Diskuse

Český trh v prvním pololetí 2010: V malých vozech následují Fabii dva modely Fordu

16.7.2010

V malých vozech nás po polovině roku 2010 nečeká žádné překvapení. Celkově vede Fabia, nejlepším dovozovým autem je stále ještě Fusion před Fiestou.

 

  • 00 Reagovat !

    foto RS

    RS 16.07.2010  07:43

    Střecha

    Líbí se Fabie, líbí se mi Roomster, ale proboha, kdo vymyslel na Roomsteru ty barevný střechy? :-O 8-s To je jako pěst na oko. :no:
    • 00 Reagovat !

      foto cuoresportivo

      cuoresportivo 16.07.2010  07:53

      « Re: Střecha

      Nelíbí se Fabie, nelíbí se mi Roomster, ale proboha, proč to ještě navíc mršej těma barevnejma střechama? :'-( :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Katikakus

    Katikakus 16.07.2010  08:03

    OT: Toyota

    Podle americkych vladnich vysetrovatelu stoji za nehodami udajne zpusobenymi vadnym plynovym pedalem ridici - misto brzdy mackali plyn: [odkaz]

    Vyslo to uz na idnes i autorevue, jenom auto.cz opet mlci... :no:
    • 00 Reagovat !

      foto J4K

      J4K 16.07.2010  09:53

      « Re: OT: Toyota

      ...asi ví, že takovou zhovadilost nemá smysl komentovat -
      1.Proč by se stávalo jen u toyoty a né u jiných aut (nebo v americe nic jinýho nejezdí)?
      2. Pokud ano, pak to svědčí zas jen o konstrukční anomálii, či vadě u toyoty (leda by si toyoty kupovali jen analfabeti) ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Katikakus

        Katikakus 16.07.2010  10:01

        « Re: Re: OT: Toyota

        Svata prostoto! To neni clanek z Blesku! Tu "zhovadilost" zverejnil Wall Street Journal, pokud ti to neco rika. Navic to netvrdi Toyota ale vysetrovatele US Government.
        Samozrejme, ze se to stava i u jinych znacek, ale jenom u Toyoty se z toho udelala afera. Mimochodem zrovna chvili pote, co se Toyota stala prodejni jednickou v USA a GM se dostalo do problemu.
      • 00 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 16.07.2010  14:25

        « Re: OT: Toyota

        3. problém má Toyota, protože je jediná vyšetřovaná.
        Tento problém lze vytvořit i u jiných automobilek, pokud bude u US administrativy a právníků zájem.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 16.07.2010  10:54

      « Re: OT: Toyota

      Taková "kachna" sem může přiletět jedině z Ameriky... 8-s >:D
      Může mi někdo logicky vysvětlit, jak je možné že specielně zrovna řidiči určitých TOYOT šlapou místo na brzdu na plyn, přičemž řidiči všech ostatních značek to nedělají (nebo aspoň zdaleka ne v takopvé míře)?!?
      Jediné logické vysvětlení potom je, že TOYOTA u některých vozů montovala plynový pedál doleva a brzdový doprava... :-O :*) >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto ZoomZoom

        ZoomZoom 16.07.2010  11:06

        « Re: Re: OT: Toyota

        A co takhle uměle vytvořená mediální masáž? Děje se to i s jinejma autama! A nejzvláštnější je, že po tom, co se Toyota v USA stala jedničkou, šly americké automobilky do háje. Další podivností je, proč se problémy objevovaly až po tom, co americká vláda nalila do automobilek miliardy dolarů? To před tim byly Toyoty spolehlivé a doslova ze dne na den se z nich stali konzervy na kolech? Jestli tomu věříš, názor ti neberu. Nicméně i pokud by auto samo zrychlovalo, nestačilo by šlápnout na brzdu? Samozřejmě že stačilo. Jenže kdyby si tupá americká ovce nemyslela, že jednim pedálem se ovládá plyn i brzda a ten druhý tam je od toho, aby se jim nezkrátily žíly na druhý noze.
        • 00 Reagovat !

          foto Katikakus

          Katikakus 16.07.2010  11:27

          « Re: Re: Re: OT: Toyota

          Presne - na sme.sk je krasny test. Posledni veta testu je velice trefna - Toyota ma jedinou "chybu" - neni blbuvzdorna: [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 16.07.2010  11:45

            « Re: OT: Toyota

            Toyoty nejsou blbuvzdorné, stejně jako všechny ostatní produkty automobilek...
            Pokud je ale vše jen čistě mediální masáž (na objednávku) proti TOYOTĚ, pak některýma svolávačkama (v poslední době) tuto kampaň proti Toyotě, sama Toyota dobrovolně podpořila...
            Ovšem někteří místní japanofilové v tom mají tak jasno, že pokud se objeví něco negativního (v tomto směru) "zvenku" je to jasná snaha poškodit Toyotu. Pokud to naopak přizná přímo Toyota, hned ji za to navrhují na cenu za fair play...
            Ozázka zní, proč podobně nevadila Toyota americkému automobilovému průmyslu už mnohem, mnohem dřív a neřešila to podobným způsobem, ale nechala to naopak klidně zajít až tak daleko... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Katikakus

        Katikakus 16.07.2010  11:06

        « Re: Re: OT: Toyota

        Vsechno je v clanku z Wall Street Journal, na ktery jsem daval odkaz - i s grafem - je evidentni, ze v drtive vetsine pripadu se jednalo o pokus o pojistny podvod - nastesti dotycni jaksi netusili, ze Toyota ma v autech "cernou skrinku".
        S tou kachnou mas pravdu - od zacatku to byla jedna velika novinarska kachna, coz se nakonec potvrdilo.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 16.07.2010  11:12

          « Re: OT: Toyota

          Katikakus, ZoomZoom
          Já teď ale vůbec neřeším to, jak to celé začalo (pro mě za mě to může být klidně "kachna" už od začátku), každopádně tohle "vysvětlení/rozuzlení" ja na tom zatím to nejkomičtější vůbec... ;-) :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Katikakus

            Katikakus 16.07.2010  11:17

            « Re: Re: OT: Toyota

            To rekni vysetrovatelum z americkeho ministerstva dopravy, jakozto nezavisleho organu - oni to zkoumali a rozuzlili. Nejsou to zavery, ktere by vyvodila Toyota - ta naopak tvrdi, ze vinu svalovat na ridice nebude. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 16.07.2010  11:26

              « Re: OT: Toyota

              Čí to jsou závěry přece vůbec neřeším, na to, o čem píšu, to stejně nemá žádný vliv...
              Možná se příště někde dočtu, že se zjistilo, že produkty určité automobilky jsou poruchovější proto, že řidiči jejich produktů točí častěji volantem, nebo šlapou častěji na pedály, než řidiči ostatních značek... :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 16.07.2010  13:37

                « Re: Re: OT: Toyota

                Nic nerozuzlili, stále se vyšetřuje. Spíš bych to viděl na předčasnou ejakulaci Toyota-fandy.
                • 00 Reagovat !

                  foto Katikakus

                  Katikakus 16.07.2010  13:55

                  « Re: Re: Re: OT: Toyota

                  Pouze jsem poukazal na to, ze dokud se objevovali negativni zpravy ohledne problemu Toyoty, tak to tu bylo hned. Ovsem co posledni dobou zaclo na svetlo vychazet, ze skutecnost muze byt jina, je na auto.cz ticho po pesine. Trosku zvlastni...

                  O tomhle se tu taky nepsalo: [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 16.07.2010  14:29

                  « Re: OT: Toyota

                  "...na předčasnou ejakulaci Toyota-fandy", není logika potřebná vůbec, spíš právě naopak...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Katikakus

                    Katikakus 16.07.2010  14:44

                    « Re: Re: OT: Toyota

                    Za posledni dva tydny jsem byl oznacen za "Italo-fila", "obhajce korejskych znacek" a ted za "Toyota-fandu". Zacinam v tom, co vlastne jsem, mit pomerne nejasno.
                    Spolecnym jmenovatelem byl vzdycky nedostatek diskuznich argumentu.
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 16.07.2010  15:26

                      « Re: OT: Toyota

                      Možná tě "zklamu", ale nikoho konkrétního jsem tím nemyslel, byla to především citace (v uvozovkách) toho, na koho jsem reagoval, ale tvá přehnaná vztahovačnost zřejmě taky o něčem svědčí... ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Katikakus

                        Katikakus 16.07.2010  15:36

                        « Re: Re: OT: Toyota

                        Ty mozna ne, ale u yaroukha je to pomerne jednoznacne. Vztahovacny opravdu nejsem, naopak se na te nekonzistenci celkem slusne bavim. Cekam, co prijde priste... >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 16.07.2010  15:47

                          « Re: OT: Toyota

                          Tak pokud to tak cítíš od yaroukha, je třeba reagovat s tím spíš na něj... :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Katikakus

                            Katikakus 16.07.2010  16:01

                            « Re: Re: OT: Toyota

                            Ano, mohl jsem to zaradit primo pod nej, ale prirozenejsi mi prislo dat to na konec vlakna, zvlast kdyz tvuj prispevek vlastne "rozvijel", co napsal on. Nebud vztahovacny ;-) :-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              "-- skrytý --" 16.07.2010  16:58

                              « Re: Re: Re: OT: Toyota

                              OK OK, beru to na sebe! Jsem zlej a nemeju si nohy!
                              • 00 Reagovat !

                                foto Katikakus

                                Katikakus 16.07.2010  17:28

                                « Re: Re: Re: Re: OT: Toyota

                                Tak sup do koupelny, nebo alespon pod pumpu
    • 00 Reagovat !

      foto pocitac

      pocitac 16.07.2010  11:30

      « Re: OT: Toyota

      Máš pravdu, přinejmenším by server měl tuto zprávu zveřejnit. Říká se tomu vyvážené zpravodajství. Pokud předtím publikoval, byť neúmyslně, nepravdivé informace, měl by o tom informovat své čtenáře. Takto může utrpět důvěryhodnost všech poskytovaných informací na auto.cz.
      • 00 Reagovat !

        foto RayBan

        "-- skrytý --" 16.07.2010  13:28

        « Re: Re: OT: Toyota

        Chceš vyvážené zpravodajství :-) ? Dej si [odkaz] [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.07.2010  13:36

      « Re: OT: Toyota

      Vyšetřování ještě není u konce, článek do WSJ procpala Toyota.
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Katikakus

        Katikakus 16.07.2010  13:52

        « Re: Re: OT: Toyota

        Tak podle updatu u clanku je to tvrzeni "nejmenovaneho zdroje z NHTSA" proti tvrzeni Johna Hansona z Toyoty. Ten nejmenovany zdroj pusobi zvlast duveryhodne >:D

        Vsechno jsou to neoficialni informace, ovsem podle hesla "Na kazdem sprochu..." Navic WSJ je povazovan za uznavany a duveryhodny zdroj informaci, rozhodne vic, nez kterekoli medium tady v CR nebo nejaky blog a jeho "nejmenovane zdroje"

        Tady jeste citat jmenovaneho zdroje z NHTSA predneseny pred National Academy od Science: “We have not actually been able to find a defect of electronic-throttle-control systems in Toyota vehicles” said Dan Smith of the NHTSA: [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 16.07.2010  16:59

          « Re: Re: Re: OT: Toyota

          No já jenom že ty už tu operuješ s nálezem vyšetřovatelů. To je trochu před... brzo. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Katikakus

            Katikakus 16.07.2010  17:23

            « Re: Re: Re: Re: OT: Toyota

            Uvidime, co reknou oficialne. Ja jsem spis poukazoval na informaci jako takovou, protoze ji povazuji za zajimavou a na auto.cz se neobjevila.

            Btw. to vyjadreni Daniela Smithe je oficialni a verejne ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 16.07.2010  08:16

    Češi začínají mít rozum

    Rendlík se propadá. I když počty registrací rendlíku Klijo a Tchálija ještě připomínají, jak hluboký byl dopad hospodářské krize na naši společnost.

    Mitsubishi Colt a Lada Kalina tvrdě doplácejí na absenci dieselu. Rozumní lidé si dnes auto s benzínovým motorem už nekoupí.
    • 00 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 16.07.2010  08:17

      « Re: Češi začínají mít rozum

      Tak ted uz jenom doufat, ze ten rozum dostanes jednou i ty >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.07.2010  09:02

        « Re: Češi začínají mít rozum

        ale občas je to docela sranda >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Atlis

      Atlis 16.07.2010  08:35

      « Češi začínají mít rozum

      male auto s dieslom si kupi len idiot kamo...
    • 00 Reagovat !

      foto ZoomZoom

      ZoomZoom 16.07.2010  09:18

      « Re: Češi začínají mít rozum

      Podle tebe je teda většina kupujích banda hlupáků viď? Jde to s náma z kopce, když je to tak, jak říkáš ;-\
      Ádo, máš tu nějaký příspěvěk, ve kterém by nebylo něco o naftě TDI PD, 4x4 a Renaultím šmejdu? Se mi to nechce hledat...

      A prozraď prosím, jak se díváš na mě po tom, kdy jeden můj vůz má benzín a druhé dva naftu s tím, že jeden nafťák byla doslova vynucená koupě z hlediska rozumu a provozu. Jsem alespoň kousek normální a nebo úplnej hlupák? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto marozKO

      marozKO 16.07.2010  10:14

      « Re: Češi začínají mít rozum

      ja mam pocit, ze zrovna u Lady se na tech 70% neda nic moc vyvozovat.. predevsim vzhledem k tomu, ze prodala max 10 vozu :). Tam pak staci, aby si pan Novak rekl, ze si auto koupi az za mesic a hnedle je tu 10% propad.. ;)
    • 00 Reagovat !

      foto FireX

      FireX 16.07.2010  21:57

      « Re: Češi začínají mít rozum

      ... a tento příspěvek připomíná všem okolo, jaké omezenosti je schopno dosáhnout myšlení člověka.. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto megacruiser

      megacruiser 16.07.2010  23:56

      « Re: Češi začínají mít rozum

      Naopak, koupit si dnes diesel hlavně do menšího auta je naprostý nesmysl. Vyšší cena nafty, dražší servis, vyšší pořizovací cena. Spotřeba znatelně horší než u starých jednoduchých dieselů, jako byl třeba 1.9 TDI. Ty dnešní s Euro5 a DPF, neboli špuntem ve výfuku jdou reálně o litr až dva nahoru. To už je mnohem lepší kombinace benzín + sekvenční LPG.
  • 00 Reagovat !

    foto -Teddy-

    _Teddy_ 16.07.2010  08:55

    auto-normalizacia...

    Fabia jasne vedie, aj ked medzirocna strata 9% je dost. Holt, cisla deformovane srotovnym sa vracaju do normalu. Napriek tomu Fabka ma na to, aby si este daky ten rok udrzala podiel nad 30%. Aj ked s tou vizazou je to naozaj tazky boj...

    Fusion-Fiesta, tam sa to konecne zacina normalizovat. Myslim ze coskoro Fiesta predbehne tu podivnu krabicu, a tak to ma byt. Zatial ale ford superi len sam so sebou, podobne ako medzi "mini" Fiat. A to ze spolu ma Ford skoro polovicu predajov Fabie je naozaj uspech...

    Polo, to je trosku sklamanie. Cakal som ze bude prve medzi dovazanymi. Asi ma na tom podiel cena, pretoze co sa tyka dizajnu, je Polo iste na vyssej urovni ako Fabia alebo Fiesta.

    Velke sklamanie su vsetci japonci: honda, mitsu, mazda, nissan - vsetko velke straty. Jedine yarisek sa drzi, ale ani toho bych nebral. Na europske pomery ma strasne podivny dizajn, ako vsetci japonci...
    • 00 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 16.07.2010  10:05

      « Re: auto-normalizacia...

      Nevím, jaký trh komentuješ, ale v ČR šrotovné nebylo, takže se trh neměl čím deformovat. A pokud se to týká vašeho, Slovenského, vycházíš asi z trošku nevhodných čísel, ty tabulky jsou pro ČR.
  • 00 Reagovat !

    foto krataxxx

    krataxxx 16.07.2010  09:17

    Užovka

    Když ta Fabka připadá úzká a vysoká! Kdyby aspoň měla vytažené blatníky jako RS2000. Na pohled je to auto nehezké! ;-) :no:
  • 00 Reagovat !

    foto will83

    will83 16.07.2010  09:30

    Toyoootaaaa

    U mě vede Yaris.....i přes ty kachny co proti Toyotě píšou novináři a spol.
  • 00 Reagovat !

    foto manusk

    manusk 16.07.2010  10:30

    Fiesta

    Fiesta pred poloautom? No co sa to deje? >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 16.07.2010  11:07

      « Re: Fiesta

      Ale podívej se taky na to, kolik u nás koncern stále prodává těch "českých POL"...
      Nižší čísla POLA na českém trhu, jsou především logickým důsledkem úspěšné sesterské Fabie na českém trhu...
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 16.07.2010  14:34

        « Re: Re: Fiesta

        Ty by jsi se rozhodoval mezi Fabií a Polem? To je přece jen o nějaký desetitisíc dražší a já bych přesto neváhal v jeho prospěch ani munutu.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 16.07.2010  15:44

          « Re: Fiesta

          Ani jeden z nás vozem této třídy nejezdí a ani pro jednoho z nás není nějakých 10 tis. u auta "zásadnější" cenový rozdíl, ale většina lidí, co dá přednost sesterské Fabii před Polem, to má zřejmě jinak..., nemluvě o dostupnosti servisu i na malých městech apod.
    • 00 Reagovat !

      foto Krispos

      Krispos 16.07.2010  12:50

      « Re: Fiesta

      Co mas proti Polu? Nejnovejsi rada je designove velice podarena, stejne jako golf.... a na kecy o nemecke sterilnosti bez napadu je tu scirocco. Tyhle (anti)koncernisty mam fakt strasne rad...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

 

iSport.cz

Kalas s Fulhamem slaví postup do Premier League! Finále rozhodl jediný gól

Kalas s Fulhamem slaví postup do Premier League!…

Fotbalisté Fulhamu se po čtyřech letech vracejí do anglické Premier League. Ve finále play off druhé ligy ve…

SESTŘIHY: Slavia je druhá, slaví také Jablonec. Z ligy padá Jihlava

SESTŘIHY: Slavia je druhá, slaví také Jablonec. Z…

Všechno je jasné! Fotbalisté Slavie v závěrečném 30. kole Het ligy potvrdili druhé místo výhrou 3:0 v Teplicích…

 

Reflex.cz

Láska „Bureše“ a „Falmera“ aneb Komunisté jako partaj plná paradoxů

Láska „Bureše“ a „Falmera“ aneb Komunisté jako…

Komunistická strana Čech a Moravy je partaj plná paradoxů. Má mimořádně vysoký průměrný věk členstva, ale to…

Špeky proti kyberšikaně. Dívka ukazuje na Instagramu záměrně své nedokonalosti

Špeky proti kyberšikaně. Dívka ukazuje na Instagramu…

Na svém instagramovém profilu se Chessie King musela často potýkat s nelichotivými komentáři, které kritizovaly…