Měření emisí po česku: Poctivost se nevyplácí
3
/
10
Prohlédnout znovu
Měření emisí po česku: Poctivost se nevyplácí
Nejmodernější přístroje ukazují názorně všechny hodnoty i pokyny k průběhu testu
|
acz
Fabia TDI při měření dosáhla součinitele kouřivosti 0,02 z povolených 0,51
|
acz
Postup testu stanovuje výrobce, emisní stanice se jím musí řídit
|
acz
Abarth
|
acz
Vzácný snímek jímání celého objemu vypouštěných výfukových plynů. Používá se při homologačních zkouškách.
|
acz
Provozní údaje systému se zaznamenávají v reálném čase. Podle nich vydá přístroj protokol.
|
acz
Při povinném měření emisí se do výfuku vkládá tenká sonda, která odebírá jen vzorek spalin. Zbytek se odsává trychtýřem.
|
acz
Abarth
|
acz
Jednotná evidence výstupů z emisních stanic u nás zatím neexistuje. Vzhledem k obrovskému počtu pracovišť by její vybudování bylo drahé, a peníze dnes chybí všude.
|
acz
Technici by podle zákona měli být vyškoleni i na hledání a opravy závad emisního systému vozidla. Tím se jejich poslání zcela zbytečně překrývá s odborným servisem.
|
acz
Plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 po faceliftu dojedou dál a mají už českou cenu
Modernizace Cupry Formentor a Leon se blíží. Příští týden odhalí nové hybridy i design
Nejzbytečnější výbava v autech aneb Tomuhle se vyhněte!
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře