Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Captiva: Ceny na českém trhu od 449.900,- Kč

Aleš Jungmann
Diskuze (9)
Přinášíme ceny nové Captivy na českém trhu, pod hranici půl milionu Kč se vešly obě základní verze; jak benzinová tak i vznětová.

Ke standardu Captivy patří stabilizační systém, brzdový asistent a šestice airbagů. Objednávat je možno pětimístnou i sedmimístnou verzi, u některých motorizací je dále na výběr manuální či automatická převodovka. V Captivě najdeme také asistent rozjezdu do kopce (Hill Start Assist) a elektrickou ruční brzdu, která uvolnila další odkládací prostor ve středové konzole pro dva držáky až litrových lahví.

Chevrolet Captiva - Ceny na českém trhu
 PohonPřevodovkaPočet místCena LSCena LTCena LT+Cena LTZ
2,4 DOHCFWD6M5449.900,----
 AWD6M7-594.900,---
 AWD6A7--694.900,--
3,0 DOHC V6AWD6A7---804.900,-
2,2 D DOHCFWD6M5494.900,----
 FWD6M7-594.900,---
 AWD6M5-618.900,---
2,2 D DOHCAWD6M7-664.900,--739.900,-
 AWD6A7-709.900,-764.900,-784.900,-

Pojďme se však na jednotlivé výbavové stupně podívat podrobněji. Základní výbava LS obsahuje mimo výše zmíněných položek například dálkově ovládané centrální zamykání se sklopným klíčem, disky kol z lehké slitiny o rozměru 17 palců, dvě chromované koncovky výfuků, elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu, elektricky sklopná, ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, palubní počítač, rádio s CD a MP3 (6 reproduktorů), výškově nastavitelné sedadlo řidiče, manuální klimatizace, zadní otevíratelné sklo, volant potažený umělou kůží či v poměru 60/40 dělená zadní sedadla.

Vyšší verze LT nabídne automatickou klimatizaci, dešťový senzor, zadní parkovací asistent, přední mlhové světlomety, tempovat, volant a kulisu řadicí páky v kůži či vnitřní zpětné zrcátko s automatickým zatmavováním.

Chevrolet Captiva - Benzinové motory
Motor2,4 DOHC3,0 V6
Převodovka6M (6A)6A
Zdvihový objem [cm3]24003000
Válce/ventily4/46/4
Největší výkon [kW/min-1]123/5600190/6900
Největší toč. mom. [Nm/min-1]230/4600288/5800
Max. rychlost [km/h]190 (175)198
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,5 (11,0)8,6
Komb. spotřeba [l/100 km]8,9 (9,3)10,7

Třetí v nabídce je LT+ zahrnující osmnáctipalcová kola z lehkých slitin, kombinace sedadel v kombinaci přírodní/umělá kůže, chromové střešní nosiče či vyhřívaná sedadla řidiče a spolujezdce.

Nejvyšší dostupný stupeň LTZ přichází se zatmavenými skly, chromovanými klikami dveří, devatenáctipalcovými koly z lehkých slitin, aktivní opěrky hlav vpředu, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče (8 směrů) či výkonnější rádio s osmi reproduktory.

Chevrolet Captiva - Naftové motory
Motor2,2 D2,2 D

Převodovka6M (6A)6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]22312231
Válce/ventily4/44/4
Největší výkon [kW/min-1]120/3800135/3800
Největší toč. mom. [Nm/min-1]350/2000400/2000
Max. rychlost [km/h]189 (184)200 (192)
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,9 (10,8)9,4 (9,8)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,4 (7,5)6,4 (7,5)

Aleš Jungmann
Diskuze (9)
Avatar - spesini
2. 10. 2011 11:03
Re: pekne SUV
Naprosto souhlásím že po faceliftu Captiva prokoukla, ale za ty prachy koupíš yetiho

Každopádně ale lepší než Duster nebo sestřička Antara
16. 6. 2011 09:27
Re: Captík
tak to jsem se blbě vyjádřil, ja reagoval na příspěk "Guttalaxe", toho jsem ve svém příspěvku bral jako autora ... a co se týče trapnosti, tak za to považuju tvoje vyjadření .. každý má právo na svůj názor a je slušný ho respektovat a ne dotyčnýho hned urážet ...
16. 6. 2011 03:38
pekne SUV
Mne sa nova Captiva paci. Ten predok je super. Podla mna ovela krajsia ako predchadzajuca verzia. Inac tu som videl uz aj test na novu Captivu [odkaz] alebo [odkaz]
15. 6. 2011 07:41
Re: Captík
Autor to určitě myslel tak, že skutečná spotřeba bude min. o 3litry vyšší :-( ...

Jinak cena slušná, ale ten design? ... předek vypadá příšerně .. jak dva slepený předky dvou různejch aut ... zadek na SUV je taky příšernej, zadní světla, zadní boční okna, zadní okno, každý má jinou linii, takže to k sobě vůbec neladí .. komu jde o praktičnost a porovnává cenu/užitnou hodnotu, tak bude s tímhle SUV spokojenej ...
Avatar - GM.rja
14. 6. 2011 22:02
Re: Captík
No, 6-ti válec třílitr s kombinovanou za necelých 11 mi nepřijde až tak moc, nevím ;-)