Tady záleží na tom, jestli je auto/traktor už zapsáno v registru a je nabízeno jako předváděčka/ojetina. Pak patří do statistik ojetých aut. Pokud ne, mělo by jej SDA uvádět v nových. S individuálními dovozy je to stejné. Pokud si člověk přiveze ze zahraničí NOVÉ auto a skutečně jej deklaruje jako nové, objeví se ve statistikách nových registrací. Pytlíkovat obě kategorie je opravdu hovadina, to se na mě nezlob. Byť to klidně může být, jak ty uvádíš, stroj s pár desítkami či stovkami km na tachometru.
Záhada hodná Aktx X. Už dvacet let zemědělci brečí jak nemají co do úst a pouští slzy v přímém přenosu ve všech Tv. Jednou je trápí sucho, potom déšť pak horko..... Jednou se jim urodí málo a tak je to špatně protože už to 20 let dotují ze svého. Pak se jim urodí hodně a neví co s tím mají dělat protože výkupní cena jde logicky dolů... a po polích se prohání traktory za 3-5 mega, které řídí chudí a hladoví zemědělci. No můj mozek na rozkuštění této záhady asi nestačí. ;-\
Takže když se po cestách prohání developeři v autech za 3 mega, tak je to v pořádku, ale když má zemědělec pracovní stroj odpovídající k jeho práci, tak je to špatně?
Není to tak dvojí metr? Jo, kdybys napsal, že každý zemědělec jezdí ve volném čase ve svém soukromém autě za 3-5 mega, tak jo, bylo by to divné.
Nebo se taky podivuješ nad tím, že stavební firmy mají nákladní auta, jeřáby, horníci mají důlní kombajny, švadleny šicí stroje...? 8-s