Chevrolet chce v Evropě prodávat milion aut ročně
Společnost General Motors Europe očekává tento rok ve střední a východní Evropě velký nárůst prodeje. Hlavním tahounem celého koncernu má být značka Chevrolet. Podle Jonathana Browninga, šéfa prodeje a marketingu amerického koncernu v Evropě, má dokonce Chevrolet potenciál na to, aby v budoucnu v Evropě prodával jeden milion vozů ročně. Tento rok by se mělo v Evropě prodat zhruba 450 tisíc vozů značky Chevrolet, zatímco v loňském roce to bylo „jen“ 342 tisíc kusů. Browning komentoval vývoj Chevroletu těmito slovy: „Chevrolet je správnou značkou na správném místě ve správném čase.“
Velkou většinu prodaných vozů značky Chevrolet tvoří asijská produkce vzešlá ze spojenectví koncernu General Motors s korejskou automobilkou Daewoo Motor. Asijská produkce tvořila v loňském roce téměř 86 % vozů prodaných v Evropě pod značkou Chevrolet. Zbytek vozů je dovážen ze Spojených států a z Ruska. Vůbec nejvíce se Chevroletu v tuto chvíli daří v Rusku, kde prodeje vzrostly z 18 tisíc kusů v roce 2005 na 111 tisíc kusů v loňském roce. Ve střední Evropě Chevrolet v roce 2006 zaznamenal nárůst prodeje o 34 % na 188 tisíc automobilů.