První pětka ve střední třídě zůstává stabilní, za ní se ovšem pořadí v květnu míchalo. Šestá příčka patří Renaultu Laguna, Mercedes třídy C a trojková řada BMW tentokrát opustily první desítku.
Ma isty nadcasovy dizajn, podobne ako Passat. Uz obaja su dlho vo vyrobe (Peugeot o nieco dlhsie) a stale sa dobre predavaju, casto lepsie ako konkurencia. Peugeot 407 vyzera stale tak dobre, moderne, ako by ho prave dnes navrhli :yes::yes::yes:
Jo, 407ma. Mně se líbila před pěti lety a líbí se mi i dnes. Ten přední převis, našpulená ***ka, prostě ,,busty girl" dospěla na ,,mature fat" a tak to má být, prostě je to pořád kočka. Už ne - náctka, ale zkušená sex - cítka, která dokáže takovou jízdu, že jen vyvaluješ oči a v zoufalství vzpomínáš na své klidné manželství s Galinou Taťjánou Ivánovnou. Tak to je.
Je fakt,že při pohledu na 407-mu to auti tak nějak nezestárlo,nenudí a pokud se střídají na exemplářích i barvy,tak dají vyniknout různým šik detailům ;-) ...
Jo a to dospívání je báječně vystřižený :yes: ...
Dnes se dá s tebou jen souhlasit, Superb stále krásní a stále se drží před nejhnusnější Lagunou.
Na deltu je náš trh stále nedospělý, stále ještě přetrvává duch komunismu a nejlepší věc je nevyčnívat. Proto taky ten úspěch Audi, BMW a Mercedes už je moc prémiový, ale Audi to ještě sousedi zkousnou.
To jsou (bohužel) poměrně vysvětlitelná historická sociozvěrstva, implantáty komunotemna... bude trvat desítky let, než se rudosvinní morálka vytěsná z většiny hlav... Ovšem pozor, audi je stejnej katalyzátor závisti, jako jeho konkurence, motivaci ke koupi z důvodů nevyčnívání bych za úspěchem audi tedy nehledal. A4 je fakt povedený vůz.
No,ono s tou závistí je to trošku složitější...Je to už pár let,co byly kdesi publikovány řádky o struktuře "udání" v západní evropě-ještě jednou opakuji západní evropě,včetně Beneluxu a V.Británie-na finanční úřady alias berňáky a světe div se -> nejvíce se "svěřovali" rodinní příslušníci a sousedé >:-[] (důvody si dosaď každý sám...)
Co se týče lidských emocí a vlastností,tak je každý rychlý odsudek střelbou trošku na slepo... ;-)
"Udání" o kterých se zmiňuješ mohla být předmětem veřejné studie leda tak někde v bulvárním tisku.Aniž bych chtěl jakokliv snižovat potenci závisti na Západě, věř, že malost jako idea byla zavedená právě zde. Naštěstí už dvacet let žijeme v jiné společnosti.
Nejednalo se o bulvár a díky časové propasti nejsem schopen přesně doložit autora či zadavatele.Nazval jsem to udání,ač lépe by znělo třeba ohlášení >:-[] ...A chtěl jsem tím jenom upozornit na sofistikovanější způsob závisti a averse,než obejití auta klíčema...Nevím jak Ty,ale u nás doma(rodiče ročníky 1925 a 1928)jaksi závist byla vždy vlastností odpornou a nízkou(jedno,které společenské vrstvy se týkala,a dle mne infikuje lidičky všech vrstev-jen ty projevy jsou rozdílné dle možností,iq a žaludku...),jedno vůči komu("pracant,univerzální dědic,rentiér,zloděj,..").
Slušnost co by standartní vlastnost vůči okolí byla samozřejmost,a né vždy se vyplácela a vyplácí,neb lidské vlastnosti se za posledních minimálně 40 000 let(od Cromaňonců) příliš nezměnily...
Tvrdím a tvrdit budu,že kdo byl parchant za bolševika,bude parchant i nyní,kdo byl odpad,odpadem zůstane-tohle jiné společenské zřízení až tak neřeší.
Do definic kvality různých zřízení se pouštět nebudu a nehodlám -> jsem přesvědčen,že důležitý je především vlastní příklad,vlastní konání a vlastní činy.
Jistě. Jen je dobře vědět, že ten parchant za rudého temna byl prototypem oficiálně prezentovaného ideálu. Do absurdna to dospělo za Stalina, kdy tam děti udávali své rodiče, které pak už ovšem nikdy nespatřili... Raději na to nemyslet.
Souhlas, závist nezná sociálních hranic, je to záležitost především výchovy v rodině a vlastního mozku.
Ano,Rusko,lépe řečeno Stalinské Rusko je nám společensky,morálně,intelektuálně,lidsky a kdovíjak jinak vzdáleno stejně přímo kosmicky...dokonce i v letech 50-tých bylo ve srovnání se vzorem mnoho století křesťansko-sociální společenské geneze v Bohemii znát...
A přes všechno,čím musel onen národ projít(buďme realisti-pro nás mimo chápání),tvoří pro Evropu přirozenou hráz proti mnoha doslova zničujícím vlivům z Asie a blízkého východu,jakési nárazníkové pásmo...,střet náboženství,kultur,filosofií->což plodí krev...
Já je nemusím,na druhou stranu jim jejich geopolitické umístění vůbec nezávidím a jsem upřímně rád,že jako nárazník funguje někdo jiný...(opakuji že je nemusím,nakonec blonďák ze Sudet,že >:-[] ...,nicméně je dobré si některé souvislosti uvědomit...)
Audi A4 se v drtivé míře prodává s předním pohonem a to dle mého pojetí nemá s prémiovostí moc společného. To bychom za prémiovku mohli považovat i Seat Exeo a to se mnou budou všichni jistě souhlasit, že prémiovka není. S trochu odřenýma ušima bychom mohli považovat za prémiovku jen těch pár kusů Audi A4 s pohonem Quatro a to by se zase mohli cítit právem ukřivdění příznivci Subaru Legacy. Prémioví zástupci v této třídě jsou BMW 3, MB C, Lexus IS, MB CLC a Infiniti G (seřazeni dle počtu registrací). Pro první dva, být na prahu 1. desítky, jistě velký úspěch.
Co považuješ ty za prémiovku, supermainstream, mainstream či lowend, to není vůbec důležité. Důležitá je realita. A v ní spadá mezi "premium" - Mercedes-Benz, BMW, AUDI a Jaguar. Ten ovšem dnes s oběma odřenejma ušima. Obdobně jako Volvo. To má odřený ale jen jedno... čeká se na velký sedan. Bohužel, krize holt tohle trochu komplikuje...
Neexistuje pojem "japonské prémiovky". Horní klasifikace je historická evropská kvalitativní realita ve světě evropských aut. USA ma kvalifikaci svojí, taktéž jistě Asie. Tedy nelze automaticky přenášet klasifikaci z kontinentu na kontinet. Samozřejmě, že je nutno se nějak vypořádat s tím, kam zařazovat dovoz. Acura, Infiniti, Lexus, jsou v tomto kontextu luxusní japonské značky, z nichž některé výhradně orientované na trhy USA.
Aha,je jim cca 20let a troufají si už i ve staré dobré Evropě >:-[] ...No Vanosi,jako by Ti unikalo,že jsi svědkem zániku(nejspíše trvalého) některých zámořských značek(jedno z jakého segmentu) s delší historií...Kdoví,co bude za cca 5let tady a na spoustu kdysi exklusivních značek z VB,USA,D,F či I nemnozí vzpomínáme... ;-\
A díky "optimalizaci,restrukturalizaci a zvyšování efektivity" bude sdílení všeho všemi(s mírnými odchylkami)ještě častější ...
Troufat si můžou, ale je jim to k prdu(myslím v Evropě). Jen nechápu, jak někdo může označit tyto "automobilky" za prestižní, když každý je chápe jako jen zoufalou snahu obyčejnýh mainstreamových výrobců konkurovat evropské prémii.
Konečně to tady zaznělo: Co považuješ ty za supermainstream, to není vůbec důležité. Důležitá je realita. A v realitě samozřejmě nic takového jako “supermainstream” neexistuje. Je to termín používaný POUZE a JEDINĚ zde na auto.cz a jeho autorem a jediným uživatelem a propagátorem jsi ty. Pokud tvrdíš opak, dej sem nějaký odkaz na článek na webu, v renomovaném časopise, na nějakou studii, na cokoliv relevantního.
Pro ostatní: Je to jednoduché - zkuste si zadat “supermainstream” do Google…
Řekl bych, že tohle je naprosto dokonalé... Mít tak černý VW FUX, černé velké brýle, třídenní strniště, stáhnuté okýnka a prohánět se se supermainstreamem v supermainstreamu v mistrovi elegance, co chceš víc? >:-[]
P.S.:
Mimochodem Ronault v Renaultu poslouchá tohle: [odkaz]
A ve svém autě:
[odkaz]
No a to ve volných chvílích
[odkaz]
Proto nejsem eurodrzek, neposlouchám supermainstream >:-[]
Dobrý parde ;-) ,hledám na tubě co bych ti poslal já ...To víš,pamětnická muzika chce čas >:-[] ....
1)Tak tahle kapela mě od r.1982 bere,výborný muzikanti,nápad...snad ještě hrají,kanadští chlapci ...SAGA...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
To jenom pro začátek...
PS:Pardon,něco je tam 2x...
A tohle je taky nářez...
[odkaz]
Synchronizace no.1,muzikantsky výborný-jen v tomto klipu blbě zvukově nasnímáno,na desce(taky sestřih živých koncertů) fenomenální...
Pro mne díky "výpadku" ze současné muziky jsou Stripes hodně "noví",jestli mi rozumíš >:D -> věk pánové... >:-[]
To Fleetwoodi jsou jiná ...Těch kapel a stylů by bylo mraky...
Tak Fleetwoods Little lies, to je známá pecka :yes:
Saga mi ale nic neříká, jen frontman vypadá jak můj otec za mlada, musím se ho poptat, jestli nebyl rocková hvězda >:-[]
Ale Humble Stance je dobře poslouvchatelné :-)
Ale do auta si dám cokoliv, když jedu klidně a relaxačně, tak rád Yann Tiersem a jeho soundtrack k Amelii
a nebo Norah Jones
A odkazy nedám, protože youtube nejede... 21.století...
No jo,jiné generační vnímání >:-[] ...Saga nebyla masovka ani před lety-málokdo znal a poslouchal.Kanadské kapely hold nebyly tak v kurzu,ač se jednalo často o velice kvalitní muzikanty.Na svoji dobu hráli úžasně a hlavně jinak než zbytek-řekněme forma klávesového rocku na "větším prostoru".Není to jednoduché mydlení kvart a kvint přes booster.Jejich kytarista byl kdysi jeden z mých hudebních vzorů - všimni si jak vše vyhrává,neustále kmitá,technicky báječně vybavený a slyšíš při tom i jasný vliv klasiky...Nemluvě o skvělé synchronizaci celé kapely v náročných partech,obzvláště kytara+keyboard+bicí(tehdy nejpřesnější bubeník na Severoamerickém kontinentu)Šlo o tzv.velkou muziku na velké ploše,již tvořili a hráli prima muzikanti.
Pokud jsi někdy hrál,nebo hraješ,tak většinou chytnou za srdíčko.
Fleetwood Mac jsou jiná kapitola a tebou zmíněná hitovka je myslím z r.87,nicméně jejich nej deskou(pokud se to dá takto říci)je ovšem ta z r.1977 Rumours a v odkazech jsou z něho kousky.To je taky fajn kapela-éterické hlasy dvou dam,charismatický kapelník a především velmi nápaditý a báječný kytarista...Svým způsobem a zvukem vytvořili svoji "fleetwoodí třídu"...
Budu se snažit občas něco z té historie přihodit...
A co je alespoň pro mne důležité,jsou vzpomínky a prožitky vážící se k oněm kouskům... ;-) Sentiment...
Není libo kytarové supertrio z r.1981 Di Meola-Mc Laughlin-Paco De Lucia ...
[odkaz]
nebo novější verze ...
[odkaz]
PS:Když si uvědomíš,že to mydlej na šestky...
No myslím si, že k prémii má Jaguar mnohem blíže než Volvo, u Jaguaru mi nesedí jen ten X-type ("vnitřnosti" od Forda), jinak si myslím, že Jaguar je jasně prémiovou značkou, u Volva přemýšlím, který typ má nejblíže k prémii, C30, S40 nebo V50 ("vnitřnosti" z Focusu) to určitě nebudou, S60 nebo V70 ("vnitřnosti" z Mondea) to taky asi nebudou, tak co takhle S80 - no s odřenýma ušima, a co takhle XC60, XC70 nebo XC90 - tak tady by se o prémii dalo trochu víc mluvit.
Úplně jsi ale zapoměl na Maserati a Porsche, to jsou jasně prémiovky, on i takový Phaeton od VW je prémiovka, takže není to tak jednodůchý, jsou prémiový značky a jsou značky, který dělají kromě "normálních" modelů i prémiové modely. Třeba taková Alfa Romeo, konkrétně 159 3,2 V6 JTS Q4, to je jasně prémiový model.
Tedy opravdu netuším, kde jsi přišel na to, že S60/V70 mají střeva z Mondea, stejně tak jako že by Alfa 159 měla být prémií... Phaeton opět není žádnou prémií, pouze a jedině pak luxusním vozem vyrobeným zcela obyčejnou mainstreemovou značkou. To třebas teď praktikuje i Hyundai u svého největšího modelu Genesis a přesto bych netvrdil že jde o prémii... V případě Maserati a Porsche máš bez diskuzí pravdu. Tam se jedná o skutečné prémie. Ono ale těch prémiových značek je poněkud více než uvádíš...
Je to samo tvoje věc..., ale ten nick má spoustu (zbytečné) negativní energie, která se obvykle stejně obrací hlavně proti jeho majiteli..., a to bez ohledu na to co, nebo kdo je na jeho konci...
Já tě taky původně (jen podle nicku) řadil "úrovní IQ" úplně jinde, než dnes...
Někdy je možná lepší začít "úplně" znovu...
P.S. Nějakou dobu už také uvažuju o mírné korekci svého (možná)
zbytečně dlouhého nicku... ;-)
Můžeš..., ovšem samozřejmě ne (jen) k vůli mě... ;-)
Úplně konkrétní návrhy ti dávat nechci, to by zase nebyl "tvůj" nick...ale to co navrhuješ není špatné... navíc se to dá vyložit i jako např.: nemám rád "Voly"... což (ve finále) zní obecně, vlastně spíš pozitivně ... ;-) >:-[]
To máš dobrej nápad, samozřejmě, že nemám rád Voly, hlavně ty korunovaný, kteří tady na Auto.cz šíří bludy. Nejlepší příklad je "GTI", dále co mě napadaj např. "Ada je zase tady" nebo "Jossalito", nebo jak se jmenuje. Je jich tu samozřejmě víc ale tihle mne napadli jako první. Mně tihle "Volové" nevadí pro to, že mají jiné názory, mně vadí jakým způsobem ty své názory prezentují. I když s někým nesouhlasím, můžu s ním diskutovat slušně, předkládat argumenty, odkazy a ne jenom plivat na ostatní a urážet je. Takže o tom ještě popřemýšlím, uvidíme.
Zajímej se vždy o vrcholnou výbavu. Jestli je v základu ratan nebo kůže, to přece není vůbec důležité. Naopak, je jenom dobře, že si můžeš koupit auto právě třeba bez firemního radia a pořídit si do něho nějakou opravdu supermuziku.
opravdu, ale fakt opravdu, mne nikdo nemůže nařknout z toho, že bych GTího obdivoval, či byl členem jeho početného fanclubu....., ale s tím supermainstreamem atd. má pravdu. Pojmenovává pouze proces, běžící lidem hlavou při zařazování aut. To jestli používá výraz supermainstream či suprkáravole, je navýsost jedno. Jeho vítězství je v tom, že ten výraz je pochopitelný a uchopitelný. Lidé to tak sortují a na pojmenování nezáleží...... Každý kontinent má svoji automobilovou extra třídu, vyšší třídu, normálky a socky - nazvěme to, jak chcete, ale v povědomí lidí to zkrátka tak nějak bude.
Uhodil jsi hřebíček na sociální... hlavičku >:D;-) Jo, posuneme-li to z roviny odborné terminologie do roviny slangové, do roviny jak jednotlivé automobilky vnímá běžný evropan, pak máš samozřejmě také pravdu, vozy Volkswagen jsou po zásluze i obecně pojímané jako "lepší mainstream". Akorát... s tímhle příspěvkem si tu koleduješ o tvrdou masáž se strany lowendových... diskutérů...
Já jsem tedy prémiovej diskutér,ale klidně Vás tady promasíruju >:D Auta se odjakživa dělí na luxusní,prémiová,mainstream a lowend. VW patří jen k tomu lepšímu,co mainstream nabízí a klidně si těch podkategorií vytvořte třeba 20 ;-)
Na masírování jsou tu jiní... >:D Poměrný souhlas, jen bych tě lehce doplnil, že nyní právě zažíváme éru rozšíření kategorie "mainstream" o - supermainstream. Je to vlastně dnes už všeobecně jak odbornou tak i laickou veřejností přijatý termín pro produkci Volkswagenu. Jinak samozřejmě souhlas, VW patří k tomu nejlepšímu ve třídě.
Jen upřesnění - VW patří k těm dostupnějším možnostem v této třídě pro běžné nenáročné zákazníky, pro podplacené fleety do firem, atd. Taková normální tuctovka... >:-[]
No já ti nevím... mě zase přijde k smíchu Passat vedle Accorda, Avensise, Mondea a třeba "šestky", jmenovat bych mohl asi i více, ale toto valné většině jako příklad myslím stačí... Musíš si přece sám připustit, že na passatu kromě firem, taxikářů a policie moc lidí, kteří chtějí být něčím vyjímeční opravdu netrvá... je to klasický dobrý tuctový mainstream... ani víc ani míň
Hlavní proud není o výjimečnosti. Asi se ve své nevědomosti domníváš, že v Mondeu jsi na silnici výjimečný... 8-s >:D Tohle všechno jsou auta hlavního, středního proudu. Jde jen o to, kdo je v tom proudu hlavním, určujícím. A tím je Volkswagen.
Zatím se jak koukám vůbec neorientuješ v jednotlivých kvalitativních třídách. Začni u tříd velikostních, až v tom budeš mít jasno, rozšiř záběr i na kvalitativní skupiny. v dalším sledu vezmi do zorného úhlu produkci mimo Evropu, dovozy, resp. přenesenou výrobu výrobce se sídlem mimo Evropu a tak, a až teprve tehdy se zorientuješ v tom, jak zatřídit třeba toho Accorda.
Co se týká té kvality, tak tam je passat vyšší středem, ale ne etalonem spolehlivosti... to musíš také vědět sám, jelikož jsou to veřejně dostupné informace. 8-s a co se týká velikostí - pro tuto manažerskou třídu není obvyklé mít vlastního řidiče, to znamená, že i když je v accordu méně místa v zádu než v passatu, musí to být měřítkem... Passat nikdy nebyl a nikdy nebude fiktivním superhlavním proudem... tím jsou jiní - spolehlivější i luxusnější výrobci... je to lidové vozidlo... na extra hlavní proud nikdy mít nebude... tím je a bude BMW :-!
No hlavně si vem raději prášek, nebo dva...tohle už je pomalu na celou tubu..., podle tvé logiky "lidových vozů", jsou např. taky všechny auta od BMW v podstatě... od "BVL" (bavorská vrtulová letadla)... :yes: >:D
Vzhledem k tomu, že se pracovně často dostanu za naše západní hranice, tak se dívám jaké auta tam jezděj, jaké auta stojej na firemních parkovištích a jaké auta stojej na parkovištích vyhrazených pro vedení. Ono vnímání jednotlivých značek v západní Evropě a hlavně v Německu je úplně jiné než u nás. Tady se nám někteří "masírovači" stále snaží (v mém případě neúspěšně) vtloukat do hlavy, že VW je něco víc, že patří do nějaké imaginární třídy "supermainstream", třídy pouze pro VW. Kdo o tom trochu něco ví ví, že je s tím tak neskutečně trapnej, až si člověk říká, že to snad ani nemůže myslet vážně, že jenom provokuje aby zvyšoval počet příspěvků pod diskusema na auto.cz.
VW je v Německu vnímán opravdu jako "lidovka" a pokud by obchodní zástupce u německé firmy v Německu měl dostat jako služební auto Passata, tak by měl jistotu, že si ho firma moc nepovažuje. Na rozdíl od "našeho" českého obchodního zástupce, který když by náhodou dostal Passata (ale spíš dostane Octavii) tak je na vrcholu blaha. Takže, když v Německu nebo i v Itálii přijedeme na jednání v Octavii II, tak si připadáme jako největší "socky". Přijet na jednání ve Fabii, tak to by se s námi nebavil snad ani vrátnej.
aha... no, jak píšu nahoře, a myslím to dobře - zatím v tom máš dokonalej brajgl (řidič, BMW, mainstream, Accord... bože bože).
Sleduj prosím zdejší diskuze, občas případně mrkni na můj blog, často tam o klasifikacích, třídách aut a automobilek píši, na diskuzích se to tam dost pak probírá. Uvidíš, že ti to pomůže.
GTI já už Tě sleduju a čtu přes 2 roky... Auta jsou moje obživa... Jezdil jsem 3 VW ( vento 95, passat 2000, T5 2000...) Ano je pravdou že otci jsem doporučil passata - je taxikář... A nechceš jednoho? Mám na prodej dnešní novinku 2003 Passat High Line 184 najeto 2,5 V6 132 kW sedan po prvním majiteli ;-)
Takže taky přecházíš z "lidovek" do "hlavního proudu"...?
Předpokládám že rovnou do (nejprodávanějšího auta v Evropě vůbec) BMW 7..., 5ka je totiž relativně také poněkud lidová... >:D
teda ty by si bol najlepsi vyrobca cuca.
Cuco je taky napoj do ktoreho nahadzes vsetko mozne ovocie + par dalsich prisad a potom boli strasne hlava a vlastne ani nevies co vsetko v tom cuce bolo, ale hlavne, ze si sa mohol pochvalit kamaratom ako si sa ozral. :no:
Nechápu proč by by kategorii nemohla tvořit plnoformátová automobilka Volkswagen? Subprémii nemusíš brát, ta existuje samozřejmě také a mnohem déle než supermainstream. Volvo se velmi blíží k prémii (je potřebný ten pětimetrový sedan) a Jaguar je historicky prémie, no, nyní také chybí pětimetrový sedan a trochu širší záběr v modelovém spektru. Přeci jen, nemít SUV... to prostě nejde.
Nikde netvrdím, že SUV je podmínka prémiovosti, jen zmiňuji, že je potřeba rozšířit portfolio a že např. nemít dnes SUV je pro prémiového výrobce velký problém. Land Rover není Jaguar. Jistě, na pětimetr se čeká.
Může ji VW tvořit,ale ne sama. Pak bys ji neměl s kým poměřovat. A protože zatím poměřujeme VW s Fordem, Oplem a jinými mainstreamovými značkami, tak patří taky do mainstreamu. Máš to stejný jako by si Bolt vytvořil novou kategorii nadběžců,ale byl by v ní sám,tak by mu to bylo k ničemu,protože by s ním neměl kdo závodit ;-) Tím ale nechci Bolta nějak zhazovat a přirovnávat ho k VW >:D
S oblubou citam rozne automobilove fora, na nich nazory odbornikov aj laikov.
Nikde inde som sa s terminom supermainstream nestretol.
Rovnako ako ozawasan sa tomuto pojmu na tomto fore nebranim a celkom mu rozumiem.
Jedine co ma "virtualne vytaca" je tvoje (GTI) podsuvanie nazoru, ze "Je to vlastně dnes už všeobecně jak odbornou tak i laickou veřejností přijatý termín pro produkci Volkswagenu."
Tento citat (vid tvoj prispevok) nado mnou je jemne povedane zavadzajuce tvrdenie nikde nikdy a nicim nepodlozene.
Ani ako do svojej diplomky (a ze uz na nu nejaky rok sada prach) by som sa bez dolozenia odkazov na zdroje neodvazil napisat o nejakom slovnom novotvare, ze je to "...odbornou verejnostou prijaty termin...". Minimalne dvaja z odbornej verejnosti (veduci a recenzent) by odo mna hned ziadali dolozenie takehoto tvrdenia.
Pis dalej, GTI, tvoje prispevky a nazory si rad precitam - hoci s nimi vo velkej vacsine nesuhlasim. Ale podsuvat vsetkym absolutne tvrdenia o comsi, co vzniklo len v tvojej hlave... Tym mozes spravit dojem naozaj iba na tych "nastrocnych plagatovych kovbojoch", ktorych tu stale spominas.
Ostatnym tu potom budes len na smiech...
Supermainstream je regulerní pojmenování mezikategorie, stojící mezi mainstreamem a prémií. Jedná se o plnoformátovou produkci automobilky Volkswagen. Bylo nutno provést toto speciální zatřídění, neb VW vyrábí auta, která rámec mainstreamu zásadně přesahují. Doufám se nedomníváš, že Phaeton nebo Touareg jsou klasické mainstreamové vozy mainstreamové automobilky...
Rozdíl mezi supermainstreamem a subprémií pak spočívá v tom, že supermainstream je stav z rozhodnutí automobilky, tedy stav plánovaný a chtěný. Narozdíl od toho je subprémie jaksi stavem... nechtěným. Subprémiová automobilka aspiruje na prémii, ale holt se ji nějakého pojmového znaku nedostává a proto prémií není.
1. Ukaz nam uz konecne nejaky link mimo auto.cz, kde se nekdo jiny nez ty zminuje se stejnym zapalem o supermainstreamu.
2. Kazdy kontinent ma svuj supermainstream, 100 lidi 100 chuti, tvuj supervw je nejprodavanejsi pouze zde, na starem kontinente, vsude jinde zatim jen a jen expanduje a nemyslim si, ze by lide jinde byli tak slepi a jeste nedorostli do toho spravneho kovwboje a proto kupovali "jen" mainstream.
Chlape, probud se, jestli je tu nekdo k smichu, jsi to jen a jen ty...
Jsi odvážný, chrudoši. Za to tě chválím. Příště se ale pouštěj do intelektuálních konstrukci jen tam, kam dohlédneš. Tvá tma je sice milá, ale do věci opravdu světlo nevnáší. Ani nemůže. Musel bys napřed vědět, že kategorizace, jak tu o ní diskutujeme (prémie, supermainstream atd.) je kategorizace aut evropských. Jistě víš, či alespoň tušíš, že USA má též kategorizaci. No, a my tu píšeme nyní o kategorizaci evropské, tedy tuším i tvé... jakkoli tedy po nocích sníš o chevroletu camaro, snaž se sestoupit při diskuzi mezi nás, normální lidi, kteří o autech nesní, kteří auta... kupují. Možná až i ty jednou půjdeš koupit auto, pochopíš, že není od věci o evropské kategorizaci něco vědět. Tak se snaž, dnes je to za čtyři mínus. Ten půlbodík dostáváš za snahu strukturovat svůj text do přehledných stopáží, byť by tedy smyslu nepobrala ani jedna.
Ja se neohlizim na evropso¨kou nebo jakou kategorizaci, pokud nebudu nucen, evropske auto si nekoupim, nastesti jsou i jine moznosti. Ale pokud vim, tady se diskutuje o autech, psychologickou sondu jsem nepotreboval, spis bych rad videl odpoved na mou otazku a ne neustale uhybani, jenze tos nikdy nedokazal, takze co jsem cekal, ja blahovy...no nic, dal si tlachej, kazdy ti na to kasle
Ani 100 tisic prodanych Superbu z tohoto vozu neudela krasne auto. Kdyz se priblizi na dalnici zezadu, jeho agresivni a povedeny predek dokaze polaskat oko nejednoho pozorovatele, vse se otoci pri pohledu z boku a zezadu. Skodovky vynikaji svezimi napady, bohuzel jeste ne schopnosti fungovat jako tvarovy celek, coz je s(S)koda. Nejvyvazenejsim modelem zustava tak Octavia pred FL, kterou jeste nehyzdi vysoky, byt bezpecny predek. Nicmene, Superb je po cenove uprave velmi dobra volba a vyvazeny mix dobrych vlastnosti. Nevidim moc duvodu, proc odsuzovat jeho kupce...
A vzhledem k jejich frekvenci na ceskych silnicich jsem uprimne rad, ze PCR zvolila za sve dalnicni stihacky R36, ty maji alespon nekolik patrnych uprav proti standardnim "pasikum". Skoda by zustala stejna jako s motorem 1,4TSI, nebo 1,9tdi a to prave prekavpeni by nastalo az po rozsviceni majaku. Verim, ze se hosi namlsaji vysokym vykonem a sportovnim podvozkem a za rok se nedockame mladoboleslavskych letadel v policejnich rukou ;-)
Právě jsi Supovi upřel dvě fajn polohy :-( ,nesmlouvavý porotče ... >:-[]
Tak alespoň zavzpomínáme na mladá léta >:D
[odkaz]
Obsazení sekretářky bylo šťastné... >:-[]
Diskutujme si o tom, jak chceme, ale je to zkrátka tak - rozvrstvení segmentů automobilového trhu uvnitř našich hlav, tak nějak odpovídá tomu, co GTího prsty popsaly.....
A ještě jedna noticka pro Tebe GTí - nepíše se mi to lehce, ale napsat to musím - Tvá premisa - jsi to, co Tvůj vůz - je za splnění několika postulátů - pravdivá..... Za rovných podmínek, má-li vzorek možnost vybírat volně - inklinuje k výběru, který Ti dává za pravdu............. Šlo to ztuha - to mi věř
Velmi,ale velmi důležitá vsuvka ozawasane -> ony tebou zmíněné postuláty ;-) což naprosto mění význam ....
V případě tzv. rovných podmínek -> ??? co to prosím znamená ??? a pokračujeme -> "možnost vybírat volně"??? -> opět,co to znamená-bez fin.limitu,nebo co???
Jde to ztuha,to mi věř...
funguje to v podstatě pouze za těchto předpokladů(a to nejsou uvedeny všechny):
nakupující jsou ze stejného kulturního prostředí, mají dosažené řádově stejné vzdělání, mají k dispozici tak vysoký objem finančních prostředků, aby mohli volně vybírat vůz, dle svých představ, hodnotový žebříček je u případných nakupujících v zásadě shodný - vyznávají stejné principy a mají "v zásadě" totožný pohled na svět....
pak jsou zpravidla jejich volby vozů, projekcí jejich chápání hodnot, postojů, světa, vlastních přání atd.
Nelze aplikovat v situaci, kdy je člověk v zásadě omezen volnými finančními prostředky na nákup vozu( koupil bych si aston martin, ale mám pouze na velorex.....), kulturní tradice jsou diametrálně rozdílné, kultury, z nichž člověk vychází mají rozdílná východiska atp....
Nejdříve jsem GTího velmi ostře odsoudil, ale k částečné změně názoru mne přiměla jedna grill párty u známých v jednom satelitním městečku, kde se na place před domem objevilo asi 12 aut - začali jsme diskutovat o jejich výběru a motivech atp.... a postupně jsme se dopracovali, k určitému resumé, které - a to je na těch postulátech ;-) , dává, v tomto případě, za pravdu GTímu. Jeho tvrzení, však nelze generalizovat, bez přihlédnutí, právě k těm podmínkám. Ode mne by však bylo zbabělé nepřiznat mu jistou pravdivost.....sice pohodlné, ale zbabělé...
Pokud uvedeš zmíněné podmínky hned úvodem,tak ano -> svým způsobem se jedná o "unmasked" ;-) ...Nicméně předpoklady tebou uvedené praktické použití toho tvrzení, diplomaticky řečeno, velmi,ale velmi komplikují ;-) ...
V reálu jde o kombinaci chtěného a možného,alias uspokojení životně zbytných a nezbytných potřeb,limitované reálnými možnostmi(např.příjem,...)
A v žádném případě nechci vypadat jako ten,kdo nesní či toho není schopen->naopak ;-) ...
Jen jsem se ještě k tomu Jagu XK(R) sakra nedopracoval... ;-\
Kdyby jsme se měli řídit tím,co má kdo rozvrstvený v hlavě,tak bychom v tom měli pěknej guláš. Proto my, co máme všech pět pohromadě, máme kategorie 4 >:D
A jak je to v Evropě?!Tam je Superb taky první >:D >:D >:D !Nebo snad Francouzům,Němcům,Italům atd nepřijde tohle "KRÁSNÉ" auto na podvozku Golfa V tak super-B a kupují raději Mondea,Insignie atd? ;-)
To je samozřejmě pravda, že podvozek a podlahová plošina Superba II vychází z Octavie II čili z Golga V, ale on i současný Passat vychází z Golfa V, takže Superb i Passat budou mít hodně společného i když asi o něco méně než předchozí Superb I, který byl kvůli úspoře nákladů "jenom" prodloužený překarosovaný Passat.
nemozeme hovorit, ze maju rovnaku platformu, to by museli mat rovnaky razvor a to nemaju.
SUPERB - 2761 mm
GOLF- 2578 mm
PASSAT- 2709 mm
Takze ja moc dobre viem o com hovorim, zjavne tiez citam ako Ty, ale na rozdiel od teba tomu aj rozumiem. ;-)
V automobilové branži se uvádí, že podlahová plošina alias "platforma" je cca 60% dílů finálního auta. Ideální příklad použití stejné platformy je Golf, A3, Octavia a Leon, tady dokonce sedí i hodnota rozvoru. U Superba je sice rozvor jiný než u Passata, ale to je otázka změny několika plechových výlisků na podlaze a prazích, nápravy, převodovky, motory a další komponenty, které jsou schované pod karosérií jsou stejné u Superba i u Passata. To není nic špatného, to dělají všichni výrobci. Bylo by neekonomické vyvíjet pro Superba jiný podvozek (platformu), když můžu šáhnout po koncernovým "bráchovi". Technika od passata je na slušný úrovni, ušetří se mnoho peněz a času a ve Škodovce se mohli vyřádit na karosérii, designově sice C-sloupek působí hóóódně těžkopádně ale takový Twindoor je velice chytrá vychytávka.
ano ved som napisal, ze maju hodne spolocneho, ale nemozeme hovorit o uplne rovnakej platforme.Ale A3,Octavia,Golf ako pises su rovnaka platforma.
Samozrejme, ze takto usetria, ved preto to aj robia.
Rozdiel je, len v tom, ze VW nechcel aby bol Superb na rovnakej urovni s Passsatom ako aj Golf s Octaviou, co je celkom pochopitelne.Ja osobne proti Superbu nic zle nemam, je to dobre auto, ale na mna posobi hodne nevyvazene designovo.Z predu nemam vyhrady, ale bocny pohlad a zadny pohlad sa mi nepaci, proste posobi to auto na mna ako keby bolo zlepene z dvoch kusov.
Jó, design a nevyvážené proporce, to je bolest všech Škodovek za posledních 13 let (v roce 1996 byla představena novodobá Octavia), poslední auto s vyváženými proporcemi byla novodobá Felicie, ta ale zdědila skelet po Favoritu a ten dělal pan Mistr designu Bertone. Neexistuje v současnosti Škodovka, která by neměla nějaký designový prohřešek nebo nevyvážené proporce. Např. Octavia má krátký rozvor a velké převisy, je třeba ale říci, že současná Octavia je na tom ale spolu s Yetim (ten má zas na rozdíl od Octavie moc krátký zadní převis) asi nejlépe, ostatní Škodovky jako Fabia II, Roomster a Superb mají mnohem větší "problém" a to konkrétně poměr mezi šířkou a délkou karosérie, vypadají neforemně úzce ke své délce a výšce.