Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v září 2012: Nejprodávanější minivozy

Z top 5 minivozů vypadly v září Kia Picanto a Toyota Aygo. Naopak se do první pětky poprvé protlačil Volkswagen Up!.
Zpět na článek
9. 10. 2012 18:18
9. 10. 2012 18:39
9. 10. 2012 18:44
10. 10. 2012 09:47
9. 10. 2012 19:00
9. 10. 2012 19:12
10. 10. 2012 07:12
11. 10. 2012 08:08
10. 10. 2012 07:35
9. 10. 2012 21:52
10. 10. 2012 00:08
10. 10. 2012 00:23
10. 10. 2012 07:24
9. 10. 2012 18:50
10. 10. 2012 11:16
10. 10. 2012 07:46
10. 10. 2012 09:49
10. 10. 2012 16:36
9. 10. 2012 18:46
9. 10. 2012 18:59
9. 10. 2012 19:19
10. 10. 2012 07:47
9. 10. 2012 19:03
9. 10. 2012 19:20
9. 10. 2012 19:39
9. 10. 2012 19:42
9. 10. 2012 20:10
9. 10. 2012 20:23
9. 10. 2012 20:37
9. 10. 2012 22:12
9. 10. 2012 23:08
9. 10. 2012 19:52
10. 10. 2012 00:13
10. 10. 2012 09:05
9. 10. 2012 20:00
9. 10. 2012 20:03
9. 10. 2012 20:13
9. 10. 2012 20:14
9. 10. 2012 20:20
9. 10. 2012 22:13
9. 10. 2012 22:18
9. 10. 2012 22:19
9. 10. 2012 23:03
10. 10. 2012 00:16
10. 10. 2012 09:26
9. 10. 2012 19:20
9. 10. 2012 19:21
9. 10. 2012 19:41
9. 10. 2012 19:43
9. 10. 2012 20:58
9. 10. 2012 21:54
10. 10. 2012 08:05
10. 10. 2012 08:32
10. 10. 2012 09:37
10. 10. 2012 09:19
10. 10. 2012 09:36
10. 10. 2012 09:29
10. 10. 2012 09:36
10. 10. 2012 09:45
10. 10. 2012 22:38
11. 10. 2012 08:33
11. 10. 2012 13:29
10. 10. 2012 22:41
10. 10. 2012 22:35
11. 10. 2012 08:25
11. 10. 2012 13:39
11. 10. 2012 13:54
11. 10. 2012 14:00
11. 10. 2012 14:02
11. 10. 2012 08:23
11. 10. 2012 08:30
11. 10. 2012 09:04
11. 10. 2012 09:13
11. 10. 2012 13:34
11. 10. 2012 14:05
11. 10. 2012 14:23
11. 10. 2012 14:33
10. 10. 2012 07:54
9. 10. 2012 20:48
10. 10. 2012 08:09
10. 10. 2012 08:35
10. 10. 2012 08:37
9. 10. 2012 19:22
9. 10. 2012 19:36
10. 10. 2012 08:25
9. 10. 2012 20:00
10. 10. 2012 00:18
10. 10. 2012 10:41
10. 10. 2012 14:13
10. 10. 2012 16:17
10. 10. 2012 17:19
10. 10. 2012 18:13
Avatar - Starfighter
9. 10. 2012 18:18
Picanto
Topper záhadně >:-[] nestíhá první příspěvěk, tak to napíšu za něj.
Kia šlape, jede, už se rozjíždí >:-[] Slušný debakl.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - white label
9. 10. 2012 18:37
Re: Picanto
Jj, jen čistě náhodou tu korejský sTopper není jako první... ;-) >:-[]
H/K jede a koncern VW je pomalu na odpis.
9. 10. 2012 18:39
Re: Picanto
Koukám, že ani předpovídači neúspěchu citigou tu nejsou... ale zatím jen 37% trhu... ;-\
Avatar - gld
9. 10. 2012 18:44
Re: Picanto
Dnes 37%, zajtra celý svet.
Avatar - Barrichello
10. 10. 2012 09:47
Re: Picanto
Dojče uber alles, zaplavíme celý svět
Avatar - twistedTSD
9. 10. 2012 19:00
Re: Picanto
Asi tak. Už jen čekám, kdy zas někdo vyvrátí tabulku tím, že Picanto se jen rozjíždí, Citigo na silnicích není a všechny prodané kusy putují do showroomů.
9. 10. 2012 19:12
Re: Picanto
smutný na tom je to že se tam počítají i auta co Škodovka půjčuje na půl roku svým zaměstnancum,ty ho po pul roce vrátí a vezmou si jiné,nové auto :-) to se to pak rychle nasčítá :-)
10. 10. 2012 07:12
Re: Picanto
Tak například Bakalovo RPG už kupuje citiga místo fabií, ale soukromé jsem viděl jen jedno - červené 3dveřové, manželský pár okolo 70 let a celkově je opravdu nepotkávám - a to ani v Praze, kde jsem se za poslední měsíc několikrát otočil a čekal jsem, že aspoň tam na ně natrefím.

Co je ale zajímavé, že na TipCarsu je aktuálně 131 inzerátů na citigo (r.v. 2011-2), ale jen 13 pand ze stejného období (celkem je jich tam 80 vč. nejstarší generace).
Avatar - Choochoo
11. 10. 2012 08:08
Re: Picanto
Zatim potkavam 2 ve 100tis meste a 2 saloonovske, takze tabulky sice pekny, ale na silnicich to videt neni. Nato ze se to prodava rok, to neni nic extra. pockame 2,3 roky a uvidime, co se zmeni ;-)
10. 10. 2012 07:35
Re: Picanto
No, ale ty citiga v ulicích moc vidět fakt není. Né, že bych neviděl žádné (viděl jsem asi 2 :-) ), ale čekal jsem opravdu záplavu, tak jako s fabkou a octávkou.
Avatar - PlumJelinek
9. 10. 2012 19:06
Re: Picanto
Škodovka se bude prodávat, ikdyby vyráběla ho*no s kolečkama, taková už je česká mentalita... ani 20 let po komunismu jsme se pořádně nenaučili mít vlastní názor
Avatar - kari.laz
9. 10. 2012 21:52
Re: Picanto
Úplně jsi na to kapnul. Jsme úplně dementni. Ve Francii jsou v první desítce jsem francouzská auta, v Německu vedou prodeje sama německa auta, v Korei pomalu nic jiného než korejce neznají, v Itálii je to taky samé italské auto.... Jenom my jsme dementni bez názoru, protože tu lidi kupujou český auta.
10. 10. 2012 00:08
Re: Picanto
Cha chá! >:D :yes:
Avatar - white label
10. 10. 2012 00:23
Re: Picanto
Vzhledem k jeho avataru má i trošku pravdu, protože zrovna Itálie už je v tomto ohledu poněkud anomální, kdy např. prodeje zahraničního produktu (Golf) dlouhodobě převyšují prodeje produktu domácího (Bravo). To ale ani tak není problém/anomálie italských zákazníků, jako jistého italského výrobce vozů. ;-)
Avatar - sendador
10. 10. 2012 07:24
Re: Picanto
OK, v C segmentu vede Golf pred Julinou a Bravo je az za Astrou a Focusem. Na druhou stranu v B a A jsou domaci modely na spicce s naskokem. Nejprodavanejsi modely v I jsou Panda, Punto, Y a 500, takze bych to zas tak cerne nevidel. Co se tyce vetsich aut, tak Fiat holt aktualne nic nenabizi (s vyjimkou Freemontu, ktery se pere o s Tiguanem o prvni flek v D segmentu).
Avatar - Typhoon
9. 10. 2012 18:50
Re: Picanto
Jak si to Topper přečetl, tak rozbil klávesnici o monitor.
Situace je jasná: Škoda CityGo jistě nakupuje do šourůmů, aby vysokými čísly zmátla konkurenci.
10. 10. 2012 11:16
Re: Picanto
Je to ještě horší, dokonce Citigo rozdává v soutěži. Akt zoufalství.
Avatar - Pekelná Micinka
9. 10. 2012 20:13
Re: Picanto
>:D tu si navečer vždycky rád přečtu...
Avatar - white label
9. 10. 2012 20:21
Re: Picanto
Já mám od něj nejradši tu, jak H/K do r. 2018 zašlape koncern VW do země... >:-[]
10. 10. 2012 07:46
Re: Picanto
Tomu bych se zas tak nesmál, spíš doufám, že nebude mít pravdu 8-s
Avatar - Barrichello
10. 10. 2012 09:49
Re: Picanto
VW zašlapou čínani a evropská krize a brzy taky čínská krize a po ní americká krize >:D
10. 10. 2012 16:36
Re: Picanto
Kia šlape .... len Rio "kanibalizuje" Picanto, čo je pri porovnaní do cenníka pochopiteľné ...

Mimochodom na Rio sa čaká pol roka ....

Podobne Citibo "valcuje" Fabiu .... čo je opačné garde ....
9. 10. 2012 18:46
sity
No... pokud je 200 prodaných aut v současné době úspěch... k tomu 33 Upů... vzhledem k reklamní anbázi..., nevím..
Já bych asi spíš an Vašem místě taktně mlčel. Doba je zlá.. aspoň v Evropě. Citigo není dobré auto.. v rámci segmentu.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - KANKUNEN
9. 10. 2012 18:59
Re: sity
Já vůbec nechápu, kdo si koupí tyhle krabice od bot. U mě jasně vede Twingo, má normální motor a vypadá už jako auto. Možná to je ten problém, že nevypadá dostatečně mini.
Avatar - Bristol
9. 10. 2012 19:19
Re: sity
já si myslím, že dospěle vypadá jen Panda... ;-) a taky po zásluze vede žebříček dovezených strojů...
Avatar - twistedTSD
9. 10. 2012 19:03
Re: sity
Proč myslíš, že není dobré auto? Co se prodejů týče, podstatnou informací zde je těch (téměř) 37 %. Tedy podíl podobný jako u zástupců Škody v jiných třídách.
Avatar - Bristol
9. 10. 2012 19:20
Re: sity
prodejnost a podíl na trhu ještě není zárukou že to auto je dobré...kort potom v zemi původu, kde je trh domácí značku obvykle velmi silně ovlivněn...
Avatar - twistedTSD
9. 10. 2012 19:39
Re: sity
Neříkám opak. Reagoval jsem na dvě různé věci.
Avatar - Bristol
9. 10. 2012 19:42
Re: sity
a já zas netvrdím, že je špatné...nejel jsem v tom, takže nechci a nemůžu soudit...ale myslím si že jiný výrobci nabízejí zajímavější produkty...(panda, toyota iq, ka)
Avatar - white label
9. 10. 2012 20:10
Re: sity
Nejel si v tom, ale stejně už si teď myslíš své (viz diskuse), a těžko by do toho vůbec sedl třeba takový Wolf. Zkusil jsem UP! i Citigo, zkusil jsem jak 44, tak 55kW, jak manual, tak ASG.
A zkusil jsem i konkurenci včetně nové Pandy (starou znám moc dobře).
Zkuste to taky a pak můžeme reálně diskutovat i o těchto miniautech jako takových, tedy nejen nad jejich prodejními čísly.
Avatar - WinDiesel
9. 10. 2012 20:23
Re: sity
Když už o tom mluvíme, tak mezi negativa prodejů Citigo patří to, že jasně parazituje na Fábii, která poklesla o 500-600 ks měsíčně. O zbytek se stará ještě neprodávaný Rapid.
Opravdu nevím, jestli jsou dealeři Škodovky ze Citigo tak nadšení.
Rádi by mohli být pouze v případě, kdyby realizovali stejný zisk při nižší nákupní ceně, což je docela dobře možné. Potom by "v tom měli menší peníze".
O ty ale stejně přijdou protože budou muset nakoupit spoustu Rapidů - přídělový systém automobilek bývá krutý.
Avatar - white label
9. 10. 2012 20:37
Re: sity
Když už mluvíme o čem (viz úvod tvé reakce)???
My tu přece nepíšeme pod článkem "Strasti/slasti /zisky českých prodejců Škodovek...", a jako reakci na to, co jsem v té reakci napsal, to nechápu už vůbec... ;-)
Avatar - WinDiesel
9. 10. 2012 22:12
Re: sity
Reagoval jsem na jiný komentář než jsem chtěl, když už o tom mluvíme... Velice se pane omlouvám, jestli se Vás to dotklo. A zjevně se Vás to dotklo, zalézám tedy hluboko do své sluje, pane neomylný.
Avatar - white label
9. 10. 2012 23:08
Re: sity
Máš snad nějaký komplex? Neumíš normálně stručně napsat (jako každý jiný tady), "byla to reakce na jiný příspěvek"? Než ta tvoje přitroublá ironická "omluva", tak to radši žádná... 8-s
9. 10. 2012 19:52
Re: sity
Je to tvrdě napsané, uznávám, ale jak psal jinde (v článku vrkuboy a nebo Ronault) nechce se mi to hledat, omlouvám se...citigou je na malé auto až přes příliš tvarově jednoduché. Malé auto má být především hravé, velikost rozvoru není zásadní. To je to co ho v konkurenci dělá špatným. tedy ne technika, která je srovnatelná s konkurencí,a el právě ten nedostatek nejen vizuálního šarmu.

A interiér Citi je prostě FELA. Panda, ale i to twingo je prostě o kus dál, stejně tak jako Ka a nebo F 500.
10. 10. 2012 00:13
Re: sity
Vlčku, NSF se povedla. Ty si vykládej co chceš, solventní zákazníci na to mají očividně jiný názor.

Parafrázuji Dinára. Tihle mravenci nesou smrt... Fiatu... :-!
Avatar - white label
9. 10. 2012 20:00
Re: sity
Zvykej si (na Citigo u nás a UP! v Evropě), to je teprve začátek, bude ještě "hůř".., a nejen pro tebe a "tvůj" Fiat. ;-)
9. 10. 2012 20:03
Re: sity
Tak prodejní čísla zatím mluví o opaku. O Up! ve světě nejeví nikdo zájem. Čísla neobkecáte. Sem klidný... Budou rádi, když budou na 1/5 prodejů Fiatu a jeho Mini (F 500, Y, Panda). Nemají co nabídnout.
Avatar - white label
9. 10. 2012 20:13
Re: sity
Psal jsem o UP!u v Evropě, nikoli ve světě, tak krátký text a stejně máš problém ho alespoň správně přečíst, natož pochopit... ;-)
9. 10. 2012 20:14
Re: sity
No to si za to dej metál... u těchto prdítek se teď Evropa = svět... Ale tak jo... já to sice nechápu,ale připiš si malé vítězství... Moc jich teď nemáš...
Avatar - white label
9. 10. 2012 20:20
Re: sity
Myslíš, možná bys byl překvapený... :-)
Avatar - WinDiesel
9. 10. 2012 22:13
Re: sity
Hlavně na Litoměřicku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - white label
9. 10. 2012 22:18
Re: sity
Proč zrovna na Litoměřicku, máš k tomu kraji nějaký vztah, jinak souvislost opět opravdu nevidím ... 8-s
Avatar - WinDiesel
9. 10. 2012 22:19
Re: sity
Obávám se, že nebude trvat dlouho a UP a Citigo se budou prodávat podobně jako VW Fox. Potenciál těchto aut se brzy vyčerpá, ledažeby šla s cenou dolů - a to budou muset udělat a to hodně rychle.
Zvyknout si budeš muset Ty.
Avatar - white label
9. 10. 2012 23:03
Re: sity
Takže ty se obáváš...?
Už teď se prodá jen Up!u víc, než polovina obou generací Pandy aktuálně na trhu (což je při tradičním postavení Pandy na evropském trhu, za tak krátký čas, doslova bomba), o čemž se třeba wolffovi určitě nezdálo ani v nejčernějších snech, takže raději taky trošku "přibrzdi", tvé srovnání s Foxem je naprosto mimo realitu..., ale pokud si opravdu tak věříš, můžeš si na to vsadit... ;-)
Předtav si, že by Fiat najednou přišel s úplně novou přímou konkurencí třeba k Touaregu a měl už po sedmi měsících jeho nadpoloviční prodeje, byl by to úspěch, nebo propadák? Vím, v případě Fiatu by se jednalo o neuvěřitelný úspěch, kdežto v případě VW je to vlastně propadák... >:-[]
10. 10. 2012 00:16
Re: sity
Nesmysl. Nové verze přijdou (Cross, GT, atd), přijdsou také facelifty, které odstraní kritizované nedostatky.
Co do koncepce, není NSF co vytknout.
Avatar - Barrichello
10. 10. 2012 09:26
Re: sity
Máš špatný nadpis, správně se ten model jmenute Škoda S.H.I.T.Y.-G.O. a Folkswágn HUP >:D
9. 10. 2012 19:20
Krása
Korejci a japonci pryč... jen tak dál :-) možná se tu lidi ještě vzpamatujou v tom co kupovat... ... a pěkně Káčko, já věděl, že na to má...
Rozbalit vlákno
36
Avatar - Bristol
9. 10. 2012 19:21
Re: Krása
co máš proti japonským vozům...? ;-)
Avatar - romgator
9. 10. 2012 19:41
Re: Krása
tak hele, Káčko je fajn auto, fordu fandím. Ale s těmi japonci jsi vedle. Já rozhodně budu mezi prvními, kdo bude slavit lepší úspěchy mazdy, hondy. Mám je rád. A rozhodně ten, kdo vlastní auto z japonska není divný. Je to otázka vkusu. Ten je individuální.
Avatar - Bristol
9. 10. 2012 19:43
Re: Krása
naopak o vlastníkovi japonského auta se dá říct že moc dobře ví co kupuje...protože tam je velká šance že nekupoval na základě rad z knajpy...kde se obvykle doporučuje koncern v dehtu... :yes: >:D
Avatar - white label
9. 10. 2012 21:54
Re: Krása
O někom, kdo si auto kupuje primárně proto, že je japonské, francouzské, italské, německé, koncernové atd..., se nedá říct, že moc dobře ví, co kupuje... ;-)
10. 10. 2012 08:05
Re: Krása
Tímto ale kopeš hrob taky sobě a svým fauvé souvěrcům, kteří tady onanujou nad vším, co má logo vw a zatracujou vše (a všechny) ostatní (to samé platí o korejském válečníkovi a jiných). Samozřejmě se teď můžeme začít natahovat o slovíčka, že kupovat a diskutovat je něco jiného, ale vzájemnou analogii nemůžeme popřít.
Avatar - kari.laz
10. 10. 2012 08:32
Re: Krása
Pokud ten, kdo se pere za nějaké auto, ať je to jakákoliv značka, proto, že věří, že je nejlepší, tak je to v pořádku a nejedná se jen o "znáček na kapotě". Je pravda, že je spousta těch, kteří dělají závěry i podle znáčku.
Avatar - romgator
10. 10. 2012 09:19
Re: Krása
pěkný, fakt pěkný >:D :yes:
Avatar - Barrichello
10. 10. 2012 09:29
Re: Krása
Ne nad vším co má znáček Vw, nad vším co vyjelo ze závodu vlastneného němci >:D Abysme byli přesní
10. 10. 2012 09:36
Re: Krása
Jde o to, že ho mám zařazeného ve skupině vlajkonošů (především vw), tak mi přišlo pokrytecké pro to samé nadšení odsuzovat jiné (nebo přesněji napadat jiné z nevědomosti o kupovaném produktu z přesvedčení).
Avatar - Barrichello
10. 10. 2012 09:45
Re: Krása
Oni to vyadávaj za to, že nekupují proto že je to německé, ale proto že je to nejlepší >:D >:D

Zatímco ostatní kupují proto, že vidí jen znáček.

Trošku ve své prostotě, jednoduchosti a blokaci krční páteře zaseklé pohedem na germánii nevidí, že že "nejlepší" může být pro každého trochu něco jiného.

Takže když je pro Pepu Audi špičk,a pro Frantu to může být šrot nevyhovující vůec jeho požadvkům a vkusu.
Avatar - white label
10. 10. 2012 22:38
Re: Krása
Tím s i jen potvrdil to, co jsem napsal ve 22:35.
11. 10. 2012 08:33
Re: Krása
Napsals tam toho hodně, co konkrétně jsem potvrdil?
Avatar - white label
11. 10. 2012 13:29
Re: Krása
Potvrdil si to, že jsem tebou zařazen někam tak, že nedokážeš číst/brát mé příspěvky bez toho, aby ses od takového zaškatulkování oprostil. Samozřejmě, že nejde jen o mě a o tebe, je to jeden z mnoha příkladů tady v diskusích.
Avatar - white label
10. 10. 2012 22:41
Re: Krása
Na tebe tu v tomto ohledu má málokdo, takže, ještě že ses sám ozval.... :*) >:-[]
Avatar - white label
10. 10. 2012 22:35
Re: Krása
Já tady píšu za sebe a v žádné (ani pomyslné) skupince nejsem. To co jsem napsal platí padni komu padni. Mezi nickem, který tady primitivně adoruje produkci Škody a nickem, který naopak adoruje H/K (ovšem stejně primitivně), není v principu žádný rozdíl.
Až tady někdy napíšu alepsoň trochu podobně zobecněný nesmysl, na jaký jsem tím reagoval (prostě to, jestli vlastník auta něco ví apod., nesouvisí primárně se značkou/zemí původu jeho vozu), pak mě můžeš někam podobně škatulkovat. Dej sem aspoň jednu konkrétní citaci, na základě které si děláš své velmi jednoduché a obecné závěry.
Naopak (nejen) tvůj problém je v tom, že diskusi/příspěvky vnímáš dětinským pohledem "knoflíkové války" a u každého příspěvku se snažíš hlavně dopátrat, jestli je autor "mravencem černým, nebo červeným" (rozuměj vwfuns, nebo antivw), přičemž ti uniká mnohem podstatnější obsah příspěvků a reakcí.
To, že někdo argumenty reaguje na značkově zaujaté diskusní nesmysly ještě neznamená, že musí značce, které se to týká, slepě fandit. Samozřejmě je mnohem jednodušší (když docházejí argumenty) někoho podobně označit, než dokázat dávat na jeho argumenty odpovídající protiargumenty.
Takže začni si raději víc všímat co kdo a jak píše, a méně toho, čemu podle reakcí fandí měně/více.
Codí tady např. známý nick fandící Subaru, přičemž jeho příspěvky kvalitou převyšují nejen některé ortodoxní příznivce německých značek.
11. 10. 2012 08:25
Re: Krása
Autor příspěvku, na který jsi reagoval, ti asi šlápl na kuří oko, když napsal, že člověk jezdící v japonském auťáku, se vyzná. Rovněž by šlápnul na mé, kdyby napsal, že znalec jezdí v autě např. španělském. Zvolil prostě nešťastnou formulaci, mohl napsat, že uznává vlastníky japonských vozů, jelikož jejich hodnoty jsou "správně" nastavené.
No a proč jsem tě (dle tebe mylně) označil za vlajkonoša vw. Diskuze tady čtu docela rád a nepamatuju se, kdys řekl něco pochvalné i jiným směrem, než do wolfsburgu. Nebo snad aji do Ingolstadtu, Mnichova a Stuttgartu? To nic nemění na věci, že se pořád nacházíš v nějaké vw (potažmo německé) bublině (není na tom, samozřejmě, nic špatného). A nebudu dohledávat odkazy na diskuze, na základě kterých jsem si tě začlenil mezi černé mravence, jaks to výše popsal, řekl bych, že je jich tady spousta, snad jseš si vědom.
Další věc, co mě zauajala, je moje diskuzní knoflíková válka a že se v KAŽDÉM příspěvku snažím hlavně dopátrat, kdo je jaký mravenec (to je, mimochodem, hezké označení, můžu-li, budu ho tady v diskuzích používat častěji). Teď nevím, jsetli bedlivě sleduješ všechny mé příspěvky, ale řekl bych, že ne, jinak by ses tohoto přešlapu stěží dopustil.
Avatar - white label
11. 10. 2012 13:39
Re: Krása
Na žádné kuří oko mi nestoupl. Dopustil se pouze typického diskusního prohřešku, kdy jedněm káže vodu a sám pije víno. Kdyby tu někdo napsal v principu to samé co on, ale o koncernové, nebo německé produkci, bude mezi prvními, kdo se nesouhlasně ozve...

To v "každém..." byla zdůrazňující nadsázka, rozhodně to nebylo myšleno absolutně, tedy na opravdu každý tvůj příspěvek a vůbec celé to bylo napsáno i v obecnější rovině, viz to mé "(nejen)".
11. 10. 2012 13:54
Re: Krása
Dobrá, vytahuju tě ze škatulky s černými mravenci a budeš mravenec nezařazen. Až budu mít pocit, že vlajka fauvé třímá v tvých rukách, tak tě nejdřív požádám o vysvětlení, než tě šoupnu zpátky k černým, bereš?
Avatar - white label
11. 10. 2012 14:00
Re: Krása
O.K. Nejlepší připomínky jsou ty bezprostředně k věci. ;-)
Avatar - woody-alien
11. 10. 2012 08:23
Re: Krása
Možná, kdybys četl WL příspěvky častěji a hlavně pečlivěji, všiml by sis, že rozhodně nepatří k VW fanatikům. On totiž nepatří k fanatikům vůbec. Takže jeho poznámka je zcela na místě. I přes nezpochybnitelné úspěchy koncernu ti WL jistě potvrdí, že soudní lidé nedělí auta podle značek, ale soudí jednotlivé modely, a co víc dokonce ještě spíš jednotlivé specifikace modelů.
11. 10. 2012 08:30
Re: Krása
Jediné co, tak WL nepovažuju za názorově militantního diskutéra, ale co si pamatuju, tak neřekl jediné pochvalné slovo mimo vozů portfolia vw, popřípadě bmw a merglu.
Avatar - woody-alien
11. 10. 2012 09:04
Re: Krása
10.10. 22:48 "To je samozřejmě pravda, na druhou stranu už pak nebude možnost koupit (PO VŠECH STRÁNKÁCH SKVĚLOU) Pandu předchozí generace, navíc za výprodejovou cenu."

To je reakce WL přímo z téhle diskuze. Předmětná POCHVALNÁ slova jsem zvětšil, aby nebyla přehlédnuta. ;-)

Dále se ho můžeš zeptat na názor i na některá jiná auta mimo koncern, namátkou třeba S-Max. Ale já necítím nutnost ho obhajovat, on to jistě nepotřebuje, jen mi vadí, když je někdo takhle zaškatulkován, protože se hodně často zapojuje do debat s leckdy zaslepenými oponenty.
11. 10. 2012 09:13
Re: Krása
Jo, jeden pochvalný příspěvek na starou pandu proti 20 s motlidbami o vw. Ale jo, máš pravdu.
Avatar - white label
11. 10. 2012 13:34
Re: Krása
Tak teď mi tu teda dej citaci na tu (aspoň na jednu z těch údajných dvaceti!)"modlitbu" o VW?
Pokud nemáš/nedáš, měl bys to aspoň umět vzít zpátky...

P.S. Už samotný fakt, že tady v diskusi několikrát píšu, že aktuální evropské prodeje UP!u na nadpoloviční úrovni prodejů Pandy považuji za velký úspěch VW, je logicky zároveň vyjádření respektu k dlouhodobějšímu úspěchu Pandy (potažmo Fiatu) ve své třídě v Evropě.
11. 10. 2012 14:05
Re: Krása
Nemám, nedám, beru zpátky. Je to jenom o natahování s prodejnými čísly.
Avatar - white label
11. 10. 2012 14:23
Re: Krása
Jako příklad nicku ze kterého si tu taky (jako třeba z toppera, nebo wolffa) pravidelně "střílím" (viz můj avatar), je nick petrumr, který je tu svým extrémně nekritickým obdivem ke značce Škoda proslulý... ;-)
11. 10. 2012 14:33
Re: Krása
Já si tady "nestřílím" z nikoho, na to jsem ještě pořád moc mladé diskusní ucho :-) i když...někdy z toppera :-)
9. 10. 2012 20:48
Re: Krása
nic, jen mám silně patriotický sklony a tak mi příde nesmysl kupovat něco japonskýho/korejskýho a podporovat tak jejich trh... ale to je jedno >:D ať si lidi kupujou co chcou, já budu šťastnej jen když nikdy nic takovýho v garáži mít nebudu...
10. 10. 2012 08:09
Re: Krása
Tohle zní už ale jinak, než první xenofobní příspěvek :-) radši teda budeme podporovat ryze evropské produkty, které se vyrábějí v mexiku, maroku, pákistánu, číně a pod. (nemluvím pouze o autech).
Avatar - kari.laz
10. 10. 2012 08:35
Re: Krása
Podporovat se dají i Evropské produktky pocházející z EU. Ovšem často je to docela práce najít ve všech oblastech takové produkty.
Avatar - Bristol
9. 10. 2012 19:22
citigo...
každý měsíc je přírustek nějakých 200 ks což není špatné...otázka však je, kam se ty citigo poděli když je na silnicích a v praze téměř nevídám...stejně jsem zvědav jak si citigo povede v globále, protože 200 ks měsíčně je absolutně bezvýznamný trh s minivozy...
Rozbalit vlákno
4
9. 10. 2012 19:36
Re: citigo...
Kde jezdí by mě taky zajímalo.. Od začátku prodeje jsem v Plzni potkal jeden kus.
10. 10. 2012 08:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 10. 2012 20:00
Re: citigo...
No na to si kápl..., protože... podle mě (mohu se i mýlit, ale trošku se cítím silný v kramflecích), prodeje toho auta klesnou měsíčně ke 130 ks za měsíc... to je 1560 ks ročně...

A teď mi povězte... a to je druhý problém tohoto auta a Seatu..., kde jinde se to auto bude dobře prodávat??????
Odpovím. Nikde (Itálie +- nula kusů, tam má šanci leda UP, Francie to stejné, v Německu UP, v Británii se líp než UP prodává i F 500, v Polsku nemá šanci a na Slovensku? to je ještě bezvýznamnější trh než náš, na severu o tyto malá auta nikdo zájem nemá, stejně tak jako na východě) .

Když už se někdo jinde než v ČR rozhodne pro toto auto v zahraničí, pak to bude na 95% (vzhledem ke drobnému cenovému rozdílu) UP!.
Co to znamená... Pro škodovku jako takovou propadák, příští rok budou rádi, když těch aut prodají 10 000. To je měsíční prodej Twinga a nebo Pandy v domovských zemích... To je to co se snažím naznačit.
10. 10. 2012 00:18
Re: citigo...
A teď se podívej na komplexní evropský trh.

NSF s prodeji pěkně zamávala, co? A tos jí ty sám osobně předpovídal neúspěch. Opět si to trefil naprosto mimo. >:D :yes:
Avatar - PeterLuk
9. 10. 2012 19:55
Prvé miesto patrí Fábii...
...keď tam je MINI... :no:
Rozbalit vlákno
1
9. 10. 2012 20:01
Re: Prvé miesto patrí Fábii...
Podívej se na rozměry Fabie a mini. Seš mimo.
Avatar - Guttalax
9. 10. 2012 20:48
svolávačka HU/KI
;-) Důvod: Sypou se ložiska-zřejmě špatně zvolená tvrdost dřeva :-!
Rozbalit vlákno
0
9. 10. 2012 20:53
EVROPA 1-7/2012
Když jde řeč o prodejích v Evropě, můžeme sem dát nějaká čísla. Je to za 1-7/2012, zdroj: [odkaz]

Takže:
Fiat Panda 117,470 ks
Fiat 500 92,072
Renault Twingo 61,300
VW Up! 59,328
Peugeot 107 45,328
Smart Fortwo 45,110 (pro zajímavost)
Toyota Aygo 43,316
Hyundai i10 41,862
Citroen C1 41,321
Ford Ka 39,964
Lancia Ypsilon 38,476
Kia Picanto 37,022
Skoda Citigo 8,027
Seat Mii 6,745

Souhrně:
Fiat + Lancia: 248.016
Kolíňata: 129.965
VW NSF: 74.100

Nejsem si ovšem jist, jestli se nová Panda a všichni zástupci NSF nabízeli na všech trzích už od začátku roku.
Rozbalit vlákno
50
9. 10. 2012 21:53
Re: EVROPA 1-7/2012
No takze kdyz sem psal 1/5, tak sem nebyl daleko od pravdy. Ypsilon ma skoro prodeje upu.

Bravo fiat.
9. 10. 2012 22:09
Re: EVROPA 1-7/2012
ty čísla jsou pro Fiat hodně dobré....
A když vezmeš v potaz, že italský trh je v troskách a že F500 a "Y" se prodávají za mnohem vyšší ceny než auta z NSF, tak to těm číslů dodává ještě pozitivnější zabarvení....
Aspoň někde se daří :yes:
Jinak byl jsem teď týden ve Španělsku (z toho 3 dny v Barceloně) a za celou dobu tam neviděl JEDINÉ auto z NSF.... Zato pětistovek tam jezdí hafo.... (novou Pandu jsem tam potkal jednu....)
Avatar - Choochoo
11. 10. 2012 08:12
Re: EVROPA 1-7/2012
Fiat 500 prekvapil, cekal jsem to horsi, ale muzu jen poblahoprat, jen tak dal, krasny auto :yes:
Avatar - white label
9. 10. 2012 22:27
Re: EVROPA 1-7/2012
1/5??? Viz 22:16
Za 1-7 se letos v Evropě prodalo jen samotného Up!u víc, než polovina kusů obou generací Pandy dohromady (v což jsi ve svých dřívějších prognózách ani "nedoufal"), takže už teď si oprav tu svou 1/5 na 1/2, i když už je to dokonce víc, než polovina.
A to se Up! teprve rozjíždí bez přímého předchůdce..., takže znovu viz 20:00. ;-)
10. 10. 2012 00:21
Re: EVROPA 1-7/2012
Nepochopí, neb spíš se tomu bude bránit zuby, nehty, vlasy a šušni. :-!
Avatar - white label
9. 10. 2012 22:16
Re: EVROPA 1-7/2012
Souhrně: >:D
Zatímco koncern má v minivozech pouze jednoho zástupce (i když se třemi koncernovými logy), tedy auto pro pouze jednu cílovou skupinu, tak u Fiatu zamícháš ke dvěma generacím Pandy, i retromodel F500 a tradiční klasiku Lancii Y.
Nehledě na to, že začátem roku byl UP! ještě v plínkách a Citigo/Mii se nenabízejí na všech trzích, tím spíš od začátku roku. Např. robotizovaný manuál (ASG) je pro je pro koncernové trio teprve novinka a další verze teprve přijdou (např. cross UP!, UP! GT).
9. 10. 2012 22:21
Re: EVROPA 1-7/2012
Ale notak. Už se nemůžeš ohánět klasickým argumentem vwéčkařů a to prodejem a tak vymýšlíš nesmysly, jakože nějaký UP! GT ( >:D ) spasí jeho evropské prodeje. I absolutně zastaralá auta a nebo daleko dražší minivozy se prodávají mnohonásobně lépe. Prostě už se nedá použít to, že koncern je takový a makový, ale prodává se nejlíp a tak je nejlepší.
Avatar - white label
9. 10. 2012 22:37
Re: EVROPA 1-7/2012
Ale no tak, tobě to vážně až tak nemyslí, nebo to spíš jen účelově hraješ?
Up! GT byl jen jeden z příkladů dalších verzí a ano, je vcelku nepodstatný..., to podstatné v reakci si ovšem úmyslně přehlédl. Fiat má v minivozech tři zcela různé zástupce (cílené na rozdílnou cílovou skupinu), sčítat je dohromady proti jedinému zástupci koncernu může jen ignorant. Pokud někomu vadí, že prakticky tentýž vůz má tři různá loga (stejného koncernu), klidně berme v potaz pouze evropské prodeje UP!u.
Přímo porovnávat se dají pouze prodeje přímých konkurentů, Je to jako bych při porovnání prodejů Golfu a Brava připočítával ke Golfu i prodeje Beetlu a Octavie. 8-s ;-)
9. 10. 2012 22:45
Re: EVROPA 1-7/2012
Jde o porovnání prodejů minivozů koncernu Fiat a minivozů koncernu VW. Že VW vrámci svých značek jen přelepuje loga, není problém Fiatu, že.... ;-)
Avatar - white label
9. 10. 2012 22:57
Re: EVROPA 1-7/2012
Ale VW má minivůz prakticky pouze jeden, kdežto Fiat tři různé... Up! je soupeř Pandy, ale už není přímý soupeř pro F500, stejně jako třeba Bravo není přímý konkurent pro Beetle.
Poměřovat tedy tržní úspěch Up!u se dá srovnáním s Pandou (nejlépe pouze aktuální druhé generace). Sčítat proti UP!u Pandu/F500/Lancii Y je prostě mimo. ;-)
9. 10. 2012 23:13
Re: EVROPA 1-7/2012
ne není, F500 je jak moc dobře víš postavená na platformě Pandy, čili je to vlastně Panda s třídveřovou karoserií..... (technicky vzato). Čili tak jak UP! 5dv konkuruje Pandě, tak UP 3dv prostě konkuruje F500. Jsou to obě malé, třídvéřové auta do města (mimochodem o UPu tady taky mnozí píšou jako o stilovce.....). Opravdu není problém Fiatu, že segment "A" pokrývá v 5dv provedení pandou a v 3dv provedení F500 a že VW dělá jen to, že ubere na jednom modelu dveře....

A "Y" je taky Panda, jen má malinko delší rozvor a jinou kastli. Jinak ale technicky opět defacto totožné auto (samozřejmě, je tam ten bonus pěkné kastle....)
Avatar - white label
9. 10. 2012 23:16
Re: EVROPA 1-7/2012
Ale vůbec nejde o platformu, tu může mít taky Golf s Beetlem shodnou. Jde o zaměření modelu na určitou cílovou skupinu zákazníků. Panda a Golf jsou především praktické kompakty, F500 a Beetle naopak nepraktické retrostylovky, co na tom nechápeš?
Ani třídveřový UP! rozhodně není (retro)stylovka ve stylu F500/Mini/Beetlu apod.
A Lancia je svým způsobem (ve srovnání s Fiatem) "poloprémiová" značka přičemž model Y má poměrně velkou tradici a do značné míry i jedinečný punc luxusní kabelky na čtyřech kolech.
Kdyby byla A1 ve třídě mini taky bys jí automaticky sčítal s UP!em? A už si někdy viděl podobně sčítat prodeje Pola a A1 (na stejné platformě), třeba proti Puntu? ;-)
10. 10. 2012 08:26
Re: EVROPA 1-7/2012
mě je to jedno, ať si ty čísla přebere každý jak chce.... Prostě Fiat nějak dělá a cílí svoje mini-auta a VW to zas dělá po svém. Jak to každému jde, vypovídá tabulka výše....
10. 10. 2012 10:01
Re: EVROPA 1-7/2012
Osobně bych spiše vzal v potaz, kolik ubral na prodejích NSF ostatním.
10. 10. 2012 12:26
Re: EVROPA 1-7/2012
Na druhou stranu, pokud porovnáš jenom prodeje Pandy a VW NSF, tak zjistíš, že Pandy se za celý loňský rok prodalo 189t, letos za 1-7 117t, tzn, že Panda se letos prodává líp než loni, takže NSF pravděpodobně bere kupce jinde než Pandě a řekl bych že to budou hodně kupci VW.
Avatar - white label
10. 10. 2012 21:56
Re: EVROPA 1-7/2012
Taky nikde netvrdím, že UP! (a spol.) bere kupce pouze Pandě, na druhou stranu s nástupem nové generace mohl být nárůst Pandy klidně ještě větší (nebýt na evropském trhu také UP!). Píšu, že mít jako nováček ve třídě nadpoloviční prodej tradičního premianta je jednoznačně úspěch, tím spíš, že prodeje toho premianta (jak sám píšeš) meziročně rostou (příchod nové generace Pandy + možnost koupit ještě i tu předchozí povedenou/oblíbenou generaci). ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
10. 10. 2012 00:22
Re: EVROPA 1-7/2012
To je jako sčítat jabka a švestky proti hruškám a broskvím.
10. 10. 2012 00:25
Re: EVROPA 1-7/2012
Jo a Golf je na podvozku Octavie, Leonu a Á trojky. Taky to sečtem? Proč ne, co? 8-s

Čoveče, ty seš tak mimo, až to práská dveřma. :-! :no:
Avatar - white label
10. 10. 2012 00:27
Re: EVROPA 1-7/2012
A klidně zrovna přiber i Octávku s Jettou... ;-)
Avatar - sendador
10. 10. 2012 07:40
Re: EVROPA 1-7/2012
Asi nema smysl se dohadovat, co s cim se ma a nema scitat. Fakt je, ze jestli neco Fiatu jeste jde jsou mala auta. Zaplatpanbu za ne.
10. 10. 2012 08:29
Re: EVROPA 1-7/2012
jo jo, ještě honem pošli SZ Beranovi, ať se sem taky přijde vyflusat.... :yes:
PS: :-! :-! .... ;-)
10. 10. 2012 10:00
Re: EVROPA 1-7/2012
To je úplně jedno. VW má golf a deriváty které šlapou dobře a na tak hravou třídu jako je miniauto do města prostě nemá. Při koupi střední třídy by u mě byl golf jeden z řekněme 5 ti hlavních kandidátů u miniauta by se miciup nedostal ani do první desítky. Doporučuju se s tím projet. Tak bezcharakterní vůz se jen tak nevidí.
Avatar - white label
10. 10. 2012 22:10
Re: EVROPA 1-7/2012
"Při koupi střední třídy by u mě byl golf jeden z řekněme 5 ti hlavních kandidátů..."
Těžko se asi můžu divit někomu, kdo by koupi !střední! třídy uvažoval nad kompaktním Golfem.
Jel jsem s oběmi výkonovými verzemi, manuálemn i ASG (viz 20:10).
Bezcharakterní minivůz je jen prázdná fráze, rozepiš se konkrétně o rozdílech v tomto směru k naopak (dle tebe zřejmě)"charakterní" přímé konkurenci UP!u...
10. 10. 2012 10:03
Re: EVROPA 1-7/2012
Nová Panda ovšem taky ještě nemá na trhu všechny verze - brzy dorazí 4x4 a Trekking, časem možná i nějaký Sport nebo Abarth (minulá Panda byla ve verzi 100HP).
Avatar - white label
10. 10. 2012 22:48
Re: EVROPA 1-7/2012
To je samozřejmě pravda, na druhou stranu už pak nebude možnost koupit (po všech stránkách skvělou) Pandu předchozí generace, navíc za výprodejovou cenu.
10. 10. 2012 08:49
Re: EVROPA 1-7/2012
Odkud jsou ta čísla? To by tedy znamenalo, že koncern HMC prodá víc miniaut než koncern VW?
Avatar - Barrichello
10. 10. 2012 09:36
Re: EVROPA 1-7/2012
HMC, NSF, to sou zkratky, nádhera.

HMC jako Hindustan Motor Company třeba a NSF jako Nothing So Fake >:D >:D >:D
10. 10. 2012 10:02
Re: EVROPA 1-7/2012
1) Máš tam odkaz na zdroj.
2) Prozatím ano.
Avatar - gld
10. 10. 2012 10:41
Re: EVROPA 1-7/2012
Neuveriteľné, že. Podľa čísiel z českého trhu by malo byť záhadou, ako vôbec existujú iní výrobcovia áut ako škoda.
Avatar - Barrichello
10. 10. 2012 10:59
Re: EVROPA 1-7/2012
No to víš, čr je pupek světa.
Pro zajímavost jak se daří němcům jinde
[odkaz]
Avatar - sendador
10. 10. 2012 12:34
Re: EVROPA 1-7/2012
myslim, ze kdyby ses podival na prodej US aut v Evrope, vypadalo by to podebne jako ti Nemci ve Statech nebo spis jeste hur
Avatar - Barrichello
10. 10. 2012 13:21
Re: EVROPA 1-7/2012
V evropě se prodává oficiálně pouze:
Cadillac (XTS, SRX, Escalade)
Chevrolet ( Malibu, Corvette, Camaro)
Jeep (Grand Cherokee, compas, Wrangler)
a pak přelepnci Chrysler 200, 300 a Twon country jako Lancia + Dodge Journey jako fiat Freemont

Tot vše.
Neofiko dovoz nejde srovnávat s ofiko prodejem.
Trošku omezená nabídka že, navíc Freemont i GrandChroeke se prodávaj velmi dobře, stejně jako Camaro a Malibu.

Jak u nás, tak i jinde evropě, stačí si přečíst statistiky.
Avatar - sendador
11. 10. 2012 07:48
Re: EVROPA 1-7/2012
Kdyby Freemont nemel logo Fiatu, tak by se zas tak dobre neprodaval.
Avatar - Barrichello
11. 10. 2012 09:08
Re: EVROPA 1-7/2012
Kdyby měl stejnou distrubiční sít a stejnou reklamu jako pod křídly Fiatu tak v pohodě.
10. 10. 2012 13:06
Re: EVROPA 1-7/2012
Máš to příliš jednostranně napsané. Prakticky není s čím srovnávat, což je pro ten tvůj článek zásadní chyba.
Avatar - Barrichello
10. 10. 2012 13:12
Re: EVROPA 1-7/2012
Já sem šel do psaní se zadáním kolik je německých modelů nezi 50-60ti neprodávanějšími modely a k tomu sem vypíchl pokles německých značek (jasně pokles měly i jiní) a k tomu nejvyšší třídu jak si stojí.
10. 10. 2012 13:20
Re: EVROPA 1-7/2012
Jak píšu, přiliš jednostranné. V komplexu nicneříkající.
Avatar - Barrichello
10. 10. 2012 13:28
Re: EVROPA 1-7/2012
Já myslím že je to dost říkající, pokud mají domací značky v TOP 60 10x tolik modelů co němci, japonci 3x tolik a korejci 2x tolik, tak je to celkem vypovídající.

Vypoví nám to to, že v usa jsou oblíbené zcela jiné vozy, zejména ve třídě malých vozů, midsize a SUV/offroad >:D

Němci bodují pouze sedany vyšší třídy a luxusními vozy ale i tam je začíná konkurence pomalu dohánět.
A to je na to označit německé vozy v usa za velmi úspěšné trochu málo, promin >:D
10. 10. 2012 13:30
Re: EVROPA 1-7/2012
Ty sis to napsal prostě pro sebe a podle sebe.
Objektivita téměř žádná, ale co, je to tvůj blog, ty odpovídáš za (ne)kvalitu jeho obsahu.
Avatar - Barrichello
10. 10. 2012 13:56
Re: EVROPA 1-7/2012
vycházím z fakt, mam před sebou tabulku všech vozů prodávaných v USA za Leden až Září. Jak můžu být neobejktivní? Sou to holá fakta, holá čísla, to nijak neokecáš:

Chceš to důkladně?
Prosím... vypíchneme si 5 klíčových modelů dané kategorie, pořadí na trhu a počet prodaných kusů, pak si to sečti

SUV:
japonci
9) Honda CR-V - 213 381 ks
20) Toyota RAV 4 - 134 167 ks
26) Nissan Rogue - 109 763 ks
36) Toyota Highlander - 90 481 ks
50) Lexus RX - 67 048 ks
Celkem: 614 840 ks

američani
10) Ford Escape - 200 075 ks
16) Chevrolet Equinox - 166 862 ks
23) Ford Explorer - 113 655 ks
25) Jeep GrandCherokee -112 075 ks
27) Jeep Wrangler - 108 477 ks
Celkem: 701 144 ks

korejci
37) Kia Sorento - 88 164 ks
65) Hyundai SantaFe - 50 961 ks
82) Hyundai Tuscon - 37 844 ks
95) Kia Sportage - 30 169 ks
179) Hyundai Vercruz - 7 340 ks
Celkem: 214 478 ks

němci
97) BMW X5 - 29 682 ks
106) Mercedes Mclass - 27 098
116) VW Tiguan - 22 854 ks
117) BMW X3 - 22 591 ks
122) Mercedes GLK - 20 141ks
Celkem: 122 366 ks

Stačí????

nebo chceš i další aktoegorie vozů?
Myslím že je to dost výmluvné, že....
Avatar - Ham.
10. 10. 2012 14:13
Re: EVROPA 1-7/2012
Účelově vybíráš německé modely, které mají pokles a ty které rostou jaksi vynecháváš. Za 9 měsíců v USA roste jak VW (včetně audi a porsche) tak MB tak BMW. Třeba VW prodal vloni (1-9) 350 tis. aut v USA, letos 450 tis. (za 1-9)
Avatar - Barrichello
10. 10. 2012 14:41
Re: EVROPA 1-7/2012
Jasně že sem vypíchl jenom ty co měly pokles, bylo jich celkem dost.

Ale tu tabulku SUV nijak neokecáš, stejně tak to vyjde mezi malými vozy, midsize, kupé/kabrilet a kategorie MPV/minivan vyjde pro němce totálně tragicky, o to víc že jediný zástupce VW je překabátěný Chrysler, takže vlastně to němci vůbec nevyrobili :-) :-) :-)

A stejně tak nejde okecat nijak, že němci maj v TOP 60 pouze 3 modely.

Růst tam je, ale nijak masový a pořád sou až čtvrtí vzadu a za nimi už nikdo není, britové, italové a indové a švédi tam nabízí pouze pár modelů a nikdo jiný už tam na trhu není.
10. 10. 2012 14:17
Re: EVROPA 1-7/2012
Ale jo, to jsou holá fakta, má to své důvody a ač se to srovnát dá, tak to nemá žádnou důležitost, vlastně důvod to řešit.Ale to je jedno jseš fanda USaut, tak proč se o tom něco nedozvědět.Jiný kraj, jiný mrav, jiné možnosti prodejů.Pro zajímavost je to dobre. :yes:

Myslím že až vyjde nižší střední, bude tady ještě větší mazec.Samotného mne překvapuje, jak se Korejcům v prodejích daří.To že budpu prodávat "hodně" se čekalo, ale prodávají mnohem více.651 pcs I30+CEED je hodně slušné, pochopitelně na naše poměry.
[odkaz]
Avatar - Barrichello
10. 10. 2012 14:46
Re: EVROPA 1-7/2012
Má to tu výpovědní hodnotu že ty vozy tam nejsou v nijak masové oblibě, nefigirují na předních místech a luxusní vozy si kupuje pouze bohatá třída, zatímco střední a nižší třída obvytel na milé VW a levnější modely Audi, BmW a MB zvysoka kašle a kupuje japonce, domácí a korejce.
10. 10. 2012 15:25
Re: EVROPA 1-7/2012
Tak jasně, ale za prvé to nemá nic společného (nikdy a nikde) s kvalitou aut jako takových a je to o tom, jak jsou věci historicky dané a jakou kdo tam prodejní rétoriku, myslím hlavně ceny, motory,velikost aut, jak mají pokryto ohledně prodejů, viz showroomy, jak se na daný trh dotyčná automobilka soustředí, hodně ingrediencí.Každej na ten výdělek jde jinak.Taky ber v potaz že každý má jiné možnosti, kapacitu továren, potažmo výroby, cla.
Avatar - Choochoo
11. 10. 2012 08:59
Re: EVROPA 1-7/2012
Nevim co je historicky dane nebo proc by to nemelo mit nic spolecneho s kvalitou. Na kvalitu dojeli pred x-lety frantici. USA je trh narocny na nabidku, kvalitu a cenu. Historicky je dane ze vw prodaval v USA vice aut nez dnes, takze ty extra rusty jsou vlastne slusny pokles, oproti jakkekoli rejzi z vychodu ;-)
[odkaz]
Avatar - Barrichello
11. 10. 2012 09:07
Re: EVROPA 1-7/2012
Nojo no, časy brouků a králíků už sou pryč. VW má ted v USA jediné dva klíčové modely - Passat a Beetle, ostatní sou budto v poklesu nebo mají absolutně minortiní význam v porovnání s konkurencí....
Avatar - white label
10. 10. 2012 22:57
Re: EVROPA 1-7/2012
Typicky účelový antifun příspěvek, můžu ti sestavit podobně "smysluplnou" tabulku, kde ovšem bude stejně účelový výběr přesně opačný... :*) 8-s :no:
Avatar - Choochoo
11. 10. 2012 08:49
Re: EVROPA 1-7/2012
ale takova tabulka existuje pouze z nemecka nebo tretiho sveta, coz je u nas jako skodovacka tabulka a v japonsku japonska ;-) :no:
Avatar - Barrichello
11. 10. 2012 09:04
Re: EVROPA 1-7/2012
Tohle není žádný účelový výběr, toto je tabulka prodeje v USA, kde jsou 4 nevějtší hráči z pohledu zemí. Ovšem Německo zde tahá za ten nejslabší konec.

A nevím jakou tendeční tabulku chceš vytvořit opačně, že se v evropě prodá málo japonců a amerik? To víme, narozdíl od zdějších uberwagen fans nikdo netvrdí jak sou tu v mimořádné oblibě. A taky počet nabízených modelů amerik a čstečně japonců v Evropě je proti skladbě modelů němců v usa poněkud odlišný.

Tj když někdo nabízí 12 modelů a jinej 40, nedá se to jaksi porovnávat, nebo je srovnání zančně irelevatní.

Ale němci v USA nabízí stejně pestrou paletu jako konkurence a přesto jsou poslední a velmi velkou ztrátou hlavně na domácí a japonce.
A to zjevně někdo nemůže přenýst přes srdce a tak se maskuje za tendenční tabulku, co je zcela zjevný nesmysl a šermuje tady tím že nám vytvoří podobnou tabulku.

A ono to není jen USA že, co takhle tabulky zarábie, hmm
Tam tahaj hoši taky za kratší sirku >:D
Avatar - dr.biker
10. 10. 2012 16:17
Twingo
Kde je Twingo? V textu ani v tabulce jsem ho nezaregistroval. To se jako přestalo prodávat nebo se neprodal ani jeden kus? To by ale byla zmínka o Twingu jako propadáku měsíce.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - gld
10. 10. 2012 17:19
Re: Twingo
Však je tam, pozri znova.
Avatar - Ham.
10. 10. 2012 18:13
Re: Twingo
4ks v září
od začátku roku 154ks, 9. místo
10. 10. 2012 20:51
Citigo vs. Picanto
Co udělat srovnávací test Škoda Citigo vs. Kia Picanto ;-)
Rozbalit vlákno
1
10. 10. 2012 21:52
Re: Citigo vs. Picanto
Čo si pamätám posledný, tak Citigo vyhralo nad Picanto v trieda a za nimi nebolo dlho nič ....

Ale je to v celku logické, lebo Citigo je mladšia ...

Skôr je zaujímavé, že nové Citigo "likviduje" Fabiu a Picanto naopak podlieha modernému Riu ... ktoré je cenou dosť blízko ...

To je celý "zázrak" posunov predajov ....

Určite to potvrdí i predaj v malých autách ....

Čo viem tak na Rio sa čaká pol roka ....