Pokud bude brát "evropský" Chevrolety jako následovníky Daewoo, tak je tohle jednoznačně nejhezčí korejský auto! :yes: Kdyby mi někdo ukázal jen tu fotku zezadu a zakryl logo, tak bych si asi myslel, že Holden udělal hatchback. Nakonec, je to jeden koncern a kdo ví, kdo tohle auto vyvíjel a navrhoval...
Na liftingovanou Jiuliettu dost dobrý, jako Cruze dokonce výborný. Cením i focusovsky (II.) skloněnou záď, vše do sebe kupodivu výborně zapadá, na fotkách až plakátovej trip. Ponechme si výsledný verdikt až na silniční kontakt, ovšem už dnes si můžeme napsat, že jak subpremiální tak submainstreamové kompaktní italky jen tiše hledí na to, jak se mají dělat auta. Vizuálně Cruze dokonce velmi silně (díky ostřejším křivkám) atakuje i Astru. Nebýt Golfu, musel bych se ptát, jestli se v Evropě ještě vyrábějí konkurenceschopné kompaktní hatchbacky...
Můžeme porovnat vlastně zcela novou produkci - C4 a Cruze, ale tohle snad raději nechme na víkendovou redakční porovnávačku.
Tak se zatím jen tiše ptám, kde je design aurisu, mazdy3 a imprezy?
Juliettu bych v souvisloti s Cruzem radši ani nezmiňoval. Jinak souhlas, až na to, že i Golf by měl při pohledu na Cruze sklopit uši :-)
Neboj, nová Impreza je tu za chvíli a bude to bomba ;-) Mimochodem, když se podíváš na boční profil Cruze, tak moc rozdílů od současné Imprezy nenajdeš...
Otázka by spíš měla znít: Kde je design Focusu, Meganu, Astry?
Toto auto sa mi páči stále viac a viac. Nevenoval som mu žiadnu pozornosť až do doby keď som si do neho prvýkrát sadol. Interiér na fotkách ako to klasicky býva neukáže holú realitu. Kto má rád interiéry, ktoré navodia pocit bezpečia (a že Cruze aj dosiahol výborný výsledok v Euro NCAP), si v tomto aute bude priam hovieť. Krásne vás obopne a teda aspoň ja som sa cítil veľmi príjemne a aj sedenie bolo veľmi príjemné. Strašiakom pre zákazníkov v Európe môže byť bývalá menovka Daewoo, ale som presvedčený, že po reálnom stretnutí a "ohmataní" auta to u veľa zákazníkov zmizne. Ja osobne keby som nebol nútený kupovať nejaké kombi, tak možno teraz nečakám na novú Astru ST, ale šiel by som asi do tohto Chevroletu. Navyše cenovka je neodolateľná za tak pekne spravené auto. V plnej paľbe sa dá pohybovať okolo 18 - 19 tis. €. Ak by som si teda vystačil aj s kufrom na sedane (a že ja sedany môžem), a šiel by som týmto smerom, ušetrím oproti Astre ST 5 000 € a dostanem auto s minimálne podobnou technikou. Myslím že platforma podvozku je rovnaká. Ak vynechám ostatné hatchbacky v nižšej strednej a vyberal by som z priamych konkurentov Cruzu, teda Octavia (Tour), Fluence - ja by som šiel jednoznačne do Chevroletu. Hodnoty tohto auta ukáže až čas a skúsenosti reálnych majiteľov, ja som však presvedčený, že terajší vlastníci si v tejto kategórii zvolili veľmi dobre, ak nie najlepšie.
PS: a v čiernej farbe a čiernym koženým interiérom vyzerá ešte lepšie! - [odkaz]
tohle tu melo být už před rokem... ale určite se cruze začne více prodávat,snad ..
Nevíte nekdo jak jede ta ještě více vyhoněná 1.6 91kw ,jestli je lepší než puvodní 1.6 83kw
prave ze o te předchozí se hodne mluví že je to zdechlina...
nechapem co mate vsetci s tym "honenim" motorov... akoby bolo nieco zle na kazdom novom motore ktory ma vyssi vykon... to akoze kazdy motor od prveho (netusim - tipujem) 10kw motora je len vyhoneny ?
a na tu tvoju otazku - neviem co myslis pod pojmom lepsi, kazdopadne je vykonnejsi o 8kw, to je fakt :yes:
to bude mít na českém trhu těžké. V nižší střední třídě je zde velká konkurence, dobře vybavené pětidvířko s 1,6tkou se dá pořídit i za 270 tis. Kč. Takže další štika vpuštěná do rybníka je jen vítaná ...
z profilu mi tento chevrolet pripomina c4, focus, bmw1 a lancer..inspiracia naozaj nepozna autorsky zakon >:D spomenme len namatkovo: skoda octavia a mercedes c-t, kia sportywagon a peguot 407 combi, ach jaj..
Trošku Chevrolet nechápu,tímhle hatchbackem měli začít,pak teprve přidat sedan a hlavně v evropě ignorovat kombi mi přijde dost kontraproduktivní,to by pak byli prodeje.Téměř každý s kým jsem se bavil mi řekl,že ten Cruze je pěkné auto,interiér že se mu taky líbí a že by si ho klidně koupil,ale když on je to ten sedan......proč nedělají hatch,nebo kombi......a výsledek si sami domyslíte ;-)
Tak držím hatchbacku palec-at jich vídáme na silnici co nejvíc,je to pěkné auto :yes::-)
A co třeba si uvědomit fakt, že pro Chevy je Evropa přinejlepším až 3. důležitá a na těch 2 zbývajících trzích žádný hatche nechtějí a chtít nebudou? Kombi nikdo neignoruje, máš tu Orlando na stejném základu, ze kterého si kombi můžeš lehce nakonfigurovat, když teda potřebuješ nutně denně stěhovat...
Tak Orlando je sice na stejném základu,ale je cílené mimo třídu o které se tu bavíme ne? A jinak chápu že evropa pro samotný Chevrolet není numero uno,ale převzaté Daewoo-Chevrolet je cílené přímo na evropu-proto ten podiv nad jejich kontraproduktivní politikou. A námitka že potřebuju něco stále stěhovat je taky dost pasé-čísla prodejů kombi aut v evropě hovoří za vše :-!
To, že Chevrolet prodával doposud v Evropě pouze jediný americký model (HHR) a to ještě jenom chvilku, nic nemění na tom, že i pro korejské Daewoo je Evropa až ta třetí vzadu... Většina Daewoo modelů je tzv. globálních a to opravdu není totéž co evropský...