Mezi malými teréňáky nedošlo v březnu k žádnému většímu překvapení, jen Duster je až pátý. Top 5 je ostatně o příčku širší než obvykle. Ve spanilé jízdě pokračuje Qashqai a stovku exemplářů překročila celá osmička modelů.
nevedel som ze duster je konkurent glk-acka alebo Q5 ;-):yes:
no a ze je 4,7 metrov dlhe sorento male SUV je tiez novinka :yes:
asi zacnem robit ja tabulky a potom to sem hodim :yes: lebo toto je o nicom hadzat vsetko do jedneho mecha ;-)
yeti je male SUV a o pol metra dlhsie sorento alebo santa Fe je tiez male SUV? kde je hranica medzi malym a velkym? 4,7 metrov dlhe SUV je male a 4,8 metrov dlhe volvo XC90 zaradite medzi velke? nemate v tom bordel?
fiat freemont male SUV? ved to ma 4,9 metra na dlzku - je to o 10cm dlhsie ako XC90, ktore v tabulke nemate a urcite ho zaradite ho do triedy velkych SUV, kto robi tie tabulky? otras
vsetko nad 4,5 metra by som radil medzi velke SUV - tato tabulka stoji uplne za ***
Topper je sice nějaký vymatlanec z Trebišova nebo ještě odněkud z divokého Východu, ale výjimečně s ním souhlasím. Ta kategorie neskutečně namixovaná. Málé terénní vozy, co to je za kategorii (?), SUV má opravdu široký rozsah a crossovery taky. Takže bych se přimlouval, za to aby před každým článkem který se týká statistik prodeje byla krátká specifikace třídy.
Trh s SUV a crossovery se zda byt v nasich pomerech ten nejnormalnejsi. Mala Suzuki SX4 je fakt dost dobra na to, ze od Suzuki clovek poradne auto nevidel ani nepamatuju. Takze to je dvojnasobny uspech. A to ze pada dolu Dacie vnimam tez jako pozitivni trend, preci jen lidi pochopili, ze nejnizsi cena neni uplne vsechno. No a za Yetina se na domacim trhu nijak oproti konkurenci neprosadila je tez celkem pochopitelne.. pri tech cenach, ktere si Skoda uctuje za diesely. Treba se chyti za nos a slevni to, prece jen uz to neni nejnovejsi model a minimalne facelift by potreboval jak sul... design se moc nepovedl.
Já myslím, že tohle auto nekupují lidé, kteří dají čistě na efekt..takže problém musí být ještě někde jinde. Samozřejmě máš pravdu, image tady má Suzuki rozhodně větší. Udivuje mne, že Fiat s tím nic nedělá, i když musí vidět na příkladu Suzuki, že auto má dlouhodobě slušný potenciál.
To já si občas nějakého koupím. :-) V případě, že to auto bereš jako služebníka, není to špatná volba, o motorech nemluvě. Ale asi máš pravdu, zřejmě mají nějaký socialistický management.
To je fakt. Jako s tím nekvalitním žrádlem. Kdyby všechno bylo kvalitní a všichni to vyžadovali, tak by ta kvalita byla neúměrně drahá. Takhle se majoritní většina živí odpadem, a kvalita pro tu chytrou většinu zůstává relativně levná.
Nevím jak teď, ale loni koncem roku, když sis porovnal ceny u shodných výbav a motorizací, vycházelo SX4 výrazně levněji než sedici...., navíc sedici nemají ve většině českých fiaťáckých prodejen ani na ukázku, natož na předváděcí jízdu ;-\
Tomu nerozumím, to jako že už v Česku nemáme silnice ale autodromy, nebo že pokud máme silnice tak stejně nejsou české, anebo nisany Q jsou tak chtěné, že všechny tady koupené už jsou ukradené a jezdí u našich severovýchodních sousedů...? :-)
Zas tak černý to není :-) V případě Qashqaie dochází k tzv. jednodenním registracím, kdy se auto zaregistruje v ČR a do měsíce vyveze za hranice - buď v rámci cenové arbitráže nebo z důvodu cíleného ovlivnění tržního podílu značky v ČR. Za první měsíce se jich takhle vyvezlo až 40 %, takže se žádná velká qashqaiománie v tuzemsku nekoná :o). Na obranu Nissanu dlužno dodat, že není sám, kdo tohle dělá... ;o)