Domácímu trhu se i v předposledním měsíci roku 2014 dařilo, vzrostl o více než 11 procent. V bitvě o první příčku mezi značkovými importéry zvítězil tentokrát Volkswagen.
Napsat o trhu, který vykazuje jednu z nejhorších obnov vozového parku v Evropě, a to navíc při započítání masivních reexportů a fiktivních nákupů na sklad, že je zdravý, může jen naprostý ignorant :-!
Škoda obměnila modelovou nabídku, vyšší čísla jsou proto přirozená. Proč by firmy obměňovaly vozový park na dosluhující generace?
Jak vypadají prodejní čísla, která nejsou tažena firemními nákupy, ukazují právě Opel, Renault, Kia, Peugeot... 500 kousků věru představuje hodně chudý výsledek. Vyděleno počtem okresů to máme bratru nějakých 7 prodaných aut na okres, a to jsou čísla zkreslená Prahou... To je hodně smutný výsledek :-!
Co je to ta "obnova vozového parku" ? Prostě za zhruba 14-15 let si koupím nové auto, to přece ta auta s řádnou údržbou mají běžně vydržet funkční ne ? To se na těch opravdu "zdravých trzích" auta po 8-10 letech dávají sešrotovat ? Já jenom, že až budete psát příspěvek k tématu o výdrží dnešních aut, co "nic nevydrží", tak abyste si na to vzpoměl.
15 let má jedno auto málkodo, každý to točí budto po skončení záruky nebo nový káry nekupuje a kupuje ojetiny, někdo roční, někdo 3-5 leté, ostatní pak staré plečky. Však podle průykumu inzertních serverů, agentur a dalších institucí se prodávají nejvíce ojetiny do 200 000 Kč
Re: TAKTAK PEČEM NA ŠÁDE = PODPORUJEM MOBILE.DE <b class="sm
jj
Německá automobilka VW das ŠKODA [odkaz] šíří propagandu zdatně a jelikož je většina českého národa existenčně na nich spřaženým průmyslu závislá není se co divit že +/- nějaká ta šáde je v prodeji ;-)
Každopádně kde to frčí ODOST víc je německý bazarový systém MOBILE.DE [odkaz] Tam je vám popelnic a taky elektromobilů [odkaz] na ně ŠÁDE ani se svým elajnem [odkaz] NEMÁ !!
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Re: TAKTAK PEČEM NA ŠÁDE = PODPORUJEM MOBILE.DE <b class="sm
Pred vyše polrokom som upozornil, že autor vo všetkých svojich článkoch o predajnosti dáva titulky "Škoda je líder", Škoda si polepšila...".
Kľudne si pozrite históriu článkov o predajnosti a úsudok si spravte sami. Ja už nemám "nervy".
Re: TAKTAK PEČEM NA ŠÁDE = PODPORUJEM MOBILE.DE <b class="sm
No spis to bude tim ze clanky o skode jako domaci znacce jsou daleko vic sledovane a ctene nez statě o importovanych zackach bez image jako treba hyundai.
Koukám, že Hyundai prodal v listopadu o 742 aut méně než v říjnu (nejbližší konkurence prodala ve srovnaných měsících skoro stejně kusů). Dealeři "Nadaut" mají přeplněné parkovací kapacity, tak očekávám, že začnou zkupovat nejbližší pozemky, aby mohli kam zaparkovat další "nakoupená" auta :-)
Hele, v dlouhodobém horizontu tohle nefunguje a nějaké krátkodobé výkyvy nikomu štěstí nepřinesou. Ač se mi Hyundai nelíbí a dávám případně přednost Kii, na ulicích je těch aut hodně... i30, ix35...
To máš sice pravdu, ale když jeden měsíc "pomůžeš" třeba ix35 pár sty "prodanými" kusy na dvoře, po zbytek roku pak můžeš halekat o nejprodávanějším SUV z každýho billboardu. ;-)
Já bych to nepodceňoval. Na tebe to neplatí, na mě to neplatí, možná to neplatí na nikoho TADY. Jenže ještě je pořád VENKU spousta lidí, dokonce významná většina, která kupuje auto a může se tím nechat strhnout.
Nějak si nedokážu představit to, že by si lidi kupovali auta podle toho, jaké jsou jejich prodejní statistiky... to je naprostý nesmysl. V Čechystánu se lidi rozhodují primárně podle toho co mají v kapse....a proto valná většina z nich končí po bazarech a kupují olítané Škodovky, a nebo vyždímanou prémii :-!
Není to nesmysl. Ne že by se někdo rozhodoval přímo podle toho, ale dostane se ti to do hlavy. A když můžeš mít prémiovou kvalitu (neřku-li rovnou Nadauto) za mainstreamovou cenu, možná i nižší, a navíc jde o auto "potvrzené" nejlepšími prodeji, no nekup to. ;-)
Ale aby bylo jasno, já tady nehoruju proti výrobkům Hyundai, jen pro mě jejich způsoby při prodeji nejsou tak docela košér.
Každý člověk, s mozkem v hlavě, by měl umět oddělit realitu od PR žvástů. Pokud to nedokáže, měl by vyhledat odborníka.
Osobně si myslím, že pokud se někdo nechá něčím ovlivnit, tak jsou to odborné testy... a rozhodně si nedělám iluze o nezávislosti soukromých vydavatelů.
Upřímně...dnes a denně tu čteme o božských výtvorech z MB a já mám velký problém s tím, že ať otevřu jakékoliv další periodikum v ČR, valí se na mě to samé PR.
Já si vždy pokládám otázku, jestli je značka/výrobek (dosaď si libovolného výrobce čehokoliv) tak kvalitní, abych byl ochoten za ní zaplatit tolik, kolik si představuje její management...
Jestli by se měl potenciální zákazník něčím zabývat, tak jsou to bezesporu zkušenosti ostatních uživatelů a neměl by podléhat nesmyslným žvástům z reklam a stejně tak rádoby nezávislým testům :-!
Je to totéž jako by jsi si šel koupit Fabii jelikož dle sdělení reklamy jde o vyjímečný vůz s bezkonkurenčními jízdními vlastnostmi. Opravdu někdo věří v to že Fabie nemá v jízdních vlastnostech své třídy konkurenci?
Tak jistě palec dolů. Co jsem mohl čekat. Když lže Hyundai tak je to ten hnusný korejský Hyundai. Když lže Škoda je vše v pořádku. >:-[]
Vzhledem k počtu prodaných kusů ix35 je celkem jasné, že se spoustě lidí líbí... stejně jako se zapřísáhlým Škodováčkům líbila zhmotněná zrůdnost Fabia II :-!
S předchůdcem iX35, Tucsonem, jsem udělal tak otřesnou zkušenost, že než SUV z Koreje, to radši budu chodit pěšky. Byla to parodie na auto za 650 hrnků!
Strejda si ji taky koupil. 2.0 benzin. A víš proč? Protože mu ji dali za pul darma. Je v důchodu, skoro nejezdí tak si to vzal místo nějakého HB, protože se mu do toho líp leze. Ze to vůbec nejede a žere mu moc nevadí s jeho stylem jízdy a nájezdem. Toť jeden z důvodů proč jich tolik jezdí
Zřejmě reklama o nadautu navrženém v Německu - vyrobeném v česku, ale taky třeba v Turecku >:D už nikoho neoblafne ... To že tečou peníze do Koree to už v ní ale neříkají >:D ...
Ale nebojte ono to zas stoupne nahoru ...
Teď jen aby Ford zvládnul pořádně příští rok a začne těm nadautům konečně snad dejchat na záda pořádně :yes:
Ano zaměstnává, stejně jako výroba Citroenů, Toyot, Peugeotů v TPCA, SEATů v Mladé Boleslavi a v budoucnu i v Kvasinách- suv a samozřejmě hlavně Škodovky. Vždyť nejen díky levnější prac. síle je výroba v ČR pro tyto značky výhodná. Ze všech těchto výrobců je ale pouze tuzemská Škodovka jediná jistota se kterou se dá v ČR do budoucna počítat.
V případě, že bude výroba v jiné zemi ekonomičtější a to z mnoha různých důvodů... Vem si např. nedávné velké zavírání továren Fordu v Evropě a taky by to nikoho před pár lety ani nenapadlo. Neříkám, že se nedá s někým počítat, pouze říkám, že domácí výrobce má výrobu v dané zemi nejjistější.
Samozřejmě, že by se to nějak projevilo i na Škodovce, tak jako se to projevuje již dnes např. na koncernovém Seatu, který přesouvá kvůli výrobním nákladům již druhý model ze Španěl do Čech, ale troufnu si tvrdit, že vždy tu bude výroba alespoň některých modelů Škodovky z tradice probíhat. Samozřejmě nechci malovat čerta na zeď. Čím víc výrobců bude v ČR vyrábět, tím lépe a doufejme, že alespoň ti stávající tu i nadále zůstanou.
Připomínáš mi stát který rozprodal banky a teď by chtěl kontrolovat zda si jejich zahraniční majitelé náhodou neodvádějí zisk do svých mateřských bank. Nebo máš pocit že VW nechává Škodě veškerý zisk?
Založ si firmu prosperuj a pak se skoč zeptat na auto.cz co můžeš dělat se svými zisky. On už ti někdo podobný tobě dobře poradí. OMG
Já teda s Gilgitovejma názorama na lidský práva atd. taky často nesouhlasim ale který paka mu za tohle daly :no: to by mě fakt zajímalo. Vysvětlení proč bych si strašně rád přečet >:-[]
A teď jeden pro Gilgita - musíš až do poloviny stránky vobrázky mi nejdou votevřít :-)
Tak mě ten vtípek přišel docela povedenej :yes::-)
No a pro někoho možná síla pro jinýho je voblečení docela dobrej zdroj informací vo člověku. Já fanda flanelek samozřejmě nejsem ale že jí důchodce nosí na doma je asi normální a nemám s tim sebemenší problém. Že si jí prezident nepřevlíkne a de v ní dělat Hovory z Lán ale na potlesk fakt neni
Máme fakt hodně jinou představu vo špičkovym politikovi. A je jich sakra málo.
Rozhodně nerýpu. Narozdíl vod těch zkurvenejch kund a hoven s tim nemám zásadní problém jen mě to nebere. Politik se klidně může ukázat v "civilu" slabší je to při oficiálnim výkonu funkce. Tady se prostě jen byl línej převlíknout z domácího. Seš příliš nekritickej. Zatimco Marchione nebo Jobs klidně ve svetru nebo roláku přijít můžou na vrcholný politiky nebo přímo hlavu státu platěj maličko jiný pravidla. Ať de takhle do hospody. Taky se určitě najdou nespojenci ale to je soukromá záležitost. Tohle nebyla, byl to oficiální předem domluvenej rozhovor kde věděl že bude spousta lidí. Tam se bačkory nebo flanelka prostě moc nehoděj
Za tohle vystoupení podle mě plus mít fakt nemůže. Voblečení minimálně diskutabilní, projev otřesnej
V případě Bezáka dle dostupnejch info stojim jednoznačně na jeho straně
Moje katastrofální vysvědčení pro Zemana neni za voblečení ale za konkrétní činy a slova
Pro mě skvělej politik neni takovej kterej je u moci desítky let a dav ho miluje [odkaz] ale ten kterej se snaží svýmu státu pomáhat. Takovejch je hodně málo nicméně existujou
Putin je u moci 15 let a i když zrovna tuhle naznačil že by už nemusel pokračovat hodně pravděpodobně spíš eště dlouho bude. Jelcin svou roli příliš nezvládal, ale popravdě to zvládnout snad ani nešlo
Verze že budem rádi vzpomínat na Putina samozřejmě existuje, ale je to hodně špatná varianta budoucnosti
A co se pokrytectví týče to sis tenhle tejden určitě užil [odkaz] [odkaz]
Tohle sem ve školních letech když sem dostal blbou známku taky dělával :-)
Snad bez těch výmyslů typu: tebou adorované
Na nevoliče Zemana seš jeho zastánce víc než urputnej [odkaz] [odkaz] ;-)
Nejsem zákazník ani fanoušek Hyundaie, ale jejich úspěch je na cestách prostě vidět. IX35 potkáte na každém rohu (Yeti aby člověk pohledal), i30 a ix25 jsou hned po Octavii a Roomsteru druhé nejčastější. Nový Golf skoro nepotkávám, stejně Leon, to už spíše Ceed, Focus.
Mě osobně by na konci roku zajímala separovaná tabulka fyzické/právnické osoby - obojí bez reexportu...
Tady už asi bude Hyundai výrazně na druhém místě...
Trosku bych mirnil tu optimistickou naladu v MB. Pokud cely trh rostl 11,3% a skodovka pouze 10,8%, tak to znamena, ze mezirocne jeji trzni podil poklesl. Uvidime, az se Fabia rozbehne naplno, zatim bych byl v podobnych vyjadrenich velmi opatrny.
No kdyz uz se v tom hrabes, tak se na ta cisle podivej poradne. Z narustu celeho trhu 1600 aut narostlo 500 skode a 400 dacii. Coz jsou auta ktera asi skonci v cr. Dalsi velke narusty maji ford, vw, a seat. A oty je zajem v nemecku. Takze realne rust ceskeho trhu tahne skoda s dacii. Dacia si zije ve svych vlastnich cenovych (a kvalitativnich) kategoriich. Takze ten teoreticky pokles podilu skody je v realu velkym ziskem domaciho trhu v kategorii mainstreamu. :yes:
"...Pokud cely trh rostl 11,3% a skodovka pouze 10,8%, tak to znamena..."
Fractals:
Evropa mezirocni narust SKODA je 16% (s 485k), DACIA 30% (s 308k).
TESLA 354% (s 7k). Je to o kusech, a ne o procentech.
Hlavně blahopřeji Pažotu, k jeho vytrvalosti v prodeji ošizených, předražených a nekvalitních popelnic.
Jde vidět, že vývar mají značný, když jim i to málo stačí. Sebereflexe nebo změna postoje směrem k zákaznikovi nulová. Možná jim to jednou dojde, až nebude na ty, no, sociální jistoty.
Taky jsem se tomu divil, ale vysvětlení je celkem logické. Jde z velké části o přesun zákazníku. To co Dacii přibylo, to z velké části ubylo Renaultu tím, že přestal prodávat Thalii a nové modely už nejsou ty nejlevnější (Clio, Twingo). Zajímavé by bylo spočítat celkové prodeje a jak to Renaultu pomohlo finančně tato strategie. Pravda, poškodit jej mohou velké chyby typu Euro NCAP...
Dacia je a zřejmě i nadále bude především volbou "konečně máme na nové auto". Přecházejíce z dosavadní letité ojetiny, nebudou podle mého zákazníci Dacie na výsledky NCAP až tak hákliví. Jistě, velkej pr.ůser si Dacia dovolit nemůže, ale třeba 3 hvězdy ano. Koneckonců ani známé (i když neférové) převrácení prvního Loganu zas tak velký problém pro prodeje neznamenalo.
preco si myslis, ze daciu si kupuju len ludia, co maju hlboko do vrecka ??? aj sef ikey chodi na starom volve, pricom ked by chcel, tak si kupy plejadu aut od porche po veirona, ale proste neciti potrebu minat peniaze na nieco take, ako je auto
Tak za prvé, napsal jsem "především", nikoliv "len", čili věřím nebo ještě lépe řečeno moc dobře VÍM, že jsou i lidé, co si koupí Dacii i když by mohli něco lepšího. A za druhé, podle mého nikdo, kdo si koupí nové auto, není ten, koho tady leckdo označuje "socka". Tohle jsou skutečné problémy, nikoliv Logan nebo Sandero. [odkaz]