Měření emisí po česku: Poctivost se nevyplácí
2
/
10
Prohlédnout znovu
Měření emisí po česku: Poctivost se nevyplácí
Nejmodernější přístroje ukazují názorně všechny hodnoty i pokyny k průběhu testu
|
acz
Fabia TDI při měření dosáhla součinitele kouřivosti 0,02 z povolených 0,51
|
acz
Postup testu stanovuje výrobce, emisní stanice se jím musí řídit
|
acz
Abarth
|
acz
Vzácný snímek jímání celého objemu vypouštěných výfukových plynů. Používá se při homologačních zkouškách.
|
acz
Provozní údaje systému se zaznamenávají v reálném čase. Podle nich vydá přístroj protokol.
|
acz
Při povinném měření emisí se do výfuku vkládá tenká sonda, která odebírá jen vzorek spalin. Zbytek se odsává trychtýřem.
|
acz
Abarth
|
acz
Jednotná evidence výstupů z emisních stanic u nás zatím neexistuje. Vzhledem k obrovskému počtu pracovišť by její vybudování bylo drahé, a peníze dnes chybí všude.
|
acz
Technici by podle zákona měli být vyškoleni i na hledání a opravy závad emisního systému vozidla. Tím se jejich poslání zcela zbytečně překrývá s odborným servisem.
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků