Takto to ma vypadat, jak technicky, tak hlavne cenove! Image ma jako jine sportaky, ale na nic si nehraje, proste pekelna sila a stale jen spotrebni zbozi za rozumnou cenu (ktere ale casem bude na hodnote jen rust - jako puvodni predchudce).
Komu se nelibi, bud zatvrzelej odpurce muscle cars, nebno mrtvej Homolka >:-[] .
Btw pry se chysta do evropskych serii GT, jsem zvedavy jak uspeje
Jsem zvědavý za kolik se bude prodávat u nás. Zajímavé auto. Z hlediska exteriéru se mi více líbí Mustang, ale interiér je lepší tady. Jen jde o to, ať v reálu dílenské zpracování a materiály nepůsobí tak fórově.
Myslim, ze Čerokézovi slo asi primo o ZL1, ta tak nejdriv ork dva od ofiko premiery, driv to u nas necekam. Stejne predpokladam, ze vetsina zajemci si doveze pekne v US upecenou a sedym dovozem sem, pro ofiko nakup hraje plus nejspis servisni zaruka, ale i ta je dnes napr Denkerem uz osetrena
nesmíš brát MRSP, ono to jde většinou sehnat za méně....
Navíc ted je blbý že kurz dolaru se motá někde mezi 19,80-20,40 takže to logicky vyjde dráž, ale když byl dolar za 18 >:D
Pokud by dolar nadále stoupal, budou msuet zdražit i ofiko prodejci stejně jako další káry dovážený z USA jako JEEP, přelepnci u Lancie a fiatu atd.
Tak tak, zajímala mě oficko cena ZL1. Jestli se teda dá sehnat přímo u Chevroletu. JIný dovoz bych nechtěl. V Ostravě dováží Impexta a je nechutně drahá. Pak je pro mě důležitý servis a projít u technické, což je skoro vždy problém s takto dovezenými Amerikami. Auto se musí předělat. A né že né :-), přítelkyně dělá na STK a pravidelně je vracejí.
Jinak prakticky nic, zejména u amerik který se tu ofiko neprodávaj. Tam se musí udělit vyjimky, neb nevím kde bys vzal ty pásy, skla či světla s Ekama, když neexistují....
Nevím jak ten současný, ale v rodině byla předfaceliftovaná verze a TOP to nebylo. Nic moc dílenské zpacování, tvrdé materiály a zrovna interiér velkou slabinou. Třeba se už vylepšili za ty roky, nebo jsem moc rozmazlený.