Jinak famózní konkurent Lexus prodal v říjnu neskutečných 30 rejžokastrolů oproti loňským pěti. Třicet magorů pobíhá na svobodě!
Anebo - Že by kucí ze zoufalství vymysleli nějakej exportík s krátkodobou registrací? Ostatně dělají to všichni, čítám, že až ČNB pustí korunu tak bude VW mít o 50% míň.
Hezkej den
Pravdu díš Toyota/Lexus to nedělaly ale dělají to všichni takže to nevydrželi. za rok budeme svědky neskutečných propadů v registracích. A netýká se to jen VW...
Proč propadů? Po ukončení intervencí bude euro o něco levnější a tudíž zahraniční značky o tento rozdíl zlevní a budou výhodnější jak pro reálné kupce tak pro dealery na reexporty. Takže by prodeje zahraničních značek měly stoupnout na úkor Škodovky.
Lexusu je nějaký český trh vcelku ukradený, v USA má stejné prodeje jako Mercedes, v roce 2015 hezkých 344.600 ks. I BMW je na tom přibližně stejně.
Pravda, ono i to celé auto je laděno dosti zámořsky včetně designu.
Jak se tak dívám, Seat patří mezi smutné poražené, není ale divu. Leon oznámil facelift a úplně zmizel z nabídky. O Atecu by určitě byl obrovský zájem, ten ale úspěšně bojkotují škodovácké výrobní kapacity (spíše nevýrobní nekapacity). Čekací doba přes 8 měsíců, to už je jako u Trabanta. Docela průšvih, řekl bych.
Možná je ale zaím nějaký koncernový geniální zámysl, například mě napadá likvidace značky.
mne pride ze aj ibiza uz ma najvyssi cas na novu generaciu.. navyse tusim z ponuky zmizol kombik od ibizy.. kvoli nezaujmu zakaznikov.... seat potrebuje uz ozaj pridat modely a nie modely uberat .. inak sa z tejto stagnacie v eu nikdy nevylize... ako co sa tam deje je zahada .. lebo skoda vie z roka na rok pekne rast a vzdy ma nieco nove ... aj audi.. aj vw .. len ten seat nech robi co robi... tak stale sa nedokaze akosi odpichnut k lepsim cislam a mota sa okolo toho isteho bodu ked sa na to pozerame z celoeuropskeho pohladu