konkurenciu este viac pritlaci a podla mna pojde v cechach aj na slovensku mozno aj pred insigniu ;-) uvidime ;-)

508 je uz teraz legenda :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 1. 2012 20:09
i40
Docela by mě zajímalo, jak pochválili pana Vošického z evropské centrály Hyundaie za marketingové výdaje na podporu modelu i40... Je to evidentně propadák a zatím se ukazuje, že designové vlnobití s impotentním motorem za sebevědomou cenu nikoho neoslovuje. Je tady jasně znát, že úspěch korejských značek je přímo úměrný jejich ceně a pokud se cenově dotáhnou na evropskou produkci, je jejich popularita v nenávratnu... Každopádně, pokud by peníze vynaložené na marketingovou podporu i40 byly věnovány na slevy na tento vůz, znamenalo by to, že všech těch pár zákazníků by dostali svoji i40-tku zadarmo a navrh ještě Santa Fe... 8-s Gratuluju k dobrému hospodaření! To musí být v Korei radosti...
Rozbalit vlákno
8
19. 1. 2012 20:43
Re: i40
Na "evidetný prepadák" by už Hyundai určite reagoval .... a teda znížil ceny ...

Pri existencii obmedzenej ponuky motorov a len kombi verzie to je "prepadák" akurát tak pre "korejcobijcov" .... taká zabehaná Mazda 6 je zrejme len kopa šrotu ....

Hyundai pôsobí "trošku" na väčšom trhu ako sú niektorí "experti" schopní pochopiť a ich marketing (a teda i cena) závisí dosť i od iných trhov a čo sa tu javí ako neúspech, môže byť úspech ... napr. vozidiel Kia Optima nepredal koncern HK u nás ani jedno ... ale to preto, že ho ani pre obrovský úspech na naše "dôležité" trhy ani neuvolnil ....

V každom prípade HK vie čo robí a vzhľadom na rastúce predaje a hlavne zisky je snáď jasné, že to robí dobre ....
19. 1. 2012 21:32
Re: i40
Nemíchejme jablka s hruškama. Narážel jsem na české zastoupení Hyundaie, které v loňském roce utratilo těžko představitelné prostředky na marketing k modelu i40 a výsledek...??? Těch pár aut? To není na pochvalu, to je propadák...! Nezpochybňuji úspěch i40 na asijských trzích, neznám marketingové náklady na poporu i40 třeba v USA, ale pochybuju, že by desítky miliónů vyhozených na podporu tohoto modelu v ČR pomohli prodeji i40-tky třeba v Itálii... Každopádně si jsem jist, že s ohledem na marketingové náklady měl Hyundai úplně jinou představu o prodejích svých vozů v ČR. A Optima, to je s ohledem na její design úplně jiná liga než pomačkaný i40, ale ta zase nebude kombi...
Avatar - Ronault.
19. 1. 2012 22:24
Re: i40
A koho to zajímá, že Hyundai má jen verzi kombi a nemá adekvátní dieselovou motorizaci? To je přeci jeho problém a ne problém těch, co si i40 nekoupí.
19. 1. 2012 20:48
Re: i40
Korejci v této třídě nemají na co navazovat, navíc se neprezentují určitým charakterem (jako třeba Francouzi pohodlím, Němci zase kvalitou, o které by se ale dalo diskutivat, strohým designem a jízdními vlastnostmi). Navíc velkou většinu prodejů v této třídě tvoří fleety, které jsou ale už prakticky "rezervované" na dlouhé roky dopředu. Když k tomu přidáme určitou konzervativnost zákazníků (lidé u těchto aut nechtějí moc experimentovat), "vlastenectví", nevyhraněnost i40 (proti komu vlastně jde?), pro někoho problémovou image (přece jde pořád "jen" o korejské auto) a poměrně sebevědomou cenu, máme tady apektu neúspěchu. V Evropě platí, že čím vyšší třída, tím menší šance pro automobilky bez předchozí tradice (viz. D3, která prakticky ovládá všechny kategorie dražších aut na celém světě).
19. 1. 2012 21:44
Re: i40
:yes: :yes: Hezky Ondro. Tomu říkám střízlivé ( >:D ) zhodnocení situace. :yes:
Avatar - white label
19. 1. 2012 21:48
Re: i40
Korejci v této třídě nemají skoro (Sonata od r. 1985) na co navazovat...
Shrnul jsi to pěkně a věcně... :yes: :-)
Avatar - Ronault.
19. 1. 2012 22:26
Re: i40
:yes: Pěkně shrnuto... Ještě bych dodal faktické nedostatky i40 - chybějící pořádná nejprodávanější motorizace a pár drobných detailů...