Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh s auty v pololetí vyrostl o procento

Škoda poklesla, pořadí značek se výrazně nemění. Do pořadí terénních a MPV vozů výrazně zasahují i varianty s odpočtem DPH - a jsou to zajímavá čísla.
Zpět na článek
11. 7. 2003 17:02
neregistrovaný "valtech"
11. 7. 2003 17:33
neregistrovaný "omi"
11. 7. 2003 18:59
neregistrovaný "GTR"
12. 7. 2003 15:22
neregistrovaný "Gabrosh"
14. 7. 2003 11:46
neregistrovaný "tg"
14. 7. 2003 18:38
neregistrovaný "mates"
14. 7. 2003 19:45
neregistrovaný "anonym"
15. 7. 2003 21:27
neregistrovaný "jag"
18. 7. 2003 11:23
neregistrovaný "smíd r"
neregistrovaný "valtech"
11. 7. 2003 17:02
Ach ty třídy ...
... stále se mi nějak nedaří pochopit dělení do tříd: proč octavia je střední třída, když technicky takřka shodný vw golf je o třídu níž? nebo ... před časem jsem viděl mezi malými vozy seat ibiza, přičemž sestra cordoba byla už nižší střední třída či polo classic bylo třídu pod v podstatě identickou cordobou (tehdy se ještě prodávala předposlední generace seatů a vw polo).
jaká jsou kritéria? jen délka vozu? co potom, kdyby octavia měla i krátkou variantu (vzor leon/toledo) se shodným jménem (vzor focus, 307, megan ...). to by už byla taky v nižší střední třídě?
jinými slovy: je někdo, kdo definuje parametry tříd, a jak hodně jsou závazné. díky
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "omi"
11. 7. 2003 17:33
Re: Ach ty třídy ...
Vysvetleni od SDA:
od roku 2002 jsme převzali segmentaci obchodních tříd podle JATO, což je
evropská organizace zabývající se touto problematikou. Učinili jsme tak
proto, ze tuto segmentaci používá většina evropských zemí a aby tedy naše
výsledky byly srovnatelné. Každý výrobce si při uvedení nového vozu na trh
zažádá u této firmy o zařazení do určitého segmentu (na základě jakých
kritérií to opravdu nevím) a my s tím nemůžeme nic dělat.
neregistrovaný "GTR"
11. 7. 2003 18:59
velikosti a třídy
Je směšné takovéhle dělení do tříd když výrobci stále mění velikost modelů směrem nahoru! BMW 3 v roce 85 je úplně jinak velké než to současné, nebo golf1 je stejně velkej jako polo a golf 4 je úplně jinde. Takže k čemu třídy? Pak někteří výrobci schválně dělaj auta mezi pomyslnejma třídama viz octavia není ani střední ani nižší střední. Tak vočem to je?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Gabrosh"
12. 7. 2003 15:22
Re: velikosti a třídy
Co s těma třídama? Vždyt je jednoduché porovnání 307 vs. Octavia - ve verzi kombi ma Octavia o neuvěřitelných 23 cm na rozvoru méně!!! To podle zaběhlých pravidel co 10 cm to třída řadí Octavii o dvě třídy níže, tedy do vozů kategorie "MINI"!! A Superb? Jak ho někdo může srovnávat s E Classe, A6 atd.? Vždyť každý rozumný člověk vidí, že Superb = Passat +10 cm a né Octavia = Passat??? Nechápu to a myslím, že Škodovka ze zoufalosti, že za rok ztratila více než 6% českého trhu zkouší co se dá. Bohužel, jí to moc nevychází!
neregistrovaný "tg"
14. 7. 2003 11:46
Re: velikosti a třídy
Já myslím, že Škodovce je tvoje zoufalé plácání a řazení Octavie do kategorie MINI úplně jedno. A mě jako běžnýmu zákazníkovi taky, já se rozhoduji podle pocitu ve voze a né jestli je zařazen tam a nebo jinde. P.S. a v Superbu je určitě více místa, jak v E-Class.
neregistrovaný "mates"
14. 7. 2003 18:38
Re: velikosti a třídy
A urcite mas taky v Superbu lepsi pocit nez v e-Class
neregistrovaný "anonym"
14. 7. 2003 19:45
Re: velikosti a třídy
Za ty prachy jo...
neregistrovaný "jag"
15. 7. 2003 21:27
Re: velikosti a třídy
Za ty prachy bych si radsi koupil original(tedy Passat) nez kopii Superb.Skodovka uz aspon 4x snizovala vyrobu Superbu,to mluvi o jeho uspechu.
neregistrovaný "smíd r"
18. 7. 2003 11:23
Re: velikosti a třídy
A co to vypovídá o jeho kvalitě?? snad jen, že je spousta takových, co si myslí, že koupit si dobrý český auto je ostuda - ale hlavně jejich.