Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v září 2012: Nejprodávanější automobily nižší střední třídy

První čtyři příčky nižší střední se stabilizovaly. Do Top 5 se ovšem vrátil Ford Focus, který zde nahradil Mégane.
Zpět na článek
17. 10. 2012 20:04
17. 10. 2012 22:58
17. 10. 2012 23:22
18. 10. 2012 00:32
18. 10. 2012 09:48
18. 10. 2012 13:37
18. 10. 2012 13:59
18. 10. 2012 15:17
17. 10. 2012 20:06
18. 10. 2012 07:03
17. 10. 2012 20:15
17. 10. 2012 20:23
17. 10. 2012 20:56
18. 10. 2012 07:45
18. 10. 2012 08:02
18. 10. 2012 08:24
18. 10. 2012 09:01
18. 10. 2012 09:13
18. 10. 2012 08:49
18. 10. 2012 09:12
18. 10. 2012 11:36
18. 10. 2012 11:46
18. 10. 2012 11:48
18. 10. 2012 11:51
18. 10. 2012 12:45
18. 10. 2012 12:54
18. 10. 2012 18:05
18. 10. 2012 09:44
18. 10. 2012 07:08
17. 10. 2012 23:23
18. 10. 2012 10:29
18. 10. 2012 06:59
18. 10. 2012 07:48
18. 10. 2012 08:12
18. 10. 2012 08:25
18. 10. 2012 08:37
18. 10. 2012 09:44
18. 10. 2012 10:35
18. 10. 2012 10:46
18. 10. 2012 10:52
18. 10. 2012 11:36
18. 10. 2012 15:49
Avatar - PeterLuk
17. 10. 2012 20:03
5 Velojašterov...
5 Velojašterov! ...viac niet čo dodať. Sa vám niektorým bude dobre spávať a ešte lepšie jazdiť. A Velojašter si bude spievať "Všetky oči na mne" >:D >:-[] >:D
Rozbalit vlákno
2
17. 10. 2012 21:09
Re: 5 Velojašterov...
Rovněž překvapil, nemile, prodej Alfy, čekal jsem víc :-O
18. 10. 2012 06:16
Re: 5 Velojašterov...
Toho si nějak nedovedu představit, co bych s ním dělal.
Ale třeba u Genesis Coupé - to už je trošku jiné kafe...
Avatar - PeterLuk
17. 10. 2012 20:04
C4
C4 predbehla Logana aj Rapida. Zatiaľ je svet v poriadku... ;-) :-!
Rozbalit vlákno
7
17. 10. 2012 22:58
Re: C4
Jedna C4 v tom rebricku je brachova ;-)
Avatar - PeterLuk
17. 10. 2012 23:22
Re: C4
Tak gratulujem, je to super auto. :yes:
18. 10. 2012 00:32
Re: C4
v pomeru cena-vybava-pohodli rozhodne nabidka c 1, ale s dieslem 1.6 hdi. U benzinu bych si tam nevybral.
Avatar - Emel
18. 10. 2012 09:48
Re: C4
Rapida? A napadlo tě taky proč? Jestli ne, tak si tu napíšem za takové dva tři měsíce ;-) .
18. 10. 2012 13:37
Re: C4
jono, stejně jako Logan - 8let starý výběhový model, který čeká na uvedení nové generace na trh. Trošku hloupý komentář :no:
Avatar - PeterLuk
18. 10. 2012 13:59
Re: C4
Nie, práveže naopak - ja si dobre uvedomujem, že je Logan výbehový a Rapid len prichádza a o to ide - preto som tam napísal, že "zatiaľ je svet v poriadku.". ;-)
Avatar - Emel
18. 10. 2012 15:17
Re: C4
Prodeje Rapidu vůbec nemá smysl komentovat, protože se vlastně ještě neprodává. Svět bude v pořádku, až bude Rapid první nebo druhý ve své třídě, tak to má u produktu domácí automobilky být.
Avatar - Nerez
17. 10. 2012 20:06
Korea jede
Korea jede, Rapid se ještě nezačal prodávat a už má víc registrací než Elantra >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - twistedTSD
17. 10. 2012 20:13
Re: Korea jede
Teprve se rozjíždí (Rapid, ne Elantra). >:-[]
18. 10. 2012 07:03
Re: Korea jede
K tomu bych ještě dodal...bude sranda.
Avatar - idam.i
17. 10. 2012 20:15
Re: Korea jede
No veď práve.Prekonal aj VW Jetta.
Aspoň je vidieť ako to frčí s registráciami a tým pádom aj s predajnými číslami. ;-)
17. 10. 2012 20:56
Re: Korea jede
Elantra je len doplnok trhu .... nič viac nič menej ....hlavné slovo má i30 ....

Pre Rapid je však český trh určite veľmi dôležitý ....
17. 10. 2012 21:24
1. místo Hyundai i30!
Takže čísla! Hovoří jasně... a žádné primitivní posměšky, útoky a umělá sesazování z trůnů nejlepších, to nemohou změnit! ZASE VÁLÍ; jasné první místo, počítáme-li, že Octavia tady v podstatě nepatří... >:-[] :yes: ...

Takže evidentně Hyundai i Kia první místa! Výborné... >:-[]

A toto nově zatřese všemi, kteří tady "prášili" zesměšňující blbosti: "Hyundai i30 má naopak VELKÝ nárůst, konkrétně 127,8 %." !!! (Velké písmo; zvýrazněno autorem)...

>:-[]

HYUNDAI! :-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Nerez
17. 10. 2012 21:28
Re: 1. místo Hyundai i30!
Nezapomeň si potom umýt ruce a utřít monitor ;-)
17. 10. 2012 21:33
Re: 1. místo Hyundai i30!
Tak určitě... od toho prachu oněch primitivních, nenaplněných a škodolibých falešných prorockých řečí nepochybně! >:D ... a monitor si od onoho prachu čistím víc a víc a co nevidím dál: "Kusovým skokanům, kteří mají +10 a více, DOMINUJE také tento Hyundai..."

"Hyundai i30 se zde relativně HODNĚ zlepšil (+39,5 %, +1.012 aut), alespoň oproti nejbližším konkurentům."

"Na kusy se zlepšila NEJVÍCE i30..." (Velké písmo - autor příspěvku)...

Moc povedené auto: [odkaz]%25281%2529.j… />
>:-[] :yes:
18. 10. 2012 09:25
Re: 1. místo Hyundai i30!
Ono se Hyundai také velmi dobře daří ve fleetových prodejích. Pokud můžu posoudit, podle částky, kterou zdaňuju (1% z pořizovací hodnoty vč DPH), tak jsou ceny pro velkoodběratele dost dobré - konkrétně i30 kombi (předchozí generace) s 1,6 dieslem za cca 311 tis., kde je vše co normální člověk potřebuje.... Odhadl bych to, že v našem business centru je i30 možná i víc než oktávek. Po 2 měsících s i30 mohu říct, že objektivně je to dobré auto, ale rozhodně to není můj šálek kávy. Od listopadu přesedlám do oktávky (naposled jsem dlouhodobě jezdil s první generací v roce 1999) a už se docela těším na přímé srovnání ...
Avatar - twistedTSD
17. 10. 2012 21:57
Re: 1. místo Hyundai i30!
Proč by tam Octavia nepatřila? Vždyť v reklamě na vozy, kterým neodoláme, říkali, že jsou stejně české, jako moravské víno. Nemám pravdu? Tak proč by měla být Octavia "vyškrtnuta" a ten, kterému neodoláme, ne? >:-[]
Avatar - Ladzape
17. 10. 2012 22:35
Re: 1. místo Hyundai i30!
nech se vyšetřit.
Buď jsi zaměstnanec PR v Nošovicích, nebo přímo česky mluvící Korejec. Jinak si nedovedu vysvětlit tu až fanatickou radost z korejských úspěchů na českém, resp. evropském trhu.
Evropský průmysl jde do kopru a vy tu tleskáte a jásáte jak je to skvělé...
Abyste se neprotleskali až do fronty na pracák, můžete si pak jezdit pro podporu v těch vašich slavnej korejskejch plečkách.
17. 10. 2012 22:41
Re: 1. místo Hyundai i30!
No co chceš, jsme sice krásná, ale přece jen poměrně chudá země (v kontextu Evropy, ne světa), takže se tu ty korejské plečky chytají nejrychleji. V takovém Švýcarsku je situace přece jen o trochu důstojnější, ale samozřejmě i tam nákaza přijde.
18. 10. 2012 07:37
Re: 1. místo Hyundai i30!
Důstojnější? Vždyť je tam nejprodávanější low-endová Škoda
17. 10. 2012 23:01
Re: 1. místo Hyundai i30!
Je mi tě líto. Jednak kvůli tomu plečkostroji co máš doma a jednak kvůli tvé mentální úrovni.
18. 10. 2012 09:04
Re: 1. místo Hyundai i30!
Dobře, ovšem na číslech a prodejích tvá lítostivá vyjádření NIC nezmění... ;-) "Na kusy se zlepšila NEJVÍCE i30..." (Velké písmo - autor příspěvku)...
18. 10. 2012 07:06
Re: 1. místo Hyundai i30!
Cocholoušek, máš tu práci
Avatar - woody-alien
18. 10. 2012 07:48
Re: 1. místo Hyundai i30!
Vy nás ale zásobujete, pane Karfík.... >:D
Avatar - Emel
18. 10. 2012 10:48
Re: 1. místo Hyundai i30!
Ani pokud i30 a Ceed sečteš a vynásobíš dvěma, na první místo to pořád nestačí. Čísla hovoří jasně, Octavia na sklonku svého života stále válcuje vše ostatní, H&K nevyjímaje.

Nová Octavia se možná odebere do střední třídy, nicméně do té doby se rozjedou prodeje Rapidu a tobě nezbude opět nic jiného než se tvářit, že Škodovka "sem nepatří". :no:
Avatar - das_autos
19. 10. 2012 07:45
Re: 1. místo Hyundai i30!
Ty sem v podstatě taky nepatříš.Těch u nás pár set prodanejch kousků nedělá v celkovým kontextu nic,jenom jeden blázen co ho v ústavu zase pustili k počítači si s toho ustříknul do trenek.
Avatar - Ham.
17. 10. 2012 21:38
Jaké je pořadí mezi domácími automobilkami?
Hyundai se pořád nějak nedaří, stále jen druhé místo ze dvou domácích automobilek a jenom zlomek prodejů prvního. Místní roztlačovači by ho měli konečně rozjet. >:-[]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2012 22:17
Re: Jaké je pořadí mezi domácími automobilkami?
ty si dnes nejaky vtipny ;-)

boze jaku mam radost ked to ludi zerie ze sa H/K dari , to je proste parada pocit :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ham.
17. 10. 2012 22:53
Re: Jaké je pořadí mezi domácími automobilkami?
I já mám radost, že ty máš radost, že ze dvou domácích automobilek je Hyundai ten poslední. >:-[]
17. 10. 2012 23:03
Re: Jaké je pořadí mezi domácími automobilkami?
Cekam na ten den az si Topáč tu sunku koupi. Kdypak to bude?
Avatar - Ham.
17. 10. 2012 23:22
Re: Jaké je pořadí mezi domácími automobilkami?
Odhaduji, že nikdy, ve slovenských ústavech mají podobný režim pro trvalé pacienty jako u nás, řidičáky nedávají. >:-[]
PS: a klecová lůžka mají stejná jako u nás. Jenom k internetu pouští bohužel častěji.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2012 04:53
Re: Jaké je pořadí mezi domácími automobilkami?
To já NEee - vždyť jsou OPRAVDU obě "domácí" :-)
..tak PROČ té jedné TOLIK "přát" a druhou "zatVWacovat"? ;-)
Avatar - 4hill
18. 10. 2012 06:55
Re: Jaké je pořadí mezi domácími automobilkami?
H/K je tu domácí značka asi tak jako je Volvo čínská značka..Když VW vyrábí v Číně tak je to čínská značka?
Avatar - Dinar
18. 10. 2012 09:35
Re: Jaké je pořadí mezi domácími automobilkami?
Já chápu, že pro Rakušana(ku) je problém ztotožnit se s nějakou značkou, brát ji jako domácí, páč žádná taková (existující), u které by to šlo, prostě není, pro Čechy je to u Škodovky poměrně snadné a z mnoha důvodů logické, stejně jako je z těch mnoha důvodů logické, že Hyundai nikdy za "svou" značku považovat nebudou. ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2012 04:52
Re: Jaké je pořadí mezi domácími automobilkami?
:yes: ;-)
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2012 21:48
ceed sa uz chysta na golfika
celkove 3 miesto v triede za octavkou a i30tkou je uz pre ceed takmer iste :yes:

H/K - parada.... pred rokom som pisal ze pojdu hore , ze pridu nove generacie a zacne sa vacsia sranda a ono je to uz tu :yes: :yes: :yes: ale ten cas leti :yes:

este sa poriadne rozbehnu aj kombiky od i30 aj ceedu a na dalsi rok to bude este lepsie predajne .... a aj carens sa uz chysta coskoro prevetrat kategoriu mpv-ciek...... :yes:

zvedavy som aj na zaber noveho santa fecka v triede SUV :yes:

u mna spokojnost :yes:
Rozbalit vlákno
36
17. 10. 2012 22:01
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Boha to je zas onanie, znova mi zkus vysvětlit, co z toho kromě výstřiku máš? A propos, nový Golf se vším zase řádně zamete, upřímně i30 a G7 jsou vlastně za stejné peníze, to pro H/K nezní moc dobře, jsem zvědavý.

Dnes jsem nepochopil hlavní obrázek - Cruze mě potěšil, ale v článku o něm není ani zmíňka :-| . Osobně jsem zvědavý, co udělá s prodeji kombík, je pěkný a za rozumný peníz
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2012 22:10
Re: ceed sa uz chysta na golfika
klud ;-)

nic z toho nemam ale jednoducho sa tesim ;-) nie je to zakazne hadam

cruze siel predajne trosku hore sice malo ale siel.... a mozno ho tam dali len tak.... ved preco aj nie.... inak ked si zoberieme ze uz aj cruze ma viac predanych aut ako napr auris... hmm nebyt SX4ky tak je pre japoncov tato trieda doslova predajnou tragediou.... mazda 3, civic, lancer.... su dobre auta ale inak aj totalne predajne prepadaky.... tak mizerne snad nepradavaju nikde v eu ako v cechach a na slovensku.... kedze u nas je to podobne.... sam tomu nerozumiem.....

fiat bravo je dalsi adept na trageda roka.... to auto je este v predaji???? predpokladam ze pri talianskej nature a sikovnosti bude tento fiat v predaji a vyrobe este aspon dalsich 7 rokov a prejde aspon 2 faceliftami ako mensie punto ...... nechapem talianov ale ok... to je mimo temy uz..... predajne sklamal aj seat leon... u nas sa predava lepsie ako v cechach a to sme mensi trh.... neviem cim to je... vcelku zaujimava tabulka....
Avatar - Pekelná Micinka
17. 10. 2012 22:21
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Zase ta tvoje intelektuální laktace... 8-s
Avatar - Ladzape
17. 10. 2012 22:39
Re: ceed sa uz chysta na golfika
nevím, který z vás je větší ignorant a hlupák, jestli topper ne Icescent...
Pomalu to zní, jako kdybyste měli být nejspokojenější až v momentu, kdy budou evropské silnice brázdit jen hjundaje a kije.
To vás vážně tak moc těší prodeje korejců a propady evropských automobilek?
Mimochodem s Bravem 2010 jsem najel asi 6000 km a je to skvělé auto.
17. 10. 2012 23:06
Re: ceed sa uz chysta na golfika
a to se o staré i30 rict neda. jel jsem v tom a je to priserna sunka. tvrde, hlucne, nepohodlne, rozvrzane, bez vykonu. proste ucebnicova definice sunky. ale to se v zadne recenzi nedovime...
18. 10. 2012 09:27
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Tohle není pravda... takže leccos ke staré i30:

Příšerná šunka? NAOPAK: "nový korejský bojovník má charisma i styl a kombinace evropských tvarů je harmonická, jakkoli je trochu neoriginální. Můžeme tedy Hyundai zatleskat za dobrou práci jeho designérů." - Autorevue.cz

Tvrdé? NAOPAK: "Při běžné jízdě po městě si lze užívat pohodlí měkkého podvozku, při normální jízdě po okreskách rovněž skvěle funguje a to samé platí o provozu na dálnici." --- k plastům: "Použité plasty jsou počertu kvalitní, vynikne to paradoxně ve srovnání s mnohými evropskými konkurenty." - Autorevue

Hlučné? NAOPAK: "Hned po nastartování udiví jen tiché nýtování bez zbytečných vibrací, na které jsme si zvykli u motorů TDI." Autorevue --- "Přenos hluku do interiéru (díry ve vozovce…): max. 10 bodů!" --- "Vůz téměř dokonale žehlil nerovnosti silnice, přičemž ani částečná ztráta přilnavosti v zatáčkách." - Auto.cz

Nepohodlné? NAOPAK: "Výsledkem jsou vyvážené jízdní vlastnosti, ať už jde o pohodlí či o schopnost projet libovolnou zatáčku o dvacet kilometrů v hodině rychleji, než byste od kombi kdy potřebovali." - Týden-auto --- "Hyundai i30 nabízí pohodlné svezení, měkčí naladění podvozku naštěstí neznamená nadměrné náklony v zatáčkách." - E15.cz Hyundai/KIA

Rozvrzané? NAOPAK: "Kam jsem se zatím podíval, tak vše perfektně lícuje, nic nikde neklepe a nevrže, prostě tady má ode mě Hyundai 100%." --- "V autě absolutně nic nevrže prostě ticho." - Zkušenosti uživatelů

Bez výkonu? NAOPAK: "motoru 1,6 CRDi znamená pět na něj vlastně samou chválu..." - Auto.cz
18. 10. 2012 09:28
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Máš něco za sebe nebo jen opět a jen budeš kopírovat? 8-s
18. 10. 2012 09:31
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Za sebe bych napsal totiž totéž... Mám to auto od roku 2009 a napsal bych totéž: pořád se mi líbí, vůbec není tvrdé, žádný zvláštní hluk nepozoruji, nepohodlí nikdy žádné, vrzání neslyším a výkon mi nikdy zásadně nechyběl...
18. 10. 2012 09:34
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Máš velmi nekritickej pohled na svojí garáž a evidentně neznáš konkurenci
18. 10. 2012 11:29
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Já psal o svém autě, chtěl si moji zkušenost... nešlo nyní o srovnání s konkurenty... a vidíš, já myslel, že chlapsky napíšeš: "Aha, tak to je fajn... že nutně neplatí takové ty povídačky o šunce, rozvrzanosti či nepohodlí." :-)
18. 10. 2012 11:33
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Jde o srovnání...tam je jádro pudla. To, že něco vychvaluješ neznamená, že to máš s čím porovnat. Měl jsem hodně aut a nemyslím, že špatných, ale ani jedno! bych neadoroval tímto způsobem... Lhal bych totiž...
Avatar - Ladzape
18. 10. 2012 09:56
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Kolik jiných aut už jsi řídil?
Chápu, že pokud jsi do roku 2009 jezdil Š120, nebo Felicii, tak je to velká změna, ale to auto rozhodně není lepší než evropská konkurence- 308, Focus, Megane, Astra, C4, Golf, Octavia - každý jedno z nich je lepší volbou než Korejec.
Avatar - Emel
18. 10. 2012 10:44
Re: ceed sa uz chysta na golfika
V nové generaci už bych byl opatrný...
18. 10. 2012 10:46
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Dovedeš si představit, že by tu někdo tapetoval diskuzi větami okopírovanými z testů třeba aut koncernu? Protože na ten se chvála v drtivé většině testů jen valí a nedostatky se hladají sakra těžko.

Nedalo by se to číst.
A jakou by to mělo hodnotu? Stejnou, jako mají ty tvoje nesmysly, jen by toho bylo 4x víc a vyvolalo by to 10x větši odpor místních pomatenců.

Přestaň tapetovat, je to nedůstojné.
18. 10. 2012 11:26
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Dovedu... vždyť si vem, kolik slov a chvály již zaznělo... to, co uváděli bylo ve většině případů zase jen to, co bych mohl citovat z jiných zdrojů a testů atp. Já navíc jasně a věcně, bod za bodem reagoval (od nějakého vašeho nesmyslného tapetování to má teda pořádně daleko!) na koment: "a to se o staré i30 rict neda. jel jsem v tom a je to priserna sunka. tvrde, hlucne, nepohodlne, rozvrzane, bez vykonu. proste ucebnicova definice sunky. ale to se v zadne recenzi nedovime..."

Všimni si, že jsem věcně a konkrétně reagoval na TOTO právě! A kdybych napsal totéž jen já - jako reakci... zase by někdo řekl: "To říkáš ty, jsi fanatik!" Když napíšu uvedu citáty z testů, někdo napíše: "Zase tapetuješ!" Už vidíš, CO je nedůstojné??? Nesmyslné!?

A tak, už pomalu píšeš i ty: "mají ty tvoje nesmysly"... !

Takže má reakce nebyla žádným nesmyslem, žádnou nedůstojností, ale naopak jsem byl věcný a konkrétní vzhledem k výše uvedenému komentu... Když už diskuse, tak tedy s argumenty a slovy, které souvisí s auty či testy aut atp.

A navíc, taky jsem to psal již mnohokrát: mně různorodost a pestrost nevadí, a respektuji téměř všechny: jeden zkopíruje odkaz (a ať si, já si to rád přečtu!)... další odkaz na obrázek či foto jeho oblíbeného vozu (a ať si!)... další se zase vyjádří k ekonomické stránce prodejů, jiný zase k motorům, další k závadám, jiný zafandí - A AŤ SI! Mně se to líbí... tohle s pomatenci nemá nic společného...

Existuje jedna asociace, ve fotbalu velmi známá, TheFA.com - Respect - The Football Association, která prosazuje jedno velmi důležité heslo a skutečnost: a tou je jednoduše RESPEKT!!! (Respect is the collective responsibility of everyone involved in football to create a fair, safe and enjoyable environment in which the game can take place.)

Respektu se ještě musíš naučit i ty; a to třeba právě tady, mezi auty a pestrostí názorů a lidí... ;-)
18. 10. 2012 11:35
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Tak poslední větu si můžeš neustále opakovat, až se jí naučíš...ano respekt. Respekt k ostatním ...
18. 10. 2012 11:43
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Koukám, že podatata ti stále úspěšně uniká. :-! :no:
Avatar - Emel
18. 10. 2012 15:45
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Všichni uznávají, že Hyundai s novou i30 udělalo obrovský pokrok, takže není překvapením, že srovnávací testy dopadají dobře (viz třeba vyrovnaný duel s Meganem). Z předchozích vět ale na druhou stranu jasně vyplývá, jak si stojí stará i30.
18. 10. 2012 16:59
Re: ceed sa uz chysta na golfika
Citovat testy je smesne. Za posledni leta vyvolal korejsky koncern doslova reklamni blitzkrieg, takze novinari, kteri z te reklamy ziji, to vozitko proste musi milovat. Stara i30 byla pri mem testovani behem jednoho dopoledne spolecne s Aurisem a Mazdou 3 uplne mimo, ale uplne. Nova i30 nevim.
18. 10. 2012 09:32
Re: ceed sa uz chysta na golfika
No pokud to porovnáš s mojí oblíbenou MB S 500 tak to máš svatou pravdu ....
18. 10. 2012 07:45
Re: Top vs Ice
Je tam velkej rozdíl...Topper je nadšenec (i když je to někdy smutný, ale budiž), kdežto Incestcent je podle všeho zaměstnanec Hyundai nebo nějakýho prodejce.
18. 10. 2012 08:02
Re: Top vs Ice
Jo, tohle hodnocení celkem sedí ;-)
Avatar - Ladzape
18. 10. 2012 08:24
Re: Top vs Ice
každopádně je to stejně strašidelný, jako kdyby byli v nějaké sektě. Takové nové náboženství - hjundajismus-kijismus. A všechny náboženství stojí za starou belu - zfaqnatizované ovce bez vlastního názoru...
18. 10. 2012 09:01
Re: Top vs Ice
Já svůj vlastní názor mám; a vyjádřil jsem jej zde jasně... je celkem evidentní, a ty to dobře víš, které značce fandím a která auta se mi líbí... TO je názor! ;-)
18. 10. 2012 09:13
Re: Top vs Ice
Ty nemáš názor, jen papouškuješ články :-)
18. 10. 2012 08:49
Re: Top vs Ice
>:D >:D >:D ... "podle všeho" se mě třeba zeptej... protože vy jste fakt schopni např. i z tesaře udělat zaměstnance firmy Hyundai či nějakého Hyundai prodejce! TOTO je fanatismus! Za chvíli v nás - fandech - uvidíte, jako kdysi komunisté v jistých lidech, imperialisty a reakcionáře! Chlapi, proberte se, vždyť to tady píši kapke s nadhledem a prostě fandím... ;-)
18. 10. 2012 09:12
Re: Top vs Ice
Spíš v tobě shledávám právě toho komunistu ;-) jedna písnička a její naprostý omílání ;-)

S Topperem se totiž o autech bavit dá...s tebou nikoliv. Dokonce jsi za celou dobu nedokázal ani jednou odpovědět na to jak by jsi kterou svojí modlu dle vlastních zkušeností porovnal s konkurencí. ;-)
18. 10. 2012 11:36
Re: Top vs Ice
Co to píšeš??? Jaké auta jsem zvažoval jako konkurenci mám i na profilu svém na Auto.cz!!! [odkaz]

A tady v diskusích jsem to uváděl již taky vícekrát! Tehdy jsem ohlížel a testoval a zvažoval Focus, Megane, Ceed a Octavia...

Nyní už můžeš napsat: "Aha, vlastně. Dík, já si nevšiml. Jsi spokojený s autem i dnes; a to je jen dobře. A je fajn, že si stojíš za svým!" ;-)
18. 10. 2012 11:46
Re: Top vs Ice
Já se ptal x-krát, kdykoliv bez odpovědi, takže chybu nehledej u mě. Já tam ale bohuželk kromě obhajoby svojí vlastní volby nevidím zhola nic...ale je to aspoň legračně napsaný...zvlášť pasáž o tom, jak při bezohledným zadupnutí plynu v zatáčce podvozek drží :-)
Avatar - kari.laz
18. 10. 2012 11:48
Re: Top vs Ice
Má snad v každé kolonce hodnocení 10 z 10. To ani kdyby před tím jezdil multikárou by nemohl napsat. Tady odpovědi nedočkáš.
18. 10. 2012 11:51
Re: Top vs Ice
Já navíc nikde nepíšu, že je to špatný auto, předchozí model za cca 250k nebyla špatná volba, i když bych asi do ní nešel. Ta glorifikace chce ovšem hodně fantazie a absence soudnosti ;-)
Avatar - Emel
18. 10. 2012 12:45
Re: Top vs Ice
"Bezohledné zadupnutí plynu" a "neskutečná radost při hraní si a skotačení" s ohromujícím výkonem 1.4, to mě taky rozsekalo :-).
18. 10. 2012 12:54
Re: Top vs Ice
Jo...rozsekalo...to je ten správnej výraz >:-[]
18. 10. 2012 18:05
Re: Top vs Ice
Ano, nejsem jediný, kdo si onen výkon umí užít... "Motor je sice trochu výraznější, ale rád se vytáčí, jde ochotně za plynem a nedává řidiči pocit, že se mu nechce pracovat. To poznáte hlavně za městem. Stačí se trochu namáhat s řadící pákou pětistupňové převodovky a relativně lehké (1268 kg) a jednoduché auto bude dobře maskovat skromný objem. Výkon 109 koní je ale na tak malý a staromilský motor VELMI slušné číslo a ani točivý moment 137 Nm není špatný. Obvykle stejně velké atmosférické motory nabízí maximálně 100 koní." >:-[] - Autoweb.cz [odkaz]
Avatar - Ladzape
18. 10. 2012 09:44
Re: Top vs Ice
nějak z tvých příspěvků nadhled necítím, spíš naopak ten fanatismus, opravdu jak svědci jehovovi, furt dokola jen jedna a ta samá písnička, ale nejen že je už ohraná, ona hlavně nikdy nebyla pěkná

"S Hjundajem na věčné časy...je nejhezčí, nejlepší, nejbezpečnější, s nejlepšími jízdními vlastnostmi a nejpohodlnějším interiérem - ostatní výrobci ať to rovnou zabalí, Hjondé nemá konkurenci!" - Icescent magazín 11/2012

"Protože Bůh je jen jeden!" - Icescent žurnál 9/2012

"Chvalme Hjondé, pána našeho!" - Icescent kronikl 8/2011
18. 10. 2012 07:08
Re: Top vs Ice
Kterou pětiletku už tohle poslouchám...
Avatar - JDM
17. 10. 2012 23:23
Pěkné
přes 20 prodaných imprez to je snad rekord >:D a vůbec nechápu kdo ty oktávky kupuje? 17tis oktávií , to je jako by si půlka města kde bydlím koupila oktávku >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 4hill
18. 10. 2012 06:59
Stoupající
prodeje Korejských rádoby aut jsou především odrazem ekonomické situace zde.Jejich "nálepka" levných aut bude mít stále větší moc, stejně jako se místní ekonomika * ke dnu.Ne ,není co oslavovat..
Rozbalit vlákno
7
18. 10. 2012 07:48
Re: Stoupající
Nemyslím, i korejci velmi dobře vědí, že technika na výši doby něco stojí, proto už nedokážou nabízet auta za podbízivou cenu. Na druhou stranu se jim podařilo udělat si solidní klientskou základnu a o to větší bude problém italských a francouzských aut. Nedokázali se vymezit a vyprofilovat proti H/K a podle mě jediná cesta jak se vrátit je nabídnout to, co H/K opustilo...lowcost auta.
Avatar - woody-alien
18. 10. 2012 07:56
Re: Stoupající
Opustilo ? No nevím, nevím. Možná u těch úplně nových modelů, ale otázka je jak dlouho jim to vydrží. Taková ix20 začínala na sebevědomých cenách a taky se psalo, že už H/K nebude pouze levná značka. No a dnes ji bez problémů koupíš ve velmi dobré výbavě za cenu trochu dovybaveného Citigo. Frantíky bych ještě neodepisoval, samozřejmě že Renault dělá Thálie, ale zároveň se (aspoň v to doufám) s novým Cliem vrátí mezi solidní evropský mainstream. Srovnej s i20 a řeči o korejském nástupu se hned jeví v jiném světle.
18. 10. 2012 08:12
Re: Stoupající
No jo, ale ix20 beru zrovna ještě jako model, kterej lowcostově úplně čpí. i30,40, nový Santa Fe už cenově ve srovnatelný výbavě fungujou jako Golf nebo Focus...
Avatar - woody-alien
18. 10. 2012 08:21
Re: Stoupající
S ix20 souhlas, je ještě z tý starý gardy, ale (možná se pletu) nevěřím, že dlouhodobě H/K udržej ceny i30 a ceedu víceméně na úrovni Golfu. Navíc jedna věc je ceník (a to i "akční), druhá za kolik skutečně auto koupíš. Dealeři H/K podle mě budou nabízet výrazně jiné "pobídky" než u VW.
18. 10. 2012 08:25
Re: Stoupající
VW umí jít u novýho Golfu famozně dolů taky a věřím, že neudrží, pak je ale otázka jaký budou další generace, PSA by mohlo vyprávět o dotaci na každý vyrobený auto ;-)
Avatar - woody-alien
18. 10. 2012 08:35
Re: Stoupající
Tak to mě zajímá. Místní dealeři VW mě neskutečně ser..štvou. Během dne napíšu SZ. ;-)
18. 10. 2012 07:49
Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.? Proč by se H/K fans nemohli radovat z úspěchu svých značek? Předpokládám, že v domácnosti ortodoxního odmítače asijské produkce nezavadím o elektroniku značek Sony, Technics, Panasonic..., protože ... protože Tesla?
Rozbalit vlákno
17
Avatar - woody-alien
18. 10. 2012 08:02
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
To není radování se z úspěchu, v případě toppera a icescenta se spíš jedná o zcestné orgastické výkřiky. V případě icescenta ani nejde o názory, ale o účelově zkopírované části testů a pochvalných článků. Projdi si jejich příspěvky a snad pochopíš. Naopak i příznivec H/K dokáže psát kultivovaně, střízlivě, věcně a bez "výstřiků". Příkladem budiž _patrik.
18. 10. 2012 08:08
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
Topper je ještě umírněný, člověk se může se tam i pousmát a dokonce sem tam i vyplodí něco rozumného, ale Icescent je jasný fanatik ;-)
18. 10. 2012 08:21
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
Ospravedlňování své volby je asi přirozené, i když taky nechápu tu zavilost v případě tuctové nižší střední. Na druhou stranu může být i takový vůz modlou, třebaže z iracionálních důvodů, na kterou si nenechám sáhnout. Znám to z moto, moje italka má duši, je prostě nejvíc ...., ačkoli jsem mohl mít za polovic vyspělejšího, silnějšího a spolehlivějšího japonce
Avatar - woody-alien
18. 10. 2012 08:31
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
Bezpochyby, ale přečti si to po sobě ještě jednou, co píšeš..." moje italka má duši, je prostě nejvíc ...., ačkoli jsem mohl mít za polovic vyspělejšího, silnějšího a spolehlivějšího japonce"

Uznáváš tady kvality japonce a svoji volbu zdůvodňuješ srdcem. Tady je vše v pořádku, nejsi fanatik. Fanatik by tvrdil, že ten japonec za polovic je s..áč, výkon má trapně "vyhnanej" a chování neandrtálce. ;-)

Převedeno do aut. Když mi někdo napíše, že Golf je spolehlivé a léty osvědčené auto, pro něj ale příliš strohé, protože on si raději potrpí na trochu "baroka" a francouzské ležérnosti a koupí 308, není na to co namítat. Různorodost je vítaná.
18. 10. 2012 09:43
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
S posledním odstavcem naprosto souhlasím ;-)
18. 10. 2012 08:10
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
Ok, ale obdobný způsob sebeukájení lze pozorovat mezi fandy napříč všemi značkami
18. 10. 2012 08:14
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
To co předvádí Icescent nemá obdoby...

A mezi fandou a fanatikem je stále rozdíl...jak píše Woody, ice je už fanatikem...nekritickým, bez rozhledu...
Avatar - Emel
18. 10. 2012 10:34
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
Nojo, minule jsme se tu zase dočetli, jak nesmírnou vypovídací hodnotu mají prodeje v... Dánsku :-O ... a to jen proto, že se na první příčce umístil Up!
18. 10. 2012 10:48
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
Ale jasně, tapety tu ale provádí jen jeden. Ostatní píšou alespoň svůj názor a můžeš se s ním ztotožnit nebo ne...
Avatar - woody-alien
18. 10. 2012 08:23
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
O tom není sporu... ;-) Já třeba zcela nekriticky fandím značce Hlavní silnice. >:-[]
18. 10. 2012 10:20
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
>:-[] :yes:
18. 10. 2012 08:13
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
:yes: ;-)
Avatar - Ladzape
18. 10. 2012 08:40
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
Mně třeba ani tak nesere úspěch Korejců, jako to, jak ho tu někteří až fanaticky obdivují a mají radost z toho, že se evropským automobilkám daří méně. Bez souvislostí si neuvědomují, že pro jejich spokojený život by měli mít větší radost z ekonomického úspěchu a stability evropských výrobců, to že bude růst životní úroveň v Koreji jim v Čechách a na Slovensku bude za pár let k ničemu.
Já bych měl prostě jen lepší pocit, kdyby na evropských trzích byli na prvních místech evropská auta.
Avatar - Emel
18. 10. 2012 10:43
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
To přece není o evropské a neevropské. Je to o omezenosti a zaslepenosti, kdy někteří diskutující při letmém pohledu na tabulku bez rozmyslu vychrlí nacvičené bezobsažné fráze o nadřazenosti své značky, ať už je to Hyundai nebo VW.
Avatar - idam.i
18. 10. 2012 14:03
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
Pokial Vás se.u konkrétny ludia,tak ich ignorujte a po čase ich to prestane baviť.
Faktom je ,že predaj H/K má na toto obdobie velmi slušnú úroveň.No a ludia,ktorý tam pracujú na Slovensku aj v Čechách sú určite radi,že majú prácu.
Avatar - Emel
18. 10. 2012 15:24
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
Ano, jistě, prodeje jsou slušné... a s každým se rád pobavím o tom, proč tomu tak je - jaký vliv má rostoucí kvalita H&K, jaký vliv má modelová obměna u konkurence, kolik z toho jsou třeba předváděčky u dealeru a reexporty, jak s tím zamíchá uvedení kombíku a jak to koresponduje s cenovou politikou. Ale ta diskuse musí mít nějakou úroveň, ne že někdo vidí Hyundai na druhém místě a začne tu samou radostí pět ódy na nadřazenost korejské rasy :-) .

Pokial mi něčí příspěvek přijde ubohý, tak mu to napíšu... třeba jim to taky časem dojde.
Avatar - idam.i
18. 10. 2012 21:33
Re: Co vás na prodeji neevropských značek tak ser.?
Bojím sa,že nie ! Sú ludia,ktorých baví podj..... ludí. :'-(
Nie som posadnutý kórejskym infektom ,ale zatial postupujú . Kto to nevidí,klame sám seba.Ten kto si teraz robí srandu z Čínskych áut (celkom oprávnene) bude musieť o pár rokov sledovať ako začnu valcovať Európu. A z toho už vôbec nemám radosť ,ale skôr strach.No pamätám si keď starý "fotroši" si robili srandu z Japonských áut.Hlásali:" Kde sa môže taká Honda,alebo Mazda hrabať na Opel,alebo Fiat .Veď nemajú žiadnu tradíciu,minulosť ,len nepodarene kopírujú zavedené Európske automobilky."
18. 10. 2012 09:44
Tabulka prodeje
co je na ni tak vzrusujiciho? Snad si nekdo mysli, ze cim vys se auto umistni, tim je lepsi?

Zaverem je treba si uvedomit jedno. Popularita aut v zemi, kde je polovina lidi mimo a voli stare komunisty a nove komunisty, nema relevanci. Hojande, to je pro mne komous jako delo.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
18. 10. 2012 10:35
Re: Tabulka prodeje
Nepřeháníš to náhodou zase na druhou stranu? Hyundai je normální značka jako každá jiná, co je na ní komunistického?
18. 10. 2012 10:46
Re: Tabulka prodeje
To byla ironicka poznamka na skutecnost, ze co je druhe v poradi prodejnosti jeste nemusi byt i druhe nejlepsi a neni proto duvod slavit.

Apropo, nase hlava statu by urcite Hojande oznacila za levicacke auto. >:D
Avatar - Emel
18. 10. 2012 10:52
Re: Tabulka prodeje
Pořád to nechápu... jak rozlišit auta na pravičácká a levičácká a co s tím má společného hlava státu.

Slavit lze i prodejní úspěch, nejen věcné kvality... ono kvality bez prodejů taky nejsou k ničemu. To ale jen tak na okraj, když už mi hlavní pointa diskuse uniká :-).
18. 10. 2012 11:36
Re: Tabulka prodeje
Muj prispevek byl metaforou na vysledky vikendovych voleb, kde komunisti skocnili jasne druzi a ve velkem slavili stejne, jako zdejsi fanclub slavi ukotvene druhe misto i30.

Jinymi slovy, to ze neco Cesi ve velkem chteji, jeste nemusi byt zadna hitparada.
18. 10. 2012 10:48
Re: Tabulka prodeje
...to je zase druhej extrém ;-)
Avatar - Guttalax
18. 10. 2012 15:49
chuje a nudle
;-) Nebýt korejců ,tak tu není o čem psát. Nad touto diskuzí jsem se zaradoval.To je ono. >:D >:D >:D >:D >:D [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
18. 10. 2012 18:32
český Koreo-unikát
pozor šíří se tu korejská nemoc - snad se v celé Evropě nenajde zasaženější země než je právě tato! Je to opravdu specifické právě pro tento trh. Vždyť Kia a Hjue nejsou v celkovém pořadí na evropském trhu ani zdaleka v top 10 a v ČR hned na 2. místě? Nechápu, zřejmě tady lidé hltají reklamy více než je zdrávo a proto: Mysleli jste si, že můžete kouzlu Hnůjdaj odolávat věčně? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Hanba českého trhu
Proč je propána ta zrůda rendlík Megere ještě stále v první desítce prodaný vozů? :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - woody-alien
19. 10. 2012 12:09
Re: Hanba českého trhu
Tobě naschvál, Ádo, jinak se to vysvětlit nedá.... ;-)