Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v srpnu 2012: Nejprodávanější automobily nižší střední třídy

Srpnová první pětka nižší střední třídy je sice totožná jako v červenci, ale za ní se dějí zajímavé věci, hlavně ve francouzské režii.
Zpět na článek
18. 9. 2012 19:43
18. 9. 2012 20:10
18. 9. 2012 20:18
18. 9. 2012 21:03
19. 9. 2012 09:24
18. 9. 2012 20:18
18. 9. 2012 20:21
18. 9. 2012 20:28
18. 9. 2012 20:33
18. 9. 2012 20:40
18. 9. 2012 22:38
19. 9. 2012 10:29
18. 9. 2012 20:40
18. 9. 2012 22:42
19. 9. 2012 10:32
18. 9. 2012 20:41
18. 9. 2012 22:45
18. 9. 2012 22:47
18. 9. 2012 21:05
18. 9. 2012 22:49
18. 9. 2012 20:25
18. 9. 2012 21:28
18. 9. 2012 22:18
18. 9. 2012 22:14
19. 9. 2012 00:35
19. 9. 2012 13:01
18. 9. 2012 20:56
19. 9. 2012 00:34
18. 9. 2012 21:32
18. 9. 2012 21:35
19. 9. 2012 11:47
19. 9. 2012 01:29
19. 9. 2012 06:36
19. 9. 2012 08:09
19. 9. 2012 09:01
Avatar - 3_diamanty
18. 9. 2012 19:43
i30 a ceed
palec hore :yes: :yes: :yes:

vyzera to tak ze ceed pojde do konca roka pred golf, verim ze sa to podari :yes: drzim palce

na slovensku je to podobne, i30 a ceed su hned za octavkou..... parada :yes:
Rozbalit vlákno
7
18. 9. 2012 19:51
Re: i30 a ceed
Muzes mi rict zduvodneni radosti, ze nekdo v tabulce nekoho predbehne? Je uplne jedno jestli Ceed Golfa nebo naopak, jen me zajima zduvodneni tveho prani. Me osobne je uplne putna, jak se moje nebo jine auto prodava a pokud nejsi akcionar, co to tobe osobne prinese?
Avatar - JuckiCZ
18. 9. 2012 21:03
Re: i30 a ceed
Radost je jednoduché zdůvodnit.
Každý má určitý oblíbený styl. Někomu se třeba nelíbí přístup k autům společnosti VW (konkrétně třeba ke Golfu) a nelíbí se mu, že má takové auto (a tudíž i automobilka) úspěch. Proto to přeje jiné automobilce.
Třeba když v hokeji pořád vyhrávají Rusáci díky hrubostem, nesportovnímu chování, atd. a Ty to přeješ víc Švédům, kteří hrají čistě, kombinují, jejich hra má jiskru, nápad...
Taky nemáš akciie ani jednoho týmu, nejsi občan ani jedné země, ale prostě to přeješ víc tomu, jehož se Ti líbí styl ;-) .
19. 9. 2012 08:18
Re: i30 a ceed
Tak to vis, ze je mi to jasne, ze jim proste fandi, chtel jsem to slyset od nej a...nic :-)
19. 9. 2012 09:24
Re: i30 a ceed
Ba ne, já myslím, že mu projevenou radostí jde především o člověka - českého/slovenského dělníka. Jinými slovy když už nám tady zahraniční investoři budují pomníky s krátkou životností za cenu daňových prázdnin typu Philips Hranice, TPCA Kolín aj., tak ať to aspoň jede a prosperuje a lidi v regionu z toho mají aspoň možnost práce ;-)
19. 9. 2012 10:19
Re: i30 a ceed
zeby ho tesilo, ze sa prevadaju viac autam, ktore sa tu vyrobia? doktorat na takyto myslenkovy zaver skutocne clovek nepotrebuje
Avatar - Misanick
18. 9. 2012 20:18
Nechápu
"Český trh v srpnu 2012: Nejprodávanější automobily nižší střední třídy" Jak může být Rapid 11. nejprodávanější, když ještě ani nemá cenu???
Rozbalit vlákno
17
18. 9. 2012 20:21
Re: Nechápu
Zijeme v Cechach, tady je vsechno mozne...
18. 9. 2012 20:28
Re: Nechápu
Opravdu je tak těžké pochopit, že pokud se počítají registrace, je do nich logicky započteno každé auto, které si automobilka zaregistruje na značky a následně je používá jako novinářské testovací vozy, vozy na školení prodejců a nebo na zahraniční prezentace...?
Avatar - GM.rja
18. 9. 2012 20:40
Re: Nechápu
Ne, sorry, ale já to taky nechápu. Jestli se počítají registrace bez prodeje, tak proč má článek v názvu "Nejprodávanější"?
Ale protože jsme v Čechách, jak správně vystihl Kryshna, tak je možné, že takový malinkatý úplateček formou autíčka je s přivřením očiček FÚ možné považovat za prodej :-)
Avatar - twistedTSD
18. 9. 2012 20:54
Re: Nechápu
No to jsou zas teorie, a co by z toho Škoda měla?
18. 9. 2012 22:38
Re: Nechápu
Jednak mi prosím osvětli svou představu, jak by se takové prodeje v praxi počítali, pokud Ti nevyhovuje počet zaregistrovaných vozů na značky (což opravdu nutně nemusí být rovno počtu prodaných vozů) a jednak, fakt si myslíš, že všechny ty i30, Ceedy, Golfy, Focusy atd. uvedené v tabulce jsou opravdu prodané...? >:D Tak věz, že těch mnoho set zaregistrovaných vozů, které stojí např.kolem showroomů Hyundai a marně vyhlížejí koupěchtivého zákazníka už dávno výše uvedená tabulk pohltila... ;-)
19. 9. 2012 10:29
Re: Nechápu
Protože jsou statistiky registrací, ne prodejů. O ně bys musel požádat automobilku/ importéra. Že novinář neumí napsat nematoucí titulek, popřípadě uvést zdroj, to je jiný problém.

Určitě používají SDA a jejich statistika se přímo jmenuje "Registrace nových OA v ČR v obchodní třídě - Nižší střední".
18. 9. 2012 20:40
Re: Nechápu
Ale taková auta nelze zařadit k "nejprodávanějším" když se neprodávají ;-)
Mezi registrací a prodejem je rozdíl, nadpis článku by měl být buď upraven nebo Rapid vyřazen.
18. 9. 2012 22:42
Re: Nechápu
Souhlas, ale to je problém i ostatních aut v tabulce. V tom moři předregistrovaných aut, které se vykazují jako prodané je těch pár Rapidů úplná legrace... Jak se dopátrat počtu skutečně v ČR prodaných vozů, tak to nemám tušení.
19. 9. 2012 10:32
Re: Nechápu
I prodané jsou ti k ničemu (kvůli exportům/ importům). Pokud chceš dobrá čísla, tak pololetně nebo na konci roku od automobilek pro celou EU a EFTA. Tam se ti export/ import tolik neprojeví a za delší časový rámec jsou to skutečně zajímavá čísla, ne jen výkřiky do tmy.
Avatar - WinDiesel
18. 9. 2012 20:41
Re: Nechápu
V tom pripade bude ale treba zmenit nadpis clanku a pojem "nejprodavanejsi" nahradit pojmem "nejregistrovanejsi".
Jinak by tu byl rozpor: Skoda sice neprodala jeste ani 1kus modelu Rapid, ktery se presto stal 11 nejprodavanejsim modelem v CR.
18. 9. 2012 22:45
Re: Nechápu
Absolutní souhlas. Tady by mělo auto.cz uvést, že se jedná o počty registrací a nikoliv o počty prodaných aut. V ČR se opravdu neprodalo tolik Rapidů ani tolik i30 a už vůbec né tolik Focusů...
18. 9. 2012 22:47
Re: Nechápu
Raději rovnou nejregistrovanější nové. Jak by asi vypadala statistika po započítání registrací ojetin.
Avatar - JuckiCZ
18. 9. 2012 21:05
Re: Nechápu
Jsi úplně mimo >:D .
Dej pozor, jestli to, co piješ, obshuje ten správný alkohol ;-) .
18. 9. 2012 22:49
Re: Nechápu
>:D ještě že Tě mám, málem bych zapomněl... ...že jsem mimo... ;-) a ještě k tomu úplně >:D
18. 9. 2012 20:25
Focus
;-\ :-( :'-( :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - matii
18. 9. 2012 21:28
Re: Focus
Tady bych řekl, že doplatil na novou masku. Starší model byla stylovka, tenhle mi připadá jak Vietnamskej kazeťák. ;-\
Avatar - 3_diamanty
18. 9. 2012 22:18
Re: Focus
a sranda je ta ze zvnutra vyzera este horsie ako zvonku a to zvonku pritom vyzera uz skutocne dost priserne ;-)
Avatar - 3_diamanty
18. 9. 2012 22:14
Re: Focus
tento novy focus - je najvacsia dizajnova tragedia od forda za poslednych 20 rokov, pekne nam v predajoch klesa a klesa ..... >:D , uz horsie vyzerat nemohol, tak jak bol stary focus nadherny tak tak je ten novy hnusny ;-) ale kedze fordy nemusim tak mi to nevadi ;-)
19. 9. 2012 00:35
Re: Focus
Nový Focus se tím svým globálním zaměřením prostě Evropě pořádně vzdálil - svým pro Evropu nestravitelným vnějším i vnitřním designem a trestuhodným utiskováním spolujezdce přístrojovou deskou i středovým tunelem. Jako zvláštní bonus zejména pro české zákazníky navíc přidává také mezigeneračně výrazně zmenšený zavazadlový prostor a naopak podstatně zvýšenou cenu. Proti tomu je zavedení méně citlivého elektrického posilovače řízení už jen prkotinou. Jestli tomu bude podobně také v případě nového, stejně globalizovaného Mondea, je nejvyšší čas spěchat do showroomů pro dobíhající generaci!
Avatar - Katikakus
19. 9. 2012 13:01
Re: Focus
No vidis a i presto je nejprodavanejsim vozem na svete... :-!
18. 9. 2012 20:56
Fluence,
fakt jde. Za ty prachy to auto funguje bezvadně. Ve vztahu k ceně spokojenost.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
18. 9. 2012 22:12
Re: Fluence,
ked zratame fluence s meganom tak sa dostaneme v pocte predanych aut znacky renault v tejto triede aj pred golfa...

fluence je v pohode auto... za tie peniaze posluzi a nenarobi ostudu.... urcite lepsia volba ako rapid....
Avatar - matii
18. 9. 2012 21:32
Bravo
Bravo ... 9ks ... Osobně si myslím, že jde o vydařené auto. Pověst italských vozů a cena přes půl mega za slušně vybavený Multijet 88kW z něj dělá kousek pro individualistu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - matii
18. 9. 2012 21:35
Re: Bravo
eeee chybička se vloudila, ta cena není tak vysoká, vycházel jsem ze staršího článku. Teď stojí 405 t Kč. I tak je to dost.
Avatar - sendador
19. 9. 2012 11:47
Re: Bravo
Bravo uz nema moc smysl resit. Ac je to imho povedene auto, tak se mizerne prodava i v Italii. Je pred nim Giulietta i Delta a take Golf, Astra a Focus.
19. 9. 2012 00:36
Vec priorít ...
Ja po dobrých skúsenostiach so 7 ročnou zárukou už len Kiu ...

Koncern síce nerobí zlé autá, ale keď sa niečo pokazí po záruke - tak smola ... doprosovať sa nejakej "žobračenky" a lá 1,4 TSI sa mi fakt nechce ....
Rozbalit vlákno
34
Avatar - matii
19. 9. 2012 05:51
Re: Vec priorít ...
Ono to taky není tak žhavé. Záruka neplatí na spoustu věcí, především na spotřební materiál. Známá co u nás dělá si stěžuje, že sice má 7 letou záruku na Ceed (starší generace), ale extrémně brzy jí odchází právě tento materiál. Takže po 50 000Km už má například vyměněné jak brzdové obložení, tak i kotouče.

Pravdu díš, ale v tom směru, že u nás lidi kupují auta tak, že jdou na maximální možnou cenu. Tu si pak nechají ještě rozpočítat na splátky v poměru 20% akontace 80% splátky. Samozřejmě zapomenou připočítat pojištění pokud už není zahrnuto ve splátkách. Celý natěšený objednají auto, kvůli kterému se vydali "ze všeho". Zaplatí registraci, natankují plnou a jedou na dovolenou, kterou samo vezmou na půjčku. Přijde podzim a zjistí, že nemají zimní gumy. Kde nic není, tam ani čert nebere a tak musí vzít zavděk nějakým protektorem, popřípadě nasadí gumy o dva palce menší, než je původní rozměr techničák, netechničák. Aby nevypadali blbě vymluví se před sousedem, že to je schválně "kvůli sněhu". Už netuší, že v našich podmínkách o pár cm užší běhoun nehraje téměř žádnou roli, že toto opatření se týká především Rallye v zimních podmínkách, kde jsou profily extrémně úzké.

No a když pak za rok má finančně zruinovaný vypláznout x tisíc za garančku, protáčejí se mu panenky.

Takže v tomto případě KIA a Hjundé OK.

Tu žebračenku 1.4TSi jsem nepochopil. Jako že je to motor pro chudé?
19. 9. 2012 11:16
Re: Vec priorít ...
Nedá mi abych si nerejpnul do tvého "myšlenkového pochodu". Z něho totiž vychází, že reklamace a výměna vybytých baterek v ovladači k TV v záruční době dvou let je normální a logická, za ovladač a TV si dosaď klidně něco jiného.
Zkrátka
Šmejdi - nedodržují záruku na spotřební materiál!!!
Prober se.
Avatar - white label
19. 9. 2012 13:17
Re: Vec priorít ...
Mně to zase nedá rejpnout si do tvého "myšlenkového pochodu".
Můžeš mi prosím ocitovat, kde matti píše něco ve smyslu:
"Šmejdi - nedodržují záruku na spotřební materiál!!!"?
Přece pouze konstatuje běžný fakt.

P.S. Koupil jsem svého času poměrně drahou osobní váhu (značky SOEHNLE) a měla pouze jeden "maličký" problém, dvě větší knoflíkové baterie, které ji napájely, v ní opakovaně nevydržely ani tři týdny a už po cca dvou týdnech byly vybité, přičemž se váha používala jen 2-3krát do týdne. Stačilo tedy co dva týdny vyměnit spotřební materiál-baterie a protože jinak váha fungovala dobře, o nějakém nároku ohledně 2leté záruky nemohla být (podle tvé logiky) vůbec řeč.
Samozřejmě to nechci srovnávat s brzdovými kotouči po 50 tis. km, jde jen o princip, že nic neplatí zcela obecně ani ohledně spotřebního materiálu.
19. 9. 2012 11:46
Re: Vec priorít ...
Záruku si není možné plésti s opotřebením.
Avatar - Katikakus
19. 9. 2012 13:03
Re: Vec priorít ...
To jsou zase moudra...

Ty brzdy nejvic zavisi od toho, jak s tim clovek jezdi - to ze je tva "znama" odepsala za 50t km neni problem auta, ale ridice.

Zbytek ani nema cenu komentovat...
Avatar - matii
19. 9. 2012 14:26
Re: Vec priorít ...
1) Katikaktus ... to jsou zase moudra ... aniž by si znal konkrétní příklad, hned je to vina té ženské za volantem. Co když třeba ty kotouče jsou dělány z horšího, ne tak odolného materiálu?

Zbytek ani nemá cenu komentovat

2) Ten nejkrásnější ... Jak už poznamenal WL, nevkládej mi do klávesnice co jsem nenapsal. On to s tou váhou napsal naprosto přesně. Jen jsem poznamenal, že ta 7 letá záruka není všechno.
19. 9. 2012 15:46
Re: Vec priorít ...
Pro tebe i pro WL:
z tvé dikce příspěvku to vyplývá - je slohově napsán tak, že si vlastně stěžuješ na to, že brzdové destičky vydržely pouze 50 000 km a navíc nespadají do sedmileté záruky. Pejorativním zabarvením to ještě zní i jako snižování přidané hodnoty 7mi leté záruky. Navíc dalším textem navozuješ dojem, že cena GK u Kia je předražená.

Já na rozdíl od tebe si myslím, že ujet na jedněch brzdových destičkách 50 000km není nic divného pokud navíc nevíme nic o jízdním stylu tvé známé.

Ceny GK u H/K se nijak nevymykají, nedávno to tu někkdo dokazoval porovnáním s konkurencí.

Pro WL:
sám píšeš "Samozřejmě to nechci srovnávat s brzdovými kotouči po 50 tis. km ....", ale srovnáváš. Tím vše ostatní co jsi napsal neguješ a potvrzuješ, že to sem nepatří.
Pokud by mattiho známá musela měnit opotřebené destičky každé tři týdny, aniž by s tím autem vůbec jela, tak tu podobnost s tou tvou váhou je a je to určitě případ pro reklamaci. Jinak se tvůj příměr míjí absolutně účinkem.

Jsem tu znám tím, že přístup k byznysu H/K podporuji. Já totiž vidím ten jejich vliv na ostatní(snižování cen, prodlužování záruky .....) a to je přeci to hlavní a navíc super, ne?!
Avatar - white label
19. 9. 2012 17:31
Re: Vec priorít ...
Proč teď píšeš jen o brzdových destičkách u kterých je 50 tis. km v pohodě, na pováženou může být spíš výdrž brzdových kotoučů, kde 50 tis. km (zvlášť u žen, které obvykle nejezdí nijak agresivně) není žádná velká sláva.

Ten příklad s osobní váhou byl jen příklad toho, že i spotřební materiál by měl mít obecně patřičnou výdrž v různých souvislostmi. Když budeš mít na novém voze špatnou geometrii, budou ti díky tomu odcházet pneumatiky, nebo ti budou díky vadnému regulátoru odcházet neúměrně často žárovky, nebo bude neúměrně vysoká spotřeba provozních kapalin atd., může to mít souvislost s celkovou kvalitou vozu přesto, že důsledky se týkají "jen" spotřebního materiálu.
Prostě nechtěl jsem to přímo srovnávat (jde o jinou míru), ale princip je stejný, tak jak jsem uvedl v závěru reakce.
20. 9. 2012 11:00
Re: Vec priorít ...
Jen aby nedošlo k mýlce.
Můj osobní průměr nájezdu na jedny destičky(origo) je 45-55tis km a vlastně fuk co to bylo historicky za auto. Stydím se, jezdím jako prase. Momentálně A6 3,0TDI, najeto cca těch 55tis a destičky měněny minulý měsíc, stáří lehce nad dva roky. Žena má čipnutou dvouletou Sportage 2,0 CRDi, ujeto cca 35tis a destičky tak v půlce. Pokud by se jí, či u mne, zvlnili v tomto nájezdu kotouče, šel bych reklamovat a řval v servisu jako tur a věř tomu že daj nový - kotouče nejsou spotřebák. Základní rozdíl je v tom, že u KIA řvát mohu, neboť je to stále v záruce. U Audi se mi již vysmějou.
Avatar - white label
20. 9. 2012 13:32
Re: Vec priorít ...
U KIA si zařvat !SEDUM! sice můžeš, ale to je tak všechno, protože stejně nakonec dopadneš jako ta paní, co si je zaplatila i s deskama, nebo si vážně myslíš, že se ta slavná sedmiletá záruka vztahuje i na kotouče (na to klidně zapomeň)? U Audi apod. máš při malém nájezdu slušnou šanci na kulanci i po dvouleté záruce (využil jsem ji třeba u BMW při výměně turba, kdy jsem platil jen práci). A pokud kotouče nejsou spotřebák pak nechápu (minimálně částečně) tvou původní reakci už vůbec, protože potom měl matii v případě placené výměny kotoučů (u Kie v záruce) vlastně pravdu.
20. 9. 2012 14:07
Re: Vec priorít ...
Mám v práci finanční limit a auto si vybírám sám. Objedno před tímto jsem měl BMW 5 a právě po podobné situaci v servise u dnes již neexistujícího "velkodealera", kdy nechtěl nic lehce po garanci uznat a chování měli na úrovni "řeznického psa", jsem přešel s dalsím vozem k Audi. Sice hrdě řvu, ale myslím, že ani koncern by se se mnou nemazal.
OK doplním slovo "kotouče nejsou standardní spotřebák".
Já od začátku mluvím pouze o destičkách, jako dokonalém příkladu spotřebního materiálu.
Schválně dám dotaz jak by to řešili (u obou značek) a dám ti někde vědět jak to dopadlo.
Avatar - white label
20. 9. 2012 14:13
Re: Vec priorít ...
Možná jsi měl smůlu na servis, já to tehdy řešil ve Zlíně (jednalo se o 530d).
Mimochodem taky jsem pak přešel na A6 (C6 allroad), ale hlavně z důvodu příchodu E60, která mě celkově hodně zklamala (ve srovnání z E39).
OK, dej pak vědět.
Avatar - matii
19. 9. 2012 18:40
Re: Vec priorít ...
Špatně jsi to pochopil už od začátku ... vůbec si nestěžuji, že brzdové desky vydržely je 50 000, jsou mi stejně jako KIA ukradený. Jen reaguji na sharkův příspěvek, ze kterého vyplývá, že 7 letá záruka je jediné kritérium k hodnocení auta.

Abych to uvedl na pravou míru, řeknu to jinak. Někdo si raději koupí Golfa s dvouletou zárukou, než Kiu/Hjundé se sedmi/pětiletou zárukou a jde do toho s tím, že případné opravy po dvou letech si uhradí sám, ale má auto s kvalitnějším zpracováním/materiálem, které tolik nepozbývá své hodnoty. Možná se to někomu líbit nebude, ale je to tak.
19. 9. 2012 23:49
Re: Vec priorít ...
Tak jediné určite nie je ....

Ale pri podobných vozidlách je pre mňa rozhodujúca ....

Nový Golf a Octavia to určite zmenia, ale napr. priestor v interiéry majú podľa mňa v koncerne v nižšej strednej triede katastrofálne malý .... čo možno niekomu nevadí, ale pre mňa je to podstatná vec ... a zas kufor taký veľký nepotrebujem ....

Keď som napr. kupoval Ceed, tak čo sa týka ponuky bežných benzínov ... koncern v roku 2007 na Kiu nemal .... to bol jednoducho fakt ....

Okrem toho sa Golf "úspešne" kradne a ja parkujem vonku ....
Avatar - white label
20. 9. 2012 00:02
Re: Vec priorít ...
Ani Golf V a VI (natož Golf VII), rozhodně nemá v rámci kompaktní třídy "katastrofálne malý" prostor v interiéru, to je naprosto objektivně nesmysl, viz nejen srovnávací testy. Podobnou formulaci může použít jen zaujatý, případně neznalý, jedinec. ;-)
Jedna z největších předností Golfu vůbec je právě kombinace vnější kompaktnosti spolu s vnitřní prostorností.
20. 9. 2012 16:29
Re: Vec priorít ...
Pre mňa je malý ..... čo nevylučuje, že mnohým vyhovuje ...

A, že to nie je len subjektívny pocit, najlepšie dokumentuje fakt, že v novom Golfe sa podstatne zväčšil rázvor .... prečo asi ?
Avatar - Katikakus
19. 9. 2012 17:05
Re: Vec priorít ...
Protoze prave znam konkretni priklad - mlada jezdi Ceedem, 60t km, puvodni desky i kotouce, desky bude potreba pomalu vymenit, ale kotouce jsou ok - a to neni zadny defenzivni ridic, spise naopak.

Na svem predchozim aute - Toyota Avensis - jsem kotouce menil po 60t km, ale rozhodne bych si nedovolil tvrdit, ze Toyota ma mene kvalitni kotouce, protoze vim, jak jsem s tim jezdil. A hlavne bych necekal, ze mi je vymeni v ramci zaruky - to ze je to spotrebak je jasne i malemu decku.
20. 9. 2012 08:42
Re: Vec priorít ...
Do toho ještě nutno počítat se servisem. Pokud na prvních deskách a kotoučích najedu 80 tis. a druhé měním ve 115 tis., něco opravdu není v pořádku.
19. 9. 2012 15:42
Re: Vec priorít ...
Ono asi tá známa nevie jazdiť .....

Ja mám po 90 tis. km na Ceede zodraté doštičky na 50 % .... takže tu by som problém v technike nevidel ....

A tá "žobračenka" je ten príspevok na opravu vadných motorov 1,4 TSI .... samozrejme po dohadovaní a dokazovaní ....
Avatar - matii
19. 9. 2012 18:44
Re: Vec priorít ...
90 tisíc a desky 50%?!!! Přední???! Tak to asi jezdíš téměř bez brždění. >:D >:D >:D

Hele boys, koukám, že tady se o Ceed nesmí nikdo ani slovem otřít, jinak ho zdejší korejská mafie zadupe do země.
19. 9. 2012 20:45
Re: Vec priorít ...
V servise mi technik potvrdil, že tak málo zjazdené doštičky vidí málokedy .... a keď mi povedal koľko stoja nové, tak sa snažím už nebrzdiť vôbec ;-)
Avatar - white label
19. 9. 2012 20:52
Re: Vec priorít ...
Kolik teda stojí ty destičky na Ceeda, jestli to není tajemství, snad nespadnu z jejich ceny pod stůl, myslel jsem si, že cenová politika korejců je vstřícná, tedy včetně ND. :-)
19. 9. 2012 23:26
Re: Vec priorít ...
Servisák povedal 150 €, ale už som nezachytil čo to presne odnáša ....
Avatar - white label
19. 9. 2012 23:32
Re: Vec priorít ...
Desky za 150 éček na předek?
Avatar - Katikakus
20. 9. 2012 01:15
Re: Vec priorít ...
Komplet desticky (predek i zadek) od Bosche stoji 2400 Kc u Stangla. Levnejsi alternativa od A.B.S vyjde na 1600 Kc.

Kotouce 1800Kc az 3000 Kc podle znacky (opet predni i zadni dohromady)
19. 9. 2012 23:34
Re: Vec priorít ...
Ale čo som si to preveril na inetenete tak to mali byť všetky bez práce -takže v praxi v značkovom servise kompletná výmena cez 200 eúr ...

Kotúče vraj stoja cca 150 € jeden.
Avatar - Katikakus
20. 9. 2012 01:16
Re: Vec priorít ...
Tak to te chteji pekne natahnout, hodne rychle vymen servis.
Avatar - white label
19. 9. 2012 19:00
Re: Vec priorít ...
Takže ty vlastně na svém Ceedu najedeš na jedny desky 180 tis. km! >:D
To ani nemusí být výměnné, když jsou počítány na celou životnost Ceedu. >:-[]
Tak to paní musela mát smůlu na vadný kus, když jí desky vydržely jen 50 tis. km, co?
Tak a teď tu o červené Karkulce ze Žiliny. ;-)
19. 9. 2012 20:42
Re: Vec priorít ...
Vraj nevydržia .... opotrebovávať by sa mali teraz trochu rýchlejšie ... uvidíme ...

Ono sa hlavne musí vedieť jazdiť a hlavne brzdiť motorom ..... ušetrí sa i palivo i doštičky ....

Ono tvoje prekvapenie ma neprekvapuje, lebo minimálne 50 % vodičov neovláda základné pravidlá úspornej jazdy s moderným motorom .... takže je Vás dosť ...
Avatar - white label
19. 9. 2012 20:50
Re: Vec priorít ...
Jj, nás nedokonalých je mnohem víc, než vás, dokonalých. >:D
To musí zábava jaksviňa trhat rekordy v najetých km na jedny desky, ideálně na nějakém sportovnějším voze. >:-[]
19. 9. 2012 23:24
Re: Vec priorít ...
Ak niekto jazdí športovo tak sa dá opotrebenie pochopiť .... ale denne vidím "slimákov" čo napriek tomu, že jazdia stále pomaly, neustále dupú na brzdu ..... o brzdení motorom či o predvídaní evidentne nič nepočuli a tak "spoľahlivo" zoderú brzdy i keď nejazdia rýchlo ...

A mojim cieľom nikdy nebolo šetriť doštičky a nejazdím vôbec pomaly .... skôr naopak .... ale zas nechcem zbytočne riskovať, lebo sa mi fakt nechce vybavaovať nejakú havárku ....zatiaľ som žiadnu ja nespôsobil, ale keď keď do mňa jeden "umelec" vrazil, tak to bolo dosť papierovania ....
Avatar - white label
19. 9. 2012 23:30
Re: Vec priorít ...
Nejazdíš "vôbec pomaly .... skôr naopak ....", ale jedny desky máš na celou životnost Ceedu.
Nejsi náhodou (předvídavý) Dejvid Kaprfíld? >:-[] >:D
19. 9. 2012 23:38
Re: Vec priorít ...
Ono sa oplatí pamätať ako fungujú semafóry v meste ... či má zmysel pridať, alebo ubrať ...napr.

Nejazdím nejako super rýchlo, ale na to aby mi manželka a mama šomrala, že som rýchly už hej >:D

Svokra to nejako pretrpí bez slova ;-)
Avatar - white label
19. 9. 2012 23:47
Re: Vec priorít ...
Tak pokud jezdíš pravidelně s manželkou, matkou, nebo dokonce tchýní, tak to leccos vysvětluje..., já když vezu tchýni, tak taky jedu poměrně rychle, ale hlavně zásadně vůbec nebrzdím. :-O >:D
Avatar - idam.i
19. 9. 2012 01:29
Cruze
Som prekvapený ako tento globálny model prepadáva.
Rozbalit vlákno
3
19. 9. 2012 06:36
Re: Cruze
Proč? Sedany se obecně moc neprodávají, pokud nejsou vysloveně "low cost", hatchback je ošklivý a kombík ještě nedorazil. Mimochodem právě kombík by mohl (a měl) být tím pravým ořechovým pro upadající prodeje. Nevím , proč se tak opozdil, je docela možné, že ho stačí předběhnout i nové kombíky Cee'd a i30 a pak už to bude mít těžké. Pak bude rozhodovat cena, délka záruky atd. Tam může ale dost dobře Cruze tahat za kratší konec provazu.
Avatar - cerrbion
19. 9. 2012 08:09
Re: Cruze
hlavně množství registrací/prodejů nevypovídá nic o kvalitách auta, Mazda a Mitsubishi mají podobné čísla jako Cruze a řekl by o nich někdo že jsou to špatná auta?
19. 9. 2012 09:01
Re: Cruze
Tak tak, tuzemský trh je dost specifický, navíc Hyundai dost lidí bere kvůli Nošovicím jako domácí automobilku (koneckonců proč ne, je to víc "české auto" než Cígo) a koncern je koncern.
Navíc v téhle kategorii je už drtivá většina prodejů fleety (a registrace prodejců :-) ) a tam nejsou Japonci nebo ryzí Korejci nijak silní, navíc ještě dovozní cla atd.
19. 9. 2012 19:01
i30 další nárůst!
"Druhý Hyundai i30 má pak JAKO JEDINÝ z Top 5 nárůst, konkrétně 3,2 %." Tak tohle mé fan srdce řádně potěšilo! >:D Říkám to pořád: je to pořádně dobré auto! Citátek např. k podvozku: "Ford Focus má coby zatáčkový král na suchém asfaltu... HODNĚ KVALITNÍHO soupeře." >:-[] - Autoblok.cz
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
19. 9. 2012 19:06
Re: i30 další nárůst!
Čau Autoblokere.cz, nechceš si změnit nick na: "korejský citátek". :-O :*) >:-[]
19. 9. 2012 19:20
Re: i30 další nárůst!
>:D >:-[] ... a proč myslíš? To řekl o podvozku i30 chlap od nás! A z mimořádného (mezi top 5) nárůstu u i30 snad fanouškovi radost brát nebudeš, ne? >:D >:-[] ... ;-)
Avatar - white label
19. 9. 2012 19:53
Re: i30 další nárůst!
Zrovna tobě bych tu dětinskou radost určitě brát nechtěl, na druhou stranu, ty si sám pro sebe uděláš snadno úspěch i z neúspěchu. >:-[]
19. 9. 2012 20:21
Re: i30 další nárůst!
>:D tak to jsem rád ;-) ... ale zase nepřeháněj - až přijde neúspěch, což se může stát, zamrzí to, jako jistě každého fandu, ale hlouposti o úspěchu z toho dělat nebudu. To si piš... ;-)
Avatar - white label
19. 9. 2012 20:42
Re: i30 další nárůst!
Zatím tu systematicky děláš z pokroku megaúspěch... ;-)
19. 9. 2012 22:51
Základní otázka života, vesmíru a vůbec.
Nákup japonského, amerického či korejského vozu pochopím v případě, že kupec hledá u vozu vlastnosti, které běžná evropská produkce nenabízí. Chápu kupce Subaru, chápu kupce LandCruiseru, chápu (resp.nechápu, ale respektuji :-) ) kupce hybridní Toyoty apod. Co mi ovšem hlava nebere je nákup tuctového korejského kompaktího pekáče. Srovnatelná či lepší vozidla produkují evropské automobilky na každém rohu. Aby nevznikla mýlka, každý nechť si kupuje co chce - je to jeho věc a jeho peníze, pouze bych rád znal motivaci korejských jezdců.
Rozbalit vlákno
0