Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v srpnu 2011: Pořadí značek

Srpnový růst českého trhu táhla Škoda, VW a korejské značky. Desítku nejlepších značek zpestřil SEAT.
Zpět na článek
6. 9. 2011 06:54
6. 9. 2011 10:17
6. 9. 2011 08:53
6. 9. 2011 10:45
7. 9. 2011 01:05
6. 9. 2011 11:12
6. 9. 2011 09:26
6. 9. 2011 09:46
6. 9. 2011 10:43
6. 9. 2011 10:48
6. 9. 2011 10:54
6. 9. 2011 20:37
6. 9. 2011 11:43
6. 9. 2011 10:22
6. 9. 2011 09:59
6. 9. 2011 11:27
6. 9. 2011 13:16
neregistrovaný "zulyk"
6. 9. 2011 13:08
neregistrovaný "AlexanderBB"
6. 9. 2011 14:20
neregistrovaný "AlexanderBB"
6. 9. 2011 13:09
6. 9. 2011 13:47
Avatar - Machýrek
6. 9. 2011 06:54
Ssangyong
Co vede lidi k tomu, ze si koupi Ssangyong?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - WinDiesel
6. 9. 2011 07:22
Re: Ssangyong
Co vede lidi k tomu, že pokládají tak pitomé otázky? Viděl jsi naživo? Testoval? Já ano a je to dobré auto (Korando) a vypadá velmi solidně. Upravený licenční motor Mercedesu, solidní výkon, nízká spotřeba.
Příště otestuj, dej si prosím tu práci, než položíš hloupou a zbytečnou otázku.
Avatar - 3_diamanty
6. 9. 2011 07:37
Re: Ssangyong
asi sa nudi , mozog chyba, hlava prazdna ;-)

nevsimaj si ho, asi jazdi vo felde tak zavidi ssangyonga tym stastlivcom >:-[]
Avatar - Machýrek
6. 9. 2011 09:57
Re: Ssangyong
..no jezdit ve felde musi byt mnohem lepsi, nez v aute, ve kterem budu vsude za trotla ne? takze to neni zrovna dobry priklad :no:
6. 9. 2011 10:17
Re: Ssangyong
Promiň, ale jestli jseš přesvedčenej, že v i40 budeš za trotla a ve feldě nikoli, tak to máš asi seriózní problém.
Avatar - Katikakus
6. 9. 2011 10:42
Re: Ssangyong
Ja myslim, ze on uz je za trotla bez ohledu na auto... :-!
Avatar - Machýrek
6. 9. 2011 19:58
Re: Ssangyong
??? jak jsou vedle takovy ty svisly carky, tak podle nich lze najit, co uz ve vlaknu bylo napsano drive vcetne reakci, zkus tam najit neco o i40 ju ;-)
6. 9. 2011 08:53
Re: Ssangyong
Asi hodně velké sebevědomí.
Avatar - euro89
6. 9. 2011 10:45
Re: Ssangyong
Ten stejný důvod, jaký vede lidi ke koupi všech ostatních korejců, Lady, VW, Renaultu, Dacie... prázdná peněženka a absence byť aspoň náznaku vkusu. :-!
Avatar - Ronault.
6. 9. 2011 19:22
Re: Ssangyong
A pro vkus je nutno jezdit v olítaném BMW? >:D
Avatar - euro89
7. 9. 2011 01:05
Re: Ssangyong
Pokud má to auto charisma a styl... Ale to člověk jezdící ve Favoritu asi těžko pochopí. >:-[] Auto neni o roku výroby.
Avatar - FISHkaa
6. 9. 2011 11:12
Re: Ssangyong
uvedli nový model (malé SUV), který už není tak extravagantní. Sice má, dle testů, dost much, ale je levnější...
Avatar - 3_diamanty
6. 9. 2011 07:34
kia a hyundai opat palec hore
:yes:

okrem bentleya vsetky luxusne neprakticke drahe kraksne ako lambo, maserati, aston martin ferrari rolls pekne klesaju ;-) :yes: co ze sa to stalo? >:D

pochvalit treba VW naopak skoda ma po 8mich mesiacoch pekne pomaly ale isto celkovo klesa aj ked do konca roka to mozno este zachrani ale o nejakom naraste asi nebude rec.

Dobre sa dari aj dacii a chevroletu naopak japonci v cechach su uz asi na odchode a toyota uz nema ani na daciu a dalsie suzuki je uz uplne v ... az za medakom. Nissan mazda honda su uz v cechach doslova kusovky a rarity ale to aj u nas ktovie cim to je.

Neuveritelne sa nadalej dari smartu aj mini co je pre mna prekvapenie ael pozitivne , tie auticka mam fakt rad a ani som netusil ze z nich budu skutocne taketo bestsellery.

No a nakoniec pochvalim peugeot ktory taha aj za citrona a skutocne mi robi asi najvacsiu radost z mojich oblubenych znaciek.

:yes:
Rozbalit vlákno
50
6. 9. 2011 09:13
Re: kia a hyundai opat palec hore
ta prva veta vyzera ako najaky dusevny problem
Avatar - Barrichello
6. 9. 2011 09:15
Re: kia a hyundai opat palec hore
Lidem došly prachy, zejména pokles u Ferrari je rapidní :o)))

Kupují se i mezi luxus auty roční až pětileté ojetiny které vyjdou na podstatně zajímavé peníze, stačí se podívat do sekce první registrace ojetých vozů v tabulkách SDA :-)
6. 9. 2011 09:26
Re: kia a hyundai opat palec hore
Že by došli prachy to si nemyslím a koupit lehce ojetou káru za zlomek ceny nové je rozhodně moudrý trend a dobrá cesta, jak si vyzkoušet, co že se to prodává za ceny od 2,5 mega :-)
Avatar - Barrichello
6. 9. 2011 09:32
Re: kia a hyundai opat palec hore
Koupit zánovní káru je dobrá cesta i mezi obyč auty.
Protože nejhorší co můžeš udělat je si koupit nový auto za 1,5 míče za 4 roky za něj protiúčtem dostat 400-500 >:D Zejména když je to větší benzín takhle dopadneš skoro u všeho.

Za to na tý ojetině můžeš vyměnit půl auta a pořád to nebude takovej provar.
A kupovat si auto a motorizaci tak, abych natom neprodělal při koupi, no tak to je pak hodně smutný.
Jezdit v tom v čem nechci jen kvůli prodeji.
To je lepší si tu káru koupit jako 3roky starou a být vysmátej....
6. 9. 2011 09:36
Re: kia a hyundai opat palec hore
Já s tebou souhlasím .... Dneska můžeš koupit okolo 300 tisíc nový naprosto dostatečný hatchback nebo se podívat do něčeho zajímavějšího - třeba CX-7 se prodává za velmi podobné peníze, asi protože se lidi bojí spotřeby ... a samozřejmě už vůbec nemluvím o luxusních autech ... na netu je Phaeton mého bývalého šéfa, který byl za 3 mega a teď ho nabízejí za 650 tis. (2008, necelých 100 tis najeto) - je to plná palba s 4,2 V8 ;-)
Avatar - Barrichello
6. 9. 2011 10:43
Re: kia a hyundai opat palec hore
No vidíš je to modla VW. Stačí aby to nebyl oblíbený model v mainstreamu a proděláš na tom gatě stejně.

Ztráta 2,3 míče za 3 roky?

No to je trošku moc že, 2,3 mega jde investovat do lepších věcí než je prodělat na káře.
Takže nové je nové no, ale pokud si to nové nechci nechávat 15 let, tak je to nejhorší koupě kterou můžete udělat.

Samozřejmě neplatí to pokud si koupíte to co kupují masy.

Ale pokud nechete "masovku", tak musíte být bud těžkej vatař nebo člověk typu lehce nabyl, lehce pozbyl což sou akorát zlodejíčci, vy**cánkové, restituenti a dědicové po bohatém strýčkovi atd. a lidi co si peněz neváží anebo to nemáte v hlavě pohromadě....
Protože prodělat 2 mega na plechovce
>:D
6. 9. 2011 10:57
Re: kia a hyundai opat palec hore
Ona to samozřejmě byla firemní kára :-) .... máme povolené pouze Audi do A6. Mercedes, BMW a Lexus vůbec, takže si pořídil Phaetona ..... To je fakt suprová ojetina, on byl na auta velmi citlivý ... a samozřejmě každý druhý den byl v Butovicích na ručních umytí ;-)
6. 9. 2011 09:38
Re: kia a hyundai opat palec hore
Tak si ještě v sekáču začni kupovat boty a hadry. V kontejneru najdeš nějaký nábytek a možná i nádobí. Stačí, když ho umyješ a můžeš pak spokojeně usínat s pocitem, jak se dá krásně ušetřit. Koneckonců to nebude zas tak nový pocit. Starou máš taky většinou už použitou.
Avatar - Choochoo
6. 9. 2011 09:43
Re: kia a hyundai opat palec hore
:yes:
6. 9. 2011 09:48
Re: kia a hyundai opat palec hore
Ono možná časem taky pochopíš, co je důležité a co ne ;-) ..... až budeš mít pár milionů, co se válí po účtech .... :-)
6. 9. 2011 09:55
Re: kia a hyundai opat palec hore
To není o utracených penězích. Za 300 si můžeš koupit nové i ojeté. Hochštapler si asi koupí to ojeté. Pro něj je totiž nejdůležitější poměr společenská prestiž/cena. Ikdyž je to jen jako.
6. 9. 2011 10:08
Re: kia a hyundai opat palec hore
Nemyslím si, že jsem prototyp hochštaplera a stejně bych šel do lehce ojetého auta raději než do akčního golfa ....
6. 9. 2011 10:37
Re: kia a hyundai opat palec hore
Nákup ojetého auta může být pragmatické řešení. Není to ale na chlubení ve stylu, jak jsem koupil auto za 1 mil za 300.
Avatar - Barrichello
6. 9. 2011 10:46
Re: kia a hyundai opat palec hore
2011:
Ano, koupil sem auto za mega a sem borec. Všichni mě obdivují

2014:
Prodal sem to za 400 :-) Ale to už nikomu nebudu povídat.
Prostě sem frajer ne, tak šup, zazpívám si "Já na to mám, já si vyskočím já si poskočím".
6. 9. 2011 13:19
Re: kia a hyundai opat palec hore
Dokonale tu dnes akorát představuješ, jak si švorcák tvého kalibru představuje, že se kupují auta za milión. Doma ti zapomněli vysvětlit, že lidé si kupují věci na úrovni, která korespondujes s jejich majetkovým postavením. Jak ten, co kupuje Logana, tak ten, co kupuje Astona si nemusí říkat, že je borec, prostě a jednoduše si koupí auto.

Pokus se představit si realitu, že to co ty považuješ za velké peníze, a jak tě tak čtu, tak to bude peníz někde kolem jedno sta tisíce korun, tak pro druhého je to částka, kterou běžně utrácí o víkendu za hotelové služby. Až tohle pochopíš, pochopíš také to, že tvoje doslova malomyslné představy o životě jsou ve své podstatě jen odhalováním svého velmi omezeného majetkového postavení.
6. 9. 2011 14:09
Re: kia a hyundai opat palec hore
Proč se chováš tak arogantně, proč umíš každému jen vulgárně nadávat. Nenapadlo tě někdy, že na svůj názor má každý nárok.
"Diskutuj, argumentuj, ale zůstaň slušným", k tomu diskuze jsou.
Dost nechápu místního administrátora, že tě tu trpí, no naopak tě odměňují - to něco vypovídá. Jinde tě vymetli jak saze z komína.
To, že máš čtivý/líbivý verbální projev neznamená, jak všichni vidíme, že jsi slušný člověk. Když si přečtu tvé příspěvky a blogy, tak z toho vychází, že se ti líbí dražší spotřební zboží(hodinky, auta - kromě Škody). Vzhledem k tomu jak ho opěvuješ, to neomylně směřuje k poznatku, že si si z toho udělal nedostižnou modlu. Tak proč jiné peskuješ, když si na tom stejně!
6. 9. 2011 15:37
Re: kia a hyundai opat palec hore
Zkusim te nasmerovat - to ze pise o hodinkach, nebo Mercedesech, to neni opevovani. Tudiz je tva myslenkova konstrukce spatna.
6. 9. 2011 16:00
Re: kia a hyundai opat palec hore
Milý mariachi, díky za směr. Nic to však nemění na základních pravidlech slušnosti. A co se týče těch "gétéím" vyvozovaných korelací mezi finanční solventností a příslušností k určitému stavu, musím konstatovat, že to již dávno neplatí ani ve staré dobré konzervativní Británii(bohužel). Nebo si snad myslíš, že když si například úspěšný americký raper kupuje lamborgini, na ruce hodinky PhillipePatek, tak to dává jasné znamení o jeho vzdělanosti? Hned se omlouvám všem slušným raperům. Podobných příkladů je možno uvést dost a dost. Nevím jak ty, ale já znám ve svém pracovním okolí hodně těch, co na první pohled vypadají velmi dobře/vč. materiální výbavy, ale jejich jedinnou starostí je jak na ty splátky každý měsíc sehnat. Zkrátka nevím jak ty, ale já bych lidi dle auta, hodinek, bot ... již dnes neřadil. Dřív to možná platilo a i já jsem měl několik "míst" kam jsem se při prvním setkání s novým partnerem "juknul", ale to již dávno neplatí. Opět asi bohužel, ale je tak.
6. 9. 2011 21:04
Re: kia a hyundai opat palec hore
Jasne.
Hele nemuzes to brat i obracene.
V premiovem aute jezdi premiovy clovek - ze v nem obcas sedi i nepremiovy neni timto vylouceno. A stejne tak nikdo netvrdi, ze se premiovy clovek pozna vyhradne podle premioveho auta (hodinek, obleku, bot...).
Ze se nekdo snazi vypadat premiove a pak vola co tyden do Providentu je jeho problem a vlastne to jen potvrzuje. Prece si nenahromadi ty splatky jen aby vypadal jako raper?
Avatar - Barrichello
7. 9. 2011 09:13
Re: kia a hyundai opat palec hore
Píše o hodinkách který nikdy v životě nedržel v ruce a pochlebují mu ti, kdo je taky nedrželi nikdy v ruce.
Jak úsměvné.
6. 9. 2011 14:57
Re: kia a hyundai opat palec hore
Tak tohle je hodně mimo .... znám kluka, který jezdí Astona a není to proto, že koresponduje s jeho majetkovým postavením, ale protože už neví, co roupama a pořád má pocit, že musí ohromovat .....
Utratit 100 litrů za hotelové služby určitě umí pan doktor z polikliniky Modřany, který má sebou svou asitentku, aby si rozšířil repertoár svých sexuálních zastydlých potřeb (v mladí si asi moc nezasouložil) ....
6. 9. 2011 15:30
Re: kia a hyundai opat palec hore
Já píši o obecném jevu, ty argumentuješ výjimečností, v tom tkví tvé nepochopení věci a tvůj fatální nedostatek v dostatečné orientaci . Není důležité, jestli si Astona koupil nějaký znuděný mafián či znuděný spratek, jde o to, že astona (například) kupují (z 99%) bohatí, slušní lidé, pro něž je nákup toho astona stejně "náročný" jako pro jiného nákup polobotek... Hledáme-li tedy jistou souvislost mezi majetkem, mezi finančními možnostmi jednotlivce a jeho vozovým parkem, pak většinové je to tak, jak tu někdo už napsal - jsi než to, co tvůj vůz, běž do garáže, otevři vrata koukáš na sebe. Nebo se snad domníváš, že většina dobře majetkově situovaných lidí jezdí loganem a většina těch majetkově méně vybavených jezdí v Rollsech?
6. 9. 2011 15:35
Re: kia a hyundai opat palec hore
Koukam, ze pises rychleji nez ja a to o dost >:D
6. 9. 2011 15:39
Re: kia a hyundai opat palec hore
>:D :yes:
6. 9. 2011 15:58
Re: kia a hyundai opat palec hore
Je mi jedno jestli správně nechápu a nemám ten správný "setup" pro život ... jsem jen hloupej Rumun :-) .... Dan není žádný mafián ani spratek, je to příjemný kluk, který prostě byl ve správný čas na správném místě .... tak třeba jako i já a pár mých dalších známých .... garáž nevlastním, takže se nemám kam podívat, ale nemyslím si, že moji přátelé jsou BMW nebo Mitsubishi :-) ..... neznám nikoho, kdo jezdí v Rollsu mimo našeho prince Paula a ten je starý feudální pozér .... musím se ho zeptat, jestli má taky hajzlík ze zlata :-)
6. 9. 2011 16:03
Re: kia a hyundai opat palec hore
Mimochodem chlape, čím ty se živíš ???
6. 9. 2011 16:45
Re: kia a hyundai opat palec hore
Hlavou.
6. 9. 2011 18:48
Re: kia a hyundai opat palec hore
Ty jsi tajemnej jak hrad v Karpatech .... a čím že to vlastně jezdíš ?? Já jsem lékárník ve službách islandských imperialistů a jezdím Subaru Forester ;-)
6. 9. 2011 15:33
Re: kia a hyundai opat palec hore
Toho Astona snad musel za neco koupit, ne? Nebo snad nevi co by roupama a ukradl ho? Mozna chce ohromit, ale i tak to auto jiste koresponduje s jeho majetkovym postavenim. Socka se snazi ohromit jetou A8 2.5TDI na pneumatikach Obnova Brno, prachac zase novym Astonem (je fakt, zes nepsal, jestli jezdi novym Astonem).
On to tu ten GTI napal hezky - pokus se to predstavit si, ze tak, jak si ty kupujes model Porsche od Bburaga, tak jiny si uplne stejne kupuje to Porsche v showroomu v zivotni velikosti. A pomer te castky, kterou za to auto date je v pomeru k vasemu vydelku zhruba stejny. Pro tebe sest stovek za model je jen malej dil mesicniho platu a pronej to bude zase tria pul mega. S takovym vydelkem te kilo za vikend v Parizi neboli...
6. 9. 2011 16:02
Re: kia a hyundai opat palec hore
Je to developer ;-) a je to funglovka ....Můžu se zeptat, čím se živíš, že máš tak velký nadhled a přehled ?? Já si Bburaga nekupuju .... a 911 jsem už měl a jako každý normální člověk jsem prostě zjistil, že je to dost nepraktické auto ;-)
6. 9. 2011 16:51
Re: kia a hyundai opat palec hore
To Bburago byl priklad, nemusis byt hned vztahovacny. Je fuk, cim se zivim, dulezite je, co jsem zazil. Taky jsem si drive nedokazal predstavit, ze si jednou koupim sve vlastni nove auto za sve vlastni penize - jen jsem si to moc pral. A jak to prislo znovu a znovu, tak uz mi to prijde jako normalni soucast zivota. Od levnych aut k drazzsim a tak dale a jednou bude i ta 911 moje vysnena :yes:
No a nekdo tak kupuje ty Astony treba a vzdy to auto koresponduje s majetkovymi pomery.
Avatar - Machýrek
6. 9. 2011 17:38
Re: kia a hyundai opat palec hore
:yes:
Avatar - Barrichello
7. 9. 2011 09:12
Re: kia a hyundai opat palec hore
Si totální ubožák, plátovej slintač píší tu ody na prémii.
Prej 100 litrů za hotelový služby o víkendu.

Nevím kdo ti tohle baští, ale sám si naprostej prototyp toho, o kom lez říct že píš o tom v čem v životě nikdy nejel a olizuje katalogy a weby a píše nějaký pohádky.

Realita aje jiná, třeba to někdy zjsitíš, Logane.

Jo já kupuju káry za 100 tis, jasně, prot tvojí informaci ani jedno moje auto 100 tis nestálo. A klidně bys si mohl koupit i tu funglovku, akrotá nevím proč bych měl ztrácet za 5 let na nečem mega.
6. 9. 2011 10:26
Re: kia a hyundai opat palec hore
Já to snad budu kopírovat všude! Taková pitomost o "sekáči" atp. Takže opět něco o KVALITĚ: HYUNDAI se stal nejkvalitnější značkou roku 2010! Značka Hyundai se umístila na 1. místě ve velkém reportu kvality německého magazínu AUTO BILD! Od roku 2001 největší německý motoristický magazín AUTO BILD každoročně publikuje komplexní report kvality. Poskytuje rychlou a fundovanou orientační pomůcku pro posouzení různých oblastí jako jsou spolehlivost, dlouhodobá kvalita a spokojenost zákazníků všech nejdůležitějších automobilových značek prodávaných v Německu. Vítězem reportu 2010 se stal Hyundai jako první korejská značka v jeho historii...

A reagujte prosím, věcně, na tento test Autobildu - co vy na to na ty kecy o "sekáči"? >:D
6. 9. 2011 10:31
Re: kia a hyundai opat palec hore
Nenapsal jsi všechno. Ten report není o jen kvalitě, ale i o délce záruky, ceně servisu, spokojenosti zákazníků / nenáročný zákazník je vždy spokojenější /. Naopak v tabulkách spolehlivosti / TUV, ADAC / patří k podprůměru.
6. 9. 2011 10:40
Re: kia a hyundai opat palec hore
Jistě - o čem všem je tento test vím moc dobře - tohle si ale, právě myslím, je rozhodující dnes! TYHLE všechny aspekty právě lidé zvažují! Reagoval jsem jen na "sekáč"... Tohle je totální totiž pitomost - věci ze "sekáče" by se posuzovaly jinak - a ne s takovým výsledkem: Test autorizovaných servisů AUTO BILD Zkoušené vozidlo připravené chybami v autorizované zkušebně DEKRA se přistaví do 8 autorizovaných servisů na velkou prohlídku. Kolik chyb odhalí servis? Postupuje autorizovaný servis důsledně a zcela podle plánu servisních úkonů předepsaných výrobcem? - A v této kategorii také Hyundai dopadl velmi dobře... ;-)
6. 9. 2011 11:02
Re: kia a hyundai opat palec hore
Chápu to. S lowendem jsou lidé vždy více spokojeni. Kupují auto za mnohem menší ceny oproti konkurenci a mají i menší očekávánání a menší nároky. Navíc budou tuto svou volbu čistě z rozumu / nikdo nekupuje korejce proto, že by ho nějak zaujal nebo z lásky ke značce / i sami před sebou hájit a stěžovat si je nikdy nenapadne. Jak na tom korejci jsou poznáme až se cenově srovnají s konkurencí.
6. 9. 2011 15:41
Re: kia a hyundai opat palec hore
Ty ses nam ale rozohnil >:D

To o sekaci se tykalo koupe noveho versus ojeteho auta bez ohledu na znacku.

A ver tomu, ze hromada lidi si Hyundai nekoupi nove ani ojete i kdyby vyhralo auto roku v Patagonii 3x za sebou...
Avatar - Barrichello
6. 9. 2011 10:36
Re: kia a hyundai opat palec hore
Zapoměl si na maličkost - boty až onosím tak je zahodím. Někdo za půl roku, jiný za 3 a taky podle toho kolik do nich dal. To samý s dalším.

Auto se po 3 letech nový nezahazuje.
A je ku*** rozdíl ztratit na porizovačce mega, protože nechci jezdit v tom co je národním hitem a nechci mít pod kapotou naftu anebo ztratit na pár let staré ojetině 50-100 tis.
Trošku rozdíl.

Až budeš znát cenu peněz, tak to možná poznáš že mezi 100 litrů a mega je troška diference.

K tématu 300 nové nebo ojeté.
Jistě za 300 lze mít funglovku v základu.
Taky za to jde mít něco lepšího pár let starého až po pomalu hyperluxus xy let starý.
Každý necht si vybere co jemu vyhovuje.

Já auta v základu nerad.
Nikdy se neměl auto, co by nemělo klimatizaci nebo el. okýnka atd.
Sou lidi kterým to nevadí....
Avatar - Blue Sun
6. 9. 2011 10:48
Re: kia a hyundai opat palec hore
Hm, zrovna dnes už je většina i těch základních výbav s klimatizací a elektrickým ovládáním oken i v nižší střední třídě.
Čím starší auto, tím horší pasivní i aktivní bezpečnost. Nejen konstrukčně, ale i stárnutím samotného kusu. Oželím pochybný luxus za výhodu bezpečnosti.
6. 9. 2011 13:20
Re: kia a hyundai opat palec hore
Avatar - Barrichello
7. 9. 2011 09:32
Re: kia a hyundai opat palec hore
Jojo, takový 2005 MB S-klasse má určitě horší bezpečnost než 2010 Oktávka.

Tak si chlapci udělejte test, napalte to do sebe v 50ce, uvidíme kdo na to bude líp :-)
Sázím boty na S-kládu.

Já za základ považuju i manuální převodovku (děkuju nechci) a další důležité a chybějící prvky výbavy a to už lezeme s nějakým lepším motorem na ceny kolem 500-600. A máme pořád káru střední třídy.

To si za ty prachy radši koupím něco 4-5 let starýho ve vyšší lize.

Plačky nad pneu Obnova Brno a další cinty sice možná platí na někoho, ale já svým autům dopřávám ND a servis na úrovni jaké si zaslouží.

Ale je fakt, že jsou borci co za poslední peníz koupí nějaký naleštěný BMW z roku nebreč a pak nemaj na provoz a servis a cpou na to Matadorky a látaj to stylem "Franto tohle neměn já na to nemam. A ten servis ti zaplatím až po vejplatě".

Tohle fakt není muj styl, když je něco třeba vyměnit, vymění se to a servismenům platím okamžitě a na dřevo.

Soudruh GTI háže všechny do jednoho pytle, ovšem má to poněkud zkreslené ty představy. ZCELA mimo realitu no, tak já ho chápu, najít realitu všedního dne na netu a v katalogu moc nejde, musíme mu odpustit.
Chce to někdy vylézt z nory na světlo boží, zavítat mezi lidi, poptat se servismenů jaký jim tam jezdí druhy lidí atd.
Pak tu může začít děláš přednášky.

Prostě jen nerad vyhazuju prachy oknem, proto nejezdím funglovkou (i když v pohodě můžu - klidně i vaší prémiovou VW, Audinkou, BMW - no problemo) a neplatím za štemply v servisce.
A ještě jedna věc - než novou A6 v naftě, radši 3 roky starej Jaguar.
Jedno je bezpohlavní tuctová kára kterou má každej kravaták, druhý má aspon styl, tradici a rodokmen sahající do doby, kdy koncern ještě ani nevyráběl hitlermobil.

Když si tu někdo tak zakládá na tom luxusu, tak on je pravý luxus s odkazem do minulosti a pak šidítkový luxus pro zblblé masy.
Ten druhý není můj cup of tea.
6. 9. 2011 13:21
Re: kia a hyundai opat palec hore
Mám pro tebe doporučení - snaž se žít tak, aby ta vozidla, která jsi zatím obžebral v bazarech, byla pro tebe zcela přirozeně dostupná, a to jako nová. Až toho stavu dosáhneš, budeš dospělý, a nebudeš si tu muset trapně dokazovat, že závist bazarového kovboje je zcela přirozenou charakterovou... vadou. Neboť existence bazarů je důkazem především toho, že touha po autě opravdu nezná hranic.
Avatar - Barrichello
7. 9. 2011 09:41
Re: kia a hyundai opat palec hore
Zítra si pro ně můžu jít chlapče, seš na krutým omylu.
Otázkou je pro co si zítra můžeš jít ty, ona poterfená husa kejhá nejvíc.

Ale nevím proč bych to dělal a za 2-3 roky na nich prodělal gatě.

A mít auto 10 let taky není muj cup of tea.
Člověk má zkoušet různý věci.

Takže možná někdo kupuje Logana s tím že mu musí vydržet dalších 10 let.
Já takhle ale káry nekupuju.

Jojo, a děkuju za tvé rady, budu se jimi řídit.

Taky mam jednu radu - když seš příznivec uber luxus, tak by ses měl snažit abys doma měl interiéry v celkovém hodotě 20 mega protože teprv pokoje za 400-700 litrů je TOP CLASS, nezapomen na několik Rolexek aby s ti s jedněma nesmáli , v garáži máš jistě 5 super prémií, to ti radit nemusím a další věci máš taky pošéfovaný.

Víš pro nás je hrozná čest, že mezi nás chodí mulitmiliardář, který má jako kratochvíli psaní propagandy na netu. A fandí vozům šáde, které mají k luxusu daleko jako komsolec k obchodvání na burze.
>:D
Halt miliardáři maj různé vrtochy >:D
Třeba takvej Osgood z "někdo to rád horké".
Ze by bratr? >:D
6. 9. 2011 17:30
Re: kia a hyundai opat palec hore
Koupě nového auta je vždy a za všech okolností finančně neracionální rozhodnutí právě tím, že nové auto ztrácí cca 20% své ceny hned po převzetí klíčků a zhruba třetinu už po prvním roce. Na druhou stranu bych doporučoval nedívat se na ceníky jako na fixní záležitost, většina prodejců nových aut nabízí určité slevy (záleží na obchodní politice té které značky). Zánovní ojetina je dobrá věc, ale jednak je malý výběr a ten pokles ceny je tam stále výrazný. A jakmile auto překročí stáří tak šesti let, tak už je na něm zas vidět zub času.

Na druhou stranou nejen penězi je člověk živ. Občas si také chce udělat radost.

Nové auto si mohu sestavit podle svého. Značku, model, typ motoru, specifickou výbavu, barvu. Auto voní novotou. Vím, že jsem první kdo s ním jede a tím pádem nemusím řešit strach z hříchů předchozích majitelů a ještě k tomu mám plnou záruku.

Jistě, lze sehnat ojetinu, která se téměř vejde do mých preferencí. Jenže je prakticky nemožné najít takovou, která se vejde do všech.
6. 9. 2011 21:16
Re: kia a hyundai opat palec hore
No prave ze ne. Nakup noveho auta muze byt velmi racionalni i z financniho hlediska - dejme stranou, ze vetsina kupujicich vi, ze vyhazuje penize, ale VI ZA CO. Nakupka ojetiny a to predevsim tady v tomto regionu je vyhazovani penez za NECO O CEM SKORO NIC NEVIS. A tu je jadro pudla nakupkou noveho mitigujes defacto vsechny risky... >:D
Avatar - Barrichello
7. 9. 2011 09:52
Re: kia a hyundai opat palec hore
Musíš si tu ojetinu prověřit to zanemná něco o autech bude vědět nebo mít sebou někoho kdo se vyzná.
Mam oboje.

Nikdy se na svých autěch něměnil žádný krozovky typu přestala mi fungovat převodovka, odešla mi vodní pumpa, upadlo mi kolo, zadřel se mi motor, jeden to na 4 válce, nefunguje mi půl elektriky.

Největší věci co sem měl bylo že tekla voda kolem termostatu. I tak s tím šlo jet. To bylo u jediný káry. Jinak odkud sem přijel, odtud sem odjel.

Navíc ani u nového nemáš jistotu že se ti nemůže něco rozbít.
Ze bych mohl vyprávět, zkušensoti ze servisů a hlášek na asisteční služby, kámoši vždycky vypráví špeky.
Jak volala paní v Renaltu, rok starý megan, že jede a nejednou světla prásk zhasla a stěrače nejdou, a že stojí někde na silnici, kolem jen pole je 22:10 a venku prší.

Nebo jak volá pán s BMW 3xx že mu to přestalo v kopci táhnout.
Rodinka s Fordem kterému nejde zařadit 4ka a další hezké historky, Všechno káry v záruce.
Tak kde mšá jistotu že se ti nic nestane. Kde máš výhody? Ze zavoláš na asistenci a přijede pro tebe odtahovka nebo ti půjčí jinou káru?
Tak tyhle výhody mam k ojetině taky.
Stačí zas znát ty správný lidi a zvednout telefon.

Když se vyznáš a umíš si vybrat.
Jde to.

Samozřejmě pokud seš hejl co ví akorát kudy se tam leje benzín a že to má volant a neznáš nikoho spolehlivého kdo by ti pomohl s výběrem, máš poněkud problém.

Ale tady se liší uživatelé od těch co jsou káry jejich koníčkem.
6. 9. 2011 10:45
Re: kia a hyundai opat palec hore
Kolko ludi, tolko chuti. Nebyt kupcov novych aut, nebudu ani kupujuci jazdeniek...
Avatar - Choochoo
6. 9. 2011 09:47
Re: kia a hyundai opat palec hore
Skoda jako jedina snad neni kusovka ;-)
6. 9. 2011 10:46
Re: kia a hyundai opat palec hore
Mohl bys mě prozradit, proč urputně fandíš prodejům jednotlivých značek na cizím trhu? Na Slovensku se auta neprodávají?
6. 9. 2011 08:58
KOREJSKI NIMANDI...
su tu diskuteri co neustale zatracuju H/K a reci typu__roztekle maslo, skruteny plech, predrazene, bla, bla...

A POZRIME SA...ono to funguje, ludom sa to paci, ludia to kupuju!

1 859 ks (13 180) :yes:

tak co strycku bobe?

>:-[]
Rozbalit vlákno
7
6. 9. 2011 10:28
Re: KOREJSKI NIMANDI...
Přesně tak! Už aby ti chlapi z Autobildu ty "pokroucené plechy a rozteklé máslo" konečně dali aspoň na poslední místa! Jenomže - a na to reagujte - HYUNDAI se stal nejkvalitnější značkou roku 2010 - AUTOBILD! :-)
6. 9. 2011 10:49
Re: KOREJSKI NIMANDI...
Spíš než že by někdo něco páčil je to o ceně a zdařilé strategii.
6. 9. 2011 10:59
Re: KOREJSKI NIMANDI...
tak___bezne si ludia kupuju to, co sa im nepaci >:D
6. 9. 2011 11:09
Re: KOREJSKI NIMANDI...
Jestli to není spíš o ceně..
Avatar - Katikakus
6. 9. 2011 12:04
Re: KOREJSKI NIMANDI...
Ale no tak. tomu ani sam neveris, ze by nektera znacka, kterakoli, prodavala jenom kvuli cene. Konkretne korejci sbiraji jedno oceneni za design za druhym a pokud se tobe nelibi neznamena to, ze se nelibi vsem.
6. 9. 2011 14:42
Re: KOREJSKI NIMANDI...
Bezne si ludia kupuju neco, co je v relaci s jejich pozadavky, vkusem a financemi. A v drtive vetsine pripadu jsou prave ty finance limitujici. Takze pokud auto nevypada na zbliti, ma slusnou vybavu a je o 10% levnejsi, nez vysnene brko - berou to levnejsi.
Osobne se s tim neztotoznuji, ale dokazu to pochopit, lidi maj obcas masochisticke sklony.
Navic u Kie nemusi esteticke citeni ani zase tak moc trpet.
Avatar - Nerez
6. 9. 2011 16:26
Re: KOREJSKI NIMANDI...
Přesně tak, je to jen o ceně. Koupil by si někdo Ceed nebo i30, kdyby stáli stejně jak Golf, Focus, Astra? Já myslím, že málokdo...
Avatar - Ada je zase tady
6. 9. 2011 09:14
Světlo na konci tunelu?
Žeby snad už konečně, přes všechny ty slevy, šel rendlík do zadele? :yes:
Rozbalit vlákno
2
6. 9. 2011 09:33
Re: Světlo na konci tunelu?
Ostatní jsou s cenama ještě níž a Diamant se vrátil mezi supermainstream.
Avatar - Blue Sun
6. 9. 2011 09:42
Re: Světlo na konci tunelu?
Že bys byl ještě větší blbec, než jsme doufali?
Avatar - Guttalax
6. 9. 2011 09:26
Klasika
;-) Stupeň vítězů je jasný. Korci jako vždy bramboroví. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Blue Sun
6. 9. 2011 09:46
Re: Klasika
Což je na opovržení, kterého se jim tu ze všech stran dostává, výborný výsledek.
Avatar - Starfighter
6. 9. 2011 10:01
Re: Klasika
Hybným momentem jejich prodejů jsou permanentní akce, bez kterých by po nich neštěkl ani pes. Důležité nejsou prodané kusy, ale (krom jiného) zisk. A ten, jak jsme si mohli přečíst zhruba dva dny zpátky, byl skoro na nule. Uvidíme co Rio, které s sobě jistý potenciál skrývá, ale za cenu zavedených evropských značek.
Avatar - Blue Sun
6. 9. 2011 10:43
Re: Klasika
Akce mají téměř všechny značky, včetně domácí modly Škody. Nebo snad nejsou akční série Magic a podobně?
O víkendu jsem si u nás na autosalonu prolezl šestici malých aut, která mě zajímají ve výběru a Rio z nich uvnitř dopadlo nejlépe. Dostatek prostoru ve všech směrech (i vzadu pro hlavu), příjemný interiér s dobrým zpracováním, na pohled nebylo nic odfláknuté ani na místech, kam člověk běžně nekouká (třeba přihrádka u spolujezdce). Za Riem skončila po té obhlídce zavedená jména jako Clio, 207, Fabia i menší hráči Micra a i20. Já bych se nebál za Rio tu evropskou cenu dát. Pořád ještě nabízí více výbavy za rozumné peníze.
6. 9. 2011 10:48
Re: Klasika
Opovržení několika nicků na zdejším fandafóru nemá s realitou nic do činění. Je to tak, že HKAG vystoupalo za posledních pár let z nějakých 10% na 11-12% podílu na zdejším trhu, bez větších výkyvů, permanentně, a nahradilo na zhruba 4.-5. pozici skupinu PSA. Takže ani teď v srpnu se nekoná žádné překvapení. Starfighter se imo mýlí: cenové akce dělá každý, není to žádná výsada HKAG. Je to naprosto normální a legální marketingová technika, kterou intimně zná a využívá Ford, Renault, PSA atd., prostě všichni z první desítky. Jak cestou plošných, tak skupinových (fleety) a individuálních slev. Globálně patří HKAG mezi automobilové skupiny, které jsou na tom s poměrem čistého zisku solidně a můžou si proto dovolit další investice. Pokud jde o Nošovice, jejich hospodářský výsledek znamená, že jako hospodářský subjekt úspěšně splácejí náklady investice do výstavby celé fabriky. Napřed musíš zaplatit koně a potah, pak teprve ti žito a pšenice začne vynášet. Což se začíná dít od letoška.
Avatar - Katikakus
6. 9. 2011 10:54
Re: Klasika
Byl jsi rychlejsi patriku, diky za usetrenou praci... :yes:
6. 9. 2011 11:24
Re: Klasika
Drobnost navíc:
Všichni si určitě pamatujeme na dokonalou Čtvrtníčkovu satiru v "České sodě", na nadbytek akčních modelů Škodovky s Fabií "Henline". Takže s kritikou, kdo akce využívá nadmíru a kdo ne, prosím šetřit.
Ziskovost jednotlivých koncernů nelze hodnotit jinak než vcelku. Přesouvání volných prostředků mezi jednotlivými součástmi koncernu pomocí "fiktivních" nákladů je zcela normální finanční nástroj. Může to být prakticky cokoliv, od velmi se lišících nákupek vozů, až po platby za užívání koncernových SW sítí, dopravy, marketingu ..... .
A ještě jedna drobná poznámka, fascinuje mne, jak "korejská rejže" dokáže vždy rozproudit diskuzi. I to snad něco vypovídá.
Jak jsem již několikrát uvedl, ani snad tak neobdivuji jednotlivé HKAG vozy, jako to jak ten byznys dělají. A my se stejně nepoučíme a nepoučíme a .... .
Avatar - Blue Sun
6. 9. 2011 11:43
Re: Klasika
To není jen zde, nemysli si. Tady to akorát vidíme dlouhodobě v diskusích, protože tu ten příspěvek samozřejmě visí a nezmizí. Jenže to opovržení uslyšíš i od lidí v normálním rozhovoru, nemluvě pak v hospodě.
6. 9. 2011 10:22
Re: Klasika
Ale ale... tak např. HYUNDAI i30 v říjnu 2010 nejprodávanější!!! A zase někdo napíše prý "jako vždy" = nesmysl... Bramborový byl zde GOLF :-)

[odkaz]
6. 9. 2011 09:59
KTM děla auta?
Já myslel, že motorky, ale i auta? Má někdo někde nekjakou forku?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Starfighter
6. 9. 2011 10:02
Re: KTM děla auta?
KTM X-BOW. Něco ve stylu Ariel Atom.

[odkaz]
6. 9. 2011 10:13
Re: KTM děla auta?
Dík, takže takové splašené buggy >:-[]
Avatar - Blue Sun
6. 9. 2011 10:44
Re: KTM děla auta?
KTM dělá taky kdeco, mimo jiné i výborná (ale drahá) jízdní kola.
Avatar - Starfighter
6. 9. 2011 11:19
Re: KTM děla auta?
Cena už je taky v pohodě, třeba 56-73 tis. za 29'' fulla je úplně normální :yes:
Avatar - petrumr
8. 9. 2011 19:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 9. 2011 10:32
Vynikající výsledek HYUNDAI!
Třetí importérskou příčku tentokrát neobsadil Renault, ale HYUNDAI. Jeho 1043 registrací představuje druhý nejlepší výsledek letošního roku, lépe se Hyundaie prodávaly jen v březnu 2011. Nejžádanějším modelem je i30... :-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - FISHkaa
6. 9. 2011 11:14
Re: Vynikající výsledek HYUNDAI!
a co terpve až příští rok přijde nová i30 ;-)
Avatar - Nerez
6. 9. 2011 16:28
Re: Vynikající výsledek HYUNDAI!
No, mám obavy, aby Korejcům nenarostl hřebínek a nenasadili ceny podobné, za které se prodává evropská špička. To by jim ty prodeje pak tolik nešly
6. 9. 2011 10:32
Vynikající výsledek HYUNDAI!
:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
6. 9. 2011 10:39
radost pozerat kde je dnes korea
uz presiel humor aj psa, to tu bolo srandy pred par rokmi na kiu hyudai , odplata byva kruta :yes:

este pridu nove modely a az na dalsi rok zacne sranda ;-)

ked vidim na ceste novy sportage vzdy srdce zaplesa, toto SUV je dizajnovo a praktickostou neprekonatelne a ziadny tiguan ani ravka nema jeho smrnc a charizmu ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Starfighter
6. 9. 2011 11:28
Re: radost pozerat kde je dnes korea
No to opravdu nemá. Naštěstí >:-[]
Avatar - kari.laz
6. 9. 2011 12:37
Re: radost pozerat kde je dnes korea
Tak s tím se dá jen souhlasit. Taky vždycky, když potkám Sportage, ix35 nebo i40 se tak leknu, co to uteklo z obludária za oživlou potvoru, že mi srdce začne bušit.

Do showroomu Hyundai by mohli posílat děti za trest postrašit.
6. 9. 2011 13:15
Re: radost pozerat kde je dnes korea
>:D :yes:
Avatar - Nerez
6. 9. 2011 16:29
Re: radost pozerat kde je dnes korea
>:D >:D :yes:
6. 9. 2011 22:24
Re: radost pozerat kde je dnes korea
>:D :yes:
6. 9. 2011 17:04
Re: radost pozerat kde je dnes korea
Ty hele.. možná by ses měl už léčit.
Avatar - euro89
6. 9. 2011 10:51
OT: Duely - dotaz na redakci
V duelech máte mezi youngtimery také Fiat 132 Giardinetta. 132ku jsem znal vždy jen jako sedan a ani v žádný literatuře nemám zmínku o provedení combi... Když jsem to zadal do googlu, tak mi vyjela jen ta jedna černobílá fotka, která je i v duelech. Můžete mi k tomu autu napsat víc informací? Hlavně mě zajímá, jestli šlo jen o prototyp nebo se to tenkrát normálně (byť zřejmě ve velmi omezeném počtu) prodávalo? A pokud ano, kolik se jich vyrobilo? Díky ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Righ
6. 9. 2011 12:08
Re: OT: Duely - dotaz na redakci
Z dlouhy chvile jsem trochu pohledal na googlu a mel by to byt prototyp od Pininfariny pro turinskej autosalon ve dvaasedmdesatym. Nejaky dalsi fota treba tady [odkaz] a tady [odkaz]
Avatar - euro89
6. 9. 2011 16:40
Re: OT: Duely - dotaz na redakci
Díky, vypadá opravdu nádherně. :-) Škoda, že šlo jen o prototyp...
6. 9. 2011 11:27
zajímavé
Sákriš ty čínský kopírovači se derou nějak nahoru.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Katikakus
6. 9. 2011 11:54
Re: zajímavé
To koukas do nejake jine tabulky, kapriku! Tady v te jsem ani jednu cinskou znacku nenasel. Ano je tam par znacek s cinskym kapitalem, ale rozhodne bych je nenazval cinskymi a uz vubec ne kopirovaci.
Avatar - kari.laz
6. 9. 2011 12:42
Re: zajímavé
Pravda. Číňani tam nejsou a korejci určitě nekopírují. Jejich "design" je natolik svébytný, že mě nenapadá, od koho by kopírovali. A předpokládám, že když u elantry okopírovali slimáka, že to není nic špatného. >:-[]

[odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "zulyk"
6. 9. 2011 13:16
Re: zajímavé
si vtipny naozaj, este daj nieco, nech sa zasmejeme ;-)
Avatar - radolaco
6. 9. 2011 12:04
Nechapem, co furt ti Cesi na Skodovkach vidia
Akurat ten novy A-entry model vyzera slubne, ma pekny "Audi-oidny" zaklad dizajnu....ale ostatne momentalne vyrabane skodovky, to je :no: Mozno este Yeti, ale to si zas radsej kupim Sportage
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
6. 9. 2011 12:44
Re: Nechapem, co furt ti Cesi na Skodovkach vidia
Zrovna tak mi nechápem, co Slováci vidí na Korejcích. Dal by jsem to podobně. Ještě tak součastný ceed, ale to už radši Octavii.
Avatar - Ham.
6. 9. 2011 14:42
Re: Nechapem, co furt ti Cesi na Skodovkach vidia
Copak Češi to jsou bulíci ale co na Škodě vidí třeba Švýcaři, Finové, Angličani a s nimi půl Evropy to je záhada...
6. 9. 2011 12:05
Co zkusit www.importal.cz
Co zkusit www.importal.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AlexanderBB"
6. 9. 2011 13:08
Co se deje u Fiatu a Mazdy?
Stalo se neco?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ham.
6. 9. 2011 13:47
Re: Co se deje u Fiatu a Mazdy?
Co by, Fiat pokračuje ve své promakané strategii od deseti k pěti a Mazda prochází krizí prodejů jako Toyota po přírodní katastrofě.
neregistrovaný "AlexanderBB"
6. 9. 2011 14:20
Re: Co se deje u Fiatu a Mazdy?
Asi maji dobreho sratega ;-\ a s Mazdou mate pravdu, skoda...
Avatar - Ham.
6. 9. 2011 14:35
Re: Co se deje u Fiatu a Mazdy?
Tak u Fiatu by měli především vyházet celé česko-polské vedení, až tak neschopný Fiat jak ukazují výsledky v ČR není.
Avatar - Katikakus
6. 9. 2011 15:43
Re: Co se deje u Fiatu a Mazdy?
Souhlas - sefka ceskeho FIATu je naprosto tragickou figurkou a proto vysledky v CR vypadaji jak vypadaji. Mozna v Polsku ji to mohlo fungovat, ale tady to vede do zadele. Doufam, ze uz brzo bude jejim dnum konec. Celkove samozrejme FIAT na tom tak spatne jako tady neni.
6. 9. 2011 13:09
Korejci
kdo by to před pár lety řekl, že nám ty kluci severo, pardon jihokorejští >:-[] budou jednou útočit na první pozice importovaných vozů. Dobrý marketing spolu s agresivní cenovou politikou hold dokáže divy. Jinak třeba pro domácí Škodovku mohou tyto značky být do budoucna docela hrozbou, uvidíme.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
6. 9. 2011 13:47
Re: Korejci
U korejců je cítit pokrok, zatímco takoví frantíci se snaží snižovat výrobní náklady.
Až jednou vyjede nová laguna, tak bez lichoběžníku a víceprvku a PSA bude vyrábět tu svou převodovku BMP 6 ještě dvacet let.
6. 9. 2011 18:56
Škoda OK, ale za tú cenu ?
Vôbec ma neprekvapuje, že v Čechách je najpredávanejšia Škoda, ale vždy som nerozumel, prečo za také vysoké ceny ....

Najnovšie Auto7 porovnával čo za dá kúpiť za cca 277 900 Kč (Škoda FAbia 1,2 TSI Ambiente) u konkurencie. Ten zoznam je dosť dlhý a je tam veľa podstatne väčších vozov a i s lepšou výbavou. Pre priaznivcov koncernu tam bolo tiež dosť alternatív (Polo, Ibiza)

Škode môže konkurencia jej zákazníkov len bledo závidieť ;-)
Rozbalit vlákno
0