s velikým odstupem až za Porsche BMW a MB? Je vidět že lidi maji rozum >:D ,kdo má "love" rovnou koupí pořádný kočár a ne parodii na luxus.
Nárust o 940% je vidět jak český podnikavce krize ve skutečnosti postihla,lidem zkrátili platy /krize musí se šetřit/ a hurá do Panamery.
Čeká se na nový model. To je kámen úrazu. Ten kdo si teď koupí výběhový, ztratí během dvou let velmi rychle hodnotu. Stačí se pozeptat v autosalonech a hned zjistíš, že stávající A8 v doprodeji je ya cenu srovnatelnou s A6. Končící modely v této kategorii to mají těžší než v nižších třídách.
Asi to vše putuje na východ. :-! Zde jsou lidé už nabaženi Audi,prostě malinká změna, navíc Audi si už kupují nepodnikatelé,prostě řadoví zaměstnanci z Nošovic atd.Dobrý,nebo ne? ;-) Roste nám HDP,bohatneme,tak co?Nevidím v tom žádné drama.Navíc je tohle auto podobné autu a ne jako ten jejich úděsý SUV,který jezdí po městech a asfaltkách.
Tak to je zase duchalpný příspěvěk. Než začneš kydat hnůj, tak si zjisti podrobnosti. Za dveřmi je nová Audi A8 a jenom blázen by si koupil teď starou. Věřím, že stará bude v tuhle chvíli o dost lacinější, ale v tomhle segmentu se na prachy zase tak moc nehraje.
Nepotřebuji nic selektovat. Nejsem přecitlivělý jako ty. Už jednou jsem ti psal, že jsi tu jen pro smích, tak se nad sebou zamysli - přisprostlý ubožáku. :-!
být pro smích blbcům tvého kalibru mě nechává klidným,ty,GTI, white label,Klaudius mě nemůžete rozházet,vy jste obyčejní zamyndrákovaní provokatéři.
Jo a tvoje "inteligentní" hlody nestojí ani za to suchý z nosu.
Mě je úplně u zadku co tě může, nebo nemůže rozházet. Já jen upozorňoval, že jsi tu za šaška úplně pro každého, co reagovali do tvého vlákna. Jsi nic, než jen diskuzní otrapa. A to je čistě tvůj problém, nikoli můj. :-!
citujem clanok - "Čtvrté je nové Audi A8 se čtyřmi vozy, aktuální generace tak vrátila tento model to měsíčních přehledů."
tak kto je tu potom hnup?????
víte, pokusím se vám to vysvětlit jako malému dítěti. sice jsem socka s pouze služební Audi A6 a rodinným kombíkem, nicméně do aut dělám. takže k věci. Audi A8 je model luxusní řady a jako takový je na objednávku. no a protože objednávka luxusního vozu má několk tisíc variací, takže každý kus je tak trošku originál, tak se na takovýto musí čekat třeba i půl roku, než-li se vyrobí... taže za půl roku se můžeme virtuálně sejít a říci si, kolik se prodalo čeho. přeji hezký den
PS: pokud je vám to stále nejasné, dejte vědět, zkusím to namalovat
Kašli na to tady strejda nám chtěl ukázat že tomu rozumí a nějak nepochopil třeba že i neluxusní auta které si nekupuješ u dealera jako skladovky se taky zadávají do výroby a taky nejsou u dealera za týden. >:D
Ja v tom rozdiel nevidím. Tak ako sa predali 4 kúsky, rovnako sa mohlo predať 20. Tie 4 boli určite zadávané do výroby a určite to neboli nejaké skladovky. Takže ak sa v decembri - januári dali zadať do výroby už nové A8 prečo sa ich neobjednalo viac? A8 si nekupuje človek čo jazdil na Škodovke, že nevie "do čoho ide". A8 je klasika a každý kto si ide A8 kúpiť, vie čo môže čakať. Panamera to je niečo úplne iné. Hlavne to je nový "druh" Porsche o ktorom nikto "nič" nevedel. Žiadna história, žiadna prax, nič... Aj napriek tomu sa u vás predalo za necelé 4 mesiace predaja v minulom roku viac ako 50 kúskov, čo je úplne fantastické číslo. ;-)
ako si dovolujes na tomto servery ohovarat koncern? Tu sa o audi vravi len v superlativoch lebo audi je to najlepsie a najrajsie auto a preto ich je tak malo lebo lebo je najdrahjsie a iba chuck norris ma na neho a par vyvolenych..
Takže specielně pro Petera10, ericha33 a jim podobné, mám tady zajímavý "testík" nové A8 ze kterého cituji:
"Tuzemský importér (Audi) řeší jeden poněkud netradiční problém – registruje na osm desítek závazných objednávek (nové A8), více než kolik továrna plánovala pro naši republiku letos uvolnit."
[odkaz] ;-)
Promiň..., na tebe jsem ale úúúplně zapomněl... ;-) >:-[]
P.S. Nejde hlavně o to, jestli je to Audi, nebo Lexus. Jde o to, že tady někteří lidi budou neúnavně dokola tvrdit jak se tu něco hrozně špatně prodává, ale přitom nemají vůbec ani základní představu, jak to v praxi funguje, nemluvě o dalších potřebných informacích k podobným závěrům... :*)8-s
moze byt, ved ja sa nehadam ze nebude napredavanejsie.. Aj Iphone ide na dracky a pritom je to bullshit.. To ze je nieco najpredavanejsie nepotvrdzuje jeho kvality. To ze je soctavka najpredavanejsia nesvedci o tom ze je najlepsia.. Uz samotny golf je lepsi ako soctavka a pritom nie je najpredavanejsi v cr ani sr.. Ja som reagoval na to ze akonahle tu niekto napise nieco zle na koncern uz sa tu hned zidete ty, jossalito GTI a podobne a uz davate tie vase sracky a urazate tu vsetkych naokolo za ich nazory. A8 bude nesporne dobre auto je to predsalen limuzina, dokonca co uznavam bude 4,2 TDI vyborny motor na nu, mal som moznost soferovat starsiu 4,2 a bola naozaj dobra. Len som si pozrel diskusiu a videl tie urazky a na to som reagoval... ;-)
Já ani tady zásadně nikoho neurážím, takže když tak dej aspoň odkaz...
A řešila se tu (ne)prodejnost nové A8, nikoli její kvalita, takže nevím proč s tím teď argumentuješ...
Ale, když už, tak ohledně "kvalit" A8 je to tak, že zatím nová A8 poráží (již v několika srovnávacích testech) své dva domácí rivaly, BMW7 a S-klasu, takže špatná asi nebude.
A výsledky prodejů v ČR a SR jsou nepodstatné ve srovnání s Evropskými prodeji, kde třeba zrovna ta Octávka na Golf prakticky ani "nedohlédne"... ;-)
Nikdo tu nezpochybňuje komerční úspěch Panamery, navíc už po prodejích Cayennu bylo jasné, že auto se dvěma páry dveří a s logem Porsche na kapotě bude relativně prodejní "trhák" už jenom z "principu", navíc to výborné auto taky je. Ale nelze srovnávat prodeje auta, které je u nás na trhu tak dlouho jako Panamera, s ještě horkou novinkou na našem trhu, jako je nová A8.
Podle toho co píšeš pochybuju o tom, že sis někdy kupoval nové auto v podobné ceně. Opravdu si myslíš, že je jen v ČR tolik vážných a solventních zájemců, kteří si kupují auto v této ceně na slepo, jen podle "obrázků" na internetu?
Pokud chceš mít takové auto mezi prvními (až po prvních importérských kusech) spolu s předváděčkama konkrétních dealerů musíš se nejen obejít bez možnosti vidět auto naživo a svézt se s ním, ale objednávat jej pouze s černobílým, nakopírovaným ceníkem a kódy...Na vzorky všech laků, potahových materiálů a detailní fotky příplatkové výbavy můžeš v době předobjednávání také zapomenout... A to nemluvím o faktu, že z úplně prvních kusů má dost lidí obavu z nevychytanosti výrobního procesu...
Já osobně bych u takového auta rozhodně raději pár něsíců počkal a dal přednost praktickémé jízdě s ním a následnému porovnání s konkurencí a rozhodl bych se až na základě tohoto porovnání.
Je lepší mít auto, které mi za jeho cenu vyhovuje nejlépe, než jen to, které má na kapotě co možná "nejzajíměvjší" logo...
No kdyby jsi se koukl na trh USA zjistil by jsi že tam Japonci docela kralují a jedinej kdo je na tom bídně je VW-Audi,tam se nespokojí s VW,kamarádka co žije v Torontu si hned po přestěhování pořídila A8 ale za půl roku ji dala pryč s tím že Audi není dostatečně "IN" a pořídila ACURU,inu jiný kraj jiný mrav. Myslím že ten Lexus nemá zapotřebí zblblým Čecháčkům lést do ***ky.
[odkaz]
[odkaz]
Tam nejsou nejprodávanější Golf,Passat,Mondeo ale Toyoty,Hondy,Nissan tam hold umí kvalitu ocenit. [odkaz]
V Americe maj nádherný auta. Velký sedany, které se naklánějí ze strany na stranu a plavou jako kočár... To se u nás stát nemůže. Nevím proč, ale Americké limuzíny nebo spíš limuzíny prodávané v Americe jsou pro mě spíše ty Luxusní kočáry než tady... Porsche Panamera je spíše sportovní dle mého názoru... A nemůžu si pomoct, ale Panamera je vyloženě škaredá... Nechci se nikomu trefit do vkusu to ne, ale myslím, že třeba toký M-B S nebo Jag XJ jsou daleko hezčí auta...
ty musis taky vedet, ze nemecke auta jsou v usa podstatne drazsi jak japonske. Sklasse 600 stoji skoro jednou tolik co lexus ls 600h. Staci se ale podivat na americke prominenty a skutecne milionare. Vsichni jezdi v evropskych nebo americkych autech. Tom Cruise - mercedes, b.spearce ma audi q7, mercedes, b.gates jezdi v porsche, b.pitt mercedes, madonna -bmw atd...
Lexus v usa neni brany jako premiova znacka uz jen jeho cenova politika dovoluje si ho koupit beznemu americanovi
Jde videt, ze jedine co znas je precist si nejaky bulvarni platek a podle toho uz vis, ze vsichni prominenti jezdi v evropskych autech ...
Pokud by si zil v USA tak bys takove hovadiny nikdy nenapsal. Lexus , Infinity a Acura jsou tu povazovany na stejne urovni jako BMW nebo MB. Audi je na tom hure, neni bran az tak jako luxusni znacka. A jen tak pro zajimavost Volkswagenu je tu je bran jako auto pro socialne slabsi proste lidovy vuz. Kupuji si ho nejcasteji studenti jako prvni auto nebo duchodci. Doporucuji tu pobyt par let a pak teprve psat moudra o tom co je a co neni luxusni s USA.
Někdo, kdo má patent na rozum, jediný z nás tam byl a má tam rodinu a vůbec všechno... :*)8-s;-)
Mám rodinu v Kanadě i USA a podle toho co tu napsal ten samozvaný odborník na zámoří mi vlastně celý život lhali... >:-[]
Nový Golf je má podle něj mořem cenu pro socky a nové "Corolly" mají ceny jen pro střední a vyšší vrstvy... >:D
A tu corollu jsi našel v jeho příspěvku kde? Ale je pravda že lexus, infinity a acuru opravdu amíci staví na úroveň evropské premiovky. Jenže amíci mají taky k autum trošku jiný vztah než Češi a to je fakt.
Corollu nikde, ale když podle něj VW kupují ve státech jen "socky", pak musí být Corolly a spol. pro vyšší vrstvy... :-)
O Lexus a Infinity mi vůbec nešlo...
(Mám např. rodinu v Kanadě, emigrovali za komančů, lítají sem skoro každý rok. Jemu se moc líbí A6ka a jí zase odjakživa Golf. Přesto mají stále nějaké dva "japonce" vyrobené u nich za mořem. Sice je po třech až pěti letech mění vždy za nové, ale podle nich jsou splátky nejen na A6, ale i na Golfa podstatně vyšší, než na to, s čím (hlavně s finančních důvodů) jezdí oni... Když jsem jim říkal, že u nás je např. Golf cenově prakticky srovnatelný s Corollou, Civicem apod., tak se tomu dost divili... Takže příště jim řeknu, že VW je za mořem jen pro socky..., mimochodem Golf GTI je zrovna v Kanadě auto roku, takže tamní socky z toho budou mít určitě radost) ;-)
Pokud jsem se nekoho necim dotkl tak se omlouvam a samozrejmne nemam patent na rozum, od toho jsou tu jini. Ja psal ale o VW jako celku a pokud by si tu byl vedel bys, ze Golf se tu skoro neprodava narozdil od Jetty. Na urovni Jetty je tu samozrejme i ta Corolla, Civic, Focus nebo Forte od Kie. Problem VW ale je ten, ze tu ma spatnou povest s kvalitou. Navic pri cenach nahradnich dilu od VW, ktere jsou podstatne drazsi nez u japonske nebo americke konkurence se neni cemu divit ,ze okolo 70 % kupujicich noveho VW jde priste nekam jinam a nevraci se. VW rozjel posledni roky masivni reklamni kampan, ale zatim to na ulicich neni videt. To jen na vysvetlenou. Ja ziji na Floride a je pravda, ze i mezi staty v USA je velky rozdil, takze pro nekoho v chudsich statech muze byt i VW povazovan za neco vic nez ve skutecnosti je ;-)
Neboj nikoho ses nedotkl, zase si tak nefandi, to bys na ten patent na rozum musel mít papíry... ;-)
Já snad někde psal, že ve státech jezdí víc Golfů než Jett?
Že se mojí tetě líbí zrovna Golf a ne Jetta je jiná věc, možná je to tím, že ona pochází z Evropy. A to auto roku je v Kanadě taky Golf (GTI) a ne Jetta, takže to, že podle tebe nevím jaké karoserii dávají Amíci přednost je čistě tvá konstrukce...
Jinak mi dáváš za pravdu, že "podmínky" pro nákup a provoz VW jsou tam nákladnější než u "japonců", navíc vyrobených tam. Jen si nenapsal, kde např. ty "socky" berou prachy na ty podstatně dražší náhradní díly na VW. :-)
Japonská auta mají, nebo spíš měla, obecně pověst spolehlivosti, nikoli však celkové kvality (ve srovnání s německou produkcí), to je mnohem širší pojem...
Pověst celkové kvality mají třeba. (dlouhodoběji) japonské motocykly, což se také odráží v porovnání podílu prodeje v Evropě u japonských motocyklů a japonských aut..., podobně jako při porovnání dnešní dostupné techniky v běžné produkci...
zil som v statoch 3 roky, konkretne v bostone, presiel som cely vychod statov a musim potvrdit ze mas pravdu. AMici sa naucili ze japonec je kvalita a sami ho kupuju jak tepe rozky. VW- student's car..
Až bude u nás stát camry co v usa,tzn.jako auris v základu,tak to možná někdo koupí.A F series netřeba komentovat,kdo někdy v usa byl,ví proč je to nejprodávanější kára.Takže jedinej zblblej jsi tu zatím ty...
Kto nechce klasiku ako MB, BMW a Audi tak v tejto triede uz toho na vyber moc nema a tak Panamera je skvelou volbou a zaroven ma snad najlepsi image :yes:
Dizajn je subjektivna vec ale musim povedat ze cim sa na to auto viacej pozeram a videl som ho u nas v Kosiciach aj nazivo dvakrat ;-) tak vyzera skutocne majestatne a elegantne. Myslim ze to mzoe byt este prekvapko tohto roka co sa tyka predajnosti aut v tejto triede.
Panamera sa skratka vydarila ako kazde Porsche :yes:
to mas pravdu lenze panamera bude za chvilu tak obycajne auto a okukane ako cayene.. Ked prisiel na trh tak z neho boli vsetci mimo len teraz ich jazdi celkom dost.. podobne to bude asi aj u panamery.. Co je skoda lebo je to skvost..
psal jsem kdysi k podobne tabulce, ze Panamera jednou bude okupovat prostredni stupen na bedne i v CR, a voala :-) kdo videl pochopi, kdo mel moznost usadit sve pozadi do sesli Panamery pochopi, a kdo mel moznost to i dyrigovat na silnici, tak tomu uprimne zavidim :-)
Společného samozřejmě nemá vůbec nic až na drobnosti typu vývoje, implementace technologií, výroby, prodeje a samotného servisu...a samozřejmě přístupu k zákazníkům.
Když odečteme tyto podružné aspekty, tak je to vlastně nýmand auto ;-)
Jedni kričí, dyť je to furt to samý, padesát let (911), žádný pokrok, pořád to samé dokola, to Porsche jde pěkně do ...
Druzí přikyvují, jo, jde to do kopru, esůvéčko, sedan, dyť jediné porsche je 911.
Tak si vyber.
P.S. Hodnocení je otázkou zkušenosti, od skutečných majitelů 911tek se žádné stesky na existenci panamery nekonají, tihle lidé se většinou panamerou svezli a nemají s její genetikou problém, tohle auto jako porsche jezdí. A to, že jim umí přinést navíc vlastnosti jiné, takové, které od puristického kupé čekat nelze, berou jako bonus, viz. čísla objednávek; jsou nečekaně vysoká, celosvětově. ;-):yes:
do Ska, 7ky, A8ky, LSka, a Phaetonu bych si proste radsi sednul dozadu a pokynul "Žán, jedema tam a tam", ale do Panamery bych se hrnul dopredu za volant a Žán by dostal vypoved, to auto ma proste koule :-!
Osobni sofer ma pokyny ci rozpis vetsinou od PA na nekolik dnu predem, ktera sestavuje plan schuzek, jednani, ...etc. Takze CEO vetsinou ani nekomunikuje s soferem, jelikoz to nema zapotrepi se bavit se zamestnancem krome vyjimek.
Moc se divas na filmy typu "Driving Miss Daisy" z roku 1989
Kolik takových ředitelů, co mají osobního šoféra a nemluví s ním znáš? Já ani jednoho. Ty co znám, si všichni řídí své auto sami ať už jde o Sklády, sedmičky či Á osmy. ;-)
No vzhledem k tomu, ze neziju v CR a tri roky jsem pracoval v minulosti za mlada jako "Butler" pro www.fandc.co.uk tak jich znam dost, jelikoz jsem jim slouzil... v plnem slova smyslu.
Samosebou vice znam jejich sejich PA nez CEO osobne, pokud jsem nebyl pozadan pracovat v jejich soukromych residenci na vanoce coz neni zadna vyhra v loterii pokud jsi mel sve vlastni plany.
Lide co "potrebuji osobniho sofera" vetsinou nemuzou si dovolit ztracet svuj cas v pracovni dobe rizenim auta, jelikoz jejich cas je vzacny a planovany hodne dopredu...
Ja vim, takovy normalni CR reditel ma kolik? 3-5 milionu rocne ...
Tady se bavime a lidech co vedou firmy typu CEZ co do velikosti a financema...
Lide co jednou do mesice musi pozvat novinare a ucinit tiskovou zpravu o stavu financi...
v zásadě s tebou souhlasím, ale...
bavíme se o novém vozidle...
myslím že z pozice člověka, který si to může dovolit ( já to bohužel nejsem-přiznávám, ale nezávidím ) je Ferrari, Lambo nebo Porsche prostě sporťák, na cestování za businessem mají limuzínu a na rodinný výlet velké luxusní SUV. a tady je ten problém. neumím si totiž představit, že takový člověk bude mít 911, Panameru a Cayenna.. to se prostě nehodí, takže tady bude mít Panamera asi problém.
Obycejni lide se zabyvaji "potencialnimi problemy bohatych" a bohati budou zase mit svuj vlastni nazor cim se zabyvaji obycejni lide a kazdy bude uplne mimo misu... samosebou pocitam mezi i sebe
Tahle třída je opravdu moc a moc pěkná. Takovej eskovej medvěd by se mi líbil...
Ale teď zpátky do reality, skočit do fiatu panda, vzít batoh do školy a učit se ať si třeba někdy toho medvěda koupím :-)
Tu je vidiet sila image znacky Porsche. Proste ho maju za nieco viac ako BMW ci MB, aj ked ani designom, ani cenou to neni v pripade Panamery opodstatnene. To auto designovo je iba predlzena 911ka a k tomu este ani nie uplne dobre zvladnuta... Ti s vkusom si kupili luxusne sedany inych znacek, a k tomu este jedno Porsche a nie porscheidny paskvil... >:D
Nejde mi do hlavy, ako je možné, že Panamera sa takto predáva a pritom... čo Quattroporte? A kde sú Jaguary? Chcelo by to trochu vzdelať národ ;-) Konieckoncov, prečo by som si mal kupovať rovnaké eS-ko, ako má môj sused, strýko a kolega? Nevkráda sa nám takto do luxusného segmentu úplne rovnaká uniformita ako na opačnej strane spektra? Bežní ľudia majú Fabie, Octavie... Bohatí ľudia zas eSká, 5ky, A8... ;-) Jeden by si myslel, že tak drahé autá si ľudia kupujú kôli pocitu výnimočnosti. Ale akáže výnimočnosť? ;-)
Q-Porte je myslím třída o něčem jiném. Někde v tabulkách bylo číslo kolem desítky prodaných Maserati a předpokládám, že to nebylo jen Coupe. XJ se teprve začíná prodávat.
Vzdělat národ? Proč vzdělávat, rovnou jim nakázat, co si mají kupovat. Probůh, to jsou zas perly, a jasně, s panamerou bude uniformita zaručena. >:D
Jinak, než začnete blábolit o národu, zjistěte si prodejní čísla panamery jinde; je totiž úspěšná prakticky všude, takže převychovat by asi potřebovali nejen u nás. ;-)
...ide o to zvýšiť predaj nového modelu Panamera, zatlačit do úzadia konkurentov od Jaguaru a Maserati, pretože tento server je pronemecky orientovaný,...také jednoduché...keď by som si mal kupiť Porsche Panamera tak jedine Quatroporte ;-) alebo Mase granturismo
básník asi tím chtěl, že se Panamera neprodává a je to jen propagana úplatného auto.cz, a jediné pravé Porsche Panamera je Quattroporte..
na to si zvykneš, na jiném serveru jeden slovák všechny přesvědčuje, že Velkomoravská říše je jen čehunská propaganda, že nic takového nebylo, a byla jen Velkoslovenská říše. Nebo tak nějak ..
Myslím, že aj u Chudíka pozorný Čech spozoruje tu a tam slovenský prízvuk. A čo s týka slovenčiny, fandíš si, ak nie si na Slovensku aspoň 20 rokov, nemáš šancu, možno ani po tých 20 rokoch nie.
Veď o to ide, Slovák by to sloveso v tejto vete a v tomto význame nepoužil, aj keď je to aj slovenské slovo. Čiže sloveso je síce slovenské, ale použité v českom štýle. >:D;-)
Tuzemský importér řeší jeden poněkud netradiční problém – registruje na osm desítek závazných objednávek, více než kolik továrna plánovala pro naši republiku letos uvolnit.
To docela vysvětluje, proč se prodali letos jen 4 A8 součastné (staré) generace. To číslo zní skoro neuvěřitelně.
Takže z toho vyplýva, že chyba nie je na strane zákazníkov.
Alebo naopak je to chyba na strane zákazníkov, lebo sú takí blbí-čo ani výrobca nepredpokladal, že objednávajú starý model, aj keď sa už čaká na nový.
A kde napísal, že zákazníci objednávajú starý model?
Tak ako sa spomína vyššie vo vlákne, čaká sa na nový model a tých 80 objednávok je na novinku a nie na starinku.
Chlapci, (aj Navtech), síce som občas nevedomý (kto vie všetko?), ale blbý nie som. Človek nahodí udičku a vy zhltnete návnadu aj s navijakom. Čakal by som to od kdekoho, od vás zrovna nie.
Keď vezmeš slovo po slove prvý príspevok tohto vlákna, dá sa to vyložiť tak aj onak. ;-) Pocit môžeš mať hocijaký, a mysli si tiež čo chceš, máme demokraciu. :-)
>:-[] >:-[] Ještě víc uživatelů ze Slovenska a z Polska. To jsou ty jazyky, cos mrskal za mlada, jak se najednou hodí. Jak se zdá, na dottorovi slova vždy dojde. >:-[]
"Odkedy" sa po slovensky píše spolu. Výraz "točená saláma" je na Slovensku zriedkavý, buď sa používa slovo "točená", čo je iným slovom kabanos, alebo "saláma", čo je niečo celkom iné.
Meno alebo názov sa odjakživa píše so začiatočným prvým písmenom, ale to snáď aj v Češtine, nie? Asi by to chcelo zopakovať si nejaký ročník základnej školy, kamoš...
Nesnaž sa, v slovenčine nepoznám brata! >:-[]
Těžký je ten váš jazyk... Jen co je pravda, že se: "Meno alebo názov sa odjakživa píše so začiatočným prvým písmenom..." by mě ani ve snu nenapadlo. Že je začáteční první písmeno, a ne až třetí, to jsem netušil. U nás píšeme začáteční písmeno velké, bez ohledu na to jestli je první. >:-[]
Hehe ;-). Každý prvák vie, že začiatočné písmeno je veľké. Prvé písmeno nie je veľké ak nie je začiatočné. ;-)
Pokračuj v konverzácii, toto jalové filozofovanie ma začína celkom baviť. >:D
citujem clanok - "Čtvrté je nové Audi A8 se čtyřmi vozy, aktuální generace tak vrátila tento model to měsíčních přehledů."
tak kto je tu potom hnup?????
bože... tohle auto se kupuje ušité na míru... předváděčka musí jít cenově hodně dolů, aby ji koupila úplně jiná třída lidí, novou A8 si prostě postavíš jak stavebnici a čekáš a čekáš a pak jezdíš...
Bože ty si "odborník". To jsou prodeje za březen, kdy čekal na nové A8 i samotný imort a ještě teď čeká dost dealerů až jim do konce dubna přijdou jejich vlastní předváděčky...
První měsíc kdy u nás začnou "regulérní" prodeje nové A8, bude až květen. Ale lidi, kteří se chtějí nejdřív svézt předváděčkou u dealera, si ojednají auto až někdy teď, tedy nejdřív koncem května... ;-)
Opravdu bych rád viděl kolik chytráků-kritiků tady tou novou A8 jelo, nebo ji aspoň naživo vidělo a sedělo v ní... 8-s:*) >:-[]
Bože však trochu spomal ked citas... bolo tu vela ohlasov na to ze sa este stale predava stara generacia a na novu sa este caka. Je samozrejme ze predaj sa rozbehne az neskor, mne je len trocha divne, ze uz teraz je v ponuke 21 aut (s predvadzacimi 27), pricom pre cesky trh sa neratalo ani s 80 na cely rok...
....byť A8, Lex, 7ka, Sko jsou přenádherné a velmi luxusní vozy, Panamera je jiná.....a její jízdní vlastnosti - stačí se projet, srovnat....nesrovnatelné....Porsche se nezapře. Pro mě je sice taky jediné pravé Porsche 911, ale díky Caye, Cay a Panam....je tu 911 dále. Porsche je dokonalé. :yes::yes::yes:
Jedna vec je jasna - srovnavat S Class a BMW7, A8 ci Lexus LS nebo jaguar XJ s Panamerou... je trochu nespravedlive.
Panamera tezko bude klasicka sluzebni limuzina u bank, velkych firem, 5*** Hotelu ci prevazet politiky ci jako pracant ve velkych metropoli... protoze, proste a zkratka tam neni tolik mista jako u klasickych sedanu s 5+ metry.
Ještě, že si tu blbost vymazal a pokud tohle budou opravdu dělat, jako že to snad stáhli, tak spíš konkurent pro CLS. Já bych tohle bávo snad ojel před nastoupenou rodinou.
Já bych tě u toho natočil a za utržený peníze bych si to koupil. Ale vážně, je to moc pěkný a pokud ne v téhle verzi, tak přední i zadní část by mohl být dobrý i pro novou 6er, která vizuálně tak trochu hodně zastarala.
...a víme jak bude vypadat. Nejde ani tak o kupé, které se představí buď letos na konci roku, nebo za´čátkem příštího, ale o jeho čtyřdveřovou verzi namířenou proti CLS a A7
V clanku neni sebemensi zminka a autech se soferem! Tak zpet a precti si clanek znova prosim pekne!
Porad jsi jeste nepochopil, ze zminene auta jsou vice mene 5+ potencialni "pracovni kone" na vozeni PPVIP - politiku, prominentu a VIP.
zasedani ekonomickych summitu... hostu u Olympijskych her a dalsich velkych akcii...
Mimochodem uz jsi sedel v Panamere a porovnal velikost s S class? Hadej trikrat, ja ano!
No v panameře nás neseděla asi většina,ale to je od věci.Já se taky neprsim že sem porovnával T.avalon a LEX LS.Postěžoval sis,že ta tabulka není úplně košer,já reagoval.Pořád nevidím kde je problém:počet seslí vidí každej a rozměry jsou na webu dovozce,potažmo v testech.
Někdo se roky marně snaží udělat z lejna diamant, jinej holt, jen tak, svůj dokonalej diamant pouze přibrušuje do krásna. Do fantastického krásna.
Je to radost, co? Tabulka není samozřejmě všemocná, ovšem informační signál přináší. Nepamatuji si, kdy jiný (zcela nový) model auta takhle rakteově vystartoval na eso měsíce. Asi všichni odtušujeme, že tohle nebude výjimečný úspěch, nýbrž, že se Panameře povedlo to, co se prostě těm nejlepším zpravidla daří... totiž být stále tím nejlepším. A není rozhodné, zda je na místě prvním či třetím.
Popravdě, co také na tom voze kritizovat? Skřeti, těkavci, ti si vždy něco najdou. O kvalitě jejich argumentů je toho dost i na diskuzi. Ovšem z třídního pohledu, nelze Panameře vytknout nic. Nic. Karoserii budeme milovat ještě za dalších třícet let, jízdní vlastnosti nepochybně patří ke světovémuý zenitu, styl, image, praktičnost a koneckonců (tradičně) i cena... vždyť ta Panamera je opravdu k pomilování.
Tak nějak tiše se vkrádá myšlénka, že vlastně... vlastně... no, napasat to musím, prostě jde o to, že Panamera je první dáma třídy. Chceš-li být králem, víš co si koupit...
Jak dlouho to Panameře vydrží, co si myslíš ty? Dle mého prodeje ostatních budou nižší, ale dlouhodobě stabilnější, ačkoli V6 verze by s tou mojí tezí mohla značně zamávat.
:yes: Jen musím dodat: Já to říkal! :-) Panamera je skvost a nic na tom nezmění fakt, že valná většina diskutujících chtěla trumfnout prvního arciblba a psala ještě větší kraviny, na druhou stranu existuje nejméně polovina těch, kteří psali rozumně >:D Mládež se nám vyhraňuje...
Miluju tu historku s diamantem... jen bych podotkl, ze ani diamat nemuzes vybrusovat donekonecna ... pokud nemenis jeho velikost=pocet karatu=konecnou cenu.
Jak delako tento "jednoduchy trend vybrusovani" muze jeste jit? max 2-3 generace...
1.Mluv za sebe
2.jsem za šaška že nemám rád VW,AUDI a všechny ty rádoby auta která nic extra nedonesla,jsou poruchová a poskládáná z toho co "dům dá"? To je můj názor a moje zkušenosti,s tim nic nenaděláš a pošklebovat se někomu že má jiný názor svědčí o Vašem IQ,slušmý lidi vedou debatu a respektuje se názor druhých,což v Tvém případě mi nějak uniklo.
3.Nejsem vysazený proti německým značkám,nemám nic proti BMW,MB ale sám dám přednost jiný značce a proto jsem šašek.
4.Po shlédnutí tvé historie je jasné že umíš do druhých jen rejpat pokud se jejich názor neshoduje s Tvým
5.Pokud nechceš najít společnou řeč hlavně argumentační,na urovni tak se mi vyhýbej a jak jsem řekl máš k dispozici "hate list" a myslím že je hodně uživatelů co si shlednou mimo jiné i Tvoje příspěvky a nestojíš jim ani za reakci,co by si s troubou povídali,že.Tím jsem neřekl že všechny moje příspěvky jsou ready ale pokud jsou v druhým největším trhu světa nejprodávanější Japonská auta s tim nic nenaděláš a čísla mluví jasně.
Ty tvoje "zkušenosti" jsou tu akorát každýmu k smíchu, což ti snad po dnešku došlo a argumenty jsou něco, čímž absolutně nedisponuješ.
Mimochodem druhým největším trhem světa je Indie, ale tam japonské auta těžko vedou. ;-)
Jak jsem řekl, málý přehled, chabé argumenty, v hlavě prázdno (krom sprostých slov), to je náš obecní blb - Olin. Jen houšť a větší kapky, aspoň je se komu (čemu) smát. :yes:
Maruti Suzuki si na vychode nestezuje, a proto ji chce VW dostat za kazdou cenu, nu ne za kazdou, ale za dobrou cennu ovsem...
[odkaz]
Jinak se nama asi zapotrebu hned prat, jelikoz si nebudeme nic nelhavat... nikdo z nas tu neni 100% odbornik na nic jelikoz opravdovy odbornici nato nemaji cas zde travit tydny ...
To je jako kdyz se chalpci v hospode zacnou dohadovat proc ci ktery fotbalista nebo klub ma nato aby vyhral ligu v Evrope ci World Cup...