Ako už takmer ročný majiteľ KIE céed ma vôbec neprekvapuje, aké úspechy toto auto žne hlavne v strednej Európe. Moja KIA má teraz 37 tis.km, čo nie je za 11 mesiacov práve zázrak, ale zatiaľ sa mi nič na nej samé nepokazilo, dokonca ani len žiarovku som zatiaľ nemenil. Nie je to auto pre snobov, ani pre ľudí, ktorí si potrpia na image, ale je pre ľudí, ktorí chcú nenápadnú kvalitu za dobrú cenu.Ja by som zatiaľ určite nemenil.
Re: Kia Ceed najpredávanejším autom v nižšej strednej triede
To máš asi takto: Nikdo nespochybňuje výsostné postavení Octavie na našem trhu a nikdo nečeká, že v budoucích několika letech bude Octavie sesazena. Ale neříkejme, že nikdy, stačí pár takových C'eedů a třeba C'eed v liftbacku s velkým kufrem a vše je možné ;-)
Fiat má v tomto segmentu jako jediný tři zástupce, kteří zastupují všechny tři karosářské verze, Bravo jako neotřelý designový skvost ve formě hatchbacku, Stilo taktéž + kombi a Linea, ta jako bezkonkurenční sedan s rozměrovými hodnotami sahajícími o třídu výše.. :yes:
No,po celkovém součtu podílu všech fiatů dohromady jsem došel k fantastickému výsledku 1,65% a to zaokrouhluju nahoru.Nabídka je to vpravdě neuvěřitelná,ale pro Fiat velká škoda,že ji nikdo nevyužívá.Tak si jenom říkám,čím to asi tak jenom může být.Že by snad management u Kii pracoval lépe?Vždyť jenom zdejších diskutérů skvost jménem Bravo zakoupilo více,tedy alespoň soudě podle příspěvků.Kde tedy jenom soudruzi mohli udělat chybu?No hlavně,že jsi spokojenej. ;-)
Počítaš autá dvoch generácií a tiež rozličných tried.
Linea je niekde inde ako Bravo, a že Bravo ako kombík nie je, iba Stilo, by som počítal skôr k mínusom ako plusom. Sedici je úplne mimo misu, navyše už je dávno zavedené na trhu ako Suzuki SX4, takže o Fiatovský klon ťažko bude väčší záujem. Fiat nepochopil jednu vec: Iba pekný dizajn nestačí. V testoch pravidelne končí na chvoste štartového poľa. A je to škoda. Fiat autá robiť vie, ale skôr tie malé. Hovorí sa "šuster drž sa svojo kopyta", platí to aj pre Fiat. Keby sa sústredil na vody, v ktorých vie plávať, a nesnažil sa hrať na všetky strany, darilo by sa mu lepšie. Fiat nie je globálny hráč. So širokými krídlami zavedených koncernov nemôže súperiť.
Neviem ake testy sledujes, ale nemam pocit, zeby Grande Punto a Bravo koncilo na "chvoste startoveho pola". Skus dat link aby sme si to mohli overit. Fiat, mozno globalny hrac zatial nie je ale cisla nepustia : " V loňském roce se provozní zisk automobilky bez zahrnutí mimořádných položek zvýšil téměř o dvě třetiny na rekordních 3,2 miliardy eur (81,5 miliardy Kč)".
Nelži tu prosím tě, modely Fiat končí vždy na čelních příčkách v kdejakém testu, a tvé spekulace co Fiat nepochopil a jaký je hráč jsou opravdu směšné.
Proč bych neměl počítat obě generace, ta první se stále prodává, navíc se vzájemně doplňují.