Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh s novými auty v roce 2007: úplné pořadí značek a jejich tržní podíly

Asi 195 tisíc nových aut, zaregistrovaných do provozu v roce 2007, představuje 12% meziroční nárůst. Nejprodávanější značkou zůstává Škoda, nejúspěšnějším dovozcem je Ford. Více než 10 tisíc aut prodal ještě Volkswagen a Renault. Skokan roku je Kia.
Zpět na článek
10. 1. 2008 01:34
10. 1. 2008 02:21
10. 1. 2008 08:47
anonym
10. 1. 2008 16:51
10. 1. 2008 17:30
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 17:52
10. 1. 2008 18:13
10. 1. 2008 18:38
10. 1. 2008 17:46
10. 1. 2008 01:54
neregistrovaný "J-I-R-K-A"
10. 1. 2008 03:14
neregistrovaný "zden2"
10. 1. 2008 08:55
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 19:35
neregistrovaný "SVO"
10. 1. 2008 08:07
neregistrovaný "Michal Polan"
10. 1. 2008 08:49
anonym
10. 1. 2008 11:47
neregistrovaný "LARI1"
10. 1. 2008 22:48
anonym
11. 1. 2008 09:29
neregistrovaný "Michal Polan"
11. 1. 2008 11:31
anonym
11. 1. 2008 20:54
neregistrovaný "Michal Polan"
10. 1. 2008 08:53
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 11:51
neregistrovaný "LARI1"
10. 1. 2008 12:28
neregistrovaný "kuko"
10. 1. 2008 13:46
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 14:12
neregistrovaný "J-I-R-K-A"
10. 1. 2008 15:59
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 00:19
neregistrovaný "J-I-R-K-A"
10. 1. 2008 22:57
anonym
11. 1. 2008 05:55
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 09:04
anonym
11. 1. 2008 11:12
anonym
11. 1. 2008 22:35
neregistrovaný "mozgog@post.c"
10. 1. 2008 14:28
neregistrovaný "kamill"
10. 1. 2008 08:26
10. 1. 2008 09:12
neregistrovaný "ER"
10. 1. 2008 16:08
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 17:15
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 17:34
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 18:28
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 22:56
neregistrovaný "MK5555"
10. 1. 2008 17:46
neregistrovaný "ER"
10. 1. 2008 17:59
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 13:33
anonym
10. 1. 2008 10:13
10. 1. 2008 12:29
neregistrovaný "klik-klak"
10. 1. 2008 09:25
neregistrovaný "mclaren2005"
10. 1. 2008 10:26
10. 1. 2008 11:25
anonym
10. 1. 2008 11:49
anonym
10. 1. 2008 11:54
neregistrovaný "No tohle ...."
10. 1. 2008 19:32
neregistrovaný "cus"
10. 1. 2008 11:53
neregistrovaný "LARI1"
10. 1. 2008 13:34
10. 1. 2008 13:40
neregistrovaný "Beekey"
10. 1. 2008 15:29
10. 1. 2008 16:27
anonym
10. 1. 2008 16:30
10. 1. 2008 16:25
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 17:26
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 17:52
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 17:56
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 18:10
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:13
neregistrovaný "Beekey"
10. 1. 2008 19:19
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:08
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:41
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:38
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:45
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:47
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:19
neregistrovaný "Beekey"
10. 1. 2008 19:20
neregistrovaný "XF"
12. 1. 2008 00:29
neregistrovaný "corte"
12. 1. 2008 10:58
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 13:35
anonym
10. 1. 2008 18:31
neregistrovaný "johnn"
10. 1. 2008 18:41
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:18
neregistrovaný "johnn"
10. 1. 2008 19:28
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:33
anonym
10. 1. 2008 19:39
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:46
neregistrovaný "johnn"
11. 1. 2008 16:01
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 17:17
neregistrovaný "johnn"
11. 1. 2008 17:24
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 18:24
neregistrovaný "johnn"
11. 1. 2008 19:56
neregistrovaný "XF"
12. 1. 2008 10:59
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:33
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:43
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:30
neregistrovaný "Audi."
10. 1. 2008 18:34
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:53
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:11
neregistrovaný "Nemá cenu sem nic psát!!!!"
10. 1. 2008 19:15
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:20
anonym
10. 1. 2008 19:21
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 15:30
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 17:18
neregistrovaný "Nemá cenu sem nic psát!!!!"
10. 1. 2008 16:29
neregistrovaný "amater z dediny"
10. 1. 2008 17:27
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:49
neregistrovaný "Beekey"
11. 1. 2008 14:05
neregistrovaný "__Teddy__"
11. 1. 2008 16:02
neregistrovaný "XF"
12. 1. 2008 18:26
10. 1. 2008 16:37
10. 1. 2008 17:51
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 18:05
10. 1. 2008 18:29
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 18:28
neregistrovaný "mack"
10. 1. 2008 19:10
neregistrovaný "no"
10. 1. 2008 19:11
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 11:14
anonym
10. 1. 2008 20:12
neregistrovaný "Chirurg"
11. 1. 2008 09:52
neregistrovaný "antiVW2"
11. 1. 2008 09:16
neregistrovaný "A2"
11. 1. 2008 09:57
neregistrovaný "antiVW2"
11. 1. 2008 11:43
11. 1. 2008 15:28
neregistrovaný "XF"
12. 1. 2008 01:06
anonym
12. 1. 2008 12:12
11. 1. 2008 15:52
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 22:39
neregistrovaný "neškodovák"
11. 1. 2008 22:41
neregistrovaný "neškodovák"
11. 1. 2008 22:56
neregistrovaný "aulo-lover"
Avatar - Well-being
10. 1. 2008 01:34
Opel ???
Co se to děje s Oplem. Pamatuji dobu, kdy byl 1. mezi dovozci a nyní se nedostal ani mezi 1. desítku. :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ronault.
10. 1. 2008 02:21
Re: Opel ???
Opel podle mého názoru doplácí na svou nenápadnost. Vectra zákazníky moc neosloví, Astra se snaží, ale tak trochu ji chybí větší kufr a nemá tu pověst jako Golf etalonu (ne že bych s tím souhlasil), Corsa několik let byla stejná a neměnila se a prostě se na ní zapomnělo, i když má teď pěknou nástupkyni, ale nemluví se o ní. Opel nemá punc exkluzivity, není proslaven spolehlivostí, není nějak avantgardní... prostě zapadl do davu. Podle mě potřebuje reklamu
anonym
10. 1. 2008 08:47
Re: Opel ???
...do toho pridej jejich (chci verit, ze byvale;-/) problemy s qualitou a jses tam kde ses...to co leta budovali ztratili behem par let a mezitim prisli jini, jj
10. 1. 2008 16:51
Re: Opel ???
Boli časy, keď bol Opel lepší a žiadanejší ako Mercedes, autami ako napríklad Kapitän a neskôr Diplomat vzal Mercedesu veľa zákazníkov...
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 17:30
Re: Opel ???
Konkurencia je tvrdá. Kto by chcel Opla keď môže mať VW? Alebo Ford? Hlavne VW mu dal za uši.
10. 1. 2008 17:52
Re: Opel ???
No já bych určitě Opla než VW ;-) VW příliš nemusím.
Na druhou stranu je pravda, že by měl Opel už uvést nového zástupce střední třídy, aby se mohl porovnávat s nynější. Současná Vectra není prodejní trhák a to všude.
10. 1. 2008 18:13
Re: Opel ???
Opel bohužel doplácí hlavně na svou špatnou cenovou politku.Co mi ale u něj taky vadí(toto je však problém vlastníka čili GM),že na trhu si vybuduje u nějakého modelu slušnou pozici a pak se z ní bez náhrady stáhne.Toto se stalo u Omegy nebo Frontery,nebo teď to nesmylsné vyčkávání s nástupcem Vectry. ;-)
10. 1. 2008 18:38
Re: Opel ???
No to je fakt, taky by mě zajímalo proč tomu tak je.
10. 1. 2008 17:46
Re: Opel ???
No u nás se mu moc nedaří (i když má nárůst), ovšem v celkových prodejích v Evropě je na druhém místě hned po VW. Náš trh bych nebral jako nějak extrémně důležitý.
neregistrovaný "J-I-R-K-A"
10. 1. 2008 01:54
Skodo probud se!
Pamatuji si, ze nekde v roce 1997 prodala Skoda na domacim trhu pres 101 000 aut (asi 80 000 Felicii a 21 000 Oktavii)...pri pohledu na aktualni cisla je mi fakt smutno, pri souctu os. a uz. aut uz ma Skoda jen slabou tretinu trhu! :-O Skodo probud se a davej na kazde auto alespon 50 000 kc slevu!! Protoze jinak uz za par let nebudes tou jednickou na trhu! Dealeri ti budou krachovat a tim se tvoje ztraty na trhu budou jen zrychlovat!= ztrata hojnosti servisu=ztrata jednoho z nejvetsich trumfu Skodofky na ceskem trhu!

A ted jeste jednou zkracene pro nemecke manazery:
Skoda wach auf! Du verlierst langsam aber sicher deine Markanteile! Wenn du so weiter machst wirst du bald nicht mehr die Nr. 1!! Mach die Autos um 2 000 Euro günstiger und du hast die gleichen Markanteile wie vor 10 Jahren!
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Ronault.
10. 1. 2008 02:24
Re: Skodo probud se!
A mě smutno není. Už jen proto, že třeba napsat manažerům německy. Je to sice tahoun našeho průmyslu, ale není dobre se orientovat na jeden sortiment zboží.
neregistrovaný "zden2"
10. 1. 2008 03:14
Re: Skodo probud se!
s tim nic neuděláš, češi bohatnou a tak víc pokukujou i po jiných značkách. všimni se třeba rapidního nárustu u nejluxusnějších značek (Ferrari - 43,75%, Maserati - 80,00%, Porsche - 45,30%) a podobným způsobem může být auto zahraniční produkce vnímáno proti škodovce. měnit to můžou jen trendy ve výrobě. myslím, že škodovka bude stále sledovat český standard, který se ovšem rozvíjí. třeba o škodu superb podle mě bude velký zájem, protože lidé budou spokojení, že si mohou zaslouženě dovolit kvalitní české auto... zatímco kdyby auto na tak vysoké úrovni bylo už před nějakými deseti lety, tak by si ho nemohli dopřát ani ti hodně schopní, protože kupní síla ještě nebyla taková. jestli budeme v rozvoji pokračovat, tak se třeba za 10 let od škodovky dočkáme super sportu :).

nebo prostě obecné zákonitosti vztahuju na nacionální cítění, protože sem teď dlouhodobě v Rusku a musím pozorovat, jak tu každý na všecko sere, protože mají víc a víc peněz z benzínu a plynu, který jim musíme draze zahlovat
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 08:55
Re: Skodo probud se!
Český dům Moskva?
neregistrovaný "SVO"
10. 1. 2008 19:35
Re: Skodo probud se!
Privet! Ale auta po Tverske jezdi pekny, ne? Pokud se teda nezaseknou na Beloruskym vakzale ;-)
neregistrovaný "Michal Polan"
10. 1. 2008 08:07
Re: Skodo probud se!
Škodě bude jedno, že není jedničkou na našem trhu, když dovede svou produkci prodat v zahraničí. V ČR prodává 60 tisíc vozidel a vyrábí 600 tisíc ročně. A věřím tomu, že i oněch 60 tisíc by dovedla v zahraničí udat bez problémů.
anonym
10. 1. 2008 08:49
Re: Skodo probud se!
staci, kdyz bude jednickou mezi importery v Nemecku...to je uspech, ktery se pocita;))) jinak doma ma stale jeden z nejvetsich podilu domaci automobilky na domacim trhu na svete, to myslim, neni spatne
10. 1. 2008 16:55
Re: Skodo probud se!
V Nemecku je Škoda braná viac ako nemecké auto než ako české. Aj Plzeň je vo svete veľmi často považovaná za nemecké pivo. Nemci Čechom možno veľa dávajú, ale ešte viac berú...
neregistrovaný "LARI1"
10. 1. 2008 11:47
Re: Skodo probud se!
:yes:
anonym
10. 1. 2008 22:48
Re: Skodo probud se!
Na kazdem jinem trhu nez domacim, proda vzdy s vetsimi naklady. Proc ovsem opousti misto na ceskem trhu a v zahranici o nej usiluje? To nedava smysl. Konkurence je vsude podobna. Takovymhle vykrikum, ze cesky trh Skoda vubec nepotrebuje a klidne si muze vsechno prodavat v zahranici opravdu nerozumim. Proste je v CR nabidka Skody mene a mene konkurenceschopna, a to je spatne.
neregistrovaný "Michal Polan"
11. 1. 2008 09:29
Re: Skodo probud se!
Nejsem marketingový expert, ale hádal bych, že je to díky rychlejší obměně vozového parku v západních zemích. Tím pádem šance na navýšení prodejů. Často se tu dočtu, jak je Škoda tam nebo jinde levnější a o kolik (leckdy až sto tisíc). Připomíná mi to trošku Kia Cee'd, který se snaží prorazit i nízkou cenou. U nás má Škoda dlouhodobě dobré jméno, tradiční klienty a nepříliš velkou perspektivu k rychlým obměnám vozového parku (finanční situace stále nic moc). Na druhou stranu doufám, že začínající cenové války (viz nedávné snížení cen Fiatu Bravo) pohnou i Škodou.
anonym
11. 1. 2008 11:31
Re: Skodo probud se!
Ze prodej v zahranici bude generovat vice prodeju v budoucnu, diky rychlejsi obmene vozoveho parku je zajimava myslenka. Ale je to takove velke "mozna". Ty 4 ztracene procenta letos (a podobne vloni) jsou tvrda realita. No uvidime.
neregistrovaný "Michal Polan"
11. 1. 2008 20:54
Re: Skodo probud se!
Kdyby to byla čtyři procenta ve snížení celkové produkce vozů, asi bychom tu bili všichni na poplach. Ale Škoda produkci zvyšuje, získává nové trhy a upevňuje se na stávajících. Já se obávám, že pod diktátem VW prostě časem naši zemi pustí k vodě, ať si to tu žije samo.
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 08:53
Re: Skodo probud se!
Nechci ti oponovat,ale proč by měla Škoda zlevňovat,když nestačí pokrýt poptávku?To by její současný management asi neměl hlavu v pořádku.Vždy se jedná o protiváhy nabídky a poptávky a věř,že se vyrábí podstatně více,než v roce 1997 a Škoda je velmi prosperující podnik s vysokým podílem čistého zisku,který je ekonomicky daleko více vypovídající,než počet prodaných vozů.Pamatuj si,že peníze jsou vždy až na prvním místě.A toto Škoda zvládá bravurně i v rámci koncernu.
neregistrovaný "LARI1"
10. 1. 2008 11:51
Re: Skodo probud se!
Po dlouhé době,někdo normální ;-)A normální rozumný názor. Kvalitní výrobek se totiž prodává i bez trapného podbízení a slevńování ani né po roce uvedení novinky na trh.Že,žabožrouti >:D
neregistrovaný "kuko"
10. 1. 2008 12:28
Re: Skodo probud se!
myslím, že tohle je spíš věc obchodu, marketinku a trhu, než jen a jen kvality...
Proč by pak Frantíci furt kupovali ty svoje Renaulty, Pežoty a Citroeny? Nebo že by byly tak slepý a ignorovali evidentní kvalitu?
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 13:46
Re: Skodo probud se!
:-) :yes:
neregistrovaný "J-I-R-K-A"
10. 1. 2008 14:12
Re: Skodo probud se!
To mas sice pravdu, ale az prijde krize v zapadni Evrope treba jako ted v Japonsku, tak nevim, kde chce Skoda potom ty auta prodavat - ve vychodni Evrope??? Asi tezko, kdyz ji tady postupne budou krachovat dealeri! A navic Skoda sama jeste pred 3 lety prohlasila, ze si chce udrzet polovicni podil trhu.

A u Fabie sami priznali, ze aby se tato modelova rada vyplatila, muselo by z vyrobnich linek kazdy rok sjizdet minimalne 300 tis. aut a u te prvni generace jich bylo v prumeru jen 260 tis., a ty myslis, ze se ta nova za tyhle penize bude prodavat lepe??? Asi tezko, ja osobne proti jejimu designu nic nemam, ale jsem asi jeden z mala.
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 15:59
Re: Skodo probud se!
Co já vím,tak Škoda zahájila výrobu a prodej v Asii,což je v současné době nejvíce expandující trh,tak s touto eventualitou jistě počítá.Razantně zlevnit a prodávat akční modely chvíli po uvedení na trh znamená jediné-výrobek není plně konkurenceschopný a toho jsme se u Škodovky zatím nedočkali,možná to přijde u Fabie,ale zřejmě se asi prodává.Slevy a akce jsou příjemné pro koncového zákazníka,ale jenom hlupák půjde s cenou dolů,když nestíhá pokrýt poptávku,na to je čas,až budou plné sklady.A ke krachování dealerů-stejný případ jako v kterémkoliv odvětví-odpadávají slabí a neschopní,zatímco kvalita vede k větší prosperitě.Takže radši méně prodejců a servisů (beztak je jich dost),zato lepších a kvalitnějších,ne?
neregistrovaný "J-I-R-K-A"
11. 1. 2008 00:19
Re: Skodo probud se!
To, ze odpadnou slabi a neschopni, na tom neni v podstate nic spatneho, ale jen ve velkych mestech, kde je dealeru vice...ale co na malem meste, kde je dealer Skody jen jeden? Kdyz se lide nechaji zlakat cenou a koupi si treba Thalii (a jeste si mysli, ze maji zapadni fáro s velkym kufrem) Tak autosalon Skoda zkrachuje a dobre vim, jak tito lide uvazuji, proste si pujdou pro nove auto (treba tu thalii) k daelerovi Renault "za rohem", nez aby jezdili servisovat Skodovku X kilometru do sousedniho mesta.
anonym
10. 1. 2008 22:57
Re: Skodo probud se!
"Proč by měla Škoda zlevňovat,když nestačí pokrýt poptávku?" - chyba je v tom, ze nerozlisujes deni v CR a v zahranici. Skoda se totiz chova na ceskem trhu jinak nez v zahranici a jejich nabidka je v CR mene konkurenceschopna. Proto uz nekolik let po sobe ztraci v CR trzni podil. Takze ano, v zahranici zlevnovat nemusi (protoze tam uz ve srovnani s konkurenci levna je.) Ale v CR se jeich pozice stale zhorsuje a pokud nenabidne konkurenceschopne podminky, bude se zmensovat i nadale. Cilem preci je zvetsovat trzni podil a ne trh vyklizet. Zejmena ten domaci.
neregistrovaný "AG"
11. 1. 2008 05:55
Re: Skodo probud se!
Právě v ČR se dost čeká!
anonym
11. 1. 2008 09:04
Re: Skodo probud se!
No jestli posledni dobou kazdy rok v CR ztrati okolo 4% zakazniku a jeste se ceka, pak je neco velmi spatne. Ja to z pozice Skody chapu. Vyrobni kapacita je limitovana. Vyrobce se snazi diverzifikovat trhy a expandovat do celeho sveta. To znamena, ze strategie je - preferovat zahranicni trhy na ukor CR. Jinymi slovy - mame omezenou vyrobni kapacitu, ale chceme co nejvice proniknout do sveta - tak podusime ceske zakazniky. Vyssi cena na domacim trhu nam zajisti vyssi profit i pri klesajicim mnozstvi a o co mene prodame v CR, o to vice muzeme vyvezt. Oproti situaci ze bychom na domacim trhu dali konkurenceschopnou nabidku a prodali vice, jsme na tom financne stejne ale soucasne geograficky expandujeme. Otazka je, jak dlouho to jeste budou chapat cesti zakaznici. Takto masivni zmenseni trzniho podilu je v podstate nevratne.
anonym
11. 1. 2008 11:12
Re: Skodo probud se!
souruzi,srčte si tu svoji skodu do * ! 8-s
neregistrovaný "mozgog@post.c"
11. 1. 2008 22:35
Re: Skodo probud se!
:yes:
neregistrovaný "kamill"
10. 1. 2008 14:28
Re: Skodo probud se!
Jen at se neprobouzi, neni o co stát!
anonym
10. 1. 2008 23:14
Re: Skoda - bezkonkurencne nejhorsi vysledek
Kdyz se podivate na trzni podily, zaznamenala Skoda bezkonkurencne nejvetsi ubytek ze vsech hlavnich znacek. To vse v roce nastupu noveho modelu, ktery ma byt v CR tahounem - Fabia2 a v roce plneho rozbehu Roomsteru - modelu, ktery obsadil Skode novy segment - tzn. mel by trzni podil spise znatelne zvysit. Z tohoto pohledu je to vysledek tragicky a plne doklada, ze lide zacinaji hodnotit nabidku Skody jako znatelne horsi nez nabidku konkurence. Absolutni podil na tom nic nemeni. To je dane jen historicky. A pokud bude Skoda pokracovat i nadale v drceni ceskeho zakaznika, dlouho ji nevydrzi.
10. 1. 2008 08:26
Kategorie :)
Kategorizace na "Lehká užitková" a "Osobní" matoucí. Například PORSCHE prodalo téměř stejně z obou kategorií, už se dostávají blízko kategorie výrobců "převážně užitkových vozidel" ...
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "ER"
10. 1. 2008 09:12
Re: Kategorie :)
To je český kolorit - úřední šiml vydá nesmysl s odpočtem DPH a český Honza kontruje přepážkou a z luxusu vyrobí užitkáč. Jak by tady bylo krásně, nebýt těch zatracených ...
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 16:08
Re: Kategorie :)
Nezávidět,tuhle šanci na odpočet DPH má v našem státě každý.Pouze schopní jedinci z ní ovšem dokáží vytěžit,zatímco neschopní kritizují.Takže pozor,ne nebýt těch zatracených...,ale nebýt těch schopných,kteří tě živí a zaměstnávají.
10. 1. 2008 17:03
Re: Kategorie :)
Ten systém je celý chorý. Nikto nie je tlačený k tomu, aby znižoval vstupy a náklady, práve naopak. A tak si veselo všetci jazdia za peniaze, ktoré im štát z daní odpustí, a ktoré potom musia doplácať všetci zo svojich vrecák...
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 17:15
Re: Kategorie :)
To nééé.Počítej,lidé co odepisují nově vozy nad 1.500 000 státu dají na daních daleko více,než z něj odčerpají.Bohužel nejvíc kritizují jedinci,kteří dělají 8,5 hod. a s čistou hlavou jdou propít svých 25 000 hrubého.Tudíž státu dají s prominutím kulový,ovšem 16 hodin denně pracující jedinec,který je schopný vést prosperující podnik a jako malou náplast odepsat DPH u luxusního auta,působí na stádo hloupých lemplů jako rudá muleta na býka.Toť fakt.Prostě každý má právo a možnost podnikat a odepisovat,jsou jenom schopní a neschopní.Jing a jang.Chápeš?
10. 1. 2008 17:26
Re: Kategorie :)
Systém nie je a nemôže byť dobrý tak ako je postavený. Fakticky "núti" človeka k luxusu a k nadspotrebe všetkého. Tu nejde o to, či má alebo nemá niekto šancu dostať to tiež alebo nie. V globále je ten systém odsúdeniahodný.
A pokiaľ na luxus jedného musí vpodstate doplácať niekto iný, kto nemá hoci od prírody na to, aby ten luxus čerpal tiež, tak to tŕňom v oku vždy bude. ;-)
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 17:34
Re: Kategorie :)
Ano podobné myšlenky,dokonce bych řekl velmi podobné vedl jistý pán jménem Vladimír Iljič Uljanov,možná ho budeš znát pod jménem Lenin.Co je to vámi společně užívané slovo nadspotřeba a Luxus?Proč jezdit MB,když Logan taky jede?Ne děkuji,takové myšlenky napadají díkybohu jenom jedince,kteří dnes již nemají šanci točit kolem dějin.A proto se mi každé ráno vstává lehčeji a rád budu užívat nadluxusu,jak jenom budu moci a co mi stav mojí peněženky dovolí.Tohle se totiž nazývá demokracie a svoboda rozhodování.
10. 1. 2008 18:10
Re: Kategorie :)
Ja netvrdím, že zmením dejny, to je blbosť. Ale pozri sa s nadhľadom ako to celé vyzerá, tá "úžasná" demokracia a trochu sa zamysli: každý si nakoniec robí čo chce, žerie, špiní a užíva si na úkor väčšiny ľudstva. Väčšiny, dobre som to napísal, pretože už ľudí, ktorí majú kde bývať, každý deň sa môžu najesť, chodia oblečení a majú nejakú (akúkoľvek) prácu, je výrazne, ale naozaj výrazne menej ako tých, čo sú stále na hrane medzi životom a smrťou a nič z toho, čo som napísal, nemajú. Ani nemajú šancu to získať.
Prečo sú na svete miliardári, a tiež ľudia, ktorí môžu hovoriť o šťastí, keď sa dožijú ďalšieho dňa? Myslíš, že ten úbožiak je blbší ako ten miliardár a nemá nárok slušne žiť? To dovolí demokracia.
Hrozba jadrového konfliktu - autor demokracia. Zem na pokraji ekologickej katastrofy? Demokracia. Denne množstvo vrážd, lúpeží a prepadov, že sa človek bojí vyjsť na ulicu - aj to má na svedomí demokracia.
Demokracia ako taká je proti prírode. Nájdi v prírode (ktorej súčasťou sme koniec koncov aj my) analógiu k ľudskej demokracii. Nenájdeš. Demokracia = pomalá a bolestivá smrť, hoci si to mnohí neuvedomujú, ani nechcú uvedomiť, pretože za všetkým vidia len vlastný prospech, tak ako Ty, svojimi príspevkami mi to ukazuješ. Tak mi nerozprávaj o demokracii a slobode rozhodovania, pretože to nie sú práve moje ideály. ;-) Názorovo sa asi nezhodneme. Ale to je téma o inom, nie o autách. :-)
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 18:28
Re: Kategorie :)
Klaudie,mě to snad zabije.Necháme to opravdu na auta,ty popíráš celou mojí životní filozofii a tou jest-světe div se-za perfektní práci perfektní odměna.Žij dokud můžeš a neřeš,do čeho ti nic není a hlavně co nevyřešíš.Takže auta,tam ti to jde opravdu líp.
10. 1. 2008 18:33
Re: Kategorie :)
Trochu krátkozraké, pokiaľ ide o svetonázor. Pokiaľ ide o možnosť niečo v tom zmeniť z pohľadu jedinca, tak máš pravdu a z tohto pohľadu je Tvoja životná filozofia vlastne správna ;-) .
Tie autá budú na debatu lepšie >:D :yes:
neregistrovaný "MK5555"
10. 1. 2008 22:56
Re: Kategorie :)
Jdi se léčit !
neregistrovaný "ER"
10. 1. 2008 17:46
Re: Kategorie :)
Já nezavidím. Jako ředitel soukromé firmy s 20 zaměstnanci kritizuji systémový nesmysl, který můžu obejít. Naopak jsem proto, aby se DPH mohlo odečíst u jakéhokoli vozidla bez nesmyslné montáže přepážky.
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 17:59
Re: Kategorie :)
To ano,souhlasím. :-)
anonym
11. 1. 2008 13:33
Re: Kategorie :)
DPH odpustia, niečo iné pripočítajú, proste štát si to vždy niekde vezme. Ale rovnaké podmienky pre všetkých to áno, bolo by to lepšie. :yes:
Avatar - T613
10. 1. 2008 10:13
Re: Kategorie :)
Však dyť jo. Cayenne je SUV - sport utility vehicle, tedy sportovně užitkové vozidlo >:-[] Ale s tou přepážkou a DPH je to blbost, to je fakt :no:
neregistrovaný "klik-klak"
10. 1. 2008 12:29
Re: Kategorie :)
To je zajímavý postřeh,mezi těmi čísly to ani nepostřehneš ale díky našim podivuhodným zákonům je to možné,jak je vidět.Bohužel se nedělají statistiky v prodeji OA extra bez právnických osob,bylo by jistě zajímavé porovnat podíly na trhu bez firemních vozů.
neregistrovaný "mclaren2005"
10. 1. 2008 09:25
hmm..
česi su okrem milovnikom krciem aj narod Škodovkarov..u nas to s predajom az take ruzove nie je..
Rozbalit vlákno
7
Avatar - da_b0mb
10. 1. 2008 10:26
Re: hmm..
Cos tim chtel rict? Ze vy milujete jadernou fyziku a Mercedes Benz ?
anonym
10. 1. 2008 11:25
Re: hmm..
A co si tím chtěl říct? Je snad logické,že když se tady vyrábí už nějaký ten pátek tak tu bude mít takový podíl na trhu ;-)
anonym
10. 1. 2008 11:49
Re: hmm..
Když tak Češi aNÉ česi, TY ČOBOLE JEDEN. Taky nepíšeš Skoda, ale Škoda.
neregistrovaný "No tohle ...."
10. 1. 2008 11:54
Re: hmm..
Chudáku anonymní, Česi je slovensky Češi, evidentně chladíš mindrák, ale tady ti nikdo nepomůže ...
neregistrovaný "cus"
10. 1. 2008 19:32
Re: hmm..
myslím, že kolega ze Slovenska, chtěl jen vyjádřit svůj názor, že ČR je pro Škodu specifický trh a že na Slovensku už se jí tak dobře nevede. Dovolím si odhadnout, že nemyslel svým příspěvkem nic zlého vůči nikomu, narozdíl od některých zamindrákovaných a zapšklých reakcí na jeho příspěvek.
neregistrovaný "LARI1"
10. 1. 2008 11:53
Re: hmm..
A kdo by to tam taky kupoval,když jste všichni nlezlí tady >:D >:D
10. 1. 2008 13:34
Re: hmm..
to je fakt >:D slovaci co maju na nejake to auto pracuju v CR :-) som jeden z nich ;-)
neregistrovaný "Beekey"
10. 1. 2008 13:40
hmhmhm
Servisna siet, nizka cena nahradnych dielov... nizka cena vozidiel...,tak ked niekto argumentuje takto, asi je uz pripraveny na to, ze tu skodu tam bude musiet brat dost casto, a casto sa v nom bude musiet menit nieco...? Neni to cislo tak vysoke,lebo je skoda tak dobra, radsel preto, ze je lacna... aspon si to tak ludia myslia. Alebo, ze se clovek moze kupit taku zakladnu verziu fabie, co sa autom nazvat ani neda...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pjenkava
10. 1. 2008 15:29
Hmm?
Zajímaly by mě i jiné státy než ČR, pro srovnání... :-)
Rozbalit vlákno
2
anonym
10. 1. 2008 16:27
Re: Hmm?
Na slovensku to je VW. ;-)
10. 1. 2008 16:30
Re: Hmm?
čo? kde? kedy?
SR 1-11/07, len osobné automobily bez ľahkých úžitkových:[odkaz]
N1 sa za toto obdobie predalo zhruba 20000ks, Zaujímavé je postavenie Suzuki v rebríčku,inak ako cez kopirák s ČR ;-)
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 16:25
NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Teda, kto by bol povedal, že VW raz bude prekonaný? A čím? Možno tak lacnou Fiestou. Dobrou, ale nie najlepšou. Jediné čo jej nahrávalo je cena.
Focus je vlastne tiež lacný. Ale ten má aj výbavu takú. Ak si rozvrhneme výbavu Golfa a Focusa, je je jasné prečo je Golf etalon.
Dúfam, že aspoň v strednej triede každý volil Passata. Môže mať Mondeo lepší podvozok koľko len chce. Ale výbavu a luxusný interiér Passata, a samozrejme jeho neprekonateľný imidž a vyspelosť bude Mondeo hľadať len ťažko.
Toľko stručného zhrnutia. No a nakoniec. Veríte Škode, verte VW. Tak ako u nás, na Slovensku. ;-)
Rozbalit vlákno
54
10. 1. 2008 17:08
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Čo si pil? Keď tak trepeš, to nie je možné, aby si bol triezvy...
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 17:26
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
>:D
Kde trepem? Alebo chceš Mondeo s jeho napodobeninou dreva v strednej triede, alebo starú Fiestu? Alebo Focus v základe s 2x airbagom? >:D
10. 1. 2008 17:40
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Golf je etalónom už iba zo zotrvačnosti. Viac dnes ponúka napríklad Auris, mnohí lepšie hodnotia aj cee´d. pri priamej konfrontácii Golf-Focus prehrá na body Golf, voči Focusu je už trochu stiesnený, aj dizajnovo už nie je najaktuálnejší. Ak kupujem auto, je mi jedno, aký základ má v ponuke tá alebo iná značka, ale či za svoje peniaze dostanem to čo chcem.

Neprekonateľný imidž Passata - to si ma rozosmial. Postav vedľa seba nové Mondeo a posledného Passata - ako skvost vedľa šunky. Od čias B5 sa Passat nikam nepohol, prestupuje na mieste. Mondeo, ktoré naňho donedávna nemalo, ide dravo vpred. Pridaj k nemu C5 a Lagunu, dajme tomu aj nový Superb a máš istotu, že pokiaľ vo VW budú mať sakra čo robiť, aby na túto partiu s novým Passatom stačili. >:D
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 17:52
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
>:D >:D
Skvost vedľa šunky? Klaudius, vidím, že si další, ktorý má potrebu kritizovať autá od VW. ;-\ :no:
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 17:56
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Milý Klaudie,image je jakási duševní hodnota,kolikrát oproštěná od vnějšího vzhledu,image je stav,image je dojem,pocit,to se nedá koupit ze dne na den.Image je výsledkem dlouhodobé koncepční práce a pocitu sounáležitosti.Ale na to přijdeš,až si jí užiješ.Dnes nemáš formu,asi jsi přetrénoval. :-(
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:10
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
On má len potrebu opäť kritizovať, mudrc. Pritom keď ide v Passate, v mainstreamu už ani väčší imidž nemôže dosiahnúť. Mondeo stále zostane Mondeo. Bežný sedan strednej triedy.
neregistrovaný "Beekey"
10. 1. 2008 19:13
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Keby som mal charakterizovat image,tak urcite by som to nebol robil slovom "passat"... radsaj passat = image "managerov" ktori nosia obleky z tesca za 5 tisic...., alebo pomatenci, co vyrastli ako decka tuziace po VW, lebi ine auto nepoznali, a teraz si myslia, ze prisiel raj lebo si mozu kupit VW.
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:19
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Ten kto si kúpi auto za milion, s dvojzonovou klimou v zaklade chodi pre obleky do Tesca? Zase ďalšia kritika len preto, že je to VW. :no:
10. 1. 2008 18:02
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Ale ale...Golf je etalonem ze setrvačnosti?Jaké?Myslíš setrvačnosti majitelů peněženek,kteří ho kupují?Ne,Golf je etalonem,protože pořád patří mezi nejlepší ve své třídě.Lidé jej kupují pro jeho image,jeho kvalitu,jeho vlastnosti...Kolik denně potkáváš Aurisů?Ceed je lepší jen v cenovém pohledu.Golf je prostě ušit na míru evropským zákazníkům a ti to poprávu oceňují.Jinak když porovnám Passat a Mondeo...tak Passat mi příjde daleko reprezentativnější,vyváženější.Mondeu pořád krůček k dokonalosti passatu chybí,marná sláva. ;-)
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:08
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
:yes: :yes: :yes:
Chcel som aj to napísať. Je to jasné. Golf je etalon moderným vzhľadom, bohatou výbavou, kvalitou, vyspelosťou. Samozrejme image mu nechýba.
A Auris? >:D To, že v AMaS vyhrala nič neznamená. Lepší jazdný komfort. No hádam v Golfe nie sme ako v Š120.
A Passat má skara image a podarený design. Nikde nenájdeme provokatívne prvky a pritom nie je ani nijak veľmi nenápadný.
A to, že je šunka. Klaudius, to bolo trapné.
10. 1. 2008 18:25
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
;-)
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:41
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
:yes:
10. 1. 2008 18:30
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Chodil sem človek, ktorý sa podpisuje FX. S ním sa dá debatiť vpohode, aj keď nemáme rovnaké názory. Tvoj štýl, to je ako cez kopirák seki alebo predtým Daniel. Ak je tu niečo trápne, tak štýl niektorých tvojich poznámok. :no:
P.S.Kde som napísal, že Passat je šunka? To si napísal Ty. Ja som ten výraz použil len v prirovnaní, a to je trochu rozdiel. Pokiaľ to nechápeš, tak na moje príspevky radšej nereaguj.
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:38
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Tu to je:Neprekonateľný imidž Passata - to si ma rozosmial. Postav vedľa seba nové Mondeo a posledného Passata - ako skvost vedľa šunky

Tá šunka bola tebou vychvaľované Mondeo? To asi nie.
Klaudius takéto výhovorky...
10. 1. 2008 18:42
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Blb ostane blbom, aj keď mu to 100x vysvetlíš... :no: :-!
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:45
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Myslíš, že Mondeo je luxus s napodobeninou dreva v strednej triede? S tým blbom trochu jemnejšie teda. ;-)
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:47
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Ja len tak mimochodom. Ukázal som som ti to čo si napísal a ty si mňa zato označil blbom. Máš na to odpoveď? Že som idiot? Takú prosím nie. ;-)
neregistrovaný "Beekey"
10. 1. 2008 19:19
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
On tan demonstroval ten rozdiel, a nenazval passat priamo sunkou... ale Ty si to neak asi nepochopil, no nic... To by potrebovalo trosku rozumu a premyslat...
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:20
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Pochopil. Passat je v dizajne šunka. >:D Jasné. Keď porovnáva 3. generáciu, tak áno. :-)
neregistrovaný "corte"
12. 1. 2008 00:29
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
nic jsi nepochopil... :no:
neregistrovaný "XF"
12. 1. 2008 10:58
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
A čo mám chápať? Kinetický dizajn?
anonym
11. 1. 2008 13:35
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Už som to raz napísal. Blb ostane blbom, aj ke´d mu to 100x vysvetlíš... ;-)
neregistrovaný "johnn"
10. 1. 2008 18:31
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Nechápu proč by měl mít VW lepší image než třeba Opel nebo kterýkoliv jiný výrobce.Pro spoustu lidí neznamená VW něco víc,není proto totiž žádný rozumný důvod.
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:41
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Opel?? Raz to užívateľ GTI pekne popísal. Opel-auta bez image.
Interiér vyzerá ako, ako menu z mäsa, ale bez soli.
Skús si kúpiť Passata a Vectru.
O kom si budú myslieť, že je väčší boháč?
neregistrovaný "johnn"
10. 1. 2008 19:18
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Představa že v VW jezdí bohatší nebo někdo lepší >:D >:D >:D Dokážeš pobavit.Aut mohu mít kolik chci,značky různé a podle nich by jsi posuzoval jak jsem bohatý? :no: :no: :no: Každý den jinak,nebo každou hodinu jinak?
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:28
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Nepovedal som, že v VW jazdia lepší. Ale tí, ktorí majú v aute lepší image jazdia vo VW. ;-)
anonym
10. 1. 2008 19:33
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Proč by měl mít někdo lepší image v VW?Vždyť je to lidový vůz.Pádný důvod neexistuje.
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:39
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
No, to je taká blbosť ako povedať, že Ford Mondeo je človek, lebo má meno po pánovi Fordovi. Passat je ľudový? >:D
Rover čo je v preklade tulák je tiež len pouličný tulák? >:D
neregistrovaný "johnn"
10. 1. 2008 19:46
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Přesně je blbost soudit podle značky auta,jak kdo je bohatý.O prestiži se dá mluvit u luxusních aut a tam rozhodně VW nepatří.
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 16:01
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
VW je tak prestížny mainstream, že ide od Pola do prémiovej triedy. :yes:
neregistrovaný "johnn"
11. 1. 2008 17:17
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
V čem je premiový?Argumenty >:D
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 17:24
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Výbava, image, luxus.
neregistrovaný "johnn"
11. 1. 2008 18:24
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
A zase vedle >:D
11. 1. 2008 17:56
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
odporúčam vychutnať do posledného slova >:D dal som si trochu roboty a hej, máš pravdu, VW je taký mainstream že do prem. segmentu zasahuje... aspoň cenami určite
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 19:56
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
To je úplna pravda. Inak nepoznáš článok-VW PRÉMIOVÝ MAINSTREAM? Tak to je krásne popísané. :-! :yes:
12. 1. 2008 00:42
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
uvedomujes si, ze si vlastne teraz odklepol moje zosmiesnenie tvojho prispevku?
12. 1. 2008 00:45
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
uvedomujes si vlastne, ze si timto odklepol moj prispevo ktory zosmiesnoval ten tvoj?
neregistrovaný "XF"
12. 1. 2008 10:59
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Uvedomujem, pán Cúlový. Nie je pravda, že cenami je v prémiovom segmente? :-O
10. 1. 2008 18:27
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Golf etalónom zo zotrvačnosti - áno. Pretože jeho kvality voči konkurencii už nedosahujú jeho povesti. Tým som Golfa nijak nedegradoval, porovnávajúc ho s jeho súčasníkmi v dobe vzniku by som to napísal trochu inak. Ak sa ma spýtaš, či napríklad C4 zaradím nad alebo pod Golfa v pomyslenom rebríčku, jeho umiestnenie by bolo až za Golfom, hoci napríklad v dizajne naňho Golf nemá. :-) Nemeraj kvalitu auta počtom predaných kusov (to tu už robí GTI), potom sa nevyhneme vážnym omylom - predajnosť auta ešte výraznejšie ovplyvňujú iné faktory ako je jeho kvalita a veľkorysosť ponuky. cee´d má sviežejší dizajn, je opticky ľahší, ponúka väčší priestor, svižné, moderné motory. Golfa V prekonáva minimálne dizajnom, priestorom, motormi. Kvalitou mu šlape na päty. Nie je to len cena, to je príliš krátkozraký pohľad.

Passat - svoj názor som napísal, netvrdím, že každý s ním musí súhlasiť. V mojom pohľade je nové Mondeo z každého smeru atraktívnejšie aj reprezentatívnejšie auto. Passat je voči nemu ťažkopádne vyzerajúci solid strohých tvarov bez nápadu, ktorý nahrádza podľa dosť nevkusná priehršť chrómu. Uvidíme, čo prinesie ďalšia generácia, ale tá súčasná nie, tá NAj autom strednej triedy u mňa nie je.
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:33
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
S tým C4 si mi urobil úsmev na tvári. To fakt chceš C4 porovnávať s Golfom. Nemôžeš zabúdať, že dizajn nie je ako dizajn. Dizajn, ten okrem efettu musí byť aj praktický. Skús dozadu natlačiť dospelých ľudí. Kde sa budú lepšie cítiť? V C4??? :*) A keď už sklonia hlavy, kam si dajú veci? Do kufru, ktorý prebrali z malej triedy aut? :-O
No a kritika Passatu opäť nepotrebuje veľký komentár. Ťažkopádnosť. >:D Hmmm, ktovie čo je potom Mondeo Combi s kinetickým designom, ktorý má vyjadrovať energiu aj keď auto stojí. >:D
10. 1. 2008 18:38
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Sklapni, Daniel, je mi jasné že si to ty. Tak primitívne reakcie na moje príspevky mi nechodia často a ani o ne nestojím. :no:
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:43
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Klaudius a čo je primitívne na tom, ak poviem pravdu? A teda to, že v C4 vzadu moc priestoru na hlavu pre dospelých nie je a kufor je malý?
neregistrovaný "Audi."
10. 1. 2008 18:30
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
nerad se ti do toho pletu, ale kdybych si vybíral už jen podle značky mezi VW, Toyotou, Kiou, Fordem a renaultem stejné kategorie, tak určitě volím VW... :-!
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:34
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
;-) :yes: :yes: Volíš správne. :yes:
10. 1. 2008 18:40
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Vzhľadom na Tvoju voľbu nicku je to viac-menej jasné...
Dobrá voľba, ale ja mám iný názor. ;-)
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 18:53
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Ale jasné. Kúp si Mondeo v luxusnej výbave a užívaj si luxus s plastom namiesto dreva. Upozorňujem, že toto nie je trieda malých áut, ale stredná triede áut za milion.
neregistrovaný "Nemá cenu sem nic psát!!!!"
10. 1. 2008 19:11
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Netuším, proč se tady furt bavíte o jedné a té samé výbavě Ghia, kurňa je tam snad taky Titanium....a to je jiná nota.....passat se může s tím svým interiérem někam ...... :-! VW je zastaralá značka se vším všudy!!!!! Oblíbenec značky VW bude vždycky někomu cpát jenom ten jeho " správnej názor - VW je nej !!!!! 8-s
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:15
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Tvoj bizardný nick, ktorý patrí do nadpisu skrátim na nick. ;-)
Nick, počúvaj a keď už najvyššia výbava má veľkú okrasu z plastu a to škaredú aká bude ešte tá nižšia.
Neviem či má Passat v základe len imitáciu hliníka, ale ešte aj ten vyzerá oveľa lepšie ako tie plasty v GHIE.
A pozor, taký fanúšik nie som. Pre mňa VW nie je všade: nej !!!!!

passat se může s tím svým interiérem někam ...... >:D >:D >:D
anonym
10. 1. 2008 19:20
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
:no: tady to je k pláči :'-(
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:21
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Myslíš tú imitáciu dreva v najvyššej výbave za milion? To áno. :'-(
11. 1. 2008 13:43
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
drž už hubu, Daniel
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 15:30
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
A nakoniec došli argumenty. Takže pri písani mám držať hubu. To je argument na kúpu Mondea? :-O :no: :no:
10. 1. 2008 20:22
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Páni, myslim že sme tu natrafili na niekoho špeciálneho... vidíte tu človeka, ktorý zasvätil svoju mladosť neustálemu zrovnávaniu a porovnávaniu, trávi hodiny štúdiou histórie automobilových značiek porovnávaním cenníkov v kombinácii rôznych výbav a čo je najdôležitejšie, zjavne pozná značnú škálu aut osobne, to znamená že mal kopec času sa s nimi zoznámiť pravdepodobne aspoň na úrovni mesačného používania. Ďalej je to človek s patričným rozhladom v oblastiach, ktoré teraz nedokážem presne pomenovať, smelé úžívanie výrazov ako "neprekonateľný imidž" ma v tom len uisťujú. Určite to bude vyspelý jedinec s pokrokovým vnímaním sveta... len ma potom prekvapuje že takýto hodnotný človek má čas celé poobedie tu sedieť a písať takéto perly... bla bla bla lacný, bla bla bla etalon, bla bla bla imidž, bla bla bla umelá napodobenina dreva, bla bla bla airbag atď...skúsim ti poradiť. Daj sa naklonovaťm, niekoľko sto kopii, bude to síce fuška ale verím že to zvládneš, zaves na seba transparent s nejakým fajným nápisom typu: "toto nekupujte, je to zbytočne lacné, robíte hlúposť, choďte tuto kúsok za roh, rovno, doprava, rovno(tieto inštrukcie sa môžu líšiť podľa miesta) a tam majú showroom VW, tam vám predajú etalón, tam budete mať o airbag viac, tam bude imitácia dreva menej umelá a dajú vám tam pol kila imitácie chrómu naviac. Ale hlavne, budete mať imidž, Nenechajte sa oklamať" Sprav to prosím, možno dostaneš sem tam cez držku ale aspoň nebudeš mať čas sem písať tekéto...veci...
neregistrovaný "Nemá cenu sem nic psát!!!!"
11. 1. 2008 17:18
Re: NECHALI STE SA OKLAMAŤ
Pěkně jsi to vystihl :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "amater z dediny"
10. 1. 2008 16:29
mainstream
nic proti GTI celkom ho akceptujem ale neodpustim si podpichnutie : GTI no kde je ten mainstream VW, zeby konecne aj cesko-slovenska pospolitost prisla na to ze europske fordy su min na tej istej urovni:)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 17:27
Re: mainstream
Si fakt ametér. Fiesta uričte nebola taká dobrá ako Polo. A to Polo je staršie.
Golf je oveľa lepšie vybavený. A Modeo s jeho umelým drevom...To hádam v milonovom auto nie. :-| :-O
neregistrovaný "Beekey"
10. 1. 2008 19:49
Re: mainstream
Tak uz chod niekam s tym milonovym autom, a to je jaka filozofia, ze si niekdo kupi millionove 'ludoveauto'??? Za million by som sa uz mohol neak poobzerat, ale tuto, ked ludia poznaju iba skodu a VW...???
neregistrovaný "__Teddy__"
11. 1. 2008 14:05
Re: mainstream
A kto ta nuti kupovat si vybavu Ghia? Ak chces techno-look, kup si Titanium(-X), alebo triezvejsi Trend. Neviem co furt vsetci maju s tym drevom. Jeden stupen vybavy, ktory im nesedi, a uz je to tragedia (aj ked su dam dalsie 3 stupne)...

Golf ze je lepsie vybaveny? Ako co? Focus? Tak to si teda vedla. Kupoval som auto pred 3 tyzdnami, a sedel som v oboch (ale nevzal ani jedno z nich)...
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 16:02
Re: mainstream
Chceš povedať, že 6 je menej než dva? ;-\
12. 1. 2008 18:26
Re: mainstream
A aké auto si teda kúpil a prečo?
10. 1. 2008 16:37
Top ten
Člověk koukne na první desítku ...a ta zůstává vcelku stabilní.Škoda byť má omezené portfolium modelů(stačí omrknout ucelenou nabídku druhého Forda)srdnatě obhajuje první místo.Jasně,je to pro ni domácí trh,kde je navíc velmi oblíbená,nicméně její nabídka mi příjde hodně malá,mě osobně v ní chybí nějaké rodinné MPV.Druhý Ford v minulém roce útočil na zákazníky nebývalými slevami,což ho dostalo na druhé místo před tradičního rivala-VW.Z francouzského tria bych vyzdvihl zejména Citroën a jeho nové modely,které dokáží zaujmout svým nadmíru povedeným designem.Korejci letí raketově nahoru.Na prvním místě je u nich pořád ještě dobrá výbava a cena,ale ta je navíc podpořena zvyšující se kvalitou jejich vozů.Toyota je pro mě pořád šedá myška,která sice nabízí(asi ;-) )nadstandardní kvalitu,ale vzhledově je dost nudná.Fiat také bojuje a má co nabídnout:GP a Linea se povedly,teď to ještě podtrhne nová pětistovka...Překvapuje mě 11.místo Opelu.V Evropě mu myslím patří v prodejích 2.místo hned za VW,ale v čechách mu pšenka asi nekvete.Marná sláva,jeho modely jako je Zafira,Corsa,Astra,byť patří ke špičce,tak jim chybí pravidelná akční nabídka.Reklamní akce taky moc k vidění nejsou a tak se propadá...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 17:51
Re: Top ten
Jo,máš pravdu,handicapy se srovnávají,situace začíná houstnout.Zákazník má opravdu hodně variant výběru,což je pozitivní,zároveň však tato situace znesnadňuje výběr.Tatam jsou doby,kdy se racionálně smýšlející člověk rozhodoval mezi třemi rivaly.Orientovat se v téhle spletité situaci může jenom opravdový znalec,naštěstí je zde dost odborníků,kteří nám mohou poskytnout fundované rady. ;-)
10. 1. 2008 18:05
Re: Top ten
Díky.Jak už to dnes bývá,je to jenom o penězích...o penězích které chceš utratit za svou novou káru. ;-)
neregistrovaný "AG"
10. 1. 2008 18:29
Re: Top ten
Chci a moc,mám to rád. :yes:
neregistrovaný "mack"
10. 1. 2008 18:28
K
Klaudius..a jinak zdravej?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "no"
10. 1. 2008 19:10
no
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "XF"
10. 1. 2008 19:11
Re: no
:no:
anonym
11. 1. 2008 11:14
Re: no
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Chirurg"
10. 1. 2008 20:12
.
Co pořád máte s tim Golfem???? Ať se ptám koho chci, tak mi každej řekne, že poslední pěknej Golf byl IV. A radši si koupim Mondeo bez imitace dřeva a ne houpačku od VW, kterou mi za rohem ukradnou a pak mi ji znova prodaj v bazaru...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "antiVW2"
11. 1. 2008 09:52
Re: .
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "A2"
11. 1. 2008 09:16
XF?
Objevil se tu jakýsi XF, ne, že by mu chybělo sebevědomí a výdrž (vzhledem ke kvantitě příspěvků), nicméně jeho názory jsou dost laciné, nerovné, vedené ve snaze o zalíbení některým zde, bez ohledu na výsledek. Je tu jistá podobnost přezdívky s FX, avšak s neporovnatelně horší kvalitou.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "antiVW2"
11. 1. 2008 09:57
Re: XF?
nech je to kto chce, je to vsetko "GTI-ho sebranka", ktora mu lezie do zadku a spolu snim onanuju nad clankom o Skode.
Traja z nich uz priznali, ze jazdia na Fabii, no a GTI tak nepriamo ;-)
Takze ich prispevky s kritikou na vsetko okrem VW/Skoda mozete povazovat za vysledok totalnej frustracie!
Avatar - T613
11. 1. 2008 11:43
Re: XF?
Pokud odvrátím svůj zrak od toho co kdo má, nechápu co je na tom mít Škodovku za frustrující? Seki, že tobě utekla nějaká holka s majitelem Škodovky. Chlape přiznej se! ;-)
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 15:28
Re: XF?
>:D >:-[] >:-[] :yes:
anonym
12. 1. 2008 01:06
Re: XF?
tak som to nemyslel. Poznam niektorych s Fabiou a su to normalni ludia. Auto niema "vypovednu hodnotu" o danom clovekovi. Je to spotrebak. No ked narazim na cloveka, ktory nadava vsetkmu (FIAT, Peugeot, Kia, Citroen, atd...atd...) tak vzdy zistim, ze z nho srsi frustracia. A vsimni si, ze typkovia AG, GTI a spol. vzdy nadavaju na vsetko (okrem koncernovych). Takze co si mam o nich mysliet?

Skodovka mi vyviedla tolko veci, ze by si neveril :'-( :'-(
Avatar - T613
12. 1. 2008 12:12
Re: XF?
A plno lidem zase ty připadáš úplně stejně, jen z druhého tábora
neregistrovaný "XF"
11. 1. 2008 15:52
DOTAZ PRE REDAKTORA
Rover sa ešte predáva?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neškodovák"
11. 1. 2008 22:39
NOVÉ OCTAVIA 1,9TDI KOMBI - UŠETŘÍTE AŽ 107.000 Kč jako JÁ !
na webu SEZNAM home page, oddíl firmy.cz, sekce AUTO-MOTO a pak hned AUTO-MOTO PRODEJCI ! a máte doma 107.000 Kč jako já za nové auto ! Nenechte se manipulovat dealery ..... >:D >:D >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neškodovák"
11. 1. 2008 22:41
NOVÉ OCTAVIA 1,9TDI KOMBI - UŠETŘÍTE AŽ 107.000 Kč jako JÁ !
na webu SEZNAM home page, oddíl firmy.cz, sekce AUTO-MOTO a pak hned AUTO-MOTO PRODEJCI první NEZÁVISLÝ IMPORTÉR ! a máte doma 107.000 Kč jako já za nové auto ! Nenechte se manipulovat dealery ..... >:D >:D >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "aulo-lover"
11. 1. 2008 22:56
NOVÉ OCTAVIA 1,9TDI KOMBI - UŠETŘÍTE AŽ 107.000 Kč jako JÁ !
na webu SEZNAM home page, oddíl firmy.cz, sekce AUTO-MOTO a pak hned AUTO-MOTO PRODEJCI první NEZÁVISLÝ IMPORTÉR ! a máte doma 107.000 Kč jako já za nové auto ! Nenechte se manipulovat dealery ..... >:D >:D >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0