jaguar je v kombiku este krajsi ako sme dufali :yes:
neskutocna parada, mat prachy tak vo vyssej strednej triede je XF uplne jasna volba, ten dizajn charizma styl elegancia noblesa a neokukanost je zhmotnena v modely XF dokonale a aj nemecke trojicky ( nic proti nim medaky zboznujem ) vyzeraju vedla jaguaru ako nudne krabice :yes:
inak cruze kombi nadhera :yes: tomuto autu sa neda nefandit, neskutocna naloz :yes:
je vzdycky diskutabilni, nicmene jsem rad, ze tentokrat nebylo v podstate moc co menit, design je od zacatku povedeny (a Cruze je napriklad jedno z mala aut, ktere se zadnemu jinemu opravdu nepodoba), tyto drobne retuse jsou jen oziveni poptavky, ktere ale kombik zaridi sam. Konecne Cruze nabizi plnohodnotnou moznost pro vsechny, kdyz k tomu pridam jeste malou naftu a turbobenzin, neni duvod vymlouvat se, proc nad Cruzem nepremyslet.
Tento cyklus tu bude jeste min. 5 let, nutno uznat, ze vydrzi ve skvele forme, pripadny Cruze 2 ma vyborne pripravenou pudu pro to, stat se nepochybne plnohodnotnym zastupce nizsi stredni (pokud nekomu dnes prekazni znacek na kapote).
Zadam redakci o test jak male nafty, tak i turbobenzinu, jsem zvedavy, jestli je porovnatelny treba s TSI, predem diky :-)
Z môjho pohľadu oceňujem pekný - konzervatívny a zároveň dinamický dizajn. Viac mi sedí niečo takéto - niečo ako opel alebo napr. škodovka či vw, oproti hyundai či renaultom, kde každý model je diametrálne odlišný od toho predchádzajúceho a myslím, že tým len urýchľujú jeho starnutie. Aj tak ma zaujíma pri tomto modeli jediná vec - bude konečne normálna šesťstupňová prevodovka pri atmosferickej 1,6 a 1,8? ;-\
ale to je jen dobře, moc pěkné kombi :yes: Mohla by se po faceliftu udržet cena dvoulitrového dieselu, pak by to mohl být v kombinaci s kombíkem dobrý dálniční polykač kilometrů a nejen to :yes:
Jen ta samovolná regulace topení pravým kolenem řidiče. To byl důvod, proč jsem kdysi Cruze ani nebyl projet. (plus hrozný interiér nižších výbav, v těch lepších je naopak moc pěkný)