Včera jsem se byl projet s Peugeoty na testujavyhraj. Zkoušel jsem 5008, 508SW (obyč. ne GT) a 308SW. Nejlépe se mi jelo s 508 SW i po docela úzkých a zatáčkovitých silničkách. Je to super auto, škoda jen, že pro rodinu se třemi dětmi je nepoužitelné.
Pánové, nevíte někdo, jestli management Opelu ČR doznal nějakých změn? Neb poslední měsíce se nám Opel rozjíždí čím dál, tím více, jakoby se o něm u nás opět začalo mluvit :-)
to nevím, ale je dobře že se tu objevuje další stabilně silná značka která bude kokurovat skoromonopolu koncernu VW u nás... :-) ford a frantíci s korejci na to zjevně zatím nestačí
korejci ještě okolo roku 2004 stavěli celkem nekonkurenceschopný auta...alespon pro evrospé značky...dnes už je to jinak a většina produktů jsou téměř vyrovnané evropskému subpremiovému mainstreamu ale za mnohem přijatelnější cenu, ja už jen čekám na den kdy korejci vyrobí auto lepší než evropa...to pak bude mela... :-) protože korejci zlevnuji a zároven zlepšují...a evropa musí taky...
Nemůžu mluvit konrétně (nevzpomínám si na jména a datum), ale četl jsem nějaký článek, že ke změnám u Opelu opravdu došlo. Nové vedení i mělo za cíl reflektovat a poté vylepšit postavení na trhu.
K nejakym zmenam evidentne muselo dojst, petoze akurat tento tyzden som si pozeral rozpocty na marketingove aktivity za rok 2010 (len za SR) a Opel myslim ako jediny mal medzirocne navysenie rozpoctu. A dost obrovske. (Ostatni dokonca v dozvukoch krizy rozpocty viac alebo menej kratili.)
A vzhladom k tomu, ze v SR, ani v CR neposobi cez standardnu impotersku organizaciu (ma tu len reprezentacne kancelarie), ktora je pre cely stredoeuropsky region v Budapesti, doslo k nejakemu vyznamnejsiemu posunu tam.
Skor si ale myslim, ze vietor fuka hlavne z Russelsheimu a od GM, kde sa snazia sliapnut na plyn. Nezda sa mi totiz, ze zrazu a prave teraz by sa len tak nasli v Budapesti extra peniaze na velku ofenzivu. Naviac to iste s marketingovym rozpoctom sa minuly rok stalo v USA. Takze ten viditelny posun je zrejme sucastou nejakej vacsej strategie "noveho" GM.
Možné je, že do těchto prodejů teprve přichází auta objednaná v rámci akce 24 hodin Opel. Ale osobně doufám, že se Opelu bude takhle dařit i nadále :yes:
Nemůžu říct, že je mi Opel nějak blízký, taky nerad slyším, že alespoň někdo bude konkurovat tomu proradnému koncernu a podobné výlevy, nicméně Opel by si zasloužil za ten pokrok co od doby Vecter a starých Aster prodělal, lepší výsledky... a hlavně tak nějak mě více asi bude těšit růst evropské značky než... asijské :-)
:-) - ne VÁŽNĚ! Mondeo je "typická" střední - byť nám povyrostlo trochu víc než je běžné. Auta rostou stejně rychle jako populace v pase a byť se občas 2 kategorie překrývají a rozvor je asi nejdůležitějším (nejmarkantnějším) údajem pro rozdělení do tříd, tak Mondeo bylo výrobcem konstruováno (zamýšleno) jako vůz střední třídy a A6 jako vyšší střední - howgh ;-)
Trochu "problémek" je s Lancií, ale JÁ bych jí (jednoznačně) zařadila do nižší střední.
PS: A "pohádky" jako třeba že 508 je náhrada za 407 i 607 jsou opravdu JEN MARKETINGové "pohádky" (náhrada za 607 prostě momentálně NEní - bude MOŽNÁ na podvozku DS9 Metropolis, ale to se teprve uvidí, to je opravdu jen MOŽNÁ a 508 je prostě nástupce 407 - konec hlášení :-)
Pěkný den ;-)
S tou Lancií to trochu problémek JE, přesto to na "jednoznačnou" střední třídu NEvidím ;-)
Motorová nabídka střední třídě až tak NEodpovídá (já ve střední ráda "s 6ti" - nebo v dnešní době ALESPOŇ něco jako 2.2 HDi 150 kW), výbava je "ála lancia" - to až tak NEní dáno střední třídou (prostě takové DS4) a vnitřní prostor NENí špatný to je tedy pravda, ale ...
UZNÁVÁM že Lancia Delta je kdesi MEZi Lybrou a Kappou, ale NIC víc = vůz střední třídy to NEní (je to "osobitá" a spíše PODceňovaná varianta v nižší střední - tedy dle MNE :-)
Ony "kategorie" jsou dány (stanoveny) DÁÁÁÁVNO a tehdy asi ještě tak "neřádil" marketing :-)
PS: A i dnes NENí až tak problém vůz do "své/správné" kategorie zařadit - ta Lancia je "totální" výjímka ;-)
PSS: Prostě stačí trocha "celkového přehledu", rozvor, nádrž, také rozchod, určitě uchycení náprav, samozřejmě motory ... a pak už jen !trochu protřepat/promíchat" a JE TO :-)
ale no tak, a6 je nova posledniho pulroku, predchozi 4 roky snad tohle srovnani bylo naprosto relevantni a az za dva roky prijde nove mondeo, bude (jak spravne rikas) mit zase vetsi rozvor nez vozy o tridu vys - a to neokecas ;-)
Příští Mondeo (skoro)URČITĚ NEbude mít větší rozvor ;-)
Prostě jen v této generaci ho mělo NEJ ve střední třídě a v příští bude "jeden z největších" :-)