Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v dubnu 2009: Mezi malými málo Fabií, ale hodně Fusionů a Pol

První desítka českého trhu v kategorii malých vozů byla v dubnu stabilní, příliš změn se neudálo. Pouze VW Polo se vrátil na bronzový stupínek.
Zpět na článek
14. 5. 2009 10:58
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 5. 2009 11:16
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 5. 2009 17:42
neregistrovaný "507--"
14. 5. 2009 12:59
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 5. 2009 13:19
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 5. 2009 13:38
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 5. 2009 12:03
14. 5. 2009 12:09
14. 5. 2009 12:18
14. 5. 2009 12:21
14. 5. 2009 12:38
14. 5. 2009 13:05
14. 5. 2009 13:18
14. 5. 2009 13:20
14. 5. 2009 14:12
14. 5. 2009 14:20
14. 5. 2009 17:38
14. 5. 2009 19:11
14. 5. 2009 13:17
14. 5. 2009 12:11
14. 5. 2009 12:16
14. 5. 2009 12:37
14. 5. 2009 18:39
14. 5. 2009 12:20
14. 5. 2009 12:25
14. 5. 2009 12:31
14. 5. 2009 12:34
14. 5. 2009 12:42
14. 5. 2009 13:25
14. 5. 2009 13:22
14. 5. 2009 13:30
14. 5. 2009 13:32
14. 5. 2009 13:35
14. 5. 2009 14:14
14. 5. 2009 14:23
14. 5. 2009 15:11
14. 5. 2009 12:15
14. 5. 2009 13:23
14. 5. 2009 12:40
14. 5. 2009 13:05
14. 5. 2009 19:16
14. 5. 2009 19:45
14. 5. 2009 13:06
14. 5. 2009 13:31
14. 5. 2009 14:24
14. 5. 2009 13:24
14. 5. 2009 13:30
14. 5. 2009 14:13
14. 5. 2009 14:57
14. 5. 2009 15:26
14. 5. 2009 17:31
14. 5. 2009 13:42
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 5. 2009 13:45
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 5. 2009 20:23
14. 5. 2009 23:52
15. 5. 2009 08:38
neregistrovaný "Ondra74"
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 5. 2009 10:58
Mate v tom cahos
Nerozumiem preco je Kia Soul v tejto tabulke. Je to snad konkurent fabie, C3-ky, punta, yarisa? Cenovo, motoricky, kvalitativne aj rozmerovo je Soul o triedu vyssie je to nieco ako Quasqai alebo Roomster alebo Suzuki SX4 a tie tu v tabulke nevidim.

Kia Soul rozhodne nepatri do triedy malych automobilov :no:

Pozrite si zakladnu motorizaciu, objem kufra, razvor, cenu a zistite ze Soul je na mile vzdialeny od skatuliek typy fabia, punto, yaris, swift. Kto robi tie tabulky?

Ked je Soul v triede malych aut tak potom mozete Ceeda zaradit rovno medzi vyssiu stredu :no: :-!
Rozbalit vlákno
34
14. 5. 2009 11:07
Re: Mate v tom cahos
"Soul o triedu vyssie je to nieco ako Quasqai" Adept na vítěze ventilku >:D
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 5. 2009 11:16
Re: Mate v tom cahos
Rozhodne Soul nie je male auto tipu yaris , swift... :no:

Motoricky aj ponukanym priestorom je Soul inde treba kuknut aj trosku nieco o tom aute nie hned placat do tabulky :-! nezmysly
14. 5. 2009 12:04
Re: Mate v tom cahos
Předsednictvo Zlatého ventilku děkuje za tip ;-)
14. 5. 2009 12:15
Re: Mate v tom cahos
Není zač, někdy uvažuju, že napíšu taky úplnou blbost. Přeci jen je to dnes již prestižní anketa. ;-) :yes: A negativní reklama je taky reklama >:D
14. 5. 2009 13:15
Re: Mate v tom cahos
:-) :yes:
14. 5. 2009 12:44
Re: Mate v tom cahos
Mám tak trochu pocit, že se ti tenhle rok musí ventilek vymknout z rukou. Ta "úroda" je za poslední dobu neuvěřitelná. Pomalu by stálo za to v každá kategorii vyhlašovat TOP10. Hodně štěstí ze zpracováváním a při výběru těch "perel" :yes:
14. 5. 2009 13:15
Re: Mate v tom cahos
:-) :yes:
14. 5. 2009 13:20
Re: Mate v tom cahos
Nebo kategorie... každopádně už se těším :yes: Anebo žádné kategorie ;-) Když je úroda mohl by se vždy vyhlašovat vítěz čtvrtletí.
14. 5. 2009 14:12
Re: Mate v tom cahos
Tenhle názor na Zlatý ventilek není obecně sdílen, viz zejména diskuze... :-) [odkaz]

Úroda je... to budou žně >:D :yes:
14. 5. 2009 14:35
Re: Mate v tom cahos
No nedá se nic dělat. O to víc toho bude na konci roku. ;-) Těm co nesdílí moje nadšení bych doporučil anketu ignorovat. Nakonec ušetří tím čas a můžou ho trávit podle nich smysluplnějším způsobem... například pustit si Evu a Vaška. Jistě vkusnější druh zábavy >:D >:D >:D :no:
Avatar - Pierro
14. 5. 2009 15:28
Re: Mate v tom cahos
já bych si pustil Dádu Patrasku anebo třeba Jarmilu Šulákovou... >:D
neregistrovaný "507--"
14. 5. 2009 17:42
Re: Mate v tom cahos
Práve som to chcel napísať.
14. 5. 2009 12:19
Re: Mate v tom cahos
Zařazení Soulu do zažitých tříd je jistě diskutabilní. Nicméně někam ho "nacpat" musíme a pokud jako rozhodující bereme rozvor náprav, má Soul s 255 cm blíže malým vozům (např. Grande Punto 251 cm, nové Polo 247 cm) než Nissanu Q (263 cm).
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 5. 2009 12:59
Re: Mate v tom cahos
Aj ty pises blbosti :no: :no: :no:

Razvor Soulu je 2550 a to je blizsie k Oktavke ktora ma 2578 ako k Puntu ktore ma 2510 alebo Polo 2470.

A kde je oktavka? V nizsej strednej ze? Motor ma Soul zakladny 1.6tku kdez ot punto ma motor z kosacky.

Objem kufra ma Soul 340 litrov co je presne tolko ako ma Ceed alebo malpeugeot 307.

Zaradit Soul do tiredy malcyh aut moze len nejaky neznalec

:no:
14. 5. 2009 13:09
Re: Mate v tom cahos
Proč Vy Slováci jste takový vznětlivý? Pro slova jako Tupec, blbosti a vůbec text plný emocí nechodíte daleko. Mám pocit, že 80 let české kolonizace nedokázalo přebít huno - avaro - maďarské geny. Dělejte s tím něco. Co zkusit večerní kurzy sebeovládání?
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 5. 2009 13:19
Re: Mate v tom cahos
Som v pohode neboj ;-)
14. 5. 2009 14:12
Re: Mate v tom cahos
My sme národ holubičí.... >:-[]
Avatar - white label
14. 5. 2009 15:12
Re: Mate v tom cahos
Jako jak "holupičí"... >:D
14. 5. 2009 17:23
Re: Mate v tom cahos
tak nejak ;-)
Avatar - white label
14. 5. 2009 17:45
Re: Mate v tom cahos
...to je taká valašská zkratka teho charaktera národa...,
...i gdyž má jen HOLU pr.el, aj tak to má všecko v PI.I...
Avatar - jazva
14. 5. 2009 17:26
Re: Mate v tom cahos
len pre poriadok, Húni a Maďari je to isté... ;-) resp. Maďari sú potomkovia Húnov.
14. 5. 2009 17:35
Re: Mate v tom cahos
TAk potom 507 čka je Attilov Pravnuk. >:D
Avatar - jazva
14. 5. 2009 17:47
Re: Mate v tom cahos
a čo ti ten Attila také hrozné urobil, že ho takto trestáš???? >:-[] ;-)
Avatar - white label
14. 5. 2009 17:57
Re: Mate v tom cahos
To máš pravdu, Attila za něho přece nemůže... >:-[]
14. 5. 2009 13:25
Re: Mate v tom cahos
Dacia Logan má rozměry vozu nižší střední třídy ale to je tak jediné co ma s vozem nižší střední třídy společnho. Uvědom si že pouze rozměr není určující pro zařazení do určité třídy. Soul rozhodně nebude konkurentem Octavií.
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 5. 2009 13:38
Re: Mate v tom cahos
Nebude konkurovat oktavii ale Quasqaiu,Rooomsteru, SX4ke a to su podla teba male auta? Preco tieto nei su v tabulke?

Preco tam nie je SX4ka? Je to snad vacsieauto nez Soul? Je to snad off road? Hm? kde je potom ?

Mas pravdu ze to nie je o rozmeroch ved Soul ma zaklad namakanu 1.6tku kde ze sa to moze porovnavat s Polom, Fabkou, Swiftom ze?

Som zvedavy kde autor tejto tabulky zaradi Suzuki SX4ku - ked bude v nizsej strednej tak nech mi potom niekto z vas vysvetli v com je vacsia silnejsia drahsia a kvalitnejsia od Soula ked bude o triedu vyssie ked pritom vieme ze je mensia lacnejsia menej vykonna ako SOul hm?
14. 5. 2009 13:43
Re: Mate v tom cahos
Nevím jak moc si informovaný, ale v soulu bude i benzínová 1,4 která bude později tvořit základ nabídky ;-)
14. 5. 2009 14:17
Re: Mate v tom cahos
SX4 je myslím, minimálně na tomto serveri radená medzi nižšiu strednú.

Sumi nehroť to. Sám si možeš presvedčiť, že tu sú pri štatistikách viac než ústretový, Oktávku dávajú odjakživa medzi nižšiu strednú (na rozdiel od SDA), SUV ti rozdelia do 3 kategórii a pod.

Sám neviem kam by som Soul zaradil. Možno najmenšie SUV?
14. 5. 2009 18:05
Re: Mate v tom cahos
Podotýkám, že SX4 není přímým konkurentem Soulu nejen proto, že se vyrábí s pohonem 4x4, ale také proto, že existuje i tahle karosářská verze - [odkaz] SDA ji řadí do nižší střední třídy. U Suzuki je s těmi třídami také trochu problém, například Swift je řazen mezi malá auta a Splash mezi minivozy. Splash má ovšem jen o 2 cm menší rozvor a je dokonce delší než Swift, o velikosti zavazadelníku nemluvě :-)
14. 5. 2009 18:06
Re: Mate v tom cahos
Nechápu, proč ten odkaz nefunguje, prostě a jednoduše - měl jsem na mysli SX4 Sedan. Prodává se i v ČR.
14. 5. 2009 18:07
Re: Mate v tom cahos
Aha, tečka :-) Takže ještě jednou pro info - [odkaz]
14. 5. 2009 17:50
Re: Mate v tom cahos
Octavia je na spodní hranici nižší střední třídy. Rozvorem ji dohání Renault Clio III a ten do ní jak známo nepatří (pokud mě paměť neklame, Clio má jen o mm méně). Soul má objem zavazadelníku v této velikosti jen tehdy, pokud nemá dvojité dno.
14. 5. 2009 17:35
Re: Mate v tom cahos
Nissan Qashqai je v základní verzi o více jak 20 cm delší než Soul a má o 8 cm delší rozvor. Nemluvě o verzi +2, která je sedmimístná a měří přes 4,5 m. Auto má navíc možnost pohonu všech kol. Pouze šířka a výška těchto vozů je srovnatelná. K SX4/Sedici - ty jsou dejme tomu shodné se Soulem rozměrově, ovšem opět mají možnost 4x4. Jediné, s čím by se dalo souhlasit, je nabídka motorů, Soul má pouze 1,6 benzin a turbodiesel. Soul vs. Roomster? Roomster je skutečné malé MPV, což Soul není. Je to prostě crossover a otázkou je, kam s ním. Zde se spoléhám při tvorbě tabulek na data SDA, které jej začalo řadit mezi malé vozy, byť se samozřejmě nejedná o typického zástupce této třídy.
14. 5. 2009 12:03
ČÍSLA
No, dnes jen krátce. Vše sice při starém, ovšem pod povrchem to vře. POLOletí předvede nákupní smršť, ovšem aktuálně je důležité něco jiného - Fabia ztrácí. Klid, neplaš se. To je cílený proces. Je to důsledek tzv. principu odložené koupě.

Totiž, není nic horšího, než nejistota kupujících. Bude šroťák nebo nebude? Právě tohle dilema je za mírnou prodejní ztrátou Škody. Kupci prostě vyčkávávají na rozhodnutí Parlamentu. Sice víme, že ten šroťák je neskutečný populismus, ekonomicky k ničemu, ale... už jen pro ten prodejní skok, který by Fabia absolvovala, by stálo za to, šrotovací cestu umožnit.
Rozbalit vlákno
41
14. 5. 2009 12:09
Re: ČÍSLA
Princip odložené koupě jistě funguje a šrotovné JE populistická pitomost na n-tou.
Jen nevím, proč by to mělo Hurvínka postihovat více než jiná auta dané kategorie.
14. 5. 2009 12:18
Re: ČÍSLA
To je proto, že se nejvíc kupuje a tedy i nejvíc ztrácí...

P.S. Co je to ten Hurvínek?
14. 5. 2009 12:21
Re: ČÍSLA
Hurvínek = Fabia 2, to jsi ještě neslyšel? Pak promiň.

Fabia ale ztrácí na trhu i relativně, tj. z hlediska tržního podílu v %.
14. 5. 2009 12:38
Re: ČÍSLA
Hurvínek? >:-[]

zní to tak laskavě, jako když chceš politovat šeredné, ale jinak šikovné dítě ;-)
14. 5. 2009 13:05
Re: ČÍSLA
Já to nevymyslel, ale asi tak nějak to bude: Je sice ošklivej a ne moc chytrej, ale aspoň je hodnej ;-)

Mimochodem měl jsem dojem, že se to používá celkem běžně...
14. 5. 2009 13:18
Re: ČÍSLA
Hurvínek je světová ikona... takže i v tomhle to sedí.
14. 5. 2009 13:20
Re: ČÍSLA
já to ještě neslyšel, asi se pohybuju v moc "nóbl" kruzích >:D
14. 5. 2009 14:12
Re: ČÍSLA
No jo, lepší lidi, samej Medvěd, Bramborák nebo v nejhorším Třesoucí se Dehtová Ikona, co? :-) :-)
14. 5. 2009 14:20
Re: ČÍSLA
spíš samé kolegyně které mají Hurvínka i POLOboha na háku >:D
14. 5. 2009 17:38
Re: ČÍSLA
Třesoucí se Dehtová Ikona :o)) Mno, tedy, o Hurvínkovi ve spojitosti s Fabií II jsem také ještě neslyšel. Pro mě dosud existoval jediný automobilový Hurvínek, a tou byla předválečná Z6. Ale dejme tomu.... .o)
Avatar - Ronault.
14. 5. 2009 19:11
Re: ČÍSLA
Tak Třesoucíse Dehtová Ikona je pecka dne :yes:
Avatar - white label
14. 5. 2009 19:38
Re: ČÍSLA
Není to tu sice žádná novinka, ale není to fakt vůbec špatně vymyšlené...
Tak mě napadlo co by tak mohla být třeba "dehtová Cenová ikona"... :*) ;-)
14. 5. 2009 13:17
Re: ČÍSLA
:-) Neslyšel, je to dobrý :yes:
14. 5. 2009 12:11
Re: ČÍSLA
jo jo, kupci Fábie vyčkávájí na šroťák, zatímco kupci Fusionu a Pola nakupují....

Logika dostává občas pořádně na frak :-!
Avatar - Katikakus
14. 5. 2009 12:16
Re: ČÍSLA
K tomu neni co dodat, chtel jsem napsat to same, ale predbehl jsi me. :yes:

PS: v jeho pripade nejen logika, ale i zdravy rozum.
14. 5. 2009 12:37
Re: ČÍSLA
škoda jen těch dobrých výsledků Pola, mohl to vzít s Fabkou přes šroťák společně...

ledaže by si Polo kupovali jenom "prémiový" kupci, kterým na nějakém šrotovném nesejde :-!
14. 5. 2009 12:20
Re: ČÍSLA
Přesně. Přesně tak to je. Fabia je čekáním na šrotbonus nejpostiženější vůz.
14. 5. 2009 12:25
Re: ČÍSLA
No ešte o jednom "nejpostiženějším" by som vedel. >:-[]
Avatar - marek.g
14. 5. 2009 12:31
Re: ČÍSLA
jo takže Fabii vlastně kupují švorcáci co čekají na šrot prémii...to jsou dottoreho názorové veletoče :-! >:-[]
14. 5. 2009 12:34
Re: ČÍSLA
on už nám to určitě nějak vysvětlí. Stejně mám pocit, že jsem to tady všichni znova nepochopili a zbytečně smažíme klávesnice.

Takže GTI - prosím, ještě jednou a pomalu, dík ;-)
Avatar - marek.g
14. 5. 2009 12:42
Re: ČÍSLA
právě.celou dobu nám vtlouká do hlav,že třídní majstrštyk Fabii si kupujou kovbojové na úrovni co vědí co chtějí prostě žádní švorcáci(ti kupujou Fusiony a GP).a teď se dozvím,že kupci Fabie narozdíl od kupců Fusiona atp. čekají na schválení šrotbonusu.mám v hlavě zmatek hroutí se mi svět :-O >:-[]
14. 5. 2009 13:25
Re: ČÍSLA
Nevkládej mi do péra věty, které jsem nenapsal.
14. 5. 2009 13:22
Re: ČÍSLA
No, je to tak (čteš to pomalu?) >:D že lidé, kteří kupují Fabie nyní odložili koupě, neb čekájí na normu, která jim přizná peněžní prémii. Jakmile bude norma venku, strhne se kulovej autoblesk, Škoda nebude stačit vyrábět. No, jen vydrž, já myslím, že to stejně spustěj, takže pak mi tu za trest budeš muset měsíc vykat... ;-)
14. 5. 2009 13:30
Re: ČÍSLA
Nevím co stojí za poklesem prodejů Fabií, ale vím co by nastalo v showroomech Škodovky po zavedení šrotovného, pořadníky jako za totáče což je celkem přiléhavé když vememe v potaz která strana se šrotovné snaží prosadit. >:D >:D >:D >:D :yes:
14. 5. 2009 13:32
Re: ČÍSLA
>:D :yes: Tak to je příspěvek měsíce >:D :yes:
14. 5. 2009 13:35
Re: ČÍSLA
Na co si lhát že? Jenom slepý ignorant to nevidí >:D A to ohánění Fusionem? To jsou poslední záškuby před jeho automobilovou smrtí >:D
14. 5. 2009 14:23
Re: ČÍSLA
no, tak jestli zavedou šrotovné (i když momentálně to vypadá stejně reálně jako bombasticky slibované 13důchody >:-[] )
tak budou muset výrobní linky Fusionu resuscitovat + postavit ještě i novou fabriku :-!
14. 5. 2009 12:15
Re: ČÍSLA
Aha chápem , to bude šrotovné iba pre Fabku , alebo iba potenciálni kupci Fabky naňho čakajú. >:D >:D
14. 5. 2009 13:23
Re: ČÍSLA
Ne ne, bude obdobné, ovšem samozřejmě ještě razantnější, jako v Německu.
Avatar - ZoomZoom
14. 5. 2009 12:40
Re: ČÍSLA
No nehci se hádat, ale není jeden z důvodů menšího prodeje Fábky taky to, že se v důsledku šrotace v Německu stala skoro "nedostatkovým" zbožím ;-)
14. 5. 2009 13:05
Re: ČÍSLA
Je to tak, z čeho Škoda vždycky těžila je teď jen snem. Fabie jsou zkrátka vyprodány na x týdnů dopředu. Kamarád šel omrknout FII Combi a v autosalonu mu řekli, že by ji na přelomu června a července mohl mít 8-s >:D
Avatar - Ronault.
14. 5. 2009 19:16
Re: ČÍSLA
To ale není až tak dlouhá doba 2,5 měsíce. Na nové Megany se teď taky čekalo 2 měsíce a to v základní motorizace... a To ještě jestli se kamarád ptal na nějaký lepší motor, což u kombi dává smysl, tak proč ne?
Avatar - white label
14. 5. 2009 19:31
Re: ČÍSLA
To je velmi krátká čekací doba, třeba na Golfa se teď čeká 4-5 měsíců! :-!
14. 5. 2009 19:45
Re: ČÍSLA
Já čekal na tu bečku bez týdne půl roku. Rekord drží XC90. 8 - 12 měsíců, když vyjelo a potopila se s nima loď.
14. 5. 2009 13:06
Re: ČÍSLA
to mě taky napadlo - prostě někdo si řekne, že ceny jsou teď parádní, mám nějaké love, koupím si káru. Zajde do Škodovky a tam mu řeknou, že mu jí dodají třeba za 3 měsíce. No a u konkurence je mají třeba i na skladu.

Ale 50% propad to nepokryje celý.

Zajímavé by se bylo podívat na statistiky z Reichu, jak se Fabce vede tam - předpokládám, že víc než dobře :yes:
14. 5. 2009 13:31
Re: ČÍSLA
Je to odloženej nákup a částečně i prodloužená dálka dodání vlivem fabiofestu v Německu...
14. 5. 2009 14:24
Re: ČÍSLA
Fabiofest - :yes: to se povedlo >:-[]
14. 5. 2009 13:24
Re: ČÍSLA
Určitě je i tenhle důvod na stole.
14. 5. 2009 13:30
TVŮJ ČERVEN
Ve Zlatém slavíkovi asi nezaboduješ, superstar z tebe taky asi doma nevychovali, ale ještě pořád máš šanci bodovat v červnových prodejích. Ber Fabii, budeš v tabulce jako první, kde jinde tohle můžeš zažít?

P.S. Kup ještě před tím, než na světlo světa vejde šrotovací otčenáš, Fabie potom nebudou. To aby ses pak nechal sešrotovat rovnou sám...
Rozbalit vlákno
19
14. 5. 2009 13:33
Re: TVŮJ ČERVEN
S tím P.S. jsi trefil přesně to stejné co já >:D :yes: viz. reakce na tvůj předchozí příspěvek.
Avatar - ryman
14. 5. 2009 14:32
Re: TVŮJ ČERVEN
probuď se... šrotovné je dávno smetené ze stolu.. už není březen ale skoro červen.. kdybys byl na přednášce kalouska jako já tak bys tady nemlel nesmysly o šrotovném... nezaměstnanost roste.. to je problém.. lidi nekupujou protože neví, jestli nepříjdou o práci a jestli to utáhnou.. mimo jiné 6 z 10 domácností má problém vyjít s příjmy.. ;-\ ti se asi do nákupu auta nepohrnou.. 8-s
14. 5. 2009 14:40
Re: TVŮJ ČERVEN
No tak se vzpamatuj zase ty! Důchodci o peníze nepříjdou! A není tajemstvím, že důchodci na slevy a podobné akce slyší a stejně tak jako volí komunistu ze zvyku budou ze zvyku kupovat i Škodovky. A invalidní důchodci si můžou odečíst i DPH. To koukáš co ty Kalousku. ;-)
Avatar - ryman
14. 5. 2009 14:55
Re: TVŮJ ČERVEN
důchodci? co vím tak kámošův dědek si koupil megana v 1.6ce a o fábii ani pohledem nezavadil... předtím měl mondeo.. kam ta doba spěje že... navíc pochybuju o vlivu segmentu důchodců na statistiky.. co vím tak se žádné zvýšení důchodů nikdy nepromítlo do zvýšení spotřeby nebo tržeb v maloobchodě, takže bych to viděl stejně s těmi auty.. a šrotovné opakuju nebude!
14. 5. 2009 14:57
Re: TVŮJ ČERVEN
tak nevím jestli právě důchodci táhnou prodeje aut ;-)

pravda je, že lobbovací pozice Škody je silná. Přesto si myslím, že to nakonec neprosadí. Ano, budou o tom tláchat, je to přece výborné předvolební téma, ale na to aby to zavedli podle mně nebudou mít "kule" >:-[]
14. 5. 2009 15:03
Re: TVŮJ ČERVEN
No uvidíme jestli nám před volbama ukáží taky něco jiného než Kačku Brožovou >:D Každopádně věřím, že šrotovné nám minimálně slíbí. A známe to: NIKDO PRO VÁS NEUDĚLÁ TOLIK CO MY VÁM MŮŽEME SLÍBIT.
Avatar - ryman
14. 5. 2009 15:12
Re: TVŮJ ČERVEN
v tom máš pravdu... ale přece jen doba je zlá a nikdo už si na krk nevezme další zadlužování bez výsledku.. to je politická sebevražda.. euro se blíží a my musíme plnit maastricht.. proto tyhle nadbytečné rozpočtové výdaje nikdo neschválí...
14. 5. 2009 15:26
Re: TVŮJ ČERVEN
stavíme se, že někdo už se najde, pro koho zadlužování nebude žádnou morální dilemou? ;-)

bohužel....
Avatar - ryman
14. 5. 2009 15:31
Re: TVŮJ ČERVEN
>:D :yes: :-(
14. 5. 2009 17:10
Re: TVŮJ ČERVEN
ale kde. O prioritách přijetí EURa Vůdce tlachal na podzim. Teď už je skoro léto a vypadá to, že prokáže své osvedčené manažerské schopnosti, tak EURo už není na pořadu dne. Tam jsou právě sociální jistoty a pouštění žilou státnímu rozpočtu.
14. 5. 2009 17:31
Re: TVŮJ ČERVEN
tak oni skoro polovina evropy co už jede v EURU bude mít leto problém dodržet 3% schodek HDP. Komise na ně udělá bububu, a jede se dál.... :-!
14. 5. 2009 15:05
Re: TVŮJ ČERVEN
Toz znam jednoho ogara co velke modre kule ma... a politiku vedl - do nedavna :-!
14. 5. 2009 15:02
Re: TVŮJ ČERVEN
Ja myslel, ze pro duchodce je nejvhodnejsi FOX... sakra, zase vedle...
14. 5. 2009 15:06
Re: TVŮJ ČERVEN
Ještě napíš, že jsem tuhle blbost já někde napsal a prosim rovnou to podlož důkazem (odkaz) to jsem zvědavej!!!!! :no:
14. 5. 2009 15:10
Re: TVŮJ ČERVEN
No, tak ty jsi ji opravdu nenapsal... to je fakt... :-) Kazdopadne ja to ani netvrdil... :-!
14. 5. 2009 15:16
Re: TVŮJ ČERVEN
Ale reagoval si na můj příspěvek a to mě zmátlo.
14. 5. 2009 15:19
Re: TVŮJ ČERVEN
I to se stava... obcas se taky necham zmast ;-)
14. 5. 2009 15:00
Re: TVŮJ ČERVEN
On zije v jinem svete... realitu (a predevsim tu ceskou) vymenil jiz davno za sny o uniformite ala VW 8-s
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 5. 2009 13:42
Autor tabulky chlastal
Soul je inde to tu mame odbornikov na auto.cz :no:

Kde je potom Suziki SX4? Hadam len nebude v nizsej strednej sila :no:

Nech mi niekto z Vas vysvetli preco je Soul radeny medzi male auta a SX4ka do nizsej strednej ked tam bude v dalsej tabulke co ocakavam. :no:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Sumi1982"
14. 5. 2009 13:45
Re: Autor tabulky chlastal
Suzuki SX4 je mensia lacnejsia a slabsia ako Soul som zvedavy kde bude zaradena :-! Uz aj slepy vidi ze Soul nie je male auto asi ho autor nevidel nazivo :no:
14. 5. 2009 13:48
Re: Autor tabulky chlastal
No dobře tak ještě jednou. Rozměr není určující pro zařazení do segmentu: viz napříkld Logan. Oháníš se tu benzínovou 1,6, ale to je "základní" motor, později budé základ nabídky tvořit i benzínová 1,4. SX4 bude pravděpodobně redakcí zařazena mezi SUV.
14. 5. 2009 15:33
Re: Autor tabulky chlastal
Mě by zajímalo, co chlastal. Jestli tedy lihovinu, pivo, nebo víno a zda bylo i nějaký uzený a pečivo. :-O
Avatar - ryman
14. 5. 2009 17:55
Re: Autor tabulky chlastal
můj návod je nejdřív uzeninu s pečivem, pak pívo a nakonec lihovinu.. :D :yes:
Avatar - white label
14. 5. 2009 18:01
Re: Autor tabulky chlastal
Dej na konec kocovinu, nebo vynech lihovinu... :yes:
Avatar - ryman
14. 5. 2009 18:21
Re: Autor tabulky chlastal
kruci už to nejde přidat :-( inu kocourovinu k tomu :yes: >:D
Avatar - white label
14. 5. 2009 19:00
Re: Autor tabulky chlastal
trochu ty verše a "rýmy" ještě potrénuj a můžeš si vytunit nick na "rýmař"... :yes: >:D

...nelze přidat kocovinu...,
...nech to jako volovinu... :-!
14. 5. 2009 13:46
Propad, nepropad Fábií
To není tím, že by o Fabie nebyl zájem, je to paradoxně tím, že je jich nedostatek a prioritně se uspokojoval německý trh :-!
Já jsem si chtěl objednat služebku a bylo mi řečeno, že budu muset počkat tak 2-2,5měsíce 8-s
Rozbalit vlákno
10
14. 5. 2009 14:27
Re: Propad, nepropad Fábií
Lidi, já vám nerozumím. Jste nějací rozmazlení!

Já kupoval svého miláška 3 roky dozadu, za cenu o 30% vyšší než je teď, čekal jsem na něj skoro 3 měsíce a přesto jsem byl štastný jak blecha!

Už nevíte co byste ze samé nudy koupili >:D
14. 5. 2009 14:43
Re: Propad, nepropad Fábií
Doporučuju stodvaciášek >:D S ním se člověk nenudí a zažije s ním věci nevšední a nečekané. >:D :yes:
14. 5. 2009 15:01
Re: Propad, nepropad Fábií
tak na ten je čekačky snad v řádu let >:D
14. 5. 2009 15:07
Re: Propad, nepropad Fábií
Je fakt, že je to pomalu nedostatkové zboží >:D
Avatar - ryman
14. 5. 2009 15:15
Re: Propad, nepropad Fábií
tak tak.. sháním stodvaciášek na léto na zábavu >:D :yes: ;-) není nic lepšího >:D
14. 5. 2009 15:25
Re: Propad, nepropad Fábií
Určitě neprohloupíš. Motor za zadní nápravou s náhonem na zadek, to už si dnes troufne udělat jen Porsche >:D
Avatar - ryman
14. 5. 2009 15:35
Re: Propad, nepropad Fábií
>:D vím do čehu jdu ne ;-) stodvaciáška jsem sedlal ještě jak jsem neměl papíry >:D >:D >:D dokonce měl i bakelitový *křýdlo vzadu aby to mělo lepší *přýtlak >:D >:D >:D :yes:
14. 5. 2009 15:41
Re: Propad, nepropad Fábií
Hehe - no, opravdu neni nic lepsiho, hlavne kdyz to bouchnes potom na polnacce v 50tce do stromu a nebo mostku pro zemedelce... :yes: To aby ti doma zacali setrit na penal :-! >:D
Avatar - ryman
14. 5. 2009 17:57
Re: Propad, nepropad Fábií
to už mám taky za sebou neboj ;-) jo kde jsou ty časy :-! :yes:
Avatar - Ronault.
14. 5. 2009 19:21
Re: Propad, nepropad Fábií
Na megoše se čeká taky 2 měsíce, přečti si recenzi na MACZ nových majitelů.
Avatar - igor77
14. 5. 2009 20:23
re: renault
byl jsem tuhle u renaultu a clio bylo vyprodany a cekalo se na kusy po faceliftu. myslim ze kdyby importer vic dovazel, tak taky vic proda..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pjenkava
14. 5. 2009 23:52
MÁLO FABIÍ
Není se čemu divit - ošklivý design a neuvěřitelně vysoké ceny. Chytrý člověk toto auto prostě nezvolí. Jsem sice docela patriot, ale vlastnit takto hnusné auto bych nepřetrpěl, byť by bylo nejvíc czech made. Ono stejně moc czech made ani neni...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
17. 5. 2009 22:23
Re: MÁLO FABIÍ
no design je tvoje vec ale cena podle me vysoka ani neni...a to jsem si ted nevymyslel....
neregistrovaný "Ondra74"
15. 5. 2009 08:38
Peugeot jde nahoru..
Jo jo souhlasim naprosto. Navíc už teď jsou např. u Peugeotu 207 hlášeny skvělé výsledky po rozběhnutí akční nabídky, která běží od dubna. To se projeví asi až v následujících měsících, ale znatelně se to vyplatí a výroba prý už také skoro nestíhá dodávat..
Rozbalit vlákno
0