Myslíš 5 domácích nebo skorodomácích (SK) korejců a 6 domácích Škodovek? Tím pádem si trochu pleteš pojmy. Ostatní značky dostávají na "hubu" od české značky, nikoliv od korejské, protože korejci by na tohle nikdy neměli. Počínaje zpracováním a konče designem.
Jedině to, že se vyrábí tady, jim zajišťuje konkurenceschopnost, kdyby se ty samé výrobky měli vyrábět v Korei... To by to dopadlo... Jinak řečeno, opět bychom je vídali na koncích tabulek spolehlivosti.
Prostě tu máme dvě (tři) "domácí" (i když ani jedna vlastně úplně není) značky... A podle toho i dopadá prodejnost. Jsou to automobilky, které se vyrovnají Škodě. Úplně.
Nesouhlasím! Design je skvělý (prodeje to potvrzují, lidé se nekupují zrůdy!); a za druhé: dílenské zpracování je vynikající... "Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf..." !!! - [odkaz]
A pozor! Korejci na mnohé mají! A někteří se od nich již začínají učit! ;-)
Design může být "skvělý", ale jsme zpět u toho, že není korejský. Kdože těm autům navhl vzhled? (btw. mě osobně se teda nelíbí)
Dílenské zpracování v podání jihokorejských pracovníků je strašné. V podání Čechů a Slováků to už jde.
Tak s tím si dovolím nesouhlasit ;-\
Měl jsem tu možnost porovnat jak i30 ještě z Koree, tak nošovickou a jednoznačně na mě působila korejská i30 lepším dojmem ;-) Jednalo se ale o předfaceliftovou i30. Takže neřekl bych, že korejci na to mastí jako naši ;-\
Na mě teda konkrétně nezapůsobila lepším dojmem i30 nikdy, ale v tomhle máš pravdu. Aby mohli za stejnou cenu vyrábět v ČR, tak museli šetřit a to se i trochu podepsalo na kvalitě materiálů atd., atd.
Nicméně, kvalita materiálů není až tak důležitá. Důležitý je, že narozdíl od výroby v Korei už se teď jejich vozy neumisťují na konci žebříčů spolehlivosti. V Korei na to možná použili lepší materiály, ale opravdu mizerně to smontovali.
Asi takhle - co do kvality výroby Korea za Nošovicemi nijak nezaostává.
Problém aut vyrobených v Ulsanu je hlavně v jejich image u Čechů.
I když na druhou stranu připouštím, že Nošovické fabrice zase věřím víc, než i10, montovaným v Indii.
;-) Třeba v Itálií se vešla do první padesátky jen jedna Kia - Rio. To je propadák pro polojaponce jak prase. :no::no::no: [odkaz]ívej se jak tam prodávají auta.
Prosím, prosím!!! Neoznačuj Korejce za polojaponce.... Ten rozdíl mezi jejich mentalitou a zručností je tak propastný! Kdykoliv kdekoliv vidim, že někdo Korejce/Vietnamce/Číňany/atd. hrne do jednoho pytle s Japoncema, tak mě přepadá zoufalost...
Taky pár zajímavých čísílek: "Prodej značek Hyundai i Kia v únoru silně rostl, v USA byl rekordní. Jihokorejským automobilkám Hyundai Motor a Kia Motors v únoru meziročně silně rostl prodej aut… Prodej největší místní automobilky Hyundai se zvýšil o 28 procent a její dceřiné firmy Kia o 35,5 procenta.Prodej Hyundai v USA byl v únoru rekordní. Stoupl zde o 18 procent a podíl automobilky na trhu činil 16 procent… Celkový prodej vozů Hyundai v zahraničí stoupl o 32,5 procenta a vozů Kia o 44,7 procenta."
[odkaz]
Skode a Kia sa dari mimoriadne i v Rakusku. Skoda ma oproti minulemu roku (januar 2011) narast o neuveritelnych 78 % s 2854 autami. Kia ma narast o 62% s 1265 autami. Plus ma este na rozdiel od CR aj Ford o 6,5% s 1607 autami.. Naopak stale viac sa prepadava Fiat -18% Mazda -34% a Peugeot -26% [odkaz]
Golf čaká na 7.generáciu. Rio stúpa podľa predpokladov ? Podľa akých, Tvojich ? Len sa nezblázni z kórejcov a prečítaj si [odkaz] a hneď Ťa to vráti na zem. Autobild kvalitat 2010, 2011 ? Tomu neveria ani majitelia hyundaiov. O záruke ani nevravím. Kórea :no:
Opel je, jak se dívám, celkem v p*deli. Ani jeden model mezi TOP 25, ani mezi TOP 15 značek. Akce 24 hodin jim pomůže jen tak na 3 měsíce, pak to půjde znova dolů. Co se s tím Opelem děje ;-\
Nová Astra je celkem propadák, Corsa má i přes facelift svůj věk, ale snad Meriva nebo a hlavně nová Zafira tourer by mohly Opelu pomoct :-)
Tiez sa tomu divim. Navyse mal Opel v CR vynikajucu akciu, 4x4 v Insignii za cenu bezneho pohonu a myslim, ze ta akcia trvala dlhsie. Opel ma podla mna krasne auta, neviem, preco sa im nedari. V Rakusku maju tiez minus skoro 4% ale este stale je tam po VW, Skode na 3 mieste.
Ano, o tom to je. Podivně sestavené ceníky (doplácíš za každou, ale opravdu každou prkotinu) ruku v ruce s designem, který v rámci vnímání většiny lidí velmi brzy zapadne (vyjma nové Astry). K tomu "přetlačítkovaný" interiér. A je to drahé.
Mimochodem, subjektivně Opel vnímám mnohem pozitivněji,jen jsem se snažil popsat základní problémy Opelu na ČR trhu, tak jak to probírám se svým okolím.
Jenže je zajímavé, že v jiných státech Opel tyto problemy nemá a jejich vozy se prodávají nadmíru dobře. Je tedy problém českých prodejců? Taky zřejmě pořád u čechů platí, že Opel je stále jen kazící se a reznoucí popelnice.. Nechápu.
Jinak ceníky.. ano, divně postavené jsou, ale na obranu prodejců musim říci, že dokážou jít při koupi s cenou sakra dolů. A přetlačítkovaný interier vliv na prodeje nemá ;-)
S prvním odstavecm naprosto souhlas - patrně je to problém Opelu ČR. Za sebe a své okolí musím říci, že neznám nikoho, kdo by Opel vnímal coby značku nějak negativně - naopak. Na rozdíl od výrazných předsudků k Fiatu či francouzům.
Ceníky - i VW (v případě Golfu) i německá prémie (BMW 1, 3) přistoupili k paketům. Jako fanoušek aut apriory netvrdím, že je to dobře, nicméně prodeje naznačují, že toto je trend. Já tvrdím, že běžný kupec, než jde do showroomu, projede ceníky či konfigurátor. Opel má cenu od... např. v případě Astry mírně nad konkurencí. Pak to ale vybavíš jako kunkurenci (takže přihazuješ za prkotiny jako je rezerva apod.), koukneš se na výslednou cenu a k Opelu ani nejdeš, takže ti tu slevu nemá prodejce ani jak nabídnout.
Mimochodem - kampaň Opel 24hodin - je to snad jediná slevová kampaň, kde se neříká cena modelu od... ale říká se sleva až... (v rámci celého portfolia modelů). Takže buďto je v tomto marketing Opelu ČR skutečně vizionářský nebo (a k tomu bych se přiklonil) dělají kluci v Opelu něco blbě.
To je dlouhodobý problém a není to jen o modelech a o samotném Opelu. Tady jsou odkazy na dvě slušné analýzy: [odkaz] , [odkaz] .
Kromě věcných problémů je to i problém sociálně-psychologický, protože se za Opelem táhne "pach zavržené a neperspektivní značky". To má vliv i na zákazníky, zvlášť ty potenciálně nové (nezatížené loajalitou), při jejich rozhodování. V opačném směru - jako "pach perspektivní a našlápnuté značky" tohle funguje u HKAG. Lidi mají rádi úspěšnost výrobku, který si kupují, dodává to i jim samotným stejný pocit (a naopak - nechtějí se umazat od neúspěšnosti). Ale je to samozřejmě jenom jedna stránka věci.
(Určitě jste ve škole měli jako povinnou četbu Nerudu, Jak si pan Vorel nakouřil pěnovku. Můžeš mít sebelepší kroupy na prodej, ale když tě veřejné povědomí stigmatizuje, neprodáš je. V případě Opelu na tohle vnímání zadělalo přímo GM.)
Von ten Patrik holt "umí". A kdo si chce přečíst rozumnou a objektivní reakci na H/K, lze doporučit ty jeho....na rozdíl od Kima Žilinčana Toppera nebo Idolescenta..... :yes:
Či kúpa auta vypovedá o "bohatstve" je diskutabilné. Veľa ľudí má aj na strednú či vyššiu triedu, ale nie sú ochotní dať toľko peňazí za auto. Šetria na horšie časy. Je otázne čo bude zajtra a možno zajtra ani nebude, tak by som oduševnene nešetril a spríjemnil si dnešok.
no pro spoustu čecháčků tvoří auto 90% vypovídající hodnoty o tom, jestli je člověk bohatej, nebo ne >:D třeba to tak úplně není v těch největších městech, ale když budeš mít novej dům a dvacet let starý auto, tak budou kolovat drby "on nemá ani na auto"... Za to kdybys měl nóbl auto a starou barabiznu, tak najednou máš postavení!
Prostě jsme v Čechách.... Ale dá se to více či méně říct o všech post-komunistických státech... Lidi z toho zmagořili.
Lidi sú úplne na hlavu. Vidia iba pozlátku ... Máš doma zariadený interiér v luxuse, telku za pol mega, domáce kino (to nikto nevidí), ale sa vozíš v "menej" exkluzívnom aute, tak si chudák samozrejme. Na druhej strane umakart, ale ojazdené audi pred barákom, tak si hneď prémiový človek.
Chorá doba toto.
Ľudia zobuďte sa konečne. Auto je iba obyčajná vec a vôbec nič nehovorí o človeku. Úplným nezmyslom je otvorenie garáže a auto mi poviem kto som. Včera som mal i30 (lowend) a dnes mám bmw 530. Za jeden deň som sa zmenil ? Som stále ten istý človek, ktorý musí chodiť do práce na šiestu.
Tohle jsou kecy borce, co na to nemá a hledá výmluvy. Kdo má doma elektroniku za mega a levné auto, tak má prostě nevyváženou nákupní politiku. Většina lidí, co má opravdové prachy, si automaticky koupí jak kvalitní elektroniku, tak i auto - protože jezdit třeba vyšší střední nebo luxusní třídou je prostě příjemnější než nižší střední. A ty lidi vůbec nenapadne, že se tím snad předváději nebo že by snad měli schválně kupovat nějaký levný šunt - proč taky? Chtějí prostě pěkně jezdit a mají na to prostředky. Jen zcela vzácně se najde bohatý člověk, který jezdí pod úroveň - a la Ingvar Kamprad. Ale to je opravdu spíš výjimka. No a pak je stádo poloborců. kteří mají poloprachy, takže se vzmůžou na solidní výbavu v jednom svém koníčku (třeba hifi), ale nedokážou udržet stejnou úroveň v autech, nemovitostech... Ty nebere vážně nikdo.
Ale zde přece nejde o to, v jaké třídě plaveš ty, kolega, či já. Zde jde jen a jen o diskusi, o objektivním pohledu. A ten má kolega samozřejmě správný.
Tak věci jdou postupně - escorpión to vzal poněkud do extrémů, ale hlavní myšlenku tím vystihl. Řekneme, že jsi obyčejný člověk a nemáš nic. Vypracuješ se na docela slušnou pozici, platový nadprůměr. Ale ještě nemáš na to si koupit auto a dům zároveň. Co upřednostní logicky smýšlející člověk? Samozřejmě domov s tim, že bude jezdit se starou herkou, ale bude mít v čem žít. Až později se třeba dostane na nové auto střední třídy.
A to se dostává do situace, kdy ho čecháčci budou pomlouvat pro to, že nemá "ani na auto". Mezi koupí domu a koupí auta.
Protože auto je pro ně HODNOTA. Zatímco oni žijí v chatrči/paneláku, ale před domem jim stojí nová nablejskaná Octavie/či zánovní vůz střední třídy. A hrdě jezdí po vsi/maloměstě s výrazem "já na to mám". Popř. když na to nemají, tak jí jenom leští >:D bohužel, znám takový lidi. Nicméně, ostatní to taky tak berou, jako "že na to má". Prostě čecháčci...
Jen mi připadá, že "velitel mesta bugulmy" je poněkud příliš zazobaný a bere to taktéž do extrémů.... Anebo nikdy nestavěl dům a neví, kolik to stojí.
A co je pro tebe auto za tři mega, to pro tebe není "hodnota"? Píšeš, že kolega je nějaký podivně nazoblý, proč se domníváš, že píše o sobě, já naopak z jeho příspěvku odtušil spíše obecnou konstataci, nikoliv, že by tu vypisoval své majetkové zázemí.
Vůbec nechápu, co má znamenat v tvé souvislosti to "čecháčství" Tohle je přece všude stejné - lidé vždy, i před pěti tisíci lety, usilovali o to míti se lépe, a to "míti se lépe" to dnes už naštěstí není pořádnej komín z jeskyně, ale pořádná klimačka v pořádný káře. A třeba i pořádnej komín od domácího krbu.
Avšak pozor, jednu věc nutno akcentovat - lidé si nekupují drahými auty nějaký společenský vyšší status, je to právě naopak, lidé si podle svého lidského, společenského postavení kupují auta (a samozřejmě i jiné věci). Do absolutní dokonalosti je to právě dosaženo nikoliv u nás, nýbrž vedle. Umíš si například představit, že ti přijede do podniku dejme tomu někde u Mnichova daňový poradce v dvacet let starém favoritu? Nepustíš ho ani přes bránu. Možná to je nespravedlivé, avšak na tom stojí deset tisíc let lidstvo. Jinak to nebylo, není a v dohledné době ani nebude.
..... auto za 3 mega není běžná střední třída... Tím bych asi začal. To je totiž celá ta podstata jeho (a i tvého příspěvku). Prostě se díváte na svět z příliš "zazobaného" pohledu. V případě, že by to neodpovídalo Vašim poměrům, tak to naopak vypovídá něco o Vaší povaze. Do toho ale rozhodně nechci zacházet a už vůbec tu nechci nikoho z ničeho osočovat. Takže tečka.
Jistě, i já se chci mít lépe. Ale jakým způsobem? Tak, abych to všude dával najevo a všem dokazoval, že "na to mám", anebo tak, abych udělal pohodlí především sobě a pro svoje potěšení?
To poslední vůbec není pravda. Jé, já znám tolik socek, co mají naleštěný auto před rozpadlym barákem, jen proto, aby ukázali, že na to mají... Upřímně, mě je úplně jedno, kdo má co za auto. Kdyby přijel v deset let starý střední třídě, tak ho klidně pustim. Možná si pomyslim, že není právě teď úplně úspěšnej, ale rozhodně to nevypovídá o člověku... Nicméně s Německem to vůbec nesrovnávej. Ty lidi tam mají úplně jinou (v nečem lepší) mentalitu.
Problém je, že ty argumentuješ výjimečností, tedy že znáš několik socek, ovšem já ti píši o těžišti, tedy o tom jevu, který definuje objektivitu, tedy to, že lidé se obklopují majetkem, který koresponduje s jejich společenským postavením. Logicky pak zpětně ten majetek o jejich postavení vypovídá. Překvapuje mě, že tohle nevíš, jak píši nahoře, tohle funguje tisíce let...
To ty zatahuješ do diskuse úvahy o podivně nazoblých přispěvatelích. A co kdybych ti napsal, že lidé, kteří zpívají falešně by neměli zpívat na veřejnosti. Také by sis myslel, že jsem nějaký rádoby-zpěvák?
Proto jsem také napsal, že to už nechci dál rozvádět. Právě v tu chvíli to začínalo překračovat hranici, která přestává být na úrovni.
Ne, ale vyvodil bych z toho, že máš (dobrý) hudební sluch. Což je jedna z věcí, kterou by zpěvák měl mít.
Dobře, tak to převedu na obecný vzorec české společnosti. V základu se dá říct, že máš pravdu. To by ti lidé tady ovšem museli být "psychicky nezdeformovaní". Bohužel, je tu - velká - část lidí, o kterých to neplatí. Každý se snaží patřit do vyšší vrstvy. I když na to třeba nemá. Takže tito lidé mají nová auta, protože to je pro ně nejjednodušší cesta, jak se dostat ke společenské prestiži, jelikož dům s sebou nikde nevozíš. A machrují.
A pak jsou tu také lidi, kteří auto sice také vidí jako jeden ze znaků společenské prestiže, ale mnohem důležitější je pro ně mít hezkej domov a zahradu, kde jim bude příjemné trávit čas. I za cenu, že před ostatními budou třeba rok dva tři za ty, kteří "nemají ani na auto", protože jinak by si přeci místo toho starýho křápu už koupili něco novýho... Ale to víš, když ten starej japonskej křáp vydrží víc, než nová auta, tak proč se ho zbavovat?
Stejně, pak si pořídíš dvě nový auta najednou a najednou si někdo. Tohle myšlení asi nikdy v životě nepochopim. Ale možná sem spíš rád, ani ho chápat nechci, není, o co bych přišel.
Jen jemná korekce - není to velká část lidí, je to z pohledu převažující tendence malá část, tedy jsou to jistí extrémisté. Nechme je být, takoví jsou vždy a všude.
jen bych doplnil, ze hodne zalezi na mistni kulture a mentalite. kazda zeme je jina, v nemecku a zvlast svycarsku zije hodne prakticky zamerenych lidi a proto tam plati vic nez jinde, ze auto svedci o spolecenskem statusu. protoze lide si koupi to na co objektivne maji. ale napr italie a spanelsko je opak - spousta lidi (a to vcetne chytrych) koupi premii jen proto, ze zrovna (ted) utahnou splatky. Ono to planovani financni budoucnosti roznez zalezi i na prehledu/vzdelani, veku, ale to je jina kapitola.
Hele, co tak znám bohatší lidi z příbuzenstva, tak jeden (500 ha polí a lesů, zámeček a slušná penze z USA) jezdí Fordem focusem. Na zámečku opravil střechu a okna, postupně ho dává do kupy průměrnou rychlostí 3 pokoje za rok.
Fasádu zatím nedával, a to už tam bydlí 15 let. Zato má šikovné stroje na svojí pile a zajímavé přístroje na zpracování úrody, protože ty tvoří jádro jeho současných příjmů.
Druhý má montážní firmu, funguje v Praze, majetek desítky miliónů. Teprve kolem 60 let věku si koupil BMW. Ne nové, ale dva roky staré. Bydlí v bytě, protože nemá čas se starat o velký dům, když řídí firmu a dojednává zakázky. Nové auto je z jeho pohledu mrtvá investice, raději si koupil za podstatně víc peněz činžák bez regulovaných nájemníků.
Ale je fakt, že ač nemám pocit, že by u nás bylo moc bohatých lidí, pohybuje se tady o dost víc lidí s nadupanou károu, než s pořádným barákem.
Souhlas. Ti co tak okázale kritizují tímto směrem zpravidla prostě nemají a musí si to nějak odůvodnit. Je to stejné, jako ty neustálé místní žvásty typu, jak je korejec nebo i Dacia úžasný, protože je levný a že je kravina kupovat si lepší auto. Je lepší si přiznat, že na víc nemám a v rámci možností si vybrat to nejlepší možné, než se tím užírat a pořád kritizovat ty, co na to "mají". To je totiž ten místní malér (myslím postkomunistický a mediaterrání evropský prostor...), předstírat rozum a nadhled tam, kde ve skutečnosti syčí jenom závist.....
Ty jsi hned se vším hotový, s lidma (podle jednoho si děláš názor na celou skupinu), se sLoganem atd.
Až duševně víc dozraješ, pochopíš, že ten slogan se (jako většina podobných sloganů) nedá brát absolutně a pak ti snad taky dojde to, že nejde zdaleka jen o to, jakou tržní hodnotu má auto v té "garáži"..., jinak viz motto v mém profilu. ;-)
No jasne, to nevis? Rajcujou se tim, ze kdyz k nim zabloudi nekdo od nas, tak je vydreny, v cem jezdi. A
aby dlouhodobe udrzeli trend, vsechno rvou do aut.
Tak ja mam normalne IQ a mozem ti povedat, ze ako clovek, ktory zije od Slovenska kusok na zapad tak vie, ze tu Kiu este pred par rokmi nikto ani nepoznal a o nej ani nepocul. Ja este dodnes stretavam ludi, ktori slovo Kia ani len nevedia vyslovit :-! . mi sa tu bavime o autach, mi pozname vsetky znacky ale mozno 75% lidi, ktoiri si kupuju auto, nevedia o autach naozaj skoro nic a o nejakej Kii poculi prvy krat pred par mesiacmi a to je na kupu tak draheho "predmetu" prilis malo. Podla mna este potrva niekolko rokov, kym si Kia upevni a pozdvihne svoje postavenie, kym sa dostanie do povedomia ludi ako ZNAMA a dobra znacka. To je moja skusenost.
Inac dole od Lescenta uvedene cisla su pravdive a stoja za uvahu, ci uz aj Europa naozaj pomaly nezacina tejto znacke doverat. ;-) Na to staci normalne IQ
Výborné... :yes: ... 1. místo dovozové! Tak jde nahoru tak nebo tak: "Prodej značek Hyundai i Kia v únoru silně rostl, v USA byl rekordní. Jihokorejským automobilkám Hyundai Motor a Kia Motors v únoru meziročně silně rostl prodej aut… Prodej největší místní automobilky Hyundai se zvýšil o 28 procent a její dceřiné firmy Kia o 35,5 procenta.Prodej Hyundai v USA byl v únoru rekordní. Stoupl zde o 18 procent a podíl automobilky na trhu činil 16 procent… Celkový prodej vozů Hyundai v zahraničí stoupl o 32,5 procenta a vozů Kia o 44,7 procenta."
[odkaz]
Proč? Kvalita, dobré zkušenosti, cena, jízdní vlastnosti a další! Viz nová i30! Další průlom a radikální krok vpřed! :-):yes:
Proč? Levné, designově atraktivní (pro někoho 8-s ), dobrej marketing (co sice lže, ale má to úspěch - teda až na Hjondéé, to se jim vážně nepovedlo) a výroba mimo J.Koreu
Jinak kvalitou je na průměru (srovnatelné se Škodou), jízdními vlastnostmi taktéž, prostě takové průměrné auto s... zvláštním designem a dobrou cenou.
Prave kvuli tomu. V nicem co incest napsal korejci nevinikaji krome ceny. Az doposud byly jizdni vlastnosti u korejcu spise v kolonce "minus" a na konkurenci se tak nejak dotahli az ted s uplne novym modelem. Veloster mel byt sportovne strizeny model a je to jen jedna velka katastrofa.
A kvalita je vice mene prumerna takovy normalni mainstream. Sice snad ve vsech moznych statistikach okupuji posledni mista nebo aspon druhou polovinu tabulky ale to bude dan za lowendovy pristup. Kazdopadne to neni nic co by mohli vyzdvihovat. Bohuzel ovce zmasirovany reklamou o nejkvalitnejsim a nejlepsim aute jako je incest a topper to nikdy objektivne neposoudi. Korejci proste jen porad dotahuji aby se dostali na uroven evropske kobkurence. Obcas se jim to v nejakem pripade povede a hned se pasuji na vrchol. Skutecnost je takova ze se porovnavaji s osm let starymi modely octavia a golf. Cena je jediny duvod proc lidi korejce kupuji.
>:D >:D >:D ANO, jízdní vlastnosti: "A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě..." - [odkaz]
"... mezi zásadní klady musím zmínit i podvozek vynikající schopnostmi v zatáčkách na suchém asfaltu a zároveň poskytující i nadprůměrný komfort... Řízení: sbohem nepřirozená gumovosti, sbohem loutkové divadlo! Odpor posilovače patří mezi příjemné a přirozené, nezaregistroval jsem žádné zásadní vůle kolem středové polohy ani tendenci prudce se do výchozí pozice vracet... Podvozek: Ford Focus má coby zatáčkový král na suchém asfaltu nečekaného a hodně kvalitního soupeře... Čím extrémnějšímu chování jsme podvozek vystavovali, tím nadšenější jsme z jeho kvalit byli. Vyspělá víceprvková zadní náprava Hyundaie dokáže na suchém asfaltu neuvěřitelně odolávat nedotáčivému smyku... Zadní náprava se nenechala rozhodit ani dost děravým a záplatovaným asfaltem..." - [odkaz]
>:D >:D >:D TO JE TEPRVE "HA HA, CO?" :yes::yes::yes:
Bohuzel ty jsi proste korejsky uchyl neschopny jakkoliv objektivne cokoliv posoudit. Debata s tebou nema cenu. Podle tebe je prvni i30, ktera se da klidne oznacit za lowend, vrchol automobilismu a jsi schopny ji porovnat s A6 nebo 5er.
Tak to prr, chlape! Úchylností tady zaváníš tak akorát ty - tolik pitomě posměšných smajlů bez jasnějších argumentů jsem tady snad ještě u nikoho neviděl. A ty chceš pak psát něco o objektivitě - když se pitomě a navíc neoprávněně vysmíváš jak malé děcko??? Něco o debatě - když tam ohledně jízdních vlastností i30 nenapíšeš nic, jen zase ha ha ha??? Pak jsi ovšem chudákem (všimni si: neužívám zásadně "úchylem" - k tomu se nikdy nesnížím) ty, ne já! Já ti napsal alespoň citáty z testů, které hochu navíc ukazují pravý OPAK toho o jízdních vlastnostech, co ty jaksi primitivně zesměšňuješ! A trochu přemýšlej: nikde jsem neřekl, že je např. i30 jakýmsi vrcholem automobilismu - zase píšeš nesmysly a už ani nechápu proč?! Čti poněkud lépe, o čem píši, co cituji... a pak, to, že se někomu jistá auta a značky prostě líbí a jsou fandové, to snad pochopíš i ty, alespoň v to doufám... ;-)
A ještě k té první i30 - přečti si pozorně ony první zkušenosti: [odkaz]
Plusy
Další důkaz, že motor nepotřebuje více válců, aby měl charakter
Vynikající kvalita jízdy
Ergonomie a kvalita zpracování
Poměr cena/hodnota
Podobně skvěle dopadla první i30 i zde, dobře si to přečti: FIFTHGEAR - 4 "hvězdičky" z 5 : [odkaz]
Jenomže ty trpíš úchylkou, tudíž se dáš označit za úchyla. Je tu spoustu zatvrzelých zastánců různých značek. Wolff a jeho Fiat, Barik a Jeho chysler, GTI a jeho většinou s nadsázkou napsané ódy na VW a Německou produkci. Dokonce si troufnu říct, že těsně před branou úchylky je i Topper. Ale ty prostě úchylkou trpíš.
Rozesmívá mě, jak se snažíš říct, že jsem nenapsal nic k jízdním vlastnostem a sám jsi nikdy v ničem jiném než ve tvé i30 louda edition nejel. Pořád sem cpeš jenom nějaké testy, ale nikdy jsi nezkusil sám jiné auto. Tak jakou má cenu ti psát o tom, že prostě Ford FF má o tři třídy lepší jízdní vlastnosti než i30 první generace. Když ti napíšu, že ta 1,6cvvt je prostě líná na to, jaké jí udavají výkony a že i golf s 1,2TSI je jízdně příjemnější. Nebo že i nikterak dobře hodnocený Auris je zpracováním a materiály lepší než i30 první generace. Nebo že ix35 neviniká nad konkurencí snad v žádném směru a tiguanu se cločvěk cítí jak v o tři třídy dražším autě.
Všechny náhodně vyjmenované vlastnosti se podařilo nové i30 v něčem dohant. Jízdně FF ani golf nepředehnala, Motory taky ne, tam má ještě hóóódně velkou mezeru a tam kde i30 končí je FF, golf, Astra a víceméně i Octavia v půlce nabídky.
Ale těžko tohle vysvětlovat někomu, kdo v ničem jiném, než v i30 se základním motorem, neseděl. Ty prostě trpíš úchylkou na korejskou produkci a neexistuje nic a nikdo, kdo by ti dokázal vysvětlit, že korejci patří maximálně!!! do středu mainstreamu (a to až ted s novými modely) ale v ničem nejsou lepší, než konkurence. Jediný pádný důvod ke koupi byla vždy cena. Pokud člověk chtěl relativně dobře vybavené auto za nižší cenu, tak si koupil korejce. Ted sice dohánějí svými vlastnostmi konkurenci, ale také cena jde nahoru. Obzvláště cenová politika i40 ukázala, jak hrozně se jim s vyšší cenou daří.
Snad jen reakci: nemáš zásadně pravdu: "sám jsi nezkusil jiné auto" ... Takže Ford Focus II, Renault Megane posl. gen., Škoda Octavia, Fabia... Kia Ceed, BMW 6, Hyundai - více vozů... Takže, prvně se mě zeptej a NEUCHYLUJ se k předčasným a nepravdivým závěrům... ;-)
To je test z roku 2008, kde pan redaktor ani tak nesrovnává s konkurencí z Evropy, ale s předešlými Hyundai a dává na jevo, že už to nejsou takové plečky, jako byly, ale že SE PŘIBLÍŽILY evropské a japonské konkurenci.
Nekopíruj testy, když je neumíš číst a nechápeš obsah jako celek
No konečně, dokonce i ty pomalu začínáš chápat, co píši já jako celek >:D ! O TO MI ŠLO v reakci na jen "pitomé" posměšky "lezoucího Kariho", který napíše: "prej jízdní vlastnosti a ha ha ha" !!! Toho bys měl naučit chápat celek a nedávat mu prst nahoru! >:D;-)
Šlo o toto:
Plusy
Další důkaz, že motor nepotřebuje více válců, aby měl charakter
Vynikající kvalita jízdy!!!
Ergonomie a kvalita zpracování
Poměr cena/hodnota
"Proč? Kvalita, dobré zkušenosti, cena, jízdní vlastnosti a další! Viz nová i30! Další průlom a radikální krok vpřed!"
Odporúčam vytriezvieť alebo sa dobre nadrbať, aby človek kúpil nový i30. Vlnky neoslňujú (subjektívny dojem), ale odrádza ma katastrofálny servis. Záruka 5 rokov je dobrá na papieri a to je bohužiaľ všetko. Píšia sa náhradným autom v prípade keď je auto viac ako deň v servise, ale v reáli to nefunguje. Čo by ste chceli ? Kúpili ste si lowend, tak držať hubu a krok...
S Hy nemam osobne skusenosti ale musim povedat, ze moja Kia bola za posledne roky viac krat v servise (ani nie tak pre poruchy ako skor skodove zalezitosti) a este sa mi ani raz nestalo, ze by som nedostal nahradne auto. Uz pri dohode terminu sa ma servis ako prvy okamzite pyta, ci si prajem nahradne auto. Asi to bude skor zalezat na konkretnom servise ako na znacke.
je jasne ze uspech hyundaia a kie p ocelom svete nebude nahoda :yes:
vzdy sa najdu ale taki ktori budu tvrdit svoje preto ma uspechy hyundaia a kie o to viac tesia a to sa nam este chysta v europe novy ceed a aj kombik, rozbieha sa rio uz koencne a v maji pride optima ktora sa uz tusim v britanii od februara aj predava :yes:
narast bdue este vacsi :yes:
dokonca sa mozeme tesit aj na konkurenta scenica ktory vznikne z noveho ceedu, uspech korei uz mnohym sposobil vrasky a je to len dobre :yes:
No, treba u nas doma uz z toho mame takovy vrasky, ze kdyz se divame na telku, tak mame stangle, kteryma si je podpirame, protoze jinak bysme nevideli, kdo prave jede v hlasu.
Řekl bych,že úspěch hyu je zasloužený,jelikož nedělají o nic horší auta,jak jiné automobilky.Předpovídám,že korejci budou dál drtit trh a já jim to i přeju.
Ty jseš .ůl a ještě půl.Že ty obludy prodáváš a snažíš se tu dělat reklamu je každýmu víc než jasný a že se tvůj zaměstnavatel nezmůže na to,aby zaměstnal někoho kvalitního z vlastním názorem taky.Korejci jsou prostě jen kopírovači a to včetně tebe.
>:D >:D >:D ... PRÝ PRODÁVÁM AUTA, či dělám záměrnou reklamu... jako vtip je to možná zajímavé, ale vzhledem k realitě, vážně: nemám s tím nic společného... mně se ta auta jen líbí ;-) ...
Avšak budeš věřit, či podezírat? >:D IT IS UP TO YOU! ;-) Jenom aby ta podezíračka nezaváněla oněmi manýry KGB, STB apod.
Fakt, prober se... tohle je nesmysl... již to víckrát neříkej ;-) ...
Bohužel pro tebe pokud ty auta neprodáváš tak mě nemapadá jedinej racionální důvod proč ty auta tak bezhlavě a fanaticky obhajuješ navíc bez vlastního názoru a bez uznání,že by hujindéé vůbec mohlo mít nějakou slabinu,že máš všech pět pohromadě >:-[] .
pokud do teď jezdil s nějakým warťasem nebo hundrtkou a jeho první nový auto bylo za těžce vydřený prachy semeno (ceed >:D ) nebo "hjondééé" ,tak se nesmíš divit :-!
Tak bezhlavě snad ne... klidně ti zde napíši, co mi chybí, co by se dalo zlepšit... ale prostě líbí se mi design, maximálně mi při srovnávání sedí interiér a posez ve vozu, sedí mi jízdní vlastnosti a líbí se mi prostě "H" - Hyundai... to je můj vlastní názor a dokonce i zkušenost s Hyundai (takže nic, jak píšeš, bez vlastního názoru)... a navíc jsou poslední vozy velmi dobře hodnoceny i v testech: od jízdních vlastností až po kvalitu materiálů atp. - být fandou totiž ještě neznamená být bez všech pěti pohromadě či dokonce úchylem... ;-) ...
Další postřehy k zamyšlení proč se mi líbí, např. zde - Auto-idnes test: "Za 290 tisíc korun totiž dostanete auto, které se může ROVNAT špičkám ve své třídě... Naposledy jsem měl v téhle třídě TAK DOBRÝ pocit z dílenského zpracování u posledního VW Golf... A ten podvozek – jestli si na něco v autech potrpím, tak na kombinaci komfortu a výborné ovladatelnosti, a Hyundai tímhle skočil rovnou do EXTRALIGY... Jízdní vlastnosti... vždy se cítili NAPROSTO jistě... Všude jsou měkčené plasty... středová konzola s řadicí pákou je tak bytelná, že působí jakoby byla do auta vrostlá, nepohne se ani o milimetr... Sedadla jsou pohodlná... Výborně čitelné přístroje... Automat je s motorem sehraný..."
[odkaz]
----
"Soudě podle testů tří vyšperkovaných verzí se jí to s drobnými výjimkami daří a mezi zásadní klady musím zmínit i podvozek vynikající schopnostmi v zatáčkách na suchém asfaltu a zároveň poskytující i nadprůměrný komfort... karoserie působí mnohem pohlednějším, sportovnějším, dynamičtějším, modernějším - zkrátka o generaci mladším a přitažlivějším dojmem... Uvnitř jsem se nechal hýčkat koženým čalouněním (standard nejvyššího provedení Trikolor Premium), trojrozměrnou přístrojovou deskou Supervision s úchvatnou grafikou velkého TFT displeje a vlastně téměř vším... Interiér testované i30 patří spolu s novým Fordem Focus nebo Hondou Civic k nejvíc high-tech působícím kompaktním hatchbackům... Dojem kvality navozují materiály prvotřídně působící na dotek, stejně tlumeně jako fungují všechny ovladače se zavírají i dveře. Kvalita bezhlučnosti mechanismu nastavování volantu v porovnání s produkty koncernu VW rozčílila v dnes již kultovním videu z frankfurtského autosalonu 2011 i samotného šéfa koncernu VW Martina Winterkorna... Šířka v loktech se proti minulé generaci nezhoršila, takže zůstává výrazně lepší než třeba u Octavie... Chválím, že jsou všechna tlačítka na volantu dostatečně velká a osvětlená. Obsluhují se fakt příjemně... Lepší TFT displej u i30 (základní verzi jsem zatím nezkoušel) mi připadal ještě propracovanější než ten u Focusu... Skvostný mi připadá i středový panel s velkým displejem příplatkové navigace... Nadále platí, že na zadních místech patří Hyundai i30 mezi nejprostornější auta typu Volkswagenu Golf. Ve všech třech směrech jsou velikostní parametry nadprůměrné... Řazení - nadchlo mě. Elegantní páka se pohybuje po akorát dlouhých drahách tlumeně, precizně, příjemně odkrokovaně. Řízení: sbohem nepřirozená gumovosti, sbohem loutkové divadlo! Odpor posilovače patří mezi příjemné a přirozené, nezaregistroval jsem žádné zásadní vůle kolem středové polohy ani tendenci prudce se do výchozí pozice vracet... Podvozek: Ford Focus má coby zatáčkový král na suchém asfaltu nečekaného a hodně kvalitního soupeře... Čím extrémnějšímu chování jsme podvozek vystavovali, tím nadšenější jsme z jeho kvalit byli. Vyspělá víceprvková zadní náprava Hyundaie dokáže na suchém asfaltu neuvěřitelně odolávat nedotáčivému smyku... Zadní náprava se nenechala rozhodit ani dost děravým a záplatovaným asfaltem..." [odkaz]
O design ani tak nejde.V čechách každej čumí především na cenu a ta je u focusu III zatím vejš i když ne tak moc.Kdyby všechny hatchbacky nižší střední měly naprosto stejnou cenu vypadalo by pořadí zajisté jinak.Za kvalitu si čech ještě není moc ochoten připlatit.Rozhoduje spíš prostor a čím míň stojí tím líp.Jízdní vlastnosti,pohodlí,pocit z řízení atd. jde stranou.
Samozřejmě, jde o cenu a tu si zatím Focus derží a není se co divit, stačí dnes málo a image letí dolů.
Ale možná bych ještě dodal, že 5HB vzadu a v kufru nepobral moc prostotnosti, což pro čecha může být škoda. V tom vidím lepší i předešlou generaci.
Možná bych ještě dodal, že zadní část 5HB je hrůza, interiér podivnej (což je ve srovnání s předchozí generací opravdu na pováženou, když interiér byla největší slabina FF II) a celkově není dobrým vysvědčením pro Ford, když bych při možnosti výběru oběma rukama sáhl po starší generaci. 8-s
Co se týká registrací nových vozů, je dobré brát věci realisticky a neplést hrušky a jablka. S registracemi se dělají kouzla a čáry, viz pan šéf od Hyundaie, který plakal roky, jak všichni dělají machinace s reexporty, které se rovněž pro nezasvěcené počítají do registrací v ČR a když se dostal do čela zastoupení Hyundaie, tak registruje ročně několik tisíc aut na import, fabriku, ale reálně stojí u dealerů, mají vystavený techničák a rozhodně to nejsou auta,která by byla v provozu. A že je Qashqai nahoře, co třeba run-outová sleva ? Nebo dojezd aut z centrálního skladu k dealerům a registrace aut ze starších objednávek ? A články o kvalitě Korejců, páni redaktoři prostě ve smyslu pořekadla "koho chleba jíš, toho píseň zpívej" jen produkují, za co dostali zaplaceno, nic víc:-).
Přesně. Zejména triky pana Vošického jsou dost provařený. A jeho nářky nad reexporty jsou jen vyjádřením jeho zděšení že korejce není kam reexportovat, protože za hranicema ty jeho kočáry nikdo nechce (na rozdíl od německých výrobců) a on nemůže najednou používat jeden pro něj velmi důležitý prodejní kanál.
Mimochodem žádná rozumná značka reexporty z čech nepodporuje protože tim ta auta prodává s nížším ziskem (kůli cenové hladině v čr), takže reex. jsou většinou pouze aktivitou třetích stran, které vidí možnost obchodu. Jen Mr. Vosicky to měl vždy jako součást prodejní strategie a ta mu nyní vybouchla.
To jsou ale výplody tady. Vždyť ta čísla o měsíčních prodejích vůbec o ničem nevypovídají. Přijde nový model, nahromadí se objednávky a v měsíci spuštění prodejů se všechny auta vyexpedují, zákazníci si je přihlásí, do toho si každý dealer přihlásí 3 předváděcí vozy a hurá efekt mocných měsíčních prodejů je na světě. Nemá kvůli tomu cenu tu věštit z křišťálu.
Důležitá jsou čísla na konci roku. Ve vytrvalostních sportech se taky mnoho etap děje *, střídá se vedení a nikdo netuší jak to vlastně dopadne.
Opel a Renault mají v ČR stejný problém. Horší image, než ve většině ostatních evropských trhů. Jenomže zatímco Renault to pochopil a přizpůsobil tomu cenovou politiku, tak Opel ne. Prodeje tomu potom odpovídají.