Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh s auty 2005: Jaký je stav v poločase?

Polovina roku 2005 je za námi a tak vám nabízíme první článek z minisérie věnované českému trhu s novými auty.
Zpět na článek
21. 7. 2005 16:44
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 16:59
neregistrovaný "jirka"
21. 7. 2005 17:07
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 17:25
neregistrovaný "jirka"
21. 7. 2005 17:34
neregistrovaný "prekladys"
10. 8. 2005 12:13
neregistrovaný "Dini"
21. 7. 2005 16:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 7. 2005 16:53
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 17:26
neregistrovaný "prekladys"
21. 7. 2005 17:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 7. 2005 18:09
neregistrovaný "radio"
21. 7. 2005 18:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 7. 2005 19:23
neregistrovaný "radio"
22. 7. 2005 10:57
neregistrovaný "m"
22. 7. 2005 13:38
neregistrovaný "Johny"
26. 7. 2005 10:07
neregistrovaný "m"
22. 7. 2005 11:03
neregistrovaný "briza"
21. 7. 2005 19:35
neregistrovaný "mates"
21. 7. 2005 20:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 7. 2005 18:14
neregistrovaný "us"
21. 7. 2005 18:14
neregistrovaný "radio"
21. 7. 2005 18:28
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 18:33
neregistrovaný "radio"
21. 7. 2005 18:39
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 18:35
neregistrovaný "GTI"
22. 7. 2005 07:31
neregistrovaný "Datel"
22. 7. 2005 13:33
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 18:48
neregistrovaný "GTI"
22. 7. 2005 08:37
neregistrovaný "Datel"
22. 7. 2005 11:29
neregistrovaný "radio"
22. 7. 2005 13:29
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 19:15
neregistrovaný "radio"
21. 7. 2005 20:53
22. 7. 2005 11:31
neregistrovaný "radio"
22. 7. 2005 13:27
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 19:19
neregistrovaný "Karizma"
21. 7. 2005 19:25
neregistrovaný "dCi"
21. 7. 2005 21:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 7. 2005 11:36
neregistrovaný "radio"
22. 7. 2005 13:21
neregistrovaný "GTI"
22. 7. 2005 15:08
neregistrovaný "mates"
22. 7. 2005 15:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 7. 2005 16:13
neregistrovaný "mates"
22. 7. 2005 00:26
neregistrovaný "Ada"
22. 7. 2005 01:22
neregistrovaný "dCi"
22. 7. 2005 10:18
neregistrovaný "Tommy_Gun_"
22. 7. 2005 10:29
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
22. 7. 2005 20:37
neregistrovaný "Jirka Audi"
22. 7. 2005 20:50
neregistrovaný "Jirka Audi"
22. 7. 2005 20:52
neregistrovaný "Jirka Audi"
22. 7. 2005 22:32
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 7. 2005 18:20
neregistrovaný "Jirka Audi"
24. 7. 2005 18:31
neregistrovaný "Ada"
24. 7. 2005 22:13
neregistrovaný "2,7 RS"
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 16:44
VW SMRŠŤ
A je to tady nanovo, vylezte z trní, VW předvádí tanec na trhu - POLO smetlo Fiestu. Tak to je slogan roku... To zatracované POLO... co ti poskytne bezpečí... GOLF jen o fous předhoněn Focusem... O fous. A teď pozor - teď to přijde - 1040 (deset čtyřicet). Jo, passátní číslo. Apoštol krás, sám velký guru opět smetl co se dalo. Jediný přelezl magickou hranici tisícovky. Tak bravo VW, bravo Apoštole... umíš
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "jirka"
21. 7. 2005 16:59
Re: VW SMRŠŤ
Předesílám, že mi je lhostejné, jestli VW, nebo Ford, nebo Asie. Jen bych byl při interpretaci tabulek trochu opatrnější. Chybí mi údaj, kolik těch Passatů koupily dceřinné firmy německých společností, jako služební auta? Na tak malém trhu jako v ČR, je to spíš než o autě, o vlivu převládajícího kapitálu. Jinak samozřejmě, sláva vítězům, čest poraženým.
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 17:07
Re: VW SMRŠŤ
To ale přece není rozhodné. Rozhodné je to, kolik se jich prodalo. Mimochodem překvapuje mně, že se neprodává Accord. Japonská kráska a nejde. P.S. Vypadá to, podle Logana, že jsme v područí kapitálu Rumunska
neregistrovaný "jirka"
21. 7. 2005 17:25
Re: VW SMRŠŤ
Při představě, až se Škromach dozví, že tomu, čím disponují zájemci o Logana, se dá taky říkat kapitál, mi začíná být úzko. Že Asie ve střední třídě, dopadla takhle a v malých autech jinak, jen potvrzuje mé pochyby o vypovídací hodnotě tabulek, o poměrech vlivu privátního a podnikatelského sektoru na pořadí prodeje aut.
neregistrovaný "prekladys"
21. 7. 2005 17:34
Re: logan
chápu tvé obavy, ale logan kombi s možností odpočtu DPH bude jistě vítanou alternativou všem drobným živnostníkům s přesluhujícími náklaďáčky nejrůznější provenience. tak jako sedan proti očekávání vymetá prach z kůlen po favoritech a formanech, může kombi ohrozit pozice mnoha jiných značek, zvlášť když u užitkové verze o design příliš nejde... osobně je mi líto, že cena logana se tak výrazně podepsala na jeho exteriéru, pořád ale lepší než rezavý pseudobertone
neregistrovaný "Dini"
10. 8. 2005 12:13
Re: logan
2GTI: Tomu říkám už nouze. Srovnávat prodeje nového passatu se starým mondeem. Myslím, že očekávání novýho modelu hodně lidi donutilo počkat a koupit nový passat než starý Mondeo A Focus-Golf, celkem jasnačka, vyhrává lepší auto a Fiesta-Polo, opět nový model od VW. No já jen, že ty tabulky nejsou k ničemu bez vysvětlení a vysvětlit se to mnoha způsoby Ale VW neumí závodit, nickem GTI bych se moc nechlubil
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 7. 2005 16:49
Šest statečných
Časy se mění. Cadillac prodal prvních 6 kousků v ČR. V tabulce leden-červen to nevypadá jako závratné číslo, ale vzhledem k tomu, že premiéru měly tyto vozy až během června na brněnském autosalonu, tak těch 6 se prodalo během pár dní. Tohle bude ještě zajímavé pozorovat....To, že Cadillac do roka překoná Saab, Lexus a Jaguar mi připadá jako jistota. A po uvedení malého BLS, si klidně může brousit zuby i na Alfu.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 16:53
Re: Šest statečných
Rozhodně s tím tady Cadillac pohne. A je to dobře.
neregistrovaný "prekladys"
21. 7. 2005 17:26
Re: caddy
aby tahle noblesní plachetnice nezachraňovala nakonec celý koncern napříč kontinenty. chevy + daewoo
opel saab pontiac
dobrý den, chtěl bych si vyzkoušet daewoo matize, ehm chevrolet matize, ehm spark, no tady to malé auto.
mno, jestli vám mohu doporučit, tak tady tento cadillac, je nejmenší v naší nabídce a zaručeně budete spokojený, výbava je téměř totožná...
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 7. 2005 17:42
Re: GM
GM má špičková auta, ale otřesný marketing. Rebadge, slevy, časté přejmenovávání klíčových modelů. To všechno podrývá půdu pod nohama dobrým autům. Mají v marketingovým nějakýho nepřátelskýho agenta, jinak si to nedokážu vysvělit. Závěr tvého příspěvku moc nechápu. I nejhůř vybavený Cadillac má několikanásobně bohatší výbavu než Matiz/Spark v plný palbě a cenově jsou taky úplně jinde, takže o čem to vlastně sakra mluvíš?
neregistrovaný "radio"
21. 7. 2005 18:09
Re: GM
že by krtka ?
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 7. 2005 18:28
Re: GM
Každopádně pokaždé když vystoupí nějaký nový manažer a slavnostně prohlásí, že ví, jak zlepšit nevalnou situaci v GM a nakonec z něj vypadne, že vymyslel nový druh slevy nebo objevil další značku, která by šla zrušit, polévá mě studený pot. Neexistuje slušné označení pro takovéhle diletanty. Do marketingového oddělení GM bych klidně pár lidí z VW pustil (opravdu jsem řekl tak hroznou věc? ), ale byli by pod neustálým dohledem a měli by nálože kolem pasu, které by explodovaly hned, jakmile by se pokusili přejít třeba do designového nebo technického.
neregistrovaný "radio"
21. 7. 2005 19:23
Re: GM
blázníš ? nechat si zničit celý koncern ? on se vzchopí, neboj. je mi jen líto saaba a oplu, saab by potřeboval ustálit nebo zakotvit, 4 řady - 9-3 sedan-combi-cabrio, 9-5 sedan-combi, 9-4 to by byl cross-over na způsob volva XC70 a nakonec 9-7 SUV, ale ne hnusnou Tribecu a možná by pátou mohla být řada luxusních limuzín. platformy jsou u GM k dispozici. a opel by taky mohl VW v Německu pěkně zatopit, jen to chce lepší marketing a novou Corsu a Fronteru a něco za Omegu.
neregistrovaný "m"
22. 7. 2005 10:57
Re: GM
Nehci ti brat iluze kamo, ale s tim "vzchopovanim se" GM, aspon v Evrope, to vidim dost blede. Krome toho, ze kazde ctvrtleti vyrabeji dalsi rekordni ztratu a uvazuji, kterou fabriku zavrou driv zadnou akci nevidim. Plus ty jejich freundschafty s "leadery" prumyslu (Fiat, dejvuu, lada...). Celkem se jim povedla nova astra a zafira ale to co predvadeli v minulych letech bylo opravdu "famozni": ulet jmenem agila, designove naprosto sterilni corsa, to same plati pro vectru, signum, ktery je jen dalsi vectrou se spatnou cenou, zatim zadny naslednik pro kdysi uspesnou omegu a ztrata pozic v SUV segmentu atd atd. Experiment zvany Cadillac v Evrope po par letech dalsi novy sef zrusi, Saab asi chcipne, z Dejwuletu je ta sama shitka jako bylo Dejwuu a ted je jen otazka co s Oplem? Zrusit, prodat Toyote nebo rovnou Cinanum??? Inu, smrt dinosauru je dlouha a bolestna...
neregistrovaný "Johny"
22. 7. 2005 13:38
Re: GM
Tak na upravenie situacie. GM ma zly marketing aj financne problemy. Avsak aj napriek tomu ze mnohy su presvedceny ze to jedneho dna spadne este sa to nestalo a ani nestane! Ford robil na nich zalusk ale nic, teraz TOyota no ja si nemyslim ze moze dosiahnut 1.miesto v mnozstve predanych aut. Opel: ano boli zle modely, nova Corsa je na ceste, Astra slusne bojuje aj s Golfom(najpredavanejsie auto eu), Daewoo-Cevrolet robi pokroky a aj napriek tomu ze auta nevynikaju nejakou kvalitou za tu cenu je to ok, vratim sa k Oplu, Omega sa slabo predavala, a Signum?to nechapem ani ja. Facelift Vectry je na ceste, a mozno aj nova Omega. Co sa tyka Saab-u chysta sa modelova ofenziva, Cadillac? myslim si ze potencial je dobry, auta velmi dobre a aj meno nie je neznezitelne. Na BMW a Mercedes to asi nema co sa tyka predaja no o uspechu nepochybujem. A ten Pontiac a Buick? Buick zacina s velmi kvalitnimi autami. a Saturn a Pontiac? S vynimkou podivnosti ako Aztek je Pontiac fantasticky a co sa tyka Saturnu su tam zmeny tiez.
neregistrovaný "m"
26. 7. 2005 10:07
Re: GM
pral bych ti aby ses nemylil...
neregistrovaný "briza"
22. 7. 2005 11:03
Re: GM
Mas na mysli Daewoolet (cti Dejv ulet) SparkMat (cti spářkomat)?
neregistrovaný "mates"
21. 7. 2005 19:35
Re: GM
Nejak blbne pridavani prispevku, takze jeste jednou. Situace Jagu odrazi soucasny stav. Do prazdin se nevedelo, kdo bude novy importer. Ted se to vi a nic se nekona Osobne si myslim, ze to anglicani udelali blbe, ale to je muj pocit. Kazdopadne o Jag se ted nikdo nestara Ad Caddy: Lonesi tech 6 statecnych slo do Sixtu, takze si to velky Tony prodal sam sobe. Je to blby, ale je to tak. Zatim se zadny prodejni boom nekona a podle me to budou mit hodne tezky. To neznamena, ze jim to nepreju. STS je docela fajn, zatim jen na sucho se mi libi. SRX jsem zkousel a ... (to ti napisu do mailu )
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 7. 2005 20:29
Re: GM
......Asi ze mě uděláš alkoholika. Máš maila. A krtka teď radši na pár dní odložím.
neregistrovaný "us"
21. 7. 2005 18:14
Konecne!!!
Uz ich je 6 O chvilu rozbiju aj passaty.Cadillac rules.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radio"
21. 7. 2005 18:14
BEJK A JEHO POLO
ta reklama na polo se fakt povedla, ten co to řídí, to je fakt bejk, možná, že spíše to bude ten hot-bejk. každopádně mi tam nesedí ty situace, opravdu jako ze života a pokud to bylo míněno jako nadsázka, snad tedy, tak je to takové, no jako by podobné reklamě na 407 a ta už tu dávno byla ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 18:28
Re: BEJK A JEHO POLO
Souhlas. Ta reklama nepatří k mým oblíbeným večerním produkcím Mě fakt překvapily ovšem prodejní výsledky. Tohle bych si netipnul... a ten propad Fiesty je mi také nepochopitelný. Zajímavé. Je vidět, že POLO tiše stoupá vzhůru a určitě mu v tom teď ješte pomůže jeho nová tvář. P.S. Ta reklama na 407 byla OK.
neregistrovaný "radio"
21. 7. 2005 18:33
SMRŠŤ V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ
tak ti teda nevím, polo sice převálcuje Fiestu, ale jeho válcují další. a není to asi cenovou prostitucí, jak to někdo nazval, protože i polo se prostituuje v tom případě se svojí klimatizací zdarma. golfa válcují ještě více, není se co divit, kvalita a rozum zvítězil a golf může zpytovat svědomí. světlá vyjímka - passat prozatím vede, blahopřeji a ještě více s vědomím, jak strašně vypadá. touran dostal nakládačku a tuareg taky zrovna do pětky nepromluvil. překvapil však phaeton, tolik sem tedy nečekal, možná, že kdyby trochu, trošičku ubrali na ceně, byli bychom překvapeni ještě více. takže to shrňme, nebýt náskoku vytvořeného passatem (skrze diktát mateřských spoleností), byl by asi výrobce lidovek za Fordem a to rozhodně není smršť. ale i k jiným, docela dost se prodalo Porsche, ale to bude díky Cayenne, a ferrari. velká škoda saabu, velká ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 18:39
Re: SMRŠŤ V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ
Dole píši o Touranu... ten Passat, číslo nečíslo - velice potentní. Koukám na ně po Praze, jeden hezčí než druhej. Bude to opravdu velká válcovačka. To je jisté. Golf je v kruhu... evergreen. Klid, neutrhne se, ale bude dlouho žít... narozdíl od jiných adeptů...
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 18:35
TOURAN
Velkej koník. Tichošlápek si pomalu došlapuje na C-Max. Nemůže to být jinak. Klasa se pozná časem. A TOURAN... to klasa je. Touran je přesně to, jak má takovéto auto vypadat. Žádné vánoční ozdoby, žádné záclonky. Tvrdej rváč, pracant. Tvoří styl. Pozor na něj. Umí to.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Datel"
22. 7. 2005 07:31
Re: TOURAN
Řekněme, že Golf, Polo a i ten novej Passat docela ujdou a budou hrát vyznamnej part ve svý třídě. Ale Touran ? Ne ten ne. GTI: Touran se nepoved, už je to moc krabicoidní a ta vnitřní ergonomie to není ono, opravdu v tom má Scenic a C-Max navrch. Myslím, že když se na to podíváš reálně a nestranně tak musíš uznat, že 3. místo pro Touran je maximum a vynikající výsledek. Ačkoli nejsem fanoušek Asie, tak musím uznat, že i Corolla Verso je uživatelsky příjemnější než Touran.
neregistrovaný "GTI"
22. 7. 2005 13:33
Re: TOURAN
Psal jsem tu, že Verso se mi líbí (povrchní soud..., ale je to tak). Narozdíl od něho, považuji ovšem TOURANA za dokonalého představitele této třídy... a právě ta "krabicoidnost" ta jakoby tvrdost mě oslovuje. Jak píšu nahoře - pracant, rváč, tichej kámoš. Fakt. Žádné záclonky.
neregistrovaný "GTI"
21. 7. 2005 18:48
KDYŽ TO UVÁŽÍŠ
je jen jedna možná cesta: Kluk do gymplu ve FOXU. Holka na vejšku v POLU Manželka musí jezdit v G+, to je jasné. Ty (doufám, že to tu nečtou feministky) vskoč rovnejma nohama do PASSATA, velkého Guru, Apoštola krás. Na dovolenou v TOURANU. Pěkně vyštosuj kola, nasázej tam rodinu a frč. Nebo je pošli do Chorvatska letadlem, vytáhni GOLF GTI z garáže a vyzkoušej, jaké to je když startuje Gripen...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Datel"
22. 7. 2005 08:37
Re: KDYŽ TO UVÁŽÍŠ
Kluk na gympl třeba v C2, holka na vejšku v C3, manželka Scenic, ty skoč do 407 ať není nuda jako s Passatem. A na dovolenou houpněte do Espace. Nebo je pošli do Chorvatska letadlem, vytáhni Alfu 147...
. Jsou i jiné varianty než podporovat lidové vozy z říšské státní automobilky
neregistrovaný "radio"
22. 7. 2005 11:29
Re: KDYŽ TO UVÁŽÍŠ
tak tomu říkám příjemnější alternativa, jen bych udělal kosmetické změny - ne 407, ale 9-3 Aero, ne 147, ale 159, ty plátky citronu bych možná nechal.
neregistrovaný "GTI"
22. 7. 2005 13:29
Re: KDYŽ TO UVÁŽÍŠ
Počkej počkej - to je tvá alternativa... ovšem té manželce jen C4.
neregistrovaný "radio"
21. 7. 2005 19:15
GRIPEN
no tak to je fakt fór , bacha občas jim nefungujou budíky a elektronika, pak je to na cestu pěšky a táhnout svůj osud, GTI, na laně ...
Rozbalit vlákno
3
21. 7. 2005 20:53
Re: GRIPEN
To jsem vlastně 15 let tady neviděl... auto na laně. Poruchovost je úsměvné téma... vždyť každý jen jezdíme, a pokud se něco objeví, tak to rádi v servisu opraví. já vlastně nechápu zaklínače hadů. Ty to nejsi... hledáš teď jen reakce na tu VW smršť Takže - já tvrdím - jiná cesta vlastně není... P.S. Kdes koupil, že VW je poruchovej?
neregistrovaný "radio"
22. 7. 2005 11:31
Re: GRIPEN
tys srovnával s Gripenem, já psal o Gripenech, tak aby to GTI nedopadlo jako Gripen, na laně. užívej více fantazie a představivosti, nejen konzervatismus a technicismus
neregistrovaný "GTI"
22. 7. 2005 13:27
Re: GRIPEN
Aha... už ... kapišto
neregistrovaný "Karizma"
21. 7. 2005 19:19
Prodeje
Je třeba vzít v úvahu, že vysoké prodeje, ještě nemusí korespondovat s vysokou kvalitou daného modelu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dCi"
21. 7. 2005 19:25
TREFA NA SOLAR TREFA NA SOLAR
Tak se konečně ukázalo, co je automobilové měřítko. Thalia, ten Paris mužů, ta Helena žen. To jediné a pravé poježděníčko pro pravého a naprosto čistě heterosexuálního bejka s nezměrnou potencí. Včera mne míjela po dálnici, ta tě dostane hele. Zadní sloupek, to je ona designová bejkařská ikona se vším všudy, ta ten světovej design chytne za čistě chlapské kalhoty a povznese ho do dáli třpytící se svalové budoucnosti. Takhle budou jednou auta vypadat. Takovou má ten Thalijní design potenci. A Paris mužů a Helena žen, ta Homérova vysněná definice krásy, kterou dokázal Renault v Turecku (ano, tak blízko bájné Tróji) smontovat ukazuje žebříčkům prodeje, že na to chlapsky má. Každej mužnej bejk ji chce, onu Thalijní stabilní krásu, vzešlou ze starořeckého (čti kulturně nejpůvabnějšího) podvědomí. Thalia Forever Young.
Rozbalit vlákno
8
21. 7. 2005 20:59
Re: TREFA NA SOLAR TREFA NA SOLAR
Pěkně ses rozjel... Jo, Thalia, to tu bylo téma už mnohokrát. Já tu už opakovaně žádal, aby nějaký spokojený vlastník Thalie napsal, jak to přišlo, že se zamiloval... tak dodnes čekám... P.S. jestli ty nejsi utajený vlastník Thalie ...
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 7. 2005 21:04
Re: TREFA NA SOLAR TREFA NA SOLAR
Musíš uznat, že tě napodobil docela zdařile.
neregistrovaný "radio"
22. 7. 2005 11:36
Re: TREFA NA SOLAR TREFA NA SOLAR
no jestli to nakonec nebyl třeba jeho učeň, co zběhl k Renaultu
neregistrovaný "GTI"
22. 7. 2005 13:21
Re: TREFA NA SOLAR TREFA NA SOLAR
Jo... Paráda. Udělalo mi to radost. Tohle si snad ani nezasloužím...
neregistrovaný "mates"
22. 7. 2005 15:08
Re: TREFA NA SOLAR TREFA NA SOLAR
Ale zaslouzis, ty si zaslouzis jeste jine veci! Musim konstatovat nebo shrnout (to ti bude blizsi), ze jsi opravdu zvednul uroven prispevku v diskuzi! Jeste abys pochopil co je Picesnydr a jeho banda zac a budes nejvetsi * zdejsiho serveru
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 7. 2005 15:52
Re: TREFA NA SOLAR TREFA NA SOLAR
S tou * opatrně. Na zdejším serveru s ní cenzurujou jistý slova v příspěvkách, tak aby si GTi nemyslel, že mu nadáváš. Jinak to o zvýšení úrovně je jednoznačné. Bohužel se to netýká všech. Ale pokroky jsou znatelné.
neregistrovaný "mates"
22. 7. 2005 16:13
Re: TREFA NA SOLAR TREFA NA SOLAR
Pravda, takze vysvetlivka * v mem pripade je * jako hvezdicka a ne * jako * za sprosty slovo
22. 7. 2005 23:14
Re: TREFA NA SOLAR TREFA NA SOLAR
neregistrovaný "Ada"
22. 7. 2005 00:26
Divnej narod
Kdyz nekdo muze kupovat ty rumunofrancouzsky sajrajty jako treba Meganlogan.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dCi"
22. 7. 2005 01:22
Re: Divnej narod
V tom případě divná Evropa, ne?
neregistrovaný "Tommy_Gun_"
22. 7. 2005 10:18
Porsche
Zdá se mi to nebo v tabulce prodejů sporťáků chybí Porsche 911, Boxster...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
22. 7. 2005 10:29
Re: Porsche
Ano, chybi, proto se jich prodalo jen 14 (911) a 3 (Boxster). Vice zde:
[odkaz]
neregistrovaný "Jirka Audi"
22. 7. 2005 20:37
Volkswagen neni jen Volkswagen ale i Audi.....
Audi 1283 947 336 35,48%, Škoda 32986 30577 2409 7,88%, Seat 1444 1693 -249 -14,71%, Lamborghini 5 6 -1 -16,67%, Porsche 72 42 30 71,43% Takže si myslím že celá korporce si na českém trhu stojí dobře, ale chybí mi tu Bentli.Tímto bych chtěl vyjádřit poklonu pro celou korporaci.A jako další + bych vzal novou Jettu.A Perfektní zbraní Passata varianta.Kmbinace cena a vybava, kvalita spracování a značky je perfektní!!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Jirka Audi"
22. 7. 2005 20:50
Re: Volkswagen neni jen Volkswagen ale i Audi.....
omlouvám se Bentley je tu taky 5 3 2 66,67% !!
neregistrovaný "Jirka Audi"
22. 7. 2005 20:52
Re: Volkswagen neni jen Volkswagen ale i Audi.....
Promiňte, já to poslední dobou trochu přeháním s pitím a rád si dám i čouda něčeho tvrdšího. Už toho nechám...
neregistrovaný "2,7 RS"
22. 7. 2005 22:32
Re: Volkswagen neni jen Volkswagen ale i Audi.....
Klidně kuř, na co máš chuť, jen zatím nestrkej Porsche do VW koncernu...Zatím...
neregistrovaný "Jirka Audi"
23. 7. 2005 18:20
Re: Volkswagen neni jen Volkswagen ale i Audi.....
jakej chudák psal za mně!!!Chceš říct, že VW nema podil a nekooperuje s Porsche!!
neregistrovaný "Ada"
24. 7. 2005 18:31
Re: Volkswagen neni jen Volkswagen ale i Audi.....
Jo, jak je Porsche nezavisle se pozna treba u typu Porsche Touareg.
neregistrovaný "2,7 RS"
24. 7. 2005 22:13
Re: Volkswagen neni jen Volkswagen ale i Audi.....
Proboha, přece netvrdím, že Porsche nekooperuje s VW, ale prozatím není součástí koncernu, toť vše...A u mého příspěvku znamenalo povzdechnutí pouze to, že se obávám, že časem se Porsche členem koncernu stane... Jinak kdo psal za Tebe nevím, sry...