Diskuse

Za volantem Chevroletu Impala. Měl by velký Američan v Evropě šanci?

17.6.2018

I v království sedanů, ve Spojených státech, klesá zájem o tyto vozy. A přitom zkušenosti s Chevroletem Impala dokazují, že velké sedany mají pořád své kouzlo.

 

  • 1812 Reagovat !

    foto WinNatural

    WinNatural 17.06.  08:47

    Krása

    Nádherný auto, super motory, mezi tady "někdy jezdícími, častěji v servisu stojícími" odpornými hnusy od Volkswagen Grupppe by to bylo až neskutečné oživení...
    • 127 Reagovat !

      foto Zetti

      Zetti 17.06.  09:06

      « Re: Krása

      kritizovat tady VW ty si koledujes ..... >:D :-!
      • 69 Reagovat !

        foto Kharl-ANTIDIESEL

        Kharl.ANTIDIESEL 17.06.  10:36

        « "dáte-li si do Gůglu vyhledat ODSTRANĚNÍ DPF vypadne vám 93 tisíc odkazů"

        1) Začíná lov [odkaz] na DÍZL- PRASATA [odkaz] s vykuchanými filtry pevných částic DPF.
        2) V uplynulých týdnech vznikla meziresortní komise ministerstev dopravy a životního prostředí, kde se společně s dopravní policií řeší, jak zachytit vozidla s poškozenými filtry na silnicích.
        3) První taková akce proběhla v Trutnově koncem května a další měření, které proběhne v Praze, se právě plánuje [odkaz]
        >:-[]
        >:-[] >:-[]
        >:-[] >:-[] >:-[]
        >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
        >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
        >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
        >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
        >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
        Češi tankují horší naftu, proto se ničí částicové filtry DPF [odkaz]
  • 1516 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 17.06.  09:35

    Šanci

    by samozřejmě neměl, protože evropani jsou v zásadě primitivní zvířátka, pro která je důležitější správný znáček na kapotě, než skutečné kvality.
    A neměl by šanci ani u novilhářů, kteří neumí ocenit pohodlné auto pro přepravu a do všeho musí tlačit sportovní chování.
    • 1119 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 17.06.  09:44

      « Re: Šanci

      Nerad = ale souhlasim :-|
      • 108 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 17.06.  10:02

        « Re: Re: Šanci

        Tak schválně, jestli dnes s mínusama trhneme rekord. Zatím ho drží, jestli se nemýlím, holden… >:D
        • 59 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 17.06.  10:15

          « Re: Re: Re: Šanci

          Už sem schytal 15 :no: [odkaz] to už se překonává blbě >:-[]
          • 39 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 17.06.  10:17

            « Re: Re: Re: Re: Šanci

            Holden měl jednou přes dvacet. A myslím, že Ada taky, ale tam si tolik jistý nejsem.
            Bohužel nedohledám, kolik míval petrumr, to byl taky zajímavý exponát. Teď prudí na autorevue.
            • 523 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 17.06.  10:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

              To je od majitelů 3 válců s malým pérem. ;-)
              • 133 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 17.06.  12:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

                O koľko sa predĺžilo péro tebe keď si vymenil fiestu r3 za r4? Zvyšok ti ubralo na rozume.
                • 310 Reagovat !

                  foto CHerokee

                  CHerokee 17.06.  12:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

                  Potrefená husa se ozvala? >:D Sranda musí být. Tu jsem měnil manželce ;-), já jezdím Amerikou. ;-)
                  • 72 Reagovat !

                    foto kyklop

                    kyklop 17.06.  13:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

                    My si pamätáme tvoju tŕnistú cestu k osemvalcu z usa >:D . Ja trojválec nemám, aj keď narozdiel odd teba s nimi nemám ani mentálny problém. O koľko sa predĺžilo péro manželke po výmene fiesty R3 za R4 ? >:D >:D
                    • 28 Reagovat !

                      foto CHerokee

                      CHerokee 17.06.  15:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

                      Trnitá bych nenazval. Začínal jsem kdysi jako skoro každý z mé generace na olítané škodě 105. Ale zas to byla dobrá škola. Já s tříválci v motocyklech Triumph taky nemám problém, jen je v Evropě rvou, kam nepatří. :-). Manželce porostla prsa :-!
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 18.06.  14:40

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

                        Až manželce koupíš místo fiesty 300C 5,7 V8, tak bude mít rovnou 10ky >:D
            • 37 Reagovat !

              foto holden2

              holden2 17.06.  10:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

              jenom? tak to se posnazim
          • 410 Reagovat !

            foto CHerokee

            CHerokee 17.06.  13:01

            « Re: Re: Re: Re: Šanci

            Já 18. Chodí tady minusovat hodně rudých khomoušů...a jak vidí pořádnou americkou káru, tak se můžou pos*at.
            • 53 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 17.06.  15:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

              To nebudou komouši, ale závistiví příznivci německých uberwagenů , kteří se právě přiřítili domů ve svým tříválci :-)
            • 32 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 17.06.  15:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

              jojo, všichni ti závidí >:-[] >:-[] >:-[]
              • 22 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 17.06.  16:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

                Další neuznávaj nic jinýho než to co je německý >:D
                • 23 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 17.06.  16:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

                  Třeba takoví Američani například:)
                  Jak si nedávno postěžoval Trump, když uvažoval nad dovozními cly na německá auta. Jak to říkal? Když se projdu po Manhattanu, neuvidím ani jeden Chevrolet, ale samé BMW, Audi a Mercedes?:)
                  • 13 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 17.06.  16:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

                    Viz já 15:58
                  • 31 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 17.06.  16:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

                    nemá chodit po Manhattanu, ale po Kentucky, Alabamě nebo Texasu :-)
            • 32 Reagovat !

              foto white-label

              white label 17.06.  16:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

              A kde tu káru vidí?
              • 42 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 17.06.  17:01

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

                Vony tady žádný ameriky nejezdí vid, já ted viděl ve Štěrboholích nový Camaro a na Vinohradech novej Mustang >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 18.06.  11:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

                  Já včera viděl Mustanga GT na myčce vedle mě. Nějaký pablb to tam tůroval na místě. Kdyby mu bylo 18, tak bych to snad i pochopil:)
    • 165 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 17.06.  10:15

      « Tentokrát souhlas

      Když čtu příspěvky, tak primitivní zvířátka je ještě lichotka. Článek o Chevroletu a v diskuzi zamindrákovaný antiVWclub. Moto dne: oblíbená značka aut - hlavně ne VW. Vím, jak ten mindrák vyléčit, kupte si dobré auto a VW vám bude u zadku.
      • 711 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 17.06.  10:19

        « Re: Tentokrát souhlas

        Koupím si dobré auto, ale nesmyslná propagace některých značek ze všech stran nevymizí. Což je asi největší důvod, proč vznikl tak silný antiVW klub. Tak, jako Hyundai odrazuje svou reklamou, VW a spol. naprosto nekritickým přístupem novinářů a fanoušků.
        • 53 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 17.06.  11:51

          « Re: Re: Tentokrát souhlas

          Hrdinní to bojovníci proti systému. :-!
          • 02 Reagovat !

            foto Petrko

            Petrko 17.06.  20:54

            « Re: Re: Re: Tentokrát souhlas

            >:D >:D >:D >:D >:D VW group jako systém. >:D >:D >:D >:D >:D
      • 74 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 17.06.  10:19

        « Re: Tentokrát souhlas

        :yes:
      • 75 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 17.06.  10:34

        « Re: Tentokrát souhlas

        Jj, vyzerá to podobne ako tvoje striekanie pod čímkoľvek od PSA. >:D
    • 21 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 17.06.  13:06

      « Re: Šanci

      Ja to skor vidim podla toho ako by to v europe nacenili. Ale nejake velke predaje by urcite neboli.
      • 40 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 17.06.  21:38

        « Re: Re: Šanci

        Kromě toho, že takhle velká auta mi nic neříkají? Nevidím v tom problém...
        • 03 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 17.06.  21:48

          « Re: Re: Re: Šanci

          Nojo = ale ty vidíš skoro všechno blbě :-|

          I tohle ;-)
          • 20 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 17.06.  22:53

            « Re: Re: Re: Re: Šanci

            Znáš snad mé názory, touhy a potřeby, hračko?
            Nebo každý, kdo vidí věci jinak než ty, vidí blbě, hračko?
            • 03 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 17.06.  23:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

              Když vidí jinak 2+2 = 4 je to prostě v ů l ;-)

              Když tvrdí že 2+2 nejsou 4 = a odmítá říct kolik to je = je to korunovanej v ů l :-)

              Když k tomu mele další doprovodný kraviny = je to Blue Sun >:D

              Ale [odkaz] ti de dobře :-)

              K čemu takový lidi jako ty sou? Nevíš? ;-)
              • 20 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 18.06.  07:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Šanci

                Já se čtyřkou nemám problém... To jen ty se pořád snažíš všechny přesvědčovat, že je to 3 a ve skutečnosti je to ještě víc, než 4.
                Nevím, co mi jde, na tvé odpadky neklikám. Je vlastně dost tragické, když vzdělaně se tvářící člověk neumí ani smysluplně vyjádřit myšlenku slovy. Stydíš se za své kraviny?
                Vím, k čemu jsem tu já. Ale proč jsi ty?
    • 32 Reagovat !

      foto briza

      briza 17.06.  20:41

      « Re: Šanci

      No, dal bys za to své peníze? (Já ne). A pokud je o ty "skutečné kvality" ... jak je oceňují samotní Američané? Jak se tohle auto prodává v USA třeba ve srovnání s japonskou konkurencí?
  • 65 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 17.06.  10:04

    Proč Impala?

    Šestiválcový motor. V Americe výhodná cena. A dál už mě nic nenapadá.
    • 63 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 17.06.  10:24

      « Re: Proč Impala?

      Dobrá hláška o těžkém šestiválci v autě co má 5m. Kdyby to mělo osmiválec, tak to určitě dělá kotrmelce.
      • 62 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 17.06.  10:37

        « Re: Re: Proč Impala?

        Přitom váha je vzhledem k velikosti auta nízká a šestiválec oproti čtyřválci váží o maximálně 40kg víc.
        • 57 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 17.06.  10:47

          « Re: Re: Re: Proč Impala?

          Redaktor nepochopil účel toho auta. Pohodlné velké cestovní rodinné auto, které s tímto motorem bez velkých nákladů bude jezdit velmi dlouho a sloužit několika generacím.
          • 82 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 17.06.  10:51

            « Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

            Redaktor se asi trochu sekl s důvodem neobratnosti auta, ale jinak - potom asi nepotřebujeme testy, jen přeměřit rozměry a po deseti letech vydat zprávu o spolehlivosti?
            Nemyslím, že by redaktor nepochopil, viz i závěr. A tak jako u každého testu, každý si z toho může vybrat to své - sportovec to není, ale levný prostorný a komfortní auto s dostatečným motorem ano.
            • 26 Reagovat !

              foto CHerokee

              CHerokee 17.06.  13:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

              S tímhle jsem nejezdil, ale měl jsem půjčený Ford Taurus, což je konkurence o forda. Je větší než Superb, má lepší motor než Superb, méně obratný taky není a stojí stejně jako Superb, v USA méně.
    • 85 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 17.06.  10:36

      « Re: Proč Impala?

      Pokiaľ by sa predávali autá z ameriky tu za plus mínus americké ceny, tak by sa ich tu zrejme nejaké množstvo predalo.
      • 82 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 17.06.  10:38

        « Re: Re: Proč Impala?

        To určitě jo. On i ten Mustang u nás stojí pořád fantastický peníze, a to určitě v Americe stojí míň.
      • 412 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 17.06.  10:42

        « Re: Re: Proč Impala?

        To máš smůlu = menší trh + komunistama zdevastovaná kupní síla = tady bude vždycky dráž

        • 57 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 17.06.  10:48

          « Re: Re: Re: Proč Impala?

          No cenu pan redaktor také zapomněl, jak nesmyslně hledal sportovnost.
        • 134 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 17.06.  10:49

          « Re: Re: Re: Proč Impala?

          Náš trh nevyžaduje oproti zbytku EU žádná specifika, tedy není důvod.
          Komunisty do toho umíš zamotat fakt jen ty...
          • 318 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 17.06.  10:53

            « Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

            No to je právě tvuj obří omyl = komunisty do toho přidá každej ekonomicky vzdělanej = protože to tak prostě je. Teď v tuhle chvíli žiješ v ekonomický realitě = daný socialismem

            Což víš i ty = i když se to snažíš popírat ;-)

            Nebo jak si vysvětluješ = obří ekonomický rozdíly mezi náma a třeba Rakouskem = stovky let společnou zemí. A hlavně eště nedávno = ekonomicky víceméně stejnou zemí :-)

            Náš trh = bude eště desetiletí trochu jinej = než zbytek EU
            Samozřejmě nejen náš = všech zemí bejvalý sovětský zóny
            • 153 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 17.06.  10:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

              Kristova noho dem.ente a ten Mustang stojí v Rakousku polovinu? Stojí tam víc než u nás. To je neskutečný, co ty vypotíš! :no:
              • 315 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 17.06.  11:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                Tvá namyšlená arogance = nezná mezí :-)

                Protože si fakt asi až tak extrémní Neználek = tak teď se nehádáš se mnou = hádáš se úplně s každym ekonomem na planetě ;-)

                Ten první odstavec z 10:53 si opiš = třeba to jednou pochopíš >:D

                Nebo si ho nech vysvětlit = od kohokoli s ekonomickym vzdělánim = a trp namyšlenej de.mente :-)

                Tos mě zase dostal = ekonome :yes: >:-[]
                • 152 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 17.06.  11:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                  Když už máš potřebu v diskuzi reagovat, překonej idi.ota v sobě a reaguj k tématu. Reagoval jsi na příspěvek "v Evropě jsou ameriky dražší než ve své domovině". Ekonomická přednáška "vliv socialistického hospodářství na kupní sílu obyvatelstva bývalého východního bloku a proč jsou ve východní Evropě auta dražší než tam, kde nebyli komunisti" nemá s tématem nic společného a je hrubě lživá. Minimálně v ČR jsou ceny aut obecně nižší, než na západě, ameriky nevyjímaje. Jestli je to nutné, přidám odkazy na Ford.čr a Ford.at a k tomu pár rovnítek, abys to pochopil.
                  Jestli cítíš potřebu předvést, že tví rodiče jsou údajně ekonomové (tipuji bratr a sestra), doporučuji jiná fóra. Tady jsme od tebe všichni dávno opakovaně poučeni, že nebýt komoušů, nemuseli jsme být za Rakouskem. Napsals to asi tisíckrát, kromě Barika to nikdo nepopírá a nikoho to po tisící prvé nezajímá, obzvlášť v souvislosti cen amerických aut v Evropě a USA.
                  P.S. neuvažovals, že by sis koupil kuklu? [odkaz]
                  • 212 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 17.06.  11:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                    Jako obvykle = přines si do diskuze de.menty idi.oty = a stejně jako v diskuzi [odkaz] přikazuješ jak smim reagovat. Tam si to dotáz do maximálního maxima = kritizoval si mě za stejný slovo který mi někdo napsal = že sem si dovolil ho napsat zpátky :yes: >:D

                    Tady to samý = požaduješ ať je muj příspěvek = k tématu v rozsahu kterej vyhovuje tobě. Víc napíšej jen idi.ot = no máš možná pravdu :-)

                    Nemám sestru ;-)

                    PS: Neuvažoval si = nebejt tak drzej = a přestat furt přikazovat co maj lidi dělat a řikat? Možná proto tě tak nas.raly ty ekonomický dopady komunismu = tohle co předvádíš = přikazovat co kdo smí a nesmí řikat = je totiž komunismus jak vyšitej >:-[]
                    • 61 Reagovat !

                      foto JirkaX

                      JirkaX 17.06.  12:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                      Sám sobě nemůžeš být rodičem.
                      • 17 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 17.06.  13:14

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                        Fakt? Fakt by mě zajímalo kdo ti za tohle dá :yes: :-)

                        Asi ten samej co mě za statistickej údaj typu průměrnej plat :no: >:-[]
                  • 112 Reagovat !

                    foto N-W-A-

                    N.W.A. 17.06.  11:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                    Naozaj chces riesit debatu s niekym kto teraz vysiel zo skoly?
                    S niekym kto nevie nic o realnom zivote?
                    S niekym co o komunizme cital tak max v knihach?
                    S niekym koho zivia este dnes rodicia a je to ich maly synacik?
                    S niekym co len teoretizuje a pritom prax zo zivote je uplne ina?
                    Vsak vidis,ze to je este decko podla tych jeho desiatok = v kazdom texte,lebo inac sa nevie vyjadrovat.
                    Ten odkaz si nanho trafil,ale mam pocit,ze tento nanho sedi este lepsie [odkaz]
                    • 81 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 17.06.  12:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                      ;-)
                    • 19 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 17.06.  12:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                      Sakra = ty mě šmíruješ :-|

                      Stalking je trestnej! Paragraf 354 >:-[]
                  • 19 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 17.06.  11:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                    S tim tvym tipovánim je to těžký = ty třeba tipuješ že při čelní srážce je důležitější výška auta = než hmotnost ;-)

                    Už ti došlo = jak je to pitomý? :-)
              • 210 Reagovat !

                foto CHerokee

                CHerokee 17.06.  11:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                Míň víc, hlavně tam 2x více vydělají, takže jim ta částka přijde poloviční než nám ;-).
                • 311 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 17.06.  11:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                  Průměrná mzda je v Rakousku asi 90.000 kč = to neni 2x víc :-)
                  • 28 Reagovat !

                    foto CHerokee

                    CHerokee 17.06.  13:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                    I za pravdu a můj zjevný omyl sis od khomušů vysloužil 11 minusů.

                    A teď rudí bolševičtí noci pukněte...

                    Životní minimum v Rusku:
                    Důchodce: 8496 rublů
                    Dítě: 10 181 rublů
                    Dospělý 11160 rublů
                    Přičemž: 1000 rublů je cca 370 korun

                    static.government.ru/media/files/6HyDA…
                • 39 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 17.06.  11:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                  Abych s komančema Karla eště trochu nas.ral = nejde jen o násobně větší příjmy = de i o majetky. Historický majetky rodin v Rakousku sou mnohanásobný = u nás komanči lidem zabavili nemovitosti, pozemky a v ´53 veškerý historií nastřádaný peníze [odkaz]

                  A ty dodnes chyběj = no jak komu nejoblíbenějšímu český politikovi = slovenskýmu komunistovi dnes českýmu superoligarchovi za dobu co je ve vládách ČR stoupnul majetek víc jak 2násobně :yes: >:-[]
                  • 92 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 17.06.  11:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                    Já nijak nepopírám, že to tu komunisti ekonomicky zdevastovali. Netuším, čím bys mě měl nas.rat. Kromě své přirozené inteligence.
                    • 29 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 17.06.  12:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                      Hele = za tu první větu palec nahoru :yes: :-)

                      Teď kdyby eště opustil tu komunistickou manýru = přikazovat kdo co může a nemůže řikat. Obzvlášť pitomý = když to přikazuješ jen mě :-|

                      S tou přirozenou inteligencí to je v pohodě = to je fér = tvá mě taky pěkně sere ;-)
                      • 23 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 17.06.  23:45

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                        Komunisti měli jiný priority. A to těžkej průmysl a to aby měl každej kde složit hlavu a co jíst. A tak dnes barák postavený za totáče za 200 tis Kčs + pozemek za 50 000 Kčs stojí 7 6000 000 Kč a ve sstejný kvalitě na stejném pozemku nový 11 400 000 Kč.

                        >:D >:D >:D >:D >:D >:D

                        Asi jako kdyby dnes Oktávie stála 4 500 000 Kč.

                        podle ceny nemovistotá by dnes měl být průměrný plat 75 000 a špičkový cca 140-260 tis >:D >:D >:D >:D
                        • 13 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 17.06.  23:56

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                          Nech už těch vtipů na téma klady socialistickýho hospodářství >:D

                          Prostě to podělali = ve všem sme zaostali = i v tom bydleni i jidle ;-)

                          Změnit to už nejde = tuhle multibilionovou katastrofu budem dohánět ešte dlouho :-|

                          Smutný = že se to některý lidi snažej bagatelizovat
                        • 32 Reagovat !

                          foto white-label

                          white label 18.06.  00:05

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                          Komunisti měli hlavní prioritu - okrást lidi a doslova zlikvidovat ty, kdo se jim nepodvolí. Nejdřív bohaté a následně i ty, co toho tolik neměli, včetně těch, co měli málo, viz "měnová reforma" v r. 1953:
                          [odkaz]
                          Prachsprostí zloději (navíc, co nakradli, to ekonomicky prodrbali) a lháři a bezcitná hovada..., kdo se jich dnes zastává, padá na jejich úroveň.
                          Obhajovat komunisty je v principu stejné, jako obhajovat fašisty/nacisty. Ne náhodou toho měli tolik společného, viz jejich propaganda a likvidace odpůrců.

                          • 02 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 18.06.  07:40

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                            Někdo holt preferuje že si postavil dům = místo dálnic, okruhů no komplet infrastruktury a za cenu bankrotu státu. Ale on má ten dům no >:D
                            • 10 Reagovat !

                              foto Barrichello

                              Barrichello 18.06.  09:26

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                              Nepostavit ty domy a byty, nemá dnes půl národa kde bydlet, protože ze tyhle ceny by na to nikdo neměl to stavět, z obyčejných profesí s platem do 30 000 Kč (čistého) :-)
                              A singles už vůbec ne :-)

                              Těch je taky nápadně víc jak za totáče, položil sis někdy otázku proč?
                              • 11 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 18.06.  09:32

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                Ale ty domy a byty = maj i v tom Rakousku. Jen lepší = než ty místní z totáče = položil sis někdy otázku proč? ;-)

                                Jasně = že se dneska žije jinak = než ve společnosti kdy nikam nesmíš nic nesmíš :-)
                                • 10 Reagovat !

                                  foto Barrichello

                                  Barrichello 18.06.  09:39

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                  Není to náhodou tím, že někteří na to mít děti ani nemaj, aby je mohli slušně uživit a něco jim dopřát a někteří maj v podstatě problém sehnat holku nebo kluka, protože to zrovna nejsou modelové a modelky, nemaj naditou peněženku a nejsou 6x ročně na dovolené na Maledivách, takže pak to to nezapadá jistým děvčatům a chlapcům do jejich instagramového báječného světa celebrit, který by oni taky chtěli žít a tak pořád čekaj na toho svého vysněného prince na bílém koni, popř. princeznu díky které to taky budou moc zažít a nebudou muset hnout prstem.
                                  Protože dneska chce každej vše hned a bez práce.

                                  Toho sis nevšiml vid, to ti uniklo.

                                  Takže na ty obyčejné chlapce a děvčata co tyto požadované klady nemaj pak zbývaj podvodníci, svobodné matky, chlapci hledající jen sex, a zadlužené zkrachovalé existence s hypotékou na krku či dluhy.
                                  Ty zas obvykle nechtěj ty singles chudí a nemodeloví, čímž se dostávaj do zamotaného kruhu :-)
                                  • 01 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 18.06.  09:43

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                    Jo ty nepeníze = to určitě bude částečnej důvod. I když = děti lidi maj i v mnohem mnohem chudších místech planety = třeba v Rusku >:-[]

                                    Proč myslíš = že by mi to mělo uniknout? Tobě evidentně uniká = důvod proč je dnešní děvče a chlapec chudší než jeho třeba rakouskej protějšek = protože my měli socialismus ;-)

                                    Jj chlapci hledající jen sex = to za socialismu určitě nebylo :yes: >:D >:-[]
                                    • 10 Reagovat !

                                      foto Barrichello

                                      Barrichello 18.06.  14:21

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                      Jistě že bylo, akorát že tito chlapci většinou už doma měli manželku a děti >:D

                                      Ano i tady má jistá skupina občanů hodně dětí ačkoliv peníze nemaj vid :-)

                                      O tom že se změnili lidé a jejich charkatery a nároky a způsoby myšlení už slyšet ale nechceš že. Zvláště, když ty změny byly velmi často k horšímu.
                                      Stačí si pročíst diskuze s soužití v panelákových domech a novostavbách z litáku (litý beton). Krásné příběhy, v podstatě se zkratka SBD - Stavební Bytové Družstvo změnila na Smrad, Bordel a Dupot.

                                      Zajímavé je třeba to, že pamětníci vyprávěj , že za totáče si tohle co dnes nikdo nedovolil. Divný co ;-) :-)
                                      Vzhledem k tomu že sem to zažil i osobně tak to mohu jen potvrdit.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Barrichello

                              Barrichello 18.06.  09:32

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                              30 000 kčs / 2000 = 15 výplat
                              4 000 000 / 29 000 = 138 výplat

                              Slušnej rozdíl v tom, jak dlouho si šetřil na byt 3+1 tehdá a ted vid.

                              A domečky sou ještě lepší.

                              250 000 / 2000 = 125 výplat
                              10 000 000 / 29 000 = 345 výplat

                              A pořád to neustále stoupá.

                              Pokud bys bral inflaci podle cen nemovitostí, tak možná brzo překonáme i Etiopii :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 18.06.  09:35

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                Ty to = asi fakt nechápeš! >:D

                                Za to co chválíš = zbankrotoval stát! Je to svym způsobem jako Řecko = jen mnohem mnohem víc. Mám pocit = že ti to doteď nedošlo! A to už je skoro 30 let po bankrotu = států který násilim řídili komunisti :-)

                                Je to jako bych vesnici kde žiješ vytrh z okolního světa a postavil okolo plot = a všechno ste tam měli za korunu dvě tři. Trochu problém je = když pak všechno dojde, vesnice zbankrotuje = a ten plot musíš strhnout >:-[]

                                A pak si představ že existujou lidi = který tváří tvář realitě = chválej tu dobu kdy všechno bylo za korunu dvě tři >:D

                                Neuvěřitelný = žejo? ;-)
                        • 01 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 18.06.  07:55

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                          Viz já 7:40 :-)

                          Ty mraky smajlíků = beru jako důkaz že si uvědomuješ absurditu co udělali s ekonomikou :-|

                          • 00 Reagovat !

                            foto Bona-Fide

                            Bona Fide 22.06.  18:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                            I na wikipedii je napsáno že v roce 1989 byl naše hospodaření na nule a dluhy minimální, ale taky nám dost států dlužilo. Neříkám že komunisti byli zlatý, ale bydlení v tehdejší době znamenalo náklady kolem 10-20% z výplaty. A zde na mostecku měli lidi nadprůměrný platy v ČSSR. Horník na vrchu 10000 kčs, v díře 15000 kčs v průměru tady lidi braly 4000 kčs a nájem max 350 kčs komplet.
            • 51 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 17.06.  13:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

              Na tohle nemá cenu reagovat. Začneš o A, zamotáš do toho B a vším se snažíš svést to na C nebo D. Takhle se diskuse nevede, což bys jako vysokoškolsky vzdělaná osoba mohl vědět. Jenže to bys to vzdělání skutečně musel mít, ne jen předstírat.
              • 17 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 17.06.  13:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                Takže na to neumíš reagovat = chápu :-!

                Máš sranda představy o vzdělání ;-)
                • 61 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 17.06.  13:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                  A on se tu za ty roky našel někdo, kdo umí? Kdo tě chápe? Třeba jen jeden?
                  • 17 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 17.06.  13:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                    Jo = I když si to už popíral = na technice sme se s MT shodli. S tebou skoro nikdy >:-[]

                    I na ekonomickejch věcech různě mockrát shoda = nejsou všichni jako ty ;-)
                    • 20 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 18.06.  10:51

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                      Neshodli - to ty si pouze přitakával k jeho příspěvkům, MT se nikdy nesnížil, aby se tě tady zastal... tak tady nemel blbosti :). Ale pokud tohle považuješ za shodu, tak se na tomto paprsku slávy vyhřívej dále.. >:D

                      Je to jako potkat opilou celebritu v baru, pozdravit ji a pak kolegům v práci vyprávět, jací jste kámoši... ;)

                      Už kdysi tě tady jeden diskutér označil velmi trefným pojmem, že jen očůráváš kotníky >:-[]
                      • 01 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 18.06.  12:06

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                        Ty si ale zoufalec!

                        Zrovna to těžiště a SUV = což viz víkendová diskuze = Karel dodnes nepochopil :-)

                        Otázka je: Proč si tohle napsal?

                        Víš že = to je hodně hodně zoufalý = žejo? ;-)

                        Takže co tě vybičovalo k takový ubohý trapný akci? Víš to aspoň? :-)

                        Vadí ti že víš míň než já? No jo = s tim nic nenaděláš. Vadí ti že si měl a máš blbější auta než já? No = s tim taky nic nenaděláš

                        Tak snad jedině až potkáš nějakou celebritu = tak na ní neser jako já = a pokud tě někdo v práci poslouchá = vyprávěj mu jaký ste kámoši

                        A příště se vybij = třeba bouchánim hlavy o stěnu = to bude možná pro planetu přínosnější
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 18.06.  12:20

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                          Zoufalec jsi ty, když tu pořád vyřváváš, jak tě MT chápe, přitom za ta léta jsem tu neviděl nikde konverzaci, kde by se tě MT zastával, či dokonce napsal shodu s tvým příspěvkem... když to bereš takhle, já se taky MT vždy shodl.... >:D

                          Co Karel chápe či nechápe se zeptej jeho, já jsem si jist, že Karel chápe více, než ty, navíc chápe psané slovo a MT, to je ještě uplně jiný level, hlavně ve vyjádřování a slušnosti a nějaký Hamunnaratlík mu může leda opravdu pouze "ochcávat" .... ale jo, jste nej kámoši >:D

                          A narozdíl od tebe ti odpovím čistě a jasně na tvou otázku - proč jsem to napsal ?

                          Protože lžeš a ohýbáš pravdu... proto :-) MT se s tebou neshodl, to pouze ty s ním....
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 18.06.  12:30

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                            Viz já 12:24 :-)

                            Máš ale pravdu = MT byl jak ve znalostech tak vyjadřování a slušnosti = úplně jinej level = než ty

                            Zrovna teď lžeš = viz ten Karel a diskuze o SUV a těžišti = otázka je = proč se to tak zoufale snažíš = popsat po svym >:-[]

                            Ty si toho neviděl víc = víš že to nic ale naprosto nic = neznamená. Žejo? ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 18.06.  12:42

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                              Zajímavé, že můj názor na tvé tlachání sdílí 80 % diskutérů a těm zbylým jsi jedno...

                              Ani tohle ti trochu nepřijde zvláštní ?
                              • 00 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 18.06.  12:44

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                Ne nepřijde = a nepřekvapuje mě = že tobě jo >:-[]

                                Jak si to sčítal? Těch 80%? :-)

                                Furt = viz já 12:24 ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Ozzman

                                  Ozzman 18.06.  13:40

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                  Je to jen můj odhad, stačí si pročíst pár diskuzí a reakce na tvou osobu..

                                  Asi už mne nepřekvapuje, že ti to nepřipadá zvláštní..
              • 27 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 17.06.  13:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                Smutný kolik lidí odmítá tak prostou věc = jako že teď žijem v ekonomický realitě daný socialistickou epizodou naší historie

                A když to nepos.erem tak už jen tak 30-40 let a ten vliv skončí
                • 52 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 17.06.  13:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                  No, dokud do toho budou kecat moderní eurozm*di jako ty, neskončí to nikdy.
                  • 26 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 17.06.  14:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                    To je tak pitomý = že ani nevim jestli to mám chtít vysvětlit = no zkus to = jestli teda sám víš cos tim chtěl říct >:D

                    Bohužel můžeš mít pravdu = že na naši původní úroveň vůči ostatnim zemim kontinentu = než to tu začal devastovat komunista a rus = se možná už nikdy nedostanem ;-\

                    Jinak platí že 40 let ekonomický absurdity = se bude dávat dohromady nějakejch 60-70 let
                    Vim = je to fakt drsný :-!
                    • 52 Reagovat !

                      foto Blue-Sun

                      Blue Sun 17.06.  14:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                      Platí... jen v tvé nemocné hlavě.
                      • 16 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 17.06.  14:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                        Bože ty seš až tak blbej? :-)

                        Tohle je prostě známá ekonomická realita. Soustřeď se na přídavný jméno "známá" >:-[]

                        Vysvětlíš jak si tuhle ekonomickou banalitu = představuje tvoje = neznalá hlava? Rád bych se pobavil ;-)
                        • 51 Reagovat !

                          foto Blue-Sun

                          Blue Sun 17.06.  14:56

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                          Známá, známá... a komu? Jen tobě, ne odborné veřejnosti.
                          Nevydávej pořád sebe za střed světa.
                          • 16 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 17.06.  15:02

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                            Zapomněl si vysvětlit = jak to je podle tvý hlavy! >:-[]

                            Nebo umíš jen řikat: Né né né?

                            Jakej střed světa? Cos to zase vymyslel?
                            Střed světa je někdo = kdo víc než ty? Tady je sakra narváno >:D

                            Přesně naopak než píšeš = tohle ví každej = můžem tomu třeba řikat odborná veřejnost = i když to asi snad ví i dost lidí mimo obor

                            Ale zpátky k tomu důležitýmu = Vysvětli jak si to představuje tvoje hlava! Rád bych se pobavil ;-)

                            A teď bomba = double hybridů Toyota v LeMans :yes: :yes: :-)
                            • 41 Reagovat !

                              foto Blue-Sun

                              Blue Sun 17.06.  16:54

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                              Moje hlava... tě má v *, hlupáčku. Pořád jsi nepochopil, že jediné, za co tu ještě stojíš, je kopat do tebe pro tvou nebetyčnou hloupost.
                              Nemá smysl plýtvat argumentací na něco, co ji stejně neumí pochopit.
                              • 34 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 17.06.  17:25

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                Nemusíš psát ze tvá hlava je v * = je to jasný >:-[]

                                Zůstal si jen u plivat a řvát ne ne ne = jasnej důkaz

                                To si fakt neumíš ani za takovou dobu nic vymyslet? ;-)

                                Tak zůstaneme u všeobecně známý reality = 40 let socíku budeme dávat dohromady 60 až 70 let

                                Když to neposerem = a ANO trochu to serem :-)
                                • 42 Reagovat !

                                  foto Blue-Sun

                                  Blue Sun 17.06.  18:43

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                  Ani tisíckrát opakovaná lež se nestane pravdou, nesnaž se...
                                  • 24 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 17.06.  18:49

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                    Hele teď vážně: Fakt si tak hloupej = že to nevíš? ;-)

                                    Hele = furt jen opakuješ [odkaz] to fakt neumíš nic jinýho? >:D

                                    Tak když tvá hlava ví že to je lež = tak musí vědět co je pravda = tak proč to číslo nenapíš?

                                    Myslíš = že ani za 70 let ne? >:-[]
                                    • 50 Reagovat !

                                      foto kuny

                                      kuny 17.06.  20:44

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                      koukam, ze jsi celou nedeli propindala tady na foru... copak vam v rakousku prsi??? kazdopadne kvalitni nedelni program ;-).
                                      • 25 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 17.06.  21:01

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                        Víš co je největší prča? :-)

                                        Že tomu svýmu žvanění = asi sám věříš >:D

                                        No nic = to vyřešíme [odkaz] >:-[]
                                    • 32 Reagovat !

                                      foto Blue-Sun

                                      Blue Sun 17.06.  21:40

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                      Moje hlava ti už názor na tebe řekla. Až budeš dospělý a budeš schopen přijímat i relevantní názory, budeme se spolu na toto téma i bavit. Do té doby jsi jen hračka.
                                      • 03 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 17.06.  21:47

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                        Blá blá blá = to ti de >:D

                                        Hele ty víš co je relevantní názor? Tak ho prostě napiš >:-[]
                                        • 40 Reagovat !

                                          foto Blue-Sun

                                          Blue Sun 17.06.  22:54

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                          Proč, hračko?
                                          • 03 Reagovat !

                                            foto Hammunasakra

                                            Hammunasakra 17.06.  23:19

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                            Aby sis přiznal = že víš kulový ;-)
                                            • 20 Reagovat !

                                              foto Blue-Sun

                                              Blue Sun 18.06.  07:33

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                              To je stále víc, než ty, hračko.
                                              • 02 Reagovat !

                                                foto Hammunasakra

                                                Hammunasakra 18.06.  07:42

                                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                                                Jj viz ty 7:28 teda já 7:41 ;-)
        • 41 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 17.06.  10:53

          « Re: Re: Re: Proč Impala?

          Co třeba 10% clo?
        • 41 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 17.06.  12:22

          « Re: Re: Re: Proč Impala?

          Čím ďalej, tým máš väčší problém s chápaním písaného textu >:D
        • 11 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 17.06.  15:51

          « Re: Re: Re: Proč Impala?

          zapoměl si na slavné CLO EU, na cenu dopravy a na nutné úpravy kvůli debilním EU předpisům...
          • 13 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 17.06.  15:58

            « Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

            Doba CLA se teprve blíží = možná bude eště docela sranda [odkaz] + [odkaz] :-)

            Sjednocení předpisů napříč planetou = by nebylo od věci. Ale sme nejspíš v době = přesnýho opaku [odkaz]
    • 21 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 17.06.  15:49

      « Re: Proč Impala?

      klasická americká limuzína nesoucí slavné jméno?
      Nebo že by pohodlná kára na dlouhé cesty která má ještě duši, styl a poctivý motor? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 18.06.  10:51

        « Re: Re: Proč Impala?

        Impala byla vždy FWD ?
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 18.06.  12:24

          « Re: Re: Re: Proč Impala?

          Všim sis = že lidi co nikdy nic neznaj a nevědi = bejvaj nejnamyšlenější a = jako v tvym případě = nejdrzejší? ;-)

          Logicky ne = když se tak hloupě ptáš :-)

          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 18.06.  13:42

            « Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

            A podíval ses někdy do zrcadla, když už tady tohle tvrzení píšeš ?

            A tebe jsem se neptal.... ;)
        • 10 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 18.06.  14:32

          « Re: Re: Re: Proč Impala?

          Vona limuzína musí být jen RWD?

          Takže BMW 7 awd už vlastně taky není správná limuzína ne >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 18.06.  15:30

            « Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

            Ne, já se ptal uplně normálně, protože u US auta této velikosti mne překvapuje FWD.. nehledej v tom konspirace ,jako Hamunnaratlík.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 19.06.  08:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

              Nevíš ani co je konspirace? >:D

              Napsal sem hloupá otázka = to je hloupá = prostě neznalost

              Prostě ty :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 19.06.  09:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                Opravdu mne tu napadáš za to, že jsem se zeptal zdejšího znalce US aut na otázku ohledně US auta, které je v ČR velmi vzácné a ještě jsi tak drzý, že mne za to nazýváš hlupákem ?

                Pokud bychom si měli vše dohledávat sami (což určitě udělat mohu), jaký má pak smysl tato diskuze ?

                Jsi id.iot.... jen chudáček, který je asociální a místo akceptování svého problému a snahy se začlenit, útočí na všechny okolo a ještě se obhajuje tím, že v tom není sám... Býval jsem slušný, už je to za poslední dobou poněkolikáté, kdy k tvé osobě musím být nelsušný, protože po několika letech snahy s tebou diskutovat objektivně mi dochází síla bojovat s větrným mlýnem...
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 19.06.  14:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč Impala?

                  Jj jak se do lesa volá.. >:D >:-[]

                  To neni o vzácnym US autu = to je o nejzákladnějšim přehledu = takže spíš zdůrazňuješ.. ;-)

                  Nojo slušňák do týhle diskuze přišel 18.6. v 10:51 a do lesa zavolal = a teď se mu nelíbí ozvěna

                  Nestěžuj si = ta otázka prostě je hloupá. S tim nic nenaděláš = rozdíl mezi MT a mnou je = že já ti to na rovinu a popravdě řeknu. On by si to jenom myslel :-)
  • 152 Reagovat !

    foto vladimir111

    vladimir111 17.06.  11:01

    Impala

    Minulou generací jsme jezdili 3 týdny po státech. Na tento účel je to skoro dokonalé auto. Je veliké, pohodlné, do kufru naložíte všechno, co potřebuje. Že neumí zatáčet je tam skoro jedno. I přes velký motor to moc nejede, ale vzhledem k povoleným rychlostem je to taky jedno.
    Velikost si opravdu člověk neuvědomí, když to postaví vedle pickupu, do kterého lezou po žebříku.
    Impala v Evropě by ale podle mně šanci neměla. Je opravdu obrovská, to by byl problém, zatáčet neumí (aspoň ta předcházející generace) a v interiéru to jsou lány plastu. Prostě Američané hledají jiné kvality než my v Evropě. Nicméně, kdyby se prodávala za cenu, jako ve státech, tak by to bylo poměrně zajímavé vozidlo.
  • 104 Reagovat !

    foto XTad

    XTad 17.06.  11:39

    rozmery

    Je to obrovske auto, ale nemecke limuziny a SUV nejsou mensi a jezdi tu bez problemu. A kdo uzivi je, impalu by zvladl taky. S rozumnou cenovkou (tj. pod milion) by to mohlo fungovat.
    • 44 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 17.06.  13:06

      « Re: rozmery

      Jasné, ale hlavně tohle nejde proti prémii..od toho mají Caddilac nebo Lincoln.
    • 32 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 17.06.  15:55

      « Re: rozmery

      Kdo hledá ekvivalent BMW tak si přece nepůjde koupit Impalu, když má GM Cadillac CT6 >:D což je přímá konkurence a je to jinde výkonem i kvalitou interiéru.

      Impala je náhrada za Evropě neeixstující kategorii neprémiových aut střední a vyšší třídy s V6.
      Teda ona tu existuje, ale jen v podání Hyundai Genesis a KIA Stinger V6 >:D
  • 136 Reagovat !

    foto Sob

    Sob 17.06.  11:41

    Tvrdé plasty

    Nechápu ten nářek na tvrdé plasty v amerických autech. Zrovna u této Impaly, ano vidím, že spodní část palubové desky a boky středového panelu jsou z trvrdého plastu, ale jinak je vše obšito kůží, i vrch dveří. To Vám je příjemnější mít loketní opěrky ve dveřích z plastu jako má Superb i ve výbavě L&K? Kde jsou potom ty lány plastu, které zmiňuje kolega nahoře..
    • 72 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 17.06.  13:07

      « Re: Tvrdé plasty

      Pšššt se škodou nesmíš srovnávat. >:D Ta je nejlepší. ;-)
      • 81 Reagovat !

        foto Sob

        Sob 17.06.  14:01

        « Re: Re: Tvrdé plasty

        Nechci nic srovnávat, na to tu jsou jiní experti. Ale je fail plivat na tvrdé plasty, když je témeř celý interiér pošitý kůži a člověk s těmi plasty prakticky nepříjde to styku.
        • 70 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 17.06.  15:10

          « Re: Re: Re: Tvrdé plasty

          Nějak to zkritizovat museli ne, přece nemohli přiznat, že evropská cesta do co největších krabic narvat co nejmenší motor je cesta do pekel a ne ideál pro zákazníka.
          • 16 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 17.06.  15:51

            « Re: Re: Re: Re: Tvrdé plasty

            Je to bohužel o penězích = většina evropanů si nikdy větší motor nekoupila a nekoupí

            Tim nechci obhajovat 3válce = nemám je moc rád = ty patří do C3 apod. = má ho babička a musim uznat že v takovym autě 1.2 PureTECH docela funguje. Zrovna teď dala svuj rekord na německý dálnici 170 km/h = na její věk dobrý :yes: :-)

            Sem zvědavej kam povede omezení dieslů [odkaz] a případný srovnání daně z benzínu a nafty. Popravdě nebaví mě nákupem benzínu sponzorovat naftomilce
            • 40 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 17.06.  16:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tvrdé plasty

              Lidí co maj auta s velkými motory je dost, jen prostě nemaj nový auta, protože je budto nechtěj že je to moc moderna nebo na ně nemaj ;-)
              • 42 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 17.06.  17:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvrdé plasty

                Tak jinak = proti těm co maj prdítka motory = jich je žalostně málo
            • 20 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 18.06.  10:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tvrdé plasty

              1.2 HTP na německé dálnici umí i 190 Km/H ... odzkoušeno osobně na 2 odlišných autech (Cordoba, Fabia). Ale, že to dnes zvládá Citron po 15ti letech po HTP a s turbem... není divu >:D
              • 01 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 18.06.  12:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tvrdé plasty

                Jako vždycky ti unikla podstata = ty si dneska fakt hodně mimo = asi bys potřeboval [odkaz]
    • 40 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 17.06.  15:56

      « Re: Tvrdé plasty

      to sou klaické novinářské žvásty o amerikcých autech, toho i nevšímej. Oni z toho možná jednou vyrostou >:D
      • 24 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 17.06.  15:59

        « Re: Re: Tvrdé plasty

        To si nemyslim = stejný žvásty čtu = od tý doby co čtu >:D
    • 00 Reagovat !

      foto chytrak1

      chytrak1 18.06.  17:41

      « Re: Tvrdé plasty

      A ty si vážně myslíš, že impala má uvnitř kůži? V americe, kde jsou automobilky proslavený prodejem napodobenin kůže kde se dá? Je to prachsprostá koženka. To zaprvé.

      Za druhé z přístrojovky zůstává stále dost čistě plastových ploch - tvrďochů.

      Za třetí - osobně jsem pro pestrou nabídku aut na trhu, ale prostě je fakt, že americký auta se do evropy nehodí. Obecně platí že kdejaký golf kombi zvládá rychlou jízdu po dálnici lépe než auta typu impala. O jízdě po okreskách nemluvím. Prostě způsob ježdění je v evropě daleko náročnější než v americe. A podle toho ta auta taky vypadají. A jejich cenovky jakbysmet. Proto se VW v americe nedaří, neboť jejich kvalitu nemáš moc šanci ocenit, zato jejich cenovku vidíš hned.
  • 36 Reagovat !

    foto SR20

    SR20 17.06.  13:47

    Emerika

    Z Ameriky by som najradšej kórejca. Kia Sedona V6. Naozaj veľké a pohodlné auto.
  • 23 Reagovat !

    foto traveldrive

    traveldrive 17.06.  16:39

    Ak Impala, tak radšej takáto:

    • 32 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 17.06.  16:58

      « Re: Ak Impala, tak radšej takáto:

      jo to je klasika :yes:
      • 12 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 17.06.  21:51

        « Re: Re: Ak Impala, tak radšej takáto:

        Určite ma oslovuje viac ako súčasný americký dizajn, vtedy bol síce divoký, ale mal svoje kúzlo, tie dnešné vozy mi pripadajú jeden ako druhý, mohutné a ťažkopádne...
  • 50 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 17.06.  17:04

    Jiná filosofie

    Sednu, nahodím na rádiu [odkaz]

    A jedu, pluju krajinou, užívám si pohodlí a sílu motoru to že nemam tuctovou káru
    • 02 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 17.06.  22:01

      « Re: Jiná filosofie

      Má to niečo do seba. Akurát v Európe autá týchto rozmerov na bežné jazdenie veľmi vhodné nie sú. Už len klasický Mustang vyzerá na našich úzkych kľukatých cestách (voči klasickým americkým cestám) trochu nepatrične...proste o číslo väčší ako cesta...
      • 00 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 17.06.  22:17

        « Re: Re: Jiná filosofie

        Jo jo, nejlépe v Evropě pasuje na dálnice.
      • 01 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 17.06.  22:24

        « Re: Re: Jiná filosofie

        Hlavne je to auto podla popisu presne take, ako som si vopred predstavoval - tazkopadne, naklanajuce sa. Nevidim dovod na kupu mozno okrem toho, ze niekto chce mat "ameriku", ci pripadne ceny. Lenze amerika s tym znakom vpredu ?
        • 01 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 17.06.  23:03

          « Re: Re: Re: Jiná filosofie

          Aký máš s tým znakom problém? Nie je dosť americký, či ako?
          • 21 Reagovat !

            foto white-label

            white label 17.06.  23:11

            « Re: Re: Re: Re: Jiná filosofie

            Někomu může třeba vadit, že: "Od roku 2004 mají na kapotě logo Chevroletu také vozy Daewoo a v zemích Jižní Ameriky také modely prodávané v Evropě pod značkou Opel."
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 17.06.  23:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jiná filosofie

              Korejské chevrolety se tu už dávno neprodávaj a Opel má PSA. Takže tenhle znak nesou zas ty správný auta.
              • 10 Reagovat !

                foto white-label

                white label 17.06.  23:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jiná filosofie

                Lidi nezapomínají tak rychle, jak by sis (nejen v tomto případě) přál...
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 18.06.  09:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jiná filosofie

                  Někteří nemaj co zapomenout, protože pomalu netuší, že se tu vůbec nějaký chevrolety prodávali.

                  To je ta druhá strana mince >:D
                  • 01 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 18.06.  09:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jiná filosofie

                    Neblbni = to si pamatuju i já = to zas tak dávno neni :-)
              • 00 Reagovat !

                foto sorpersa

                sorpersa 18.06.  10:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jiná filosofie

                Ved toto... ja že po odpredaji Oplu sa Chevy vráti...:-(
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 18.06.  14:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jiná filosofie

                  Chevy tu furt je - s Camarem a Corvettou.
                  • 00 Reagovat !

                    foto sorpersa

                    sorpersa 18.06.  15:16

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jiná filosofie

                    No to áno, ale to sú nedosiahnuteľné vozidlá pre "strednú" vrstvu :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 18.06.  13:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jiná filosofie

              Presne tak.
  • 54 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 17.06.  18:12

    XX

    "Jestliže byste tak Impalu podle fotek považovali za „amerického Superba,“ " - Preco zase !?!?!? Fakt neviem komu a preco by to niekomu malo napadnut.
    Vid "Kdo je Sabine Schmitzová? Rekordmanka se Škodou Kodiaq RS je královnou Nürburgringu"
    • 25 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 17.06.  19:21

      « Re: XX

      Superb zná drtivá většina české/slovenské veřejnosti. Deal with it.
      • 10 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 17.06.  22:23

        « Re: Re: XX

        Fakt nechapes ako umelo to pouzili ?
        Ked vidim auto, musim za tym hned v hlave vidiet nejaku oktaviu, nejaky superb ? americky superb ? A to s tym porovnavat ?
        Evidentne tak ale viac ludi funguje.
        • 00 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 17.06.  23:53

          « Re: Re: Re: XX

          Já ani ty ne, ale široká veřejnost ano. Záleží na tom, na koho autor článku cílí.
          • 00 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 18.06.  18:29

            « Re: Re: Re: Re: XX

            No hadaj na koho je tu kazdy den skryta, ci otvorena reklama.
            Ked sa chyti aspon par ludi, potencialnych kupcov, oplatilo sa :-)
    • 00 Reagovat !

      foto sorpersa

      sorpersa 18.06.  15:17

      « Re: XX

      Kokos predsa baba v gáziku na okruhu >:D >:D >:D
    • 30 Reagovat !

      foto chytrak1

      chytrak1 18.06.  17:43

      « Re: XX

      Možná proto že škodovka je evropská budget značka a chevrolet americká. A superb je největší škodovka. Mimochcodem, dokud byl chevrolet v evropě právě na škodovku se zaměřoval.
  • 10 Reagovat !

    foto Aoyagi

    Aoyagi 18.06.  06:31

    Kvalita

    Kde že jsou ty velké spáry? Z fotek žádné nevidím a z osobních zkušeností o žádných nevím. A kvalita interiéru? To soudíte podle auta z půjčovny, které má ten nejlevnější možný interiér? Tak to pak Volvo S90 je taky levný plastový krám.

    Ty neustále se opakujících nesmyslných řečech o sportovnosti jsou taky fajn. To pak člověku dojde, proč jsou Evropské Cadillacy proti těm Americkým tak tvrdé.
  • 00 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 18.06.  13:27

    Každé zboží má svého kupce a každý kupec má svoje zboží:)

    Pokud budu vyrábět auta pro zemi, kde je nejvyšší povolená rychlost 105 km/h, benzín stojí deset korun, většina cest je sto kilometrů rovně, a většina potenciálních kupců nadrozměrných:)
    ...potom toho asi nebude mnoho, co by mě donutilo vyrábět nejlepší auta na světě.
    • 00 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 18.06.  14:01

      « Re: Každé zboží má svého kupce a každý kupec má svoje zboží:)

      Vyborne vystihnute.
      Wallmart people :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 18.06.  14:35

      « Re: Každé zboží má svého kupce a každý kupec má svoje zboží:)

      10 kč už nestojí při současných cenách ropy litr benzínu ani v USA :-)
  • 01 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 19.06.  22:27

    No, asi takhle:

    a) vypadá to divně
    b) nemá to po kapotou ekologický motor
    c) nemá to manuální převodovku
    d) nemá to verzi 4x4
    e) nemá to verzi kombi (variant)
    f) a to takovému vozu bych výjimečně odpustil i absenci ruční vrstvy...

    Shrnutí? Pro Evropana je to neprodejné.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Tipy na víkend: Na Bílé hoře se rozhoří bitva, Lysou oslní krása koní a záchranáři předvedou, co umí

Tipy na víkend: Na Bílé hoře se rozhoří bitva, Lysou…

Neseďte doma a nekoukejte se jen na televizi nebo z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam…

Kadeřávková z Ulice už není sama: Klofla o 16 let staršího hudebníka

Kadeřávková z Ulice už není sama: Klofla o 16 let…

Před dvěma měsíci Anna Kadeřávková (21) oznámila rozchod s hercem Johanem Mádrem (24). Pánové v tu chvíli…

 

iSport.cz

SESTŘIH: Zlín – Mountfield HK 1:2. Hradec slaví druhou výhru v řadě

SESTŘIH: Zlín – Mountfield HK 1:2. Hradec slaví…

Hokejisté Hradce Králové zvítězili v předehrávce 3. kola extraligy ve Zlíně 2:1 a dokázali, že se jim daří…

Rezek chválí Plzeň: Když Limberský zapne spínač, nikdo ho nechytí

Rezek chválí Plzeň: Když Limberský zapne spínač,…

Parta stárnoucích, pomalu končících hráčů za zenitem? S tím na opory Viktorie Plzeň nechoďte. Především David…

 

Reflex.cz

Erotika bez nahoty: Takhle kdysi vypadaly extravagantní tanečnice v pánských klubech

Erotika bez nahoty: Takhle kdysi vypadaly…

Mnoho lidí si představuje vystoupení burlesky jako laciný striptýz, ale profesionální tanečnice tohoto žánru…

Po čem muži touží: Na to se ptejte v jiném filmu a tenhle paskvil raději vynechte

Po čem muži touží: Na to se ptejte v jiném filmu a…

Komedie Po čem muži touží titulní otázku neřeší, ale zato dává důkladně na vědomí, po jakých vtipech podle…