Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Epica: sbohem Evando

Libor Zezulka
Diskuze (90)
Chevrolet se letos do Ženevy vyzbrojí hned dvěma důležitými novinkami. Nové SUV Captiva doplní atraktivní sedan Epica.

Chevrolet se na letošní ženevský autosalon připravil opravdu důkladně. Kromě dlouho očekávaného SUV Captiva představí ve Švýcarsku také nástupce modelu Evanda. Sedan dlouhý 4805 mm, široký 1 810 mm a vysoký 1 450 mm zdobí dynamický design s protaženými předními světlomety, bohatě chromovanou mřížkou chladiče a sportovně stylizovanou zádí. Rozvor činí 2700 mm.

Jako součást standardní bezpečnostní výbavy Chevrolet slibuje čelní, boční a hlavové airbagy a ABS. Motorová paleta se sestává ze dvou zážehových šestiválců s objemem 2.0 litry a 2.5 litru o výkonu 105 a 114 kW, později se přidá nový turbodiesel. Obě zážehové jednotky budou od počátku dostupné s pětistupňovou manuální nebo novou pětistupňovou automatickou převodovkou.

Libor Zezulka
Diskuze (90)
8. 2. 2006 20:44
Re: Vymente logo...
Myslel jsem konkurenta Golfu... nikoliv nutně z továrny Ch.
8. 2. 2006 20:43
Re: male bezvyznamne plus
:yes:
7. 2. 2006 22:40
Re: Vymente logo...
Jasně... je to jemné téma... řekl bych je to téma ikon a pavučin. Být nadšen z Astona... to je skoro povinnost :-) ... a myslím, že se máme pokoušet o nadšení v přístupnějších segmentech. Tak právě Golf... GURU nižší střední... když na něho pohlédneš, tak nikde nenajdeš zakolísání tvůrce... je to přesně všechno odměřené... řekl bych, je to prostě tak, jak se má auto udělat. A podíváš-li se jinam (a ty to píšeš) vidíš tam jiné prvky z jiných aut... tohle třeba nemůžeš zažít u VW... Ber si třeba jen části aut - přední dveře - a sjížděj je a hledej tam, co je dobré, co ne. Líbí se ti rám dveří zasahující do střechy (Golf III)? Geniální a "čisté" řešení. Nebo spíše cítíš dveře, které "zapadnou" do kastle... nebo napojení bočních skel... tam teprv poznáš to, jak to kdo umí udělat. Evropa je vystavena nebývalému designovému uraganu z východu... a pominu-li ty výkřiky kluků, co jsou proti Škodě z principu (lepší je přece to z ciziny...) tak tu chybí projevy oslav designu z východu... konfrontované s evropskou tradicí... a když ještě započteš "milovníky" skrzevá kapsu, tedy ty, co "uznávaj" korejskou produkci z musu, když tedy jim kapsa nepovolí BMW... tak kde je tu nějaký opěvovač těchto aut? Amerika je jinej svět, jiný autoakcenty... tak kvalita designu, stylovost, novátorství... to všechno je v té nejvyšší možné třídě jen tady v Evropě. Vždyť i evropští designéři makaj pro Koreu i japonsko. Kdo to nevidí, jeho škoda... Já prostě nechápu, proč by mě měly oslovovat tu horší tu lepší pokusy o asiacar... když mám kolem sebe ikonu vedle ikony - od 159 až po Volvo, od Škody až po Seat, jedno lepší auto než druhé... až někde v dáááálce vidím blikající světlo...
7. 2. 2006 20:39
Re: Vymente logo...
Nemusí jít o experta... jde o cit pro tvar a ... řekněme určitou znalost stylů a historie aut... hlavně ovšem jde o to, mít vkus. Vkus buďto člověk má, nebo ne. Nedá se to naučit... Pokud jej člověk má, nezamená to, že je ovšem expert... má předpoklad expertem být. Ten bez vkusu... ten nemá šanci. Vedle toho (jsme u aut) musí člověk umět auto zařadit... do stylu... zde je potřeba už "znát". Tedy orientovat se v historii, v módě, v kultuře obecně... prostě umět v mžiku "odhalit" designera... Ten totiž dělá to samé, a co víc, on se svou prací předstupuje před tvé oči... Tak myslím, že o tom to v kostce je.
6. 2. 2006 23:07
Re: Vymente logo...
Tomu se říká úlet měsíce... :no: