Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v dubnu 2015: Škoda Auto prodala doma více než 7.000 automobilů

Domácí trh s novými auty rostl v dubnu o skoro 18 procent. Škodovka se poprvé v historii přehoupla přes hranici 7 tisíc registrací, Volkswagen dosáhl takřka 2,5 tisíce.
Zpět na článek
7. 5. 2015 09:27
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2015 10:53
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2015 11:34
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2015 13:56
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2015 09:19
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2015 13:57
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2015 08:37
7. 5. 2015 08:41
7. 5. 2015 09:06
7. 5. 2015 09:16
7. 5. 2015 09:26
7. 5. 2015 09:41
7. 5. 2015 09:51
7. 5. 2015 10:03
7. 5. 2015 11:23
7. 5. 2015 11:33
7. 5. 2015 12:00
7. 5. 2015 09:49
7. 5. 2015 09:56
7. 5. 2015 09:10
7. 5. 2015 09:21
8. 5. 2015 21:32
7. 5. 2015 08:54
7. 5. 2015 08:58
7. 5. 2015 09:40
7. 5. 2015 09:09
7. 5. 2015 09:13
7. 5. 2015 09:16
7. 5. 2015 09:35
7. 5. 2015 09:40
Avatar - Anonym
7. 5. 2015 08:18
Už zas reklama
Děkujeme, že už zase víme, že Škoda je prostě nej. Musí každej 2 článek chválit Škodu???????? Já bych uvažoval o změně domény na škoda-auto-2.cz >:-[]
Rozbalit vlákno
62
Avatar - Honza Mička
7. 5. 2015 08:22
Re: Už zas reklama
Dobrý den,

jsme rádi, že si vážíte našich informací ;-) .
Avatar - Uživatel_5340709
7. 5. 2015 08:49
Re: Už zas reklama
Ha, ha, reakci jsem se zasmál, to že ACZ škoda podporuje je všeobecně známo, jsem s tím smířen, u testů jste jako testmani zatím soudnost neztratili, nebo je to v rozumných mezích. :-!
Ale pozor, aby se toho nechytil jeden týpek, a neroznesl vás, že jste stlááášně zlý, arogantní a nekompetentní redaktor ve službách kapitalistů! :-) ;-)
Avatar - Honza Mička
7. 5. 2015 08:55
Re: Už zas reklama
Jak píše uživatel mrazik, jsem rád, že má česká značka úspěch. Ostatně, když jsou teď všichni na čtrnáct dnů vlastenci a jezdí s vlaječkami na autech, měli by můj postoj sdílet, ne? >:D
Avatar - Uživatel_5340709
7. 5. 2015 09:13
Re: Už zas reklama
No vida, nebyl jsem daleko od pravdy.
Hlavně není důvod škodě přát neúspěch, taky z ní mohl být jen český "Logan", nebo se potácet jako Lada, nebo zaniknout jako polské automobilky. Byli bychom potom hrdější? ;-)
Avatar - Ozzman
7. 5. 2015 09:41
Re: Už zas reklama
Někdo tady bude redakci obviňovat z ledasčeho, ale občas je do očí bijící protěžování škody, hlavně v testech trochu nefér. Každý rozumný člověk ji přeje úspěch, je to jedna ze značek, která reprezentuje celý národ, jako naše pivo a je jedině dobře, že se z posmívané značky dostala až sem.

Problém je spíše v tom, že některé věci u Škodovek v testech přehlížíte, nebo opíšete tak, že je to vlastně jedno a nevadí to, kdežto u jiných aut jsou tyto nedostatky silně kritizovány (viz třeba interiéry, nebo jízda (texty o skvělém podvozku Oktavie se tu objevovaly hned při prvních testech, všichni, kdo to projel víme, jak to je a tak..)). Myslím, že Škodovka dělá dobrá auta, průměrné kvality vůči dnešnímu trhu a některá i velmi pohledná. Není to dávno lowend, ale ani highend. Tohle slepé naddržování asi naštvává většinu lidí, co vám zde dávají palce dolu a chytají se každé možnosti to zdúraznit v diskuzi. Osobně mi to zas tak neštve, protože auta, které mne zajímají si vyzkouším, ale když pak čtete o něčem, že je to vlastně dobře, když u jiného auta je to špatně, tak to zamrzí :-)

Škodovka je stejnej "šunt"/"fáro", jako každé jiné.... myslím, že z tohoto výroku si každý veme to co chce ;-) :yes:

p.s. pořád máte míň palců jak Gilgit, tak to je dobry :D
7. 5. 2015 09:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 5. 2015 10:00
Re: Už zas reklama
Mne by zajímalo, jestli tohle jsou opravdoví lidé, nebo nějaká alterEGA, která sem chodí ventilovat mindrák a smějí se tomu. Nemyslím si, že tohle je autoblesk a i kdyby, i ten blesk si občas každý z nás přečte. Otázkou je, co si z toho vezme... někdo bude všemu věřit, inteligent si vezme jen podstatné a názor si udělá sám. Faktem je, že tohle je největší český portál o autech, rád sem chodím, mimo testů jsou tu zajímavé diskuze, což je bezvadná sociální interakce s lidmi, které zde mám velmi rád a respektuji i s blbci, jako je třeba Maroš. Dost věcí se tu dozvíš, dost věcí ti i může pomoci a už záleží jen na tobě, jak s těmi informacemi naložíš. Ano, naddržuje se zde koncernu, je to logické.. neuráží mne to a za dobré peníze si klidně Škodovku koupím, ale mohlo by se to občas udělat méně okatě a tím nemyslím tento článek, Škoda vede, je domácí, tak proč ji nepochválit?
7. 5. 2015 10:03
Re: Už zas reklama
Inteligent se nechá zmanipulovat úplně stejně jako ty nebo já.
Avatar - Ozzman
7. 5. 2015 10:05
Re: Už zas reklama
Nechá, ale ne webem o autech... troufnu si říct, že takovou moc a schopnosti zdejší redaktoři ještě nemají >:-[] I když jeden by opravdu věřil, že ten Superb bude nářez >:-[]
7. 5. 2015 10:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Honza Mička
7. 5. 2015 10:31
Re: Už zas reklama
Problém je v tom, že si myslíš, že víš všechno o všech. Já se nepovažuji za novináře, ale za nadšence do aut, což jde doufám na některých testech znát. Než tedy budeš příště psát takové slinty, projev trochu novinářské práce, o které tady pořád mluvíš, a zjisti si základní informace.
7. 5. 2015 10:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Honza Mička
7. 5. 2015 10:40
Re: Už zas reklama
Reaguji na větu "Problém je v tom, ze Micka a spol si myslí ze jsou novinári, ale bohuzel nejsou".
7. 5. 2015 10:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Honza Mička
7. 5. 2015 10:53
Re: Už zas reklama
A to je hned jistota toho, že si o sobě někdo myslí, že je novinář? Ty když počuráš oheň po opékání špekáčků, tak jsi taky hned hasič?
8. 5. 2015 15:46
Re: Už zas reklama
Novinář či žurnalista je člověk pracující v žurnalistice. Jeho povoláním je sbírání, ověřování a šíření informací. Slovo novinář bylo původně používáno pro člověka píšícího do novin, ale postupně se tento termín rozšířil i na lidi publikující v rozhlase, televizi, či na internetu.
Hasič (staré označení požárník) je zejména označení pro profesionálního nebo dobrovolného člena hasičské jednotky.

Už se neztrapňujte, snažíte se obhájit neobhajitelné, ten příměr se nepovedl. Pokud někam píšete, tak jste novinář, tedy se tady nesnažte svoje trapný články omlouvat tím, že jste jen nadšenec. Berete za to peníze? Berete, tedy jste povoláním novinář. Když se vás zeptám co děláte, tak řeknete, že je vaším povoláním nadšenec? ha ha ha. Když pomočim táborák, tak jsem ho jen pomočil a rozhodně si do kolonky povolání nepíšu hasič.
7. 5. 2015 10:43
Re: Už zas reklama
Opravdu "jen" nadšenec do aut? A proč teda slovně onanujete nad každou škodovkou? Mám dojem, že nadšenec do aut by test psal střízlivě, bez učúrávání nad každou simply clever blbostí, se kterou škodovka vyleze pár let po konkurenci... Nadšenec do aut by se musel rozplývat nad auty jako Range Rover, Jaguar, BMW, ale na škodovku by měl pohlížet bez evidentní zaslepenosti.

Mimochodem, nechtěl jsem reagovat, ale docela jsem zvedl obočí, když jsem si přečetl, jak se houpe nový Superb. A nevadí to. Kdežto u Espace, což stále můžeme považovat za MPV, tedy rodinné auto, je tato vlastnost mínusem.

Spíš než tady obhajovat sám sebe by nebylo špatný uznat, že pokud by někdo z redakce napsal, že Superb je výborné auto, ale má své chyby, další výlet by nebyl na jih Evropy, ale na Mácháč za svůj benzín, že... :-) No jo, holt není nad "korektní vztahy" mezi ACZ a ŠA...
Avatar - Honza Mička
7. 5. 2015 10:52
Re: Už zas reklama
Dobrý den,

opravdu jen nadšenec. Zmínku o Espace jsem už viděl, tak tedy vysvětlím. Problém Espacu je, že se buď houpe a přenáší rázy, nebo se houpe méně a přenáší rázy. Espace nemá z mého pohledu ideálně nastavený podvozek ani pro jeden z režimů, pro který je určený.

Liší se to samozřejmě motor od motoru, a konkrétně tohle jsem psal i u Superbu. S 2.0 TDI jsem rychleji jezdil výhradně v režimu Sport, kdy je podvozek tužší, ale stále komfortní a nepřenáší rázy. V režimu Comfort se už auto houpe moc a na sérii vlnovek ztrácí půdo pod koly. Takhle nějak jsem to popsal v jízdních dojmech.
7. 5. 2015 11:22
Re: Už zas reklama
Já to pochopil, jen to podání, kdy u Espace je za to pomalu veřejné lynčování je to popsáno na půl stránky, u toho Superbu, je to tak nějak mezi řečí,a že to vlastně nevadí... Kde jsou ty časy, když jakýkoliv houpavý podvozek byl kritizován. Holt francouzi buď předběhli s podvozky dobu, nebo někdo sakra mění názory. Přitom rozdíl v zaměření Espace a Superbu je jasný, a raději se budu hezky pohupovat (ačkoliv nevěřím, že by si zrovna Renault toto nepohlídal, společně s -dle vaší redakce- špatně fungujícím 4controlem), než natřásat kosti a poslouchat bubnování od podběhů. Berte to malinko s nadsázkou. Ale fakt je, že některé testové onanie u Škodovek na ACZ jsou legendární a minimálně úsměvné.
7. 5. 2015 11:35
Re: Už zas reklama
Jen Vám to nikdo nevěří.
8. 5. 2015 15:38
Re: Už zas reklama
Že jste jen nadšenec, a ne novinář, je jasný. Svoje nadšení běžte projevovat na nějakou tuning show a ne psaním blábolů, zaujatých blábolů.
Avatar - _Karel_
7. 5. 2015 11:52
Re: Už zas reklama
Ode mě máš :yes: Souhlasím.
7. 5. 2015 13:56
Re: Už zas reklama
tak je den osvobození,tak statní instituce mají povinnost vyvěsit státní symboly....takže konečně to snad pochopili i primitivové z hospod,že vlajka patří na okno :-)
8. 5. 2015 15:32
Re: Už zas reklama
Já s ní nejezdim, tak mi laskavě nevkládejte na auto něco, co na něm nemám :-! Rád bych s vámi zašel někdo na pivo, jste rozený vtipálek. Sarkasmus, nemusel byste to taky pochopit.
7. 5. 2015 09:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
7. 5. 2015 09:03
Re: Už zas reklama
aaa... gilgit a jeho štěk bez hlavy a paty, který snad dává smysl jenom jemu >:D
7. 5. 2015 09:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 5. 2015 09:16
Re: Už zas reklama
Moji záměnu 50%ního hlasovacího podílu a 32%ního podílu akcií si nech vytesat na náhrobek, každý den už měsíc to musíš tady napsat, každý den na tom vystříkneš.
Ale jenom dobře, je vidět ke komu tady vzhlížíš, kdo je tvoje autorita. :-)
7. 5. 2015 09:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2015 09:27
Re: Už zas reklama
Pan Micka, aky dovod vas viedol k tomu, ze ste ako ilustracnu fotku o predajoch za konkretny mesiac zvolili novy Superb, ktory sa na predajnych vysledkoch za konkretny mesiac (z praktickeho hladiska) nepodielal?
7. 5. 2015 09:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Honza Mička
7. 5. 2015 09:55
Re: Už zas reklama
Dobrý den,

osobně žádný, grafiku obstarává někdo jiný s ohledem na požadavek vedoucího. Tedy obvykle tomu tak je, přičemž Suberb mi dává smysl. V titulku se píše o Škodovce a je to nejnovější model.
7. 5. 2015 09:56
Re: Už zas reklama
Tak ten smysl to dává asi jenom Vám.
Avatar - Honza Mička
7. 5. 2015 09:59
Re: Už zas reklama
Tak to asi uzavřeme, ne?
Avatar - _Karel_
7. 5. 2015 11:59
Re: Už zas reklama
Vzhledem k titulku to dává smysl i mě. Tohle mi zrovna nepřijde jako nějaká protekce za hranou.
8. 5. 2015 08:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 10:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Honza Mička
7. 5. 2015 10:09
Re: Už zas reklama
Gilgite, za ilustraci nezodpovídám, a pokud článek vyšel po kontrole vedoucího s touto ikonkou, je to hotová věc.

Osobně mi to dává větší smysl než tvoje neustálé kopání do všeho a do všech. Pokud bys chtěl informace o prodejích Superbu, jsou v mém rozhovoru s panem Vlčkem, ale tam ses v diskusi bavil o něčem úplně jiném.
7. 5. 2015 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2015 10:53
Re: Už zas reklama
Tak este raz...

Clanok je o predajoch z minuly mesiac.

Aky zmysel ma ilustrovat to fotkou auta, ktore minuly mesiac nepredavalo.

Ale skvele, aspon vieme, ze 'vedouci' bud netusi, o co ide, alebo sa rozhoduje podla 'inych' kriterii.
Avatar - JGucci
7. 5. 2015 10:35
Re: Už zas reklama
Jelikoz se zacatkem kvetna konala prezentace novych Superbu na ceskych SPZ, tak je jasne, ze vozy byly prihlaseny jiz v dubnu a tim padem do dubnovych statistik promluvily i nove Superby ;-)
7. 5. 2015 10:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2015 11:34
Re: Už zas reklama
Takze ked Skoda registruje auta na seba, je to OK. Ked to robia ini, je to podraz? :-)
Avatar - JGucci
7. 5. 2015 12:07
Re: Už zas reklama
Hyundai ted prezentoval pred stovkami novinaru nejaky uplne novy model?? Soucasny propad v prodejích Hyundai je zapricinen nadbytkem vozu u prodejcu.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2015 13:56
Re: Už zas reklama
Svata prostoto...
7. 5. 2015 14:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JGucci
7. 5. 2015 23:12
Re: Už zas reklama
Od tebe to sedí >:D
8. 5. 2015 08:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JGucci
8. 5. 2015 11:21
Re: Už zas reklama
Prý korektni prispevky >:D Tve prispevky z 4. cenove tu zname vsichni ty inteligente >:D
7. 5. 2015 08:40
Re: Už zas reklama
A vy nejste rad, ze domaci automobilka (at uz je vlastnik kdokoli) ma uspech ? Je snad lepsi si prat, aby se zavrela a lide propustili ?
Skode uspech preji, i kdyz zatim pro menema zajimave auto, ale to je jina story.
Avatar - Anonym
7. 5. 2015 08:47
Re: Už zas reklama
Rád jsem, ale pokud mě to vůbec zajímá, kouknu přímo na jejich webovky na výroční zprávy a nepotřebuju to číst každej měsíc na tomhle "nezávyslém" webu!!!!!!!!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2015 09:19
Re: Už zas reklama
Jedno je napisat clanok o dosiahnutych predajoch, druha vec je napisat PR clanok o dosiahnutych predajoch JEDNEJ automobilky.

A este na to placnut fotku modelu, ktory sa na vysledkoch NEPODIELAL.
7. 5. 2015 09:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 09:54
Re: Už zas reklama
Takze priste by meli udelat kolaz TOP 10 prodeju a bylo by to v poradku ?
7. 5. 2015 09:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 16:56
Re: Už zas reklama
Místo toho abys mu poradil,pomohl,tak zase tá síra. Fujtajbl. ;-\
Avatar - Hittman
7. 5. 2015 08:54
Re: Už zas reklama
Nerozumím tomu, jak může Škoda za první čtrtletí prodat o 1,něco% více aut, ale zisk se zvedne o více jak 1/3, přitom cena aut šla nahoru o procenta, navíc přidávali zaměstnancům....tak jak je možné takto držet kvalitu aut? Kde se teda vzal ten zisk, kde ušetřili, když prodej je téměř stejný, ale zisk o více jak třetinu větší?????
Avatar - maros
7. 5. 2015 09:02
Re: Už zas reklama
Jsi úplně mimo. Jediné automobilky, které tu redakce nepokrytě protěžuje, jsou frantíci. PSA a tak... To už je fakt do oči bijící, jak překrucují realitu 8-s
Avatar - Ozzman
7. 5. 2015 09:47
Re: Už zas reklama
Jo... to je fakt.... tys to odhalil!
7. 5. 2015 09:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Karen_
7. 5. 2015 14:37
Re: Už zas reklama
Muhehehe, všechny prodeje znám jen já vy odpadi. H-faktor našeho potopeného Hnoj jdé nastartuju tím, že jej zkřížím s Daewoo Uzbekistán a Yugem, přidám diodová světla a couvací kameru v základu ve které není nic vidět vy odpadi. Pak spolknu trh SNS i Ameriky , že každý bude čumět vy odpadi. Jen já vím a znám muehehehe.
7. 5. 2015 16:53
Re: Už zas reklama
Jsi jasná náhrada za Piecha ;-)
7. 5. 2015 08:28
Podíl fleet vs. soukromník?
Ještě zajímavější by bylo, kolik aut se prodává firmám a kolik si jich kupují soukromé osoby. Škodovka má výhodu v tom, že ji preferuje velké množství firem. Možná by to u prodejů čistě soukromníkům vypadala kapku jinak :-)
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Anonym
7. 5. 2015 08:31
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Jenže to by už ta placená reklama nevyzněla tak dobře >:D
Avatar - Emel
7. 5. 2015 08:55
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Osobně mi ta statistika přijde celkem o ničem, ale pokud to někoho zajímá, dá se to dohledat... dražší auta se kupují na firmu, nefiremním prodejům myslím kraloval Rapid.
7. 5. 2015 09:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 09:32
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Jojo, to jsou zajímavá čísla a když tomu přihodíš ještě vývozy...odhadem je to zhruba takto:
30% celkového čísla Škodovka vyveze - v dubnu tedy cca 2 100 aut
70% zbytku se fasuje - tedy v dubnu cca 3 430 aut
30% zbytku se prodá skutečným kupujícím - tedy v dubnu cca 1 470 aut
Avatar - fOE
7. 5. 2015 10:17
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Firemni zakaznik je neskutecny kupujici? :-)
7. 5. 2015 10:34
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
To samozřejmě není, je to lehce nadnesené z toho důvodu, že víc jak polovina těch firemních zákazníků si prostě nevybírá - mají nařízeno, že to bude Škoda a hotovo.
Avatar - dal
7. 5. 2015 10:52
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Firmy se chovají velmi pragmaticky, takže když koupí Škodovku, tak proto mají pádné důvody.
7. 5. 2015 10:55
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
nedokazu si dost dobře představit, ze bych si jako firemni auto koupil Hyundai, který vede podlou reklamu. co by si o me zakaznik myslel?
7. 5. 2015 11:02
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Nikdo netvrdí, že by měly kupovat H ... já bych to ani žádné z nich nedoporučoval :-)
7. 5. 2015 11:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 14:10
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Nenazval bych to reklamou podlou, ale reklamou bulvární, bleskovou (u nejkvalitnějšího českého SUV pak lživou...není ničím podložená). Nicméně jak je vidět z prodejů, ani taková překvapivě u českýho publika nezabrala.
7. 5. 2015 20:22
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Právě že zabrala. Zkus se trošku zamyslet.
7. 5. 2015 11:04
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
S tím rozhodně nesouhlasím, ale asi se nemá cenu dohadovat. Ta polovina, která si nevybírá se nerozhoduje pragmaticky, ale podle toho co jim jejich matka / stát / či jiná organizace nařídí. Rozhodně jsou v ČR na trhu i jiné značky, které nabídkou to samé co Škoda, takže bych tu pragmatičnost úplně neřešil...
7. 5. 2015 10:56
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
To ovšem mluvíš o flotilách velkých firem. Co ty malé "eseróčka" o pár lidech s jednatelem jezdícím v Supu, taky fasoval? ;-)
7. 5. 2015 11:01
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
A kolik myslíš, že takových lidí je v poměru s celkovými firemními prodeji? Zlomek...
7. 5. 2015 11:58
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Já to nevím. Ty snad jo, když se tím oháníš?
7. 5. 2015 12:26
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Já se tím oháním? Ty jsi s tím přišel...já psal o více než polovině, která nemá na výběr...
7. 5. 2015 12:51
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
No já nevím, kdo tady začal vypisovat odhady, kolik koupí soukromník a kolik toho kdo nafasuje... Vlastně vím, ty :-) tak šup nějaké ofiko čísla a ne vlastní odhady.
7. 5. 2015 13:59
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Vzdávám se...přesný čísla nemám, ale daleko od pravdy taky nebudu... :-!
7. 5. 2015 14:02
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Jelikož ani já ty čísla nemám, vůbec nebudu hádat, jak daleko od pravdy jsi :-)
7. 5. 2015 09:54
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Někde jsem četl že 3 ze 4 prodaných Škodovek jdou do firem to není moc dobrý poměr na to že jde o ryze českou značku :no:
Avatar - Emel
7. 5. 2015 10:07
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Není dobrý pro koho? Pro automobilku je lepší prodávat do fleetu...
7. 5. 2015 10:54
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Proč to není dobrý poměr? A jaký poměr by byl pro domácí značku dobrý?
7. 5. 2015 10:53
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
A co by to změnilo na věci, kolik se zde prodalo škodovek? A co brání jiným automobilkám prodávat firmám více aut? Další věc, nemáme zde jenom firmy jako E-on nebo Vodafone. Hromada firem funguje v pár lidech, proč si jednatel nějakého malého "eseróčka" koupí na firmu Superba a ne třeba Avensisa, nutí ho někdo? Ne, jemu, fyzické osobě, se z nějakého důvodu líbí a má možnost ho koupit na firmu, tak proč ne? I firemní prodeje odráží to, co by si lidi koupili za "své".
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 5. 2015 13:57
Re: Podíl fleet vs. soukromník?
Nova Skodovka sa fasuje.
Avatar - twistedTSD
7. 5. 2015 08:37
ou
Trh roste o 18 % a nejlepší česká nadautomobilka klesá o 12 %? Kde se stala chyba...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 08:41
narast
ten vyrazny narast cz trhu voci predoslemu roku je pre mna prekvapujuci ( teda aspon ak sa drzime statistik SDA ) ... narast vyse 13 tisic aut za 4 mesiace voci predoslemu roku to sa neda nevsimnut a skutocne niektore znacky slapli riadne na plyn .... ( skoda, vw..., ford ....ale v slusnom naraste po 4 mesiacoch je stale aj hyundai ) .....

co ma najviac prekvapilo je ani nie tak narast skody ako narast vw..... kym pred par mesiacmi este vw bojoval s hyundaiom o druhe miesto.... dnes su uz karty rozdane jasne a vw je jasne na druhom mieste.... kde zrejme tak skoro uz nikoho nepusti.... zda sa ze novy golf, passat, touareg a par dalsich noviniek uz definitine posunuli vw tam kde chcel byt ... teda za skodu...samozrejme prve miesto je neohrozene a asi dalsich 100 rokov bude lebo skoda je v cz doma rovnako ako vw v nemecku alebo volvo vo svedsku takze tu sa nejake zmeny v poradi v dohladnej dobe necakaju....

ked sa pozeram na konkretne modely tak co sa tyka hyundaia vidim tu par dovodov preco uz nedokaze atakovat vw...... nova i20 zda sa ze zatial nema tie predajne cisla co stara i20 a mozno tu je jeden z dovodov... takisto i40 uz nema tie pocty co pred rokom .... zakaznicu ( aj ti firemni ) uz neraz idu k novemu passatu a mondeu .... cp je pochopitelne.... takze vw je zasluzene druhy a tu sa menit asi uz tak skoro nic nebude......

ford opel kia renault ...... pekne narasty..... :yes:

PSA je kapitola sama o sebe ----- opat neprekvapujuco padaju dole... docela je to skoda ked si uvedomime ze tu mame novu 308micku aj kombik, novy cactus... facelift 508micky... C4ky..... relativne nove modely ako 108, C1, 208, C4 picasso ..... mozno bude problem aj v cene...... teda aspon u nas na slovensku ma PSA hodne odvazne ceny vzhladom k tomu co ponukaju..... nic v zlom.... ale u nas su hodne optimisticke.....

japonci su tam kde su..... neda sa cakat od suzuki hondy toyoty ani mazdy zrejme na CZ ani SK nejaky predajny zazrak ( ludia v eu proste japoncov az tak nepreferuju ) ..... takze ich pocty hodnotim ako primerane ... ktore by sa ale casom ( s prichodom turbomotorov v toyote a honde ) mohli zlepsit......

este raz..... neviem nakolko su cisla SDA realne.... ale ten narast predaja ma ( prijemne ) zaskocil ..... aj napriek tomu ze trhy na slovensku a cz sledujem uz nejaky ten piatok....
Rozbalit vlákno
14
Avatar - maros
7. 5. 2015 09:06
Re: narast
Tak u PSA se žádné překvapení nejedná. Kdo by si taky koupil předraženou, hnusnou a nekvalitní Francouzkou bídu >:-[]

Já bych naopak řekl, jen tak dál soudruzi v PSA, děláte to dobře >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 09:16
Re: narast
u nas sme proste dost konzervativni..... budiky nad palubkou sa nemusia kazdemu pacit... a po pravde cactus mi tiez akosi "nereze" .. napriek snahe o oiginalnost a styl.... 308 sa mi paci... ale kombik s tym natiahnutym razvorom pricom priestor pre posadku vzadu sa nezmenil.... kedze natiahol sa len kufor.... miozaj nepride uz tak pekny ako klasicky hatch..... problem vidim dnes uz aj v starsej C4ke a C3ke... tieto modely by uz potebovali cim skor dostojnych nastupcov... aj napriek tomu ze dizajnom dobre maskuju svoj vek.... dalsia kapitol su ceny.... za cenu zakladnej 208micky mam uz slusne rio s inym motorom a so 7 rocnou zarukou.... a kedze slovensko je na cenu dost citlivy trh... u nas nie je nicim prekvapujucim ze posicie PSA uz u nas nie su take ako pred 10 rokmi ked boli v prvej 5ke..... dnes uz ich predstihli korejci a dovolim si tvrdit ze nie su daleko casy ked im budu na chrbat dychat u nas aj japonci.. uvidime... chce to proste nove modely.... nove uspesne SUVecka... tie chybaju PSA... sportage aj ix35ka predavaju takmer 100 000 aut rocne v eu.... a PSA tu v tomto segmente nema dnes konkuencie schopne auto ..... takze ak bdue slusne SUV..... pride nova C4ka C3ka.... PSA moze smelo rast... kazda automobilka zaziva cyklus.... aj mazda mala slabsie roky pred sucasnymi modelmi so skyactive.... aj opel ... aj seat nema stale na ruziach ustlane.... aj kia mala zle roky....... a PSA momentalne to ma tiez teraz tazke.... ale nic netrva vecne... ani trapenie... PSA ma na to aby boli tam kde boli pred 15 rokmi..... sucasna 308 je uz krok spravnym smerom :yes:
Avatar - maros
7. 5. 2015 09:26
Re: narast
Největší problém těch aut, je opravdu cena. A to jak pořizovací, tak i ta udržovací(francouzká kvalita). Samozřejmě, se to snaží maskovat za hromadu různých bonusů. Například, nedávno tu pan Mička pod jedním z mnoha reklamních článku o Pažó, plamenně nabízel nízkou cenu toho křápu. Nějak však zapomněl zdělit, že to je i s bonusem za výkup a s financováním.. takže ve finále by to zákazník zaplatil na plnou pálku 8-s

A proč je PSA tak drahý.. no, holt, socialismus něco stojí, zvláště ten Francouzký >:-[]
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 09:41
Re: narast
mozno ze platis aj za tie "zvlastnosti" alebo za dizajn..... PSA sa snazi neraz v dizajne a ergonomii ( budiky nad volantom, kdysi to bol volant s pevnym stredom, digitalky miesto budikov.... ) vymykat zavedenym pravidlam ... co moze byt v konecnom dosledku kontraproduktivne a kazit predaje inak robustnych a dobrych aut... jasne,,,, nikto nechce krabicu od bot ... ale zase ista hranica vkusu uz by nemala byt prekracena ak automobilka chce mat megauspech.... a nie len bojovat o prezitie ... cactus aspon u nas doslova nestretnes... na zapade je to zrejme ine... kazdopadne to ale nie je model ktory zachrani PSA..... chce to nieco seriozne .... nieco co bude roky trhakom.. nico ako megane.... golfik... astra... pripadne nejake SUV ako je sportage tiguan.... a potom skutocne PSA bude na tom lepse.... maju na to... a chce to aj tie ceny prisposobit realite ... lebo vazne su trosku pridrahi... a konkurenia je dnes silnejsia ako v minulosti... na to netreba zabudat....
Avatar - dal
7. 5. 2015 09:51
Re: narast
Také si myslím, že fr. auta jsou velmi dobrá a nakonec vždy udělají něco co je sráží dolů. Jako ty budíky u Peugeotu, motory u Clia, kapota u Twinga, nesklopná sedadla, nestahující se okna Cactus nebo nekonkurenční ceny c4, 308, 508, Cactus.
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 10:03
Re: narast
je to tak... vcelku navonok mozno blbosti ale dost dokazu odradit.... hlavne starsiu generaciu.... a vobec... europania su dost konzervativni....
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2015 11:23
Re: narast
Tomuhle fakt někdo může dát plus?
Avatar - dal
7. 5. 2015 11:33
Re: narast
Může, protože má v základní věcech pravdu, jen by to chtělo napsat nezaujatě a slušně.
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2015 12:00
Re: narast
To se dá ale vztáhnout na celosvětovou produkci. Já se vyjadřoval k antifrancouzskému výblitku ubožáka marose.
Avatar - Ozzman
7. 5. 2015 09:49
Re: narast
Kdo? Třeba blb jako ty, který pak zaplakal a teď je tu navežený do diskuzí a vylévá si vztek >:-[]
7. 5. 2015 09:56
Re: narast
Moros...ty potřebuješ opravdu ústavní léčbu. Koupil sis v AAA Peugeota od 10tého majitele z toho 4 Arabi a budeš z toho nemocný do konce života........
7. 5. 2015 09:10
Re: narast
Podívej se na reexporty a můžeš ten svůj elaborát tvořit znovu.
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 09:21
Re: narast
reexporty by ma zaujimali.... ak mas tabulku kludne ju sem capni ;-)
8. 5. 2015 21:32
Re: narast
ty by si ......mal byt ......politikom.......
tak dlhy text .......a nulova vypovedna hodnota... ......

....... ....... .......
Avatar - Hittman
7. 5. 2015 08:54
Kvalita
Nerozumím tomu, jak může Škoda za první čtrtletí prodat o 1,něco% více aut, ale zisk se zvedne o více jak 1/3, přitom cena aut šla nahoru o procenta, navíc přidávali zaměstnancům....tak jak je možné takto držet kvalitu aut? Kde se teda vzal ten zisk, kde ušetřili, když prodej je téměř stejný, ale zisk o více jak třetinu větší?????
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2015 08:58
Re: Kvalita
Nastoupila Fabia, nejořezanější nejdražší malé auto, to jsou ty zisky. >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 09:08
Re: Kvalita
mame jednu novu modru v metalize a na elektronoch u nas na ulici.... priznam sa ze vzdy sa za nou otocim... to sa mi pri starsej fabii nestalo..... ak je nova fabia v peknej farbe a an elektronoch tak je to parada... tie ostre hrany pocnuc linkou tornado jej moc seknu.... sice vedla i20 vyzera trosku tlusto a akoby stlacene ako taky tlustucky brouk... ale svojim sposobom je to proste moc pekne auto... kazde auto je pekne tym svojim sposobom a to je na tom to zaujimave.... fabia je proste fabia a nemoze vyzerat ako i20 micra alebo jazz a to je fajn..... ze je to tak ako je....

ceny su fakt trosku vyssie ... ale mozno za rok za dva padnu.... rapid bol na tom podobne.... casom sa jeho cena ustalila a dnes uz je to celkom ok........
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2015 09:40
Re: Kvalita
Taky se na ty nové Fabie dívám, je to novinka... Ale jen kvůli tomu, abych konečně našel tu tolik opěvovanou eleganci, krásu a dokonalost v autě, které mi připadá stále jako částečně zamaskované. A pořád jsem se nechytil...
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 10:05
Re: Kvalita
fabia vyzera fajn .. a nadalej je to fabia.. to ocenujem... s mpi-ckom by som jednu hned do mesta zobral... vo vinovej farbe alebo spominanej modrej je to fesanda .... :yes:
Avatar - Emel
7. 5. 2015 09:09
Re: Kvalita
Škoda u nás vyrobí 750.000 aut za rok. Průměrná cena auta může být řekněme 320.000 (tohle tipuju aby mi to hezky vyšlo, ale byl bych vděčný za nějaké reálné číslo). Celkem cena prodaných aut něco jako 240 miliard.

Počítejme mzdové náklady 60.000 měsíčně, 25.000 zaměstnanců, 12 měsíců = 18 miliard ročně na mzdy...

Takhle by to vycházelo na 7,5% (mzdové náklady z ceny prodaného vozu)... je to hodně nahrubo - vyrábí se tu díly pro VW, jiné se naopak dováží, zaměstnanců už je dneska víc - ale myslím, že se dá celkem bezpečně říct, že to bude řádově do 10%.

Zisk hodně ovlivňují investice a účetní operace (odpisy atd.).
Avatar - Hittman
7. 5. 2015 09:13
Re: Kvalita
Mne jde o to, jakým způsobem se zvýší zisk o více jak 30% při růstu prodeje pouze o necelé dvě procenta????? Kde se ten zisk vzal, když prodej je téměř shodný s minulým obdobím, přitom zisk o více jak třetinu vyšší, nehledě na růst mezd zaměstananců (další náklady), růst dodavatelských cen, atd.??? Tak kde se teda ušetřilo, aby aby zisk tak vyrostl, když tedy kvalita dle některých jde nahoru a nikde se na ničem nešetří? Že by to dělala ta zadní náprava na O3?
Avatar - Emel
7. 5. 2015 09:16
Re: Kvalita
Například přestaneš odepisovat halu v Boleslavi. Nebo odvedeš menší částku za vývoj do koncernu. Vyděláš na poklesu Koruny. Snížíš objem investic (třeba nekoupíš halu v Indii jako loni - jen příklad).

Viděl jsi někdy účetnictví nějaké větší exportní firmy?
Avatar - rokyta.p
7. 5. 2015 09:17
mě škoda zajímá
Škoda je fajn a já si o ní rád přečtu. Těším se na test Superbu a informace o kombi :-) A určitě nejsem sám. Komu se to nelíbí, může navštěvovat třeba web o zahradničení, mašinkách, psech, modelářství nebo jeho oblíbené značky ...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Anonym
7. 5. 2015 09:34
Re: mě škoda zajímá
1. Pokud jsi takový fanda škody, tak právě pro tebe existuje stránka www.skoda-auto.cz a tam se na 100% ukojíš.
2. Právě proto, že mě zajímají všechny auta, tak nepotřebuju stále dokola číst o škodě a proto nepůjdu na zahŕádkářské weby!!!
7. 5. 2015 09:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - strýček BOB
7. 5. 2015 09:28
Hledá se H-faktor...
To jsou panečku výsledky. To bylo řečí o nejkvalitnějším českém autě, okopávání kotníků konkureci, miliardy sypané do reklamy určené pro naprosté idioty, rozklad prodejní sítě a výsledek se dostavil -12% >:-[]
Rozbalit vlákno
20
7. 5. 2015 10:07
Re: Hledá se H-faktor...
Zlatá slova! :-) Hyundai by měl nyní začít od nuly - omluvit se ve svých reklamách naštvaným českým potenciálním zákazníkům za své dosavadní jednání a rychle zvolit novou, férovou komunikační strategii, bez řečí o "nejkvalitnějším českém autě", bez "souseda z Boleslavi" a bez extrémního chvástání, naparování a agresivního tónu. A pak to taky chce začít slušně jednat s českými prodejci a motoristickými novináři. Pak bude šance i na trvale solidní a postupně rostoucí prodejní výsledky v ČR...
7. 5. 2015 10:27
Re: Hledá se H-faktor...
Třeba se pleteš a Hyundai by skončil někde na 10. místě. Třeba ta agresivita na Čechy funguje a Hyundai se díky agresivnímu marketingu u nás daří víc než kdekoliv jinde v Evropě. S férovou komunikační strategií by se zařadil mezi Fiat, Renault, Peugeot, Opel, Ford nebo Nissan.
Avatar - Emel
7. 5. 2015 10:31
Re: Hledá se H-faktor...
Kia je pořád na polovičních číslech Hyundaie... přitom z mého pohledu dělá výrazně hezčí auta.
Avatar - twistedTSD
7. 5. 2015 10:32
Re: Hledá se H-faktor...
Což už ale půjde dost těžko. Po tolika letech tak příšerného marketingu...Místo aby přesvědčili zákazníky, že jde o důvěryhodnou automobilku na evropské úrovni, udělali úplný opak...
7. 5. 2015 10:38
Re: Hledá se H-faktor...
Ten jejich podle tebe příšernej marketing je dostal mezi absolutní prodejní špičku. Jestli se nepletu, tak je u privátních zákazníků i celkově v TOP2. To se jim jinde v Evropě nepovedlo. A ve fleetu v zemi, kde většina firem má české nebo německé majitele, samozřejmě nemá šanci.
Avatar - twistedTSD
7. 5. 2015 11:51
Re: Hledá se H-faktor...
Já jim to neberu, ale je otázkou, zda už nenarazili na svůj strop a zda neměli šanci dostat prodeje méně kontroverzním marketingem ještě výše (nebo aspoň udržet podíl)...Aneb, zahrát na vlasteneckou strunu a využít českého původu bylo jistě dobrým krokem, ale takhle agresivní forma jim dle mého názoru musí z dlouhodobého hlediska uškodit.
7. 5. 2015 12:26
Re: Hledá se H-faktor...
Podívej se na to, kde jsou značky, které agresivní v marketingu nejsou.
7. 5. 2015 10:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 16:50
Re: Hledá se H-faktor...
Neplácá
Avatar - Barrichello
7. 5. 2015 10:50
Re: Hledá se H-faktor...
A co říkáš na 20 prodaných Genesisů? Každej tu tvrdil, že to nikdo nebude kupovat >:D A už se jich prdalo víc jak BMW 6 grancupé nebo stejně jako volva S80 >:D >:D
7. 5. 2015 10:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
7. 5. 2015 11:04
Re: Hledá se H-faktor...
20 aut za 4 měsíce je hodně slušný, pokud budou pokračovat v tomto trendu, tak 60 aut ročně je velmi ddobrý výsledek, na to že je to benzínová V6 :yes:

Jinak válka proti fiatu jde skvěle,obluda Cherokee 3 ks za duben vs 40 Grandcherokee, jedoznačný exot a propadák roku >:D

U lancie čekaj, až se doprodá voyager a pAk to rovnou můžou zavřít...A V usa DODGE V SETRVALÉM POKLESU UŽ 4 MĚSÍC :yes:

Oproti tomu u GM měl v ubnu nárůst už i Cadillac, takže jedinou značkou v poklesu je Buick, kterého ale primárně živí čína, takže tam je to buřt.
A vedle toho 500 milionů prodaných aut >:D

Takže samé úspěchy, exote >:D
Avatar - dal
7. 5. 2015 14:22
Re: Hledá se H-faktor...
No a kdyby nezlikvidovali některé své prodejce, mohli jich prodat o 10 víc a to by bylo ještě slušnější! >:D
Avatar - Barrichello
7. 5. 2015 15:03
Re: Hledá se H-faktor...
to je jejich boj no......pokud nevidí že si sami škodí....
7. 5. 2015 14:15
Re: Hledá se H-faktor...
Registrovaných na Hyundai ČR ;-) Nebo jako showcar na prodejce...
Avatar - _Karel_
7. 5. 2015 20:41
Re: Hledá se H-faktor...
Tak to je překvapivě dobrý výsledek. :yes:
Pokud se skutečně prodaly.
Avatar - centrum
7. 5. 2015 12:33
Re: Hledá se H-faktor...
Pozor na Hyundai, je to z papiera!!! Preto to má H-faktor = ako H*vno ! Tu zase L-faktor = Lajno. Varujem všetky čo uvažujú o kúpe. ... Kia je niečo medzi Renaultom a Peogeotem, nič moc ale výrazne lepšia. Úspech Škode želám, zase som sa k nej vrátil :yes:
7. 5. 2015 13:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Karen_
7. 5. 2015 14:41
Re: Hledá se H-faktor...
informuj přesně strýčku BOBe, Hnůj jdé propadl dokonce o 12,6548544564655 % muhehehe
7. 5. 2015 16:49
Re: Hledá se H-faktor...
Tolik procent Rusů nekoupilo H-traktor? ;-)
Avatar - dal
7. 5. 2015 09:40
Pokles Hyundai
Za poklesem prodejů, který myslím bude pokračovat stojí zejména Vošický, který zvolil hodně krátkozrakou politiku. Zejména díky němu nedokázal Hyundai naplno překlopit své největší výhody(cena, záruka) do prodejů. Tyto své trumfy Vošický hodně oslabil zejména napadáním konkurence, nesnášenlivostí, arogantním jednáním a likvidací svých nejlepších prodejců.
Rozbalit vlákno
35
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 09:52
Re: Pokles Hyundai
nieco na tom pravdy asi bude.... klamal by som keby som tvrdil ze mam iny nazor.....

vzdy je vsetko o ludoch... aj tazka skuska sa da prejst hravo ked mas prijemneho skusajuceho ....a aj bezny zapoctovy testik moze byt porod ked mas nad sebou niekoho co ta neznasa ... presne tak..... kto by to nepoznal.....

bohuzial auta za to nemozu.... nakolko ja neriesim zakulisne tahy ani tahy predajcov... nemal by som ani v cz problem ist si kupit hyundai miesto skody alebo vw .... proste si kupim to co chcem ked sa mi to paci.... bez ohladu na to aky "prijemny" predajca ma tam caka......

ak sa pozeras na statistiku SDA tak nova i20 zatial nedosahuje predajne pocty stareej i20tky.... akoby sa nedokazala nakopnut este na tu vlnu uspechu predoslej generacie.... naopak fabia slape neskutocne a uz ma aj kombik... ani i40 uz neam tie cisla co kedysi kedze na trh vstupili silni hraci ako nove mondeo a passat.... ci mazda 6....

suma sumarum po 4 mesiacoch je hyundai voci predoslemu roku stale vo vynikajucej pozicii a pekne rastie.... takze zatial netreba hadzat flintu do zita...... uvidime co prinesie novy tucson.... jeho predaj zacne uz hadam koncom buduceho mesiaca...jtomuto autu davam velke sance pkracovat este uspesnejsie tam kde skoncila ix35ka....
Avatar - Ozzman
7. 5. 2015 09:54
Re: Pokles Hyundai
Myslím, že spíše Hyundai vzal vítr z plachet nová vlna Fabií, které jsou proti i20tkam prostě lepší, do toho roste Ford, který omladil Fokusy s Ecoboosty za velmi dobré ceny a Fiesta se asi prostě líbí (mě ne, možná STčko), protože ji vídám čím dál častěji.

I30 doprodala skladovky za pakatel a teď co dál? Facelift už tak výhodný neni. Myslim, že ty reklamy neodradily potenciální kupce, ale jen naštvali ty ostatní >:D
7. 5. 2015 09:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 5. 2015 10:02
Re: Pokles Hyundai
No dík za reakci, teď si nemužu opravit hrubku >:-[]
7. 5. 2015 10:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 10:09
Re: Pokles Hyundai
mas na mysli neodradily? ... keby si bol ticho tak si to hadam ani nevsimnem ;-)

i30 dnes uz aj v eu predava menej ako ceed... zaujimavo sa karty obratili .... chce to uz novy dizajn po vzore i20 a genesisu... ale to sa este nacakame
Avatar - Ozzman
7. 5. 2015 10:23
Re: Pokles Hyundai
Ano, neodradilY >:D

No protože skončila dobrá cena i30 a lidé pochopili, že Ceed je hezčí >:D Navíc se Ceed da sehnat celkem za dobré peníze, tak naco jít do i30?
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 11:01
Re: Pokles Hyundai
no ja by som tiez siahol radsej po ceede ako po i30 .....uz len kvoli tomu spominanemu dizajnu.... ale v buducej generacii sa to uz z pohladu hyundaia moze zmenit... a hadam sa o aj zmeni...

vobec by ma neprekvapilo keby nova i30 bola len nejakou zvacseninou i20tky..... vzhladom na dnesny trend setrenia a zjednocovania vzhladu modelov
7. 5. 2015 11:18
Re: Pokles Hyundai
Teď nevím, který z vás to myslel sarkasticky...neodradily je samozřejmě správně, ale špatně je naštvali!! >:D
Avatar - Ozzman
7. 5. 2015 12:24
Re: Pokles Hyundai
Máš bludišťáka >:D
Avatar - dal
7. 5. 2015 10:05
Re: Pokles Hyundai
Netroufnu si tvrdit, že je Fabia lepší než i20 ale z jistotou vím, že se Škoda dělá marketing daleko lépe a nemusíš jet do servisu takový lán km. Je zajímavé, že KIA s totožnou technikou roste a má lepší servisní síť. Je to možná tím, že na rozdíl od Hyundai vsadila na slušnost.
Avatar - Ozzman
7. 5. 2015 10:08
Re: Pokles Hyundai
Já, kdyby mi někdo dal vybrat, tak rozhodně radši půjdu pro Kiu, než pro Hyundai. Ta auta se mi víc líbí, přijdou mi i lépe udělaná, takovej Ceed v kombiku je celkem fešák. To prodává....

Já si to troufnu tvrdit, jelikož jsem obě auta vyzkoušel a s klidnym srdcem mohu říct, že bych bral Fabii... navíc Fabie je i kombik, což i20 znevýhodnuje :-)
7. 5. 2015 10:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 5. 2015 11:03
Re: Pokles Hyundai
Já ano, loni na podzim sem ix35/Sportage a Ceed/i30 porovnával a Kie na tom byly lépe a větší rozdíl byl u Ceeda vs i30. Měl sem z interiéru daleko lepší dojem, materiály, zpracování a tak.
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 11:05
Re: Pokles Hyundai
ceed v nejednom teste interierom prirovnavaju k autam ktore su spickou v triede ( samozrejme bavime sa o tej nepremiovej spicke ) ..... takze asi mas pravdu.... lebo u i30 som taketo chvalospevy na interier nikde necital....

to ze oni maju rozne stvarnene interiery.... takze mozno je to subjektivne ... ale ceed posobi aj na mna tak nejak hodnotnejsie...
7. 5. 2015 11:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 5. 2015 11:15
Re: Pokles Hyundai
Porovnals někdy ta auta osobně? Seděl/jel si v nich?
7. 5. 2015 11:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
7. 5. 2015 11:20
Re: Pokles Hyundai
Kolika Ceedům se ošoupal volant nebo řadící páka, upadly lišty oken, mlátí zadní sedačky nebo se kroutí střešní ližiny? U i30 ti odpovím, skoro 100% !
7. 5. 2015 10:54
Re: Pokles Hyundai
Tak ja by som to zas az tak jednoducho nevidel. Uz poznam par majitelov Hy v CR a zatial ani jeden nevedel, ze nejaky pan Vosicky existuje. Zaujimalo ich auto a nie ich "sef". Pokles by som videl skor v tom, ze väcsina predajov znacky HY (ak sa nemylim viac nez 50%!!!) sa vztahuje na ix 35, novy model ale uz bol predstaveny a tak sa to na predajoch nevyhnutne muselo preukazat. Podobne je to tak i s i30, i40 mal tiez akurat facelift a ani neviem, kedy pride na trh a ak urcite sa oplati pockat. Keby som si chcel kupit jeden z tychto modelov, tiez by som radsej 3-4 mesiace pockal a kupil by som si uz bud novy model (Tucson) alebo faceliftovy (i30 a i40).....toz moja uvaha k poklesu predajov Hy v CR.

Mimochodom som sa rozpraval s jednym predajcom Hy v Rakusku....uz maju ludia tak velky zaujem o novy Tucson, ze niekedy cely den len odpisuju e-maily a zdvihaju telefony, kde odpovedaju, ze este sa nepredava....ze este musia cakat.
7. 5. 2015 11:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
7. 5. 2015 11:10
Re: Pokles Hyundai
Potencionální kupec nemusí znát Vošického, ale několikrát denně uslyší uslyší reklamu se kterou se nemůže slušný člověk ztotožnit, pak se bude zajímat o servis a zjistí, že musí jezdit víc jak 50 km. Nové auto není levná sranda a většina lidí si zjišťují různé informace o tom které chtějí koupit, pak třeba zjistí, že salon který tam byl dlouhá léta už není atd.
V žádném případě nesnižuji prodejní potenciál Hyundai, který je vzhledem k modelové nabídce, ceně, zárukám a dnes už i designu obrovský. Já jen tvrdím, že Vošický udělal Hyundai medvědí službu a s marketingem jako má např. Škoda by měl o řádově větší prodeje.
7. 5. 2015 11:30
Re: Pokles Hyundai
Proč je tedy u nás Hyundai druhý hned za Škodovkou? Podle tebe by byl bez Vošického první?
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 11:36
Re: Pokles Hyundai
prvy by urcite nebol... ale mozno by predal o par sto kuskov viacej... keby jeho pristup v cz bol trosku iny...

mozno je z pohladu hyundaia u vas problem prave v tom ze mate domacu silne etablovanu automobilku a tak vznikaju akesi vnutorne rozbroje a konflikty .... ktore povedzme u nas nehrozia..... ale to uz do tychto evci nevidime......

pozicia hyundaiu je kazdopane v eu velmi slusna a napreduje ... CZ trh ju uz velmi neovplyvni aj keby ludia u vas schvalne hyundaie nekupovali... znacke to z europskeho pohladu moc neublizi .. to je ako stipnutie slona komarom.... hadam by si to ten slon ani nesimol ... ved hyundai predava v eu 400 tisic aut rocne ...
Avatar - dal
7. 5. 2015 11:39
Re: Pokles Hyundai
Oba víme, že první ne ale prodeje by měl určitě vyšší. Prodávat produkt, který prakticky co se týká ceny/záruky/výbavy nemá konkurenci umí každej blb. Myslím, že takový člověk opravdu škodí prodeji.
7. 5. 2015 12:15
Re: Pokles Hyundai
Hyundai už ovšem není ani druhý, prodal tak 60% toho, co VW (ten je druhý), chce to nejdřív skouknout alespoň tabulku, když už ne celý článek.
7. 5. 2015 12:24
Re: Pokles Hyundai
Pokud tam počítáš i reexporty, tak nemá cenu v této diskusi pokračovat. Ale i to třetí místo je víc než kdekoliv jinde v Evropě. Nechápu tedy, proč by měl mít Vošického agresivní marketing negativní vliv na prodeje. Podle mě tento marketing funguje a čísla to potvrzují.
Avatar - dal
7. 5. 2015 12:51
Re: Pokles Hyundai
Jaká čísla? S čím je chceš srovnávat? Nikdo nemůže popřít krátkodobý úspěch Hyundai na našem trhu. Ale za jakou cenu? Auto není guláš z nádražní restaurace, kde nespokojený zákazník skoro nic neznamená, protože přijede další a další.
Dá se pochopit strategie:
1/ zvýšit povědomí o značce - agresivní nebo jiná kampaň, která něčím zaujme
2/zapracovat na pozitivním vnímání značky
3/vybudovat dobře fungující a dostatečnou servisní a prodejní síť
4/udržet si současné a získávat nové zákazníky
Hyundai se zasekl u prvního bodu ostatní mu jaksi nejdou. Chtělo by propočítat kolik musí investovat do prodeje jednoho kusu auta.
7. 5. 2015 13:10
Re: Pokles Hyundai
Jsou to prodeje v čr, nevím, proč z toho vynechávat reexporty, když se ty auta tady prodají. Pak z toho ještě vynecháme prodeje firmám, protože škodovka je v tomto dobrá a co dál? Nevynecháme taky prodeje aut s metalízou?
7. 5. 2015 13:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 13:59
Re: Pokles Hyundai
Kouknu do nadpisu a do článku, jestli se náhodou nejedná o statistiku oblíbenosti... Ne, opravdu nejedná, je to skutečně článek s tabulkou prodejnosti >:-[] můžu se tedy nadále vyjadřovat k tématice automobilového trhu? ;-)
7. 5. 2015 14:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 15:01
Re: Pokles Hyundai
Jak je to vlastně s registrací v případě reexportu?
Avatar - Emel
7. 5. 2015 17:49
Re: Pokles Hyundai
Přesto, spousta lidí včetně mě k tomu přistoupí tak, že by se rádi dozvěděli, jaká auta skončí na našich silnicích... kdyby šlo o pár kousků, tak to vem čert, ale v desítkách procent není možné to ignorovat. Jiná věc je, že metodika výpočtu reexportů v podání PR agentury Hyundai může být postavená tak, aby vracela výsledky dle potřeb zadavatele...
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 11:18
Re: Pokles Hyundai
dobry nazor... pisem nieco podobne vyssie .... ak clovek nejake auto chce tak si ho proste kupi a tieto zakulisne tahy neriesi... suhlas...... auto koniec koncov za to nemoze a ak je skutocne dobre a paci sami tak si ho rad kupim..... realne ludia neriesia tieto veci kto je v pozadi a ake kto ma reklamy a aky je kto slusny a neslusny pri tvorbe predajnej politiky.... realny clovek kupuje auto normalne ako spotrebny tovar a zbytok ktory ho nicim neobohati neriesi ...... suhlas....

a suhlas aj s i30 i40 a tucsonom.... i40 uz dostala superov v podobe noveho passatu mondea a mazdy 6... je jasne ze jej predaje uz kulminovali pred rokom a pojdu pomaly ale isto uz dolu.... je to normalne.... auto uz bude coskoro 4 roky na trhu a s jedinym dizlom v ponuke to je stale uspech ze predava tolko kolko predava....

tucson je vazne krasny.... moc sa na neho tesim a bude mat aj nejake turbo gdi-cko... takze to moze byt moc zaujimave aj z pohladu...cloveka ktory stale este nechce za kazdu cenu dizel... ono vobec v rakusku su hyundai uz moc oblubene a sam som prekvapeny kam sa tam v predajoch vysvihla ix35ka i20 a i30tka.... pritom rakusko nie je trh kde ludia pri kupe auta pozeraj az tak na co najnizsiu ceny ako u nas... takze to len dokazuje kvality hyundaia ... a novy tucson moze hyundai nakopnut zase kusok vyssie... uz nech je tu ;-) :yes:
7. 5. 2015 10:28
hyundai je nesympaticka znacka
pro me je znamkou podlosti a krivosti.
kdybych chtěl tohle auto, tak si radsi koupim kiu
Rozbalit vlákno
25
7. 5. 2015 10:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 5. 2015 10:36
Re: hyundai je nesympaticka znacka
Proč? Třeba to na něj tak působí a myslím, že není v ČR sám :-)
7. 5. 2015 10:40
Re: hyundai je nesympaticka znacka
Prodeje to však vyvrací. Na reálné kupující ten jejich agresivní marketing funguje.
Avatar - Ozzman
7. 5. 2015 10:48
Re: hyundai je nesympaticka znacka
Když ti někdo nabídne chleba levněji a řekne ti přitom *, stejně si ho dost lidí koupí..... :-) Ale je vidět, že už tolik neválcují.
7. 5. 2015 10:49
Re: hyundai je nesympaticka znacka
pokles 12%??
7. 5. 2015 10:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
7. 5. 2015 11:45
Re: hyundai je nesympaticka znacka
Nepůsobí to tak jen na něj, já bych se pod jeho příspěvek podepsal. Arogance, křivárna, to jsou pro mě nová synonama k Hyundai.
Avatar - dal
7. 5. 2015 11:54
Re: hyundai je nesympaticka znacka
Přidávám se, pro mne jeden z hlavních důvodů proč nekoupit.
7. 5. 2015 12:07
Re: hyundai je nesympaticka znacka
Taky podepisuju, některé automobilky mám rád, některé jsou mi šumák a Hyundai se mi vysloveně příčí.
7. 5. 2015 12:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
7. 5. 2015 12:11
Re: hyundai je nesympaticka znacka
S tebou diskutovat, to je prostě radost. Člověk se dozví tolik nových informací a faktů. >:-[]
7. 5. 2015 12:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 10:51
Re: hyundai je nesympaticka znacka
cejtim to tak. nemam rad krivarny a velky slova. a Hyundai tohle dela.
7. 5. 2015 14:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - centrum
7. 5. 2015 12:43
Re: hyundai je nesympaticka znacka
Ty si ale hlúpa opice ešte k tomu zradná ako svina, fuj je mi z teba zle gilgit ! ako z celého hyundai ktorý propagujete. Radšej si kúpte pravítko a strojnícke tabuľky a bežte sa naučiť robiť auta. Topten to povedal veľmi dobre, len moc diplomaticky.
7. 5. 2015 13:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 16:41
Re: hyundai je nesympaticka znacka
Hlupa opice-zradný ako svina-fuj je mi z teba zle. >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 11:27
Re: hyundai je nesympaticka znacka
hyundai za to nemoze..... u nas na slovensku je naopak hyundai povazovany za prijemnu a zaujimavu znacku..... a vidiet to aj na predajoch novej i20 ktora sa uz peken rozbehla u nas [odkaz] ..

PS: tie nazorne predaje su este z februara
Avatar - dal
7. 5. 2015 11:48
Re: hyundai je nesympaticka znacka
i30 před Ceedem a na Slovensku kde je Kia brána jako domácí značka!
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 11:52
Re: hyundai je nesympaticka znacka
ano u nas i30 predava podobne ako ceed...uz dlhsi cas.... raz je ceed vpredu raz i30.... proste asi maju podobne ceny... ved su to koniec koncov technicky zhodne vozy ..... ;-)

tento fakt len dokazuje ako je u nas hyundai oblubeny..... ked dokaze atakovat "domacu" kiu ktora inak z roka na rok rastie a nema ziadne "agresivne" kampane ktore by jej znizovali kredit ;-)

dokonca sa vo februari aj v marci u nas predalo viac 5 dverovych i20tiek ako 5dverovych fabii ... aspon tolko co som sa docital.... samozrejme v sucte s kombikom je fabia jasne vpredu
7. 5. 2015 12:08
Re: hyundai je nesympaticka znacka
Tebou se Hyundai vnímán jako příjemná a zajímavá značka. Nepaušalizuj za celý národ ;-)
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 12:15
Re: hyundai je nesympaticka znacka
no hej ..... ok.... kazdopadne ma u nas uspech... a nema ziadne agresivne kampane..... je radost sledovat tie nove i20tky ako sa mnozia kazdym dnom.... samozrejme kazda znacka ma fandov aj odporcov.....
7. 5. 2015 12:24
Re: hyundai je nesympaticka znacka
Ty jseš národ?
7. 5. 2015 12:53
Re: hyundai je nesympaticka znacka
To je reakce na mě? :-)
7. 5. 2015 17:58
Re: hyundai je nesympaticka znacka
S Gilgitem jdou hezky dohromady..:0)))
Avatar - MGRR
7. 5. 2015 10:54
Co třeba budoucí Laguna, za chvíli dorazí
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
7. 5. 2015 10:55
zajímavý
je hlavně 31% nárůst ostatních značek, to znamená že pár čechů už konečně vsadilo na nemasové značky, kde jdou nalézt daleko zajíavěší auta. jen houšt :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2015 11:21
Re: zajímavý
No, zajímavější... Pořád to jsou z větší části Euroauta.
Avatar - Barrichello
7. 5. 2015 11:57
Re: zajímavý
spíš japonci, zbytek euroaut a us zančky nebo přelepené us modely.

Jinak kharla bereniku určo potěší 5 ks nově registrovaných modelů Tesla S v dubnu, prodaly se i 2 nový Camara :-)

Mezi ostatními značkami se toho skrývá hafo zajímavého :-)
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2015 12:03
Re: zajímavý
Euroauty myslím unifikáty, svázané nesmyslnými normami (speciálně CO2). Zajímavých výjimek tam bude opravdu jen pár.
Avatar - Barrichello
7. 5. 2015 12:48
Re: zajímavý
Tak Audi, VW, BMW, MB, Opel, Seat a Ford sou v hlavní tabulce, stejně tak Renault a Peugeot, Dacia a Škoda. Kdo ještě dělá z EU unifikovaná auta a není v tabulce? Fiat? Lancia a Citroen?

mě nikdo jiný fakt nenapadá.

Takže mezi ostatními značkami se spíš skrývá Nisan, Honda, Mazda, Mitsubishi, volvo, Subaru, Suzuki, Land Rover, Jaguar, Jeep, Sssang Yong, Dodge, Alfa, Chevrolet, Tesla, Maserati, Ferrari, Lada, Porsche, Lambo a další už spíš exotické značky

Takže evidentně rostou hlavně japonci a exotické značky
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2015 19:47
Re: zajímavý
Honda, Nissan, Mitsu, Volvo - euroauta. Alfa taky. Mazda tak na hraně, Subaru spíš euro, Suzuki taky. Prostě všichni se vezou na momentální turbobenzínové maloobjemové vlně, s výjimkou té Mazdy. Kdo dává větší atmosféry, kromě Chevy a Dodge? Supersporty neřeším, to je okrajovka.
Avatar - Barrichello
7. 5. 2015 20:57
Re: zajímavý
Tak pokud to bereš takto tak ano. Ale ono v bláznivé evropě frčí hlavně nafátky že.
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2015 11:43
Re: zajímavý
23 soulov sa predalo u vas v aprili ;-) to ma prekvapilo pozitivne ;-)

momentalne soul za 4 mesiace predal v CZ viac aut ako taka mala masova C3-ka... co by som vazne necakal.....

a prekvapili aj ine auta... mazdy su na tom pekne, ASX po znizeni cien a facelifte doslova chytilo druhy dych :yes:

PS: a nestratil sa ani velky genesis ktory je pritom len s benzinom :yes:
7. 5. 2015 14:50
prodeje(registrace) fyzické osoby
1-4/15ks změna

1ŠKODA 4 693 36%
2HYUNDAI 3 027 7%
3DACIA 1 285 -10%
4KIA 1 153 20%
5VOLKSWAGEN 961 14%
6OPEL 831 38%
7PEUGEOT 784 -33%
8RENAULT 760 24%
9TOYOTA 743 19%
10CITROËN 573 -31%
11FORD 564 12%
12MITSUBISHI 504 101%
13NISSAN 383 39%
14SUZUKI 352 -36%
15MAZDA 326 11%
16HONDA 229 -21%
17SEAT 217 42%
18FIAT 130 -22%
19MERCEDES-BENZ 128 2%
20BMW 100 -35%
21AUDI 88 11%
22SUBARU 86 9%
23VOLVO 63 31%
24LAND ROVER 36 71%
25JEEP 29 164%
26MINI 15 -25%
27PORSCHE 14 250%
Rozbalit vlákno
16
7. 5. 2015 15:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2015 15:42
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
Když člověk kupuje auto a neřídí se tím kde musí kupovat auto a pokud většinou musí sloužit víc než 3-4 roky nároky jsou jiné :-) Ale takový německý žebříček privat sales je podobný...hodně vysoko Dacia, Škoda a japonci...a hlavně hodně vysoké procentuální prodeje z celkových prodejů do privátu.
7. 5. 2015 15:59
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
Podíl prodejů (registrace) fyzické osoby z celkové počtu prodaných vozidel dané značky 1-3/15

1ŠKODA 19%
2VOLKSWAGEN 10%
3HYUNDAI 49%
4FORD 10%
5DACIA 33%
6PEUGEOT 22%
7RENAULT 27%
8OPEL 32%
9SEAT 8%
10KIA 45%
11FIAT 5%
12CITROËN 26%
13NISSAN 23%
14MERCEDES-BENZ 8%
15BMW 6%
16TOYOTA 48%
17AUDI 6%
18MITSUBISHI 64%
19MAZDA 43%
20SUZUKI 60%
21VOLVO 12%
22HONDA 49%
23LAND ROVER 10%
24SUBARU 30%
25JEEP 11%
Avatar - Emel
7. 5. 2015 16:08
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
BMW a Audi 6%, Mercedes 8%, naopak Dacia 33%... fajn, to dává smysl, lepší a dražší auta jdou na firmu. Ale Fiat 5% - SEAT 8% - Ford 10%? Není to zase důsledek reexportů, kdy se reexportovaná auta započítávají jako "nikoli soukromé osobě"?

PS: ne že by na té statistice nějak záleželo...
7. 5. 2015 16:29
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
jsou kategorie fyz.osoby, práv.osoby a pak kategorie účelové registrace...A tam si dávají to čím se nechlubí...reexporty a pod.
Ano zrovna Fiat, Seat a Ford spolu s VW vládnou reexportům. Ale je to tabu, přeci se to tady zaregistruje tak se radujme, slunce svítí ;-)
Avatar - Emel
7. 5. 2015 16:50
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
Není ještě kategorie ostatní? Někam patří státní nákupy apod...
Avatar - Blue Sun
7. 5. 2015 19:49
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
Stát je právnická osoba. Respektive soubor právnických osob, každý rezort vystupuje pod svým IČ, samospráva taky.
Avatar - Emel
8. 5. 2015 00:50
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
Samospráva má sice IČ, ale podle mě v té statistice není pod kolonkou firmy. V té statistice doslova stojí "Registrace mimo FO a firmy"

[odkaz]
Avatar - Barrichello
7. 5. 2015 20:59
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
no vida, pro slavnou škodu a vw 19 resp 10%. Jo nebýt firem a podnikatelů, nikdo si to nekoupí domů jak auto na běžný ježdění. No proč asi >:D >:D
Avatar - Emel
7. 5. 2015 21:09
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
Protože na to nemá? Ale takhle, nejprodávanější auto v soukromém sektoru je Rapid a nejprodávanější značka Škoda (jakkoli pochybná ta statistika je).
7. 5. 2015 21:56
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
No Škoda, nebo VW zrovna nepatří mezi "drahá" auta. Ale pořád 19% Škody je cca dvojnásobek VW ;-)
Ale to snad každý ví, že VW jede v Evropě hlavně na fleetech. Daří se německému průmyslu=německým podnikům v Německu=německým podnikům v Evropě=prodeje německých aut letí vzhůru
Avatar - Emel
8. 5. 2015 00:44
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
Kdo může, ten si auto koupí na firmu, i pro soukromé využití. Žebříčku soukromých prodejů vévodí levná auta - Rapid, Fabia, i20. Octavia jako absolutně nejprodávanější model už je většinou registrovaná na firmu, totéž Golf a ještě spíš Passat.
Avatar - Barrichello
7. 5. 2015 23:32
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
Jasně, nemá na to, ale má na Hondu,mazdu, mitsubishi, suzuki, nissan, toyotu atd
OMG :-O
Avatar - twistedTSD
8. 5. 2015 00:09
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
Ježkovy zraky, Bariku! Znovu se podívej na ty tabulky. Kdo je na prvním místě? Hondu, Nissan ani Mitsu tam teda nevidím.
Avatar - Emel
8. 5. 2015 00:45
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
Co Honda? Honda prodá soukromníkům za rok tolik, co Škodovka za měsíc...
10. 5. 2015 20:14
Re: prodeje(registrace) fyzické osoby
A heleme se, ona ta reklama viditelně funguje. >:D >:D >:D