Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v roce 2009: Pořadí značek

Rok, který dostal přívlastek krizový, přečkal český automobilový trh v relativním zdraví. Pokles o 11 % nás vrátil někam nad úroveň roku 2006. Nejvíce strádají prodejci užitkových vozidel.
Zpět na článek
8. 1. 2010 00:56
8. 1. 2010 13:43
8. 1. 2010 08:21
8. 1. 2010 12:47
neregistrovaný "Kajfik"
8. 1. 2010 08:35
neregistrovaný "honza1212"
8. 1. 2010 10:37
neregistrovaný "kubiii"
8. 1. 2010 08:38
8. 1. 2010 09:31
8. 1. 2010 10:35
8. 1. 2010 10:51
8. 1. 2010 11:13
neregistrovaný "kubiii"
8. 1. 2010 15:38
8. 1. 2010 12:18
8. 1. 2010 16:17
9. 1. 2010 14:03
8. 1. 2010 11:43
8. 1. 2010 11:24
8. 1. 2010 22:55
9. 1. 2010 14:02
8. 1. 2010 12:35
neregistrovaný "Kajfik"
9. 1. 2010 14:04
8. 1. 2010 08:39
8. 1. 2010 08:46
8. 1. 2010 09:39
8. 1. 2010 10:58
8. 1. 2010 11:48
8. 1. 2010 10:17
8. 1. 2010 09:39
8. 1. 2010 11:41
8. 1. 2010 13:12
neregistrovaný "misiak"
8. 1. 2010 15:59
neregistrovaný "kubiii"
8. 1. 2010 16:06
neregistrovaný "kubiii"
8. 1. 2010 00:56
Hvězda roku
Podle mě si zaslouží pochvalu zejména Ford za své schopnosti prodávat Fusiona v takovém množství. :yes:
Rozbalit vlákno
3
8. 1. 2010 10:18
Re: Hvězda roku
Ja stebou souhlasim, bohuzel nevim koho presne chvalit!?

Jelikoz toto by byl sen kazdeho vyrobce vyrobit levny vuz bez nejak velkych zmen a i po prumernem 7letem zivotnim obdobi auto jde na dracku.

Neverim, ze toto Ford predpovidal, nekdy se veci stanou pravy cas, misto stesti, nahoda. Pokud by to tak nebylo tak by preci kazda konkurence vyrobyla uplne presnou verzi tohoto vozu.
8. 1. 2010 13:43
Re: Hvězda roku
"Celkem letos Ford prodal 18.516 vozů, tj. o 6,5 % více než před rokem. Tempem, jaké loni předvedl Ford, nedokázal růst nikdo jiný v TOP10."

Veľmi slušné "FORD" :yes:
9. 1. 2010 00:34
Re: Hvězda roku
je otázka, jestli to přineslo i nějaký profit.
Avatar - hattori_hanzo
8. 1. 2010 02:21
Teorie velkých čísel
Z tabulky kromě evropskách klasiků z předních pozic zaslouží uznání především značky jako Mercedes Benz - skoro čtyři tisíce aut a hned za ním v závěsu neúnavní pronásledovatelé v podobě Audi a BMW.Skvělý čísla jsou taky u Volva,1724 kousků vidí člověk rád.Obzvlášť když si vezme jak to vypadalo ne zase až tak dlouho zpátky.
Největší klenoty se tady ovšem hledají paradoxně dole.Ovšem koukat s rozumem protože skutečně nemám na mysli Shuanghuan(umí to vůbec někdo správně vyslovit?) s Daihatsu.
Třeba 206 kusů Porsche(to znamená že se novej kus na silnici objeví každý dva dny po celej rok!),136 ostrejch Caterhamů,85 Ministřel,40! Ferrari,Lamborghini,Rolls-Royce,Aston Martin,Maserati...Sen!
Tohle není perfektní stát,ale je dobře když člověk ví že Češi ani tak nejedou žádný šméčka. :yes:
Rozbalit vlákno
3
8. 1. 2010 02:44
Re: Teorie velkých čísel
Ten Caterham by si zasloužil minimálně uvozovky tím spíš, že všechny ty prodaný Kaipany nejsou jen kopie super 7 ale dost z nich je ta laminátova kastle s podvozkem z Favorita.
Avatar - Ricardo
8. 1. 2010 08:30
Re: Teorie velkých čísel
Ale Kaipan je úplně jiná značka než Caterham. V tabulce taky je (11 ks), mimochodem Kaipany jsou dražší než Cat >:D
8. 1. 2010 10:14
Re: Teorie velkých čísel
Sakra sem si toho Caterhamu nevšimnul.... beru zpět, odvolávam co jsem odvolal, slibuji co... >:D
Avatar - Well-being
8. 1. 2010 08:21
Jo, jo ...
:yes: všem co zvýšili prodeje proti r. 2008
:no: všem ostatním ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kajfik"
8. 1. 2010 12:47
Re: Jo, jo ...
Tvému hloupému názoru :no: :no: :no: :no: :no:
:-)
neregistrovaný "honza1212"
8. 1. 2010 08:35
Proč zrovna Fusion?
Mohl by mi někdo vysvětlit proč je Fusion tak oblíbený? Za ty peníze se dá sehnat hromada jiných (snad i lepších) aut...
Rozbalit vlákno
16
Avatar - WinDiesel
8. 1. 2010 08:45
Re: Proč zrovna Fusion?
Vyšší posez, snadné nastupování, výborné otevírání kufru jako u kombi, vyšší světlá výška, přehledná ergonomie (to vím od rodičů, mají ho). Je to pěkné auto, rodiče dostali i aut. klimu a vyhřívání předního skla, litá kola taky, dobrou výbavu.
Nedivím se. (Měli akční model za 299000, teď je totéž myslím za 249000, akorát klima není automatická).
Avatar - Dinar
8. 1. 2010 10:11
Re: Proč zrovna Fusion?
Přesně tak, dokonalé důchodcovské auto... myšleno pozitivně. ;-)
Avatar - WinDiesel
8. 1. 2010 10:49
Re: Proč zrovna Fusion?
Viděl jsem v něm jezdit i spoustu mladých lidí.
Avatar - Dinar
8. 1. 2010 11:04
Re: Proč zrovna Fusion?
Jo, proč ne, spousta lidí ocení nenáročné levné auto s vyšším posazem.
neregistrovaný "kubiii"
8. 1. 2010 10:37
Re: Proč zrovna Fusion?
Kurňa, vyhřívání předního skla by mělo být v každým autě v základu, to zimní škrabání oken je vopruz. Kdo je pro?
8. 1. 2010 10:48
Re: Proč zrovna Fusion?
máš můj hlas :yes:
8. 1. 2010 10:51
Re: Proč zrovna Fusion?
No akorát, že nikdo nenabízí taky vyhřávání bočních skel a automatické mytí na zapatlaný zrcátka. Takže člověk se tomu obíhání auta se škrabkou a hadříkem stejně nevyhne.
Avatar - Enthusiastic.driver
8. 1. 2010 12:13
Re: Proč zrovna Fusion?
Bylo by do prvního kamínku... protože dávat pak 15.000 za nové vyhřívané sklo se nikomu necche :-)
8. 1. 2010 12:25
Re: Proč zrovna Fusion?
První kamínek ti vyhřívání skla nevyřadí a když kupuješ nový auťák tak v pojistce připojištění skla ani nepoznáš.
8. 1. 2010 14:54
Re: Proč zrovna Fusion?
Presne. :yes:
Avatar - ryman
8. 1. 2010 22:50
Re: Proč zrovna Fusion?
taky jsem pro
Avatar - Ada je zase tady
8. 1. 2010 09:13
Re: Proč zrovna Fusion?
Protoze netaha bricho po zemi a da se s nim zaparkovat predkem u chodniku, aniz bys ulomil polovinu predniho narazniku.
9. 1. 2010 10:55
Re: Proč zrovna Fusion?
tak to bych mozna bral uz radsi nivu. s tou ten chodnik prejedes a nevadijou ti ani patniky..
Avatar - Emel
8. 1. 2010 10:21
Re: Proč zrovna Fusion?
Jako třeba co? Fusion v akčních cenách kolem 250.000 je prostě solidní auto se slušnou výbavou za málo peněz.
8. 1. 2010 10:50
Re: Proč zrovna Fusion?
a ještě i celkem spolehlivé, relativně málo kradené, a se širokým servisním zázemím. Viděl bych to jako ideální náhradu dosluhujích Felicií, případně Fabii 1 pro skupinu zákazníků, pro které je Fabia 2 těžko stravitelná :yes:
8. 1. 2010 10:53
Re: Proč zrovna Fusion?
Viděl sem ho v bílém laku ve verzi Kalero a na "hlínách" a nevypadal vůbec zle, spíš naopak. :yes:
8. 1. 2010 08:38
Eurodrzci
40 ferarri, 28 maserati, 17 bentley, 15 astonu(!!!), 10 lamb a dokonce 8 rollsu = i v krizi narod eurodrzku :-)
Rozbalit vlákno
22
8. 1. 2010 09:31
Re: Eurodrzci
Nebo zlodeju a mafianu :no:
8. 1. 2010 09:54
Re: Eurodrzci
Zlodeji a mafiani maji podleme S-klady, tohle jsou fansmejkri.
At je to jakkoliv, chci byt tim eurodrzkem taky :-)
8. 1. 2010 10:28
Re: Eurodrzci
Dávat rovnítko mezi "(euro)drzek" a "fajnšmekr"?!? :-O :-O No nevím nevím.

Jinak ovšem kupcům všech výše jmenovaných značek :yes:
Avatar - Dinar
8. 1. 2010 10:35
Re: Eurodrzci
Eurodrzek je předstupněm fajnšmekra, rozdíl je v počtu nul na kontě. >:D ;-)
neregistrovaný "kubiii"
8. 1. 2010 11:13
Re: Eurodrzci
Já mám na kontě spoooustu nul, akorát mi tam chybí něco před nima >:D
8. 1. 2010 15:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 1. 2010 11:35
Re: Eurodrzci
Bojím se, že ten rozdíl je mnohem spíš o vkusu než o majetku. Kdyby se alespoň 1% (euro)drzků dokázalo vyvinout ve fajnšmekry, bylo by to fajn. Ale toho se těžko dočkáme.
Avatar - Dinar
8. 1. 2010 12:18
Re: Eurodrzci
Bojím se, že nechápeš podstatu eurodrzka. ;-)
8. 1. 2010 12:35
Re: Eurodrzci
Tak to je možné, k téhle kategorii mám opravdu hodně daleko - díkybohu.
8. 1. 2010 16:17
Re: Eurodrzci
Beaumonte, nyní v tom plaveš jako Alfa Romeo ve... vyšší střední... >:D ;-)
8. 1. 2010 18:18
Re: Eurodrzci
Díky, kdybych byl ve všem tak dobrý jako Alfa 166 v rámci své třídy, byl bych spokojen.

Ale měl bys konečně dát do pořádku ty nesmysly o 159 na tvém blogu.
9. 1. 2010 14:03
Re: Eurodrzci
Toho bohda nebude! ;-)Znas GTI!
Avatar - positivemind
8. 1. 2010 15:54
Re: Eurodrzci
Příspěvek člověka bez mozku.
Avatar - ryman
8. 1. 2010 22:55
Re: Eurodrzci
ale tak no tak.. prece si nebudeme lhat do kapsy, ze se v te nasi krasne republice nekrade.. generalizovat je mimo misu, ale na kazdem sprochu pravdy trochu :-)
9. 1. 2010 14:02
Re: Eurodrzci
Presne jak napsal chrudos tyto znacky kupuji ti kteri se nemusi predvadet ze na to maji, tem tebou jmenovanym staci nemecka produkce (a obcas i Ferrari bohuzel)!
Bravo Masserati, bravo Morgan ! ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
8. 1. 2010 12:35
Re: Eurodrzci
Ja znam jen jednoho znich... Konkretne ma na svedomi jednoho ze 17 Bentley-ů...
9. 1. 2010 14:04
Re: Eurodrzci
Ja Morgana a Masserati, nekolik ALF a Lancii!
Avatar - Emel
8. 1. 2010 08:39
LUV
Za poklesem LUV je ovšem potřeba hledat změny spíše legislativní než tržní...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
8. 1. 2010 08:46
Re: LUV
No, firmy opravdu stoply nákup dodávek. Takže je tam silný tržní vliv - dodávky šly o 35 až 50% dolů, ale už se to lepší.
8. 1. 2010 09:39
Re: LUV
firmy určitě šetřili, ale LUV nejsou jen dodávky. Do změny legislativy tam spadali různé omřížované Oktávky, Fabky, ale i Poršáky. A ty se pak přesunuli do kategorie OA ;-)
Avatar - WinDiesel
8. 1. 2010 10:58
Re: LUV
Když si pozorně přečteš článek, je to tam napsáno - je to způsobeno kombinací 2 faktorů.

TĚŠÍM SE NA LEDNOVÉ VÝSLEDKY. Konečně to bude bez zkreslení, užitková auta budou užitkovými auty a osobní auta budou osobními auty.
Kdo zapláče bude Škoda - vypadne ze špičky v užitkových autech, přeskočí ji Ford, Volkswagen a možná i Renault a Mercedes. Hrůzstr to nezachrání.
Viz prosinec 2009:
1 - Ford (197)
2 - VW (191)
3 - Renault (110)
4 - Mercedes benz (98)
5 - Škoda (96)
6 - Peugeot (95)
7 - Fiat (91)
8 - Dacia (70)
8. 1. 2010 11:48
Re: LUV
mně jsou užitkáče celkem volný, a jestli je tam Škoda první nebo pátá je mi ještě volnější >:-[]

ono taky s jedním LUV proti paletě třeba u Fordu se těžko bojuje že
;-)

Spíš mi tam chybí Citroen. Ten v užitkáčích zatím většinou překonával Pažouta :-|
Avatar - Emel
8. 1. 2010 10:17
Re: LUV
Jak píše kuko... netvrdím, že nedošlo k reálnému poklesu LUV, ale hodně velká část poklesu je způsobena změnou možnosti odpočtu DPH i u osobních vozů, díky čemuž se spousta aut nakoupila jako OA namísto LUV.
8. 1. 2010 09:37
BRAVO FORD, BRAVO VOLVO, BRAVO KIA !
Takže nezbývá nic jiného než zvolat oslavné BRAVO FORD, BRAVO VOLVO, BRAVO KIA ! I přes krizi rostoucí trend výborné prodejní výsledky... Od VW jsem čekal víc s novým Polem a Golfem, oba modely jsou nepochybně špičkové, ale nic naplat češi vždy budou koukat na "value for money" v podobě akčních nabídek... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
8. 1. 2010 09:38
Re: BRAVO FORD, BRAVO VOLVO, BRAVO KIA !
Polo a Golf se letos jen rozjížděli, tady bych raději počkal co příští rok
8. 1. 2010 09:39
Ferrari
To čumím..., to fakt čumím.
Maserati, opět čumím...
to je prostě mazec... :yes:
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2010 10:55
žádný zdvižený obočí
Není to zas až takový překvapení. Ford si místo nahoře jistě zaslouží, protože nad tímto trhem přemýšlí a snaží se najít řešení pro požadavky zákazníků.

Přesně opačně to mimochodem platí o Toyotě, která v poslední době na český trh kašle (stačí srovnat třeba ceny Fokusu a Aurisu, nebo ještě spíše Avensisu a Mondea) a tak bych jí přál i větší propad, než těch 24,5 %.
Rozbalit vlákno
0
8. 1. 2010 11:41
SOLIDNÍ ČÍSLA
Každý číslo... dobrý číslo. Zde neplatí - kdo zlepšil prodeje je king, kdo zhoršil, palce dolů, zde platí jenom jediné - sláva všem, co dokáží prodat.

Fusion našel v Česku zemi zaslíbenou, pár drápků tu zatnul i Aston, a všechno jede ve stejných intencích jako předloni. Jen s menšími absolutními čísly.

Ostatně, pokud bychom přistoupili na podivuhodnou teorii, že prodávat se musí stále více a více, nastal by za čas zajímavý stav, všichni bysme vlastnili nakonec toho Astona. Nebo Fusiona? Nevím, vím jen, že to nejdůležitější je v předmětném kontextu to, co paseš ve své vlastní garáži.

Jinak správně článek akcentuje nepoměry (v neprospěch Fordu) rozložení modelového portfolia Fordu a Volkswagenu. Někdo holt "boduje" fusionem, někdo Passatem, tak si vyber...

Pochvalu zaslouží preimiálni svět z Německa - Mercedes-Benz, BMW, AUDI. A samozřejmě VOLVO a Porsche... umět si vybrat je vlastně strašně jednoduché, co?
Rozbalit vlákno
6
8. 1. 2010 11:58
Re: SOLIDNÍ ČÍSLA
ono rozdíl Pašík vs. Mondeo je jestli počítám správně někde kolem 20%, což mi teda jako nějaká extra tragédie nepříjde. Ten propad na následujích místech ve střední je už skutečně výrazný. A jsem zvědavý, co s prodeji Mondea udělá nová generace turbobenzinů, případně dvouspojky a pod. Jestli nějak naruší dominanci TDCI-ček.
8. 1. 2010 12:09
Re: SOLIDNÍ ČÍSLA
Nejde jen o Apoštola, mrkni na Golf x Focus, Tigi x Kugaua, koneckonců ROCCO x ... nic :-)

Jo, souhlas, je tam tak trochu podmotorováno. Tušim ale, že na podzim přijede omlazený Passat, takže je už dnes jasno :-)
8. 1. 2010 12:52
Re: SOLIDNÍ ČÍSLA
Golf vs. Focus opět rozdíl cca. 20%, Polo vs. Fiesta +/- stejně (ok, tady je Polo novinka, takže uvidíme spíš blízkou budoucnost). Tigi drtí Kugu, o tom žádná. Výš Ford nic nemá, zas na druhou stranu prodá pár Káček, Mistrů Elegance se neprodá pomalu už ani ten pár, + trhák Fusion.
A nová generace turbobenzinů může výrazně zamíchat právě těmito nižšími segmenty, hlavně nižší střední taky docela výrazně.

Takže já bych to viděl velice podobně jako třeba v Reichu. Ford je numero duo, s tím že má pár trháků, ale taky pár výrazných restů, a zdaleka nemůže nabídnou tak rozsáhlé pokrytí segmentů jako VW.

U Pašíka bych naopak s nástupem Superbu kombi očekával mírny pokles prodejů, možná dokonce i v tom samotném Reichu. Obyčejný Superb sice moc nemusím, ale kombíku těžko něco vytknout :yes:
8. 1. 2010 14:35
Re: SOLIDNÍ ČÍSLA
Fiesta nad Polem, to je +- aha. A kde mate S-MAX, C-MAX, Galaxy, novy Ranger nebo Transit Connect.... vsechny jmenovane Fordy rozhodne dokazuji, ze Ford ma velmi solidni portfolio.

Ford v LUV je take pred VW... [odkaz]

Pristi rok prijde uplne nova cela rada Focusu a C-MAXu, facelift Mondoa, S-MAXu a Galaxy, mozna i novy B-MAX.

A co bude mit VW, to se vystrilelo svymi POLO generacnimi facelifty tento rok, maximalne prijde +-facelift Passatu a Polosedanu.
8. 1. 2010 15:28
Re: SOLIDNÍ ČÍSLA
a není Fiesta +/- jako Polo? 2500 vs. 2400 jestli se nepletu.

Maxíky a Galaxy jsem zapoměl to je pravda :yes:

Pickupy a LUV mě nezajímají.

Trošku mě sklamala Fuga. Teda spíš její prodeje. Osobně se mi moc líbí a myslel jsem že tady zabere líp.

Ok, s tím porfoliem uznávám, Ford ho má široké, ale čistě z pohledu osobních vozů je na tom kapánek líp VW. Krom toho máš stejně důvod oslavovat ne? Ford je před VW ;-)
Avatar - Emel
8. 1. 2010 22:01
Re: SOLIDNÍ ČÍSLA
Holt... někdy oslavujeme růst prodejů, jindy zase pokles, podle toho, kdo zrovna klesá.
8. 1. 2010 12:42
Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
1.Ford Fiesta 117 296
2.Ford Focus 93 517
3.Vauxhal Corsa 84 478
4.Vauxhal Astra 67 729
5.VW Golf 57 187
6. Peugeot 207 48 037
7.BMW Mini 39 866
8.BMW 3series 36 029
9.Vauxhal Insignia36 040
10.Ford Mondeo 34 418

Vitezove v % navyseni rok 2009

1. Hyundai 56 726 (up 102%)
2. Kia 50 637 (up 62%)
3. Alfa Romeo 9 067 (up 52%)
4. Nissan 77 924 (up 18%)
5. Fiat 60 337(up 9%)

Informace z The Times 8.1. 2010
Rozbalit vlákno
26
8. 1. 2010 12:56
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
zajímavá čísla, zaujalo mě Bawo jako první střední třída celkově :yes: a absence Rendlíka v první desítce, v UK se jim dařilo vždy celkem OK :-|
8. 1. 2010 18:31
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
citali na auto.cz Adove mudrosti a skusenosti s rendlikmi a zistili, ze voz bez 4x4 a tdi nie je to prave orechove >:-[] Vies, skusenosti su k nezaplateniu
Avatar - ryman
8. 1. 2010 23:02
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
>:-[] >:-[] :yes:
Avatar - KANKUNEN
8. 1. 2010 13:11
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Korejci jedou už i v Anglii. Oni to dotáhnou ještě dál. Jen nechápu proč nám tady nedělají užitkáče. Tady na značce moc nezáleží. Určitě bych dal přednost Hyundai před současnými Atentáty na nervy řidiče se lvem ve znaku.
neregistrovaný "misiak"
8. 1. 2010 13:12
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
nie je dobre sem davat tabulku, kde nie je Skoda!! Redakcia nedavno zverejnila tabulku z Francuzska a Skoda tam nebola. Co sa pod tym clankom strhlo by mohlo vyustit do ....proste magorina najvyssieho stupna! Privrzenci radia "favé-macht-frei" tam urazali francuzsku suverenitu na plne obratky.
Odvtedy uz redakcia take tabulky (bez Skodovky) neuverejnuje ;-)
Avatar - Dinar
8. 1. 2010 13:29
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Z toho co tu v diskusích předvádíš, vyplývá bohužel jen jedno, a to že heslo "mozek-macht-frei" prostě nemáš čím naplnit. ;-)
Avatar - KANKUNEN
8. 1. 2010 13:43
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Ty tady zase předvádíš, že v anonymitě je velmi jednoduché se navážet do druhých. Nevšiml jsem si to poprvé.
Avatar - Dinar
8. 1. 2010 13:54
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Omlouvám se, pane Kankunene, za svůj pláštík anonymity. Mimochodem, kde jste se tak skvěle naučil česky?
Avatar - KANKUNEN
8. 1. 2010 14:08
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
V cirkuse jménem Škoda motorsport, nakonec tam ale přijali Kopecké a je po srandě, protože z cirkusu se stal skvělý tým.
8. 1. 2010 14:10
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
>:D :yes:
neregistrovaný "kubiii"
8. 1. 2010 15:59
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
:yes:
8. 1. 2010 13:56
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Chces skodu dam ti skodu! Cisla jsou samosebou neoficialni:

Skoda Fabia 18,500 sales in 2009
Skoda Octavia 13,800
Skoda Superb 2,600
Skoda Yetis 700

Skoda ma kolem +- 1.9% podilu trhu.

Oceneni Top Gear 2009

Nejlepsi rodinny vuz Skoda Yeti
Nejlepsi luxusni vuz Skoda Superb

Auto Express Driver Power Survey a ctvrty v J D Power Study of Customer Satisfaction v Top 5 nejlepsich poslednich 14 let!

Staci?

;-)
8. 1. 2010 14:12
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Neříkej, že čekáš odpověď? >:D

Ten sem vtrhne jak větrem přinesené posrané trenky a zasmradí to tu a zase odfičí.
8. 1. 2010 14:21
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Ne. Chci oficialni fakta.
8. 1. 2010 14:45
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Ty chceš spíš Fordovy fakta, ne? >:D
8. 1. 2010 14:45
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Tak si je najdi sam ci pokud si to muzes vubec dovolit zaplatit si profesionalni freelance researcher.

Takovych kterym clovek nabidne prst a utrhnou mu ruku je plna skladka.
8. 1. 2010 15:48
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Nejde o cenu za nejlepší auto v dané třídě, ale o nejlepší nákup v dané třídě. A tam hraje velice výraznou roli parametr výkon/cena. Škodovka je v UK velice levná značka a to hraje hlavní roli.
8. 1. 2010 16:54
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
To je pravda, ale to jsou Korejci taky levna znacka a vysledek tu takovy neni! Ikdyz prodaji vice aut nez Skoda!

At se to nekomu libi ci ne Skoda ma porad v UK image pred rokem 89! Samosebou skalni fanousek ti bude oni zpivat ody, jenze treba v porovnani s Korejcem je tam porad +- 15-20 000ks rocni propad!
neregistrovaný "kubiii"
8. 1. 2010 16:06
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
:yes: >:D
Avatar - Dinar
8. 1. 2010 13:26
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Pěkné, ještě by to chtělo francouzskou nebo italskou tabulku, ať je vidět (na špici Fiat resp. Renault) jak nacionální "deformace" dokáží jako naprosto klíčový parametr definovat podobu tabulek v jednotlivých evropských zemích. To jen k tomu, zde častému blábolení o dominanci Škody na českém trhu, coby jinde nevídané deformaci trhu domácí značkou. Pro Brity je Ford (historicky) srdcovkou, Vauxhal domácí značkou, a je na tom krásně vidět, jak irelevantní je skutečnost, že jsou to produkty německých automobilek, značka je značka, stejně jako Mini, to je příklad příkladů, jinde v podstatě okrajová imidžovka, v GB sedmé nejprodávanější auto vůbec, protože Brit. A navíc britská inklinace ke sportovnímu svezení, první střední třídou není nic jiného než 3er, hmm, to je na potlesk. :-) :yes:
8. 1. 2010 14:20
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Ford není německá automobilka!
8. 1. 2010 14:48
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Dinár určitě myslel Opel/Vauxhal a Mini/BMW.
Avatar - Ricardo
8. 1. 2010 19:22
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Ford of Europe je dnes německou automobilkou
8. 1. 2010 14:34
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
právěže tyhle "zdeformované" trhy až tak zajímavé nejsou, výsledek je +/- jasný. Zajímavější by byly ty méně závislé (poloha taky hraje roli, stejně jestli je tam fabrika nějaké značky a pod., takže nezávislé to nebude nikdy na 100%) třeba Belgie, Holandsko, Norsko, Řecko a zde velice populární Finsko :-)
8. 1. 2010 15:43
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Finsko je skutecne znacne nezavislym trhem. Svoje automobilky ma dve. Velmet a Sisu. Valmet vyrabi hlavne traktory (plus Porsche, Fisker a Th!nk) a Sisu vyrabi vyborne nakladni vozy a vojenskou techniku.
Jakozto nezavisly trh, ma i sve nezavisle tridy.

1.Male vozy: Toyota Yaris
Ford Fiesta
Volkswagen Polo
Peugeot 207
Honda Jazz

2. Male rodinne vozy: Volkswagen Golf
Ford Focus
Nissan Qashqai
Kia Ceed
Toyota Corolla
Toyota Auris

3. Velke rodinne vozy: Toyota Avensis
Skoda Octavia
Audi A4
Ford Mondeo
Volvo V50
Mazda 6

4. Velke vozy: Volvo V70
M-B E Classe
BMW 5
Audi A6

5. Male SUV: Honda CR-V
Volvo VC60
Subaru Forester
Toyota RAV4
Volkswagen Tiguan

6. Velke SUV: BMW X5
Toyota Land Cruiser
M-B ML
8. 1. 2010 17:49
Re: Pro zajimavost Poradi znacek v UK 2009
Koukám, že Finové si oblíbili Toyotu. Ale jinak maj Fíni dobrej vkus, teda až na to CR-V.
Avatar - del42sa
8. 1. 2010 22:49
Nový Peugeot SR1
už jste viděli nový Peugeot ? ;-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - ryman
8. 1. 2010 23:10
Re: Nový Peugeot SR1
moc hezke :- ) :yes:
9. 1. 2010 22:38
Re: Nový Peugeot SR1
Je to obšírnejšie na Autofun.
Nebyť emblému na maske a volante, tipujem štúdiu AM...
Avatar - Ada je zase tady
10. 1. 2010 12:28
Re: Nový Peugeot SR1
Nebylo by optimalni, kdyby ty kola mela prumer 1,5 metru >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
10. 1. 2010 12:26
Češi začínají mít rozum
Stačí porovnat, o kolik procent padly prodeje souctu vsech francouzskych vozu v porovnani k vozum ostatnim. :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0