Nerozumiem preco je Kia Soul v tejto tabulke. Je to snad konkurent fabie, C3-ky, punta, yarisa? Cenovo, motoricky, kvalitativne aj rozmerovo je Soul o triedu vyssie je to nieco ako Quasqai alebo Roomster alebo Suzuki SX4 a tie tu v tabulke nevidim.
Kia Soul rozhodne nepatri do triedy malych automobilov :no:
Pozrite si zakladnu motorizaciu, objem kufra, razvor, cenu a zistite ze Soul je na mile vzdialeny od skatuliek typy fabia, punto, yaris, swift. Kto robi tie tabulky?
Ked je Soul v triede malych aut tak potom mozete Ceeda zaradit rovno medzi vyssiu stredu :no::-!
Mám tak trochu pocit, že se ti tenhle rok musí ventilek vymknout z rukou. Ta "úroda" je za poslední dobu neuvěřitelná. Pomalu by stálo za to v každá kategorii vyhlašovat TOP10. Hodně štěstí ze zpracováváním a při výběru těch "perel" :yes:
No nedá se nic dělat. O to víc toho bude na konci roku. ;-) Těm co nesdílí moje nadšení bych doporučil anketu ignorovat. Nakonec ušetří tím čas a můžou ho trávit podle nich smysluplnějším způsobem... například pustit si Evu a Vaška. Jistě vkusnější druh zábavy >:D >:D >:D:no:
Zařazení Soulu do zažitých tříd je jistě diskutabilní. Nicméně někam ho "nacpat" musíme a pokud jako rozhodující bereme rozvor náprav, má Soul s 255 cm blíže malým vozům (např. Grande Punto 251 cm, nové Polo 247 cm) než Nissanu Q (263 cm).
Proč Vy Slováci jste takový vznětlivý? Pro slova jako Tupec, blbosti a vůbec text plný emocí nechodíte daleko. Mám pocit, že 80 let české kolonizace nedokázalo přebít huno - avaro - maďarské geny. Dělejte s tím něco. Co zkusit večerní kurzy sebeovládání?
Dacia Logan má rozměry vozu nižší střední třídy ale to je tak jediné co ma s vozem nižší střední třídy společnho. Uvědom si že pouze rozměr není určující pro zařazení do určité třídy. Soul rozhodně nebude konkurentem Octavií.
Nebude konkurovat oktavii ale Quasqaiu,Rooomsteru, SX4ke a to su podla teba male auta? Preco tieto nei su v tabulke?
Preco tam nie je SX4ka? Je to snad vacsieauto nez Soul? Je to snad off road? Hm? kde je potom ?
Mas pravdu ze to nie je o rozmeroch ved Soul ma zaklad namakanu 1.6tku kde ze sa to moze porovnavat s Polom, Fabkou, Swiftom ze?
Som zvedavy kde autor tejto tabulky zaradi Suzuki SX4ku - ked bude v nizsej strednej tak nech mi potom niekto z vas vysvetli v com je vacsia silnejsia drahsia a kvalitnejsia od Soula ked bude o triedu vyssie ked pritom vieme ze je mensia lacnejsia menej vykonna ako SOul hm?
SX4 je myslím, minimálně na tomto serveri radená medzi nižšiu strednú.
Sumi nehroť to. Sám si možeš presvedčiť, že tu sú pri štatistikách viac než ústretový, Oktávku dávajú odjakživa medzi nižšiu strednú (na rozdiel od SDA), SUV ti rozdelia do 3 kategórii a pod.
Sám neviem kam by som Soul zaradil. Možno najmenšie SUV?
Podotýkám, že SX4 není přímým konkurentem Soulu nejen proto, že se vyrábí s pohonem 4x4, ale také proto, že existuje i tahle karosářská verze - [odkaz] SDA ji řadí do nižší střední třídy. U Suzuki je s těmi třídami také trochu problém, například Swift je řazen mezi malá auta a Splash mezi minivozy. Splash má ovšem jen o 2 cm menší rozvor a je dokonce delší než Swift, o velikosti zavazadelníku nemluvě :-)
Octavia je na spodní hranici nižší střední třídy. Rozvorem ji dohání Renault Clio III a ten do ní jak známo nepatří (pokud mě paměť neklame, Clio má jen o mm méně). Soul má objem zavazadelníku v této velikosti jen tehdy, pokud nemá dvojité dno.
Nissan Qashqai je v základní verzi o více jak 20 cm delší než Soul a má o 8 cm delší rozvor. Nemluvě o verzi +2, která je sedmimístná a měří přes 4,5 m. Auto má navíc možnost pohonu všech kol. Pouze šířka a výška těchto vozů je srovnatelná. K SX4/Sedici - ty jsou dejme tomu shodné se Soulem rozměrově, ovšem opět mají možnost 4x4. Jediné, s čím by se dalo souhlasit, je nabídka motorů, Soul má pouze 1,6 benzin a turbodiesel. Soul vs. Roomster? Roomster je skutečné malé MPV, což Soul není. Je to prostě crossover a otázkou je, kam s ním. Zde se spoléhám při tvorbě tabulek na data SDA, které jej začalo řadit mezi malé vozy, byť se samozřejmě nejedná o typického zástupce této třídy.
No, dnes jen krátce. Vše sice při starém, ovšem pod povrchem to vře. POLOletí předvede nákupní smršť, ovšem aktuálně je důležité něco jiného - Fabia ztrácí. Klid, neplaš se. To je cílený proces. Je to důsledek tzv. principu odložené koupě.
Totiž, není nic horšího, než nejistota kupujících. Bude šroťák nebo nebude? Právě tohle dilema je za mírnou prodejní ztrátou Škody. Kupci prostě vyčkávávají na rozhodnutí Parlamentu. Sice víme, že ten šroťák je neskutečný populismus, ekonomicky k ničemu, ale... už jen pro ten prodejní skok, který by Fabia absolvovala, by stálo za to, šrotovací cestu umožnit.
Princip odložené koupě jistě funguje a šrotovné JE populistická pitomost na n-tou.
Jen nevím, proč by to mělo Hurvínka postihovat více než jiná auta dané kategorie.
Třesoucí se Dehtová Ikona :o)) Mno, tedy, o Hurvínkovi ve spojitosti s Fabií II jsem také ještě neslyšel. Pro mě dosud existoval jediný automobilový Hurvínek, a tou byla předválečná Z6. Ale dejme tomu.... .o)
právě.celou dobu nám vtlouká do hlav,že třídní majstrštyk Fabii si kupujou kovbojové na úrovni co vědí co chtějí prostě žádní švorcáci(ti kupujou Fusiony a GP).a teď se dozvím,že kupci Fabie narozdíl od kupců Fusiona atp. čekají na schválení šrotbonusu.mám v hlavě zmatek hroutí se mi svět :-O >:-[]
No, je to tak (čteš to pomalu?) >:D že lidé, kteří kupují Fabie nyní odložili koupě, neb čekájí na normu, která jim přizná peněžní prémii. Jakmile bude norma venku, strhne se kulovej autoblesk, Škoda nebude stačit vyrábět. No, jen vydrž, já myslím, že to stejně spustěj, takže pak mi tu za trest budeš muset měsíc vykat... ;-)
Nevím co stojí za poklesem prodejů Fabií, ale vím co by nastalo v showroomech Škodovky po zavedení šrotovného, pořadníky jako za totáče což je celkem přiléhavé když vememe v potaz která strana se šrotovné snaží prosadit. >:D >:D >:D >:D:yes:
no, tak jestli zavedou šrotovné (i když momentálně to vypadá stejně reálně jako bombasticky slibované 13důchody >:-[] )
tak budou muset výrobní linky Fusionu resuscitovat + postavit ještě i novou fabriku :-!
Je to tak, z čeho Škoda vždycky těžila je teď jen snem. Fabie jsou zkrátka vyprodány na x týdnů dopředu. Kamarád šel omrknout FII Combi a v autosalonu mu řekli, že by ji na přelomu června a července mohl mít 8-s >:D
To ale není až tak dlouhá doba 2,5 měsíce. Na nové Megany se teď taky čekalo 2 měsíce a to v základní motorizace... a To ještě jestli se kamarád ptal na nějaký lepší motor, což u kombi dává smysl, tak proč ne?
to mě taky napadlo - prostě někdo si řekne, že ceny jsou teď parádní, mám nějaké love, koupím si káru. Zajde do Škodovky a tam mu řeknou, že mu jí dodají třeba za 3 měsíce. No a u konkurence je mají třeba i na skladu.
Ale 50% propad to nepokryje celý.
Zajímavé by se bylo podívat na statistiky z Reichu, jak se Fabce vede tam - předpokládám, že víc než dobře :yes:
Ve Zlatém slavíkovi asi nezaboduješ, superstar z tebe taky asi doma nevychovali, ale ještě pořád máš šanci bodovat v červnových prodejích. Ber Fabii, budeš v tabulce jako první, kde jinde tohle můžeš zažít?
P.S. Kup ještě před tím, než na světlo světa vejde šrotovací otčenáš, Fabie potom nebudou. To aby ses pak nechal sešrotovat rovnou sám...
probuď se... šrotovné je dávno smetené ze stolu.. už není březen ale skoro červen.. kdybys byl na přednášce kalouska jako já tak bys tady nemlel nesmysly o šrotovném... nezaměstnanost roste.. to je problém.. lidi nekupujou protože neví, jestli nepříjdou o práci a jestli to utáhnou.. mimo jiné 6 z 10 domácností má problém vyjít s příjmy.. ;-\ ti se asi do nákupu auta nepohrnou.. 8-s
No tak se vzpamatuj zase ty! Důchodci o peníze nepříjdou! A není tajemstvím, že důchodci na slevy a podobné akce slyší a stejně tak jako volí komunistu ze zvyku budou ze zvyku kupovat i Škodovky. A invalidní důchodci si můžou odečíst i DPH. To koukáš co ty Kalousku. ;-)
důchodci? co vím tak kámošův dědek si koupil megana v 1.6ce a o fábii ani pohledem nezavadil... předtím měl mondeo.. kam ta doba spěje že... navíc pochybuju o vlivu segmentu důchodců na statistiky.. co vím tak se žádné zvýšení důchodů nikdy nepromítlo do zvýšení spotřeby nebo tržeb v maloobchodě, takže bych to viděl stejně s těmi auty.. a šrotovné opakuju nebude!
tak nevím jestli právě důchodci táhnou prodeje aut ;-)
pravda je, že lobbovací pozice Škody je silná. Přesto si myslím, že to nakonec neprosadí. Ano, budou o tom tláchat, je to přece výborné předvolební téma, ale na to aby to zavedli podle mně nebudou mít "kule" >:-[]
No uvidíme jestli nám před volbama ukáží taky něco jiného než Kačku Brožovou >:D Každopádně věřím, že šrotovné nám minimálně slíbí. A známe to: NIKDO PRO VÁS NEUDĚLÁ TOLIK CO MY VÁM MŮŽEME SLÍBIT.
v tom máš pravdu... ale přece jen doba je zlá a nikdo už si na krk nevezme další zadlužování bez výsledku.. to je politická sebevražda.. euro se blíží a my musíme plnit maastricht.. proto tyhle nadbytečné rozpočtové výdaje nikdo neschválí...
ale kde. O prioritách přijetí EURa Vůdce tlachal na podzim. Teď už je skoro léto a vypadá to, že prokáže své osvedčené manažerské schopnosti, tak EURo už není na pořadu dne. Tam jsou právě sociální jistoty a pouštění žilou státnímu rozpočtu.
Suzuki SX4 je mensia lacnejsia a slabsia ako Soul som zvedavy kde bude zaradena :-! Uz aj slepy vidi ze Soul nie je male auto asi ho autor nevidel nazivo :no:
No dobře tak ještě jednou. Rozměr není určující pro zařazení do segmentu: viz napříkld Logan. Oháníš se tu benzínovou 1,6, ale to je "základní" motor, později budé základ nabídky tvořit i benzínová 1,4. SX4 bude pravděpodobně redakcí zařazena mezi SUV.
To není tím, že by o Fabie nebyl zájem, je to paradoxně tím, že je jich nedostatek a prioritně se uspokojoval německý trh :-!
Já jsem si chtěl objednat služebku a bylo mi řečeno, že budu muset počkat tak 2-2,5měsíce 8-s
>:D vím do čehu jdu ne ;-) stodvaciáška jsem sedlal ještě jak jsem neměl papíry >:D >:D >:D dokonce měl i bakelitový *křýdlo vzadu aby to mělo lepší *přýtlak >:D >:D >:D:yes:
Hehe - no, opravdu neni nic lepsiho, hlavne kdyz to bouchnes potom na polnacce v 50tce do stromu a nebo mostku pro zemedelce... :yes: To aby ti doma zacali setrit na penal :-! >:D
Není se čemu divit - ošklivý design a neuvěřitelně vysoké ceny. Chytrý člověk toto auto prostě nezvolí. Jsem sice docela patriot, ale vlastnit takto hnusné auto bych nepřetrpěl, byť by bylo nejvíc czech made. Ono stejně moc czech made ani neni...
Jo jo souhlasim naprosto. Navíc už teď jsou např. u Peugeotu 207 hlášeny skvělé výsledky po rozběhnutí akční nabídky, která běží od dubna. To se projeví asi až v následujících měsících, ale znatelně se to vyplatí a výroba prý už také skoro nestíhá dodávat..