Chevrolet má nakročeno k dalšímu zvýšení prodejních čísel v Evropě. V Paříži poprvé ukáže nový hatchback nižší střední třídy, který se vydá proti Golfu, Astře, Focusu nebo Cee’du. Stane se tak v polovině roku 2011.
Omyl. Palubka Cruze, to je preplastované čudo a´la China. Ani náhodou ju neradím k pekným, s chromovanými rámikmi prístrojov a svetlošedým plastom kam sa len pozrieš je to pre mňa dokonalý gýč.
Peknú palubku v tejto triede má Megane a vkusnú, aj keď z úplne iného cesta, napríklad Octavia. Cruze môže zatiaľ iba závidieť.
Tak mě napadá, jestli si někdy v tom Cruzu seděl. Jistě, každý má jiný vkus a ani mě se interiér Cruze 2x nelíbí, ale rozhodně si nemyslím, že je to a´la China
Tak tohle designově zašlapává křečovitou astru do bláta historie. A stejně tak korejskou konkurenci. Tohle bude hodně zajímavá nabídka v kompaktech, ještě štěstí, že má Chevy tak mizerný marketing. :-!
No o Astru by som sa až tak nebál, je to dosť vydarené auto a GM si dalo záležať, aby si ten kvalitatívny/cenový rozdiel spoznal. Ale súhlasím s tým, že (konečne) bude môcť Daewolet v rozhodujúcom C segmente plnohodnotne konkurovať Hyundai/Kii, ktorí majú našliapnuté.
Ano, kvalitativní rozdíl znát bude, Astra vypadá uvnitř parádně. Ale v Cruze se sedí taky dobře a designově mi palubka nevadí, jediný problém je volba materiálů a barevné sladění. Ale zase nejsem takový eurodrzek, abych kvůli tomu coby případný majitel po večerech plakal do polštáře. ;-)
V cem je Astra krecovita? Opel naopak konecne nasel design, ktery mu sedi a ktery zaujme nejenom stredni a starsi generaci, ale i mladochy... Cruze hatch vypada taky solidne, ale s nejakym pohrbivanim Astry bych to tak horky nevidel. :-) Proste dalsi z mnoha
Nesouhlasím, ten design jí opravdu nesedí, na rozdíl od corsy a insignie. Astra se tak moc chtěla líbit a přitom zůstat "seriózní", až už při představení vypadala staře, ztuhle. Působí dojmem strojeného úsměvu, není tam lehkost a nenucenost. Tak jí alespoň vnímám já, doufám, že GTC bude jiné kafe.
s Meganem si nová Astra rozhodně podobná není :-) , Megan je exteriérový * (vevnitř jsem neseděl, ale tipuju laciné, nehezké plasty), Astru jsem několikrát viděl, jednu v šedé + chromované prvky a vypadá pěkně, na kombík se vyloženě těším, jediné mínus - zpatlaná zadní náprava, nevím proč neudělali víceprvek 8-s
kolega mě vezl v předposlední generaci, v kombíku, říkal, že to má v plné výbavě, a interiér hnus (vážně, za ty prachy výsměch), kromě toho mu ještě v záruce začala prokluzovat spojka :-) , takže typické francouzské auto, lidi co to kupujou nepochopím a asi to ani nejde
já osobně "francouze a francouzský přiblble nacionální socialismus" upřímně nesnáším a snažím se nekupovat věci "made in france", ale tohle je o ceně, kolega říkal, že na leasing za to dal přes půl mega, a téhle ceně to auto zkrátka neodpovídá, kdyby bylo za 269.000,- neřeknu ani "ň"
No vzhledem k tomu že podvozek je stejnej tak podobně. Jistě jde o naladění ale neviděl bych že se bude lišit. Jelikož mam možnost s cruzem už rok jezdit tak právě podvozek je největší rozdíl oproti předešlým modelům.
Jinak kamarát má tu samou výbavu co já v astře s 1,4 benzínem za cenu kde mam já 2,0td
jen mix evropy a ameriky, z asie a austrálie tam opravdu nic není, ačkoliv v austrálii, pod značkou Holden mu předpovídám (a já se většinou pletu) zářnou budoucnost
Souhlas. Mě se teda taky hatch příliš nezamlouvá, ale Impreza by měla stavět výhradně na jízdních vlastnostech, navíc líbivý Subaru by vlastně byl protimluv. Sedan je ale pěkný.
Mě se třeba líbí každé v evropě prodávané Subaru, jsem divný ? Měl bych se zastřelit, když se mi líbí víc lego/outback než např. superb ? dá se to léčit ? >:D
Takhle to vypadá super, ale to, co to auto dělá hezkym (světla, kola, nárazníky a pár dalších detailů) se stejně na sériovce neobjeví a ve finále to stejně bude to nudný daewoo se znakem Chevroletu, jak ho všichni známe :-!
A na těch cenách jsi byl kde?Sedan stojí minimálně okolo 320 tisíc a to je motor 1.6,který nikde v testech nedoporučují.A 1.8 nebo nafta vyjde okolo 400 tisíc.
Jezdím okolo autosalonu v Rychnově nad Kněžnou, a tam bylo nedávno 256 tisíc Kč a na jaře 220 tisíc Kč. Je to zřejmě se zlodějským financování Chevrolet, ale i tak to snad nebude 400.
To bude nejspíš limitovaná verze Business nebo jak tomu říkají.Tam se uvádí cena bez DPH.A navíc s leasingem,kde avizovanou cenu ve finále stejně pěkně přeplatíš.V reálu a s platbou cash se pod 320 ani u 1.6 nedostaneš.
Spis neco jako sportback u alfy. Nic pretloustlyho a prece uzitecnyho. A trosku se zamerit na predni masku, ta mi nejako nesedi.
Jinac je dobre, ze se hatch ukazal, urcite maj lidi o cem premyslet
Myslím, že v našich končinách je hatchback prijatelnejší ako sedan a ak si zachová cenu, je to nový konkurent hlavne pre kórejcov, možno i francúzov. Inak u mňa :yes:
Tak to čtu, Astra se podobá Meganu, zašlape do země... Koukám na ten Cruze, záda dobrý, předek stejně o ničem jako u sedanu. Tohle se bude líbit zejména těm, co si neradi přiznají, že na lepší nemají a pak se budou plácat po zádech jakej že krasavec to je. To bych je raději viděl v c'edníku, ten se aspoň netváří.
A pokud je předek Cruze o ničem, které pak jsou o něčem?
Byly doby, kdy každý poznal "chudáka", jak říkáš - jezdil v ohavném autě. Časy se změnily a teď už krátká cenovka nutně neznamená ohyzdnost, ba dokonce řada levných aut vypadá lépe než mnohá dražší. Třeba právě Cruze. Takže pokud se chceš plácat po zádech, že máš na to, aby sis koupil hnusné/nudné/usedlé/nekonfliktní auto, tak chudákům dopřej alespoň dobrý pocit z pěkného designu. A raději jim nedodávej sebevědomí, že ve skutečnosti top jejich pěkné auto o moc horší není... :-!
:yes:
Dlouhá cenovka určitě není zárukou dobrého designu. A totéž už skorem platí i o technice. Spíše platí přímá úměra mezi vyšší cenovkou a nízkým sebevědomím, resp. psychyckými problémy.
Mně se líbí.
Ne, ale čumák Astry nepůsobí celosvětově lacino. Jinak ano, jsou relativně levná auta, co vypadají k světu. Ale Cruze, bych k nim nezařadil, byť tenhle z tý zadní půlky nevypadá zle. A odpověď na tvojí otázku. Astra, dle mého nejvyváženější design ve třídě.
Presne. Astra je designovo velmi vyvážená. A čo sa týka Cruzu, od B-stípika vyzerá naozaj dobre, no príde mi, že sa design zadnej časti nehodí k designu predku. Nie že by bol škaredý, nechcem nič hodnotiť, každý máme svoj vkus, len sa mi zdá, že to pôsobí trocha nevyrovnane ako celok.
Inak sa mi veľmi pozdáva fakt, že dnes je možné za relatívne málo peňazí získať naozaj dobré auto nižšej strednej triedy, napríklad Fluence, Mégane, cee´dník :-) , I30, Focus, možno aj Astra...
JJ, cruze vypada jako slepenec 2 aut, spojeny v b sloupku. Zadek po italsku a predek globalni pozlatko nizkonakladovky chevrolet. Misto australskeho designoveho centra by se meli podivat radej do te italie, at jim taky neco nacmaraji, alespon opravi predek.
Nerikam, ze se mi vylozene nelibi, ale neni to vyvazeny. I Frankenstein mel dusi, tak doufam, ze majitele tohoto hatche ji pro sebe objevi :-)
Tak za dob daewoo jim dělal design Giugiaro. Každýmu se fakt líbí něco jinýho. Předek u sedanu se mi líbí hodně, ***ka méně. Tady mi příde zadek trochu jako Fiat Bravo. A že by se mi zrovna italskej design líbil, to poslední dobou fakt ne:D Paradox taky je, že v itálii je Chevrolet značně oblíben >:D
No konkretne dnesni fiat se mi taky nelibi, je z toho porad citit takova plechovost. Stejny, jak seat... nemaji sanci se stat necim lepsim.
Alfa je jiny kafe.
S oblibenosti chevy v italii jsi me prekvapil, kam to ti rimani dotahli
Jako abych to uved na pravou miru. V Evrope je italie na 3. Miste po Uzbekistanu 70469 a Rusku 50310 s 21081 kusy za 1pol 2010. Ne ze by tam mel vetsinu trhu ale je to vyznamna zeme v prodejich
Pro mě je Astra výsledkem dlouhé evoluce podobného designu různých značek a přestože je vpředu trochu víc plnější (málo "děravá"), což je to jediné co by se mohlo zlepšit, tak jako celek je pro mě designovou jedničkou.
Ty to pořád asi nechápeš, ale jsi můj člověk! V cedníku za 199999,- se můžeš jen tvářit s úsměvem. Jednak před těma s cedníkem za 300 a z radosti, že si za ty prachy v tak velikym autě. ;-)
Tak to je prda, tohle je naprosta nadhera. Pokud zadni svetla zustanou, je to na jedu stranu bomba, vydarenejsi jak u sedanu, na druhou stranu ve predu hranate, v zadu kulate, no je to tak i dnes, takze pohoda. I po dnesku bych si vybral sedan, pro me je urcite daleko hezci nez hatch (u me to plati pausalne :-) ), ale kazdopadne hoodne zamicha prodejema vsude, to jse mpresvedceny
Che, ja jsem dnes vyzvedl passat ze servisu a volant mi drel o kryci plasty okolo spinacky a pacek. Rekl jsem si, doma se na to mrknu. Prekvapko bylo, kdyz jsem se natesno vyhybal okolo parkujicich aut s jinym autem, ten plast vyskocil, zablokoval volant a najednou neslo zatocit doprava- jen doleva, kde jsem mel asi 10 cm. Zastavit, oddelat to, mrsknout za sebe, vyslat omluvu ostatnim a upalovat pryc. Kvuli jejich bohorovnosti jsem si malem jeste vydelal. A neopravili vse, co jsem chtel. Jim ukazu, po vikendu
predpokladam, kedze si taky frajer, ze dokazez z fotiek urcit aerodynamicky odpor auta, ze pracujes v nejakej stajni F1 na plny uvazok vo funkcii aerodynamickeho tunela... alebo mas 12 rokov, potom je to ok :-)
Jedine, co hodnotite je dizajn, co je vec cisto subjektivna, neda sa odmerat. Niekomu sa paci golf, niekomu astra a niekomu alfa...je to cisto ale cisto vec subjektivna, polovici ludi by sa ten model paci (resp. nepacil), keby tam clovek supne na prednu masku iny znak a bolo by to BMW, alebo nejaky VW... tychto jedincov zaradujem do kategorie nezrelych osobnosti a ich nazory za viac ako detinske.
Co povazujem za nieco majuce vypovednu hodnotu, su testy motoristickych casopisov ( nie jednoho , dvoch, viacerych - cital som snad 30 z celeho sveta) - kde napr porovnavaju cruze s octaviou. Jednoznacne je Octavia lepsia, ale tiez je jednoznacne za tie peniaze lesi cruz. Pomer cena/uzitkova hodnota je daleko vyssi... takze je to tak ako vzdy, je to len otazka priorit, imidzu, racionalneho myslenia a mnozstva financii. U mna osobne je auto dopravny prostriedok sluziaci na presun z bodu A do bodu B - nestravim v nom polovicu zivota, chodim v nom denne do prace, na dovolenku, na lyzovacky. Mam rodinu, potrebujem velky kufor, nechcem sa bat niekam auto odparkovat, s vedomim, ze to auto laka dlhoprstych... nejazdim v meste s rukou v okne, na vetranie mam klimu... ak sa bavime o emociach - na to mam motorku...teda kolko je aut, co maju zrychlenie na stovku co i len pod 5s, a kolko stoja, kolko je ludi, co si mozu take nove auto kupit (napr tu z prispiavatelov do tejto diskusie) ?... ZAVER: hodnota aut je dnes vec strasne precenovana, pre mnohych ludi vyslovene zivotna priorita - a pri tom je to pre 99% ludi obycajne presuvadlo - to 1% su ti, co chodia s autom na okruhy a robia tunnig nie len tym, ze nalepia samolepky na obrovske pritlacne kridlo... ;-)
Takze pre mna by bolo toto auticko velmi dobra kupa a nemam problem s tym parkovat aj vedla aston martin..ved preco by aj? :yes:
No ja bych se nebal toho astona s timhle autem ani odrit >:D
Taky auto pouzivam jen z A do B, emoce mi dodavaji ostatni ucastnici provozu v hojne mire, zvlast, kdyz vezu miminko. Souhlasim, ze lidi ty auta berou moc vazne, na druhou stranu je tohle server o autech, takze je to vic citit, nez je skutecna realita. Je to jako pod clankem z politiky, kazdej je chytrej jak radio a stejne nic nezmuze.
Jeste, ze je v mezi autama vyber a kazdy si muze teoreticky koupit to, co se mu libi a pak jit na auto.cz hanit auta jina.
Ono dost zalezi, kolik km je mezi temi body A a B, po jakych cestach a jak casto mezi nema jezdite (nemluve o C, D, E...).
Ale v podstate mate pravdu. Kazdy at si za svoje jezdi v cem chce. Neposuzovat lidi podle toho cim ale jak jezdi, tzn mj ne kady ridic SUV/sportaku si honi ego a ne kazdy ridic levne a skarede plechovky ma hluboko do kapsy...
vypadá dobře, v evropě hatch cruzu určitě pomůže, sám jsem zvědavej na místní prodeje...takhle nějak si ho dokážu představit v sérii, snad to moc neosekají...