Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v březnu 2010: Luxusní limuzíny se musely sklonit před sportovní Panamerou

Ani Mercedes S, ani BMW řady 7 není vítězem luxusní kategorie za březen 2010. Oběma vypálilo rybník Porsche Panamera.
Zpět na článek
23. 4. 2010 01:28
23. 4. 2010 02:07
23. 4. 2010 06:50
23. 4. 2010 07:32
23. 4. 2010 07:37
23. 4. 2010 13:25
23. 4. 2010 09:04
neregistrovaný "exctenar"
23. 4. 2010 08:01
23. 4. 2010 09:22
23. 4. 2010 09:45
23. 4. 2010 09:49
23. 4. 2010 10:49
23. 4. 2010 11:40
neregistrovaný "yaroukh"
23. 4. 2010 14:46
23. 4. 2010 08:56
23. 4. 2010 09:21
23. 4. 2010 14:42
23. 4. 2010 14:45
23. 4. 2010 16:41
23. 4. 2010 17:31
23. 4. 2010 18:45
23. 4. 2010 18:56
23. 4. 2010 22:28
23. 4. 2010 22:58
24. 4. 2010 00:46
24. 4. 2010 01:01
24. 4. 2010 08:27
23. 4. 2010 15:14
23. 4. 2010 19:02
23. 4. 2010 19:41
23. 4. 2010 19:50
23. 4. 2010 19:54
24. 4. 2010 07:02
24. 4. 2010 14:09
25. 4. 2010 19:21
23. 4. 2010 01:58
23. 4. 2010 02:09
23. 4. 2010 02:41
23. 4. 2010 06:04
23. 4. 2010 08:58
23. 4. 2010 12:44
23. 4. 2010 13:27
23. 4. 2010 14:46
23. 4. 2010 08:52
23. 4. 2010 17:28
23. 4. 2010 21:47
24. 4. 2010 02:12
24. 4. 2010 22:04
24. 4. 2010 22:18
23. 4. 2010 11:14
23. 4. 2010 11:55
23. 4. 2010 17:29
23. 4. 2010 18:23
23. 4. 2010 13:21
23. 4. 2010 14:38
23. 4. 2010 14:38
23. 4. 2010 17:29
23. 4. 2010 17:30
23. 4. 2010 17:07
23. 4. 2010 19:22
23. 4. 2010 23:25
24. 4. 2010 01:30
24. 4. 2010 14:15
23. 4. 2010 06:22
23. 4. 2010 07:38
24. 4. 2010 14:16
23. 4. 2010 09:50
neregistrovaný "Fidel666"
23. 4. 2010 10:48
23. 4. 2010 11:13
23. 4. 2010 11:30
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
23. 4. 2010 12:15
23. 4. 2010 14:59
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
23. 4. 2010 21:46
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
23. 4. 2010 15:00
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
23. 4. 2010 12:07
23. 4. 2010 12:44
neregistrovaný "branco"
23. 4. 2010 13:49
23. 4. 2010 14:49
neregistrovaný "BM power"
23. 4. 2010 14:57
23. 4. 2010 15:01
neregistrovaný "BM power"
23. 4. 2010 20:08
23. 4. 2010 18:39
23. 4. 2010 16:19
23. 4. 2010 16:37
23. 4. 2010 20:07
23. 4. 2010 13:55
23. 4. 2010 14:24
23. 4. 2010 15:36
Avatar - theolli
23. 4. 2010 01:28
Audi
s velikým odstupem až za Porsche BMW a MB? Je vidět že lidi maji rozum >:D ,kdo má "love" rovnou koupí pořádný kočár a ne parodii na luxus.
Nárust o 940% je vidět jak český podnikavce krize ve skutečnosti postihla,lidem zkrátili platy /krize musí se šetřit/ a hurá do Panamery.
Rozbalit vlákno
42
23. 4. 2010 02:07
Re: Audi
V jednoduchosti je síla. Ty jsi tady ten nejsilnější.
23. 4. 2010 07:32
Re: Audi
Čím to je, že tie Audiny v Čechách až tak nejdú? Podľa slov niektorých tunajších dokonalosť sama...
23. 4. 2010 07:37
Re: Audi
Čeká se na nový model. To je kámen úrazu. Ten kdo si teď koupí výběhový, ztratí během dvou let velmi rychle hodnotu. Stačí se pozeptat v autosalonech a hned zjistíš, že stávající A8 v doprodeji je ya cenu srovnatelnou s A6. Končící modely v této kategorii to mají těžší než v nižších třídách.
23. 4. 2010 13:25
Re: Audi
Jedine ak tak, túto triedu príliš nesledujem. Dožívajúcu generáciu môžu aj tak ešte vpohode dopredať v Číne...
neregistrovaný "exctenar"
23. 4. 2010 09:04
Re: Audi
Asi to vše putuje na východ. :-! Zde jsou lidé už nabaženi Audi,prostě malinká změna, navíc Audi si už kupují nepodnikatelé,prostě řadoví zaměstnanci z Nošovic atd.Dobrý,nebo ne? ;-) Roste nám HDP,bohatneme,tak co?Nevidím v tom žádné drama.Navíc je tohle auto podobné autu a ne jako ten jejich úděsý SUV,který jezdí po městech a asfaltkách.
23. 4. 2010 09:49
Re: Audi
>:D Slogan kvartálu... :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
23. 4. 2010 11:40
Re: Audi
:yes: zásah přímo na komoru (já bych asi byl sprostej)
Avatar - kari.laz
23. 4. 2010 08:56
Re: Audi
Tak to je zase duchalpný příspěvěk. Než začneš kydat hnůj, tak si zjisti podrobnosti. Za dveřmi je nová Audi A8 a jenom blázen by si koupil teď starou. Věřím, že stará bude v tuhle chvíli o dost lacinější, ale v tomhle segmentu se na prachy zase tak moc nehraje.
Avatar - twistedTSD
23. 4. 2010 09:21
Re: Audi
asi jsi jeste neslysel o nove a8, ze?
Avatar - d0m!n0
23. 4. 2010 14:42
Re: Audi
Nová A8 natrhne všem zadnici, uvidíš ;-) Bude mít více než Panamera ;-)
23. 4. 2010 14:45
Re: Audi
Koukám, že našemu - obecnímu blbovi - Olinovi zde vyrostl už řádný fanclub. :-!
Avatar - theolli
23. 4. 2010 16:41
Re: Audi
použij "Hate list" a nemusíš to číst,kdo tě nutí hňupe? :-!
23. 4. 2010 17:31
Re: Audi
Nepotřebuji nic selektovat. Nejsem přecitlivělý jako ty. Už jednou jsem ti psal, že jsi tu jen pro smích, tak se nad sebou zamysli - přisprostlý ubožáku. :-!
23. 4. 2010 18:45
Re: Audi
No, a ty jsi zase jenom dvojka. Vyhrát soutěž v hlouposti není jednoduché.
23. 4. 2010 18:56
Re: Audi
Já zde s myšlenkami problém nemám, tak jako ty.
Od tebe jsem tu nečetl nic, co by mělo větší váhu než suchý z nosa. :-!
Avatar - theolli
23. 4. 2010 22:28
Re: Audi
být pro smích blbcům tvého kalibru mě nechává klidným,ty,GTI, white label,Klaudius mě nemůžete rozházet,vy jste obyčejní zamyndrákovaní provokatéři.
Jo a tvoje "inteligentní" hlody nestojí ani za to suchý z nosu.
Avatar - white label
23. 4. 2010 22:58
Re: Audi
Vidím, že jsem na seznamu, doufám, že sám nemáš nějakej "tvrdej mYndrák"..., provokatére... ;-)
24. 4. 2010 00:46
Re: Audi
Já jsem taky na seznamu >:D
Avatar - white label
24. 4. 2010 01:01
Re: Audi
Vlastně ano..., ještě že ses "dobrovolně příznal"... ;-) >:-[]
24. 4. 2010 08:27
Re: Audi
Mě je úplně u zadku co tě může, nebo nemůže rozházet. Já jen upozorňoval, že jsi tu za šaška úplně pro každého, co reagovali do tvého vlákna. Jsi nic, než jen diskuzní otrapa. A to je čistě tvůj problém, nikoli můj. :-!
Avatar - peter_ko
23. 4. 2010 15:14
Re: Audi
citujem clanok - "Čtvrté je nové Audi A8 se čtyřmi vozy, aktuální generace tak vrátila tento model to měsíčních přehledů."
tak kto je tu potom hnup?????
23. 4. 2010 19:02
Re: Audi
víte, pokusím se vám to vysvětlit jako malému dítěti. sice jsem socka s pouze služební Audi A6 a rodinným kombíkem, nicméně do aut dělám. takže k věci. Audi A8 je model luxusní řady a jako takový je na objednávku. no a protože objednávka luxusního vozu má několk tisíc variací, takže každý kus je tak trošku originál, tak se na takovýto musí čekat třeba i půl roku, než-li se vyrobí... taže za půl roku se můžeme virtuálně sejít a říci si, kolik se prodalo čeho. přeji hezký den
PS: pokud je vám to stále nejasné, dejte vědět, zkusím to namalovat
Avatar - ericho33
23. 4. 2010 19:41
Re: Audi
A Panamera sa vyrába ako rožky v Tescu, však? >:D >:D >:D
23. 4. 2010 19:50
Re: Audi
Kašli na to tady strejda nám chtěl ukázat že tomu rozumí a nějak nepochopil třeba že i neluxusní auta které si nekupuješ u dealera jako skladovky se taky zadávají do výroby a taky nejsou u dealera za týden. >:D
Avatar - white label
23. 4. 2010 19:54
Re: Audi
Ne, ale zjevně ti chybí informace o tom, jak dlouho je u nás na trhu Panamera a jak "dlouho" nová A8... ;-)
Avatar - ericho33
24. 4. 2010 07:02
Re: Audi
Ja v tom rozdiel nevidím. Tak ako sa predali 4 kúsky, rovnako sa mohlo predať 20. Tie 4 boli určite zadávané do výroby a určite to neboli nejaké skladovky. Takže ak sa v decembri - januári dali zadať do výroby už nové A8 prečo sa ich neobjednalo viac? A8 si nekupuje človek čo jazdil na Škodovke, že nevie "do čoho ide". A8 je klasika a každý kto si ide A8 kúpiť, vie čo môže čakať. Panamera to je niečo úplne iné. Hlavne to je nový "druh" Porsche o ktorom nikto "nič" nevedel. Žiadna história, žiadna prax, nič... Aj napriek tomu sa u vás predalo za necelé 4 mesiace predaja v minulom roku viac ako 50 kúskov, čo je úplne fantastické číslo. ;-)
24. 4. 2010 14:09
Re: Audi
ako si dovolujes na tomto servery ohovarat koncern? Tu sa o audi vravi len v superlativoch lebo audi je to najlepsie a najrajsie auto a preto ich je tak malo lebo lebo je najdrahjsie a iba chuck norris ma na neho a par vyvolenych..
Avatar - white label
25. 4. 2010 19:21
Re: Audi
Takže specielně pro Petera10, ericha33 a jim podobné, mám tady zajímavý "testík" nové A8 ze kterého cituji:
"Tuzemský importér (Audi) řeší jeden poněkud netradiční problém – registruje na osm desítek závazných objednávek (nové A8), více než kolik továrna plánovala pro naši republiku letos uvolnit."
[odkaz]
;-)
Avatar - theolli
25. 4. 2010 19:25
Re: osm desítek nešťastlivců
>:D
Avatar - white label
25. 4. 2010 21:03
Re: osm desítek nešťastlivců
Promiň..., na tebe jsem ale úúúplně zapomněl... ;-) >:-[]

P.S. Nejde hlavně o to, jestli je to Audi, nebo Lexus. Jde o to, že tady někteří lidi budou neúnavně dokola tvrdit jak se tu něco hrozně špatně prodává, ale přitom nemají vůbec ani základní představu, jak to v praxi funguje, nemluvě o dalších potřebných informacích k podobným závěrům... :*) 8-s
Avatar - theolli
25. 4. 2010 21:21
Re: osm desítek nešťastlivců
no proto už jsem z toho byl smutný :-)
26. 4. 2010 06:41
Re: osm desítek nešťastlivců
moze byt, ved ja sa nehadam ze nebude napredavanejsie.. Aj Iphone ide na dracky a pritom je to bullshit.. To ze je nieco najpredavanejsie nepotvrdzuje jeho kvality. To ze je soctavka najpredavanejsia nesvedci o tom ze je najlepsia.. Uz samotny golf je lepsi ako soctavka a pritom nie je najpredavanejsi v cr ani sr.. Ja som reagoval na to ze akonahle tu niekto napise nieco zle na koncern uz sa tu hned zidete ty, jossalito GTI a podobne a uz davate tie vase sracky a urazate tu vsetkych naokolo za ich nazory. A8 bude nesporne dobre auto je to predsalen limuzina, dokonca co uznavam bude 4,2 TDI vyborny motor na nu, mal som moznost soferovat starsiu 4,2 a bola naozaj dobra. Len som si pozrel diskusiu a videl tie urazky a na to som reagoval... ;-)
Avatar - white label
26. 4. 2010 13:54
Re: osm desítek nešťastlivců
Já ani tady zásadně nikoho neurážím, takže když tak dej aspoň odkaz...
A řešila se tu (ne)prodejnost nové A8, nikoli její kvalita, takže nevím proč s tím teď argumentuješ...
Ale, když už, tak ohledně "kvalit" A8 je to tak, že zatím nová A8 poráží (již v několika srovnávacích testech) své dva domácí rivaly, BMW7 a S-klasu, takže špatná asi nebude.
A výsledky prodejů v ČR a SR jsou nepodstatné ve srovnání s Evropskými prodeji, kde třeba zrovna ta Octávka na Golf prakticky ani "nedohlédne"... ;-)
Avatar - white label
24. 4. 2010 14:56
Re: osm desítek nešťastlivců
Nikdo tu nezpochybňuje komerční úspěch Panamery, navíc už po prodejích Cayennu bylo jasné, že auto se dvěma páry dveří a s logem Porsche na kapotě bude relativně prodejní "trhák" už jenom z "principu", navíc to výborné auto taky je. Ale nelze srovnávat prodeje auta, které je u nás na trhu tak dlouho jako Panamera, s ještě horkou novinkou na našem trhu, jako je nová A8.
Podle toho co píšeš pochybuju o tom, že sis někdy kupoval nové auto v podobné ceně. Opravdu si myslíš, že je jen v ČR tolik vážných a solventních zájemců, kteří si kupují auto v této ceně na slepo, jen podle "obrázků" na internetu?
Pokud chceš mít takové auto mezi prvními (až po prvních importérských kusech) spolu s předváděčkama konkrétních dealerů musíš se nejen obejít bez možnosti vidět auto naživo a svézt se s ním, ale objednávat jej pouze s černobílým, nakopírovaným ceníkem a kódy...Na vzorky všech laků, potahových materiálů a detailní fotky příplatkové výbavy můžeš v době předobjednávání také zapomenout... A to nemluvím o faktu, že z úplně prvních kusů má dost lidí obavu z nevychytanosti výrobního procesu...
Já osobně bych u takového auta rozhodně raději pár něsíců počkal a dal přednost praktickémé jízdě s ním a následnému porovnání s konkurencí a rozhodl bych se až na základě tohoto porovnání.
Je lepší mít auto, které mi za jeho cenu vyhovuje nejlépe, než jen to, které má na kapotě co možná "nejzajíměvjší" logo...
Avatar - peter_ko
23. 4. 2010 19:50
Re: osm desítek nešťastlivců
aha a tento prispevok bol o com??? ten moj bol pre borcov co este stale cakaju na novu A8...
Avatar - Falco
23. 4. 2010 01:58
Panamera
Je to až úsměvné, když si vzpomenu na diskuze plné prognóz, jak nový Lexus LS zadupe německou elitu do země.

Naopak, teď už je to pět na jednoho :-)
Rozbalit vlákno
36
23. 4. 2010 02:09
Re: Panamera
Tak to jsou jen výkřiky synáčků otců, co si v penzi udělali radost z baterek. MazdaGe by ti o tom mohl vyprávět až do října... ;-)
Avatar - theolli
23. 4. 2010 02:41
Re: Panamera
No kdyby jsi se koukl na trh USA zjistil by jsi že tam Japonci docela kralují a jedinej kdo je na tom bídně je VW-Audi,tam se nespokojí s VW,kamarádka co žije v Torontu si hned po přestěhování pořídila A8 ale za půl roku ji dala pryč s tím že Audi není dostatečně "IN" a pořídila ACURU,inu jiný kraj jiný mrav. Myslím že ten Lexus nemá zapotřebí zblblým Čecháčkům lést do ***ky.
[odkaz]
[odkaz]
Tam nejsou nejprodávanější Golf,Passat,Mondeo ale Toyoty,Hondy,Nissan tam hold umí kvalitu ocenit. [odkaz]
Avatar - Amerika
23. 4. 2010 06:04
Re: Panamera
V Americe maj nádherný auta. Velký sedany, které se naklánějí ze strany na stranu a plavou jako kočár... To se u nás stát nemůže. Nevím proč, ale Americké limuzíny nebo spíš limuzíny prodávané v Americe jsou pro mě spíše ty Luxusní kočáry než tady... Porsche Panamera je spíše sportovní dle mého názoru... A nemůžu si pomoct, ale Panamera je vyloženě škaredá... Nechci se nikomu trefit do vkusu to ne, ale myslím, že třeba toký M-B S nebo Jag XJ jsou daleko hezčí auta...
Avatar - hattori_hanzo
23. 4. 2010 08:48
Re: Panamera
Vážený pane.Z důvodů Všem inteligentním jedincům zde distkutujícím známým,Vám musím říct že jste trotl.
Avatar - white label
23. 4. 2010 09:50
Re: Panamera
Zcela vyjímečně musím souhlasit i s podobně silnějším výrazem...

:-!
23. 4. 2010 13:27
Re: Panamera
..a uvidí inteligentného človeka. Aby videl trotla, musel by si mu poslať svoju fotku, to je isté.
Avatar - jazva
23. 4. 2010 08:52
Re: Panamera
Tak sadni na vlak a presťahuj sa tam, keď sme tu všetci blbý... >:-[]
Avatar - Loptos
23. 4. 2010 17:28
Re: Panamera
Ty sadni na vlak a vrat sa na zakladku >:D
Avatar - Loptos
24. 4. 2010 02:12
Re: Panamera
Ubohy si ty, ked nevidis ze napisal blbYYYYYYY
24. 4. 2010 22:04
Re: Panamera
A prečo máš s tým problém? Bolí ťa to tvrdé y?
Avatar - Loptos
24. 4. 2010 22:18
Re: Panamera
Nevidim dovod tohoto natahovania
23. 4. 2010 11:14
Re: Panamera
ty musis taky vedet, ze nemecke auta jsou v usa podstatne drazsi jak japonske. Sklasse 600 stoji skoro jednou tolik co lexus ls 600h. Staci se ale podivat na americke prominenty a skutecne milionare. Vsichni jezdi v evropskych nebo americkych autech. Tom Cruise - mercedes, b.spearce ma audi q7, mercedes, b.gates jezdi v porsche, b.pitt mercedes, madonna -bmw atd...
Lexus v usa neni brany jako premiova znacka uz jen jeho cenova politika dovoluje si ho koupit beznemu americanovi
23. 4. 2010 11:55
Re: Panamera
Obama ma Cadillac, tak hoď zpátečku :-)
Avatar - Loptos
23. 4. 2010 17:29
Re: Panamera
Vobec si to nepochopil... bohuzial Samuel ma pravdu
23. 4. 2010 18:23
Re: Panamera
Story o běžném američanovi v Lexu si nechte povídat od babičky před spaním...
23. 4. 2010 13:21
Re: Panamera
Lexus LS600h 108.800,- USD, MB 600 149.700,- USD. Kde vidíš tu cenu jednou tolik?
Avatar - Pekelná Micinka
23. 4. 2010 14:15
Re: Panamera
Ono to bude tím, že Němci Pearl Harbor nenapadli... ;-)
Avatar - Plautus
23. 4. 2010 14:38
Re: Panamera
Tuná to naberá úplne iný význam >:D ako dole, kde som na to reagoval ;-) Z pohľadu predajov japánov v us je to však paradoxné, žejo?
Avatar - Loptos
23. 4. 2010 17:30
Re: Panamera
len zas ber na vedomie ze ked chces svoje "vlastne" Sko tak das dvojnasobok
Avatar - nielblack
23. 4. 2010 17:07
Re: Panamera
Jde videt, ze jedine co znas je precist si nejaky bulvarni platek a podle toho uz vis, ze vsichni prominenti jezdi v evropskych autech ...
Pokud by si zil v USA tak bys takove hovadiny nikdy nenapsal. Lexus , Infinity a Acura jsou tu povazovany na stejne urovni jako BMW nebo MB. Audi je na tom hure, neni bran az tak jako luxusni znacka. A jen tak pro zajimavost Volkswagenu je tu je bran jako auto pro socialne slabsi proste lidovy vuz. Kupuji si ho nejcasteji studenti jako prvni auto nebo duchodci. Doporucuji tu pobyt par let a pak teprve psat moudra o tom co je a co neni luxusni s USA.
23. 4. 2010 19:22
Re: Panamera
Hurááá konečně jim to někdo napsal jak to ve státech opravdu je. :yes:
Avatar - white label
23. 4. 2010 19:52
Re: Panamera
Někdo, kdo má patent na rozum, jediný z nás tam byl a má tam rodinu a vůbec všechno... :*) 8-s ;-)

Mám rodinu v Kanadě i USA a podle toho co tu napsal ten samozvaný odborník na zámoří mi vlastně celý život lhali... >:-[]
Nový Golf je má podle něj mořem cenu pro socky a nové "Corolly" mají ceny jen pro střední a vyšší vrstvy... >:D
23. 4. 2010 23:25
Re: Panamera
A tu corollu jsi našel v jeho příspěvku kde? Ale je pravda že lexus, infinity a acuru opravdu amíci staví na úroveň evropské premiovky. Jenže amíci mají taky k autum trošku jiný vztah než Češi a to je fakt.
Avatar - white label
23. 4. 2010 23:53
Re: Panamera
Corollu nikde, ale když podle něj VW kupují ve státech jen "socky", pak musí být Corolly a spol. pro vyšší vrstvy... :-)
O Lexus a Infinity mi vůbec nešlo...

(Mám např. rodinu v Kanadě, emigrovali za komančů, lítají sem skoro každý rok. Jemu se moc líbí A6ka a jí zase odjakživa Golf. Přesto mají stále nějaké dva "japonce" vyrobené u nich za mořem. Sice je po třech až pěti letech mění vždy za nové, ale podle nich jsou splátky nejen na A6, ale i na Golfa podstatně vyšší, než na to, s čím (hlavně s finančních důvodů) jezdí oni... Když jsem jim říkal, že u nás je např. Golf cenově prakticky srovnatelný s Corollou, Civicem apod., tak se tomu dost divili... Takže příště jim řeknu, že VW je za mořem jen pro socky..., mimochodem Golf GTI je zrovna v Kanadě auto roku, takže tamní socky z toho budou mít určitě radost) ;-)
Avatar - nielblack
24. 4. 2010 01:30
Re: Panamera
Pokud jsem se nekoho necim dotkl tak se omlouvam a samozrejmne nemam patent na rozum, od toho jsou tu jini. Ja psal ale o VW jako celku a pokud by si tu byl vedel bys, ze Golf se tu skoro neprodava narozdil od Jetty. Na urovni Jetty je tu samozrejme i ta Corolla, Civic, Focus nebo Forte od Kie. Problem VW ale je ten, ze tu ma spatnou povest s kvalitou. Navic pri cenach nahradnich dilu od VW, ktere jsou podstatne drazsi nez u japonske nebo americke konkurence se neni cemu divit ,ze okolo 70 % kupujicich noveho VW jde priste nekam jinam a nevraci se. VW rozjel posledni roky masivni reklamni kampan, ale zatim to na ulicich neni videt. To jen na vysvetlenou. Ja ziji na Floride a je pravda, ze i mezi staty v USA je velky rozdil, takze pro nekoho v chudsich statech muze byt i VW povazovan za neco vic nez ve skutecnosti je ;-)
Avatar - white label
24. 4. 2010 15:43
Re: Panamera
Neboj nikoho ses nedotkl, zase si tak nefandi, to bys na ten patent na rozum musel mít papíry... ;-)
Já snad někde psal, že ve státech jezdí víc Golfů než Jett?
Že se mojí tetě líbí zrovna Golf a ne Jetta je jiná věc, možná je to tím, že ona pochází z Evropy. A to auto roku je v Kanadě taky Golf (GTI) a ne Jetta, takže to, že podle tebe nevím jaké karoserii dávají Amíci přednost je čistě tvá konstrukce...
Jinak mi dáváš za pravdu, že "podmínky" pro nákup a provoz VW jsou tam nákladnější než u "japonců", navíc vyrobených tam. Jen si nenapsal, kde např. ty "socky" berou prachy na ty podstatně dražší náhradní díly na VW. :-)
Japonská auta mají, nebo spíš měla, obecně pověst spolehlivosti, nikoli však celkové kvality (ve srovnání s německou produkcí), to je mnohem širší pojem...
Pověst celkové kvality mají třeba. (dlouhodoběji) japonské motocykly, což se také odráží v porovnání podílu prodeje v Evropě u japonských motocyklů a japonských aut..., podobně jako při porovnání dnešní dostupné techniky v běžné produkci...
24. 4. 2010 14:15
Re: Panamera
zil som v statoch 3 roky, konkretne v bostone, presiel som cely vychod statov a musim potvrdit ze mas pravdu. AMici sa naucili ze japonec je kvalita a sami ho kupuju jak tepe rozky. VW- student's car..
23. 4. 2010 15:04
Re: Panamera
Až bude u nás stát camry co v usa,tzn.jako auris v základu,tak to možná někdo koupí.A F series netřeba komentovat,kdo někdy v usa byl,ví proč je to nejprodávanější kára.Takže jedinej zblblej jsi tu zatím ty...
Avatar - KANKUNEN
23. 4. 2010 06:22
Porsche
To je neskutečný úspěch.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
23. 4. 2010 07:38
Panamera
sa mi zacina pacit cim dalej tym viac

Kto nechce klasiku ako MB, BMW a Audi tak v tejto triede uz toho na vyber moc nema a tak Panamera je skvelou volbou a zaroven ma snad najlepsi image :yes:

Dizajn je subjektivna vec ale musim povedat ze cim sa na to auto viacej pozeram a videl som ho u nas v Kosiciach aj nazivo dvakrat ;-) tak vyzera skutocne majestatne a elegantne. Myslim ze to mzoe byt este prekvapko tohto roka co sa tyka predajnosti aut v tejto triede.

Panamera sa skratka vydarila ako kazde Porsche :yes:
Rozbalit vlákno
1
24. 4. 2010 14:16
Re: Panamera
to mas pravdu lenze panamera bude za chvilu tak obycajne auto a okukane ako cayene.. Ked prisiel na trh tak z neho boli vsetci mimo len teraz ich jazdi celkom dost.. podobne to bude asi aj u panamery.. Co je skoda lebo je to skvost..
23. 4. 2010 07:51
psal jsem kdysi k podobne tabulce
psal jsem kdysi k podobne tabulce, ze Panamera jednou bude okupovat prostredni stupen na bedne i v CR, a voala :-) kdo videl pochopi, kdo mel moznost usadit sve pozadi do sesli Panamery pochopi, a kdo mel moznost to i dyrigovat na silnici, tak tomu uprimne zavidim :-)
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Fidel666"
23. 4. 2010 09:50
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
Panamera na silnici super, ale nevím kolik toho má ještě společného se značkou Porsche. Prostě mi k ním nesedí ta limuzina ;-)
Avatar - kari.laz
23. 4. 2010 10:06
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
Pořád lepší sportovní limuzína, než SUV
23. 4. 2010 10:45
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
Společného samozřejmě nemá vůbec nic až na drobnosti typu vývoje, implementace technologií, výroby, prodeje a samotného servisu...a samozřejmě přístupu k zákazníkům.

Když odečteme tyto podružné aspekty, tak je to vlastně nýmand auto ;-)
Avatar - Dinar
23. 4. 2010 10:59
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
Jedni kričí, dyť je to furt to samý, padesát let (911), žádný pokrok, pořád to samé dokola, to Porsche jde pěkně do ...
Druzí přikyvují, jo, jde to do kopru, esůvéčko, sedan, dyť jediné porsche je 911.
Tak si vyber.

P.S. Hodnocení je otázkou zkušenosti, od skutečných majitelů 911tek se žádné stesky na existenci panamery nekonají, tihle lidé se většinou panamerou svezli a nemají s její genetikou problém, tohle auto jako porsche jezdí. A to, že jim umí přinést navíc vlastnosti jiné, takové, které od puristického kupé čekat nelze, berou jako bonus, viz. čísla objednávek; jsou nečekaně vysoká, celosvětově. ;-) :yes:
23. 4. 2010 12:33
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
do Ska, 7ky, A8ky, LSka, a Phaetonu bych si proste radsi sednul dozadu a pokynul "Žán, jedema tam a tam", ale do Panamery bych se hrnul dopredu za volant a Žán by dostal vypoved, to auto ma proste koule :-!
23. 4. 2010 13:36
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
Divas se moc na filmy.

Osobni sofer ma pokyny ci rozpis vetsinou od PA na nekolik dnu predem, ktera sestavuje plan schuzek, jednani, ...etc. Takze CEO vetsinou ani nekomunikuje s soferem, jelikoz to nema zapotrepi se bavit se zamestnancem krome vyjimek.

Moc se divas na filmy typu "Driving Miss Daisy" z roku 1989
23. 4. 2010 14:39
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
>:D >:D >:D
23. 4. 2010 14:48
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
Kolik takových ředitelů, co mají osobního šoféra a nemluví s ním znáš? Já ani jednoho. Ty co znám, si všichni řídí své auto sami ať už jde o Sklády, sedmičky či Á osmy. ;-)
23. 4. 2010 15:57
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
No vzhledem k tomu, ze neziju v CR a tri roky jsem pracoval v minulosti za mlada jako "Butler" pro www.fandc.co.uk tak jich znam dost, jelikoz jsem jim slouzil... v plnem slova smyslu.

Samosebou vice znam jejich sejich PA nez CEO osobne, pokud jsem nebyl pozadan pracovat v jejich soukromych residenci na vanoce coz neni zadna vyhra v loterii pokud jsi mel sve vlastni plany.

Lide co "potrebuji osobniho sofera" vetsinou nemuzou si dovolit ztracet svuj cas v pracovni dobe rizenim auta, jelikoz jejich cas je vzacny a planovany hodne dopredu...

Ja vim, takovy normalni CR reditel ma kolik? 3-5 milionu rocne ...

Tady se bavime a lidech co vedou firmy typu CEZ co do velikosti a financema...
Lide co jednou do mesice musi pozvat novinare a ucinit tiskovou zpravu o stavu financi...
23. 4. 2010 17:35
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
Firma jako je CEZ je v ČR jen jedna. Tady opravdu moc papalášů co si neuřídí své auto moc není.
23. 4. 2010 17:52
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
asi kazdej politik (fuj to je sproste slovo, a melo by se filtrovat), ti ale po Panamere asi pokukovat nebudou, nastesti :-)
23. 4. 2010 17:56
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
Aby ses nedivil. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
24. 4. 2010 00:08
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
Dnes má svátek Jiří. >:-[]
23. 4. 2010 18:24
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
No to uvidime, az zase hejtmani si zacnou kupovat kocary za statni prachy :-!
23. 4. 2010 16:09
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
nadsazka cece nadsazka ;-)
23. 4. 2010 19:12
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
v zásadě s tebou souhlasím, ale...
bavíme se o novém vozidle...
myslím že z pozice člověka, který si to může dovolit ( já to bohužel nejsem-přiznávám, ale nezávidím ) je Ferrari, Lambo nebo Porsche prostě sporťák, na cestování za businessem mají limuzínu a na rodinný výlet velké luxusní SUV. a tady je ten problém. neumím si totiž představit, že takový člověk bude mít 911, Panameru a Cayenna.. to se prostě nehodí, takže tady bude mít Panamera asi problém.
23. 4. 2010 23:29
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
A proč se to nehodí? Sám píšeš že do těchto kruhu nepatříš já ostatně taky ne takže my plebejci víme prd co je v těchto kruzích nobl. ;-)
24. 4. 2010 16:42
Re: psal jsem kdysi k podobne tabulce
Tady mito presen pripada jak z romanu;

Obycejni lide se zabyvaji "potencialnimi problemy bohatych" a bohati budou zase mit svuj vlastni nazor cim se zabyvaji obycejni lide a kazdy bude uplne mimo misu... samosebou pocitam mezi i sebe

>:D
23. 4. 2010 10:48
Realita
Tahle třída je opravdu moc a moc pěkná. Takovej eskovej medvěd by se mi líbil...
Ale teď zpátky do reality, skočit do fiatu panda, vzít batoh do školy a učit se ať si třeba někdy toho medvěda koupím :-)
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2010 11:13
Image
Tu je vidiet sila image znacky Porsche. Proste ho maju za nieco viac ako BMW ci MB, aj ked ani designom, ani cenou to neni v pripade Panamery opodstatnene. To auto designovo je iba predlzena 911ka a k tomu este ani nie uplne dobre zvladnuta... Ti s vkusom si kupili luxusne sedany inych znacek, a k tomu este jedno Porsche a nie porscheidny paskvil... >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
23. 4. 2010 11:30
Unique, hm..
Nejde mi do hlavy, ako je možné, že Panamera sa takto predáva a pritom... čo Quattroporte? A kde sú Jaguary? Chcelo by to trochu vzdelať národ ;-) Konieckoncov, prečo by som si mal kupovať rovnaké eS-ko, ako má môj sused, strýko a kolega? Nevkráda sa nám takto do luxusného segmentu úplne rovnaká uniformita ako na opačnej strane spektra? Bežní ľudia majú Fabie, Octavie... Bohatí ľudia zas eSká, 5ky, A8... ;-) Jeden by si myslel, že tak drahé autá si ľudia kupujú kôli pocitu výnimočnosti. Ale akáže výnimočnosť? ;-)
Rozbalit vlákno
8
23. 4. 2010 12:00
Re: Unique, hm..
Q-Porte je myslím třída o něčem jiném. Někde v tabulkách bylo číslo kolem desítky prodaných Maserati a předpokládám, že to nebylo jen Coupe. XJ se teprve začíná prodávat.
Avatar - Dinar
23. 4. 2010 12:15
Re: Unique, hm..
Vzdělat národ? Proč vzdělávat, rovnou jim nakázat, co si mají kupovat. Probůh, to jsou zas perly, a jasně, s panamerou bude uniformita zaručena. >:D
Jinak, než začnete blábolit o národu, zjistěte si prodejní čísla panamery jinde; je totiž úspěšná prakticky všude, takže převychovat by asi potřebovali nejen u nás. ;-)
23. 4. 2010 14:42
Re: Unique, hm..
Radšej si mu mal rovno napísať, čo si o ňom myslíš, to by snáď aj pochopil... ;-)
23. 4. 2010 14:49
Re: Unique, hm..
Na černou práci tu jsou jiní. ;-) >:-[]
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
23. 4. 2010 14:59
Re: Unique, hm..
Ktorí? Som zvedavý, kedy dostanem prvú "po papuli" :-)
23. 4. 2010 17:38
Re: Unique, hm..
Dočkej času. ;-)
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
23. 4. 2010 21:46
Re: Unique, hm..
:-) >:D
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
23. 4. 2010 15:00
Re: Unique, hm..
S Panamerou nemám najmenší problém :-)
Avatar - ryman
23. 4. 2010 12:07
Paradoxní
že to na té naší malé republice nejde poznat, že máme tolik boháčů :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "branco"
23. 4. 2010 12:44
tu ide o niečo iné
...ide o to zvýšiť predaj nového modelu Panamera, zatlačit do úzadia konkurentov od Jaguaru a Maserati, pretože tento server je pronemecky orientovaný,...také jednoduché...keď by som si mal kupiť Porsche Panamera tak jedine Quatroporte ;-) alebo Mase granturismo
Rozbalit vlákno
16
23. 4. 2010 13:03
Re: tu ide o niečo iné
No, tak snad mi tohle Klaudius přeloží...
Avatar - T613
23. 4. 2010 13:09
Re: tu ide o niečo iné
básník asi tím chtěl, že se Panamera neprodává a je to jen propagana úplatného auto.cz, a jediné pravé Porsche Panamera je Quattroporte..

na to si zvykneš, na jiném serveru jeden slovák všechny přesvědčuje, že Velkomoravská říše je jen čehunská propaganda, že nic takového nebylo, a byla jen Velkoslovenská říše. Nebo tak nějak ..
23. 4. 2010 13:47
Re: tu ide o niečo iné
Nevzrušuj sa, to je len výkrik raneného mláďaťa...
23. 4. 2010 13:56
Re: tu ide o niečo iné
Malý poranený vtáčik?
23. 4. 2010 14:33
Re: tu ide o niečo iné
Robíš kurz slovenčiny? >:-[]
23. 4. 2010 17:38
Re: tu ide o niečo iné
A jde mu to? :-)
23. 4. 2010 19:58
Re: tu ide o niečo iné
Tú vetu napísal dobre, ale keby to mal nahlas povedať, na pol ucha zistím, že je Čech. ;-)
23. 4. 2010 20:27
Re: tu ide o niečo iné
Nič by si nepoznal. Stačí noc so slovenskou blondínkou a ráno to zo mňa padá, ako z Chudíka! ;-)
23. 4. 2010 20:54
Re: tu ide o niečo iné
Myslím, že aj u Chudíka pozorný Čech spozoruje tu a tam slovenský prízvuk. A čo s týka slovenčiny, fandíš si, ak nie si na Slovensku aspoň 20 rokov, nemáš šancu, možno ani po tých 20 rokoch nie.
Avatar - white label
23. 4. 2010 21:36
Re: tu ide o niečo iné
To byl jen překlep, nemělo tam být "ako z Chudíka", ale "ako z Chudáka"... ;-) >:-[]
23. 4. 2010 21:50
Re: tu ide o niečo iné
Mimochodom, veta "Nič by si nepoznal" je typicky českej stavby, ak už, Slovák by napísal "Nič by si nespoznal." alebo "Nič by si nezbadal."... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
24. 4. 2010 00:10
Re: tu ide o niečo iné
Já tedy spíš pozoruji jiné sloveso, než stavbu. >:D
24. 4. 2010 22:07
Re: tu ide o niečo iné
Veď o to ide, Slovák by to sloveso v tejto vete a v tomto význame nepoužil, aj keď je to aj slovenské slovo. Čiže sloveso je síce slovenské, ale použité v českom štýle. >:D ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
25. 4. 2010 20:35
Re: tu ide o niečo iné
A jak bylo správně?
Avatar - white label
25. 4. 2010 21:05
Re: tu ide o niečo iné
nespoznal/nezbadal...
Avatar - Pekelná Micinka
23. 4. 2010 14:17
Re: tu ide o niečo iné
Tento server je hlavně proti blbcům...
Avatar - kari.laz
23. 4. 2010 13:13
80 objednávek na A8
Ted jsem objevil na jedné stránce tuto informaci:

Tuzemský importér řeší jeden poněkud netradiční problém – registruje na osm desítek závazných objednávek, více než kolik továrna plánovala pro naši republiku letos uvolnit.

To docela vysvětluje, proč se prodali letos jen 4 A8 součastné (staré) generace. To číslo zní skoro neuvěřitelně.
Rozbalit vlákno
23
23. 4. 2010 13:50
Re: 80 objednávek na A8
Takže z toho vyplýva, že chyba nie je na strane zákazníkov.
Alebo naopak je to chyba na strane zákazníkov, lebo sú takí blbí-čo ani výrobca nepredpokladal, že objednávajú starý model, aj keď sa už čaká na nový.
23. 4. 2010 14:01
Re: 80 objednávek na A8
Hele ty si taky mláďa? Asi maj ty objednávky na nový model, ne?
Avatar - Plautus
23. 4. 2010 14:19
Re: 80 objednávek na A8
A kde napísal, že zákazníci objednávajú starý model?
Tak ako sa spomína vyššie vo vlákne, čaká sa na nový model a tých 80 objednávok je na novinku a nie na starinku.
23. 4. 2010 14:35
Re: 80 objednávek na A8
Chlapci, (aj Navtech), síce som občas nevedomý (kto vie všetko?), ale blbý nie som. Človek nahodí udičku a vy zhltnete návnadu aj s navijakom. Čakal by som to od kdekoho, od vás zrovna nie.
Avatar - Plautus
23. 4. 2010 14:40
Re: 80 objednávek na A8
Mne to rozhodne pripadá, že si hodil udičku hlavne sám na seba ;-)
23. 4. 2010 20:04
Re: 80 objednávek na A8
Keď vezmeš slovo po slove prvý príspevok tohto vlákna, dá sa to vyložiť tak aj onak. ;-) Pocit môžeš mať hocijaký, a mysli si tiež čo chceš, máme demokraciu. :-)
23. 4. 2010 14:43
Re: 80 objednávek na A8
Jen nekecej! >:D Jsi průhlednej, jak celofán na salát rumcajs!

Len neklam! >:D Si priehľadný, ako celofán na šalát rumcajs!
Avatar - Pekelná Micinka
23. 4. 2010 16:20
Re: 80 objednávek na A8
>:-[] >:-[] Ještě víc uživatelů ze Slovenska a z Polska. To jsou ty jazyky, cos mrskal za mlada, jak se najednou hodí. Jak se zdá, na dottorovi slova vždy dojde. >:-[]
23. 4. 2010 20:30
Re: 80 objednávek na A8
Od kiedy to śmierdzący salami Sałatka z kranu i majonez jest pisane przez duże "R"?
23. 4. 2010 21:50
Re: 80 objednávek na A8
Google translator jak vyšitý... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
24. 4. 2010 00:20
Re: 80 objednávek na A8
No něco přečtu, ale význam bych dohromady nedal.
23. 4. 2010 20:00
Re: 80 objednávek na A8
Rumcajs je s veľkým "R" a my Slováci sme si Rumcajsa premenovali, staršie vydania sa volali Rumpeľ, Cijášik, Manka... ;-)
23. 4. 2010 20:30
Re: 80 objednávek na A8
Od kedy sa nejaký smradľavý šalát z točenej salámy a majonézy píše s veľkým "R"?? ;-)
23. 4. 2010 20:59
Re: 80 objednávek na A8
"Odkedy" sa po slovensky píše spolu. Výraz "točená saláma" je na Slovensku zriedkavý, buď sa používa slovo "točená", čo je iným slovom kabanos, alebo "saláma", čo je niečo celkom iné.
Meno alebo názov sa odjakživa píše so začiatočným prvým písmenom, ale to snáď aj v Češtine, nie? Asi by to chcelo zopakovať si nejaký ročník základnej školy, kamoš...
Nesnaž sa, v slovenčine nepoznám brata! >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
24. 4. 2010 00:15
Re: 80 objednávek na A8
Těžký je ten váš jazyk... Jen co je pravda, že se: "Meno alebo názov sa odjakživa píše so začiatočným prvým písmenom..." by mě ani ve snu nenapadlo. Že je začáteční první písmeno, a ne až třetí, to jsem netušil. U nás píšeme začáteční písmeno velké, bez ohledu na to jestli je první. >:-[]
24. 4. 2010 22:11
Re: 80 objednávek na A8
Hehe ;-). Každý prvák vie, že začiatočné písmeno je veľké. Prvé písmeno nie je veľké ak nie je začiatočné. ;-)
Pokračuj v konverzácii, toto jalové filozofovanie ma začína celkom baviť. >:D
Avatar - white label
24. 4. 2010 22:34
Re: 80 objednávek na A8
A v akom prípade nie je prvé písmeno konkrétneho slova aj jeho začiatočné? ;-)
Avatar - peter_ko
23. 4. 2010 15:24
Re: 80 objednávek na A8
citujem clanok - "Čtvrté je nové Audi A8 se čtyřmi vozy, aktuální generace tak vrátila tento model to měsíčních přehledů."
tak kto je tu potom hnup?????
Avatar - kari.laz
23. 4. 2010 15:50
Re: 80 objednávek na A8
Aktuální generace není nová generace.
Avatar - peter_ko
23. 4. 2010 18:41
Re: 80 objednávek na A8
este raz - "Čtvrté je nové Audi A8 se čtyřmi vozy..." a v CR maju v ponuke 21 kusov novej aktualnej A8 ihned k odberu...
23. 4. 2010 19:19
Re: 80 objednávek na A8
bože... tohle auto se kupuje ušité na míru... předváděčka musí jít cenově hodně dolů, aby ji koupila úplně jiná třída lidí, novou A8 si prostě postavíš jak stavebnici a čekáš a čekáš a pak jezdíš...
Avatar - white label
23. 4. 2010 19:44
Re: 80 objednávek na A8
Bože ty si "odborník". To jsou prodeje za březen, kdy čekal na nové A8 i samotný imort a ještě teď čeká dost dealerů až jim do konce dubna přijdou jejich vlastní předváděčky...
První měsíc kdy u nás začnou "regulérní" prodeje nové A8, bude až květen. Ale lidi, kteří se chtějí nejdřív svézt předváděčkou u dealera, si ojednají auto až někdy teď, tedy nejdřív koncem května... ;-)
Opravdu bych rád viděl kolik chytráků-kritiků tady tou novou A8 jelo, nebo ji aspoň naživo vidělo a sedělo v ní... 8-s :*) >:-[]
Avatar - peter_ko
23. 4. 2010 20:02
Re: 80 objednávek na A8
Bože však trochu spomal ked citas... bolo tu vela ohlasov na to ze sa este stale predava stara generacia a na novu sa este caka. Je samozrejme ze predaj sa rozbehne az neskor, mne je len trocha divne, ze uz teraz je v ponuke 21 aut (s predvadzacimi 27), pricom pre cesky trh sa neratalo ani s 80 na cely rok...
Avatar - Ji/Ri
23. 4. 2010 13:14
Jednoduchá odpověď
....byť A8, Lex, 7ka, Sko jsou přenádherné a velmi luxusní vozy, Panamera je jiná.....a její jízdní vlastnosti - stačí se projet, srovnat....nesrovnatelné....Porsche se nezapře. Pro mě je sice taky jediné pravé Porsche 911, ale díky Caye, Cay a Panam....je tu 911 dále. Porsche je dokonalé. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
23. 4. 2010 14:52
Re: Jednoduchá odpověď
Ty s tou devětsetjedenáctkou nedáš pokoj co? Sis to musel strčit i na espézetku. :-)
Avatar - Ji/Ri
23. 4. 2010 17:02
Re: Jednoduchá odpověď
Nn, ještě ne, ale už je objednaná.... :-) ta spz myslím. 997s už lítá ;-)
23. 4. 2010 13:49
Gratulace
Jedna vec je jasna - srovnavat S Class a BMW7, A8 ci Lexus LS nebo jaguar XJ s Panamerou... je trochu nespravedlive.

Panamera tezko bude klasicka sluzebni limuzina u bank, velkych firem, 5*** Hotelu ci prevazet politiky ci jako pracant ve velkych metropoli... protoze, proste a zkratka tam neni tolik mista jako u klasickych sedanu s 5+ metry.

Je to spickove auto pro soukromou klientelu...
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "BM power"
23. 4. 2010 14:49
Re: Gratulace
konkurent pre Panameru je tu [odkaz] :-!
23. 4. 2010 14:57
Re: Gratulace
Ještě, že si tu blbost vymazal a pokud tohle budou opravdu dělat, jako že to snad stáhli, tak spíš konkurent pro CLS. Já bych tohle bávo snad ojel před nastoupenou rodinou.
neregistrovaný "BM power"
23. 4. 2010 15:01
Re: Gratulace
vedel som že sa to bude potom dlho rozoberať tak som to radšej upravil ;-) ale krajšie jak panamera to určite je >:-[]
23. 4. 2010 16:09
Re: Gratulace
To jo concepty jsou vzdy hezci! CONCEPTY
23. 4. 2010 20:08
Re: Gratulace
Nepíše sa česky "koncepty" tak ako po slovensky? Viď kapitola o prebratých cudzích výrazoch... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
24. 4. 2010 00:17
Re: Gratulace
To je japonsky... ;-) >:D
24. 4. 2010 16:58
Re: Gratulace
Mochiro. Atetemite!
Avatar - Pekelná Micinka
25. 4. 2010 20:39
Re: Gratulace
To je japonsky "pekelná micinka"?
24. 4. 2010 16:51
Re: Gratulace
Jiste, mas pravdu!
Avatar - Pekelná Micinka
23. 4. 2010 15:58
Re: Gratulace
Já bych tě u toho natočil a za utržený peníze bych si to koupil. Ale vážně, je to moc pěkný a pokud ne v téhle verzi, tak přední i zadní část by mohl být dobrý i pro novou 6er, která vizuálně tak trochu hodně zastarala.
23. 4. 2010 18:39
Re: BMW 6
...a víme jak bude vypadat. Nejde ani tak o kupé, které se představí buď letos na konci roku, nebo za´čátkem příštího, ale o jeho čtyřdveřovou verzi namířenou proti CLS a A7
23. 4. 2010 14:54
Re: BMW 6
Taky proto se ta tabulka jmenuje luxusní třída a ne chauffeur limousines.
23. 4. 2010 16:19
Re: BMW 6
V clanku neni sebemensi zminka a autech se soferem! Tak zpet a precti si clanek znova prosim pekne!

Porad jsi jeste nepochopil, ze zminene auta jsou vice mene 5+ potencialni "pracovni kone" na vozeni PPVIP - politiku, prominentu a VIP.
zasedani ekonomickych summitu... hostu u Olympijskych her a dalsich velkych akcii...

Mimochodem uz jsi sedel v Panamere a porovnal velikost s S class? Hadej trikrat, ja ano!
23. 4. 2010 16:33
Re: BMW 6
No v panameře nás neseděla asi většina,ale to je od věci.Já se taky neprsim že sem porovnával T.avalon a LEX LS.Postěžoval sis,že ta tabulka není úplně košer,já reagoval.Pořád nevidím kde je problém:počet seslí vidí každej a rozměry jsou na webu dovozce,potažmo v testech.
23. 4. 2010 17:03
Re: BMW 6
sesle,židle ,křeslo,sedačka neboli místo
23. 4. 2010 20:07
Re: BMW 6
Ak budú celosvetové predaje úmerné českému záujmu, bude musieť Porsche vymyslieť hodne extra verzií, aby sa Panamera nestala tuctovou. ;-)
23. 4. 2010 13:55
No toto?
Kam ten Slípr zašantročil nejluxusnější MB R?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
23. 4. 2010 14:12
No toto?
Ono to bude tím, že Němci Pearl Harbor nenapadli...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Plautus
23. 4. 2010 14:24
Re: No toto?
a Džapáni si tým strategicky zabezpečili prístavné kapacity na 100 rokov dopredu a všetko do JúEsEj vozia cez Hawai alebo priamo cez havaj.
Krucipusk..
Než Panameru, tak raději pannu Máru :yes:
Rozbalit vlákno
1
23. 4. 2010 20:09
Re: Krucipusk..
Čo tým chcel básnik povedať...?
23. 4. 2010 15:36
911 PANAMER
Někdo se roky marně snaží udělat z lejna diamant, jinej holt, jen tak, svůj dokonalej diamant pouze přibrušuje do krásna. Do fantastického krásna.

Je to radost, co? Tabulka není samozřejmě všemocná, ovšem informační signál přináší. Nepamatuji si, kdy jiný (zcela nový) model auta takhle rakteově vystartoval na eso měsíce. Asi všichni odtušujeme, že tohle nebude výjimečný úspěch, nýbrž, že se Panameře povedlo to, co se prostě těm nejlepším zpravidla daří... totiž být stále tím nejlepším. A není rozhodné, zda je na místě prvním či třetím.

Popravdě, co také na tom voze kritizovat? Skřeti, těkavci, ti si vždy něco najdou. O kvalitě jejich argumentů je toho dost i na diskuzi. Ovšem z třídního pohledu, nelze Panameře vytknout nic. Nic. Karoserii budeme milovat ještě za dalších třícet let, jízdní vlastnosti nepochybně patří ke světovémuý zenitu, styl, image, praktičnost a koneckonců (tradičně) i cena... vždyť ta Panamera je opravdu k pomilování.

Tak nějak tiše se vkrádá myšlénka, že vlastně... vlastně... no, napasat to musím, prostě jde o to, že Panamera je první dáma třídy. Chceš-li být králem, víš co si koupit...

BRAVO PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
5
Re: 911 PANAMER
Král určitě ano, ale panna Mára je dobrá leda pro Jozku :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
23. 4. 2010 16:27
Re: 911 PANAMER
Jak dlouho to Panameře vydrží, co si myslíš ty? Dle mého prodeje ostatních budou nižší, ale dlouhodobě stabilnější, ačkoli V6 verze by s tou mojí tezí mohla značně zamávat.
Avatar - peter_ko
23. 4. 2010 20:06
Re: 911 PANAMER
a kam zmizlo BRAVWO??? ;-)
23. 4. 2010 22:13
Re: 911 PANAMER
:yes: Jen musím dodat: Já to říkal! :-) Panamera je skvost a nic na tom nezmění fakt, že valná většina diskutujících chtěla trumfnout prvního arciblba a psala ještě větší kraviny, na druhou stranu existuje nejméně polovina těch, kteří psali rozumně >:D Mládež se nám vyhraňuje...
24. 4. 2010 17:20
Re: 911 PANAMER
Miluju tu historku s diamantem... jen bych podotkl, ze ani diamat nemuzes vybrusovat donekonecna ... pokud nemenis jeho velikost=pocet karatu=konecnou cenu.

Jak delako tento "jednoduchy trend vybrusovani" muze jeste jit? max 2-3 generace...
23. 4. 2010 17:14
Aston Martin
Jsem zvědavej, jestli vůbec někdo letos vezme 5 Vlčkových pytlíků a půjde do Rapide...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - theolli
24. 4. 2010 11:55
Jelito už ti to píši podruhé
1.Mluv za sebe
2.jsem za šaška že nemám rád VW,AUDI a všechny ty rádoby auta která nic extra nedonesla,jsou poruchová a poskládáná z toho co "dům dá"? To je můj názor a moje zkušenosti,s tim nic nenaděláš a pošklebovat se někomu že má jiný názor svědčí o Vašem IQ,slušmý lidi vedou debatu a respektuje se názor druhých,což v Tvém případě mi nějak uniklo.
3.Nejsem vysazený proti německým značkám,nemám nic proti BMW,MB ale sám dám přednost jiný značce a proto jsem šašek.
4.Po shlédnutí tvé historie je jasné že umíš do druhých jen rejpat pokud se jejich názor neshoduje s Tvým
5.Pokud nechceš najít společnou řeč hlavně argumentační,na urovni tak se mi vyhýbej a jak jsem řekl máš k dispozici "hate list" a myslím že je hodně uživatelů co si shlednou mimo jiné i Tvoje příspěvky a nestojíš jim ani za reakci,co by si s troubou povídali,že.Tím jsem neřekl že všechny moje příspěvky jsou ready ale pokud jsou v druhým největším trhu světa nejprodávanější Japonská auta s tim nic nenaděláš a čísla mluví jasně.
Rozbalit vlákno
2
24. 4. 2010 12:11
Re: Jelito už ti to píši podruhé
A ještě se nám tady rozbreč. >:D

Ty tvoje "zkušenosti" jsou tu akorát každýmu k smíchu, což ti snad po dnešku došlo a argumenty jsou něco, čímž absolutně nedisponuješ.

Mimochodem druhým největším trhem světa je Indie, ale tam japonské auta těžko vedou. ;-)
Jak jsem řekl, málý přehled, chabé argumenty, v hlavě prázdno (krom sprostých slov), to je náš obecní blb - Olin. Jen houšť a větší kapky, aspoň je se komu (čemu) smát. :yes:
24. 4. 2010 17:12
Re: Jelito už ti to píši podruhé
Maruti Suzuki si na vychode nestezuje, a proto ji chce VW dostat za kazdou cenu, nu ne za kazdou, ale za dobrou cennu ovsem...

[odkaz]

Jinak se nama asi zapotrebu hned prat, jelikoz si nebudeme nic nelhavat... nikdo z nas tu neni 100% odbornik na nic jelikoz opravdovy odbornici nato nemaji cas zde travit tydny ...

To je jako kdyz se chalpci v hospode zacnou dohadovat proc ci ktery fotbalista nebo klub ma nato aby vyhral ligu v Evrope ci World Cup...