Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Corvette Stingray: V Česku od 2.154.506 Kč

Na českých stránkách Chevroletu aktuálně najdete dva vozy – Corvette Stingray a Corvette Z06. První z nich má oficiální ceník pro náš trh.
Zpět na článek
16. 1. 2015 06:47
16. 1. 2015 06:45
15. 1. 2015 12:23
15. 1. 2015 14:26
15. 1. 2015 18:35
15. 1. 2015 13:40
Avatar - flyboyeda
15. 1. 2015 12:06
Corvette je lepší volba než Aston Martin Vantage
:-)
Rozbalit vlákno
32
15. 1. 2015 12:15
Re: Corvette je lepší volba než Aston Martin Vantage
Američané udělali velké pokrok v interiérech, ten byl doposavaď jejich největší slabinou. Viper i Corvetta vypadají skvěle, ale cena Viperu je vysoká a Corvetta je určitě lepší než Aston, který má staré modely a interiér působí staře. A vůbec by mi nevadilo, že nemá urozený původ.
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 1. 2015 12:21
Re: Corvette je lepší volba než Aston Martin Vantage
Jakýkoliv Aston je jízdně lepší než Corvetta. Staré modely? Interiér působí staře? O té značce nemáš ani šajna, zkus se v nějakém nejdříve svézt a ohmatat si ho. Nádherná řidičská auta s charakterem a krásnou manuálně vyráběnou kabinou. Taková auta může Amerika pouze závidět.

A největší slabinou amerik byl interiér, ale ještě větší slabinou podvozek a podání výkonu. S novou Vette dosáhli v Americe na jejich poměry možná úrovně 10/10, v Evropě je to pořád tak 7/10.
15. 1. 2015 12:29
Re: Corvette je lepší volba než Aston Martin Vantage
Ve srovnání s interiérem Astonu jsou ameriky samozřejmě slabší,ale např. nový Viper nebo i Mustang mají(pro mě) daleko zajímavější interiér než současné BMW.
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 1. 2015 12:45
Re: Corvette je lepší volba než Aston Martin Vantage
Jo, Viper bych si snad jako jediné auto ze Států nechal líbit. Zamlouvá se mi už od první generace :-) Tak BMW už došly všechny nápady, jsou uvězněni ve svém vlastním kolotoči konzervativnosti a absenci jakékoliv invence, podobně jako VW a Audi. Sice jsou tu i3 a i8, ale pokud je člověk fajnšmekr, tak o ně nezavadí ani pohledem, natož aby si je koupil pro radost.
15. 1. 2015 20:13
Re: KRUMPL KNIČEMU
jj
ZA TY PRACHY MŮŽE TE MÍT NEJLEPŠÍHO Z NEJLEPŠÍCH [odkaz] [odkaz] ;-)
:-)
:-) :-)
:-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 1. 2015 12:38
Re: KRUMPL KNIČEMU
Já jsem teda v žádném Astonu nejel a bohužel si jej ani neohmatal, ale jeden dobrý zdroj mě ubezpečil, že řidičskosti je v Astonu spíše okrajové množství (s výjimkou malého Vantage) a celé to je taková charakterní a luxusní nuda pro starší a pokročilé... Takže s tím tvrzením, že každý Aston je jízdně lepší, než Corvetta, bych byl zdrženlivý.

Ostatně tvůj obecný despekt vůči čemukoliv, co pochází z Ameriky, je už docela proslulý :-)
15. 1. 2015 12:42
Re: KRUMPL KNIČEMU
Americké sporťáky jsou syrové, což znamená, že jsou jízdně méně spořádané a člověk je musí dát do latě, ale to neznamená, že jsou špatné. Corvetta se povedla.
Avatar - Barrichello
15. 1. 2015 13:24
Re: KRUMPL KNIČEMU
Taaak. To není Audit TT pro kravatáka, to sou aut apro lidi co umí jezdit.

Ty auta koušou a musíš je umět zkrotit. Kdo to neumí, at si koupí šestiválcovej Mustang. I stím je furt víc zábavy než s TT a dalšími pseudo prdítky z EU.
Avatar - AUDIRS6
15. 1. 2015 14:03
Re: KRUMPL KNIČEMU
TT uz nieje len pre kravatakov a spol... :-!
Pravda je ale taka, ze ten kravatak si asi nesadne do takej nakysnutej buchty ako napr. ten Mustang >:-[]
Avatar - Barrichello
15. 1. 2015 14:40
Re: KRUMPL KNIČEMU
jedno je nakysnutá buchta a druhý ocumlanej prtavej bombon. Si vyber >:-[]
Avatar - iudex
15. 1. 2015 12:45
Re: KRUMPL KNIČEMU
Tak nejak. Ostatne niekto, kto má v avatare znak Ferrari ťažko bude objektívne hodnotiť americké športiaky (a prejavil to i v diskusii pod novým Fordom GT).
Ja sám mám Aston Martin (akýkoľvek) ako auto snov a považujem ju za automobilku vyrábajúcu najkrajšie autá na svete (v podstate čokoľvek v icho portfóliu), ale tiež by som si neodvažoval označiť ich za driver´s cars a rozhodne by som nevyhlásil, že Corvette ako jeden z najlepších amerických športiakov nemá jazdne šancu na Astony; naopak Astony nie sú priamou konkurenciou, sú to čistokrvné grandturismá na rozdiel od pomerne hardcorovej Corvette.
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 1. 2015 12:48
Re: KRUMPL KNIČEMU
Souhlasím. Přemisťovat se přes Evropu jde asi těžko styověji a lépe, než v Astonu. I když čistě teoreticky bych dal asi přednost návykovému staccatu v Grandturismu >:-[]
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 1. 2015 13:10
Re: KRUMPL KNIČEMU
Nedávno jsem sám přemýšlel o tom, jaké ideální auto by se na cestu po Evropě hodilo :-)

Kupé nebo kabriolet, motor uprostřed nebo vpředu, supersport, sporťák nebo GT, pohodlnější nebo ostřejší naladění podvozku,...ani nevím, jaký kompromis bych zvolil, Granturismo by byla skvělá volba, možná bych sáhl po verzi MC Stradale ;-)

Zase by byl hřích neprojet si Evropu v něčem oduševnilejším a víc emoceškádlejícím, třeba 458 Italia, Huracánu, F12, Aventadoru, Vanquishi, SLS AMG, 458 Aperta, V12 Vantage S Roadster nebo Gallardo Performante (na tunely!), 458 Speciale, 360 Challenge Stradale, 911 GT3, 650S (na alpské průsmyky a evropské legendární okruhy) nebo sáhnout po klasice - F50, Diablu, Enzu, Carreře GT (za jednu ledvinu se tyhle auta půjčují, ne?)

Nebo se spokojit se sporťáky typu Cayman, F-Type V6S, Exige S a 4C Spider a pojmout to trochu volněji :-)
Avatar - AUDIRS6
15. 1. 2015 13:42
Re: KRUMPL KNIČEMU
Skus ma nejako presvedcit, ze R8 ( ci uz V8, V10, GT, alebo len V10 plus ) si proste len tak nejako "nechtiac pozabudol".... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 1. 2015 13:47
Re: KRUMPL KNIČEMU
R8 jsem nikdy moc nemusel, respektuju ho jako auto, které si vytvořilo kategorii samo pro sebe (ani plnohodnotný supersport, na sporťák už moc výkonné). Je to takový derivát Gallarda, ať může být dobré jakkoliv (nejel jsem), tak mě nikdy nic neříkalo a na cestu po Evropě bych si ho nikdy nevybral ;-)

Jinak jsem samozřejmě spoustu vhodných adeptů vynechal, ale to bych psal až do večera ;-)
Avatar - AUDIRS6
15. 1. 2015 14:01
Re: KRUMPL KNIČEMU
toto uz nieje fanaticky odpor, ale obmedzenost. ;-\
Splna vsetky parametre klasickych supersportov, mas tam este aj strazneho anjela menom quattro - ak by ta v alpach prekvapil nejaky snehovy poprasok, ale pomoze ti to ak s trakciou na utiahnutych zatackach a hlavne na mokre. Interier je oproti absolutnej vacsine inych aut "najcestovatelskejsi" - myslim prijemny a luxusny...no neviem, co ti k tomu povedat. Asi len ze treba vyskusat. Ak sa bojis vykonu a chces mat dobre zbalancovane auto - vacsina radi V8. Ja som tu cest mal. Keby som ja chcel ist krizom Europou, asi by som vybral zrovna ju - uz aj koli spotrebe - nemusis tankovat kazdych 300 km ako na vacsine ostatnych, a celkovo ta nevysaje z penazenky len tak hned. ;-)
Sudit auto podla prislusnosti ku nejakej znacke / koncernu, dokonca tvrdit o nom ze je to derivat niecoho je proste len (sorry) tvoja sprostost. ;-\ Audi kupilo Lambo, nastal presun inzinierov oboma smermi, Gallardo aj R8 sa vyvyjali sucasne a tak, aby bolo kazdemu jasne kto je kto. A s odstupom casu vsetci chapu ze tak to bolo a je spravne.
Ano - R8 vytvorila "svoju vlastnu mikrotriedu" - kazdodenne pouzitelny supersport. :yes:
A aj vdaka nej sa brutalne zmenil pohlad a hodnotenie mnohich na znacku Audi celkovo !
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 1. 2015 14:07
Re: KRUMPL KNIČEMU
Já beru, že pro někoho je to příjemný mix pohodlí, luxusu a výkonů. Pro mě je R8 moc obyčejná, ne dostatečně vyjímečná. Poddimenzované převlečené Lamborghini, to mi nevymluvíš. Sice je od začátku koncipováno jiným směrem, ale ten směr já nevyznávám. Ze stejného důvodu se mi nelíbí 911 Turbo - radši si vyberu vždy a všude GT3. Podobně s Nissanem GT-R a třeba BMW M4. Rychlá a efektivní auta, ale moc odměřená a bez emocí. Pro toho kdo chce praktičnost a využitelnost, prostě kompromisy - tak ok. Já ale auta miluju pro jiné vlastnosti ;-) Nejsem omezený, jen mám jiné preference a vyhraněný vkus, jsem přes auta srdcař, ne spotřebitel, tak to prosím respektuj.
Avatar - AUDIRS6
15. 1. 2015 14:24
Re: KRUMPL KNIČEMU
Dobre, budem to respektovat, ale poprosil by som ospravedlnenie za toto:
"...Poddimenzované převlečené Lamborghini..."
Ak sa fakt "srdcovo" zaujimas o auta, tak takuto debilinu napisat proste nemozes, lebo vies ze to nieje pravda!!!!
A ak si za tym stojis, tak sa mi tu rozpis o tom, v com je R8 oprozi Gallardu poddimenzovana... 8-s
Hned zavolam Stadlerovi, ze tu jeden pisalek ma problem s R8, lebo ze je poddimenzovana, tak nech povyhadzuje polovicu inzinierov a odlozi uvedenie novej generacie na neurcito, lebo nova bude isto tiez... 8-s
Chlape prosim ta !!!! - este raz si to cele v hlave preber, a pokial nechces aby som k tebe zaujal podobny postoj ako par ludi tu, ktori tiez autam trosku rozumeju, tak mi tu rychlucko napis ospravedlnujucu odpoved.
....inac.... :-!
16. 1. 2015 06:44
Re: R8 vs. Vantage
Když jsem ještě jezdil čtyři kroužky, tak mi při servisní prohlídce připravil dealer kratochvíli. R8, šedá barva, R-Tronic. Jako zjevení pro mě. Vlastně první placka v mým životě, kterou jsem mohl řídit. Posaz, zvuk, preciznost a rychlost na okreskách...bylo to žůžo. Během jízdy postupně probíráme auta a po dojezdu mi prodejce říká, tak dáme ještě něco...
Za servisem stál světle modrej Vantage. Úplná exotika...
Nebudu tu psát sáhodlouhý ságy. Poloautomatem si obě auta neměla co vyčítat, Audi však reagovalo rychleji. AM nebyl v žádným případě na okreskách tak efektivně rychlej, ale...filtroval všechno, zvuk měl jak malovanej, takový hutný ale příjemný řízení a byl jednoduše víc živá bytost. Těžko to popsat, jako plně automatickej robot a poloautomat, kterýmu musíš říct co chceš a trochu ho navést.
Prodejce na konci říká...R8 je úžasná, ale tohle...to je doopravdy něco ;-)
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 1. 2015 12:55
Re: R8 vs. Vantage
V12 Vantage S, Vanquish starý i nový, DBS a ultra exkluzivní One-77 jsou auta s jedním z nejlepších řízení a podvozků co si můžeš koupit ;-) Je to celkem obecně známý fakt, který tu koukám spoustu lidí přehlédlo. Tvrzení o luxusní nudě pro starší a pokročilé je neskutečně hloupé, zaujaté a neaktuální už z principu, pokud máš alespoň základní povědomí o značce. Aston Martin je nejsportovnější a nejtradičnější britská značka, přes šasi a přes motory jsou na naprosté špičce. Svez se s nějakým, nejlépe s DBS a budeš totálně unesen, za to ručím.

Za největší promeškaný potenciál u Astonu považuju to, že se nerozhodli už dávno před lety postavit supersport s motorem uprostřed, s jejich know how by to byla naprostá pecka. Nedivil bych se, kdyby po konceptu DP-100 s něčím brzo přišli.
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 1. 2015 13:12
Re: R8 vs. Vantage
Já se k řízení Astonu těžko někdy dostanu. Člověk ,který mi ty dojmy sděloval je ale řídil a vzhledem k jeho zkušenostem a názorům, se kterými se obecně shoduji, mu nemám důvod nevěřit...

Nejsportovnější britská značka? Pro mne je nejsportovnější (pokud vezmu alespoň trochu tradiční) britskou značkou jednoznačně Lotus. To že Aston jezdí od nepaměti LeMans přece neznamená, že jeho silniční modely jsou nějaké okruhové pily... Jak už řekl Iudex, já Astony chápu především jako stylová GT se sportovním nádechem. Což mi více méně bylo potvrzeno člověkem, který je řídil...
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 1. 2015 13:44
Re: R8 vs. Vantage
Pokud se budeme bavit o DB9, Rapide, Vantage V8 a Virage, tak tam o GT se sportovním nádechem není pochyb. V12 Vantage S, Vanquish, DBS a One-77 jsou ostrá sportovní auta, v podstatě plnohodnotné supersporty. Úžasná, zábavná a velmi schopná auta. Lotus dělá sporťáky s filozofií zaměřenou na nizkou váhu, nikdy ale neměl takovou závodní historii, sportovní auta nejsou nijak ostrá, s vyjímkou Exige S. Jsou to takové nenáročné víkendovky pro lidi, kteří se sportovní jízdou začínají. Aston má historii, tradici, odkaz, spousty úspěchů v Le Mans a GT závodech, jsou to machři přes podvozky, motory a řízení. Je to jen o lidech ve vedení, ta značka mohla vyrábět ty nejlepší supersporty s motorem uprostřed už celá desetiletí. Takový McLaren je sice překoná co do rychlosti a technologické vyspělosti, ale nikdy se jim nevyrovná co do pocitu z jízdy, charakteru a nepřinese takový požitek.
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 1. 2015 14:04
Re: R8 vs. Vantage
Ne, já se s tebou prostě neshodnu. Teď mi vstávají vlasy u tvrzení, že Lotus je nenáročná víkendovka pro někoho, kdo se sportovní jízdou začíná.

Posaď do Elise/Exige někoho, kdo začíná a buď bude tragicky pomalý anebo umře... Tady to není o historii, tradici a úspěších v LeMans, nýbrž o koncepci, váze a zaměření. A i ten njezákladnější Elise je o světelný rok ostřejší, než Vanquish, který v sobě tahá pár set kilo zbytečností a je mnohem více GT, než sporťák...
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 1. 2015 14:16
Re: R8 vs. Vantage
Jak myslíš, taky se neshodnu. DBS je supersport, stejně jako byl původní Vanquish. Toho nového limitovala převodovka, s novým Touchtronicem je to hodně slušná supersportovní raketa. A nejzákladnější Elise rozhodně není rychlejší než Vanquish, neblázni. Možná na parkovišti...proti Exige S toho moc aut nesvede, pro mě samotnýho to je top model Lotusu, který bych moc chtěl, ale ostré modely Astonu jsou jiná liga.

Opravdu doporučuju si někde svezení s Astonem alespoň domluvit, zboří Ti to nemístné předsudky. Takový V12 Vantage S je jedno z nejlepších řidičských aut co kdy spatřilo světlo světa.
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 1. 2015 14:36
Re: R8 vs. Vantage
Mluvil jsi o ostrosti, ne o rychlsoti... Ostré auto = auto s rychlou a přesnou odezvou ovládacích prvků, tuhým zavěšením a silentbloky, dobře dimenzovanými brzdami a chladící soustavou. Jinými slovy auto, které láká řidiče aby jej ždímal nadoraz a když jej ždíme, líbí se mu to...

DBS, Vanquish a já nevím co, může být rychlý jak chce, ale měl-li bych se vsadit, komu se později upeče motor a shoří brzdy, byl by to Lotus.... přestože bych riskoval, že se v průběhu sázky rozpadne...
Avatar - Bully_
15. 1. 2015 20:16
Re: R8 vs. Vantage
:yes: Sportovnejsim autem neni to, u ktereho leti rucicka rychlomeru nahoru rychleji, nebo se zastavi na vyssi hodnote.
16. 1. 2015 06:47
Re: Vyčteno?
Petrolheade, ty jsi novou Vette jel a srovnával s AM? Nebo je to jen takový plácnutí na základě přečtenýho testu?
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 1. 2015 12:17
Re: Vyčteno?
Tak to teda rozhodně není...
15. 1. 2015 12:45
Re: Vyčteno?
Za ty prachy můžu mít 4 a ještě pozvat Dietera na oběd a nemusím se potit, pokud si bude přát dezert.
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 1. 2015 13:11
Re: Vyčteno?
Tak na kukuřici si asi moc nepochutná >:D ;-)
16. 1. 2015 06:45
Re: Vyčteno?
Řekl Eda, když zaklapl časopis... ;-)
15. 1. 2015 12:17
Cena v USA je fascinující
u nás už to tak veselé není.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Honza Mička
15. 1. 2015 12:20
Re: Cena v USA je fascinující
Dobrý den,

vzpomínám si, že to takhle bylo i s Fordem Mustang někdy v roce 2005. GT Premium stálo asi 20.000 dolarů, na naše tehdy snad za nějakých 450 tisíc...
15. 1. 2015 12:24
Re: Cena v USA je fascinující
I evropská auta jsou tam levnější než v EU.
15. 1. 2015 12:23
Holt USA jsou
motoristickým rájem,až na všudypřítomné policajty,kteří vás změří i na liduprázdné silnici vedoucí pouští.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 1. 2015 12:33
Re: Holt USA jsou
Motoristickým rájem? To mi vysvětli ;-) Za posledních 10-15 let udělali tolik dobrých aut co Evropa za 1 rok. Závodních okruhů tam pár mají, ale žádné vyložené skvosty to nejsou (až na Lagunu, Road America, Road Atlanta, Indianapolis a Watkins Glen). Jejich motorsport je nudný a primitivní, jejich silnice z (90%) ještě nudnější, samá rovina, krásné přírodní okresky se musí těžce hledat. Plus úchylně omezená rychlost na každém rohu, přičemž za mírné překročení po tobě pálí šerif z brokovnice. Amerika a motoristický ráj - to mi nejde dohromady. Velká Británie, Itálie, Německo, Francie, to jsou země, které se mi při takovém spojení okamžitě vybaví.
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 1. 2015 12:40
Re: Holt USA jsou
Znáš Super Trucks? Jestli ti to příjde jako nuda, tak je něco špatně....

Okresky mají především v hornatých oblastech - jak logické. Kdyby byla Evropa placatá, taky tu máme jen široké rovné highways... A u Francie aka řidičského ráje jsem vyprsknul >:D
15. 1. 2015 12:49
Re: Holt USA jsou
Sorry, ale nějaký Super Trucks, Demolition derby a Superbowl nezajímají nikoho jiného než Američany, jim stačí chicken wings, kabelovka a laciné sitcomy.
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 1. 2015 13:19
Re: Holt USA jsou
Francie - Le Mans, spousta závodních tratí, autosalony, velký trh superaut, krásné silnice (vedle Itálie, Skotska a Walesu nejhezčí silnice na světě), tři velké automobilky, sídlo FIA. Závodní meetingy, testovací programy, francouzská riviéra, rallye Monte Carlo :-) Sice to není posvátná půda nadšenců, kolébka motorsportu a chrám rychlosti jako Velká Británie, Itálie a Německo, ale zdárně jim Žabožroutsko sekunduje.
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 1. 2015 13:32
Re: Holt USA jsou
Francie - přebuzení a hyperaktivní Gendarmerie a Police municipal, včetně okresek (z toho jsem měl šok). Prakticky po celém azurovém pobřeží přetížená doprava, takže si ty krásné cesty tak nějak neužiješ. Uhnout z těch nejproslulejších nepomohlo, i ve zdánlivě odlehlých lokalitách byla doprava na konci sezony příliš hustá. Já byl z Francie dosti frustrovaný...

Řidičským ráj jsem naopak nalezl na Rhodosu - turistická letoviska jsou jen na východě ostrova - zbytek je hornatý, protkaný opuštěnými a kvalitními okreskami, kde není živáčka ani mrtváčka a člověk si tam může navymýšlet stovky soukromých RZ >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 1. 2015 13:52
Re: Holt USA jsou
Na Rhodosu jsem také dvakrát byl a s půjčeným Fiatem Panda jsem se pokoušel o něco podobného jako ty, leč jsem byl donucen toho nechat když jsem v jedné vracečce se staženou * potkal řítící se turistický autobus celou šíří zatáčky >:D Rozbité silnice a občas krátké úseky s chybějícím asfaltem mi na odvaze taky moc nepřidaly.
Avatar - ladsla
15. 1. 2015 21:39
Re: Holt USA jsou
můžu se po přečtení celé diskuse zeptat kolik ti + - je let a kolik toho máš po Evropě resp. po Státech jako daily driver najeto ? stačí zaokrouhlit na stovky tisíc km nahoru ....
15. 1. 2015 14:26
Re: Holt USA jsou
Klikatice máme i v rovinatých oblastech. A ve Francii je dost krásných silnic. Horší je to s radary (a neoznačené auto s radarem tam dnes potkáš bohužel i na okresce) a v době prázdnin je nacpáno všude. Ale souhlasím s tím, že i v USA se najdou zajímavé silnice.
15. 1. 2015 12:47
Re: Holt USA jsou
V tom má Petrolhead pravdu, NASCAR a větší hovadiny mohou být jen v USA, tomu prostému lidu to stačí, celkově jejich auta nejsou špatná, je to jiné kafe, celkově ale u výkonných aut mají dobrý poměr cena/výkon, to je asi vše.
15. 1. 2015 13:11
Re: Holt USA jsou
Cena aut,cena benzínu,to je ten ráj.A jsou tam i zajímavé cesty,nejen rovné autostrády přes poušť.Jen ti policajti jsou problém,jen trochu sešlápneš plyn a už se odněkud vynoří...
15. 1. 2015 13:17
Re: Holt USA jsou
Ale občas se tam dá v horách radarům uniknout. https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Barrichello
15. 1. 2015 13:20
Re: Holt USA jsou
Motoristickým rájem sou - za cca 600 litrů si tam koupíš normální sedan s V8 - v evropě mimo luxusní zančky absolutně nemyslitelné.

A hlavně tam motorá paleta krom pár exotů nezačíná litrovým motorem, že >:D

Svět není jen o supersportech, svět je o normálních autech a tam ti amerika nabídne dnes daleko zajímavější auta než evropa a za daleko lepší cenu.
15. 1. 2015 13:25
Re: Holt USA jsou
Ale i ta sportovní auta jsou tam levnější,ale hlavně je levnější jejich živení. >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
15. 1. 2015 14:01
Re: Holt USA jsou
Auta zajímavější na papíře, v praxi budou evropská auta vždycky lepší. Poddimenzovaný V8 v nějakém průměrném americkém sedanu z něj ještě opravdu nedělá lepší auto. Jízda a jízdní vlastnosti, technika, interiér, zpracování, design a další důležité aspekty - tam bude Evropa vždycky lepší.
Avatar - Barrichello
15. 1. 2015 14:37
Re: Holt USA jsou
Poddimenzované V8 o výkonu 370-390 HP? Popř. přes 400 HP? To máš na mysli?
Interiéry šly po roce 2008 u GM a fordu a po roce 2010 u Chrysleru hooodně nahoru. Převodovky 8mi stupnévé ZF či Aisin, desing je věcí vkusu a podvozek odpovídá tomu k čemu auto je. U dálnčiního křižníku je podvozek sportáku na prd, když hlavní amicejsou komfortní a rychlá jízda.

Nechce to uvíznout znalostmi před 35 lety, zkuse se někdz podívat, co dělají us zančky dnes. Svět není jen Viper a Corvette, nebo Mustang a Camaro a Challenger.

Oni toho dělaj daleko víc.
15. 1. 2015 13:22
Re: Holt USA jsou
Nějak mi nefunguje ten odkaz,škoda je tam pěkný testík i v horách. ;-\ ;-\
15. 1. 2015 18:35
Re: Holt USA jsou
Hale ja sice nevim kolik mas treba v Kalifornii najeto, ale tvrdit, ze tam skoro nejsou ridicsky zajimavy silnice, to neni uplne spravne:)
Avatar - SCHROJF
15. 1. 2015 15:53
Re: Holt USA jsou
...a potom ta, a to legalne nechaju 24 hod v cele... ;-)
Avatar - iudex
15. 1. 2015 12:39
Dve verzie karosérie?
Ad: dve verzie karosérie: evidentne na fotkách je aj verzia targa, tak ako to autor myslel: že do EU sa bude voziť iba kupé a roadster a targa nie, alebo tagru neberie do úvahy ako samostatný model a radí ju pod kupé?
Rozbalit vlákno
1
15. 1. 2015 15:14
Re: Dve verzie karosérie?
Jsi na auto.cz , takže informace zde uvedené musíš brát z nadhledem. Samozřejmě ta základní cena je za Targu ( na auto.cz označovaná Coupe) a ta vyšší za cabrio. Coupe je až Z06, která v ceníku zatím není.
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 1. 2015 12:45
Umřetý smallblock
Cena je taková, jakou asi každý +- očekával. I přes slušný nárůst oproti odrobinkám v Americe je to pořád nejlevnější placka s podobným výkonem.

Bohužel, C7 u mě bude asi navždy zapsána jako generace, ve které se nesmrtelný smallblock stal svým stínem a počal býti smrtelný až sebevražedný. Pro mne prosím jednu C6 Z06 >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
15. 1. 2015 13:22
Kde je Camaro?
Slibovali, že v ČR zůstane i Camaro, za poslední 3 roky se jich tu prodalo asi 80, to jim nestačilo nebo proč není v ceníku???

Oproti Vette, které se za rok prodaj tak 4 a z toho 3 přes šedej dovoz >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Enthusiastic.driver
15. 1. 2015 14:16
Re: Kde je Camaro?
To mě taky překvapilo. Ale už je to holt takový kolorit amerických importérů dělat nepochopitelné kroky...
Avatar - Barrichello
15. 1. 2015 14:33
Re: Kde je Camaro?
Třeba se ještě objeví, uvidíme....
Avatar - Bully_
15. 1. 2015 20:21
Re: Kde je Camaro?
Ono totiz nejde o CR, ale o celou Evropu. Diky vysledkum prodeje a nakladum s temi par kusy spojenych se Chevrolet stahl vsude az na tu jedinou vyjimku- Corvette.
Avatar - Barrichello
15. 1. 2015 21:32
Re: Kde je Camaro?
Jenze oni prave tvrdili, ze zustane zachovano jak Camaro, tak i Corvette
Avatar - Bully_
15. 1. 2015 23:35
Re: Kde je Camaro?
Tak to nevim. Tady v L od zacatku tvrdili, ze jedinou vyjimkou zustava prodej Vette. A ze servis samozrejme zustava ve stejnem rozsahu pro vsechny modely. Jak dlouho uz nikdo nerika :-)
Avatar - fOE
15. 1. 2015 13:40
Budget supercar
:yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - fOE
16. 1. 2015 08:13
Re: Budget supercar
Mnohokrat dekuji, to slovo jsem skutecne pouzil nevedic co znamena. >:D
Avatar - Bully_
16. 1. 2015 10:57
Re: Budget supercar
A jde to i poznat. Mozna jsi ale chtel napsat, ze je to "low budget supercar", kdybys umel trosku anglicky?