Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v říjnu 2008: Pořadí značek

Kdyby se situace ve světě projevovala na českém trhu jen tak jako tomu bylo v říjnu, asi by se zlobil jen málokterý prodejce. Říjnový trh se meziročně propadl o 1,6 %, ale za prvních 10 měsíců trh roste o 9 %. Nejméně se tentokrát do nákupů hrnuly firmy.
Zpět na článek
6. 11. 2008 23:10
7. 11. 2008 14:36
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
6. 11. 2008 23:11
6. 11. 2008 23:14
8. 11. 2008 12:32
neregistrovaný "Donovan"
7. 11. 2008 07:54
neregistrovaný "RayBan"
8. 11. 2008 12:34
neregistrovaný "Donovan"
7. 11. 2008 08:06
7. 11. 2008 10:56
7. 11. 2008 13:11
neregistrovaný "Smrtakzed"
8. 11. 2008 12:38
neregistrovaný "Donovan"
7. 11. 2008 14:39
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 11. 2008 14:51
neregistrovaný "Pan Filuta (MustangRider)"
8. 11. 2008 11:35
neregistrovaný "pietrofoti"
9. 11. 2008 15:13
neregistrovaný "pietrofoti"
6. 11. 2008 23:10
Hyundai i-30
To som zvedavý, či sa domáci Hyundai i-30 chytí v Čechách tak, ako ceed na Slovensku.Dnes som ho bol trochu pozrieť a určite to nie je zlé auto.
Čo by dal GM za také predajné percentá oproti minulému roku, ako vykazuje Česká republika.
Rozbalit vlákno
6
7. 11. 2008 05:44
Re: Hyundai i-30
Možná máš pradu, ale jen tak pro zajmavost se podívej na MB. Totiž MB a to předpokládám s B-class a A-class spousty lidem leze do výběru z aut. Oproti třeba Oktávii je to skvělá nabídka a pokud u "sousedů" nedělá neplechu, tak je to u B-class skvělá volba.
7. 11. 2008 10:37
Re: Hyundai i-30
Väčšina ľudí ani do predajne Mercedes nevojde, majú vžité, že to sú autá pre iné kategórie ľudí. To je aj môj prípad, hoci dobre poznám väčšinu aut v predaji v MB som ešte nebol, hoci v Audi i BMW áno. Jednoducho Mercedes ani náhodou vlastniť nebudem, tak načo to obzerať. Ale v Berlíne som sedel vo Veyrone a ten má zatiaľ jediný Slovák.
7. 11. 2008 10:51
Re: Hyundai i-30
podobne je to aj s Alfa Romeo.Prave pozeram nieco v kategorii ceed, bravo alebo i30. Isiel som pozriet Bravo a v Ziline to maju spojene s Alfou. Momentalne je zlava na alfu 147 priblizne 180 tisic, co je skoro tretina povodnej ceny. Ked som to porovnal s ostatnymi autami, tak nieje velmi o com rozmyslat (teraz mam alfu 146, takze viem aky je rozdiel v jazde s alfou a s inymi autami s podobnym motorom).
7. 11. 2008 12:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 11. 2008 17:59
Re: Hyundai i-30
preco? nepoznam tu predajnu, vies nieco co ja nie?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 11. 2008 14:36
Re: Hyundai i-30
Ano je to rozdiel, vo vacsine aut si mozes bezstarostnu jazdu uzivat dlhsie ako v Alfe....
6. 11. 2008 23:11
Reklama
Zda sa vam normalna ta reklama co tu byva na nejaku poistovnu alebo co to je ... vzdy mi zmizne na 5 sekund myska a hybem len s tou po***nou rukou v tej reklame. :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Katikakus
6. 11. 2008 23:14
Re: Reklama
Jaka reklama? Ja mam Firefox + Adblock, zadna reklama mne neobtezuje >:-[]
neregistrovaný "Donovan"
8. 11. 2008 12:32
Re: Reklama
Ja mam Firefox bez Adblocku a taky žádnou reklamu nevidím.
neregistrovaný "RayBan"
7. 11. 2008 07:54
Škoda nejede
Podle předchozích článků měly nyní dobíhat zvýšené prodeje akčních Octaviií 2008, ale vše je pravděpodobně jinak ...

Osobně tipuji, že rádoby "snížení" cen škodovek na trendu nic nezmění a příště se to svede na paní Krizi, která tady prý někde je, ale nikdo ji neviděl ... >:D
Rozbalit vlákno
14
7. 11. 2008 11:37
Re: Nejede? Katastrofalne pada
Pohled do tabulky rocnich prodeju ukazuje, ze drtiva vetsina mainstreemovych automobilek v CR roste, a to povetsinou dvoucifernym tempem. A v teto situaci Skoda klesa a to prestoze letos uvedla nove modely !! Jak to nazvat jinak nez "tragicky pad". Souhlasim. V tabulce neni po krizi ani potuchy (zatim). Duvod propadu Skody musi byt tedy jinde.
A souhlasim, ze nevyrazna zmena ceniku zmenu trendu neprinese. Zakaznici drive zvykli zajit primo ke skodovackym prodejcum, byly tlakem automobilky uspesne donuceni nalez cestu i k prodejcum dalsich znacek. Skode se povedlo odradit masy svych byvalych zakazniku a to se hned tak nezmeni. Jak se rika - pycha predchazi pad.
7. 11. 2008 13:39
Re: Nejede? Katastrofalne pada
problem skody je jeji silici konkurence a jeji us nekolik let trvajici zimni spanek s cenama a v oblasti sluzeb, neni totis nic lepsiho nes kdys vejdes do salonu Skoda a aby si te vubec nekdo vsimnul tak musis doslova mavat penezenkou, asi si prodejci zvikli ze se jim auta prodavaj sama, pak clovek prejde asi o 200metru vedle do salonu Subaru kde ho hned zacnou obskakovat, nabyzet predvadeci jizdu v nejakym z modelu, hned nanej vypalej ceniky kde je i srovnani cen aut/servisu a vybranych dilu se Skodovkou a nakonec kdys mu to vsechno spoctou tak zjisti ze je u Legacy v kombajnu je cena totozna jako cenikova u Oktavky kombika s polovicni vybavou, servis ze je za stejny prachy a vybrane dily se lisej v korunach, nic us pak cloveka nenuti jit spatky do te Skodovky kde mu porad nutej diesel kterej ale nase firma us nechce do zadneho noveho auta pod 3.5 tuny :-) , chteli jsme benzinovej kombik s moznosti na LPG kde bude zaruka i na to LPG a cena se musela vlest do 650k s dani, u Subaru z toho vylezlo Legacy 2.0 110kW s LPG ve vybave jakou ma Okta as v Elegance a za cca 680k a bez LPG, ne opravdu nebyl zadnej duvod se do salonu Skoda vracet :-)
Avatar - VDC
7. 11. 2008 14:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 11. 2008 15:39
Re: Nejede? Katastrofalne pada
v Italii, pro Santa Klause 8-s :no: proc maj nekteri cesi takovej desnej komplex z toho ze nekdo neumi tenhle dementni jazyk jako oni sami ? ses na servru o autech a ne na www.pravopis.cz ;-)
Avatar - T613
7. 11. 2008 16:27
Re: Nejede? Katastrofalne pada
plést si mně, mne, mě nebo i/y je jedna věc, ale psát us, kdys, nes apod. spíše svědčí o inteligenci toho daného člověka. :-!
7. 11. 2008 17:52
Re: Nejede? Katastrofalne pada
pokud vim tak inteligence cloveka s pravopisem mnoho spolecneho nema, znalost daneho jazyka se v inteligenci zapocitava jen mizivim procentem , mnohem vice se natom podily faktory jako matematika, predstavivost, reseni logiky a podobna temata ktera jsou spolecna pro celej svet ;-) nebo tobe se snad zda ze nekdo kdo neumi dobre ceskej pravopis nemuze bejt inteligentni ?, no tak to ma pak celej svet doslova problem >:D , cestinu a jeji pravopis zvlada ani ne 0.1% celosvetove populace, neplet si inteligenci a znalost, to jsou dva naprosto rozdilne udaje ;-) i naprostej analfabet v oblasti pravopisu cestiny muze bejt klidne 10x inteligentnejsi nezli nekdo kdo ma z cestiny statnice ;-)
7. 11. 2008 19:09
Re: Nejede? Katastrofalne pada
Pro inteligenta neni problem se naucit jazyk zeme, ve ktere zije.
7. 11. 2008 23:38
Re: Nejede? Katastrofalne pada
Hele inteligente. Mezi nami beha spousta lidi s lehkymi mozkovymi disfunkcemi - disgrafie, diskalkulie ... To bys jako inteligent mel vedet. Mnohdy to jsou opravdu nenapadne drobne problemy jevici se jako neznalost. Ale to opravdu s inteligenci nesovisi. Co souvisi s inteligenci je obsah myslenky a tady ja problem nevidim. Proto jsem na webovskych diskuzich velmi opatrny, abych nekoho peskoval za spatnou gramatiku. Hodnotim myslenky nikoliv syntaxi, ktera se mimochodem co par let meni, podle toho jak ambiciozni sef nastoupi v Ustavu pro jazyk cesky. Pro lidi, kteri trpi podobnou disfunkci je opravdu neprijemne, kdyz si nad kazdym jejich pisemnym projevem brousi ostrovtip hromada "inteligentu".
Avatar - Katikakus
9. 11. 2008 00:43
Re: Nejede? Katastrofalne pada
Castecne s tebu souhlasim, kdyz se vsak psany projev neda cist - jako v pripade SamanARa, degraduje to sebelepsi myslenku na uroven bezvyznamneho blabolu.
9. 11. 2008 10:28
Re: Nejede? Katastrofalne pada
taky te nikdo nenuti to cist ;-)
neregistrovaný "Donovan"
8. 11. 2008 12:34
Re: Nejede? Katastrofalne pada
To neokecáš. Prostě se to po tobě nedá číst. Tečka. :no:
9. 11. 2008 07:43
Re: Nejede? Katastrofalne pada
Teda to bych chtěl vědet co je to za firmu :no: Tragéd a syn :no:
7. 11. 2008 15:53
Re: Nejede? Katastrofalne pada
Jo jo. Tak nejak to funguje v realu a pak se to odrazi v tabulce prodeju znamenkem minus v radku Skoda.
8. 11. 2008 10:36
Re: Nejede? Katastrofalne pada
Ono to bude spíš o přístupu lidí, já mám spíš opačnou zkušenost s prodejcem Hondy, tam jsem si připadal jak když je obtěžuješ,
7. 11. 2008 08:06
PSA jede !!!!
U prodejců Peugeot se dveře nezavřou. 207 a 308 se prodávají o 106. :-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - KANKUNEN
7. 11. 2008 08:36
Re: PSA jede !!!!
To víš lidi jsou nepoučitelní. Je až neuvěřitelný rozdíl třeba proti Mazdě, řazení, chod spojky, reakce motoru na plyn. Aby motor chcípnul po přidání plynu dokáže jenom PSA a Škodylak 120
7. 11. 2008 09:08
Re: PSA jede !!!!
A protože francouze si může koupit jenom úplný trotl, tak jsou ulice plné trotlů s úplně nemožnými 206,207,307,308,407. A pořád dokola si je kupují a vůbec neví proč. Jsme národ trotlů. 10% jezdí v Pežotech, 15% volí komunisty, 30% pracuje ve státní správě a 35% čte Blesk.A ten zbytek už to nezachrání.
Avatar - KANKUNEN
7. 11. 2008 09:16
Re: PSA jede !!!!
Pozor, nutno uznat, že 207ka nemá hlavně interiérově konkurenci. Absoutní extrém je interiér Fabie I a 206ky
7. 11. 2008 10:42
Re: PSA jede !!!!
Čo Ti urobili francúzske autá? Alebo Ťa Peugeot niekde fatálne zradil? Vysvetli to.
Avatar - T613
7. 11. 2008 10:56
Re: PSA jede !!!!
P307 použil ironii ;-)
7. 11. 2008 12:03
Re: PSA jede !!!!
Ty by si mal použiť rozsiahlejší výklad, lebo "irónia" je dosť cudzie a nie príliš zrozumiteľné slovo...
Avatar - Ronault.
7. 11. 2008 12:18
Re: PSA jede !!!!
Ironie je, když piješ Iron, ne?
7. 11. 2008 12:48
Re: PSA jede !!!!
Jsem rád, že jsi mu to pěkně vysvětlil. Jsem s 307 maximálně spokojený a zálibně se dívám na 308 a sním o nové C5.A moc dobře vím proč.
neregistrovaný "Smrtakzed"
7. 11. 2008 13:11
Re: PSA jede !!!!
Tak to by mě fakt zajímalo >:D v čem 308, kromě motivu tlamy vyčnívá nad konkurencí ;-) PS: nemám rád žabožrouty...
7. 11. 2008 13:37
Re: PSA jede !!!!
Prostor, komfort, praktičnost, motory, prosklená střecha SW, .....
neregistrovaný "Donovan"
8. 11. 2008 12:38
Re: PSA jede !!!!
Myslím, že si o tom v dohledné době budeš moct přečíst velmi podrobně v Perunově blogu ;-) P.s.: Nemám rád blbce...
7. 11. 2008 14:15
Re: PSA jede !!!!
By mě zajímalo, jestli jsi v nějakém autě od PSA jel. Nebo jsi stále věrný své 120 a tady nahlas závidíš?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 11. 2008 14:39
Re: PSA jede !!!!
Peugeots suck. Big time. End of story.
neregistrovaný "Pan Filuta (MustangRider)"
7. 11. 2008 14:51
Porsche 186x, Maserati 28x, Ferrari 24x
a pak že je finanční krize >:D
Rozbalit vlákno
2
7. 11. 2008 15:36
Re: Porsche 186x, Maserati 28x, Ferrari 24x
Krize se vyznačují tím,že určitá skupina schopných(všeho) riskérů kritické situace a znalosti trhu využije a neúměrně zbohatne. Nebo bydlí pod mostem. Za první republiky se jim říkalo keťasové, za komunistů veksláci, v 90. letech tuneláři. A my ostatní jim závidíme, občas Ferrari pětikorunou objedeme, aby věděli, jaké to je, když se proletariát rozzlobí. (Ironie - pro nechápavé).
7. 11. 2008 18:45
Re: Porsche 186x, Maserati 28x, Ferrari 24x
Nabudúce budem pozornejšie čítať a hlavne v poradí.
neregistrovaný "pietrofoti"
8. 11. 2008 11:35
Suzuki se dere nahoru
Suzuki už je druhou nejprodávanější japonskou značkou v Česku,zřejmě lidi chtějí tyhle auta.Spolehlivost a rozumná cena zvítězí! :yes:
Rozbalit vlákno
2
8. 11. 2008 20:15
Re: Spolehlivost je zcela prumerna
Spolehlivost je zcela prumerna ,Mazda to teda neni.
neregistrovaný "pietrofoti"
9. 11. 2008 15:13
Re: Spolehlivost je zcela prumerna
To je fakt,Mazda je až někde vzadu ;-)
Doufám,že se ,,Japonci,, dostanou zase na výsluní,jako je to třeba v Německu.