Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v květnu 2010: Střídavé úspěchy Renaultu mezi malými vozy

První pětka mezi malými vozy zůstává totožná jako minule. Jen Polo spadlo na třetí místo mezi Fiestu a Fusion. Zajímavé jsou ovšem výsledky Renaultu.
Zpět na článek
15. 6. 2010 14:50
15. 6. 2010 17:57
15. 6. 2010 21:08
15. 6. 2010 23:04
15. 6. 2010 22:24
16. 6. 2010 14:51
15. 6. 2010 19:54
15. 6. 2010 21:11
16. 6. 2010 11:20
15. 6. 2010 20:15
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 6. 2010 21:13
16. 6. 2010 09:05
16. 6. 2010 14:49
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2010 15:40
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2010 14:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2010 14:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2010 15:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 6. 2010 21:19
15. 6. 2010 22:23
16. 6. 2010 07:51
16. 6. 2010 10:35
16. 6. 2010 15:07
17. 6. 2010 10:00
16. 6. 2010 09:10
16. 6. 2010 10:02
16. 6. 2010 11:16
16. 6. 2010 08:32
17. 6. 2010 15:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 6. 2010 08:49
16. 6. 2010 10:59
17. 6. 2010 10:17
15. 6. 2010 20:59
15. 6. 2010 21:21
15. 6. 2010 21:32
15. 6. 2010 22:02
15. 6. 2010 22:22
16. 6. 2010 07:50
15. 6. 2010 09:22
Fusion vs. Polo...
Zvlastne, ze podivna krabica o ktorej sa uz zo 5 rokov tvrdi ze sa len "dopredava" (momentalne asi uz len za cenu odvozu) celkom uspesne dokaze konkurovat novemu Polu. A to napriek tomu, ze u TopGear Fusion svojho casu "vyhral" ocenenie "najzbytocnejsie auto na svete"... :-)
Rozbalit vlákno
29
Avatar - 3_diamanty
15. 6. 2010 09:45
Re: Fusion vs. Polo...
Presne tak, Fusion ako odpad od Fordu sa predava lepsie ako nove Polo :yes:
Avatar - white label
15. 6. 2010 09:55
Re: Fusion vs. Polo...
To ale není ani zdaleka jen otázka "konfrontace" tak odlišných (i když podobně velkých) aut. Fusion u nás kupují především lidé, kteří sice chtějí nové auto, ale jeho poměr ceny a prostoru (+ 5dveří) je u nich na absolutně prvním místě preferencí při jeho výběru...
15. 6. 2010 10:58
Re: Fusion vs. Polo...
Vidím to jako ideál pro důchodce, nepříliš skloněné A sloupky a větší výška se rovná pohodlné nastupování, k tomu jednoduchost ovládání je pro ně akorát ;-)
Avatar - WinDiesel
15. 6. 2010 11:17
Re: Fusion vs. Polo...
Tatík Fusion má, miluje otevírání zadních dveří, jako u kombi a dveře kufru se otevírají vysoko, úraz hlavy nehrozí. A na chajdu se jim hodí vyšší světlá výška... Howgh.
Avatar - woody-alien
15. 6. 2010 11:47
Re: Fusion vs. Polo...
To, co jsi popsal, plus velmi příznivá cena stejně dobře platí i na mladé rodiny. Nakonec, Fusion není úplně škaredý auto a kufr taky nějakej má. Prostě sňatek z rozumu.
15. 6. 2010 18:02
Re: Fusion vs. Polo...
no tak mladé rodiny se buď snaží koupt něco co je alespoň trochu in (což teda fusion opravud neni) - jako treba korejci - nebo neco prostornejsiho. Tohle je oopravud auto pro duchodce a pro manzelky (za trest :-) ).
Avatar - woody-alien
15. 6. 2010 19:19
Re: Fusion vs. Polo...
No tak máš nejspíš jinou zkušenost. Já zase kolem sebe vidím, že právě mladé rodiny u Fusionu oceňují poměr prostoru a výbavy vůči ceně. Musíš se spokojit s omezenou motorovou nabídkou ale jízdní vlastnosti jsou v pořádku, žádný Aveo. Daleko víc než koupit "něco in" se mladý rodiny snažej koupit vůbec něco a Fusion jim dává možnost koupit nový auto a nemotat se jen kolem bazarů.
Avatar - T613
15. 6. 2010 19:37
Re: Fusion vs. Polo...
těžko říct .. kamarád vyloženě Fusion chce .. ať mu nadhodím cokoliv, tak po libovolně dlouhé diskuzi o všech možných a nemožných autech na mě vždy vytáhne Fusion :-)
Avatar - Ronault.
16. 6. 2010 02:14
Re: Fusion vs. Polo...
To, že se kamarádíš s Vejtahářem, to už tu všichni dobře víme >:-[] >:-[]
Avatar - T613
16. 6. 2010 10:08
Re: Fusion vs. Polo...
no to ani omylem >:D
Avatar - Dinar
15. 6. 2010 12:04
Re: Fusion vs. Polo...
Fusion ako odpad od Fordu sa predava lepsie ako ... výkladní skříň fordu v tomto segmentu - Fiesta.
Vy prosťáčci to máte v životě jednoduché, jedno číslo a spousta radosti. :-) ;-)
15. 6. 2010 12:07
Re: Fusion vs. Polo...
:yes: :-) Předběhls mě.
15. 6. 2010 13:54
Re: Fusion vs. Polo...
Úplně reakci nechápu, ale nebýt starého Fusion, tak by Fiesta s největší pravděpodobností převálcovala Polo. VW vs Ford, 318 vs 593
15. 6. 2010 14:17
Re: Fusion vs. Polo...
Velmi nepoučeně se domníváš, že kupci Fusionů si je kupují proto, že to jsou fordi, a současně se domníváš, že nebudou-li fusioni na skladě, budou kupci brát fiesty. Počítám, žes obědval nějakou ironickou kaši, ne?

P.S. Skutečnost, že tak úplně nechápeš Dinarovu reakci pak je myslím natolik výmluvná, že bys tu měl raději zkoušet zatím jenom smajlíky...
15. 6. 2010 14:31
Re: Fusion vs. Polo...
Aaaaha domnívám se, že určitě by prodeje Fusion nepřešly na 100% do Fiesty, ale na 100% by nějaký podíl přešel. Tak jak je jasné, že Fiesta ubírá i něco Fusion. Celkově v tomto roce má Fiesta skoro o 25% větší prodej než Polo.
Avatar - Dinar
15. 6. 2010 14:37
Re: Fusion vs. Polo...
Nadskoč, stojíš si na vedení. ;-)
15. 6. 2010 14:43
Re: Fusion vs. Polo...
Jsem blbý, tak prosím vysvětlit v krátkých, jednoduchých větách.
Avatar - Dinar
15. 6. 2010 14:55
Re: Fusion vs. Polo...
Prosťáček nahoře jásá, že fusion poráží polo, říká, ten výběhový krám, cha, cha, pořáží nový model volkswagenu, a má z toho děsnou radost, jak to svou brilantní úvahou vw nandal. Jaksi mu nedošlo, že ten výběhový krám, poráží také aktuální model své vlastní značky, a že tedy jeho zkratkovitý pohled na věc je jaksi nedostatečný, na což jsem svou poznámkou upozornil. Nic víc, nic míň, otázky, kolik fusion ubírá fiestě nebo souboj fiesta vs. polo jsem vůbec neřešil, to je tvoje vlákno. ;-)
15. 6. 2010 14:57
Re: Fusion vs. Polo...
Díky za vysvětlení.
15. 6. 2010 15:09
Re: Fusion vs. Polo...
Né zas tak úplně, ptáš se celkem správně. Ale bohužel těm odborníkům nejen na auta, ale i na strategii obchodu a na... vůbec vše ostatní, asi došel rozum, tak se uchylují k celkem ubohým poznámkám na tvojí inteligenci - ber to s nadhledem, někteří lidé holt mají pocit, že se narodili proto, aby usměrňovali názory těch ostatních ;-)
Avatar - Dinar
15. 6. 2010 15:54
Re: Fusion vs. Polo...
A někteří lidé zas mají pocit, že se musejí vyjádřit i k tomu, po čem je jim prd, pardon, co se jich nijak netýká. :-) ;-)
16. 6. 2010 14:47
Re: Fusion vs. Polo...
A v podstatě máš kus pravdy protože dealeři fordu na Fusion už spíš nadávají že na jedné straně přetahuje zákazníky Fiesty a na druhé straně zákazníky Focusu a na Fusiona jsou z těchto aut nejhorší marže. ;-)
Avatar - woody-alien
15. 6. 2010 19:21
Re: Fusion vs. Polo...
Počkej, jaks to myslel s tím jedním číslem ?
Jsme ještě u aut nebo to platí obecně ? :-| >:D
Avatar - white label
15. 6. 2010 10:00
Re: Fusion vs. Polo...
S Autocarem bych klidně v podstatě souhlasil..., že to dost Čechů vidí (logicky především díky poměru ceny a prostoru) jinak, je druhá věc, se kterou problém taky nemám a dokážu jí aspoň částečně pochopit...
Avatar - Ricardo
15. 6. 2010 10:17
Re: Fusion vs. Polo...
Asi tak... Fusion je ideální auto pro české chataře a typické "poslední auto".
15. 6. 2010 10:45
Re: Fusion vs. Polo...
Hraje tu tu samou roli, jako Octavia Tour o segment výše. Zvědavý budu na to, až škodovka příjde s tou svojí novinkou, která by měla směřovat právěmezi Fabii a Octavii, jestli tím nepošle Fusiona do zaslouženého důchodu.
15. 6. 2010 10:57
Re: Fusion vs. Polo...
Jsem na to zvědav, bude to rádoby liftback na podvozku stávající Fabie.
Avatar - Ricardo
15. 6. 2010 11:11
Re: Fusion vs. Polo...
Fusion má ale výhodu "krabicové" karoserie, myslím si, že kombi nebo hatchback s dostatečně velkým kufrem má u nás velkou konkurenční výhodu proti sedanu/liftbacku. A Fusion má taky výhodu vyššího posazu. Jsem taky zvědavý, jak s tím Škodovka naloží, ale myslím, že ta nová Felicia bude mířit trochu jinam.
15. 6. 2010 14:50
POLOTABULKA
Na podzim se z polotabulky stane tabulka plná, jistě, tušíš správně, AUDI A1. Co se týká reálu, pak bych dnes akcentoval jednoho z nejpoveděnějších, a sice Fabii. Status pohledového krále třídy Fabia dokonale umocnila liftingem, mimochodem, porovnej si kvalitu designu Fabie a Punta... kdo z nás by čekal že se ve druhé generaci vyšvihne Fabia na trůn designových elit... a co více, Fabia nestárne a je stále jiskřící ozdobou našich silnic.

Polo v tichosti zato pevně obsadilo první příčku (super)mainstreamového importu. V této souvislosti se nabízí otázka, proč je tomu tak, zejména v klání s Fiestou. Domnívám se, že ten raketový nástup odráží vyspělost zdejších kupců, totiž odráží zájem po tradici, jistotě, stylu, a to na úkor prvoplánových, povrchně efektních vizuálních nabídek konkurence. Tomuto názoru také koresponduje TRYZNA MĚSÍCE, kterou získává Ford, neb aby výběhový model drtil aktuální hit automobilky, to tu snad v dějinách ještě nebylo.

Číslem měsíce je číslo... 1549. BRAVWO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Frasier
15. 6. 2010 16:57
Re: POLOTABULKA
"porovnej si kvalitu designu Fabie a Punta" to myslíš vážne? nie som žiadny fanušik Fiatu ale povyšovať dizajn Fabie nad dizajn Punta sa mi zdá byť prinajmenšom choré..... :no: :no:
15. 6. 2010 17:57
Re: POLOTABULKA
Co má společného nějaké fandovství s kvalitou designu? Fabia je veskrze moderní vůz, který ve své třídě doslova září. Škoda se nebála vykročit do vskutku novátorských vod, přivedla to třídy nový styl, nová vizuální řešení. Naproti tomu Punto má třídně asi vůbec nejkonzervativnější design s unylou přídí a nedotaženou zádí. V konkurenčním pojetí ho předčí jak Corsa, tak Clio, samozřejmě 207 a i stará (abychom byli objektivní) C3.

Koneckonců, proč myslíš, že se tu prodá za měsíc 1500 Fabií? Proč myslíš, že Fabia sbírala po svém uvedení na trhy jednu národní cenu za druhou, a to napříč celou Evropou? Design, Míro, design, tedy... umění designu.
15. 6. 2010 18:55
Re: POLOTABULKA
To co u nás prodává Fabiie zdaleka není tak jednoznačně design jak píšeš... Ta si u nás kupce najde i kdyby vypadala doslova ošklivě, nebude jich 1500 měsíčně, ale najde...

Nebo snad chceš tvrdit, že je prodejní jedničkou v každém státě Evropy a pakliže ne, znamená to, že jen v ČR lidé rozumí designu?

Mohl bys ve zkratce jmenovat ty národní ceny napříč Evropou?

A co konkrétně máš namysli těmi novými vizualními řešeními?
15. 6. 2010 21:08
Re: POLOTABULKA
Design není jediným důvodem velkých prodejů (a velké výroby) Fabie, jistě, ovšem být Fabia vizuálně nepovedená, prodávala by se řádově méně. Na margo rodiště značky dopadají jistě hutná procenta, co je však nutno si uvědomit, být Fabia imortem, tak s odkazem zejména na techiku, celkovou kvalitu a spolehlivost, pak (včetně designu) by ji tu mohlo ohrozit jen POLO, nikdo jiný. Tohle koneckonců můžeš odsledovat na Slovensku.

Národní ceny vyjmenovat nemohu, neb bych to tu musel hledat, matně si vybavuji ceny z Itálie, Anglie, Chorvatska.

Nová vizuální řešení, to je především v této třídě dokonale nastavený poměr mezi výškou a šířkou karoserie. Tohle můžeme považovat za velký vklad škody do tohoto segmentu. Samozřejmě jsou tu další věci - ostré zalomení horního rohu předního bočního okna, vkomponování střechy do karoserie, například.

Fabia je nejavantgardnější produkt své třídy, a po liftingu superaktuální kráska k pohledání (srovnej s Puntem).
15. 6. 2010 23:04
Re: POLOTABULKA
Ještě jsi zapoměl napsat, že ty hlavní zajímavé designové prvky jsou okopírované. Poměr mezi výškou a šířkou karoserie je problém u všech Škodovek. Dělat z toho přednost dokážeš jen ty. Za evropskými prodeji Fabie hledej její lowendovou cenu.
16. 6. 2010 10:19
Re: POLOTABULKA
Můj dotaz pochopitelně pramenil z toho, že to vidím podobně jako tady pogo26.

Co bychom mohli nazvat apo zásluze chválit jako nové vizuální řešení, bohužel už před fábií přinesl též kategorii Swift.

Šířka škodovek je opravdu jejich problém, prost zobecňování přinejmenším u Fabie a Superbu to problém je.
Avatar - Frasier
15. 6. 2010 20:51
Re: POLOTABULKA
1. 1500 Fabií sa predalo preto lebo je na domácom trhu...
2. Nejakú dieru do sveta Fabia určite neurobila, a určite nie už dizajnom.. ani autom roka nebola na rozdiel od Pola a Clia..
15. 6. 2010 21:54
Re: POLOTABULKA
Fabie II, ač je to k neuvěření, je úspěšnější než jednička. Přeber si to jak chceš.
16. 6. 2010 14:51
Re: POLOTABULKA
Tak jsem si říkal že na tebe už reagovat nebudu, ale co přinesla Škoda obšlehnutím Swiftu vidíme všichni a rozhodně to žádná designová pecka není.
Avatar - Emel
15. 6. 2010 19:54
Re: POLOTABULKA
Musím ti připomenout Dinarovu větu z druhé strany: Fusion drtí nejen aktuální hit Fordu, ale i aktuální hit VW. Je to prostě dobré auto za dobré peníze.
15. 6. 2010 21:11
Re: POLOTABULKA
Tuhle kartu tu vytahují zejména automobiloví prosťáčkové, trochu mě překvapuje, že tu s tím chceš trumfovat ty, Emele. Za prodeji je jenom jedno - cena. S tvou poslední větou lze souhlasit jen částečně - je to auto za dobré peníze. Dobré auto není Fusion, nýbrž Fiesta.
Avatar - Emel
16. 6. 2010 11:20
Re: POLOTABULKA
Ty jsi přišel s "tryznou měsíce" pro Ford... proto jsem se ozval.

Za prodeji je value for money... chceš-li, můžeme Fusion označit za klasický lowendový produkt :-).
16. 6. 2010 10:36
Re: POLOTABULKA
Přesně tak... Tímhle nejde argumentovat ani proti VW ani proti Fordu... GTI by se měl proto "prosťáčků" zdžet, když v bleděmodrém píše totéž...

Fusion a Fiesta jsou zkrátka jiné koncepty aut, byť ve stejné třídě... A proto tady není nic k neuvěření, Fusion jen vyhovuje charakterem mnoha českým řidičů... Ověřenu následující informaci nemám, ale řekl bych že nové CLS se svého času taky prodávalo méně než starší E-třída a "tryznou měsíce" to těžko nazvat... Spíš to chce nahlížet na věci čistou optikou, a neuchylovat se k nízkým bezmyšlenkovým argumentům, pouze ve slepé snaze poškodit nějakou značku slepým výkřikem bez logického i faktického podkladu...
to nemám ale
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 6. 2010 20:15
Re: POLOTABULKA
Co se týká kvality designu vozu Fabia, tady je to na delší debatu. Opět musím zmínit onu disproporci, přičemž celkový dojm mírně lepší nedávný facelift. Ten vůz (při čelním pohledu) opticky rozšiřuje, ovšem pozadí (kde je disharmonie vidět nejvíce) stále bije do očí...

Pánové, nerad se vám pouštím do debatě o porovnání stylistických kvalit vozidel Punto a Fabia, ale rád bych se na toto poutavé téma také vyjádřil - původní návrh modelu Grande Punto je zdařilý, o tom nemůže být pochyb. Vůz určitými prvky (kupříkladu zadními svítilnami s vertikální orientací) zdařile navázal na předchůdce a zároveň prezentoval nový, svěží design, který designéři Fiatu vkusně a s mírou modernizovali na úroveň současného stylistického jazyka značky (byť jsem s tím měl zezačátku menší problém). A pokud mě paměť neklame, tak i Tvé komentáře na adresu designu nového Punta byly spíše příznivé.

Fabia - o to více zamrzí fakt, že disharmonický celek v podobě druhého vydání vozu generačně obměnil přímo ukázkový příklad inovativního (bráno na rok 1999) a precizně vyváženého a dotaženého designu první generace, která se dodnes líbí... takže asi tak.

Hezký zbytek dne.
15. 6. 2010 21:13
Re: POLOTABULKA
Čas uzkázal, že Punto nepřežilo samo sebe, stárne až fatálně. Fabia není disproporční, Fabia je taková jakou chce být - supermoderním malým hatchbackem, nepokouší se ze sebe dělat "Porsche" chudých...
15. 6. 2010 21:55
Re: POLOTABULKA
No, jak pro koho.
15. 6. 2010 22:20
Re: POLOTABULKA
Fabia nie je iba výsledkom zámeru, ale aj dôsledkom jestvujúcich obmedzení, na ktorých Škoda iste nemala podiel.
15. 6. 2010 22:23
Re: POLOTABULKA
Úspěch má. Osobně se mi velmi líbí zelená s 1.2 TSI. ;-)
15. 6. 2010 22:41
Re: POLOTABULKA
Tá nová zelená má niečo do seba, hlavne s čiernou strechou. Ale po sadnutí za volant mi príde, že opticky je širšia síce, ale prakticky nie. Čiže ak pochválim, tak asi až budúcu generáciu. Farba nejazdí. ;-)
16. 6. 2010 04:42
Re: POLOTABULKA
Fakt? Já jsem tedy za Punto. Proporcne pěkně vyvážené auto, na rozdíl od kozovité Fabie ;-) Navíc s přitrouble řešeným interiérem...je to faux paus. Výborná technika v nejhorším kabátě.
16. 6. 2010 07:48
Re: POLOTABULKA
Docela dobre zhrnuté. ;-) :yes:
16. 6. 2010 08:20
Re: POLOTABULKA
Kdy uz si konecne prestanes hrat na dospeleho novinare? ;-)
16. 6. 2010 09:05
Re: POLOTABULKA
rád si přečtu (a ostatní určitě taky) tvoje protiargumenty ;-)

zatím se asi jen hraješ na dospělého novináře... :*)
16. 6. 2010 10:04
Re: POLOTABULKA
Pro jistotu: Nehodnotil jsem obsah, ale formu. Avantime je mlade ucho a snazi se psat jako protrely profesional. Pusobi to krecovite. Argumenty? Precti si kterykoliv jeho prispevek ;-)
16. 6. 2010 10:33
Re: POLOTABULKA
Upřímně řečeno mě čtení Avantimova příspěvku obtěžuje daleko méně, než čtení těchto tvých dvou komentářů, které jsou formálně sice zcela nekonfliktní, nicméně pro změnu naprosto bezobsažné (stejně jako tento můj, tak už toho prosím nechme a zkusme se bavit znovu o obsahu, děkuji).
16. 6. 2010 11:20
Re: POLOTABULKA
Co te obtezuje je tvuj problem. Ja chtel Avantimovi pomoct, kdyby psal jak mu zobak narostl, jiste by nepusobil tak krecovitym dojmem a mel by i vice respektu od zkusenych diskuteru. Je fakt, ze jsem OT.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2010 14:49
Re: POLOTABULKA
Tvá slova mi připomínají rady, které mi dával před časem GTI - formuluješ je velmi podobně. Krom toho si rád nechám poradit od zkušenějších, ovšem takových, kteří k méně zkušenému pisateli přistoupí jako člověk a poradí mu, namísto toho, aby ho ihned ponižovali. Nebo to vidíš jinak?
17. 6. 2010 09:58
Re: POLOTABULKA
Nenapsal jsem nic, co by te mohlo ponizovat, tak to tak neber. Ostatne uz jsem to tu nekomu psal (asi white labelovi). Zkratka ten tvuj styl na mne pusobi (vetsinou, ne vzdy) dost krecovite. Preber si to jak chces ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2010 15:40
Re: POLOTABULKA
Píši od srdce, nesnažím se přemáhat k něčemu, na co nemám. Stačí? ;-)
Avatar - white label
16. 6. 2010 10:42
Re: POLOTABULKA
V této souvislosti je tvůj argument, jeho věkem, docela zbytečný (sám svůj věk také neuvádíš, tak tuto informaci nemusíš diskusně "zneužívat"), tady přece píší mnohem mladší uživatelé (bez údaje o svém věku) a určitá profesionalita není ani zdaleka jen otázka věku.
A forma Avantimeových příspěvků je na zdejší poměry určitě spíš nadprůměrná, prosta vulgarismů a laciných zkratkovitých "výkřiků do tmy"...
Občasná, malinko "důležitější", forma mi vůbec nevadí (taky nejsem bez chyb), podstané je, že to má "obsah", což ve zdejších diskusích bohužel není vždy ani zdaleka samozřejmostí... ;-)
16. 6. 2010 11:22
Re: POLOTABULKA
A krucis - neber to jako buzeraci, ja jsem vazne chtel jen nezistne poradit. Stejne jako drive wolffovi. Pricemz Avantime by mohl byt radam prece jen pristupnejsi.

OT na OT v OT: Jak muzes bez udaje o veku vedet, kdo je mladsi? :-O
Avatar - white label
16. 6. 2010 11:31
Re: POLOTABULKA
Taky nikde konkrétně nepíšu, kdo je mladší a kdo ne, ale nechceš mi přece tvrdit, že tu nepíše nikdo mladší, než Avantime... :-)

P.S. Právě to "nesrovnatelné" srovnání Avantima s wolffem (myslím obsah jejich příspěvků), je jasný důkaz, že o věku to není... ;-)
16. 6. 2010 11:46
Re: POLOTABULKA
My v tom OT asi zkysnem ;-)

Mas recht - neni to o veku. Ale wolff pise jak umi, Avantime pise jak neumi.

Uz si rozumime? ;-)
Avatar - white label
16. 6. 2010 14:54
Re: POLOTABULKA
"Jak" kdo píše je forma. "Co" kdo píše je obsah.
Řešil bych (pro změnu) raději to "co"... a tam to vidím spíš právě naopak..., pokud si rozumíme... ;-)
17. 6. 2010 10:05
Re: POLOTABULKA
Mas zase recht v tom, ze srovnavat wolla a Avantima obsahove je nebe a dudy... Mne u toho Ava slo jen o styl - proste mi k nemu nesedi. Neni to vlastne ani kritika, jen muj pohled.
Avatar - white label
17. 6. 2010 16:28
Re: POLOTABULKA
Takže si rozumíme... (a to je hlavní)... :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2010 14:46
Re: POLOTABULKA
Jsem přístupný radám zkušenějších - chceš snad říci, že ne?
17. 6. 2010 09:58
Re: POLOTABULKA
Vzdyt jsem rek' ze ano.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 6. 2010 14:45
Re: POLOTABULKA
Nehraji si na dospělého novináře, jen píši od srdce. Nesnažím se o žádné křečovité argumenty. Je jasné, že to, jak píši, se nebude líbit všem.

Máš-li nějaký problém, prosím, řekni mi, co Ti vadí konkrétně. Na mém příspěvku nevidím nic bůhvíjak odborného. Čekám na odpověď. Klidně můžeš napsat i na SZ.
17. 6. 2010 10:08
Re: POLOTABULKA
Ja uz jsem ti to psal i jinde - nesedi mi k tobe ten styl (neber to jako vytku, ale jako muj pohled).
Pripada mi to tak, jak uz jsem to jednou napsal: Avantime je mlade ucho a snazi se psat jako protrely profesional. Pusobi to krecovite.
A neber to jako pokus urazet, to neni muj zamer ani nahodou.
Spis is tu najdi muj prizpevek z 8:32 a rekni mi, co rikas na soucasne tendence vsechna auta tak hruzostrasne zprohybat..?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2010 15:41
Re: POLOTABULKA
A mohu vědět, jaký styl by Ti u mě seděl? Na to jsem vážně zvědavý.
Avatar - Pekelná Micinka
15. 6. 2010 17:50
f;sion
Mě se Fusion vždy líbil a myslím, že nejsem sám, kdo to tak má. Ale zcela racionálně bych současná čísla rozhodně nepřičítal ničemu jinému, než cenám. Naopak Fiesta mě natolik neoslovila, že jejímu klesajícímu prodeji v době, kdy na trh přijelo dospělé Polo se příliš nedivím.
Rozbalit vlákno
17
15. 6. 2010 21:02
Re: f;sion
Fusion je pekny, protoze je designove cisty. Je velmi jednoduchy, ale cisty, ucelny. Novinari a diskteri na forech stale hledaji na uspechem Fusiona podbizivou cenu nebo mentalni nedostatecnost kupce. Cena neni vsechno. Malokdo chape, a to vcetne samotnych designeru, ze auto uz je je proste pro mnoho lidi opravdu jen dopravni prostredek, nikoliv vyrazem zivotni filosofie, politickych nazoru ci demonstraci ekonomickeho uspechu. To souvisi i s prusery Fabia II, Roomster a Superb II (sedan). Naopak Skoda Felicie, Octavia I, Superb II combi, Yeti a castecne Fabia I pro me stoji spis na opacne strane.
15. 6. 2010 21:19
Re: f;sion
Každý, kdo si kupuje boty, trenýrky, košile, empétrojky, mobily, kolo, motorku, auto si ty věci kupuje proto, že se mu líbí. Zatím jsem se nesetkal nikdy s člověkem, který by řekl - koupil jsem si tohle auto, neboť se mi nelíbí.

To jen týpkové, jako jsi ty spatřují v lidech, kteří mají lepší auta, jen zoufalce, kteří chtějí něco demonstrovat. Všichni, Wartburgu demonstrujeme stejně. Pravda je, že někdo je tou demonstrací k smíchu a jiný zase k obdivu. Obdivuj, neb na tobě k obdivu není ničeho. Ani ty tvé názory.
15. 6. 2010 22:03
Re: f;sion
Ano, prvnim odstavcem si rozumime. Psal jsem totiz to same, ze si lidi kupuji Fusiona, protoze se jim libi, prestoze se to zda jinym nepochopitelne. Mne se take libi.

Druhy odstavec se ti tam ale pripletl asi omylem, nic o lepsich lidech a lepsich autech jsem nepsal ani primo, ani neprimo. Tohle tema lepsich lidi a lepsich aut ti rad prenecham. Mas pocit, ze Fusiona maji ti lepsi nebo ti horsi?
15. 6. 2010 22:23
Re: f;sion
Fusiona mají ti, kteří na lepší nemají.
16. 6. 2010 07:51
Re: f;sion
A tiež tí, ktorým sa páči a ktorí ho chcú. ;-)
16. 6. 2010 10:35
Re: f;sion
Oba dva uz ale setri na Cross Polo :yes:
16. 6. 2010 15:07
Re: f;sion
Po pravidelnom jointe? :*)
17. 6. 2010 10:00
Re: f;sion
Mozna, ze oba dva setri na Cross Polo i po pravidelnem jointu.
16. 6. 2010 09:10
Re: f;sion
já znám člověka, co si koupil Fabku, i když se mu příšerně nelíbila (teda vzal kombíka, ta je prý trochu lepší, ale furt děs - jeho názor, ne můj), ale prostě chtěl Škodovku, tak dostal Škodovku... >:-[]
16. 6. 2010 11:16
Re: f;sion
netvrdím že ne ;-)
16. 6. 2010 08:32
Re: f;sion
Fusiona jsem ohlizel ve Fordove domecku, stal vedle Fiesty. Proti priserne zprohybane Fieste pusobil naprosto zakladnim delnickym dojmem. Vzhled neslibuje ani o pid vic, nez co skutecne za dane penize dostanes. Jednoduche auto pro jednoduche lidi.
Priznam bez muceni, ze nova Fiesta, Corsa i jakykoliv novy Peugeot jsou mi vzhledove (zamerne nepouzivam slovo design) odporne. Designeru techto znacek je mi uprimne lito, jejich zadani znela: Udelejte auto, ktere bude jako ostatni, ale musi vypadat uplne jinak. A vysledkem jsou sklebici se huby, zprohybane boky, rozplizle linky odnikud nikam, patvary svetel, reflektory, zacinajici u masky chladice a koncici na pate A-sloupku... Je mi z toho soufl.
Neni Mi To jasne, kdo si muze koupit auto, co vypada jako svoje vlastni karikatura.
A o to vice si pak cenim Fabie a Pola, a v podstate cehokoli z koncernu (snad s vyjimkou Ibizy).
Avatar - Ada je zase tady
16. 6. 2010 20:41
Re: f;sion
Presne ! :yes: A navic nemam rad auta, ktera tahaji bricho po zemi. Fusion v dieselu je velmi dobre reseni.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 6. 2010 15:51
Re: f;sion
Výše jsi se mě ptal na můj názor na to, že mají automobilky tendence své modely "zprohýbat" - u některých výrobců tomu tak není (např. u Volkswagenu, který důkladně rozvíjí styl předchozích generací a u té nové mění tvary jen evolučně), avšak kupř. u Tebou zmíněného Fordu jsou kinetické linie možná místy poněkud přehnané - automobil okrádají o tvarovou lehkost. Na Peugeotech mi vadí mohutné masky, přičemž nejvíce mě iritují v případě malého 207 - tam má být maska modifikována do zcela jiné a kompaktnější podoby.

Trendu překombinovaných tvarů zatím odolává Renault (Clio na mě nepůsobí zle, má něco do sebe i ve své nemodernizované verzi), Fiat (facelift Grande Punta je citlivý a poměrně zdařilý) či Mazda (Dvojka je lehká a dynamická). Není špatný ani Yaris, ovšem konkurence je v oblasti designu nekompromisní a je zase o něco dále...
18. 6. 2010 08:49
Re: f;sion
Takze v tom nejsem sam ;-)

VW ma styl, ktery jde poznat i na sto metru s privrenyma ocima. Vzdy vis, ze koukas na VW, at uz je to cokoliv od Foxe po Crafter. Pro mne jasna vzhledova jednicka.

Ford uz je na tom hur - Mondeo a Focus maji styl, ktery KA a Fiesta privedly na hranici nevkusu (prave tou zprohybanosti) a Fusion je zase uplne jiny. Ford v tom ma jen zmatek.

Peugeot zase roubuje ty svoje vysmate tlamy na jakykoliv paskvil karoserie, co se mu zrovna namane. Jak se to na tebe do zrcatka sklebi jako Mick Jagger pri polykani bananu na sirku - je to Peugeot. Hnus.

Renault se dle meho laickeho pohledu spise hleda, mezi jdnotlivymi modely nejak neumim najit spojitost a linku, ktera by mi rekla - tohle je rendlik jak vysitej. Skoda ho.

Grande Punto se povedlo, ale Fiat holt nejak neumi navazat a facelift moc zdarily neni (opet to vidim laicky), nebot je aspon pro mne horsi nez puvodni auto.

Je velmi slozite dat autu vlastni styl.
Je mnohem tezzsi ho dat cele automobilce.
A je asi uplne nejtezzsi dat automobilce styl, na ktery se da plynule navazovat. Audi, BMW, MB, VW. A PORSCHE - samozrejme ;-)

Nikdo jiny to zatim nedokazal...

Tak to vidim ja.
16. 6. 2010 10:59
Re: f;sion
Nepřičítat prodejní čísla ničemu jinému než cenám je s prominutím zhovadilost, kterou někteří místní diskutéři používají jako berličku, když jejich zamilovanou značku XY trumfne vůz jiné značky v prodejnosti.

Ford Fusion je dlouhodobě skvěle prodávaným vozem kvůli výborné _kombinaci_ kvality, užitných vlastností, designu a ceny. Stoprocentní trefa od Fordu, kterou někteří místní fanboys konkurenčních značek prostě nemůžou rozdýchat.
17. 6. 2010 10:17
Re: f;sion
A mnohem hur to rozdychava samotny Ford...
15. 6. 2010 20:59
f;sion
:yes:
Rozbalit vlákno
5
15. 6. 2010 21:21
Re: f;sion
Ty porovnáváš prodeje Fusiona a Pola? A co takhle porovnat Fusion a Fiestu... :-)
15. 6. 2010 21:32
Re: f;sion
Je to jako ve sportu, proč porovnávat hráče ve vlastním týmu? Je jedno kdo skóruje, hlavně, že je vítězství doma >:D
15. 6. 2010 22:02
Re: f;sion
Hmmm, brilantní úvaha. ;-) :yes:
16. 6. 2010 07:50
Re: f;sion
Ku kolesám sa kolektívny šport príliš nehodí. Čo tak F1? Aj tam, čo je doma, to sa počíta. Ale majster môže byť len jeden. ;-)
16. 6. 2010 10:02
Srovnávat GP s Fabií..
..ohledně designu může jen skutečně chorý jedinec, nebo totální automobilový amatér, dokonalej negramot. Na to už by nestačil ani tvůj mokrej hadr. (Tohle by nevyplodil ani kolega (tvůj samozř.) berank nebo navtech)
Takže GTI, doporučuju ti změnit název svého příspěvku na mnohem logičtější tj. "POLOMOZEK"

Porovnávání GP vs.Fabia v designu 8-s :no: >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
16. 6. 2010 11:47
Re: Srovnávat GP s Fabií..
Srovnávat lze cokoliv, ne? Jsou to relevantní třídní konkurenti...
16. 6. 2010 14:20
Re: Srovnávat GP s Fabií..
V designu ne.
Avatar - white label
16. 6. 2010 14:25
Re: Srovnávat GP s Fabií..
Samozřejmě, že ano, to že je to zrovna pro tebe "nesrovnatelné", na tom obecně nemůže absolutně nic změnit...
;-)
Avatar - Emel
16. 6. 2010 20:24
Re: Srovnávat GP s Fabií..
Neříkám co z těch dvou se mi líbí víc... ale tvůj příspěvek je zcela prost jakýchkoliv argumentů a obsahuje jen nadávky, něco s tím dělej.
16. 6. 2010 10:03
Srovnávat GP s Fabií..
..ohledně designu může jen skutečně chorý jedinec, nebo totální automobilový amatér, dokonalej negramot. Na to už by nestačil ani tvůj mokrej hadr. (Tohle by nevyplodil ani kolega (tvůj samozř.) berank nebo navtech)
Takže GTI, doporučuju ti změnit název svého příspěvku na mnohem logičtější tj. "POLOMOZEK"

Porovnávání GP vs.Fabia v designu 8-s :no:
Rozbalit vlákno
2
16. 6. 2010 15:06
Re: Srovnávat GP s Fabií..
Možno niekto "POLOMOZEK", ale vidím, že občas sa pritrafí aj "BEZMOZEK"... :-!
16. 6. 2010 18:08
Re: Srovnávat GP s Fabií..
Druhej wollf. Proto asi ta dvojka.