Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v dubnu 2010: Pořadí značek

Zisky, které si český trh připsal v březnu, zmizely během dubna. Za první 4 měsíce roku 2010 se u nás prodalo méně aut než v roce 2009.
Zpět na článek
14. 5. 2010 14:58
neregistrovaný "TommasII"
14. 5. 2010 20:13
neregistrovaný "honza1212"
14. 5. 2010 20:50
14. 5. 2010 13:29
Stále dolu...
Klesá to, klesá a klesá... Kdeže je ten očakávaný koniec krízy...?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - T613
14. 5. 2010 13:54
Re: Stále dolu...
až se začne stavět.. pak bude konec
Avatar - Pekelná Micinka
14. 5. 2010 14:03
Re: Stále dolu...
Chraň bůh... stavět... :-(
Avatar - Pekelná Micinka
14. 5. 2010 21:13
Re: Stále dolu...
Co to má být? Jako že jinak bychom byli na stromech? :-O
Avatar - Ricardo
16. 5. 2010 11:19
Re: Stále dolu...
Podle mě "krize" vypadá právě takto - viz Dacia +62 % a sposta jiných značek i -30 %
Avatar - 3_diamanty
14. 5. 2010 13:32
Som zvedavy na boj o 10 miesto
medzi Daciou, Toyotou a Oplom. BMW sice predava tiez pekne ale po prichode Dustera si myslim Dacia bude bojovat o 10 miesto prave s Toyotou a Oplom a az za nimi bude BMW.

Na Dustera sa uz tesim ako to rozhybe a co na to Skoda a jej pocty ;-)

Zaujimavy bude aj subor sesterskych znaciek Hyundai a Kia a myslim ze Kia tento rok uz Hyundai predbehne, Venga sa pekne rozbieha a Ceed je vo forme stale a k tomu mame nove sorento a sportage a inovovane rio a neskutocna 7 rocna zaruka. To sa prejavi
:yes:

S prichodom novej ibizy a jej kombi verzie to snad bude lepsie aj so Seatom, ktory ako vidime sa celkom snazi a nie je to take zle, myslim ze do konca roka este moze prekvapit a mame uz aj novu Alhambru ktora je rozhodne krajsia ako Sharan. Snad sa Seat uz rozhybe ku krajsim cislam ;-)

A nakoniec uvidime co predvedie Porsche :-) ktore uz za sebou nechava aj Alfu Romeo , Panamera a Cayenne su hustee :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
14. 5. 2010 14:06
Re: Som zvedavy na boj o 10 miesto
Jj, Duster by mohl Dacii posunout výš, to je jasný. Na druhou stranu, bylo by ve zdejších podmínkách nepřirozené, aby na prvním místě bylo BMW, byť bych nebyl proti.
14. 5. 2010 17:07
Re: Som zvedavy na boj o 10 miesto
Je jasne ze velkou cast prodeju Porsche dela Panamera a Cayenne, ale nejsem si uplne jiste ze jsou to z portfolia znacky ti nejpovolanejsi adepti na palec nahoru ;-)
neregistrovaný "TommasII"
14. 5. 2010 14:58
Škodovka jede...
... jako politá živou vodou. Evidentně se ujala střízlivá a příznivá cenová politika a zajímavá nabídka modelů. Gratulace! :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Slavek-TDM
14. 5. 2010 15:21
Re: Škodovka jede...
Hlavni duvod je 1.2TSI a jeho cena. Tenhle motor v mensich modelech opravdu chybel. Az se trochu bojim, ze se budou "upravovat" ceny...
Avatar - Pekelná Micinka
14. 5. 2010 15:55
Re: Škodovka jede...
To by nemelo smysl, umele to zdrazovat. Spis by zlevnili HTP, aby se toho zbavili a pak by ho mohli prestat delat.
Avatar - Slavek-TDM
14. 5. 2010 16:19
Re: Škodovka jede...
To asi nepujde. Tech motoru se dela porad hodne a papirove snizujou spotrebu u prodanych aut... Navic fungujou jako zaklad, takze turbova 1.2 je pak jako "extra"
14. 5. 2010 21:45
Re: Škodovka jede...
S tou spotřebou to úplně není pravda. Třeba u nové Fábky má základní HTP spotřebu 5,7, 51kW verze myslím 5,5 a 63kw TSI jenom 5,2...nebo tak nějak.
Avatar - Slavek-TDM
15. 5. 2010 10:36
Re: Škodovka jede...
Jde o celkovej prumer na prodany auto. Takze prodej uplnych holatek za babku (byt maji spotrebu o fous vyssi nez moderni motor) umozni splnit nesmyslny narizeni EU tak, aby automobilka nemusela platit penale (mam dojem, ze rok 2012 znamena nutnost mit 65% produkce pod 130g CO2 na km). HTP 51kW ma 128g/km, coz odpovida prumeru 5.5 litru. Zdroj zde: [odkaz]
Z toho duvodu ocekavam bud konec 44kW nebo jeji upravu na snizeni spotreby pod stanovenou mez.
15. 5. 2010 14:15
Re: Škodovka jede...
jasne, TSI. pritom do FII a R se TSI zacalo montovat tento tyden :no:
15. 5. 2010 18:39
Re: Škodovka jede...
Asi tak, TSI v tom prsty urcite nema. Jsem zvedav, zda-li vubec mit bude.
Avatar - Slavek-TDM
15. 5. 2010 22:45
Re: Škodovka jede...
Je mi lito soudruzi, ale 1.2TSI v tom rozhodne prsty ma. Ostatni modely a akce Prima...
16. 5. 2010 00:40
Re: Škodovka jede...
a jak je to teda s tim TSI, jestlize je v nabidce velice cerstve?
Avatar - Slavek-TDM
16. 5. 2010 11:30
Re: Škodovka jede...
Zas tak uplne cerstve to neni, cisla jsou za duben a to uz se 1.2TSI zhusta prodavalo v Oktavkach a Yetim a starovala vyroba Fabii a Roomsteru. Za kvartal to bude samozrejme o neco mensi podil. A ja netvrdim, ze jsou cisla jsou lepsi o vsechny prodeje s timhle motorem, ale rekneme jejich znacna cast. Mimochodem, ted se vyrabi pro cely koncern cca 25 tisic motoru 1.2TSI mesicne (pokud me pamet nesali...)
16. 5. 2010 12:06
Re: Škodovka jede...
Aha, tak pak jo. Nepomyslel jsem na Octu a Yetiho. Dobra :yes: Pak uz teda zbyva pouze otazka, nakolik se na tom opravdu podilel tento motor, ale ty urcite vytahnes naky tabulky, co :-)
Avatar - Slavek-TDM
16. 5. 2010 18:19
Re: Škodovka jede...
Tak muzu se po nejakych tabulkach podivat, abych nevaril uplne z vody. ;-)
16. 5. 2010 23:30
Re: Škodovka jede...
Nemusis, v pohode :-)
16. 5. 2010 18:12
Re: Škodovka jede...
Tak on mluvil o TSI v mensich modelech a ty jestli mam dobre informace nabihaly v 19. tydnu. Proto jsem reagoval. Docela by me zajimalo, jak je to s pocty Touru/OII a u OII jake jsou pocty u Primy
neregistrovaný "honza1212"
14. 5. 2010 20:13
Re: Škodovka jede...
pekny prd, akorat firmy zacaly zase po roce kupovat auta ;-)
14. 5. 2010 20:50
BMW vs. Audi
To vidim snad poprve, ze by u nas melo BMW vyssi prodeje nez Audi. Bravo BMW :-) :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
16. 5. 2010 12:33
Rendlík potěšil!
Rendlík potěšil! Padá a padá. Žeby konečně lidé dostávali rozum? ;-)
Rozbalit vlákno
18
16. 5. 2010 18:15
Re: Rendlík potěšil!
Aj ty stále tešíš. Určite najmä pána doktora, že diagózu určil správne. :-)
16. 5. 2010 21:54
Re: Rendlík potěšil!
Kdyby diagnozu určil pořádně, tak tu nebude Adák co strašit.
16. 5. 2010 22:23
Re: Rendlík potěšil!
Tak na kazajku to ešte nie je... ;-)
17. 5. 2010 06:19
Re: Rendlík potěšil!
V Adove pripade to je spis na jednu mezi "svwětla"! >:D
17. 5. 2010 07:39
Re: Rendlík potěšil!
Ale no tak...za názor by sme predsa nikoho nebili...že nie? Však potom by tu bolo smutno, keby sa Ada ani občas nezastavil a nerozvíril trochu pokojnú hladinu... ;-)
17. 5. 2010 20:05
Re: Rendlík potěšil!
No nemyslel jsem to doslovwne, taky by mi Ada chybel, je to jinak uzasny komik a cist jeho prispevwky je opravdu zradlo! ;-)
Avatar - Dylan McKay
17. 5. 2010 10:40
Re: Rendlík potěšil!
Drahý Ado, těšil jsem se až se tě zeptám jestli jsi včera sledoval F1. Zase první tři místa motory Renault. Už je to nuda jak na Renault nikdo nemá, co? ;-)
17. 5. 2010 11:13
Re: Rendlík potěšil!
Áda na F1 začne koukat až když:

1. Renault konečně vypadne/skrachuje (dávám mu max. 2-3 roky >:-[] )
2. nasadí se pohon 4x4
3. přejdou na naftu, ideálně TDI-PD
4. zůstanou jen německé a japonské značky

:-!
Avatar - Dylan McKay
17. 5. 2010 11:38
Re: Rendlík potěšil!
...hm, to je moc podmínek... Tak nic, Ado, nekoukej na F1! >:D

kuko... :yes: ;-)
Avatar - Ada je zase tady
17. 5. 2010 14:52
Re: Rendlík potěšil!
To se to rendlikum zavodi v F1, kdyz mohou pro kazdy zavod pouzit novy motor. ;-) A tak i v beznem vozidle teto znacky se bude v blizke budoucnosti muset menit motor drive, nez dosavadnich 100 tis, ale uz po kazdych par desitek tisic km, protoze bude, stejne jako u F1, u konce s dechem. Hlavne, ze to "dobre pojede a bude to levne, ze... Je videt, ze se ti kluci francouzsky na zavodech F1 opravdu neco hodnotneho naucili. ;-)
Avatar - white label
17. 5. 2010 15:13
Re: Rendlík potěšil!
Ada zase jede... >:-[]
17. 5. 2010 16:47
Re: Rendlík potěšil!
ale byla to hezká kontra, to se musí nechat :yes: >:-[] :-)
Avatar - white label
17. 5. 2010 20:26
Re: Rendlík potěšil!
:yes: ;-)
17. 5. 2010 20:32
Re: Rendlík potěšil!
casy ked si mal na kazdy zavod jeden motor su uz davno prec...mimochodom spomen si casy ked williams-renault a benetton renault drvil zozstatok startoveho pola a poruchy motor ich obchadzali (na rozdiel od inych znaciek, vratane tych nemeckych)
Avatar - Ada je zase tady
18. 5. 2010 08:08
Re: Rendlík potěšil!
Ano, jiste. Ta doba, kdy nemecke motory F1 mely castejsi poruchy je ovsem take uz davno pryc. A ostatne - srovnavat zivotnost motoru v zavode F1 a v beznem osobnim voze asi take neni uplne koser. Je nicmene fakt, ze zivotnost motoru 4 hodiny zavodu a 400 tisic km je trochu jina kava. Zatimco te prvni hranice motory od rendliku asi dosahuji, te druhe se nedokazi ani zdaleka priblizit.

Ale divejme se na veci pozitivne. Jak znamo, nejbolavejsim mistem vsech rendliku je kvalita a s tim souvisejici nekvalitni elektronika. Ve formuli 1 se frantici konecne naucili, ze do auta francouzska elektronika nepatri, pokud s ni nemaji byt problemy, jak s ruskym pocitacem. To je vyznamne prozreni! Treba se dockame, ze i v beznych osobnich vozech postupne pochopi, ze elektronika by jiz nemela byt francouzska, ani italska. Potom poznaji, ze i ostatni komponenty jsou kvalitnejsi, jsou-li vyrabene v jinych zemich, nez ve Francii. Ostatne i ten design by byl hezci a ty vozy by se mnohem lepe prodavaly, pokud by jejich vzhled a drobne detaily vytvarel nekdo jiny, nez lide z toho vyvoleneho francouzskeho naroda (menili jste nekdy u rendlika megere treba zarovky?). A kvalita by take byla lepsi, pokud by v managementu byli lide, kteri nejsou Francouzi. A zejmena, pokud by vyroba nebyla ve Francii, ale nekde jinde, kde je pracovni sila motivovana, nestavkuje, dodrzuje pracovni postupy a ve srovnani s francouzsko-arabskymi zamestnanci materske firmy je vzdelana - at uz je to treba v Indii, Malajsii, Tchajwanu, ci na Kajmanskych ostrovech.

A potom bychom tady nemuseli komentovat ten obrovsky sesup v prodejech teto znacky - a to, pripominam, v situaci, kdy rendlik ve srovnani s konkurenci nasadil vyprodejni ceny.

Toz tak :-!
Avatar - DRBNUTY
18. 5. 2010 12:11
Re: Rendlík potěšil!
Kde asi udelali soudruzi z francie chybu, ked ich auto najazdilo viac ako 400 tisic km? >:D
[odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
18. 5. 2010 14:46
Re: Rendlík potěšil!
Nesmis verit, ze by nekdo s rendlikem nalital 450 tisic km. To je mimo realitu. Nebo budes muset konecne uverit tomu, ze s Golfem se daji bezne najezdit 2 miliony km [odkaz]
19. 5. 2010 19:48
Re: Rendlík potěšil!
Počkej já myslel že golf najezdil miliardy kilometrů a milovalo se v něm poprvé miliony párů párů.Nebo jak to bylo v té reklamě :-! .