GM: Chevrolet Volt bude mít v městském cyklu spotřebu 230 mpg, asi 1 l/100 km
Chevrolet Volt se začne vyrábět na konci roku 2010 jako modelový rok 2011. Podstata jeho pohonného ústrojí spočívá v použití spalovacího motoru, který slouží čistě jako generátor elektrického proudu a elektromotoru, který pohání vůz. Lithiovou baterii s kapacitou 16 kWh bude možné také dobíjet přímo z rozvodné sítě.
Volt bude moci fungovat ve dvou režimech: Electric a Extended-Range. Plně elektrický pohon znamená jízdu spotřebovávající energii uloženou v bateriích. Takto Volt ujede v městském i dálničním režimu EPA vzdálenost 40 mil (64 km). Pro běžný provoz bude tento režim s následným dobitím z rozvodné sítě dostačující – podle průzkumů 80 % Američanů denně dojíždí méně než 40 mil.
Spotřeba elektrické energie vyjádřená podle norem EPA je 25 kWh na 100 mil. Po vyčerpání baterií se automobil automaticky přepne do módu Extended-Range a baterie se průběžně dobíjí pomocí spalovacího motoru. Pomocí množství benzinu nutného pro přísun potřebného množství energie k elektromotorům byla vypočtena hodnota spotřeby paliva při jízdě.
Konečná hodnota spotřeby bude změřena na předprodukčních vozech, které budou vyrobeny v průběhu příštího roku.