Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet Cruze na českém trhu: Útok designem, technikou i cenou (český ceník)

V nižší střední třídě se schyluje k bratrovražednému souboji korejských modelů. Kia Cee'd a Hyundai i30 dostávají v novém Chevroletu Cruze zdatného soupeře, který je větší, velmi dobře vybavený a má podobně konkurenceschopné ceny.
Zpět na článek
22. 4. 2009 09:03
neregistrovaný "milanič"
22. 4. 2009 09:26
neregistrovaný "RayBan"
22. 4. 2009 09:29
neregistrovaný "RayBan"
22. 4. 2009 14:25
neregistrovaný "JARYS"
22. 4. 2009 17:44
neregistrovaný "RayBan"
22. 4. 2009 20:59
neregistrovaný "JARYS"
23. 4. 2009 00:20
neregistrovaný "RayBan"
22. 4. 2009 19:19
22. 4. 2009 21:05
neregistrovaný "JARYS"
22. 4. 2009 21:18
22. 4. 2009 21:28
neregistrovaný "JARYS"
22. 4. 2009 21:35
22. 4. 2009 21:55
neregistrovaný "JARYS"
22. 4. 2009 22:20
22. 4. 2009 21:56
22. 4. 2009 22:18
22. 4. 2009 21:05
23. 4. 2009 00:19
23. 4. 2009 00:42
23. 4. 2009 07:18
23. 4. 2009 08:14
23. 4. 2009 11:29
23. 4. 2009 09:04
25. 4. 2009 12:35
neregistrovaný "Donovan"
neregistrovaný "milanič"
22. 4. 2009 09:03
Ale jo
Autíčko vypadá sympaticky, s prodeji v EU zůstávají při zemi, i když pouze jedna karosářská varianta je dost velký omezení, jinak dle fotek :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
22. 4. 2009 09:19
Pro koho to auto je
Pořád je to jen sedan a kolik jich je na našich cestách vidět - minimum. Dnešní doba si žádá pro aktivní lidi podařený kombík nebo 5ti dvířko do kterého se dá vše v poho naložit. Tohle auto má portovní vzhled pro usedlé lidi.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "RayBan"
22. 4. 2009 09:26
Re: Pro koho to auto je
Ty jsi taky usedlý >:D Kombíky se hodně kupovaly kvůli odpočtu DPH, což se změnilo.
22. 4. 2009 10:08
Re: Pro koho to auto je
jj presne tak, staci se kouknout na reklamy treba i tady na Auto.cz, najednou hlasaj odpocet us konecne bez prisky a na fotce/flash animaci tam maj sedan, lift, kabrio :-)
Avatar - KANKUNEN
22. 4. 2009 10:11
Re: Pro koho to auto je
To ano, ale na bečku piva, sáně, kočárek, kraviny s Hornbachu a taky na dovču je nejlepší kombík a nejlíp bez hrany jak má Octávka.
Avatar - jazva
22. 4. 2009 10:22
Re: Pro koho to auto je
v Hornbachu som bol asi tak 1x. keď chcem ísť na pivo, tak idem niekam, kde ho čapujú. kočárek zatiaľ nevozím a na dovču sa zbalím aj do sedanu. aj tak si mám asi kúpiť kombík, lebo čo ak náhodou budem potrebovať odviezť nejakú skriňu, alebo zopár mŕtvol... Tieto kydy o veľkosti kufra ako o rozhodujúcom faktore pri kúpe auta mi pripomenú vždy jednu vetu z filmu " toto auto má veľký kufor! tam sa vám dokonca aj mŕtvola vojde..." 8-s
22. 4. 2009 14:11
Re: Pro koho to auto je
Kydy-nekydy - je to proste vec priorít. Moje priority sú čo najväčšie vnútorné rozmery, čo najväčší a najprístupnejší kufor, mäkké pruženie, primerane silný, ale asketický motor. Keď na mňa už decká budú kašľať, nebudem mať potrebu voziť 3 detské seadčky, kočík a spústu batožiny, nebudem nakupovať veci do baráku, aj moje priority sa zmenia. A samozrejme vpohode vezmem kľudne sedan. Ale nateraz mi príde praktickejšia napríklad tá Octávka. Na druhú stranu, voči tomuto novému Chevroletu je to asi jediný argument.
Avatar - jazva
22. 4. 2009 14:52
Re: Pro koho to auto je
lenže ja som reagoval na príspevok v znení "dnešný aktívny ľudia musia mať jedine kombík" 8-s ja si o sebe myslím, že som až moc aktívny, ale kombík som potreboval cca 2x v živote a aj to som potom vyriešil dodávkou, takže... Ak niekto napíše ako ty, že potrebuje kombík, lebo má deti a stále niečo vozí v aute, tak to beriem. ale takto sa to generalizovať nedá... 90% času v aute trávim sám, čiže s priškrtenými vlasmi by mi najviac vyhovovala formula. Ideálne by bolo coupé, ale vozím sa v sedane.
22. 4. 2009 22:20
Re: Pro koho to auto je
Veď hej, nejdem sa hádať, a s Tebou už vôbec nie.
Dnes som v tm aute na autosalóne sedel. Vcelku príjemné, vzadu menej, predná sedačka je skoro na zemi a problém je s chodidlami. ANi v pozdĺžnom smere nie je priestoru nijak nazvyš. Zaujímavý bol textil použitý vo dverách aj na palubke. Kufor dosť podpriemerný. Na Octávku celkovo asi nemá. Je to fakt.
24. 4. 2009 10:22
Re: Pro koho to auto je
Lenze nie kazdy musi tu Ochcavku...
22. 4. 2009 22:45
Re: Pro koho to auto je
3 sedačky? Ty máš taky eRko? Asi jo, jinak by si nežil... Děti, harampádí, kočárky, měký pružení, silný motor... Gratuluji! >:D
23. 4. 2009 07:12
Re: Pro koho to auto je
Definícia Avantimu ako vyšitá...škoda, že sa už nerobí... >:D
Avatar - VDC
22. 4. 2009 09:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
22. 4. 2009 12:20
Re: Pro koho to auto je
Kombík? Nevím co bych s ním dělal a halvně co bych do něj nakládal? Tu jednu tašku s kterou ejdu na výlet nebo náku z globusu či Tesca???
Nechápu lidi co sebou furt musí vozit půl domácnosti, k čemu???
22. 4. 2009 14:13
Re: Pro koho to auto je
Písal som to vyššie - je to vec priorít. Ty máš také potreby, niekto ďalší zase iné. pre mňa by to teraz bolo nepraktické auto, aj keď sa mi páči. O 10 rokov mi môže vyhovovať práve niečo podobné. ;-)
Avatar - woody-alien
22. 4. 2009 16:59
Re: Pro koho to auto je
Když už jsme u toho, nepřemýšlel jsi o S-Maxu ? Švagr si ho koupil, tak jsem se projel. Prostorem i jízdně velmi dobré rodinné auto. A už je i levnější, rozhodně stojí míň než ten Grand Voyager.
23. 4. 2009 07:17
Re: Pro koho to auto je
Tak to je jasné, ale bol som sklamaný. Asi som už Renaultom zhýčkaný, pretože aj keď jazda bola skutočne precíz, tak mi to auto bolo pritvrdé. Ale cez to by som sa preniesol skôr ako cez tvar predných sedákov. Vysoké a úzke, tvrdé bočnice ma iritovali od prvej sekundy. Nútili ma držať nohy bližšie pri sebe ako mi bolo pohodlné a zo strán ma tlačili do stehien. Ak pozerám na pridané 2 miesta v 3. rade sedadiel, veľa plusov to tiež autu nepridalo, sú, ako vo väčšine MPV tejto triedy, hodne nepohodlné a minimalistické, vpodstate núdzové. Takže tento Forďoš asi nie. Ale díky za pripomienku.
Avatar - woody-alien
23. 4. 2009 11:07
Re: Pro koho to auto je
Tak to jo, novej Grand Scénic si rozhodně omrknu a dá se asi předpokládat, že bude ještě cenově výhodnější než S-Max. Z toho akcentu na pohodlí a prostor chápu i ten Voyager, to je dobrá žehlička a koráb silnic, ale cenově už někde jinde. Pak ještě třeba Dodge Journey, ten asi bude taky spíš do pohodlí ale s tím jsem nejel. Jen se mi líbí vzhledově. Jinak já se v tom S-Maxu cítil dobře i co se sezení týče a zas tak tvrdej mi nepřišel.
neregistrovaný "RayBan"
22. 4. 2009 09:29
Ve všech rozměrech větší než Octavia
Už vidím, jak škodovkářům spadla čelist a s metrem v ruce berou autosalony Chevrolet útokem ... >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
6
22. 4. 2009 09:49
Re: Ve všech rozměrech větší než Octavia
OII. neni momentalne o moc drazsi nez Cruze a zustatkova hodnota po 4-5 letech provozu bude v neprospech Chevyho a to vyrazne.
22. 4. 2009 10:15
Re: Ve všech rozměrech větší než Octavia
otazka znie, koho to bude trapit? Majitel Cruze bude mat po 5 rokoch auto, ktore este bude mat aku-taku hodnotu. Majitel OII bude po 5 rokoch spominat na svoju octavku, ktoru mu pred 3 rokmi ukradli...
22. 4. 2009 10:32
Re: Ve všech rozměrech větší než Octavia
To je velmi teoreticke, ztrata hodnoty je realita vsednich dni. Za poslednich 5 let jsem vystridal 2 Audi a jedno BMW, vse nove...a rad bych to zaklepal (tuk, tuk, tuk) bez ztraty kvetinky.
22. 4. 2009 13:13
Re: Ve všech rozměrech větší než Octavia
Toto je azijske auto, a O2 teraz uz vyzera ako zbastardizovane azisjske auto. Co sa tyka motorov, tak to uz zname. ano zakladna nepouzitelna octavka je cenovo niekde na urovni cruze... ale co trebars s takym vykonnym motorom, ako je t 1,6ka v pripade Cruza, a s takou vybavou, to uz je cenovy rozdiel skoro 70-80 tisic... Ak po piatich rokoch to auto chce niekto predat tak cruze vobec nebude o tolko lacnejsi.
22. 4. 2009 21:20
Re: Ve všech rozměrech větší než Octavia
Který škodovkáře máš na mysli?
22. 4. 2009 22:21
Re: Ve všech rozměrech větší než Octavia
Interiér nie je taký veľký akoby sa zdalo, naopak, Octávka je vzdušnejšia a je v nej viac miesta. Kufor má Cruze o dosť menší.
neregistrovaný "JARYS"
22. 4. 2009 14:25
CENA
Tak první zjištěná cena Cruze LS při leasingu je 270.000,- vč. DPH. Viděno na vlastní oči.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "RayBan"
22. 4. 2009 17:44
Re: CENA
Hmmm, ... mám tady suchý rohlík a taky bych tě s ním chtěl opít jako ten autosalon.

Necháš se ?
Sedneš jim na lep ?
neregistrovaný "JARYS"
22. 4. 2009 20:59
Re: CENA
No když nevěříš tvoje věc. V autě jsem seděl, cenu viděl. Leasing u ČSOB.Stačí, Když nevěříš nenapíšu kde. Nazdar
neregistrovaný "RayBan"
23. 4. 2009 00:20
Re: CENA
Moc nevěřím, ale zkus to klidně rozepsat:
- pořizovací cena
- počet splátek
- z čeho se skládá splátka
- první vklad, poslední zvýšená platba
- RPSN
- ... atd.

ČSOB jsem měl 1x a jim už ani korunu, fakt ne.
Avatar - adam007
22. 4. 2009 19:19
Re: CENA
Hm.... Ale s jejich leasingem co? To máš lepší vzít si v bance výhodnou půjčku. Přeplatíš míň. Vím z vlastní zkušenosti.
neregistrovaný "JARYS"
22. 4. 2009 21:05
Re: CENA
Leasing u ČSOB. Když spočítáš, že v ceně je 3 roky havárka a tuším rok zákonné, tak až zas tak nepřeplatíš. Měl jsem tak Nubiru. Cena na leasing byla 350 tis. Za 3 roky jsem zaplatil 420. Kdybych koupil za hotové tak dám 350 + 3 x za havárku /bez bonusů byla havárka cca 12-14 tis a neplatil jsem zákonné-ale jenom asi rok/. Takže při platbě v hotovosti bych dal tak 395 tis. Přeplatil jsem 25 tis. Kolik zaplatíš, když vezmeš auto na úvěr. Počítej.
22. 4. 2009 21:18
Re: CENA
Já ti to celkem věřim a to je zrovna ČSOB banda pěknejch *. Ale dneska není problém i leas přeplatit o necelých 100 litrů + pojistky, při autě kolem 2 mega.
neregistrovaný "JARYS"
22. 4. 2009 21:28
Re: CENA
No jasně, máš pravdu, ale před lety toho moc nebylo. Dneska se musí člověk více zajímat a né vzít první nabídku. Cenově ten Cruze ale vychází dobře a já jsem už dost starý na to abych se zadlužoval bez rozmyslu. Pokud na to nebudu mít, tak budu jezdit ve starým autě.
Ale to už je otázka přístupu k věci a to patří do jiné diskuze.
22. 4. 2009 21:35
Re: CENA
Dneska je výhoda, že se o tebe celkem perou. Pořád je ale spousta lidí, myslím že většina, co si smlouvu a podmínky ani nepřečtou, nerozumí jí, nebo si nedokážou vzít do ruky kalkulačku. Hlavně prodejce je podmazanej leasingovkou a pokud člověk narazí na "šikovnýho a výřečnýho" prodavače, tak odcházíš s pěkným flastrem. Nejlepší je narazit na "novou" leasingovou společnost, se snahou se prosadit na trhu, nebo naopak na velkou, co má menší marže, ale tam už je zase problém s nějakým tlačením k zemi.
neregistrovaný "JARYS"
22. 4. 2009 21:55
Re: CENA
Přesně, a gratuluji k perfektní fotce. Tak to má být, tak to je správné.
22. 4. 2009 22:20
Re: CENA
To je spíš k pláči...

Kdy bude v Česku dobře? . . .

Když vdova po Čunkovi přijde za Topolánkem a Langerem do basy,

aby se zeptala, kdo zastřelil Paroubka s Rathem na Klausově pohřbu !!!

Ale to sem nepatří. ;-)
Avatar - woody-alien
22. 4. 2009 21:56
Re: CENA
Tak jsem si naivně myslel, že tak závažnou dardu jakou dluh na několik let je, si každej spočítá tam a zase zpátky a pak ještě desetkrát než to podepíše.

No jo, to by vlastně nemohly existovat spolky typu Provident Financial... :-!
22. 4. 2009 22:18
Re: CENA
No to si piš! To je příklad No1! RPSN zkratka neznámá... Co taky chceš, když lidi nalítnou nějakýmu spolku na půjčku s tím, že nejdřív musí zaplatit třeba první dvě splátky a pak... no a pak hov...ězí?! Ale taky ten svět musí z něčeho žít, ne? >:-[] :-( :-(
Avatar - PicoBello
22. 4. 2009 21:05
cruze
velmi fandim tomuto autu, vyzera vyborne, ma dobru vybavu a skvele ceny, dobra robota chevrolet.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hory
23. 4. 2009 00:19
+/-1
Jestli se tady prodá byť jen jedinej kousek na vrub Octávky, tak budu jedině Rath! Česko je země piva, škodovek, neschopnejch politiků, závistivejch maloměšťáků a ubohejch "celebrit"!!! To by byla reklama pro Czechtourism!
Rozbalit vlákno
5
23. 4. 2009 00:42
Re: +/-1
Tak tu koupi na vrub Oktávky si udělal ty a teď bude zase zase pár let ticho.
23. 4. 2009 08:14
Re: +/-1
Teda ja osobne jsem na Chevrolet zatizenej (no hlavne teda US), takze pro me je Cruze jasna volba pred oktavkou a uprime si myslim, ze tak zacne uvazovat hoodne lidi, Cruze jsem videl, je to krasny auto, dobre vybaveny, uz v zakladu a za tu cenu, no takova trefa do cerneho
Avatar - Hory
23. 4. 2009 11:29
Re: +/-1
Ale, ty už seš jak ty politici... Řekneš A a B si necháš v trenkách... Já si na vrub oktávky nekoupil nic-nikdy sem totiž o ní neuvažoval... A Chevyho taky nemám, takže pane Navtech, nemaťte voliče!!! >:-[]
neregistrovaný "Donovan"
25. 4. 2009 12:35
Ševrolet
Chevrolet se tímto autem plně zařadil do evropské mainstreamové nižší střední. Chybky tam jsou (např. zpracování výplně dveří je mizerné), ale je to plně srovnatelné třeba s Citroenem C4, Opelem Astra nebo Kia (skloňuje se to nějak?) Cee´d, tedy s tím horším ve třídě. Na trio Golf/Mégane/Focus tohle autíčko ale ještě pořád nestačí. Originální je koncepce karoserie sedan, která může být pro někoho důvodem ke koupi a řadí jej tak trochu po bok Mitsubishi Lancer. Celkově rozhodně palec musí směřovat nahoru, tohle auto si vybojovalo právo na život :yes:
Rozbalit vlákno
0