Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v prvním pololetí 2010: Ve střední třídě bezkonkurenční Superb, Laguna pátá, Legacy šesté

Vládci ve střední třídě malého českého trhu se nemění - Škoda Superb, Volkswagen Passat a Ford Mondeo. Loni úspěšné Mazdu 6 a Opel Insignia ovšem střídají Renault Laguna a Subaru Legacy.
Zpět na článek
3. 8. 2010 03:09
3. 8. 2010 05:04
neregistrovaný "yaroukh"
3. 8. 2010 09:37
3. 8. 2010 14:02
3. 8. 2010 17:20
3. 8. 2010 17:25
3. 8. 2010 22:12
4. 8. 2010 04:35
neregistrovaný "yaroukh"
3. 8. 2010 07:12
3. 8. 2010 09:07
3. 8. 2010 12:21
3. 8. 2010 16:18
3. 8. 2010 17:18
3. 8. 2010 12:59
3. 8. 2010 13:34
3. 8. 2010 17:35
3. 8. 2010 19:36
3. 8. 2010 14:49
4. 8. 2010 04:40
neregistrovaný "yaroukh"
3. 8. 2010 14:56
3. 8. 2010 15:13
4. 8. 2010 04:42
neregistrovaný "yaroukh"
3. 8. 2010 15:16
3. 8. 2010 16:18
3. 8. 2010 08:39
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 09:02
3. 8. 2010 12:38
3. 8. 2010 12:52
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 11:39
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 16:10
neregistrovaný "Kajfik"
3. 8. 2010 21:12
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 11:07
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 11:29
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 11:38
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 11:53
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 12:37
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 19:46
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 21:21
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 21:26
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 19:50
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 10:28
3. 8. 2010 11:09
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 11:21
3. 8. 2010 11:36
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 12:28
3. 8. 2010 13:05
4. 8. 2010 00:25
3. 8. 2010 11:01
neregistrovaný "kotek"
4. 8. 2010 00:13
neregistrovaný "kotek"
4. 8. 2010 23:41
neregistrovaný "kotek"
3. 8. 2010 12:39
3. 8. 2010 14:02
3. 8. 2010 14:04
3. 8. 2010 14:37
3. 8. 2010 14:49
3. 8. 2010 15:10
3. 8. 2010 15:32
3. 8. 2010 16:16
3. 8. 2010 17:50
3. 8. 2010 22:03
3. 8. 2010 22:35
3. 8. 2010 22:45
4. 8. 2010 10:17
neregistrovaný "Kajfik"
4. 8. 2010 10:22
neregistrovaný "Kajfik"
5. 8. 2010 09:28
6. 8. 2010 09:36
4. 8. 2010 00:27
3. 8. 2010 17:07
3. 8. 2010 18:16
3. 8. 2010 21:17
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 19:34
neregistrovaný "jano1001"
3. 8. 2010 20:02
neregistrovaný "jano1001"
3. 8. 2010 20:56
neregistrovaný "TommasII"
3. 8. 2010 21:15
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 20:12
neregistrovaný "jano1001"
3. 8. 2010 22:40
3. 8. 2010 22:51
3. 8. 2010 23:08
3. 8. 2010 23:18
4. 8. 2010 09:04
4. 8. 2010 09:27
3. 8. 2010 22:56
3. 8. 2010 23:03
3. 8. 2010 23:39
4. 8. 2010 09:06
4. 8. 2010 09:59
4. 8. 2010 13:37
5. 8. 2010 01:16
4. 8. 2010 07:47
4. 8. 2010 08:16
5. 8. 2010 15:49
3. 8. 2010 03:09
haha
potvrdzuje sa superb-primitivnost majitelov >:D

jazveci mastodont, v ktorom ma najmenej miesta paradoxne sofer - kupuj!! :yes:
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "yaroukh"
3. 8. 2010 05:04
Re: haha
podepsán slovák
3. 8. 2010 09:37
Re: haha
ano, podpisany slovak a co ako?
si sovinista, nacionalista ci proste len * z knedlikova??
3. 8. 2010 14:02
Re: haha
hvězdička z knedlíkova s averzí vůči slovákům - nasr.t! :no:
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2010 17:20
Re: haha
já mám zas averzi vůči některým Čechům...
Avatar - white label
3. 8. 2010 17:25
Re: haha
Já mám zas averzi pouze vůči některým konkrétním lidem...
3. 8. 2010 22:12
Re: haha
navrhuju sabotovat averzi! :-!
neregistrovaný "yaroukh"
4. 8. 2010 04:35
Re: haha
Přečti si ten svůj výplod ještě jednou. A zeptej se sám sebe, jestli to neni totální *.

Jakou nálepku mi dáš za to, že jsem nakonec akceptoval obraz, kterej podobnejma kravinama o sobě vytváříte, mi starou zpuchřelou kůži z robota záleží.
3. 8. 2010 06:27
Re: haha
To víš, všichni ti kupci jsou blázni, jenom ty jsi letadlo.
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 07:12
Re: haha
Máš recht! Navíc zezadu typickej korejec (styl světel ala Sonata) a za ty peníze základní verze si můžu vozit ***ku v základnim BMW řady 3 a nebudu vypadat jako socka co si na neco hraje.. viz. dnes ma Superba kazdej sef zednicky party >:D a dela ze sebe boha.
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2010 09:07
Re: haha
jasně, bmw řady 3...no comment :-)
3. 8. 2010 12:01
Re: haha
Hochu, tys těch nových BMW asi ještě moc nekupoval, viď? O BMW 3 za cenu základního Superba nechci ani přemýšlet, to se dá pochopit opravdu jen ve světle tvých 16 let... Nepřestřelil jsem moc s tím věkem,že ne? Přihoď spíš na cenu Superbu ve vrcholné verzi Exclusive (kolem 1m s dvoulitrovým benzínem), ale i pak máš u BMW pořád ještě holátko... No, hlavně že nechceš být ta socka, co si na něco hraje... :-)
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 12:21
Re: haha
Promin, ale 16let mi neni, drive jsem také prodaval auta a tak trochu vím jaké má marže Škoda a jaké BMW a můžu ti s klidným svědomím říct, že 316 ve slušné výbavě (xenony, dualni klima) lze sehnat pod 600tis.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
3. 8. 2010 14:57
Re: haha
Možná tak v bazaru, z ceníku BMW se dočteš, že nejlevnější stojí 715tisíc a nejdražší 1200tisíc.
Škoda Superb 570tis. nejdražší 939tis.

Srovnáváš nesrovnatelné. ;-)
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 16:18
Re: haha
Nemuzes se divat na standardni ceniky. Za to ty auta nikdo nekupuje. To te mohu ujistit.
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2010 17:18
Re: haha
takže informace agentury Jedna paní povídala? aha :-)
3. 8. 2010 12:59
Re: haha
mám procit že právě s trojkou bmw v základu(bez označení motorizace:P) asi budeš socka co si na něco hraje.... pochybuju že někdo, kdo si kupuje supa si na něco hraje, vzhledem k tomu že skoro nemá jméno....
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 13:34
Re: haha
Proto nechapu proc za to ty penize vyhodi.
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2010 17:35
Re: haha
tak to mě rozesmálo >:D ...když někdo dá 600+ tis za supa, je socka co si na něco hraje, ale když si seženeš slušně vybavený BMW řady 3 (údajně) pod 600tis tak jsi co?
3. 8. 2010 19:36
Re: haha
Má pravdu ten chlapec ;-)
3. 8. 2010 14:49
Re: haha
Lepší je mít superba, než holou pr.del a myslet si o sobě, že jsem Bůh.
neregistrovaný "yaroukh"
4. 8. 2010 04:40
Re: haha
To je jako nastěhovat se do hogo-fogo čtvrti, a pak čumět potmě do zdi, protože nemáš na net případně kabelovku.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
3. 8. 2010 14:46
Re: haha
Primitivnost tady potvrzuješ pouze ty.
Já vím, že na Slovensku nemáte tak vysoké platy a Superb je pro Vás nedosažitelný sen, ale aspoň si odpusť ty závistivé kecy. :no:
3. 8. 2010 14:56
Re: haha
Proč hned to napadání Slováků? Tady, podle mě, přece nejde o to, že je Slovák, a proto napadá Škodu. Mimochodem, takovými názory se tu prezentují i čeští diskutéři. Já s jeho názorem také nesouhlasím, ale proč hned kvůli jednomu člověku v diskuzi o autech napadat celý národ? Promiň, možná reaguju trochu podrážděně, jelikož sám jsem Slovák, ale prostě se mi to zdá přehnané, nic ve zlém. ;-)
Avatar - www.skodaoctavia.cz
3. 8. 2010 15:01
Re: haha
Omlouvám se, souhlasím. Ostatní Slováci za něj nemůžou.
Slováky mám jinak rád, ale nemohl jsem si pomoct, protože jeho příspěvek byl hloupý a nenávistný.
3. 8. 2010 15:13
Re: haha
V pohodě, já tě chápu, taky nemám rád příspěvky tohoto typu. Urážet kupce nějakého auta jen proto, že někomu zrovna toto auto nevyhovuje, se mi zdá velmi hloupé.
neregistrovaný "yaroukh"
4. 8. 2010 04:42
Re: haha
Možná je to tím, že hovadina psaná na českym webu slovensky víc "vynikne". Smůla. Svět je občas nespravedlivej.
3. 8. 2010 15:16
Re: haha
mně tedy dělá radost posun Legacy, ale nedá mi to se nezeptat - jel jsi někdy v tom superbu? A pokud ano - to měříš přes dva metry, žes tam neměl místo? Já v tom autě seděl - při mých 176 číslech jsem tam měl místa až až a to za mnou si 12letý dítě natáhlo nohy směrem k mé sedačce a nedosáhlo - takže poněkud zvláštní reakce na místo....
Avatar - 3_diamanty
3. 8. 2010 07:37
Laguna a 407
:yes: parada, slape im to lepsie ako by som povedal ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ada je zase tady
3. 8. 2010 08:36
Re: Laguna a 407
Ani nedosahuji na sve obvykle 4% podilu na trhu. Zeby ti sladci chlapci ze 4% mensiny zacali kupovat korejce? >:-[]
Avatar - Blue Sun
3. 8. 2010 15:11
Re: Laguna a 407
Kdepak, dali se na VW [odkaz]
Takže která značka je vlastně pro ty správné chlapy se správnou orientací?
Avatar - T613
3. 8. 2010 16:18
Re: Laguna a 407
to nevíš, že "4%" se většinou ohánějí latentní gayové? ;-)
Avatar - Blue Sun
4. 8. 2010 11:00
Re: Laguna a 407
To se nám teda Ada pěkně odkrývá >:D
3. 8. 2010 10:10
Re: Laguna a 407
Ano. 407ma je nadčasový vůz.
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 08:39
A4
Koukam, ze BMW 3 a MB C dostavaji docela a frak od A4... :-) JInak za A4 palec nahoru, jezdi oproti te stare uzasne.
Rozbalit vlákno
2
3. 8. 2010 09:02
Re: A4
Audi jede. Pokud vezmu, že trojka i céčko mají také různé variace, a A5 je "jen" A4ka kupé, tak se Audi blíží na dostřel Mondeu a všem ostatním ukazuje záda :yes:
3. 8. 2010 12:38
Re: A4
Nepočítá se do A5 i Sportback?
3. 8. 2010 10:10
SUPERBÁLNÍ LÉTO
Všem těm pomateným klukům, co o Škodě píšou jako i socce a podobné nesmysly bych z celého srdce přál, aby se jedno prázdninové ráno vzbudili a pod balkónem našli pozdrav z Boleslavi - automobilkou darovaný superb (samo, s benzínem v režii dárce). Do hodinky bychom tu zažívali pak už jen milostivé, omluvné a nadšené kantáty. Neb není nad to, odlepit své prsty od tapetovacího lepidla a obejmout jeden z volantů, třeba právě v superbovi.

To subaru tedy překvapuje. Nepřekvapuje ovšem Honda... to jsou pády.

Číslem měsíce je číslo... 800. CROMA, kdo umí, umí. Hergot, ´sem se splet´... osm kousků, no, i tak, v případě cromy nelze než smeknout.

BRAVO FIAT :yes:
Rozbalit vlákno
134
3. 8. 2010 10:51
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
A AZ TEBE NEKDO SESTRELI A DOSTANES ROZUM,
TAK MY VSICHNI TADY V DISKUZICH,
SPOLECNE ZARVEME BRAVO!!!
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 11:02
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Prober se prosimte, kdybych si chtel Škodu koupit tak jsem to pred dvema roky kdyz sem kupoval novy auto udelal. Na prišti rok premyslim o zmene a rovnou rikam, ze BMW řady 3, ktere bude koncit je uz ted za fantasticke ceny, ktere přebijí Škodu, a materialy a znacka je nekde uplne jinde. Škoda at si vyrabi auta pro "masy" a nesere se do luxusu. Designove sou jeji auta odporny a kdyby nemohla vyuzivat dily z VW tak by jeste ted byl Favorit.
Avatar - Tomas_2002
3. 8. 2010 11:12
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
A kdo říká, že se Škoda někam sere ? Prostě vyrábí velký kombík s pěknou výbavou za přiměřený peníz.

A nevím jak jsi přišel na to, že Škodovka nevyrábí auto pro masy. Všechny modely této značky jsou především pro masy. Fabie pro masy obchodních zástupců, Octavie pro masy nižšího managementu a Superb pro masy ředitelů podniků, náměstků a jinak v podnicích doceněných lidí.

Kup si své vysněné BMW 3, my ti ho přejeme, ale není nutné vypouštět takovéto ničím nepodložené výkřiky.
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 12:23
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Ja říkam, že Škoda vyrábí auto pro masy a ne že ne :-) pořadně čti. A Škoda za milion to si rozumný člověk koupit nemůže. Ta značka nemá žádnou prestiž a sou to vyhozené peníze.
Avatar - Tomas_2002
3. 8. 2010 12:34
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
A kolik by jsi si představoval, že má stát plně vybavený Super Combi 4x4 ?

Respektive, co by jsi pořídil prestižního za milion vč. DPH ?
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 12:39
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Ja půjdu do toho BMW 3 a pořád za něj dám cca 600tis., ale kdybych měl utratit za vozidlo milion a měla by to být čtyřkolka, tak každý ví, že nejlepší 4kolky vyrábí Subaru, takže asi bych skončil v Legacy.

Tady nejde o to kolik bych si představoval za Superba, tady jde o tu drzost Škodovky vůbec se svojí známkou vyrábět takové auta a že jí to VW vůbec povolí když má Passata. To je jako by za pár let vyráběla Dacia něco ve stylu Laguny.. Pro mě ten kdo je schopný utratit za Škodovku 1mil. korun není normální.
Avatar - Tomas_2002
3. 8. 2010 12:48
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Ty koupíš novou pěkně vybavenou trojku od BMW za 600.000,- Kč vč. DPH ? :-O
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 12:58
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
JJ dá se v dnešní době sehnat.
3. 8. 2010 14:07
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
...a dá se sehnat i to Lega.. ehm Outback 2.5 Business za 600 bez DPH s geniálním Lineartronikem = ještě bych si tu mrňavou trojku rozmyslel (tak jako spousta lidí z tabulky u článku :-! )
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 14:10
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Upřímně mě si BMW ted získává tím servisem na 5let inclusive. To Subaru nenabízí. Jedině Mercedes, ale tam je ta řada C předražená.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
3. 8. 2010 15:06
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Kde prosím tě? Podle ceníku BMW stojí přes 700tisíc.
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 16:21
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Precti si nejprve celou diskuzi..
Avatar - Tomas_2002
3. 8. 2010 12:51
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Btw, hádám, že podle tvého nicku tenhle příspěvek na LADA fóru je od tebe:

"hihih tohle se mi na tom prave libi jen me zarazil ten zvuk ale tak na to uz znam taky odpoved ja mam ted porad Puntaka a dnes sem s nim zapad na tom posranym ledosnehu.. a nesel ani dopredu ani dozadu.. tak sem musel tlacit.. chtelo by to aby byla Priora kombik pak 4x4 "

Tak to už jsem doma ;-)
Avatar - Krispos
3. 8. 2010 12:56
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 13:00
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Jasný. Já sem velikej fanda do Lady. Nevidím na tom nic špatného. Bydlím v Praze a do práce jezdím Puntem mám ho dva roky a spotřeba krásných 6litrů po měste s 1,2 benzínem. A scháním teď auto, které bude větší na cesty za rybařením s cenou do 600tis.
3. 8. 2010 13:15
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Nezlob se, ale tohle letí šupem do Zlatého ventilku - jezdit v Puntu, být fandou do Lady a shánět trojkovýho bavora za šest set, tak takovejhle exot... to tuu snad ještě nikdy nebylo... 8-s >:D
Avatar - Krispos
3. 8. 2010 13:22
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Njn, ale hlavne ze ma vyhraneny nazor na skodovky... uz chapu, nema na ne >:D
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 13:37
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Neboj, zrovna kdyz sem kupoval Punto tak jsem to porovnaval i se Škodou a nenabidla mi nic navic, akorat bych mel trihrnek pod kapotou coz jsem nechtel.
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 13:38
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Tak je to jednoduchy. K Ladě mám osobní vztah. Punto sem si koupil protože před těma dva a pul rokama sem víc jak 250 v kapse na útratu auta neměl. Ted je situace jiná, peníze nějaký mám tak proc to neinvestovat do něčeho na co můžu bejt pyšnej a v čem se pěkně projedu.
Avatar - Johny.Rico
4. 8. 2010 16:08
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Prosim tě a kdy budeš prezentovat místní výtvory ve Zlatém ventilku? Protože tamten koment je fakt bombový >:D A chci vidět další.
Avatar - Tomas_2002
3. 8. 2010 13:33
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
To, že jsi fanda Lady a nevidíš na tom nic špatného už o tobě leccos vypovídá >:D
3. 8. 2010 13:55
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
>:D Tak to je přímo na komoru :yes:
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 13:01
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Jinak dostava me, ze me musis hledat po netu :-) to ti asi lezím hluboko v zaludku, nastesti vsude pouzivám stejny nick :-)
Avatar - Tomas_2002
3. 8. 2010 13:30
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Co tě na tom tak dostává ? Je to záležitost pěti vteřin, prakticky mezi dvěma potáhnutími cigarety. Jo kdyby to trvalo půl hodiny, tak bys mi za to nestál, ale těch pět vteřin jsem do tebe investoval >:D
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 13:36
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
:-) tak to jsem rád, me nestojis ani za tech 5 vterin abych o tobe neco hledal.
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 12:52
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Prosil bych o postup, jak sehnat to BMW za ±600.000...diky.
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 13:01
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Opravdu ho chces schánět, nebo se tady jen chces projevovat?
3. 8. 2010 13:46
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Ak nie jemu, tak me pls prezrad ako to BMW za tych 600k zohnat. Ja som si chcel kupit trojkovy bavorak minuly rok na jar, ale financne som na neho proste nemal. Preto som kupil Mazdu 6, hoci ma stala viacej ako tebou spominane BMW 3. Ak je to mozne tak ju pojdem hned teraz vymenit za ten bavorak !! Samozrejme pocitam s tym ze nieco budem musiet doplatit.
Avatar - Krispos
3. 8. 2010 13:48
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
To já bych za to 3-ové BMW se slušnou výbavou dal i 800 000. nebo kdyby bylo aspoň 123d coupé za 750... >:D
Avatar - Tomas_2002
3. 8. 2010 13:50
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
A proč bys to dělal když za ty peníze můžeš mít čtyři Priory ? >:D

A to jsou přece hustonejvíc káry na vození roštěnek po nábřeží :yes:
Avatar - Krispos
3. 8. 2010 13:55
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Protože jako perspektivní 30-letej invalidní důchodce nemám potřebu kupovat 4 priory? >:D Chci něco malýho (Punto!), pohodlnýho (zase Punto!) co moc nežere (Punto?) a hlavně to není Punto (zeby to byl tygl?) ani Fabia II.... :-)
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 14:02
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Me by zajimalo co mate za kary vy.. koukam, ze si o rok mladsi nez ja, tak se pochlub. Ja si za svy penize koupil Punto do Prahy protoze jezdim kazdy den do prace zhruba 30km. A ted kdyz se mi podarilo nejake penize ziskat tak si koupim auto v cene 600tis. Nevidim na tom nic spatneho.. a fanda do Lady a konkretne Nivy jsem obrovskej, chodim na ryby a kdyz sem kolikrat videl co Niva projede tak sem nestacil zirat.
Avatar - Krispos
3. 8. 2010 14:11
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
My máme taky starý plečky většinou, ale aspoň se netváříme, že jsme sežrali šalamounovo hov.no >:D
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 14:47
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Nic takovy sem nesežral ani já. Proto se divím, že tady obhajujete něco co jste viděli jen z fotek nebo ste v tom sěděli někde na autosalonu. Prostě koupit si Škodu za milion a dělat jaky je to super auto tak to je na zamysleni a beru to jako vyhozeny penize nic vic.
Avatar - Krispos
3. 8. 2010 14:48
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Jasný, taky nechápu jak může vidlák s Puntem (pro wolffa - zamereno na ridice, ne proti autu :)) za 250k hanit škodu za milión, když v tom nikdy neseděl a sedět nebude :-)
3. 8. 2010 14:45
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
moju karu najdes lahko je na MA.CZ
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 16:25
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Otec ma taky Mazdu a spokojenost.. kupoval ji hlavne proto, ze mel driv novou Feldu a behem let mu zrezla.. a to byl zarytej Škodovkar a radci koupil Mazdu a je s ni doted spokojenej. :yes:
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 13:52
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
[odkaz]

tady Vám posílám odkaz, když chcete něco jiného stačí jim napsat a dodají Vám přesnou kalkulaci. Výborné je, že u BMW je nyní 5let servis inclusive, proto si jej nyní může dovolit prakticky každý a nemusí brečet, žeje drahý servis.
3. 8. 2010 14:01
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Vdaka za link, ale je to tak ako som cakal, zakladny motor a trosku lepsia zakladna vybava.

Navyse to nieje od autorizovaneho dealera, takze ktovie odkial je auto dovezene, aka je jeho historia, ci ma auto vobec platnu zaruku atd. Mozno som v tomto konzervativny ale nove auto som doteraz kupoval iba u autorizovane dealera. A dalsie auta inak kupovat nebudem.
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 14:06
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Dnes v EU se autorizovany dealer nevyzaduje. Muze auta prodavat kdokoliv. Jinak historie ktereholiv BMW se da zjistit v jakemkoliv dealerstvi po svete. Kolik ma presne najeto i kolik melo kdyby to nekdo driv menil. Navic toto jsou nova vozidla, kdyz se dovnitr posadis tak poznas, ze v tom nikdo nejezdil. A zaruka je platna po cely EU. Soused kupoval auto v Německu a jezdi do servisu na prohlidky tady v Praze a neni zadny problem a razitka dostava do te servisni knizky. Takze dnes se neni ceho obavat. Akorat to vozidlo musi byt pro EU.
3. 8. 2010 14:10
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Co sa tyka toho predaja, ok beriem. Otazka ale je, odkial tie auta maju ze ich dokazu predavat lacnejsie ako dealer? Tipujem to na dovoz z US.

Co sa tyka toho servisu, tak to viem. Sam chodim do servisu v CR a auto som kupoval na SVK.
Avatar - Tomas_2002
3. 8. 2010 14:44
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
To je ale pěkná blbost, že ti nové auto může prodat kdokoli >:D To jsi mě zas rozesmál. Nejdříve si o tom něco zjisti.
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 16:28
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Spis si neco zjisti ty. Nevim co delas za praci, ale ja se v prodeji nejakou dobu pohyboval.. a to ja jak se vsemu tady divite, ze neni mozny za takovyhle ceny a blabla.. na autech sou takovy marze, ze kdo kupuje fakt za standardni ceny tak je blazen. Navic auto si klidne muzes privyst sam, to je jedno jestli to udelas ty nebo ti to zprostredkuje nejaka firma.
Avatar - Tomas_2002
3. 8. 2010 16:53
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Lol. Já prodávám auta. Už od té doby, co jsem opustil školu >:D

Takže to, že ti někdo prodá BMW na dvorku vedle slepic a dají ti plnou záruku včetně kulancí ti fakt nežeru :-)
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 17:49
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Nevim kde prodavas a co. Ani nevim o jakem dvorku to mluvis. Poslal jsem zde link na prodejce. A to, ze neni autorizovany to nic neznamena. To mas jako se servisy, dnes i neautorizovane (nektere) ti daji razitko do servisky a provedou stejnou udrzbu a zaruku neztratis.
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 14:07
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
A s tou vybavou je to tak, že tohle je taky 316d a ma zaklad + kuzi. Ja chci 316 benzin, ten je levnejsi a za 600tis tam misto kuze budou prave xenony.
3. 8. 2010 14:12
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
moze byt len BMW si zasluzi lepsi motor, idealne 4x4 a aj niake vychytavky do vybavy o tom je BMW :-)
Avatar - Krispos
3. 8. 2010 14:14
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
A to je přesně důvod, proč mám strach jít do 123d coupé, protože pro tuto řadu se prostě xdrive nenabízí.... po 10 000 kilometrech v předokolce nemám pocit, že bych byl nějakej extra řidič a troufnul si na zadokolku, zvlášť v zimě.
3. 8. 2010 14:48
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Ja mam najazdenych cca. 100 000km a stale mam pred zadnym nahonom respekt. S tym treba vediet jazdit a hlavne v zime ako pises :-)
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 16:30
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Uprimne, jel si s nejakym zadnim pohonem uz? Nemyslim tim ted nejakou 120citku..
4. 8. 2010 09:47
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Uprimne hovorim ze nie :-) a prave preto mam z toho respekt. Kamos ma 2002 320d a na mokrej ceste v lavotocivej zakrute (90 stupnov) na mokrej ceste dostal neprijemny smyk kvoli nahonu (zadok predbehol predok). A isiel urcite kludne, lebo viezol frajerku.
3. 8. 2010 14:13
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
[odkaz]

...od autorizovaného dealera už nemá efekt asi 5let, záruka je celoevropská a ceny servisu jsou stejný
Avatar - Krispos
3. 8. 2010 14:16
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Stav vozu: ojeté, najeto: 10km... to s tím ten německý důchodce jel pro rohlíky a dostal cestou infarkt?
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 14:49
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Je vidět, že vůbec nevíš.. Každé nové auto má najeté nějaké ty kilometry. Stačí všechny ty přesunu na skladových parkovištích a k prodejcovi atd. Už sem se setkal i s autem co mělo 30km najeto a přijelo mi na showroom.
3. 8. 2010 14:50
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
OK, moja otazka znie ale rovnako. Odkial su tie auta ked su lacnejsie ako u oficialneho dealera?
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 16:32
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Je to dovoz ze zemi EU. A znovu opakuji, ze se nemuzes divat na standardni ceny v ceniku. Muzu ti rict, ze pred par lety jsem prodaval nove Mondeo s 32% slevou ze standardniho ceniku.
3. 8. 2010 22:09
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
...tak auta v důsledku jsou od oficiálního dealera, ale ten je třeba v Řecku, Belgii nebo Dánsku. A auto prodává např. za nákupku - ale plní "odběratelskou" kvótu. Nebo cena vychází z nerovných cen automobilky pro různé země - třeba Škodovka může být namaštěná doma ale těžko třeba ve Francii, ve Španělsku moc nefrčí 4x4 když tam nesněží, v Anglii zase kabriolety když tam pořád prší atp.....

...btw. když bylo v Německu šrotovný, vozila se tam zase hromadně malá auta potom co tady někdo vykoupil celý salón
3. 8. 2010 16:09
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
[odkaz]
Avatar - KANKUNEN
3. 8. 2010 11:22
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Pamatuj, že dovybavit BMW, aby vypadalo jako BMW stojí dost.
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 11:39
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Machrovat muze i na plechacich.
3. 8. 2010 11:51
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Nedávno jsem si z legrace počítal výbavu, co mám v nissanu qashqai, co by za to chtěli u BMW. A vyšlo mi přes 250 000 >:D (parkovací kamera, navigace, 18" kola, ...)
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 12:25
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Hmm..ale pořád máš jen Nissana.. zkus zastavit v Praze na nábřeží a zeptat se pěkné holky zda chce svézt na kávu :-)
Avatar - Krispos
3. 8. 2010 13:22
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
No a pak to zkus v olitanym Puntu >:D >:D
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 13:57
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Prave proto budu kupovat BMW. Jinak olitany neni, je tam 26tis najeto. :-)
3. 8. 2010 14:23
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
čtu to v kanclu s kolegyní a ta se fakt pobavila, když si představila, že vedl ní zastaví trojka bavor a řidič ji chce svézt na kávu :-) prej asi moc koukáš na americký filmy, dnešní slečny tě budou mít akorát tak za zoufalýho úchyla... to jsem ji přímo citoval... a na její názor bych asi dal, je to 23-letá roštěnka s vejškou... Qashqai se jí sice taky nelíbí, ale je aspoň trošku originální, kdežto BMW 3 je prej trapně nudný auto
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 14:50
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Jasny, takze si mam koupit Superba a splynout s davem.. Děkuji za názor a pozdravuj kolegyni z práce >:D
Avatar - Krispos
3. 8. 2010 14:54
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Ty bys měl hlavně jezdit MHD... chápu, že se ti nějaké auto nemusí líbit a chápu, že bavorák je bavorák (pořád o té 123d přemýšlím) ale být úplně totálně zaujatý proti všemu, co má značku Škoda, je tak trochu psýcha.
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 16:34
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Zaujaty? Promin, ale kdyby mela co nabidnout tak bych nebyl.. ale nema! Me prijde jako kdybych se tady bavil s nejakejma fanatikama, ktery ostatni auta videli jen na obrazkach. A mleli porad jen, ze Skoda je nejlepsi.
3. 8. 2010 15:07
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
O Superbovi nepadlo z mé strany ani slovo.Byla to reakce na tvůj argument, proč upřednostnit BMW 3 před Nissanem Qashqai, tak jsem ti chtěl sdělit názor vybraného vzorku dímské populace...
Kdybys chtěl rejpat, tak dopředu hlásím, že jezdím služebním Passatem a jsem s ním krajně nespokojen, nicméně darovanému koni...
Avatar - pocitac
3. 8. 2010 15:48
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Co konkrétně je u toho Passata důvodem k tvé nespokojenosti? Zda se tedy mohu zeptat ;-) Jinak, že pozdravuji kolegyni, není nad názor z cílové skupiny „masérů v BMW trojkách. :yes:
3. 8. 2010 16:16
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
tvoji oblibu v bavorech ti neberu, taky je můžu, je jen škoda, že si ten obrovský náskok co mívali před konkurenci neudrželi.
O Passatu už jsem tady v minulosti psal dost, takže stručně:
2.0 TDi 103kW, koupeno nové 09/2008. Dnes najeto 109 000km. závažnější poruchy a závady: 2x výměna turba, 2x výměna váhy vzduchu, jedenkrát měněný komplet motor ( prasklá ojnice ), výměna motorku stěračů, výměna spínací skřínky...zbytek jsou už "zanedbatelné maličkosti". Jezdím celkem rozumně především po dálnicích v Evropě, studený motor vytáčím zlehka, před dojezdem jsem na něj hodnej a nechávám ho vychladnout, takže auto jsem nezprasil a i přesto věčně stávkuje... tak proto ho prostě nedoporučuji nikomu..
PS: kolegyně zdraví a doufá, že se tě nedotkla :-)
Avatar - pocitac
3. 8. 2010 16:52
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
No, tak to je teda slušná porce závad. Ještě, že je služební co? 8-s Už jsem toho v podobném duchu slyšel na poslední generaci Passatu hodně, snad se VW poučí a s příchodem faceliftu se podobné problémy nebudou opakovat. Nejhorší je ta ztráta důvěry zákazníků, velmi obdobná situace se stala Renaultu s minulou generací Laguny a VW s Passatem teď jen opakuje historii. Jinak kolegyně má evidentně správný pohled na věc – prej týpek v BMvééé :-) :yes:
3. 8. 2010 16:17
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
sorry, už vidím, že jsem si spletl adresáta :-)
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 16:36
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
V pohode:) ja mam predplaty auto motor a sport a v novym cisle je ted jak se jim v testu *** Superb :-) tak sem se nestacil smat :-) kde asi udelali soudruzi chybu? >:D serou se do ceho nemaj :-)
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 16:35
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Takze to mam chapat, ze nazor tve kolegyne je za celou damskou populaci? >:D
Avatar - white label
3. 8. 2010 16:37
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Ne, "jen" za její "lepší polovinu"... >:-[]
3. 8. 2010 16:50
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
rozhodně ne celou, jen drobný vzorek :-) ... upřímně řečeno, zaskočilo mně to, měl jsem za to, že po premiových značkách jedou všechny...
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 16:59
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Tak vidis :-)
3. 8. 2010 22:21
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
jojo, 23letých kočkek s vejškou těch bude v populaci tak promile :-!

...někteří chlapci to mají koukám složitý, ještě nepřišli na to, že auta se nedělí na Nissany a BMW ale na červený/nečervený popř. velký a malý >:-[] ;-)
Avatar - pocitac
3. 8. 2010 15:46
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
:yes: >:D
neregistrovaný "Kajfik"
3. 8. 2010 16:10
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Možná na tom něco je, moje přítelkyně byla už taky zhnusená z týpků co jí nabízeli, že jí to auto, u kterého dělala na autosalónu hostesku, koupí...
...pravda, taky vysokoškolačka... možná 16tiletý slepičky na týpky (kteří mají sotva na benzín natož na servis) v trojkovém bmw (nejlépe dotáhnutých z německa) ještě letěj...
Avatar - white label
3. 8. 2010 16:15
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Takže, když jedna "23-letá roštěnka s vejškou" tvrdí, že "kaškaj" je originálnější, než "trapně nudná BMW3", tak to bude určitě pravda...
8-s >:D
Zkus místo "čumění" v práci do jejího výstřihu trochu přemýšlet aspoň ty... >:-[]
3. 8. 2010 16:22
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
má na sobě rolák, takže "čumění" do výstřihu se nekoná :-). nejde o pravdu či nepravdu, ale o názor. Říká, že i ony si o autech mezi sebou povídají a jednoznačně hodnotí zajímavý design, auta pro ně nejsou srdeční záležitostí...mimochodem její přítel prý má BMW 5, takže trošku tuší o čem je řeč...
Avatar - white label
3. 8. 2010 16:35
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Jestli má rolák, tak chápu, koukat se osm hodin "na rolák" může být někdy trochu stresující... 8-s :-)
Pokud je s přítelem hodně dlouho, zřejmě se jí designový styl BMW poněkud okoukal a představa, že by ji chtěl "ohromit" někdo s něčím podobným, ale ještě menším (než má její přítel), je pro ni opravdu "trapně nudná"... >:-[]
3. 8. 2010 17:05
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
spíš bych to viděl tak, že často ani netuší o jakou značku jde a berou to spíš pocitově a designově... má Mazdu RX8 a jak sama říká, je jí úplně jedno, jestli je pod kapotou Wankel, nebo solární články :-) ... prostě se jí líbí
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 21:12
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Tohle presne znam, jednou jsem nadsene obihal Lancii Deltu Integrale Evo 2 a zpovidal majitele, pritelkyne se jen usklibala. Pak projel okolo New Beetle a situace se otocila o 180 stupnu, vubec jsem ji nemohl odtrhnout.
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 16:39
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Tak to si mel rict hned >:D tak dobre, kolegyne me posle do ... ale naka jina mi do auta skoci:) kup si Superba, zastavime spolu na nabrezi a kdo nakou peknou ulovi tak ten je KING :-) oki?
3. 8. 2010 16:47
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
co máš pořád s tím Superbem? já reagoval na Qashqai vs BMW 3 jako nástroj na balení holek korzujících po nábřeží :-) ( já spíš jen citoval jednu, co občas po nábřeží chodí ), taky můžu BMW, i když do bráchový starší trojky kombi se mi golfbag s vozíkem vejde dost těžko :-)...Superba komentovat nebudu, sám jsem na nervy z Passata, předpokládám že Superb bude podobná " kvalita"...
Avatar - pocitac
3. 8. 2010 17:08
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Chudáku, jezdit poruchovým Passatem se starým PDčkem po Evropě a ještě mít v práci kolegyni zahalenou v roláku... tomu říkám utrpení. Co takhle zítra Francouzská riviéra v nové C5 a s kolegyní v outfitu od Chanelu >:D
3. 8. 2010 17:12
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
všechno beru, až na tu C5, nic o ní nevím a nelíbí se mi :-) ... tak hrozný to zas není, kolegyně přišla jen na pokec, takže rolák jsem sledoval jen asi půl hodinky :-)
Avatar - white label
3. 8. 2010 17:24
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Zrovna na francouzské riviéře to s tou "tvou" C5 vytrhneš... >:-[]
Avatar - pocitac
3. 8. 2010 19:25
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
tak Maserati Quattroporte asi jako služebák nedostane, zas takový šťastlivec to, i podle toho roláku, není >:-[]
Avatar - white label
3. 8. 2010 19:27
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Tak tam bys byl asi méně nápadný s tím Quattroporte, než s tou C5...
>:-[]
Avatar - pocitac
3. 8. 2010 20:13
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
V tom případě tam asi nejvíc zapůsobí s tím co má, ovšem aby tam vůbec dojel, je to přece jen už roční 2008 a nalítáno celých 100 tisíc. >:-[]
4. 8. 2010 09:50
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Este ze som na ten trojkovy bavorak nemal >:D Ale so zenami je to vselijake. Neviem aky maju nazor moje kolegyne na BMW 3 ale napriklad jednej sa paci moja Mazda 6, a druha hovori ze Bravo (r.v. 2008) ktore som mal predtym bolo krajsie :-) A obe maju 26 a VS ale inak :-!
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 12:23
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Podivej se na seznam příplatové výbavy u Škody, která je na několik stran.
3. 8. 2010 13:17
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
A to je špatně nebo dobře. Nemyslím pro tebe, myslím to obecně.
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 13:58
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Je to dobre, drive sem prodaval Fordy a je dobre ze si clovek ma z ceho vybirat. Proto sem reagoval na ten prispevek¨, že dovybavit BMW stoji hodne. Dovybavit jakykoliv evropsky auto múže klidně překročit původnícenu auta..
3. 8. 2010 14:37
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Igi veliký, mohl by sis teď prosím v klidu přečíst, co napsal GTI, a pak (pomalu) co jsi napsal ty? Jeden z vás dvou nyní vypadá před všemi alespoň průměrně inteligentními čtenáři na tomto foru jako hlupák. Zajímalo by mě, jestli nám budeš schopen po důslednem přečtení obou uvedených komentářů sdělit, který z vás dvou to je. :no:
Avatar - Krispos
3. 8. 2010 14:43
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Stačí porovnat jeho reakci na superba

"Prober se prosimte, kdybych si chtel Škodu koupit tak jsem to pred dvema roky kdyz sem kupoval novy auto udelal."

s tím, co napsal níže:

"Punto sem si koupil protože před těma dva a pul rokama sem víc jak 250 v kapse na útratu auta neměl. "
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 14:53
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Ano píšu, že Škodu. Co na tom nechápeš? Porovnával sem Škodu, Fiat, Ford, Chevrolet.. a za ty peníze jsem vybral Fiat. Teď nějak nechapu o čem píšeš.. nemluvil jsem o Superbu ale o Škodě. ( asi jsem měl dopsat, že o Fabii, ale i tak nechapu co se ti na tom nezdá). takže se prober ty.
Avatar - Krispos
3. 8. 2010 14:58
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Tak vzhledově nepovedená Fabia II není konkurencí ani pro to Punto, ale nějak mi uniká, proč dujmů z podle Fábie, kterou sis mohl koupit, soudíš stejně i další auta (Superb, Oktávia...). Je to sice in, ale není to cool >:D
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 16:41
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Protoze uz me dostavaj tyhle fanatici :D, kdyz si vzpomenu na casy kdy sem prodaval auta a nekdo mi rek, ze Mondeo pekny, ale ze si koupi Octavku za stejny penize.. a pak je ve svete motoru srovnani tridy Focus/Octavka tak se proste musim smat.. Pride mi to jako by sme byli teprve ted po revoluci a lidi se bali vseho a porad kupovali jak nejvetsi pacienti Škodovky.
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 11:07
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Stejne tak vsem mistnim Volkswagenistum preji z celeho srdce svezeni s AR 159 2.4 JTDm. Uziji si sportovni svezeni, jejich oci spocinou na prekrasnych liniich karoserie a ve volnych chvilich si mohou uzit zatah a zvuk naftoveho petivalce. Ano, zvuk. Italsti mistri totiz umi naladit i naftovy motor.
Po navratu domu jim zacnou hlodat v hlave neciste myslenky...opravdu je "apostol" lepsi? Opravdu chci byt dal clenem ordinerniho stada ve stribrnych kombikach? Opravdu je 2.0TDI natolik dobry, ze 2.4JTDm ujede?
Ubihaji hodiny, ubihaji dny...neciste myslenky se transformuji v prohlizeni katalogu, v nevinne konfigurovani vybav, v sledovani extaze moderatoru Top Gearu.
Pribyvaji penize, je tu vyber noveho auta...hle, co to? Nas ortodoxni zastance nemeckych inzenyru nesmele krouzi okolo showroomu drive opovrhovane znacky a okukuje vytvory italskych mistru...
Posunme se o nekolik mesicu do budoucnosti. Dnes je ten velky den, den, kdy nasemu VW fanouskovi dorazi nove auto. Ale co se deje? Ten vuz ma na pridi erb rodu Visconti. Nastupuje do vozu, uziva si prekrasny vzhled a kvalitu interieru, mohutny zatah jeho petivalcoveho motoru. Zacina pro nej nova doba, doba krasnych vozu s aristokratickou minulosti.

Jinak velka gratulace Skode, Audi, Renaultu a Subaru. :yes:
Avatar - Krispos
3. 8. 2010 11:18
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Zapomněls na happy end: A jestli ještě neumřeli, tak své Alfy mají v servisu dodnes. >:D >:D >:D
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 11:29
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
[odkaz]

Ale co to? Alfa skoncila vyrazne pred Passatem...a to jeste ta zarucni vymena motoru se ukazala jako zbytecna. Navic byla zpusobena nekvalitnim palivem. Takze jeste ubrat nekolik bodu. Pro pobaveni doporucuji prostudovat testy Touranu a Passatu.
3. 8. 2010 14:57
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Premyslej a pak neco pis.
Avatar - Krispos
3. 8. 2010 15:01
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Ale, nekomu jsem slapnul na kuri ocko, jeminanku je mi to moc lito... ty budes taky zakladni model, kdyz ti nekoupili ani smysl pro humor, ze? :-)
3. 8. 2010 11:35
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
TAKZE POZOR ZMENA !
MR. BR. AT TO NAPALI DO MR. GTI A BUDE KLID !
Ja Vas fakt lidi nechapu, co mate za IQ, vsechno jsou to vicemene stejne plechovky, jeden kus dobry, jeden spatny, at se jedna o Ferrari ci Skodu. At si kazdy koupi a pak nadava na to sve. Ale vychvalovat VW ci Alfu az donebes to je spis na dusevni poruchu! Vy si ho snad u toho honite ci co ? Ale poradne tady zasir.te diskuze, tak si jdete blit ty Vase nazory na novinky.cz a tady toho nechte !!! Vzdyt se to uz neda cist ! Ja se divim, ze Vas redakce jeste nazablokovala, asi udelame petici.
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 11:38
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
To byla reakce na pana GTI v ve stejnem styl jakym pise. Na to, ze mas ucet zalozeny uz 45 minut docela vyskakujes.
3. 8. 2010 11:48
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Nekecej nam tady kraviny, styl si mel stejny mozna ne umyslne, ale z te Alfy jsi vicemene HOTOVY stejne jako GTI z VW !
Ucet jsem si musel zalozit, protoze se to uz nedalo cist!
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 11:53
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Z Alfy hotovy nejsem, je to sice nejkrasnejsi auto stredni tridy a navic od znacky, kterou mam pomerne rad ale uznam, ze ma mouchy.
Z lasky k AR jsem vystrizlivel pote, co jsem musel sbirat ze silnice zbytky ojnic ze 155 2.0. S 159 i Passatem mam pomerne dost zkusenosti, coz je vic, nez muzes rict ty.
Kdybych tu Alfu chtel, mohl jsem si ji koupit. Pred mesicem jsem vybiral nove auto a volba nakonec padla uplne jinam.
Takze na svoji trestne vyprave za lepsi diskuze zvedni plachty a pokracuj dopryc.
3. 8. 2010 12:24
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
No vidis, ze umis psat i normalne, tak napis co sis koupil... Dopryc pujdu az tady nebudete psat kraviny jak vyse. Nevim cos myslel "coz je vic, nez muzes rict ty", Passatem obcas take jezdim, neni to spatne auto, ale mne proste nesedi "nicim". Novy Superb jsem jeste nejel, ale stary byl hruza, jizdne je podle mne nejlepsi Mondeo, ale ten vnitrek... Alfa je tvrda jak prase, to neni na nase silnice! A Honda Accord neni spatne auto, uvnitr je paradni, motory take, ale jen preci uz mam rodinu a vzadu mista nic moc, kufr uplne na nic (pri rozmerech toho auta). Ted mam Toyotu Avensis, take to neni super spolehlive auto, ale to neni zadne, znam 5 lidi co maji Octavii OK a 5 co by si ji jiz nikdy nekoupili. Taky si tady nehonim brko nad Toyotou, proste kazde auto ma neco, at si kazdy sam vybere, kdyby bylo nejake auto DOKONALE tak v nem jezdime asi vsichni ne ?
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 12:37
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Jo, promin, byla to reakce na tvoje minule prispevky, ted uz nic proti.
Koupil jsem si Renaulta kombi turbobenzin. Rodinu zatim nemam, ale radsi budu myslet na zadni kolecka, navic se mi to hodi pri sportu.
S Passatem jsem najezdil asi 20 tisic kilometru, mel jsem smulu na kus ale asi bych ho stejne nechtel. Vzbuzuje ve me stejne emoce jako kdyz jedu autobusem. Pravda, Fordy maji vnitrek odporny(teda alespon modely 2008/2009). V Accordu jsem nikdy nejel, v Avensisu take ne. V Superbu Combi jsem Praha-Pariz-Praha a to auto me vubec neoslovilo. Proste pocitove nic moc.
Alfa 159 byla v uzsim vyberu, ale model ktery bych chtel(2.4 JTDm) pod milion nestlacim a automat nechci.
S Octaviemi mam uplne stejne zkusenosti, je to kus od kusu.
Ze vsech mych aut jsem byl zatim nejspokojenejsi (potupne priznavam) s Golfem IV TDI ve vybave social edition.
3. 8. 2010 15:02
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Takhle by mela vypadat diskuze a ne, ze GTI pod kazdy clanek o VW vybleje to jeho ODU BRAVO! Pokud se ti libi Alfa, OK, ja bych si ji nekoupil, ale nebudu psat ze si ... proste je to Tvoje volba, kazdy je jiny a proto tu je takovy vyber aut. Ted si budu kupovat novy kombik, mozna zase Avensis ci Subaru Legacy, kdyby melo lepsi design sel bych do Subaru, kdyby melo lepsi vnitrek Mondeo sel bych do Fordu. Ale Ave sezenu za 600 bez DPH (v Polsku je o cca 20% nizsi cena jak u nas) v plne vybave a to je o 200 tisic pod Subaru. Mrkni se na Alfu v Polsku, treba tam maji take jine ceny, nez ty zlodeji u nas.
3. 8. 2010 17:59
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Jasně, dilema mistrů - Avensis nebo Legacy... >:D V Polsku, jasně... >:-[] kde jinde bys přece kupoval auta...
Avatar - white label
3. 8. 2010 19:21
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
To víš, tam mají jiné ceny, "než tY zloději u nás." >:-[]
3. 8. 2010 20:20
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Taky to tak nejak vidim na sedlani zadni sedacky, nejak si nemuzu pomoct. Ze se takovi mladi koreni vzdycky projevuji tak nejak stejne :-)
3. 8. 2010 22:11
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Vis co, mne je 32 a je mi jedno co si myslis. Bratr ma i Lexus RX 450h a co ? Komentuji jen to, v cem jsem jel. V cem tedy jezdite vy experti ?

PS: kouknete laskave na toyota.cz a toyota.pl a overte si ceny, nez napisete takove kraviny. Ja chci rodinny vuz, kdybych chtel auto tak Aston Martin, ale na to zatim nemam, rodina je prednejsi a 600 tacu na nove auto mam, at si myslite co chcete, takove penize to zase az tak nejsou, kdyz clovek kupuje auto na dalsich 10 let!
Avatar - da_b0mb
3. 8. 2010 14:03
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
tvojí registrací se určitě situace na zdejších diskuzích značně změní ;-)
3. 8. 2010 15:03
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Neboj, vyblitky si necham na doma >:D
3. 8. 2010 13:25
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Má to jednu velkou trhlinu. Při pohledu do ceníku 9 z 10 obdivovatelů vystřízliví.
Auto kvalitu má, ale cena za nový vůz je vysoká, resp. stejná nebo jen lehce nižší než u německé trojky C/3/A4. V tu chvíli začnou šrouby v hlavě fungovat jinak ;-)
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 19:46
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Bohuzel je to tak. Ale na druhou stranu ma Alfa neskutecny propad ceny u jetych vozu, takze neni problem sehnat dvoulety vuz se (skutecnymi!) 40000 km za 400 tisic. Potom neni co resit.
Ja jsem auto chtel nove a musel jsem pocitat kazdou korunku takze Alfina holt vypadla z vyberu.
Jinak ji povazuji za auto na plusminus urovni nemecke trojky(ty lepsi vybavy), bohuzel si to mysli i v marketingovym oddeleni, takze ty ceny jsou odporny.
3. 8. 2010 20:01
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Aby měla 2 roky a hlavně jen 40tkm, tak pouze v nejnižší výbavě a se slabšími motory. A to není to pravé ořechové. Taková se dá koupit i nová za 500-600.
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 21:21
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
[odkaz]
Neni to uplne to(automat a moc najeto), co bych chtel, ale i tak dobre.
Jinak v DE jsou ceny jeste niz.
3. 8. 2010 21:54
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Není to úplně ono, protože žádné "ono" neexistuje ;-) Jak jsem psal, více km, menší motor, slabší výbava... pak to lze (viz. ten tvůj link)

Důležitý je taky jaká je to verze, sedany jsou samozřejmě o něco levnější.
3. 8. 2010 14:29
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
designově a podvozkově máš celkem pravdu, 159 je slušná, ale...!!! kolegové v naší francouzské divizi je měli jako služebáky povinně a byli neskutečně rozčarováni. Jeden vedle druhého končili na dálnici s rozsvícenou kontrolkou "CHECK ENGINE" a nepojízdným autem. A to jim je mění rok co rok za nové, takže žádné olítané paštiky. teď mají Mondea a 407 a jsou mnohem spokojenější, takže bohužel vzhled a podvozek není vše, důležité je, aby tě při tom všem auto odvezlo v pořádku z bodu A do bodu B a to Alfa nedokáže.
Avatar - T613
3. 8. 2010 14:37
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
proč je to vždy - znám někoho kdo .. proč to nikdy není moje Alfa šla do ... :-|
3. 8. 2010 15:12
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
protože nám přidělili do firmy Passaty... bohužel zkušenosti podobné, jako kolegové z Francie s vozy AR 159... a vzhledem k tomu, že se jednalo o více než 20 ks nepojízdných Alfiček, nemůžeme mluvit o náhodně nepovedeném kousku.
Avatar - T613
3. 8. 2010 16:13
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Ale stále je to ve stylu JPP. Ale to není nic proti tobě.
3. 8. 2010 16:32
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
vím, taky nerad čtu jedna paní povídala, nicméně tenhle údaj je z první ruky a šéf logistiky v Paříži za rozhodnutí vzít na operák Alfy dotal padáka, takže na tom asi něco bude... všechny měli problém s elektronikou řídící jednotky, chceš-li detaily..
3. 8. 2010 15:17
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
...tak se koukni na prodeje Alfy >:D
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 21:26
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
Moje Alfa 155 sla do nebe, kdyz ji pri prudke akceleraci vyskakaly ojnice na silnici a na klikovce se udelal skoro uzel.
A stejne ji miluju...na prvni auto se nezapomina :-)
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 19:50
Re: SUPERBÁLNÍ LÉTO
U nas mame problemy s Passaty(ne se vsemi, ale s polovinou generace B6. O B5 radeji nemluvim, ale ta je tim znama)
Autum v mestskem provozu odchazeji turba, zaveseni nevdrzi prazsky provoz a hlavne odchazi DSG(i u tech jinak funkcnich vozu). Cloveka strasne pobavi, kdyz zustane viset v krizovatce a s autem nejde hnout(orevodovka nereaguje).
Mimochodem ta auta jsou nakoupena primo na zakazku z DE, vyrobena jsou v ten samy den tak jak je proboha mozne, ze tri funguji a tri ne.
Avatar - jazva
3. 8. 2010 10:28
SEAT
V kontexte príspevku "SUPERBÁLNÍ LÉTO" sa pýtam čo sa deje so Seatom Exeo, ktorý je mimochodom najnovší model koncernu v tejto triede? >:D

v mainstreame, aby ma tu nietko nechytal za ponevač... ;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 11:09
Re: SEAT
Zaroven i nejstarsi, protoze je to minula generace Audi A4. A i ta mela lepsi kvalitu. V Exeu jsem sedel pri vyberu noveho auta a je to bida.
Avatar - jazva
3. 8. 2010 11:21
Re: SEAT
ale veď ja viem. ;-) išlo mi len o to, že sa tu na jednej strane glorifikuje a na druhej sa už nevidí strašný prúse.r. O nič iné...

Ja som ho mal teraz na celý víkend a cca 800km a zase taká hrúza to nebola. Jazdil som aj lepšie, ale vyslovene zlé to nebolo. Možno je to aj tým, že som to bral práve v tom kontexte so starou A4 a veľa vecí som odpúšťal. ;-)
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 11:36
Re: SEAT
A4 ma kolega, mohl jsem je mit tedy postavene vedle sebe a prekvapive i ctyri roky stara A4 sedela lepe a byla pohodlnejsi a kvalitnejsi. Oproti Octavii je to samozrejme krok nahoru, ale to auto ne jako celek vubec neoslovilo.
Prisla mi spis komicka situace, kdy vsichni urazi Logan jako auto s prastarym zakladem a v te same vete vychvali Exeo a Octavii Tour.
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 12:28
Re: SEAT
No a.. podivej se na prodeje min. generace Superbu, ktery vychazel ze starého pašíka.. Kdyby na Exeu byl znak Škody tak je to tady nejprovanější auto a lidi na diskuzi by tady z toho byly udělany jaka je to parada!
3. 8. 2010 13:05
Re: SEAT
vycházel podvozkem.

Exeo je naprostá kopie akorát s vlastní maskou a to je trochu rozdíl
Avatar - chlapecx
4. 8. 2010 00:25
Re: SEAT
kdyby jen podvozkem, i designově a ktomu ještě byl SUPI designově téměř identický s Octavií, akorát o málo větší:-) i to byl důvod proč to nikdo nekupoval... to auto nemělio tu duši co má SuoII nemluvě, že cena SUPUII je nastavená líp:-)
přední maska, sětlomety, zadek, to všechno je jak octavie:-)
a SUPII je svůj., vlastní a povedenej a ejště ktomuCombi:-) úplně jiný prodejní čísla má SUp II než ěmlSupI trochu parazitu¨je passatu ale to je jen dobře:-)oni vědí, rpoč to škodovce povolili :-) umějí počítat
neregistrovaný "kotek"
3. 8. 2010 11:01
Toyota Prius
Nechci se dotknout autora článku, ale Toyota Prius je v nabídce pouze jako hybrid. Žádná jiná verze se nenabízí (viz část článku na konci)...
Rozbalit vlákno
6
3. 8. 2010 11:52
Re: Toyota Prius
To by mne take zajimalo, kde se da koupit Prius benzin bez hybridniho ustroji ;-)
3. 8. 2010 11:53
Re: Toyota Prius
Jsme na tom stejně. Taky mně ta informace zarazila.
Avatar - Blue Sun
3. 8. 2010 13:23
Re: Toyota Prius
Ten odstavec je tam záměrně. Chytří pochopí, nechápaví se zbytečně ptají.
neregistrovaný "kotek"
4. 8. 2010 00:13
Re: Toyota Prius
Hm, dobrej pokus, ale server www.auto.cz je spíše odborný, než humoristický... V každém případě chybu může udělat každý, jen se nebát ji přiznat :-)
Avatar - Blue Sun
4. 8. 2010 11:10
Re: Toyota Prius
Ale ta chyba je na straně tvého vnímání, ne na straně auto.cz. Oni jen reprodukovali data, které poskytlo SDA a SDA je tím prvkem, který uvádí jeden hybridní a zbytek jako benzín. Takže příště méně útočnosti, více smyslu pro humor a hlavně číst a chápat.
Proč člověk musí ztrácet čas s lenochy?
neregistrovaný "kotek"
4. 8. 2010 23:41
Re: Toyota Prius
tak za prvé:
neútočil jsem, přece jenom útok vypadá úplně jinak (stačí si přečíst mou první reakci),ale jen jsem prostě reagoval na článek
za druhé:
pokud chceš hovořit o útočnosti, přečti si zpětně své vlastní příspěvky, kde nás, které to zarazilo nazýváš nechápavými...
za třetí:
pokud je to skutečně tak, jak píšeš, tak pokud bych byl autorem článku, určitě bych tuto stať okomentoval.Škoda, že nereaguje sám autor článku...jistě by náš dotaz nepovažoval za útok.
za čtvrté:
čas s námi přece vůbec nemusíš ztrácet.My "lenoši" jak nás sám nazýváš se bez tebe bez problémů obejdem...
3. 8. 2010 12:39
Superb
Proste dobré auto za dobrú cenu. Nie možno najkrajšieale kvality ho určite prevýšia. Navyše na domácom trhu - zaslúžená prvá priečka.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - T613
3. 8. 2010 14:02
Re: Superb
čert vem debatu o Superbu, ale to Subaru válí!
3. 8. 2010 14:37
Re: Superb
okrajová záležitosť - dnes frčí, zajtra bude na pokraji záujmu
Avatar - T613
3. 8. 2010 14:49
Re: Superb
no už se tam drží dost dlouho
3. 8. 2010 15:10
Re: Superb
Uvidime, mozna lide pochopili, ze je lepsi dobry podvozek a rekneme pekny prostorny vnitrek nez design a co rikaji sousede ! Jen preci jsme v CR a tady je skoro povinnost mit Skodu ci VW, staci se podivat do vlady >:D
Jen mne mrzi proc nedokaze alespon jedna automobilka sklobit vsechny tri veci - design, podvozek, vnitrek. Motory uz maji skoro vsichni podobne...
3. 8. 2010 15:32
Re: Superb
Máš vskutku zajímavé úvahy. Jaký vůz by podle tebe byl optimálním vozem ministra naší vlády? Subaru?

Že ani jedna automobilka nedokáže kloubit design, podvozek a vnitřek? Tohle umí každá automobilka. Ostatně prakticky o nic jiného u auta nejde... nebo tys snad neseděl v renaultech, ve fiatech, v subaru apod.?

A, že mají všichni podobné motory?... :-) Tak tuhle "úvahu" vřazuju do rubriky blábol kvartálu Zlátého ventilku 2011. Nemůžeš nebodovat. Mimochodem, větší hloupost jsem tu již dlouho nečetl.

P.S. Vidím, že výběr nicku jsi zvládl na výbornou.
3. 8. 2010 16:16
Re: Superb
No konecne ses ozval, to ti to trvalo ;-)

Nevim jestli ma smysl polemizovat s nekym kdo ma na cele vytetovany VW a v hlave misto mozku zlaty ventilek, no ale zkusme to.

Optimalni vuz ministra nasi vlady - je mi uplne jedno jaky. Prave, ze nechapu proc se to resi, at si treba jezdi Masseratti, kdyz budou makat pro lidi, ja jim to ZAVIDET nebudu, nechapu proc se tlaci SUPERB, stejne jsou to drobny proti ostatnim vydajum. (Kdyby meli SUBARU tak se budu smat i JA)

Renault, FIAT, Subaru ? To jako co ? Tos zrovna vyjmenoval automobilky, ktere maji dobre jedno a ne to druhe ci treti. Renault ma dobry podvozek ? Subaru ted posledni design ? FIAT ma jako co ? Kvalitu ?

S motory si to vubec nepochopil, nemyslim low end a high end v motorech, ale stredni proud, to mi tedy vysvetli, kdo vybocuje jak vykonem, tak kultivovanosti z rady ? Vsichni maji 2.0 ci 2.2 150 koni diesel ci 150 koni benzin bud turbo ci bez, ono to ani jinak nejde, kdyz vstriky tady delaji maximalne 3 firmy pro vsechny (hlavne diesely).
Jestli si myslis, ze na nasich silnicich vyuzijes auto s vice jak 150 konmi, tak si magor.

PS: vyber nicku je vyjadreni k TVYM blabolum pod kazdou zpravou o VW ci Skode. Kdybys psal normalne a ne jako dusevne nemocny, nemel bych proti Tobe nic.

!!! GTI BRAVO !!!
3. 8. 2010 17:50
Re: Superb
Ministr naší vlády v Maserati? Ty nevíš, že se to zásadně dělá tak, že pokud je to možné, jezdí ministři zásadně ve vlastní produkci? Ve Francii v Citroenu, v Česku (už je to možné) Superbem, atd?

O tom, jak dobrý má Legacy design vypovídá četnost prodejů, Subaru není značka, která by se prostituovala cenou, takže jde-li si někdo pro Subaru, věř, že i proto, že mu vizuálně harmonizuje. Co si o tom myslíš ty není vůbec důležité. Bychaři tu mají sice svůj koutek snů, ale nesmíš to s tou svou diskuzní smělostí příliš přehánět, neb jinak jsi tu u těch zkušenějších než diskuzním studeným předkrmem.

Motory jsem pochopil naopak velmi dobře :-) koktáš tu jeden nesmysl za druhým. A tvé aktuální tvrzení, že motor nad 150 koní tu využije jenom magor... >:D letí taktéž šupem do Zlatého ventilku >:-[]

Tak piš, hihihi, tyhle platonické silniční mistry tu potřebujem, pravda ovšem je, že na úroveň zdejších diskuzí jsou tvé "myšlénky" až přiliš intelektuálně skromné.

Ještě snad bych zrekapitulovat dnešní kapitální úlovky z tvých příspěvků:

1/ Je jedno od koho jedeš motor, je to vlastně všechno stejný

2/ Motor nad 150 koní tu využije jenom magor >:D

P.S. Bože bože, ty prázdniny sem zavanou skutečně expertní mistry silnic.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 8. 2010 19:23
Re: Superb
>:D :yes:
Souhlasím, prázdninová nadílka plkařů je více než štědrá, můj oblíbený je ten o 150 koních a magorech >:D Ten se fakt poved.
No a abych nebyl uplně OT. Prodeje letí nahoru, takže paráda. Super výsledek Supa, snad by mohl bý ještě lepší, kdyby lidé nemuseli čekat na Superby Combi, které se jaksi nedostávají, dík velké poptávce :yes: Co mě mrzí je propad BMW 3, mého miláčka. Možná je to nezastavitelný jev, dík svému skoro důchodovému věku, ale co pak na to čerstvé M-B C že? Škoda.
3. 8. 2010 22:03
Re: Superb
S VW, Skoda, BMW a spol. se hadat nebudu, jdete se tedy HONIT na silnice, mozna casem pochopite o cem auta jsou, snit si muzete spis Vy...auta jsou o tom, aby nas dovezla z mista A na misto B, pokud nekdo z Vas nekoho cestou sestreli, je MAGOR. Pokud nekdo na to ma, bude mit auto svych snu, ale z Vas dvou to nebude ani jeden a ja vim proc...to si ale necham pro sebe.
3. 8. 2010 22:35
Re: Superb
no týjo se 150ti koňma to je teda honba! se prober, dneska 150koňová auta nemají ani dynamiku desetiletých stokoňových :no:

můžeme se bavit jestli využiješ 700koní ale jestli 150pro magory....
3. 8. 2010 22:45
Re: Superb
??? Nejak jsem te nepochopil. 150 koni si myslim, je idealni kompromis vykon/spotreba. Myslel jsem vic jak 150 koni pro ... Ale jinak je to uz spis zbytecnost pro stredni tridu, to je lepsi si koupit sportak pro radost. Ale at si kazdy koupi co chce...
neregistrovaný "Kajfik"
4. 8. 2010 10:17
Re: Superb
"škoda octavia tour combi 4x4 1.9tdi 100koní" z 0na100 - 13,4s
"nová octavia combi bez 4x4 2.0tdi 140 koní" z 0na100 - 9,7s...

Ta čtyřkolka takový rozdíl neudělá, to mi nepovídej...

V rámci českých rychlostních limitů není 150 koní nic s čím by se nedalo žít...
neregistrovaný "Kajfik"
4. 8. 2010 10:22
Re: Superb
pochopitelně to závisí na velikosti vozu... U RangeRoverSport ktery ma 2,7 tuny by to mohlo byt malo...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 8. 2010 22:48
Re: Superb
Pro někoho je auto pouze dopravní prostředek, pro někoho i něco víc, to ale neznamená, že tady můžeš tak nesmyslně plkat. A 150 koní opravdu není moc, vím o čem mluvím. Výkon který v ČR nevyužiješ leží mnohem výš ;-)
5. 8. 2010 09:28
Re: Superb
Tys to asi nepochopil, toto je diskuze o stredni tride !
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 8. 2010 20:50
Re: Superb
Tím hůř pro tebe v souvislosti s tvým kecem o 150 koních, neb dnešní střední třída jsou velká a těžká auta a 150 koní je pro ně ideální základ, tedy žádná divočina, magořina apod. o čem tady ty básníš ;-) Konec konců já mám taky auto střendí třídy, byt 15 let staré a v něm pouze 143 koní a na žádnézávodění to není. A to má pouze 1350kg, srovnej si to s váhama dnešní střední třídy.
6. 8. 2010 09:36
Re: Superb
..aha tak to joooooo, vy mate stredni tridu na zavodeni, tak to pak joooooooooo >:D >:D >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
9. 8. 2010 22:03
Re: Superb
Jo já mám, treba BMW M3 by bylo auto i na závodení >:D Ale je mi jasné, že takové auta ty neznáš a ani znát nemužeš ;-)
Avatar - chlapecx
4. 8. 2010 00:27
Re: Superb
ano jeslti sis ještě nevšiml, ministr dopravy má maseratti ale nějak ztrácí značky....
3. 8. 2010 18:16
No jo no.
Pak že nejsou prachy! Prdlajs,- Já je nemám. :-( :'-( ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 18:19
To uz neprojede ani zatacku ? :D
Odkaz na test Superbu:) nekup to! >:D

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
3. 8. 2010 20:05
Re: To uz neprojede ani zatacku ? :D
Dej si Punta deset pytlů cementu, obuj 18ky a sejdeme se u Lidlu na parkovišti jo?
3. 8. 2010 20:14
Re: To uz neprojede ani zatacku ? :D
skus to precitat cele ;-) , najdes tam aj odpoved
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2010 20:19
Re: To uz neprojede ani zatacku ? :D
co kdyby sis aspoň přečetl článek? píše se tam, že byl výrazně přetížen, protože měli špatné informace o maximální hmotnosti
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 21:17
Re: To uz neprojede ani zatacku ? :D
Ale i tak je to neprijemny a stavat by se to nemelo.
neregistrovaný "jano1001"
3. 8. 2010 19:34
niektorí z Vás sú hrozní
:-( táto diskusia je na zaplakanie. Normálne som sa musel zaregistrovať a napísať Vám.
Toto nieje predajňa áut ani autobazár. Je to o autách tak prosím Vás podaktorých píšte o nich aké sú, ako jazdia aké pocity máte za volantom toho ktorého modelu, čo Vás na nich štve aké opravy ste na nich museli urobiť keď boli nové atď...
Do nedávna som mal odpor voči škode a jednú mám. Kvôli poruchovosti ale po 7 rokoch my došlo, že chyba výrobcu bola len čiastočná tak 30% za zbytok mohli takzvané autorizované servisy škoda. Dnes by som ani nové auto doňho nedal aj keď mi padne záruka no a čo. Vy by ste mi ho dojebali viac.
Krátko k cenovej kalkulácii nechápem prečo rozoberáte ceny v strednej triede áut. Tu sa o cene základného modelu nedá ani uvažovať to je len dobré na reklamu.
Prešiel som si zbežne tieto autá a kúpil by som si práve superb 2tdi 4x4 moja hrubá cena je okolo 31 000euro s dph. Rád by som šiel do mazdy 6 má krásny dizajn a silnejší motor ale nemá 4x4. Legaci super ale nepotrebujem stály pohon 4x4 načo. Bývam v oblasti kde ho treba hlavne v zime pretože auto cez 1,5t to potrebuje. Bmv 3 a podobné jemu sú mimo hru pretože s výbavou a hlavne variantami motorov sa dostanem do nebeských výšin. Apropo keby niečo s tejto kategórie jasná A4 3tdi 4x4 proste má niečo do seba.
Prosím Vás nehádajte sa tu a neurážajte každý z Nás na niečom jazdil a jazdí, no na čom budeme jazdiť to je vo hviezdach. Ja som tiež nikdy nechcel francúza a jedného mám :-) .
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 19:39
Re: niektorí z Vás sú hrozní
Za 31tis. Euro Škodu? Ty asi nevis co s prachama >:D dovol abych se ti vysmál :-)
3. 8. 2010 19:57
Re: niektorí z Vás sú hrozní
skús sám sebe do zrkadla, to bude adekvátnejšie
Avatar - white label
3. 8. 2010 20:10
Re: niektorí z Vás sú hrozní
...a smysluplnější... 8-s
3. 8. 2010 20:23
Re: niektorí z Vás sú hrozní
:yes:
neregistrovaný "jano1001"
3. 8. 2010 20:02
Re: niektorí z Vás sú hrozní
presne o tomto hovorím. zase sa tu handrkujeme o tom čo čo stojí a ni je jak to jezdí. Trávim za volantom dosť času aby som vedel, že na dizajne nezáleží ani na farbe laku. Proste cena auta je každého vec. Mňa zaujímajú pneumatiky a odkedy som začal jazdiť aj po poľsku aj ich výška profilu na krásne 45 môžem zabudnúť. Brzdy celková stabilita pri vysokej rýchlosti. Sedačky a celkové pohodlie pri jazde bohužiaľ na to človek príde až po rokoch jazdenia. Plus pre moju prácu kufor + možnosť sklápania sedadiel to len núdzovo. Samozrejme servis a náhradné diely čo si budeme hovoriť škodovka je v našich končinách klasika. Takže oprava ide veľmi rýchlo a už pri nahlásenie auta do servisu mi vedia povedať skoro určite čo to môže byť.
Áno škoda je ľudovka tuctovka a možno socka ale niektorým to tak vyhovuje zostať nenápadný. 80% ľudí nerozpozná octáviu od superba :-) .
Avatar - white label
3. 8. 2010 20:08
Re: niektorí z Vás sú hrozní
Jak tak sleduju tvoje příspěvky, ty jsi hodně nevyrovnaná osobnost (teda pokud už jsi plnoletý), počítej raději (co nevidět) s léčivou fackou od života... ;-)
3. 8. 2010 20:25
Re: niektorí z Vás sú hrozní
napisal co od vozidla pozaduje, smiat sa mozes akurat sam sebe. 4x4 ma aj bmw, ale v akej cenovej hladine. Velky koufor pokial ho potrebuje bmw3 nema. Davaj dalsie vozidla, ktore okrem legacy splnaju jeho poziadavky a bez vysmievania
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2010 20:29
Re: niektorí z Vás sú hrozní
dovol abych se TI vysmál...ty BMW 3 s xenonama a duální klimou za půl mega...
neregistrovaný "TommasII"
3. 8. 2010 20:56
Re: niektorí z Vás sú hrozní
Tak mě taky polituj :-) Po nějakém tom zkoušení a hledání jsem uratil téměř 900tis za Supa Combi Elegance 2.0 TDI 4x4. A teď jsem smutný, zejména když jsem se z Tvých názorů dozvěděl, že jsem fanatický zaslepenec bez přehledu a k tomu ještě politováníhodný... Jinak máme jedno společné, taky jsem kdysi prodával Fordy!
Avatar - white label
3. 8. 2010 21:13
Re: niektorí z Vás sú hrozní
:yes: ;-)
neregistrovaný "Heine"
3. 8. 2010 21:15
Re: niektorí z Vás sú hrozní
Presne tak, mohl jsi mit jeden a pul BMW 3 s xenony >:D
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 22:03
Re: niektorí z Vás sú hrozní
Tak odkaz jsem sem dal, to co jsem tvrdil je pravda, ze nove BMW řady 3 lze za cca 600tis poridit a zbytek si přeberte sami. Myslim, že je to dobra nabidka.
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 22:02
Re: niektorí z Vás sú hrozní
Jsou to tvoje peníze.. :-) Kazdopadne doporucuju auto motor a sport cislo 08/2010 a uvidis co Superb umi za zavady do 60tis. km s tim tvym motorem:) snaz se to stihnout do zaruky :-)
4. 8. 2010 08:00
Re: niektorí z Vás sú hrozní
Vždyť je to v záruce, tak co řešíš. Ber to jako výhodu, že aspoň skrze náhradní vozy poznáš celou flotilu od výrobce. Já takhle zkusil snad všechno, co honda vyrábí...
3. 8. 2010 20:01
Re: niektorí z Vás sú hrozní
Ešte nerozumieš interným zákonitostiam tunajších diskusií...
Seriály "Dallas" alebo "Jednoducho Mária" šuviks...
neregistrovaný "jano1001"
3. 8. 2010 20:12
Re: niektorí z Vás sú hrozní
tak teda nerozumiem. oni sa tu budú čudovať nad cenou 31 tisíc euro za limuzínu. Skúsi kúpiť vole tak vw crafter dáš zaň 25 tisíc euro je to úplné orezávatko a kus plechu, 2 sedačky, 4 kolesá a 1 motor toto je pre mňa úplné zdieranie. Prepáčte za moje rozoberanie cien ale musel som to zobrať aj s môjho pohľadu na ceny áut. Škodovka je lacnejší vw a mne to tak vyhovuje pretože nemec je nemec.
3. 8. 2010 20:28
Re: niektorí z Vás sú hrozní
to rozoberanie ceny je normalny stav, malo ludi ma na haku co dostane za svoje peniaze. Je lahke povedat ze sup za 31k € je volovina, ale na druhej strane nedat alternativu
Avatar - Igithegreat
3. 8. 2010 22:02
Re: niektorí z Vás sú hrozní
Němec je němec >:D to urcite.. škoda, že ta škodovka je němec z boleslavi >:D
3. 8. 2010 22:34
Re: niektorí z Vás sú hrozní
31 tisic je normal cena, jim asi vadi 31 tisic za SuperB, ale z toho si nic nedelej, tady je chorych mozku dost, snad ti nekdo poradi k veci a ne, ze si...to jsou ti co na to takto reaguji, bohuzel to nikdy asi nepochopi.

Staleho pohonu 4x4 bych se nebal, kdyz to neni na ukor spotreby a muze se hodit i na mokru. Nemuzes srovnavat BMW3 s SuperB/Legacy, bud chces velke auto nebo male, co dobre sedi, to si rozmysli, nez zacnes vubec vybirat.

Pokud chces 4x4 tak toho uz moc mit na vyber nebudes, pokud nechces VW Passat, uvidime jaky bude ten novy...a facelift Mondeo...
Avatar - bubucci
3. 8. 2010 20:50
legacy vs. outback
A jak to teda je? Počítá se do Legacy i Outback nebo ne ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
3. 8. 2010 22:40
Ach jo...
...že jsem na to dneska klikal, to jsou zase výtvory.

Igithegreat:
1) porovnáváš akční nabídku základního BMW oproti ceníkové ceně špičkového Superbu. Proč? Myslíš, že Superb se ve slevě koupit nedá?
2) BMW 3 je menší než Octavia (!), prostorově nemůže Superbu konkurovat. To, že se BMW 3 řadí běžně o třídu výš, je spíš kulturní záležitost. Proti 316i by parametrově stála Octavia 1.4TSI...

Definuj si svůj požadavek na velikost, výbavu a motorizaci a pak si nakonfiguruj stejně BMW a Škodovku, uvidíš co ti z toho vypadne. Pokud máš rád BMW, fajn... ale tvůj způsob srovnání je demagogie.

hihihi: 150 koní je dnešní slušný standard ve střední třídě... doufám, že už si nikdy slabší motor kupovat nebudu. Pokud chceš jezdit v klidu a pohodě, doporučuju alespoň dvoulitrovou naftu s klasickým automatem...
Rozbalit vlákno
12
3. 8. 2010 22:51
Re: Ach jo...
...tak jsem to myslel, ze nad 150 koni je zbytecnost, samozrejme pokud se nikdo nechce honit po silnici, stejne jsou uz tak zacpany, ze je jedno v cem clovek jede. Tech 150 koni je ideal vykon/spotreba. Ja mam ted 2.0 benzin 150 koni a pro mne je to akorat. Maximum kam bych sel je 2.5 benzin Legacy, dal ne ;-)
Avatar - Emel
3. 8. 2010 23:08
Re: Ach jo...
Na silnější motor se zvykne strašně rychle... po pár tisících kilometrech už ti to ani nepřijde a příště koukáš zase po něčem lepším.

Nemusíš s ním nutně lítat jako blázen, pocit síly se dá vychutnat i v běžném provozu. U mě osobně dokáže dobrý motor pozvednout celkový dojem auta o několik úrovní a je to jedna z prvních věcí za které bych připlácel, spíš než automat nebo čtyřkolka.
3. 8. 2010 23:18
Re: Ach jo...
Tak to ja ted musim koupit kombi a nutnost automat, jen preci pro tu moji...ne ze by ji to s manualem neslo, ale ja budu klidnejsi >:D

100% benzin, ja ten diesel nemuzu proste na volnobeh slyset, vzdy jsem mel benzin a na naftu si proste nezvyknu. Mozna kdyby to bylo nejake tiche V6, ale to uz je mimo muj vyber...

Ok, tobe sedi silnejsi auto jak 150 koni, i si to dobre zduvodnil, souhlasim s tebou a timto te vylucuji z titulu "nad 150 koni magor" ;-)
Avatar - Emel
4. 8. 2010 09:04
Re: Ach jo...
Není nafta jako nafta, moderní diesely v dobře odhlučněném autě nijak neobtěžují... ale proč ne, nabídka benzínů je dnes taky zajímavá, třeba právě u Škodovky bych asi neváhal a sáhl po nějakém tom TSI.
4. 8. 2010 09:27
Re: Ach jo...
U Skody ci VW urcite, tam v benzinu asi ani jiny vyber neni.
Ale zrovna jsem zkousel Avensis 2010 v nafte a to je tedy docela hruza (proti benzinu), pak Mondeo v nafte - snad jeste horsi, jeste uvidim co Legacy. Take jsem jel testovaci jizdu Mercedes E 3.2 V6 CDI a to bylo hodne v pohode... no ale to houpave auto neni pro mne. Pravda je, ze treba Passata jsem v nafte nejel, jen benzin 2.0T benzin, to je fakt dobry tichy povedeny motor. Ale Passata proste ne, kamos ho prave s timto motorem ma (pouze jeden rok) a uz mu ho 2x v Praze vykradli! Sice vse resi pojistovna, ale ten bordel v aute!
3. 8. 2010 22:56
Re: Ach jo...
na zaklade uz dnes napisaneho sa marne snazis vysvetlovat, aj ked snad to aspon zopar jedincov pochopi :yes:
3. 8. 2010 23:03
Re: Ach jo...
Myslim si, ze nepochopi :-(
..ale uz mne to ... tak jsem to chtel jen zkusit. Tokovy GTI, to jsem jeste nikde jinde v diskuzich nezazil! To je na Chocholouska!
3. 8. 2010 23:39
Re: Ach jo...
Emel - trpělivý vychovatel učňovské mládeže na internátu? ;-)
Avatar - Emel
4. 8. 2010 09:06
Re: Ach jo...
Prostě nemám rád argumentaci tohoto typu... a když už jsem to celé přečetl, musel jsem k tomu něco napsat.
4. 8. 2010 09:59
Re: Ach jo...
To sem myslel, že si větší třída >:D
Avatar - Emel
4. 8. 2010 13:37
Re: Ach jo...
V jakém smyslu? No, asi tě zklamu...
5. 8. 2010 01:16
Re: Ach jo...
Klídek, pane vychovateli ;-)
4. 8. 2010 07:47
Prázdniny
Že tady přes léto přibylo expertů... Už aby jim zase začala škola
Rozbalit vlákno
4
4. 8. 2010 08:16
Re: Prázdniny
Myslim, ze do skoly, by se mel hlavne vratit GTI a spol. :no:
Avatar - white label
5. 8. 2010 12:34
Re: Prázdniny
Někteří by klidně mohli, ale ty se tam zatím (po prázdninách) vrátit musíš, pokud vím, tak ZŠ je stále povinná... hihihi ;-)
5. 8. 2010 15:49
Re: Prázdniny
Klidne se vratim zpatky na ZS, kdyz GTI vypadne z diskuzi nebo bude psat jako ostatni normalni ;-) zustene mu jen ten Petrickuv blog, ten mi teda neva...protoze ho nevidim... >:D