Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Captiva dostane v roce 2010 nový turbodiesel 2,2 VCDI

Diskuze (3)
V průběhu roku 2010, tedy po třech letech výroby, dostane korejské SUV Chevrolet Captiva nový turbodiesel o objemu 2,2 litru. Přinese vyšší výkon, nižší normovanou spotřebu a lepší emise v rámci limitů Euro 5.

Nový motor 2,2 VCDI bude mít ve srovnání s aktuální turbodieslovým vrcholem 2,0 VCDI (110 kW) o 10 % větší objem i nejvyšší výkon. Dva decilitry objemu navíc znamenají v případě tohoto dieselového agregátu výkon 120 kW a maximum točivého momentu navýšené z 320 na 350 Nm.

Přenos momentu na vozovku dostane na starost manuální převodovka se šesti převodovými stupni, dieselový dvoulitr má jen pětistupňovou převodovku. Ve výrobním programu ale nebude ani ve spojení s tímto motorem chybět automatická převodovka. Podle prvních informací bude mít nová pohonná jednotka kromě standardu Euro 5 i nižší emise CO2, tedy převedeno do běžné řeči nižší kombinovanou spotřebu.

Tak jako 2,0 VCDI je i motor 2,2 VCDI navržen italským specialistou na dieselové agregáty VM Motori. S jeho příchodem dostane Captiva i jemný restyling přední části karoserie, fotografie faceliftu ale zatím nejsou k dispozici. Další informace mají být zveřejněny v lednu a uvedení na evropské trhy se plánuje na polovinu roku 2010.

Diskuze (3)
Avatar - Ricardo
9. 12. 2009 12:34
Re: .. může zlepšit prodeje?
"Vlastní produkce" Opelu jsou ve skutečnosti diesely od Fiatu.
Jinak by mě zajímalo, kolik % prodejů tvoří u auta tohoto typu automatická převodovka. Mimo Německo tipuji tak jednotky procent
9. 12. 2009 08:19
Re: .. může zlepšit prodeje?
Zřejmě žádné s touto generací.
Možná příjde již brzo nová [odkaz]

Ovšem spíš si myslím, že udělají auto tohoto typu z Astry, někde to bylo na autobildu.
Avatar - Bubáq
9. 12. 2009 08:02
.. může zlepšit prodeje?
Možná o 10% :-), ale dalších 25% oproti současnému stavu může přidat jen nová AT převodovka. Ta stávající je fakt nepoužitelná. Také se mi zdá, že "specialista na dieselové motory VM" je dost pozdadu za ostatními (např. PSA+BMW, VW+Audi, Mercedes)nehledě k vlastní produkci Opelu. Jaké kroky k oživení prodeje asi provede Opel s Antarou?