Murano je crossover a nema v tabulke co robit... konkurentom murana nie je ani ML ani X5 ani Lexus RX ani Discovery ani Wrangler...
murano je crossover podobne ako freemont... takze tieto dva modely radit medzi SUV je totalny nezmysel... ( uz som sa to pytal ale doteraz mi nikto z redakcie nevysvetlil preco je freemont s dlzkou vacsou ako superb radeny do kategorie malych SUV kdesi k yetimu - ale mozno sa raz dockam ) :-) .....
dalsia nejasnost a prave medzi tymito dvoma spominamymi modelmi ( freemont a murano )
nissan murano - dlzka 4834mm, razvor 2825mm - radeny je do kategorie velkych SUV
fiat freemont - dlzka 4888mm, razvor 2890mm - radeny je do kategorie malych SUV
to je snad blby vtip nie? kto robi tie tabulky? lebo stoja za ho... ;-) s prepacenim
Vidíš, a já pokládám za vtip každý tvůj příspěvek. A taky za blbej vtip - viz. třeba napsoled tvoje hýkání o provozu v Číně.....proč ty příspěvky píšeš? Stojej vesměs za ho... :-) bez prepáčenia.
Když máš 180 a více a myslíš na to tak to jde, když zapomeneš tak je to problém u všech velkých SUV. Prckové kolem 165 cm se musí naučit pořádně skákat, nejlepší je průprava z gymnastiky, seskok snožmo z koně našíř. >:D
mě se třeba líbí cadillac-escalade jak mu pěkně při zastavení vyjedou lyžiny a hop dolů, měřím kolem 182, ale to vylízání bylo nijaký >:-[] edit: ten seskok si ani neumím představit >:D
- otevřeš dveře
- odsuneš sedačku do zadní polohy
- vzepřeš se na obou rukách a přednožíš, předpokladem jsou tužší sedáky aby se ti nezabořily ruce (Francouzi naštěstí nedělají velká SUV), místa na přednožení je ve velkém SUV pro prcka dost
- v této poloze přeručkuješ o 90stupňů takže nohy směřují ven z vozu
- nyní (stále ve sporu na rukách) přichází nejnáročnější fáze, rozhoupeš tělo v pánevní oblasti v předozadním směru
- jakmile kmity dosáhnou maxima a pánev je maximálně vytrčena směrem ven, prudce se odrazíš oběma rukama
- doskok je do stoje spatného
nechápem, že ľudia si to auto kúpia ... a ak si ho kupujú tak ho určite nevyužijú ako pick-up teda vo väčšine prápadov
... ale to je z mojej strany asi všetko
a eskimáci asi vôbec nechápu, prečo si iní kupujú autá a načo je komu 500 koní, keď naposledy tam bol nejaký angličan a tých pár aj tak zjedol. A aký vidíš zmysel v tom, že majú autá max. rýchlosť nad 130 kmh, keď na Slovensku riskuješ tou rýchlosťou mesačný hlad alebo polročný vodičský celibát. U áut sa dá toho tak veľa krásne nechápať... ;-)